Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Prasa: Real idzie na dno, Ronaldo chce wrócić do domu

» 23 grudnia 2012, 08:51 - Autor: Biafra - źródło: Daily Mail, Goal.com, The Sun
Zaledwie dzień po wypowiedzi sir Alexa Fergusona o tym, że transfer Cristiano Ronaldo do Manchesteru United jest raczej niemożliwy, angielskie media nie ustają w swoich spekulacjach i donoszą, iż Portugalczyk chce wrócić na Old Trafford już w letnim okienku transferowym.
Prasa: Real idzie na dno, Ronaldo chce wrócić do domu
» Cristiano Ronaldo nie ukrywa, iż tęskni za Old Trafford
27-letni gracz bardzo często w ostatnim czasie powtarza, że 'chciałby wrócić do domu', o czym mówią także jego byli koledzy ze składu Czerwonych Diabłów.

Machina pełna spekulacji ruszyła natychmiast po losowaniu Ligi Mistrzów, gdzie Real Madryt trafił na Manchester United. Plotki i doniesienia jeszcze przybrały na sile po tym, jak w dniu wczorajszym Królewscy przegrali w lidze hiszpańskiej z Malagą (2:3), wobec czego tracą już do prowadzącej Barcelony 16 punktów i ich szanse na obronę tytułu mistrzowskiego są prawie nierealne.

Jeśli Czerwone Diabły wyeliminują za klika miesięcy Real z Ligi Mistrzów wtedy na pewno władze klubu z Madrytu zastanowią się nad przyszłością drużyny, chcąc dokonać pewnych zmian personalnych. Jak informuje The Sun i Daily Mail, swojej posady nie jest już pewien Jose Mourinho, a gdyby został on zwolniony, przyszłość jego rodaka również stanęłaby pod znakiem zapytania.

Problemem, który poruszył Ferguson w kwestii transferu Ronaldo do Manchesteru jest kwota odstępnego. Portugalczyk trafił do Hiszpanii za 80 milionów funtów, a obecnie jego nowy klub wycenia go na ponad 120 milionów. Dodatkowo, Cristiano ma jeszcze ważny przez dwa i pół roku kontrakt z mistrzem kraju.

Sprzedaż 27-letniego zawodnika sprawiłaby, iż obecny prezes klubu Florentino Perez teoretycznie mógłby zapomnieć o reelekcji w wyborach, które mają zostać przeprowadzone za kilka miesięcy.

Niemniej sam Portugalczyk bardzo chciałby wrócić na Old Trafford, do zespołu, gdzie był przez wszystkich kochany i szanowany, traktowany jak największa gwiazda, a nie jak jeden z wielu, tak jak ma to miejsce w Realu.

Dodatkowo, Cristiano sam w jednym z ostatnich wywiadów przyznał, iż tęskni za swoją relacją z Fergusonem i bardzo chciałby móc jeszcze współpracować z nim w przyszłości.

- Ferguson to fantastyczna osoba. Nauczył mnie wielu rzeczy, zawdzięczam mu tak wiele. Tak jak mówiłem wcześniej, jest dla mnie jak ojciec w świecie futbolu. Naprawdę bardzo za nim tęsknię, tak samo jak za naszą relacją - wyznał Cris.


TAGI


« Poprzedni news
Venables ocenia van Persiego i Balotellego
Następny news »
Boss świadomy zagrożenia ze strony Michu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (120)


Fabio: CR mógłby wrócić w pakiecie wraz z " The Special One ", wcale bym się nie pogniewał;D
» 28 grudnia 2012, 20:08 #107
theatreofdreams: Oby do nas wrócił CR7 zmiarzdżylibyśmy swoim atakiem ligę angielską!
» 27 grudnia 2012, 15:01 #106
Klimaa: O powrocie możemy zapomnieć.
» 25 grudnia 2012, 20:53 #105
Diabel16: Radzimy sobie dopóki nie spotkamy Barcy...
» 25 grudnia 2012, 22:44 #104
Reno: Może za 1,5 roku. Na razie nie ma szans.
» 25 grudnia 2012, 20:15 #103
Xeres: Nie, nie odnajdzie się, przecież taka liga to zupełnie nie dla niego. Grał w niej tylko kilka lat i z jakimś klubikiem z owej ligi zdobył parę marnych tytułów i jakiś 'kielich' w najbardziej prestiżowych rozgrywkach europejskich.
» 24 grudnia 2012, 19:15 #102
UrbannLegend: Albo dobry troll, albo osoba, która nie miała dostępu do mediów przez ostatnie 10 lat. ;d
» 24 grudnia 2012, 21:00 #101
UrbannLegend: Przekonałeś mnie swoimi niesamowicie trafnymi porównaniami i argumentami. A nie, jednak nie. CR przeszedł z ligi portugalskiej do angielskiej, według tego co mówisz, to miałby wtedy jeszcze gorzej, bo 'nie umiał jeździć samochodem' w ogóle. Jakoś sobie poradził. Można się kłócić, czy przez te lata w Madrycie się rozwinął, czy stał w miejscu, ale na pewno się nie cofnął, więc nie widzę powodu, dla których miałby się nie odnaleźć znowu w Anglii, w której osiągał sukcesy, a kibice go kochali.
» 26 grudnia 2012, 04:06 #100
elysia: fajnie by było ale madristas chcą 150 milionów czy SAF wyłoży tyle?. A według mnie cris jest wart 100 milionów
» 24 grudnia 2012, 12:52 #99
damianz5: Chce Hummelsa :P zmieniajac temat
» 24 grudnia 2012, 12:29 #98
rei: Hahahah dobry pomysł
Szacuje sie ze na swiecie jest okolo 200-300 mln fanow MU
kazdy przeleje na konto klubu 1$ i mamy Crisa ;d
» 26 grudnia 2012, 04:01 #97
kamil112: RONALDO wracaj znów bedziemy cie podziwiac :D czekamy
» 24 grudnia 2012, 11:18 #96
1996kutno: Za mało pieniędzy posiada klub i Perez będzie o niego walczył.
» 24 grudnia 2012, 10:33 #95
Deluxe: Niech wraca. Jak dla mnie jak najbardziej tak :)
» 23 grudnia 2012, 22:45 #94
tatarek: Ronaldo to moje marzenie :). Teraz stał się jeszcze lepszy piłkarsko i jestem przekonany, że zdobyłby złotą piłkę. W Realu widać, że stracił chęć do gry, więc dlaczego nie?
» 23 grudnia 2012, 19:50 #93
TevezC: Przychodził do Manchesteru jako szczerbaty dzieciak. Przez te kilka lat rozwinął swój talent do kolosalnych rozmiarów i jest teraz jednym z najlepszych piłkarzy w historii piłki nożnej. Mieliśmy ogromne szczęście, że przystawiliśmy w jego rozwoju pieczątkę i to dzięki Man Utd jest tym kim jest.

