Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Nani grozi odejściem za darmo

» 9 września 2012, 11:09 - Autor: matheo - źródło: Sunday Mirror
Nani jest zły na działaczy Manchesteru United, że ci w ostatnim tygodniu prowadzili negocjacje z Zenitem Sankt Petersburg w sprawie jego transferu. Portugalczyk grozi, że wypełni swój kontrakt i opuści Old Trafford za darmo.
Nani grozi odejściem za darmo
» Nani nie jest zadowolony, że Manchester United chciał go sprzedać do Zenitu Sankt Petersburg
Czy Nani zasługuje na tygodniówkę w wysokości 130 tysięcy funtów?
W środku tygodnia głośno było na temat rozmów Manchesteru United z Zenitem. Czerwone Diabły chciały otrzymać za swojego piłkarza 25 milionów funtów, ale sam zawodnik postawił wygórowane wymagania finansowe.

Jak informuje Sunday Mirror, Nani żądał od rosyjskiego klubu tygodniówki w wysokości 200 tysięcy funtów. Portugalczyk miał nadzieje, że taka kwota odstraszy działaczy Zenitu. W pewnym momencie sytuacja zrobiła się poważna, więc Nani wyłączył swój telefon, aby nie można było się z nim skontaktować.

– To nie był przypadek, że Nani pozostawał poza zasięgiem. Poprosił agenta, aby ten żądał od Zenitu absurdalnych pieniędzy, jeśli ci będą chcieli rozmawiać. Spodziewał się, że propozycja zostanie automatycznie odrzucona, ale Zenit i tak chciał negocjować – mówi na łamach Sunday Mirror osoba z otoczenia piłkarza.

– Koniec końców Nani wyłączył swój telefon i powiedział ludziom, żeby nie mówili gdzie jest, jeśli ktoś będzie o niego pytał.

– Nani nie chce odchodzić. Jest zadowolony i gotowy wypełnić swój kontrakt do końca, jeśli Manchester United będzie utrudniał sprawę – dodaje informator.

Obecny kontrakt Naniego z Czerwonymi Diabłami wygasa za dwa lata. Negocjacje w sprawie nowej umowy utknęły w martwym punkcie, bo piłkarz żąda tygodniówki w wysokości około 130 tysięcy funtów. Działacze Manchesteru United nie zamierzają jednak płacić takich pieniędzy zawodnikowi.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson poprosi o pieniądze na Ronaldo?
Następny news »
Evans zagrał pomimo bólu kostki

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (97)


Nomysz: Najpierw to niech się zacznie starać a nie gra bez pomysłu i chce jeszcze więcej kasy ...
» 11 września 2012, 17:17 #94
vip14: Nani bardzo dobrze mówi. Za swoją wspaniałą grę powinien dostać należytą cenę i basta !
» 10 września 2012, 17:35 #93
Cent: Za co?... Formy ostatnio nie ma.. fakt, moze dlatego, ze malo gra, ale formy nie ma.. a jak na skrzydlo mamy tez takiego zawodnika jak Ashley Young to Nani za wiele wymaga... tymbardziej, ze umiejetnosciami sa na rowni moim zdaniem :)
» 10 września 2012, 20:53 #92
chicodegea: pakoj mandziur i wypad z celi...
» 10 września 2012, 11:35 #91
Caspa: do zenitu !! idealne miejsce może w ciągu 5 lat spotkamy się 3 razy . Dajcie spokój to jest rasowy pet . Wyjdą mu 4 mecze z rzędu i od razu udziela wywiadów typu "to wielkie wyzwanie być najważniejszym ogniwem drużyny"po czym po kolejnych 4 wypada za składu bo zjada go trema nerwy itp. do zenitu nawet za 20 czy 15 w tym sezonie jak skrzydła będą zdrowe to i tak sobie nie pogra ,chyba że w pucharze ligi do wora .pozdrawiam serdecznie wszystkich zapaleńców bajecznej techniki która z efektywnością nic nie ma wspólnego
» 10 września 2012, 00:03 #90
niedoniebieski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2012 02:16

Jak pokazują statystyki z poprzedniego sezonu dotyczące wszystkich skrzydłowych Man. Utd. BRAK bajecznej techniki nie determinuje większej efektywności. A na ładny drybling miło chociaż popatrzeć w porównaniu do wstrzeliwań piłki w pole karne (a może akurat do któregoś trafi) Valencii i Younga. Temat WIELKIEGO TALENTU Welbecka na skrzydle pominę bo nie chce mi się pisać o nicości.
» 10 września 2012, 02:11 #89
pezet88: Jeśli ma strzelać fochy to niech odejdzie..Niedoniebieski Valencia miał bardziej stabilna formę niż Nani w tamtym sezonie...Co do Younga to fakt,nic nie wnosi poza rajdami "konia". A Welbeck jest napastnikiem
» 10 września 2012, 12:44 #88
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2012 00:03

