Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United szykuje ostatnią ofertę za Fabregasa

» 28 lipca 2013, 12:34 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Manchester United nie rezygnuje ze starań o Cesca Fabregasa i rozważa złożenie ostatecznej oferty za hiszpańskiego pomocnika. Kwota transferu miałaby opiewać na 36 milionów funtów.
Manchester United szykuje ostatnią ofertę za Fabregasa
» Cesc Fabregas w poniedziałek wznowi treningi z Barceloną
Czy transfer Cesca Fabregasa do Manchesteru United dojdzie do skutku?
Przyszłość Fabregasa może wyjaśnić się już w najbliższych dniach. W poniedziałek 26-latek wraca do treningów po przerwie wakacyjnej. Hiszpan spotka się z Gerardo Martino, nowym trenerem Barcelony, aby porozmawiać na temat swojego miejsca w zespole Katalończyków.

Jeśli Martino przekona Fabregasa, że jest potrzebny w Barcelonie, to do transferu prawdopodobnie nie dojdzie.

Manchester United do tej pory złożył dwie oferty za pomocnika Barcelony. Propozycje w wysokości 26 i 30 milionów funtów nie spotkały się jednak z uznaniem katalońskich działaczy.

Daily Mail donosi, że Moyes nie zamierza rezygnować z Fabregasa, nawet jeśli istnieje cień szansy na pozyskanie Hiszpana.

Plan B szkockiego szkoleniowca zakłada pozyskanie Marouane Fellainiego z Evertonu. Belg ma w swoim kontrakcie zapisaną kwotę odstępnego wynoszącą 23 miliony funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Rooney może odejść z United, ale nie do Chelsea
Następny news »
Moyes: Klub pracuje nad wzmocnieniami

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (110)