Cholernie tęsknie za nim w koszulce United. Jak się patrzy na miniaturkę tego newsa aż łezka w oku się kręci.

Viva RONALDO ! ! !
» 23 grudnia 2012, 18:16 #92
Marti24: Dzisiejszy mecz z Swansea pokazał, iż nie mamy skrzydłowych. Valencia - niech spróbuje zgrywać piłki lewą nogą. Niech Ferguson mu każe od teraz na treningach grać tylko lewą nogą, a w ciągu meczu ma robić zwody do obu nóg. Nani - on jest w ogóle jeszcze piłkarzem MU, a Young - dobry mecz, średni mecz, słaby mecz, kontuzja i od nowa zaczynamy całą tę serię.
Jeżeli istnieje szansa na powrót Ronaldo, to muszą się znaleźć na to pieniądze.
» 23 grudnia 2012, 18:01 #91
antoniovalencia: Jeśli chodzi o Valencię to 100% racji Ci przyznaję. Powiem szczerze, że Valencia mnie już drażnić zaczyna swoją bezradnością, bo staje 10 razy w ciągu meczu na rogu pola karnego przeciwnika i nie wie co ma zrobić Baran jeden i tak jest co mecz. Typowy zawodnik z "jedną nogą" pożytku z Niego nie ma żadnego ostatnio i na nic ta jego szybkość jak dośrodkować dokładnie nie potrafi. Beckham powinie przyjść do Nas za darmo bo na pewno marzy o tym żeby zakończy swoją karierę tam gdzie ją zaczął.
» 23 grudnia 2012, 20:40 #90
Coby: Co teraz chce wrócić z podkulonym ogonem ? Mógł pomyśleć za nim poszedł do tej doliny jaką jest Real.Niepotrzebna nam kolejna księżniczka pokroju Naniego,którą wystarczy pstryknąć w nos i już beczy.
» 23 grudnia 2012, 17:41 #89
designer: naprawde odezwal sie znawca. Jak mozesz porownywac Ronaldo do tak przecietnego gracza jak Nani?! A co powiesz bo dzisiejszym blamazu?! Kazdy nowy skrzydlowy czy Ronaldo czy ktos inny potrafiacy normalnie wrzucac pilki przydalby sie RD, bo Young i Valencia to istna katastrofa w tym skladzie. Oni co jedynie pilki moga podawac prawdziwym graczom a nie grac w pierwszym skladzie. RD nie ma dobrych skrzydlowych i dopoki ich nie bedzie miec nie ma co myslec o jakims wielkim sukcesie. Bez skrzydlowych nie ma druzyny- prosta teza sprawdzajaca sie w praktyce.
» 23 grudnia 2012, 18:44 #88
K3bo: Niech pokaże jakim jest graczem i niech ich wyciągnie z dołja w lidze nic nie zdziałąją i z nami też polegną :D
» 23 grudnia 2012, 14:15 #87
hansu122: Cristiano, Ty mnie chłopie rozwalasz. Gdy Real przegrywa i jest na dnie chcesz iść do Manchesteru gdzie Mu jest 1 w angli... a Gdy manchester upadał był na lodzie to poszedłeś sobie do Realu i zarabialeś kase... Dla mnie jesteś nikim... ;) ponieważ jak kochasz ten klub to powinieneś w nim być do śmierci. A nie jak nie wygrasz raz ligi to idziesz do innego klubu. Bez jaj Ronaldo...
Wiem przydałbyś sie Manchesterowi ale troche optinizmu :)
Pozdro
» 23 grudnia 2012, 14:01 #86
lolroflneo: Manchester upadał gdy Ronaldo odchodził?
» 23 grudnia 2012, 14:20 #85
Biafra: a czy przypadkiem Cris nie odszedł po wygraniu przez United Ligi Mistrzów...? Taki upadek to ja poproszę co sezon!
» 23 grudnia 2012, 14:30 #84
Zyvold: Ronaldo przeczytał twoją wypowiedź i przyjął ją do wiadomości.
» 23 grudnia 2012, 14:30 #83
1996kutno: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2012 16:40

Ronaldo odszedł, gdy Barcelona wygrała LM, nieogarnięci kibice United.
» 23 grudnia 2012, 16:40 #82
trick: To zabawne bo w sezonie kiedy Ronaldo odchodził, United zdobyło mistrzostwo Anglii i grało w finale CL z Barceloną. Faktycznie, samo dno.