Ostatnio Nani nie jest sobą.. właściwie przez długą część poprzedniego sezonu był bez formy. Przede wszystkim trzeba powiedzieć że ratował nam punkty wiele razy. Warto przystąpić z nim szybciej do rozmów i zaproponować tygodniówkę w połowie drogi między jego wymaganiami a tym ile dać chce klub. Nani jest nam potrzebny, a może właśnie ta sprawa nie pomaga mu powrócić do optymalnej formy.
» 9 września 2012, 23:59 #87
FanaticMU: Niestety nie wszyscy potrafią czytać ze zrozumieniem. Ale taka jest prawda...skoro zażądał mega dużej kwoty od Zenitu to tylko po to by Zenit od niego sie odczepił, a nie by więcej zarabiać. Moim zdaniem ten kontrakt powinniśmy z nim przedłużyć bo on ma pomysł na grę tylko chyba czasem zjada go stres...
» 10 września 2012, 10:06 #86
Globus1: Święta racja!
» 10 września 2012, 17:55 #85
pajtryk: moim zdaniem Odejscie Naniego bedzie wielka strata dla Old Trafford i wielka konkurencja dla Menchesteru United wiec powinni podpisac z nim ponad 5 letni kontrakt na wspulnych wymaganiach bo stracic takiego zawodnika to wielka strata. Wziac po uwage ile razy uratował ManUtd przed porażka to nie jest ładna postawa samorządu
» 9 września 2012, 22:31 #84
arturjezyk: *Manchesteru
*wspólnych
*zarządu
*wielką, stratą.. ą, ę itp
*stracić takiego zawodnika to wielka strata - masło maślane
*przecinki i interpunkcja!!
Generalnie musiałem przeczytać Twój komentarz kilka razy, żeby zrozumieć przesłanie.
» 10 września 2012, 12:04 #83
satan23: Jaki "beszczel" ręce opadają, tak czułem że będzie jakaś akcja ale tu już przegięcie jego dni są policzone..
» 9 września 2012, 21:36 #82
theatreofdreams: Kasa+Nani=wypad z MU ale nie chciałbym tego!
» 9 września 2012, 21:03 #81
hot: Nani = Manchester United.
» 9 września 2012, 19:41 #80
messengerUTD: No i jeszcze czego.
» 9 września 2012, 19:52 #79
Veon: Manchester United = Manchester United
Tylko takie równanie jest prawdziwe.
» 9 września 2012, 20:03 #78
Fabio: @hot
Chyba Cię zdrowo pogięło ,a nawet na pewno !!
Rozumiem gdybyś napisał tak o Scholes'ie ,Giggs'ie czy Fletcher'ze ,ale Nani ?!
Nie ma takich podstaw by napisać coś takiego !!
» 9 września 2012, 21:36 #77
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2012 18:27

Denerwują mnie ci co piszą, że dobre meczy Naniego można policzyć na palcach jednej ręki...Może i Valencia obecnie jest lepszym skrzydłowym, ale mówicie, że jest o wiele lepszym. To ja się zapytam w czym?
W poprzednim sezonie miał o 1 asyste mniej i chyba o 1 bramkę więcej. To powiedźcie mi gdzie widzicie tą kosmiczną przewage? Może i Valencia ratował nam tyłek parę razy i asystował, i strzelał w bardziej ważnych meczach. Ale są porównywalnym graczami. Jakby Valencia miał 20 asyst to można by powiedzieć, że jest o niebo lepszy.

Wszyscy krytykują Naniego po jednym meczu z Evertonem...a ktoś popatrzył w niedaleką przeszłość?
Euro 2012 - Nani zaliczył każdy występ do udanych, zawsze był przydatny. Cicha gwiazda Portugali. Wszyscy zapatrzeni w Ronaldo.
Chodźby mecz z Barceloną - pokazał, że techniki nie ma gorszej niż katalończycy.

Może popatrzmy ogólnie na naszych skrzydłowych, ogólnie trzeba powiedzieć, że mamy bardzo przeciętne skrzydła. Zawsze miliśmy przeciętny środek. Kim nadrabialiśmy? Skrzydłami. A gdzie one teraz są?
Valencia jest dobry, ale do wrzutek i tylko wrzutek. Nie ma tego błysku co Ronaldo kiedyś. Potrafił sam wygrać mecz.
Nani czasem bohater, czasem najgorszy piłkarz.Jest himeryczny. Jak błyśnie to na pewno przyniesie więcej niż Valencia. Co z tego, że Valencia ma równą forme jak i tak nie można się po nim spodziewać, że odmieni losy spotkania, bo zawsze gra porównywalnie. Nani nigdy nie dorówna Ronaldo, ale wy go krytykujecie jakby grał na poziomie polskiej ligi. Wierze, że pokaże hejterą, że było by bez niego ciężko.
Young na razie nasz najgorszy skrzydłowy, oprócz strzałów z daleka nie za wiele wnosi do gry. Kiedyś mijał przeciwników jak chciał teraz jak się przebudzi to może zacznie grać jaki kiedyś. Chciałbym tego. Widziałem go na żywo ( Trening Anglików - Kraków ), wiec miło by mi się oglądało jakby grał na wyskokim poziomie xd.