vip14: 36 mln funtów za Fabregasa to przystępna cena. Nasuwa się jeszcze pytanie czy Barcelona się zgodzi? xD
» 29 lipca 2013, 12:48 #99
Xrokis: Chcecie Fabsa, to 1 oferta powinna być z 40 mln ..;_;
» 28 lipca 2013, 23:02 #98
InSaneR: yhm 60 odrazu.Chlopie on nie jest wart wiecej niz 35 mln...Mou mowi ze Rooney jest warty 24 mln a Fabs ma byc wart 40? Śmiech na sali.
» 29 lipca 2013, 11:16 #97
Klimaa: Od początku wiadomym było że Barcelona nie sprzeda swojego wychowanka. A o Fellainiego powinniśmy szybciej zawalczyć bo pozostało tylko kilka dni kiedy jest jeszcze do kupienia za niewielkie pieniądze.
» 28 lipca 2013, 21:28 #96
smugga: co myślicie o Sami Kedirze. Real chce go sprzedac. Można go wyciągnąc za 23 mln.
» 28 lipca 2013, 21:24 #95
Petrus147: mnie on jakoś nie przekonuje swoją grą ale fakt jest faktem że rzadko go oglądałem w akcji
» 28 lipca 2013, 21:31 #94
mufcx: Jeden z najlepszych pomocników świata za śmieszne pieniądze. Ten rynek transferowy to jest jakiś żart. Khedira rewelacyjny w defensywie, a przy tym ma sporo do zaoferowania w ofensywie. Podciągnięcie akcji, świetnie podanie i przegląd pola, dobry strzał. Klasa sama w sobie.
» 28 lipca 2013, 22:20 #93
Petrus147: ja uważam że można było by się postarac o gundogana lub bendera .
» 28 lipca 2013, 21:12 #92
eMGieKa: Gundogan na obecną chwile jest raczej nie do wyciągnięcia,więc ta opcja raczej odpada,a drugim zawodniku nie wypowiem się,bo nic nie wiem. :)
» 28 lipca 2013, 21:21 #91
Petrus147: każdy jest do wyciągniecia! tylko pytanie za ile? a bender w defensywie jest świetny
» 28 lipca 2013, 21:22 #90
eMGieKa: Nawet jeśli by jakimś sposobem była możliwość jego kupna,to myśle,że minimum 40 mln. :P
» 28 lipca 2013, 21:24 #89
Petrus147: dopuki MU niezłozy oferty to sie nie dowiemy ile tak naprawde chciało by BVB
» 28 lipca 2013, 21:28 #88
mufcx: Fajnie, że Fabregas będzie u nas grać. Ale jak patrzę na niektóre ceny transferów to mnie coś strzela. Chelsea daje za Khedire 15-18 mln za jednego z najlepszych pomocników na świecie i najprawdopodobniej oferta zostanie zaakceptowana. Ceny na rynku są chore z jednej strony płacone są grube miliony za nic nie znaczących piłkarzy a z drugiej najlepsi są sprzedawani za grosze.
» 28 lipca 2013, 20:12 #87
DevilFan: powoli zaczynasz dorównywać niegdyś wyśmienitemu spamerowi @kckmu.
» 28 lipca 2013, 20:23 #86
mufcx: Jedyną osobą która tutaj spamuje jesteś ty. Jak nie masz nic do powiedzenia to zamilcz.
» 28 lipca 2013, 20:39 #85
DevilFan: nie, wszyscy mają dużo do powiedzenia jednak to Ty prowadzisz wojnę ze wszystkimi użytkownikami obrażając oraz poniżając ich w swoich wypocinach o Fabregasie.
» 28 lipca 2013, 21:23 #84
kpatryk01: mufcx dzwoni do wróżbity Maciej stąd te newsy i przekonanie o swoich racjach:P Komedia nad komediami. Khedira jeden najlepszych pomocników na świecie...dobre rozumiem Vidal ale nie Khedira. Jednak nie uciekaj na inny fan page bo robi się coraz zabawniej(;
» 28 lipca 2013, 21:34 #83
mufcx: Piszę tylko o suchych faktach które mówią nam, że Fabregas za kilka dni podpisze z nami kontrakt, a że trolle śmieją się z tego i powtarzają w kółko, że Fabregas jest nie na sprzedaż to już nie moja wina. Na prawdę nie wiem co im przeszkadza Fabregas w Manchesterze. Świetny zawodnik.
» 28 lipca 2013, 22:17 #82
DevilFan: reasumując - Fabs gracz b. dobry, zgadzam się, dwa powiedz mi skąd ta pewność.
» 28 lipca 2013, 23:42 #81
kocio10: @mufcx
Już tydzień temu mówiłeś, że lada dzien Fabregas przejdzie do nas i takie tam bzdury. Nie karmić trolla !
» 29 lipca 2013, 11:17 #80
mufcx: Nie trolluj. Nie masz nic do powiedzenia, to zamilcz. Nie trolluj.
» 29 lipca 2013, 13:15 #79
sabaciorz99: kolejny... Fabregas razem z Messim byl najczęściej grającym piłkarzem w Barcelonie. Barsie nie jest na rekę sprzedawanie Fabregasa za 40 mln euro bo 50% zysków dostaje Arsenal.
» 29 lipca 2013, 09:37 #78
rybak: http: // [link usunięty]
» 28 lipca 2013, 19:32 #77
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2013 18:54

O ile wiem to nie tak to działa.
Jeśli Fabregas będzie chciał do nas iść to Wenger nie ma nic do gadania. Przecież nie może zablokować transferu zawodnikowi z innej drużyny. Fabregas w tej sytuacji będzie miał wybór, albo United, albo Arsenal. Wybierze co będzie chciał...
Przynajmniej tak mi się wydaje.
» 28 lipca 2013, 18:53 #76
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2013 17:53