Ronaldo o tym że źle się czuje w Realu mówił długo przed tym co się dzieje z Realem w tym momencie. Ronaldo dla Realu strzelił już 140 parę bramek, w 140 kilku spotkaniach, a kibice gwiżdżą na niego jak tylko coś mu nie wyjdzie. W United za takie statystyki byłby kochany i rzeczywiście tak było kiedy u nas grał. W Realu nikt nie szanuje tego co robi dla drużyny, to dzięki niemu Real wreszcie wygrał z Barceloną w lidze. To dzięki niemu Real jeszcze jakotako się trzyma, bo bez niego Real spadłby na prawdziwe dno. Ronaldo robi dla Realu wszystko, a nie otrzymuje niczego, jedyne co dostaje to gwizdy i krytykę gdy tylko nie wyjdzie mu jeden mecz. O Barcelonie i jej kibicach można powiedzieć wszystko, ale nawet jak Messi zawalił karnego, nawet jak zagrał słaby mecz to kibice trzymali jego stronę. Cristiano powinien wrócić do United, to jest jego dom, tutaj jest szanowany i kochany, tutaj zdobędzie znowu Złotą piłkę.
» 23 grudnia 2012, 17:05 #81
ZuczekUnited: hansu122 przekazalem dzisiaj Ronaldo to co napisales, chlop wzial to sobie do serca, naprawde.
» 23 grudnia 2012, 17:24 #80
Maor: @Biafra

Wydaje mi się, że w sezonie w którym Ronaldo odchodził do Realu byliśmy w finale LM z FC Barceloną aczkolwiek przegraliśmy go. (0-2, lub 1-3, nie pamiętam dokładnie- pamiętam za to jak CR uspokajał drużynę po stracie pierwszej bramki :)
» 23 grudnia 2012, 19:53 #79
Pomarancz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2012 02:48

Jest w tym trochę racji, odchodził jak przegraliśmy w finale z Barcą 2:0, zostawiając w pewien sposób klub na pastwę losu, co zaowocowało genialnym sezonem Rooneya i straconym mistrzostwem. Nie potrzebujemy syna marnotrawnego, trzeba wykreować nowe gwiazdy a nie sprowadzać na gwałt Portugalczyka za grube miliony ;)
» 24 grudnia 2012, 02:45 #78
Wilq: Hym, a może Ronaldo by tak sam zapłacił za siebie ? i poszedł do United :) w sumie 120mln to dla niego nie był by jakiś mega wydatek :)
» 23 grudnia 2012, 13:54 #77
Damashi: Dawno się tak nie uśmiałem. Przeceniasz chyba zarobki piłkarzy. To prawda, że zarabiają niewyobrażalne pieniądze, ale nawet jeśli Ronaldo ma na koncie 120 milionów funtów to nie wyobrażam sobie żeby cały swój pieniężny majątek przeznaczył na własny transfer. Zakładając, że ma te 200 albo 300 milionów na koncie (a naprawdę nie chce mi się wierzyć, że ma) to wydanie odpowiednio 60% i 30% swojej fortuny to jest 'mega wydatek'.

Pozdrawiam. ;)
» 23 grudnia 2012, 14:13 #76
Maor: Hehe jedyny co by mógł tak zrobić to niejaki Dejwid. Dla tego 120 mln to grosze.
» 23 grudnia 2012, 14:20 #75
trick: Ronaldo wielkie pieniądze zarabia od kiedy gra w Realu. Jest milionerem, ale nie multimilionerem, ma kilkadziesiąt milionów, ale to wszystko. Druga sprawa, zawodnika ma prawo zerwania kontraktu z zespołem, nikt nie jest niewolnikiem, będzie musiał jednak zapłacić karę i nie sądzę by taka kara była większy niż 20 milionów. Nie sądzę także by ktokolwiek na świecie zapłacił 20 baniek z ciężko zarobionych pieniędzy by grać w United. Nawet jeżeli kocha ten klub i chce dla niego grać.
» 23 grudnia 2012, 17:09 #74
karpiu2201: Trzeba wygrać z Realem i to najlepiej w jak najlepszym stylu. Królewscy się sypią w tym sezonie. Cr7 jest KAŻDYCH pieniędzy i gość zrobiłby różnicę. Dla mnie nalezał to najepszy gracz w historii który niesamowicie dojrzał w Madrycie. Ludzie ilu piłkarzy na świecie ma tak znakomitą średnią goli w lidze? Ronaldo to machina, której potrzebujemy i pieniądze na tego zawodnika powinny się znaleźć z palcem w ....
» 23 grudnia 2012, 13:51 #73
Raphael10: No to mamy teraz temat na kilka miesięcy przejdzie czy nie przejdzie.Ja mówię Tak CR7 WRÓĆ!Teatr Marzeń twoim domem.
» 23 grudnia 2012, 13:38 #72
Maor: Proponuję od razu zainwestować w pakiet portugalsko-hiszpański Mou+CR7.
» 23 grudnia 2012, 13:21 #71
Maor: Portugalski- bo są portugalczykami.
Hiszpański- bo pracują obecnie w Hiszpanii.
» 23 grudnia 2012, 13:39 #70
mielan92: Dokładnie to po pierwsze.
A po drugie Mourinho jak dla mnie nie nadaje się na tę posadę. To,że zdobył z Porto 2x mistrza kraju + wygrał LM w 2004 przemawia za nim. To fakt-wykazał się. Ale później zarówno w chelsea, interze jak i realu miał i ma mnóstwo kasy do zarządzania. Jak dla mnie to go trochę przerosło. W potyczkach z blaugraną wolał pajacować i szczuć swoich zawodników jak to ma miejsce praktycznie w każdym meczu
» 23 grudnia 2012, 13:41 #69
Maor: Zgadzam się, aczkolwiek popieram Mou, bo moim zdaniem dorósł że tak powiem psychicznie. Dawno nie było jakiejś grubszej akcji z Jose w roli głównej, mało tego, przeprosił Vilanowę za ten słynny paluszek :] Poza tym, jestem przekonany, że gdyby Mou znowu by się popisywał chamstwem to Glazery, do spółki z SAF'em i Charltonem wywalili by go na zbity pysk mimo osiągnięć i wielkiego nazwiska.
» 23 grudnia 2012, 13:54 #68
trick: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2012 17:26