To może popatrzmy na skrzydła innych drużyn :
Chelsea - Mata, Hazard, Moses - świetne skrzydła, dużo lepsze od naszych.
$ity - Silva i Nasri też świetni. Może troszkę lepsi od naszych.
Arsenal - Podolski, Walcott, Chembarlen ( nie pamiętam jak się pisało ) Cazorla też może grać na skrzydle. Skrzydła może trochę gorsze o
d naszych, ale bardzie równe.
Tottenham - Lennon i Bale. Też świetni skrzydło. Może poziomem troche gorszym od nas, ale minimlnie.

To są zespoły tylko z Premier League. Nie narzekajcie tylko na Naniego, ale na całe nasze skrzydła. Kiedyś nikt nie mógł nawet dorównać pozimowi naszych skrzydeł, teraz jest wiele zespołów z prawie tak samo dobrymi skrzydłami.
Może i jestem fanem Naniego, ale staram się zawsze być obiektywnym. Licze na kulturalne odpowiedzi.

Pozdrawiam
» 9 września 2012, 18:24 #76
Piontek: niestety jeszcze co najmniej raz musisz zedytować post:

hejterą?? co to ma być, chcesz pisać artykuły a języka polskiego nie znasz...
» 9 września 2012, 19:01 #75
Nani1900: Co wy wszyscy macie z tą ortografią? To jest stronna Manchesteru United, a nie nauka języka polskiego.
» 9 września 2012, 19:05 #74
Veon: Dobre mecze Naniego można policzyć na palcach .... Jeśli liczymy od stycznia tego roku.

Przykład Euro to kiepski przykład bo reprezetacja nie ma nic wspólnego z klubem. A kibice (poza tymi z danego kraju) mają gdzieś jak zawodnik gra w reprezentacji ważne by grał dobrze w klubie.

"czasem bohater, czasem najgorszy piłkarz" - szkoda że ostatnio coraz częściej jest tym drugim.

Nani powinien dostać sezon próbny. Jeśli w ciągu sezonu będzie grał dobrze to powinien zostać i dostać podwyżke. Jeśli będzie grał słabo to warto by szukać nowego skrzydłowego.
» 9 września 2012, 19:49 #73
Kabura: Tak tylko jak ma dostać sezon próby, skoro jest sadzany na ławkę lub odsyłany na trybuny. Dla mnie Nani to chłopak z Ogromnym potencjałem. Powinien grać częściej i więcej !
» 9 września 2012, 22:14 #72
ax1d: Przede wszystkim to jest strona polska, więc pisze się na niej po polsku. Jeśli nie umiesz pisać, to nie pisz. Jeśli chcesz pisać, to naucz się własnego języka, analfabeto. A jeśli jesteś nie tylko analfabetą, ale i nierobem i leniem, to przynajmniej posłuchaj tych, którzy zwracają Ci uwagę, zamiast zadawać głupie pytania typu "co wy macie z tą ortografią?".
» 9 września 2012, 23:28 #71
Diabelred: drogi fanboyu Naniego ja jak i mysle wiekszosc nie krytykujemy forme Naniego tylko za mecz z Evertonem ,ale ogolnie...
» 10 września 2012, 01:30 #70
Nani1900: @diabelred

No to napisze w twoim stylu. Drogi fanboyu Chicharito, kibicuje się całej drużynie, a nie jednemu zawodnikowi. Nie jestem jego fanboyem, po prostu go lubię. Kibicuje całemu Manchesterowi United.
» 10 września 2012, 08:13 #69
Diabelred: po 1 bronisz go zazarcie,po 2 masz go w ulu. po 3 masz ava z nim po 4 masz bardzo orginalny nick ;),nazywaj sb jak chcesz ,ale dla mnie jestes zwyklym fanboyem Naniego ;).Ja fanboyem Chicha haaha juz predzej bym sie nazwal fanboyem Robina,ktory byl moim ulu. pilkarzem grajac jeszcze w Ars hehe :)
» 10 września 2012, 17:27 #68
michalfan: nani to talent ludzie nie można go oddać ma być u nas i tyle z wiekiem będzie coraz lepszy
» 9 września 2012, 17:26 #67
Diabelred: z wiekiem coraz lepszy aha czyli z wiekiem bedzie mam rozumiec szybszy tak,aha bo myslalem ze wolniejszy...,Nani to skrzydlowy ,a dla nich najwazniejsza jest szybkosc...,tekst ze z wiekiem jest sie coraz lepszy predzej pasuje do rozgrywajacego ;d
» 10 września 2012, 01:32 #66
messengerUTD: Nie chce grać w United to niech spada. Nikt go tutaj na siłę nie trzyma. Ja za nim płakać nie będę, ale jak zostanie i weźmie się w garść, zacznie grać jak na niego przystało to też się nie obrażę.