Ważne, że władzę United działają...
Wy na prawdę myślicie, że Gundogan chciałby odejść do (obecnie) słabszego zespołu?
BvB jest dalej świetne i nie rozumiem dlaczego miałby gdziekolwiek odchodzić...musiałby być fanem Manchesteru United którym zakładam nie jest :)
Dwa razy pod rząd nie doszliśmy nawet do ćwierćfinałów Ligi Mistrzów - to na pewno nie przyciąga piłkarza który w poprzednim sezonie był w finale tych rozgrywek.
Liga Mistrzów dla piłkarzy jest bardzo ważna i to w tych rozgrywkach jest dla nich ważna gra...nie ma co się dziwić, że nie przyciągamy tak najlepszych piłkarzy. Mało zawodników patrzy na historie. Większość patrzy na obecną grę zespołu, a nie to co było kiedyś.
A w ogóle to po co BvB miałoby oddawać Gundogana?
To dopiero nieprawdopodobny transfer...chociaż nie powiem - przydałby się.
» 28 lipca 2013, 17:50 #75
Fabio: Daliby 40mln i byłby spokój;)
» 28 lipca 2013, 17:36 #74
mu007: no i miałem rację Fabregas woli transfer do Arsenalu niż do Manchesteru United
» 28 lipca 2013, 16:41 #73
profesor999: Wyłącz prąd bo szkoda.
» 28 lipca 2013, 18:00 #72
mufcx: wreszcie profesorek coś mądrego powiedział. Chyba wreszcie zrozumiał, że Fabregas jest nasz.
» 28 lipca 2013, 18:36 #71
profesor999: skoro masz takie informacje , powiedz kiedy będzie oficjalna informacja?
» 28 lipca 2013, 20:40 #70
Akwinata: Bez względu na to, czy ten transfer dojdzie do skutku, czy nie, to i tak potrzebne są wzmocnienia. Było sapanie o transfer środkowego obrońcy - obrona na tournee leży. Pamiętamy też początek poprzedniego sezonu, kiedy na obronie grał...Carrick. Rio nie zagra w każdym meczu, Vidić miewa problemy z kontuzjami, Smalling popełnia takie baboki, że chce się płakać, więc zostaje nam Evans i Jones. Trochę mało, jeśli myślimy o sensownej rotacji na kilku frontach. Pomocnicy wyglądają równie rewelacyjnie - Clev i Ando, którzy nie błyszczą formą, do tego kulejące skrzydła - szklany Young, Valencia, któremu nie wyszedł ostatni sezon i wielka niewiadoma - Nani. Zaha musi się ograć, ale w nim pokładam spore nadzieje. Optymistycznie wygląda atak i to też pod warunkiem, że Rooney u nas zostanie. Kagawa potrzebuje jeszcze trochę czasu, żeby się ograć za plecami napastnika w United, natomiast Roo radzi sobie bardzo dobrze na dwóch pozycjach - wysuniętego i cofniętego napastnika. Do tego są zmiennicy w postaci Chicharito i Welbecka (no ten drugi to szału nie robi ze skutecznością, ale może się odblokuje w końcu :D). Generalnie - obrona i pomoc błagają o support. I miejmy nadzieję, że Moyes również to widzi.
» 28 lipca 2013, 16:07 #69
Yon: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2013 16:00

Może jednak coś jest na rzeczy http://w ww. express .co .uk/sport/football/418001/Cesc-Fabregas-says-yes-to-Manchester-United-move
» 28 lipca 2013, 15:59 #68
Bartex1309: Ja bym wziął Arda Turana z Atletico Madryt
» 28 lipca 2013, 15:00 #67
JRI: No to bierz ;)
» 28 lipca 2013, 15:38 #66
Bartex1309: zabawne...
» 28 lipca 2013, 23:51 #65
mepol: Mam nadzieję, że ta cała sprawka z Fabsem to jednak przykrywka. Bo w przeciwnym razie bez sensu jest
tak nagłaśniać całą sprawę. Jeśli akcja z Fabsem jest prawdziwa, a nie wypali, to każdy następny piłkarz, którego będą chcieli kupić, będzie się czuł jako wersja rezerwowa.
» 28 lipca 2013, 14:57 #64
InSaneR: Z takich realnych transferów to chialbym Fellainiego i Mccarthyego z Wigan :)
» 28 lipca 2013, 14:55 #63
Evra666: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2013 14:46