mielan92, twój post rozbawił mnie nieprawdopodobnie.

Mourinho zdobył z Porto wszystko. Poszedł do Chelsea i z niezłego klubu zrobił 2x mistrza Anglii, myślisz że realne życie jest jak FIFA? Że jak kupisz najlepszych piłkarzy to zdobędziesz wszystko? Nie. W realnym życiu są ludzie, a ludzie mają to do siebie że nie zawsze się dogadują, więc posiadanie składu z wieloma gwiazdami nie czyni z drużyny mistrza. Mistrza czyni trener, który potrafi te gwiazdy ustawić, a Mou tego dokonał. Dostał zespół, bez zgrania, ale z wielkim potencjałem, w ciągu roku zrobił z nich mistrzów Anglii, to nie jest sukces? To jest ogromny sukces.

Przechodząc do Interu dostał dobry zespół z którym zdobył mistrzostwo, po tym sezonie z Interu odszedł Zlatan, Crespo, Figo, Maxwell, więc logiczne że Mou musiał kupić nowych piłkarzy, tylko że on podobnie jak Ferguson nie kierował się nazwiskiem, a tym kogo ściąga do siebie. Kupił Sneijdera, Milito, Lucio i Eto'o (Eto'o był dołączony do ofery Barcelony jeśli dobrze pamiętam za Ibrę). Czyż te transfery nie były przemyślane i czy tymi transferami nie pokazał że wie jak budować zespół? Sneijder prowadził Inter jak generał, Milito strzelił 2 bramki w finale CL. Lucio grał genialnie w obronie, a Eto'o robił to co zwykle, strzelał masę bramek.

Kilkoma transferami pokonał Barcelonę i zdobył CL.

W Realu to nie Mourinho zarządza transferami, a prezes. To samo było w Chelsea, Abramowicz chciał kupować gwiazdy, to Mou chciał kupić Drogbę i to Mou zrobił z Drogby wielkiego piłkarza. Mou chce wrócić do Anglii bo w Anglii w klubie rządzi trener, a nie prezes. To trener decyduje jakiego zawodnika potrzebuje, nie wliczam to City bo wiemy że to żałosny klub.


Mourinho jest kontrowersyjny, ale każdy kto go zna prywatnie zawsze mówi jedno "Mou jest zupełnie inny dla mediów i podczas spotkań, a zupełnie inaczej zachowuje się prywatnie". Mou gra jak aktor, kontrowersjami skupia na sobie uwagę i jednocześnie odciąga ją od piłkarzy. Jest genialnym taktykiem, lubi kupować piłkarzy, ale jego transfery zawsze są przemyślane, kupuje takich zawodników, jakich potrzebuje. Pokazał to w Chelsea i Interze, w Realu rządzi prezes więc Mou nie bardzo chce tam zostać. Widać że chce "odbębnić" swoje i odejść.
» 23 grudnia 2012, 17:23 #67
mielan92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2012 19:25

Abstrahując od tematu chyba mało grałeś w FIFĘ bo gwarantem wygranej wcale nie muszą być najlepsi zawodnicy tylko umiejętności gracza ;P ale to tak na marginesie.
Żeby była jasność nie kwestionuję tego,że Mou dokonał rzeczy wielkich. Zrobił to i nawet ma to na papierze. Odnośnie transferów. Nie wydaje mi się żeby tacy zawodnicy jak Khedira, Ozil, Carvalho, Essien byli wymysłem Pereza. Ponieważ z tego co pamiętam jemu bardziej zależy na tym żeby grali rodacy ( od kiedy obrał urzędowanie zatrudnił bodajże 8 )