Nie zasługuje na te 130k tygodniowo. Pierw niech coś pokaże, przestanie robić z siebie gwiazdkę za dychę i zacznie myśleć na boisku. Dla jasności - nic do Naniego nie mam, ale wkurza mnie już ta cała sprawa. Stawia wygórowane żądania i chce takiej tygodniówki na którą nawet Zenita nie stać. To aż strach pomyśleć ile zażądał. Drugim Ronaldo to on nigdy nie będzie, nie dorasta mu do pięt. Szkoda, że Nani w reprezentacji gra świetnie, a w United saharę..

Jak Portugalczyk odejdzie to pomyśleć o sprowadzeniu Jamesa Rodrigueza(jestem jego wielką fanką) albo baczniej obserwować Isco :)
» 9 września 2012, 17:05 #65
ziomboy777: on chce grac w United! przeciez specjalnie po to stawiał wygórowane warunki Zenitowi żeby sie wypchali bo chce zostać w United! tylko w United go nie chca i zastanawiaja sie czy dac mu tyle samo kasy co zarabia Young...dla mnie to jest śmiech. Nie raz nam wygrywał mecze i to z najmocniejszymi drużynami w kluczowych momentach sezonu... (bedziesz chciala to wymienie;))... w reprze pokazuje , ze jest piłkarzem swiatowej klasy... na Euro też to udowodnił... w klubie w niego nie wierzą... stad w United takie wahania formy...
» 9 września 2012, 17:49 #64
krysbe: Koleżanko przeczytaj raz jeszcze newsa.
» 9 września 2012, 17:58 #63
messengerUTD: ''przeciez specjalnie po to stawiał wygórowane warunki Zenitowi żeby sie wypchali bo chce zostać w United! '' ahaha, chyba sobie jaja robisz. Jakby chciał to by powiedział 'nie i nara' koniec tematu, a nie jakieś lecenie w kulki z tygodniówką.

Fakt, faktem, że Jang zarabia stanowczo za dużo, ale ja nie płacę z mojej kieszeni także mnie to tam wsio. Chociaż popieram, że powinni mu obniżyć, ale to nie moja brocha.

''stad w United takie wahania formy... '' - chyba sobie jaja robisz x2.

@ krysbe - czytałam, i Nani zamiast się pierdzielić powinien zająć głos w tej sprawie i się jasno określić. zostaje, albo wypad.
» 9 września 2012, 18:28 #62
ziomboy777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2012 18:39

"Portugalczyk miał nadzieje, że taka kwota odstraszy działaczy Zenitu"---> wytłumacz mi zatem to zdanie bo chyba jestem za głupi...
"Poprosił agenta, aby ten żądał od Zenitu absurdalnych pieniędzy, jeśli ci będą chcieli rozmawiać. Spodziewał się, że propozycja zostanie automatycznie odrzucona"---> wytłumacz mi zatem to zdanie bo chyba jestem za głupix2...
"''stad w United takie wahania formy... '' - chyba sobie jaja robisz x2."----> wytłumacz mi zatem dlaczego w reprezentacji Nani błyszczy w KAŻDYM meczu a w United nie... mimo , ze z kolegami z repry trenuje dwa , trzy razy przed meczem na zgrupowaniach a z chłopakami z United codziennie?... bo argument---> jaja sobie robisz to smieszny argument;-)
» 9 września 2012, 18:38 #61
messengerUTD: Ooo tak, bo 'osoba z bliskiego otoczenia piłkarza' to wiarygodne źródło. Skąd wiesz, że Nani specjalnie zażądał takiej tygodniówki? Skąd wiesz, że kazał agentowi zażądać od Zenitu takiej kasy? Tego nie wiesz. Jedno jest pewne - czyli to co powiedział dyrektor wykonawczy Zenitu. Chciał za dużej kasy, ale oni sie nie zgodzili. To czy zrobił to specjalnie czy nie, tego się nie dowiesz. Chyba, że powie ci to Nani.

A co do repry. Nani kipi egoizmem i na boisku i poza nim, więc co. Nagle drużyna w niego nie wierzy i on przez to jest taki chimeryczny? To takie przykre, wywalmy z klubu tych których w Naniego nie wierza. Gra w jednej drużynie z Ronaldo, a jak dobrze wiemy, to on jest główną gwiazdą reprezentacji jak i prawdziwym liderem. Ciągłe porównania i reszta nie powodują, że traci formy? hehe, dobre.