Cabaye lub Fellaini

Fellaini ma klauzule ,więc nie będzie problemu
» 28 lipca 2013, 14:43 #62
increase: Z realnych transferów najlepszym wyborem byłby Cabaye. Na drugim miejscu jest Fellaini.
» 28 lipca 2013, 14:38 #61
Wade: Oby jak najszybciej kogoś zakontraktowali,żeby później nie było wymówek,że słabo gramy początek sezonu,bo się muszą zawodnicy zgrywać.Jak nie wypali Fabregas to ciul z nim.I tak wolałbym Gundogana,według mnie aktualnie jeden z najlepszych środkowych pomocników na świecie,wczoraj to potwierdził,a będzie kosztował mniej niż Cesc. Najlepiej oddać Dortmundowi Kagawe i dopłacić za Ilkaya.A jeśli nie on to jest jeszcze Fellaini,Cabaye i w cholere jeszcze świetnych zawodników na środek pomocy.Tylko trzeba tyłek ruszyć i w końcu zacząć działać póki jeszcze są dostępni.
» 28 lipca 2013, 14:36 #60
Widera: Gundogan to raczej BVB go nie odda raczej nie w tym okienku transferowym
Fellaini Cabaye ok ( nieć jak dla mnie to nie poziom United ale patrząc na gre cleva andersona to pewni by sie nadali ) ale skoro jest szansa wyciągnąć Fabsa to chyba lepiej zapłacić wiecej i miec lepszego zawodnika
» 28 lipca 2013, 14:44 #59
MakaveL1112: lepiej kupić z wigan mccarthy
» 28 lipca 2013, 14:27 #58
mufcx: Fabregas już uzgodnił warunki kontraktu indywidualnego z United, także pozostaje poczekać Kilka dni na ofucjlnie zaakceptowana ofertę przez barce.
» 28 lipca 2013, 14:21 #57
Widera: ciekawe skąd te info
» 28 lipca 2013, 14:25 #56
Krzyzu: O, widze, że prorok muni ma nowe konto :D
» 28 lipca 2013, 14:29 #55
Widera: na innej stronie o MU też piszą że niby Fabs nieoficialnie sie zgodził na transfer
» 28 lipca 2013, 14:34 #54
rataj1993: uwierzę jak będzie oficjalna informacja ;d
» 28 lipca 2013, 14:38 #53
mufcx: Przykre jest to ze jedyna strona jaka znacie jest Onet. Żal mi was. Wszędzie piszą o kontrakcie zaakceptowanym przez Fabregasa. Ale siedzibie sobie cały dzień na onecie. Pozdrawiam
» 28 lipca 2013, 14:38 #52
kocio10: No to podaj, link, strone cokolwiek. Bo gadać tak to każdy potrafi.
» 28 lipca 2013, 14:48 #51
Akwinata: Wszędzie? To znaczy gdzie? Bo akurat śledzę transfer-bota na yahoo, gdzie rzuca masą linków i sprawdza masę źródeł i żadnego takiego info nie ma. Pochwal się stronami, bo jak na razie, to jesteś dziad-bajarz :D
» 28 lipca 2013, 14:50 #50
misiek88: ajj, cały dzień tu wchodziłem bo chciałem przeczytać wypowiedź mufcx (: mam dla ciebie radę. jeśli już masz mówić że ci kogoś żal, to lepiej po porostu podaj źródło i zamknij wszystkim buzie. ;d ja sam chętnie bym się z tego bardzo ucieszył, więc OŚWIEĆ NAS!!
» 28 lipca 2013, 14:54 #49
mufcx: To napiszcie do adminow o zmiane regulaminu i pozwolenie o podawanie linków na tej stronie i chętnie sie podziele informacjami.
» 28 lipca 2013, 14:55 #48
misiek88: użyj spacji (; albo napisz po prostu skąd to wziąłeś. (:
» 28 lipca 2013, 15:02 #47
Diabelred: dokladnie oswiec nas proroku i podaj zrodlo swej wiedzy ;D
» 28 lipca 2013, 15:05 #46
mufcx: Fabregaswunited-dlaniedowiarkow.pl
I wierzcie sobie w co chcecie. Za kilka dni będzie oficjalna prezentacja i pewnie nawet wtedy będzie cie twierdzić ze fabregas jest nie na sprzedaż, także nie będę was na sile przekonywał.
» 28 lipca 2013, 15:18 #45
Abrakadabra: fifa ci przysłoniła oczy
» 28 lipca 2013, 15:22 #44
mufcx: Wracaj na Onet bobofrucie
» 28 lipca 2013, 15:25 #43
Abrakadabra: dziecko drogie na onet wchodzę tylko w celu sprawdzenia pogody, która i tak nie zawsze im się sprawdza, a Ty jak widzę wolisz wymyślić jakies fałszywe info żeby zwrócono na ciebie uwage..
» 28 lipca 2013, 15:43 #42
Akwinata: Abrakadabra - do pogody nieźle sprawdza się accuweather. Trzeba tylko pamiętać, że pogoda sprawdza się na max kilka/kilkanaście godzin. Później to już wróżenie z fusów :D