Jego charakter ? Nie znasz go prywatnie (no chyba,że się mylę) więc daruj sobie cytaty innych. W internecie i mediach można znaleźć mnóstwo śmieci i kłamstw. Nawet gdyby tak było ! Sam sobie daje świadectwo poprzez zachowywanie się na meczach. Wszystkimi chamskimi gestami- kierowanymi do sędziów. Wypowiedziami itp.
Najbardziej denerwująca w nim jest ta chora agresja,którą narzuca swoim zawodnikom. Tak grali w chelsea i teraz w madrycie. O interze nie mogę powiedzieć bo nie interesuje się tą ligą z tego bynajmniej co widziałem w meczu z blaugraną, to to.że stawiali autobus na przedpolu co okazywało się najskuteczniejszą bronią ( choć mecz robił się bardzo nużący)

A czy chelsea była takim zespołem bez zgrania...Tego bym nie powiedział spoglądając na ich wcześniejsze wyniki. Bo jak na PL plasowanie się na pozycjach +6 o czymś świadczy.
» 25 grudnia 2012, 19:24 #66
kruk581: A dream come true?
» 23 grudnia 2012, 13:06 #65
Swinkapeppa: bejbe wracaj a im opchniemy Valencie :) - mniej wiecej porownywalna cena !! :P
» 23 grudnia 2012, 13:01 #64
PanTedeusz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2012 13:07

Świetny duet za Ronaldo
Bebe+Nani.
» 23 grudnia 2012, 13:06 #63
Marti24: Sprawdziłem - zadłużenie klubu na 30 września 2012 r. wynosiło 359,7 mln GBP. A na dzień 31 grudnia 2011 r. 439 mln GBP. Zatem jeśli ten sezon zakończmy kiepskimi rezultatmi - powiedzmy: odpadnięciem z Ligi Mistrzów w 1/8 i drugim miejscem w Lidze (co mam nadzieję, się nie wydarzy), to zadłużenie spadnie pewnie trochę poniżej 300 mln (zakładając podobną tendencję). Z kolei jeżeli byłby to sezon superudany, to może zadłużenie spaść nawet poniżej 250 mln.
Zatem, kwestia zadłużenia będzie odgrywać coraz mniejszą rolę w ograniczeniach transferowych, zwłaszcza że, mam wrażenie, iż transfer van Persiego zapewni MU znaczne pieniądze ze sprzedaży koszulek i innych gadżetów (mimo kryzysu finansowego).
» 23 grudnia 2012, 12:39 #62
sssexton90: Myslę, że SAF dałby radę złożyć taką oferte...60 MLN funtów + Nani za Ronaldo, wtedy bylibyśmy bezkonkurencyjni
» 23 grudnia 2012, 12:39 #61
SapphirUnited: Prawda ale za rok, dwa.
» 23 grudnia 2012, 12:34 #60
AlwaysBelieve: Btw. Marzyłem o takim obrocie spraw, od kiedy odszedł. Dokładnie taki tytuł : "Real idzie na dno, Ronaldo chce wrócić do domu"
» 23 grudnia 2012, 12:30 #59
10wazzar10: Dziś gadałem z fanem Realu i mówił, że w Realu szykuje się, albo jest już jakiś wewnętrzny konflikt, czego dowodem jest chociażby posadzenie Casillasa(!) na ławce...
» 23 grudnia 2012, 12:28 #58
RamirezMUFC: Ja z kolei uważam, że jeżeli naprawdę nadarzy się okazja, by Ronaldo wrócił do United, lub sam zdesperowany Portugalczyk otwarcie wyraziłby taką chęć, to Ferguson zrobi wszystko, ale absolutnie WSZYSTKO, by sprowadzić CR-kę na Old Trafford. Wtedy możliwe, że cena nie grałaby roli.
» 23 grudnia 2012, 12:27 #57
AlwaysBelieve: Marzenia :)
» 23 grudnia 2012, 12:26 #56
Pomarancz: Nie wróci.
» 23 grudnia 2012, 12:26 #55
hubertus1923: plotki,nieprawda
» 23 grudnia 2012, 12:21 #54
RooneyMU: Ronaldo można za dwa lata mieć za darmo. Myślę że gdy Ronaldo rzeczywiście chciałby wrócić to kosztowałby ok. 80 mln.
» 23 grudnia 2012, 12:14 #53
kud1one: Sir Alex sam sie kiedys wypowiadal ze skad wiecie czy Ronaldo nie ma w klauzuli ze np. Jezeli Ronaldo bedzie chcial wrocic do ManU to bedzie za pol darmo. Znajac Fergusona jest genialnym managerem i z takiej opcji na pewno skorzystal i cos wykombinuje. Niestety w Realu jest jednym z wielu a tutaj w tym momencie tez bylby jednym z wielu tyle ze tutaj kibice pamietaja sukcesy i puchary dzieki niemu. Ja osobiscie uwazam ze nawet jakby mialo byc to 70mln czy 60mln to wolalbym Ozila ktory w tej chwili jest najlepszym srodkowym pomocnikiem bo Xavi i Iniesta wspolnie 8 asyst a chlopak ich miazdzy i ma dopiero 24lata tylko ze Ferguson nie przepada za Niemcami ale kilku ostatnio bylo laczonych z naszym klubem Tah,Bender.Hummels, itd. Wolalbym naprawde Ozila niz Ronaldo a nie oszukujmy sie ze Mou i Ronaldo pojda do PSG bo ich na to stac i dostana taka tygodniowke ze opadnie im szczena. Tyle w temacie pozdrawiam i ogladac i drzec japy podczas meczu Real-ManU jak strzeli gola De Gea;)
» 23 grudnia 2012, 12:02 #52
PanTedeusz: Z pierwszym się zgadzam z tym drugim nie nie i jeszcze raz KUNWA NIE. Myślisz że Ronaldo jest na tyle głupi by odejść do klubiku tylko na hajs do tego który jest bez perspektyw? Mourinho mało mnie interesuje niech sobie robi co chce.
Crisowi zależy na złotych piłkach , wygrywaniu pucharów..
Paryżanie mu to zapewnią? Jasne.. Kasy i tak ma już od zaebania więc?