Z resztą dyskusji zapraszam na pw.
» 9 września 2012, 19:04 #60
ziomboy777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2012 20:24

widze , że chcesz byc madrzejsza od radia:)... dlatego dziekuje , postoje;) pozdro
» 9 września 2012, 20:24 #59
Altair: Nani nie zasługuje nawet na 100k, bo ma po prostu więcej wad niż zalet. W najlepszym wypadku to ta sama półka co Young i co najmniej jedna niżej od Antosia. Jest o rok młodszy od Ronaldo, a mógłby za nim co najwyżej torbę na treningu nosić, no ale wysokie mniemanie o sobie to podstawa..

Co on tak na prawdę potrafi? W czym jest lepszy od Ekwadorczyka, który zarabia podobno 90k?
Odp. Jest obunożny.

Z czym sobie Portugalczyk natomiast nie radzi?

1.Dośrodkowania. Ktoś napisał, że pamięta jak to po jego wrzutce Rooney strzelił gola przewrotką w meczu z City, więc zacznijmy od tego, że to nie było dośrodkowanie, tylko strzał co widać po ułożeniu ciała, a piłka się odbiła od przeciwnika i cudem doleciała do Wayne'a. Przy okazji warto nadmienić, że wiele jego asyst było naliczana podobnie, tzn. próbował strzelać, dośrodkować, podać, a piłka się odbiła od kogoś innego i wpadła pod nogi kolegi z drużyny. Świetna asysta.. Normalnie Wytrzeszcz z Realu się przy nim chowa..

2.Stałe fragmenty. Wolne, do których się nagminnie pcha czy też rzuty rożne mógłby równie dobrze wykonywać Vidic, który ma niby gorszą technikę. Gol RVP po dośrodkowaniu z rzutu rożnego, to wyjątek. Ktoś pamięta czy w poprzednim sezonie padł jakikolwiek gol po rzucie rożnym i kto go wykonywał? Dośrodkowania w wykonaniu Naniego wyglądają zawsze tak samo. Piłka cudem dolatuje do pola karnego i zostaje wybita przez pierwszego obrońcę w jej zasięgu.

3.Strzały. Gorszą skuteczność, to ma jedynie Anderson, ale i temu czasem się zdarza trafić w bramkę. Bebe również uderza celniej, a przynajmniej w czasie spotkań przedsezonowych piłki po strzałach współlokatora grubego nie wylatywały poza stadion.

4.Gra obronna. Facet jest skrzydłowym, ale jak by się wrócił przy ataku drużyny przeciwnej i chociaż spróbował pokryć jakiegoś zawodnika, to nic by mu się nie stało. W poprzednim sezonie co najmniej kilka bramek padło z jego winy. O ile dobrze pamiętam, to w tragedii na Old Trafford przeciwko Evertonowi miał on bardzo duży udział wraz z Evrą przy stracie 2 bramek. Young, Welbeck (notabene napastnik) często po własnej stracie biegną za rywalem aby szybko piłkę odzyskać i w czasie jednego meczu robią w defensywie więcej od Portugalczyka przez cały sezon. Mogłem w ostatnim zdaniu lekko przesadzić, ale Danny i Ashley zaliczają sporo przechwytów oraz odbiorów, więc..

Najgorszy jest jego egoizm, czy też nadzwyczajna wiara we własne umiejętności, których nie posiada albo jak kto woli - nie potrafi ich wykorzystać. Nie raz i nie dwa w czasie spotkań z poprzedniego sezonu można było zaobserwować poirytowanie wśród pozostałych zawodników zagraniami Naniego. Ile razy widzieliśmy jak to np. Rafael czy Valencia biegli wzdłuż linii bocznej licząc na podanie od Portugalczyka, a ten wdawał się niepotrzebny drybling i albo tracił piłkę albo przechodził rywala, a jego dośrodkowania czy strzały były fatalne? Za dużo. Nie jest to zawodnik klasy światowej i nigdy nie będzie.

Pod lupę można wziąć chociażby ostatnie spotkanie, w którym wszedł. Zrobił różnicę na boisku? Odznaczył się w jakiś sposób? W mojej opinii wypadł gorzej od Danny'ego. Miał jedno dobre zagranie i to po rzucie rożnym. Na prawdę jego występ warto ocenić z tego powodu wyżej od Anglika, który niejednokrotnie ratował tyłek Francuzowi? W ataku miał jedno podanie w pole karne do Robina i zagrał mu tak, że gdyby nie faul to nic by z tek akcji nie było.

Przypominam, że Valencia zarabia 90k, Young 130k i tu się jak najbardziej zgodzę, że Anglik nie zasługuje na taką tygodniówkę, ale trudno znaleźć podstawy do tego aby stwierdzić, że Portugalczyk jest lepszy od Ashley'a albo czy obaj są lepszymi zawodnikami od Antosia.