mufcx - jak nie umiesz podać nazwy serwisu, z którego zaczerpnąłeś info, to cóż... mamy oficjalnego dziada bajarza na stronie :)
» 28 lipca 2013, 16:00 #41
Damianos500: Sam w te info nie wierzę,że się zgodził,ale taką informację podał Daily Mail/
http: //sport. wp. pl/kat,1744,title,Daily-Mail-Fabregas-chce-grac-w-United,wid,15847415,wiadomosc.html?ticaid=111068
pewnie wyssane z palca to,więc nie ma co się jarać.
» 28 lipca 2013, 16:07 #40
Diabelred: Akwinata dla Cb to dziad bajarz, a dla mnie to zwykly wrozbita, ktory tak jak wrozbita Maciej wierzy, ze jego wrozby sie sprawdza :)
» 28 lipca 2013, 16:27 #39
eXodomy: http:// www. express. co. uk/sport/football/418001/Cesc-Fabregas-says-yes-to-Manchester-United-move
» 28 lipca 2013, 16:58 #38
dzaru: przetańcie z tą klauzulą za Fellainiego. Fabregas jest o niebo lepszy od Felliniego i dobrze ze Moyes chce go sprowadzić. Jutro cała sytuacja się wyjaśni, jęsli nie ściagniemy Fabregasa to myśle ze Moyes sięgnie po swojego byłego pdoopiecznego i zdąży do środy.
» 28 lipca 2013, 14:11 #37
DevilFan: Zawsze możemy odkupić Gibsona jeżeli nic nie wypali.
» 28 lipca 2013, 13:48 #36
Abrakadabra: czemu nie, poczekamy z 10 lat tak jak przy Ando i będziemy mieć dobrych środkowych pomocników
» 28 lipca 2013, 13:54 #35
Taurus: Od razu niech kupuje tego Fellainiego, strata czasu z tym Fabregasem, poza tym nie pasuje do naszej gry.
» 28 lipca 2013, 13:45 #34
Abrakadabra: Fabregas nie pasuje do naszej gry, bo jest po prostu 3 razy lepszy od naszych pomocników, w tym momencie najbardziej do naszej gry pasuje Sebastian Mila. Cesc wpasuje się do każdego zespołu, także nie gadaj że nie pasuje..
» 28 lipca 2013, 13:52 #33
Samuelikson: Fabregas to taki piłkarz, że pasuje do gry każdego zespolu.