Ronaldo już tyle lat po transferze nadal jest uwielbiany na OT , do dzisiaj kibice śpiewają "Viva Ronaldo" , a w hiszpanii gwiżdżą i uj wie co jeszcze jak zepsuje jakąś akcje a tym bardziej karnego. Chore.

Cris wracaj do domu a nie się męczysz z kureskimi :)
» 23 grudnia 2012, 12:48 #51
Amsterdammmm: Chlopaku sprawdź sobie statystyki ligi hiszpańskiej zanim się wypowiesz - i obejrzyj mecz realu jakiś - porównywanie Oezila do Iniesty czy Xaviego to jawna profanacja szczególnie teraz gdy iniesta jest w mega formie
» 23 grudnia 2012, 16:35 #50
GGManU: Wracaj Ronaldo ! Ty już tam nic nie zdobędziesz... Manchester United to twój prawdziwy dom :)
» 23 grudnia 2012, 12:01 #49
marsin7: Mam nadzieję ,że do nas wróci, bo nadzieja umiera ostatnia, ale biorąc to na tak zwany "chłopski" rozum to raczej niemożliwe niestety :(
» 23 grudnia 2012, 11:58 #48
welllone: Niech kibice w lutym pokażą mu gdzie jest jego miejsce i niech przypomni sobie jak jest w domu.
Myślę, że owacje i brawa przy wejściu otrzyma większe niż w Madrycie.
Kolejna mała cegiełka przyczyniająca się do jego powrotu.
Szkoda, ze podpisał tak długi kontrakt. Gdyby kończył mu się w tym roku albo za rok na 80% wróciłby do United i cena nie byłaby tak wysoka gdyby stwierdził, że nie podpisze nowego kontraktu.
Real wiedział co robi dając mu umowę na ponad 5 lat i wpisując tam pełno klauzuli.
Jedno jest pewne, z niewolnika nie ma pracownika.
» 23 grudnia 2012, 11:30 #47
cris342: SAF przecież kiedyś powiedział , że jeśliby Ronaldo chciał wrócić do MU to znajdzie pieniądze na ten transfer , myślę , że środek pola mamy dobry Cleverley , Anderson , Kagawa . Ofensywa doskonała , więc może sprzedamy jakiegoś napastnika czy skrzydłowego skoro mielibyśmy ich 4 z czego dwóch zazwyczaj gra słabo. Obrony nie trzeba wzmacniać myślę , że pokolenie Rafael, Smalling, Jones, Fabio, Buttner będzie najlepszym swego czasu , więc tylko jeden transfer przez lato , a być może mają jakąś klauzulę , że Ronaldo jeśli by chciał wrócić to sa taką samą kwotę czy coś w tym stylu. Poza tym Ronaldo koszulkami , golami i wszystkim co z nim związane pewnie sam by spłacił ten transfer , a być może zachęciłby kilku kolegów z zespołu by także zmienili Real na MU ? Myślę , że 4-5 lat może spokojnie grać na skrzydle , a w razie czego zejść na środek pola ! Od momentu gdy zacząłem interesować się piłką Ronaldo był moim ulubionym piłkarzem i moim marzeniem byłby jego powrót.
» 23 grudnia 2012, 11:28 #46
brylaantes: chciałbym go z powrotem,jednak w to nie wierzę ; (
» 23 grudnia 2012, 11:21 #45
Neil: Cristiano wróci do MU,Mourinho do Chelsea i wszyscy będą zadowoleni :D
a przechodząc do sprawy jakby nie było ciężko będzie wyciągnąć CR7 z Realu bo myślę, że za mniej niż 80mln euro nie da się go wyciągnąć.Niech tylko okaże się ze chce odejść z Realu to takie PSG rzuci się jak reksio na szynke.
» 23 grudnia 2012, 11:18 #44
DevilDragon: i jeszcze torres do liverpoolu :)
» 23 grudnia 2012, 11:37 #43
ZdzichuKrecina: oj nie nie wy męczcie się z benitezem może w LM przynajmniej nie narobicie wstydu za rok
» 23 grudnia 2012, 11:47 #42
listek007: Tylko że jeszcze cr7 by musiał chcieć iść do takiego PSG, a mając w perspektywie powrót do MU, gdzie jest SAF który traktował go jak syna i kibice którzy go szanują i doceniają + rodzinna atmosfera w klubie to chyba jednak by wolał powrót na Wyspy. Ja uważam, że jest to bardzo możliwe.
» 23 grudnia 2012, 12:27 #41
Gienaa: Dzieki dobrym naszym stosunkom z Realem jestem pewny , że United miałoby większe szanse na zaakceptowanie oferty za Ronaldo .A sam Portugalczyk wiadomo gdzie chciałby grać ;)
» 23 grudnia 2012, 14:14 #40
Diobel24: Ja jestem za powrotem Ronaldo nawet za 100 mln :)
» 23 grudnia 2012, 11:11 #39
kap: Ja też jestem za, ale to chyba nie realne, pewno po Realu bedzie PSG
» 23 grudnia 2012, 11:21 #38
Marti24: Cristiano Ronaldo w przyszłym roku będzie miał 28 lat i spokojnie będzie grał na wysokim poziomie jeszcze min. 4-5 lat.
Moim zdaniem warto go kupić i wydać na niego olbrzymie pieniądze z kilku względów:
1. MU ma coraz mniejszcze zadłużenie. Teraz bodajże wynosi ono niecałe 350 mln Ł (czy Euro?),
2. Ronaldo tęskni za Manchesterem i większość kibiców oraz prawie wszyscy piłkarze i trener - obojętnie kto nim będzie, także,
3. kapitalna decyzja pod względem marketingowym - MU zarobi mnóstow na sprzedaży koszulek i innych gadżetów,
4. jest spora szansa, iż pożegnamy się z Nanim, Giggs niedługo skończy karierę, a Bebe..., więc pozostaniemy tylko z dwoma skrzydłowymi, z czego Valencia nie gra już tak dobrze jak kiedyś,
5. decydujący czynnik - jeżeli wyelimujemy Real z LM, to mocno to zachwieje wiarą Ronaldo w Real. Super byłoby gdyby Real nie awansował w przyszłym roku do LM - na obecną chwilę Barcelony nie dogoni, Atletico jest mocne i Malaga także dobrze gra, ale nie ma czwartego zespołu, który mógłby zepchnąć Real na piątą pozycję.
» 23 grudnia 2012, 11:01 #37
pat123e: dobrze gadasz i niech Cristiano Ronaldo przejdzie do Manchesteru United
» 23 grudnia 2012, 11:26 #36
HuiSton: Moim zdaniem powinniśmy dać szansę młodszym, może znowu "trafi" się zawodnik pokroju Beckhama czy Scholse'a. Również fajnie by było gdyby Ronaldo wrócił do nas na zasadzie wolnego transferu.Jest jeszcze opcja że Ronaldo wróciłby za kwotę, dajmy na to, hm 90 mln? Kwota by się zwróciła i to szybko.
» 23 grudnia 2012, 10:51 #35
MANUGLORy: wy chcecie żeby SAF wyłożył 100mln on tak nie zrobi jak nie chciał dać 40 mln na lucasa (ja i tak tego gościa nie chciałem w MANU ) więć tak jak to wcześniej było napisane weźmy sobie to na "chłopski" rozum. Oczywiście chciałbym CR7 u nas zdecydowanie brakuje tam takiej typowej 7
» 23 grudnia 2012, 17:48 #34
kocio10: Patrzac od strony marketingowej na sprawe tego transferu to co z tego, że damy za niego ok. 100mln jak nam to sie zwróci ekspresowym tempie. Ronaldo "no name" nie jest, to najpopularniejszy piłkarz obecnie świata. Koszulki z jego nazwiskiem, oglądalność, wszystko by szło w góre. Tylko problemem jest to czy sam Cristiano chce przejść i czy jest sens sprowadzać go spowrotem na OT.
» 23 grudnia 2012, 10:45 #33
ZuczekUnited: Moze wroci, zawsze cos przeczuwalem o powrocie CRa. Pogra jescze z 2-3 lata na topowym poziomie. Jest skrzydlowym, polega na szybkosci i zwrotnosci, a tego w krotkiej perspektywie czasu moze zaczac brakowac, takze 100mln to spooooooro...
» 23 grudnia 2012, 10:44 #32
Szejp: ta, podobnie mówiło się o Giggsie...
» 23 grudnia 2012, 11:09 #31
ZuczekUnited: Ale wiesz Giggs to joga, ultra zdrowy styl zycia i te sprawy, to wyjatek
» 23 grudnia 2012, 17:22 #30
wrobel1992: Absolutnie nie! Zakładając, ze miałby przejść do nas z 100mln (szanse b.b.b. male) to za te pieniądze mamy ŚO i dwóch solidnych pomocników! Po za tym CR na swoim poziomie pogra max 3 lata, a Giggsem grającym dobrze do około 35 roku życia to on też raczej nie będzie.
» 23 grudnia 2012, 10:34 #29
orchi650: Bzdura !