Jestem od dobrych kilku lat za sprzedażą Portugalczyka, który często jest kulą u nogi i nie waham się go krytykować po beznadziejnych spotkaniach czy też nawet parę razy chwalić bo dobrych (tak, o dziwo były takie), ale każdy zdaje sobie sprawę z tego jak jego forma wygląda, a łapie ją raz na miesiąc i starczy mu na góra 2 spotkania, a tak to gra piach większy od tego jaki gra Rooney gdy ma słaby dzień (Wayne z roku na rok sprawia wrażenie słabszego) albo Patrice przez ostatnie 2 lata.
» 9 września 2012, 16:34 #58
ziomboy777: dobra rada... skończ bo az sie wymiotowac chce czytac twoje wypociny...
» 9 września 2012, 16:58 #57
messengerUTD: Popieram zimboya. Momentami są takie bzdury, że padam na cycki ze śmiechu.
» 9 września 2012, 17:07 #56
Diabelred: w przeciwienstwie do ziomboya w pelni sie z tb zgadzam Altair ;)
» 10 września 2012, 01:40 #55
ZuczekUnited: Glupoty na poczatku juz mnie odrzucily
youtube.com/watch?v=0WF6mniodfU&feature=related
» 10 września 2012, 17:11 #54
orion: Cos w tym moze byc bo, negocjacje jakos ida bardzo wolno. Ja za wysoko sume był bym sklonny sprzedac go. To jest bardzo dobry piłkarz, ale ktory gra bardzo nierowno. W dodatku jezeli ma fochy robic i gwiazdorzy to tym bardziej bym sie nad tym zastanowił
» 9 września 2012, 15:41 #53
GaRoo: Grozi? Chyba obiecuje ...
» 9 września 2012, 15:28 #52
grandes: Chyba jednak grozi
» 9 września 2012, 16:03 #51
inekk10: Jjeżeli strasznie słaby Young ma 130, a dla Luisa żałują tyle to są jacyś śmieszni !
» 9 września 2012, 14:40 #50
GacekMU: sam jesteś 'strasznie słaby'...
» 9 września 2012, 14:48 #49
Wade: Właśnie sam jesteś strasznie słaby!Young jest beznadziejny.
» 9 września 2012, 16:10 #48
RooneyMU: "mówi na łamach Sunday Mirror osoba z otoczenia piłkarza." Ten news jest nic nie warty. Jakiś dziennikarz sobie to wymyślił. Nikt tak na pewno nie mówił,
» 9 września 2012, 14:06 #47
kruk581: kompletnie sie nie zdziwie jak stracimy wartosciowego zawodnika przez glupote dzialaczy z Manchesteru. bedziemy mogli im podziekowac niedlugo za to ze dali odejsc jednemu z najlepszych pilkarzy naszego klubu.
» 9 września 2012, 14:00 #46
Diabelred: czemu ,bo nie chca mu dac tych 130 tys.,na ktore nie zasluguje?, Young tez nie zasluguje na tak wysoka tyg.,no ale skad zarzad mogl wiedziec,ze Young tak bedzie u nas cieniowal
» 10 września 2012, 01:42 #45
Diabelred: nie dziwie sie im sie chcieli go opchnac poki moga cos jeszcze na nim zarobic...,pewnie nie dadza mu tej tyg( o ile nic nie pokaze w tym sezonie). ,a Nani jak sie uprze to wypelni kontrakt i pojdzie za free...
» 10 września 2012, 01:54 #44
ManUtdFun: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2012 13:33

Nani pokazuje, że mu zależy na grze dla United. Swoim zachowaniem pokazał także, że bardziej ależy mu na United niż na kasie, bo gdyby wolał forse, to by odszedł do Zenitu bez problemu. On jednak tego nie chce i ja się bardzo cieszę z tego powodu, bo bardzo lubię Naniego i moim zdaniem jest to świetny piłkarz, który ostatnio nie może wyrównać formy.
Co do jego tygodniówki - jeżeli van Persie zarabia chyba 200 tys to czemu Nani nie może tych marnych 130? Jeżeli zarabia tyle Young, to czemu Nani, który gra u nas już od 5 lat nie może dostawać takiej kasy? Gdy jest w formie juest porównywalny, a nwet lepszy od Rooneya a mimo to zarabia jakie.ś tam grosze. Przepraszam bardzoe, ale nie dziwie się teraz Naniemu. Mam nadzieje, że szybko się dogadają i skończy się sprawa z Luisem, bo nie wyobrażam go sobie w innym klubie.
» 9 września 2012, 13:33 #43
fokt93: 130k to nie jest aż tak dużo w dzisiejszej piłce... szczególnie patrząc na to że w meczach ważnych jak z city(tarcza wspólnoty rok temu i powiedzcie że to nie dzięki naniemu wygraliśmy wtedy z city)(lub asysta najładniejszej bramki rooneya) czy chelsea (gdzie popisał się strzałem w okno zza pola karnego). To sa momenty które ja najbardziej pamiętam ale pewnie jest jeszcze więcej momentów gdzie nani ciągnie united... nie rozumiem tego że wymaga się od niego tego samego co od Ronaldo bo to są 2 inni piłkarze
» 9 września 2012, 13:14 #42
ZuczekUnited: Marne 130 tys takiemu pilkarzowi zaluja...
» 9 września 2012, 13:08 #41
Fred78: 130 tyg. to jak na te czasy w piłce wcale nie jest dużo,więc nie wiem w czym United robią problemy.A jednak jest to jeden z najlepszych piłkarzy w kadrze.
» 9 września 2012, 12:57 #40
winiar97: Young zarabia podobne pieniadze . A Nani dla mnie jest duzo lepszy
» 9 września 2012, 13:05 #39
jarek87999: to przelicz to na euro to bedzie zarabial prawie tyle co ronaldo
» 9 września 2012, 13:28 #38
Hellsing: 130 000 gbp = 162 578 eur
» 9 września 2012, 13:44 #37
Gibon17: Nie rozumiem działaczy.Gdyby chciał nie wiadomo ile ale chce tyle samo co young od którego jest duzo lepszy.Gdyby w zeszłym sezonie nie miał kontuzji należałby do najlepszych a mimo to strzelił 8 bramek i miał 13 asyst a zagrał tylko 2104 minuty na 3240! a taki bale (jestem fanem jego talentu) miał najlepszy sezon w zyciu i strzelił 10 bramek i miał 14 asyst i grał w kazdym meczu.Nani ma wielki potencjał tylko potrzebuje spokojnej głowy i wiekszego zaufania i ma dopiero 26 lat czyli najlepsze lata gry przed sobą!! Sprzedając Naniego nie mamyu pola manewru na bokach.