Zupełnie pomijając wątki główne, szkoda nabijać się z Mili, że jak inni nie wybrał ławki w jakiejś śmiesznej zagranicznej lidzie tylko został w PL. Ja do niego mam szacunek bo aktualnie nie ma lepszego ofensywnego pomocnika w polskiej lidzie niż Mila - mimo jego wieku.
» 28 lipca 2013, 15:33 #32
Taurus: Abrakadabra nie ośmieszaj się, robisz z siebie błazna takimi wypowiedziami, pomyśl jaka jest sytuacja, co się dzieje, potem patrz na wyniki z naszymi arcytrudnymi przeciwnikami i gadaj.
» 28 lipca 2013, 15:47 #31
Abrakadabra: Widzę jak grają przez ostatnie 2 lata i to mi wystarczy, oni się męczą z każdym przeciwnikiem, to już nie ten sam Manchester co kiedyś. Fabregas byłby ogromnym wzmocnieniem więc Taurus nie pier....l że nie pasowałby do naszej gry. Właśnie ty się ośmieszasz takimi wypowiedziami że zawodnik który przez kilka dobrych lat ciągnął Arsenal do przodu teraz by nie pasował do nas. A co do wyników z to są strasznie słabe i nie mówię tu o tym gównianym tournee, bo to jest nic, wystarczy spojrzeć na nasze konfrontacje chociażby z chelsea czy city, dawno nie widziałem przekonywującego zwycięstwa już kij z tym niech chociaż grają miło dla oka, a oni tego nie robią. 0 przyjemności z gry.. Jak zaczynałem im kibicować to aż czasami ciarki przechodziły co oni robią jak klepią, teraz już tego nie ma, bo nie ma kto grać.. Nie chce mi się już dłużej pisać, bo aż smutno że ukochany klub w ostatnich latach tak kaleczy i pewnie przyjdzie tu zaraz jakiś gimbus i powie "to przerzuć się na barcelone", ale ja mam to w dupie, bo kocham ten klub i będę z nim do końca, tylko po prostu widzę co się dzieje.
» 28 lipca 2013, 18:17 #30
Taurus: Widzisz, ja to mam zdanie że Ty się ośmieszasz takim gadaniem, ich gra wygląda różnie to fakt, raz idzie im lepiej a raz gorzej, tylko taki Fabregas nie jest dobry do naszej gry, potrzebny jest ktoś pokroju Scholesa, długie podania bo do takich podań nasi napastnicy są przyzwyczajeni.
Zauważ że podania Rooneya takie są i gra wygląda wtedy dobrze, jednak jemu to nie odpowiada on chce strzelać.
» 28 lipca 2013, 21:09 #29
FanUnited69: Za 40 mln lepiej kupić Gundogana :) My potrzebujemy ŚP, skrzydłowych mamy wystarczająco dużo.
» 28 lipca 2013, 13:15 #28
charnas: tyle że Reus w tej chwili zjada ich wszystkich na śniadanie, jest klase wyżej. Ale co prawda to prawda, może jakby wyłożyć taką kase to Gundogan by sie zgodzili na sprzedaż?
» 28 lipca 2013, 13:28 #27
Diabelred: Nie ma co liczyc na Gundo. Jego ojciec, ktory jest jego agentem mowil w wywiadzie ze jeszcze jakis czas Ilkay zostanie w BVB zanim przeniesie do wiekszego klubu.. Jednak kto wie gdyby United zlozyli tak duza oferte, to byc moze BVB by sprzedalo Niemca :)
» 28 lipca 2013, 13:35 #26
mufcx: No chyba ty masz skrztdlowych bo w Manchasterze nie ma żadnego. Zaha dużo niewiadoma, Nani jeszcze większa niewiadomo, Valencia to przecietniak, a Young ciagle kontuzje. Także powiedz mi gdzie mamy tych skrztdlowych.
» 28 lipca 2013, 14:24 #25
FanUnited69: mufcx