Z niewolnika nie ma pracownika. Jeśli znasz Fergusona to dobrze wiesz, ze on jest wstanie baaardzo dobrze negocjować.
Spokojnie mógł pójść za 70 ojro.
A z formą czy bez Ronaldo zawsze jest w stanie zrobic różnicę :P
» 23 grudnia 2012, 10:40 #28
alter: Dlaczego nie będzie grał dobrze do 35 r. ż.?
» 23 grudnia 2012, 10:45 #27
orchi650: Dokładnie... Spokojnie jest w stanie grać do końca jak to na Ronaldo przystało :)
» 23 grudnia 2012, 10:46 #26
Cordell: Oby grał jak za "dawnych" lat, jak by tu przyszedł, bo w tym wczorajszym meczu był cieniem samego siebie.
» 23 grudnia 2012, 11:20 #25
orchi650: Na świecie jest nas 300 milionów
Każdy po 1 funcie
to masz 300 milionów funtów ^^
» 23 grudnia 2012, 10:35 #24
ZuczekUnited: To jest wcale nieglupi pomysl, tylko zeby ktos z uzbieranymi pieniedzmi nie zrobil czegos innego
» 23 grudnia 2012, 10:41 #23
orchi650: Jedynie Ferguson mógłby się tym zająć.
Ale klub raczej nie pozwoliły sobie na takie upokorzenie ... ;/
» 23 grudnia 2012, 10:44 #22
yepess: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2012 10:24