Drogi zarządzie dajcie mu te pieniadze i bedzie spokoj:)
» 9 września 2012, 12:39 #36
Diabelred: no nie powiedzialbym , z roku na rok bedzie coraz gorzej,spadnie dynamika,szybkosc..
» 10 września 2012, 01:51 #35
kuba7887: Fakt faktem, Nani jest potrzebny MU, ale na taką tygodniówkę musi sobie zapracować. Za zasługi nikt mu tyle nie da, niech pokaże na co go stać teraz, a władze napewno dadzą mu wyższe zarobki.
» 9 września 2012, 12:38 #34
Roo10ney: Niech pogra troche w pierwszym składzie i dostanie te 130 tys. Jak na dzisiejsze realia to kwota niezbyt wygórowana. Mam nadzieje że Nani nie odejdzie.
» 9 września 2012, 12:33 #33
michal98: Plotaa...
» 9 września 2012, 12:31 #32
Krystiano98: To, że Nani chce podwyżki, to nie plota. To że jeśli nie dadzą mu tych 130 tyś to odejdzie, to też raczej nie jest plota.
» 9 września 2012, 13:22 #31
Sanitarium: Jak chce podwyżkę to ok... ale niech zasłuży, bo nawet jeśli powiedzmy jest wirtuozem piłki, ma talent itp. to co z tego skoro nie pomaga to drużynie tak jak powinno. Jeśli będzie "robił różnicę" na boisku niech zarabia nawet tyle co Rooney, ale jeśli ma być cieniem... to mimo iż go lubię, nie ma miejsca na taką grę. Bo jeden/dwa gole z dystansu w sezonie - to nam tyle daje co nic.
» 9 września 2012, 12:27 #30
fokt93: zeszły sezon pokazał że takie 2 gole mają dużą wagę w walce o mistrzostwo ^
» 9 września 2012, 13:20 #29
Exigo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2012 12:22

Jeśli to prawda - to Nani pokazuje, że zależy mu na odnoszeniu sukcesów u nas, a nie daleko na wschodzie, nawet za ogromne pieniądze - nie chce się sprzedać i ja to doceniam. Myślę, że wielu kibiców odbiera to podobnie.
To, że negocjuje z klubem większe zarobki nie ma nic do rzeczy - każdy tak robi, bo piłka się rozwija i z roku na roku piłkarze pobierają coraz większe pensje. Z Nanim nigdy nie było problemu jeśli chodzi o zachowanie, nie przypominam sobie, żeby kiedykolwiek mruknął o transferze, zmianie czy niepewnej przyszłości. Takich piłkarzy powinniśmy doceniać.