Jeżeli Nani będzie grał regularnie, to jedno skrzydło mamy bardzo dobre, bo Nani w formie jest jednym z najlepszych na swojej pozycji, natomiast na drugim skrzydle może grać Valencia/Zaha/Young/Januzaj czy nawet Giggs.
My potrzebujemy ŚP, bez skrzydeł sobie poradzimy tak jak w poprzednim sezonie, ale bez dobrego pomocnika, który z Carrickiem będzie rządził w środku pola to czarno to widzę, bo w poprzednim sezonie Chelsea czy City nas nieźle cisnęło, a teraz przy ich wzmocnieniach może być tylko gorzej dla nas jeżeli my nikogo nie kupimy ;)
» 28 lipca 2013, 14:38 #24
rataj1993: Reus by się przydał, ale środek priorytetem. dopiero później można się skupić ewentualnie na skrzydłach
» 28 lipca 2013, 14:40 #23
mufcx: Krótki test na logikę. Jak mówisz w zeszłym sezonie kompletnie nie mieliśmy skrzydeł. A sezon mieliśmy całkiem dobry i zdobyliśmy mistrzostwo. Jaki z tego wniosek? Środek pomocy grał hiper mega super dobrze.
Zgadzam sie ze potrzebujemy wzmocnienia środka pomocy ale jeszcze bardziej potrzebujemy wzmocnienia skrzydeł bo własnie one były nasza najwieksza bronią w ostatnih latach.
» 28 lipca 2013, 15:02 #22
szasza89: Mi się podoba gra Gundogana... nawet gdzieś czytałem, że jest to jakaś alternatywa za Fabsa. Jest młody, kreatywny, bardzo dobry technicznie, razem z Kagawą mogliby poszaleć.
» 28 lipca 2013, 13:08 #21
FanUnited69: To byłby strzał w 10, wczoraj przyćmił swoją grą Alcantarę i swoim występem przekonał mnie do siebie. Taki Gundogan u nas byłby tak samo ważny jak Mata czy Silva w swoich teamach. Gundogan jest szybki, niski, dobry technicznie, ma bardzo dobry przegląd pola, ma dobry strzał, genialnie reguluje tempo rozgrywania akcji, tak jak u nas Scholes to robił ;)
» 28 lipca 2013, 13:14 #20
champione2013: Nie ma szans na Gundogana koniec kropka KLOPP nikogo nie sprzedaje nawet za duże sumy chcieć to możemy dużo .
» 28 lipca 2013, 13:22 #19
mufcx: Lol gundogan jak silva lub mata. Haha zupełnie inny piłkarz i inna pozycja.
» 28 lipca 2013, 14:26 #18
FanUnited69: Ja nie napisałem że oni grają na tych samych pozycjach tylko że Gundogan byłby tak ważny dla naszego teamu jak Silva dla City i Mata dla Chelsea :)
» 28 lipca 2013, 14:31 #17
Damianos500: Brać się za kogoś innego,bo nawet jak Barca się zgodzi to Fabs nie będzie chciał odejść,bo kocha Barce i nie po to dokładał do swojego transferu.
» 28 lipca 2013, 13:04 #16
Shaggys: Naprawdę myślicie że Barcelona odda Fabsa po odejściu Thiago Alcantary? Teraz Barca też nie ma już wielu pomocników a patrząc pod kątem zastąpienia Xaviego to mają tylko Fabsa..
» 28 lipca 2013, 12:59 #15
kocio10: Co myślicie o tym ? ;)

10:45 - Sunday Express podaje, że doszło do tajnego spotkania agenta Cesca Fabregasa z władzami Manchesteru Utd. Według relacji gazety Hiszpan zgodził się na transfer do mistrza Anglii.

10:12 - Daily Mail powołując się na przyjaciela piłkarza podaje, że Cesc Fabregas wbrew oficjalnej wersji chętnie przeszedłby do Manchesteru United. Hiszpan chce regularnie grać, a perspektywa wspólnych występów z Robinem van Persie, którego zna z Arsenalu tylko potęguje chęć przejścia do Czerwonych Diabłów.
» 28 lipca 2013, 12:50 #14
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2013 13:07

Fabregas jutro wraca do Barcelony, napewno dziennikarze go zlapia i zapytają. poki co na swoim Twiterze napisał: "Koniec z wakacjami! Czas na pretemporade!" (to taka hiszpanska nazwa okresu przedsezonowego).
» 28 lipca 2013, 13:07 #13
misiek88: ehh te informacje o TAJNYCH spotkaniach (;
» 28 lipca 2013, 13:30 #12
champione2013: Oby się nie spełnił ostatni akapit bo byśmy dalej nie poprawili środka pomocy DM WON PO ERIKSENA
» 28 lipca 2013, 12:45 #11
kris13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2013 12:46