Raczej nierealne, ale pomarzyć można ;) Wyobraźcie sobie ofensywę United: (uwzględniam odejście Naniego)
Lewy-RvP
Ronaldo-Rooney-Valencia/Young
» 23 grudnia 2012, 10:24 #21
pynduryndu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2012 11:01

kto to jest lewy? od kiedy w United gra jakiś Lewy? :/ czlowieku nie daj sie zwariowac
» 23 grudnia 2012, 11:01 #20
Zyvold: W wakacje to samo było z RvP ;)
» 23 grudnia 2012, 11:45 #19
Vilen: Niech sie dołoży do transferu :DD
Tak serio, to dziwi mnie jego postawa, przeciez idac do Realu wiedział co tam bedzie.
» 23 grudnia 2012, 10:22 #18
habeq1878: A masz kasę żeby zapłacić za transfer ?? jeśli nie to nie pisz takich głupot!Oszalałeś człowieku skąd Glazerowie wezmą 100mln$ no skąd , znowu pożyczą i będzie wiekszy dług ?? !
» 23 grudnia 2012, 10:16 #17
pawlik010: "Jak trwoga to do Boga" nie potrzebujemy takich gwiazdeczek
» 23 grudnia 2012, 10:14 #16
Gienaa: Real w tym sezonie gra bez motywacji. Tylko na mocniejszych rywali (FCB,ATL) zagrali jak na Real Madryt przystało. Ronaldo może chce odejść ponieważ po nim nie widać jakiegokolwiek zaangażowania . Jednak CR może chce odejsc ,ale kto go pusci z Realu?Za niego trzeba zapłacić około 100 mln euro na co United nie stać ,ale mam nadzieje że NIKE się dołoży do transferu CR :)
» 23 grudnia 2012, 10:10 #15
Adam1992: United za biedni ? Jestesmy jednym z najbogatszych klubow na swiecie, wystarczy usiasc przy stole z wladzami i ustalic co i jak, niech SAF sie bierze do roboty i sciaga CR :). Zobaczyc go z diabelkiem na piersi ponownie byloby fantastyczne :)
» 23 grudnia 2012, 10:02 #14
Rafael: Cris wybierz serce , wróć do Manchesteru !
» 23 grudnia 2012, 09:59 #13
devil897: Real idzie na dno . Ligi już nie wygrają a jak nie wygrają LM to całkiem możliwe że Ronaldo odejdzie
» 23 grudnia 2012, 09:22 #12
mcis: tak? wezmie zabawki i odejdzie? co to piaskownica? trzeba go kupic. jest co prawda starszy o pare latek, ale moim zdaniem jeszcze bardziej sie rozwinal pilkarsko. cena wiec bedzie kolo 80-100mln. nie sadze by MU tyle dalo
» 23 grudnia 2012, 09:41 #11
saharicus: SAF wypowiadała sie a temat kwoty transferu Ronaldo (na DP pojawiła się ta wypowiedź). Boss stwierdził, że Ronaldo to jedyny piłkarz, za którego dałby 100 mln. Myślę, że zanim zakończyłby karierę ta cena by się zwróciła.
» 23 grudnia 2012, 10:02 #10
devil897: Myśle że jak sam Ronaldo by powiedział iż chce odejśc to cóż ... z niewolnika nie ma pracownika . Wtedy może obniżą cenę ..... ehh marzenia :)
» 23 grudnia 2012, 10:31 #9
ash1414: "traktowany jak największa gwiazda, a nie jak jeden z wielu, tak jak ma to miejsce w Realu "

WTF?! to jest MU tutaj wszyscy są gwiazdami i wszyscy są równi
» 23 grudnia 2012, 09:13 #8
sensi: Bzdura, Ronaldo w United był traktowany osobiście;]
» 23 grudnia 2012, 09:16 #7
JWRJWR: Plotki, ploteczki. Okay. Można wpłacić klauzulę w wysokości 1 mld Euro i jest wasz.
» 23 grudnia 2012, 09:10 #6
sensi: Co nie znaczy że Ronaldo W realu jest skonczony, przecież to widać że nie ma ochoty na gre.
» 23 grudnia 2012, 09:11 #5
Daniello97: JWRJWR On i tak jest nasz i zawsze będzie.
» 23 grudnia 2012, 10:26 #4
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2012 09:11

Taki jest właśnie Mourinho, 2 sezony pogra, 3 już mu sie nudzi i nie ma pomysłu na gre.
Co do Ronaldo, oczywiście zawsze na Old Trafford będzie mile widziany, bez względu na wszystko, pewnie będą wyjątki gwizdające na niego ale wszędzie są takie wyjątki: )
» 23 grudnia 2012, 09:08 #3
gzzz: tam dom twój,gdzie serce twoje,czy jakoś tak;) wracaj do nas:D!
» 23 grudnia 2012, 09:04 #2
gzzz: ano może:P ale na święta pomarzyć warto:D
» 23 grudnia 2012, 09:44 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.