Jak nie wyjdzie to spróbować ściągnąć axela witsela podobna cena i łatwiej go wyciągnąć z zenitu
» 28 lipca 2013, 12:44 #10
profesor999: Do środy jest klauzula za Fellainiego , ale my oczywiście wolimy dażyć do nierealnego tansferu.
» 28 lipca 2013, 12:40 #9
Lokator23: Cos blado transfery nam ida w tym sezonie. Moze I podchodze zbyt pesymistycznie ale blado widze nasz pszyszly sezon I nie jestem wielkim fanem DM. Dla mnie on nie ma zadnego autorytetu I ciekawe czy nie zje go presja
» 28 lipca 2013, 12:39 #8
Evra666: Ja też tak myślę ,że DM to jakaś pomyłka ^^
» 28 lipca 2013, 12:42 #7
Drenus: sezon się nawet nie zaczął, nie zagraliśmy pod jego wodzą ŻADNEGO meczu o stawkę, a ludzie na devilpage i tak wiedzą lepiej od Fergusona, żę Moyes nie nadaje się na menedżera United
» 28 lipca 2013, 12:46 #6
Juwenalis: więc kto waszym zdaniem z dostępnych trenerów może być lepszy od DM? To bardzo dobry wybór na następce SAF'a.
» 28 lipca 2013, 13:09 #5
FanUnited69: Ja widzę że tu ludzie na tej stronie wiedzą lepiej od tych co wybierali Moyesa z Fergim na czele. Kogo wy byście chcieli ?
Guardiole ? Już po jego pierwszym meczu o stawkę widzę że z tym Bayernem będzie jak z Barcą w ostatnim sezonie jego panowania.
Mourinho ? Ten to lubi zmieniać kluby więc to już go przekreśla, bo nam nie potrzeba trenera na 2-3 sezony tylko na dłużej.
SolskjĂŚra ? Nie poradziłby sobie, jest zbyt młody i jeszcze nie posiada tak dużego doświadczenia żeby prowadzić tak duży klub, presja by go zeżarła i tyle by było.
Moyes to jest najlepszy wybór, ja wieżę że z nim tak jak z Fergim przez kolejne lata będziemy wygrywali trofea ;)
Tak jak napisał Drenus sezon się nie zaczął a wy już wiecie że to zły wybór i w ogóle, na tourne całej drużynie nie idzie ale to jest normalne bo nawet z Ferguson przez ostatnie lata nasze wyniki podczas tourne nas nie powalały.
Teraz uważacie że to zły wybór a jak się zacznie sezon to będziecie go wielbić i po nogach całować ;)
» 28 lipca 2013, 13:10 #4
Deluxe: Niektórzy potrafią już na tak wczesnym etapie powiedzieć, czy Moyes sprawdza się w roli menago, czy nie? Kurczę, podziwiam. A tak na poważnie, zejdźcie na ziemię. Nie wierzę, że Moyes dostałby tę robotę, gdyby nie było realnych podstaw, by mu ją dać. Sam Fergie go zasugerował. Nie oczekujecie od Moyesa trochę za dużo? Wywieracie na nim za dużą presję. Dajcie mu trochę czasu, bo mogę się założyć, że za jakiś czas będziecie sobie pluli w brodę, że tak psioczyliście na Moyesa, zanim ten w ogóle miał możliwość wykazania się.
» 28 lipca 2013, 13:21 #3
rataj1993: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2013 14:46

Deluxe, polać Ci.
wielcy fani SAFa narzekają. skoro tak go wszyscy podziwiali to czemu teraz krytykują jego ostatnie życzenie?
» 28 lipca 2013, 14:44 #2
dzaru: Fellaini i Kondogbia, sprzedać Andersona i środek kompletny
» 28 lipca 2013, 12:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.