Jestem fanem Naniego - kojarzy mi się z United jako jeden z tych piłkarzy nowszego pokolenia, których zapamiętam na zawsze, mimo że dostrzegam jego problemy z utrzymaniem stabilnej formy i niekiedy jest to męczące oglądać bezsilnego Luisa na boisku.
Zwykle jednak jest tak, że w końcu udowadnia swoją wartość i cieszy nas swoimi znakomitymi zagraniami.
Dziwnie byłoby widzieć Naniego w koszulce innego klubu. Np. Berby nie było mi tak szkoda, a za Luisem nawet bez formy tęskniłbym po prostu :)
» 9 września 2012, 12:21 #28
demektczew: Mam nadzieję że to tylko plotki.
» 9 września 2012, 12:20 #27
hitman90: Przyznam, że dziwię się działaniom United. Nani wielokrotnie podkreślał, że czuje się tutaj najlepiej i chce zostać. Obniżył swoje wymagania finansowe po pierwszym zerwaniu rozmów w sprawie nowego kontraktu a MU negocjuje z Zenitem. Całkiem możliwe, że specjalnie dał nierealne wymagania Rosjanom, żeby Ci się odczepili. Mam nadzieję, że dojdą do porozumienia z Portugalczykiem, bo dzisiaj rzadko zdarza się, aby ktoś był tak zdeterminowany do pozostania w swoim klubie.
» 9 września 2012, 12:08 #26
Hellsing: 130 tysięcy dostaje Young, oczywiście, że Nani powinien dostać przynajmniej tyle samo. A fakt, że nie chciał negocjować z Zenitem świadczy o tym, że jest prawdziwym diabłem i nie gra dla pieniędzy.
» 9 września 2012, 12:03 #25
limak007: jezeli faktycznie sie w ten sposob wypowiedzial, to juz po nim
» 9 września 2012, 11:54 #24
lolis: tylko, że zarząd jest ślepy... Bo Nani wyraża chęć pozostania na OT... A to, że zarząd ma oczy w d.... to nie Naniego wina bo później oni będą płakać... Jak nie działają inne sposoby na nich to trzeba w taki sposób postraszyć.
» 9 września 2012, 12:12 #23
limak007: masz racje, ale wiesz jak Ferguson na takie cos reaguje:P
» 9 września 2012, 14:55 #22
Koksu: Dajcie do jasnej cholery te 130 tysięcy i niech gra i będzie zadowolony. na dzisiejsze czasy to nie jest jakaś straszna kwota, a sądzę ,że mimo jego wachającej się formy, na taką podwyżkę zasługuje. Nie róbmy błędy, jak ten z Tevezem. Nie czekajmy na ostatnią chwilę. Zresztą, jakby Ferguson myślał, to kupił by tego cholernego hazarda czy Schweinsteigera, czy Rodrigueza i wtedy mogłby kombinować z transferem Naniego. Był Alba, był Silva, był Mata...wszyscy za smieszne pieniądze,ale Fergie jak zawsze przespał sprawę...
» 9 września 2012, 11:37 #21
grobla95: Nie wiem czemu wymieniłes tutaj srodkowych pomocników, jak Nani jest skrzydłowym.
» 9 września 2012, 13:37 #20
Koksu: Hazard to ofensywny/ skrzydłowy, Schweinsteiger to środkowy/ skrzydłowy, Rodriguez to też skrzydło / ofensywny o ile się nie myle. A zawodnicy z Valencji to tylko przykład na przespane możliwości, przespane przez naszego trenera, ziomuś.
» 9 września 2012, 13:47 #19
mepol: osoba z otoczenia z piłkarza twierdzi..... informator uważa, że.......ale brednie. Jesli SAF by go nie chciał, to juz by go nie było w Manu. Alex moze ma problem z kupowaniem, ale chce sie kogos pozbyc, to robi to dobrze, patrz: Keane, Beckham, RVN, Forlan, Veron, Stam itd.
» 9 września 2012, 11:34 #18
mxonic: w ciągu roku znalazłbym Kuszczaka i Berbatova z którymi się nie pożegnał dobrze obiecując im że są potrzebni w składzie...
» 9 września 2012, 11:58 #17
Presidente: Jeśli Rooney ma 200 tys tygodniowo , a Nani wcale nie odstepuje poziomem od Wayne to czemu nie dostanie 130 ? Zawodnik ten nie raz nas uratował , a 1/3 ,,fanów ManU'' chce go wywalić , bo ma słaby początek sezonu. Ogar troche, wszystko bedzie dobrze.
» 9 września 2012, 11:34 #16
kuba7887: Myślę, że porównanie Naniego do Rooneya w tym wypadku jest nie na miejscu. Rooney przed kontuzją nie błyszczał formą.
» 9 września 2012, 12:42 #15
ReVo: oboje nie błyszczą, a popatrz jaka różnica w wynagrodzeniach,
porównanie moim zdaniem dobre :)
» 9 września 2012, 16:58 #14
kuba7887: Oboje nie błyszczą, zgodzę się z Tobą ReVo. Napisałem tak, bo Nani nie dorównuje mu teraz formą, tylko jej brakiem. Zauważ, że Rooney podwyżkę dostał już dawno, bo jakby nie było zasługiwał na nią. Po za tym weź pod uwagę fakt, że Wazza zawsze zostawia płuca na boisku, próbuje szukać gry, cofa się po piłkę, nawet jak nie jest w najlepszej dyspozycji. Co do gry Naniego można mieć więcej uwag. W jednym meczu pokazuje klasę, w drugim gra jakby był uzupełnieniem składu. Nie mówię, że jest nie potrzebny United, bo jest potrzebny i to bardzo. Jednak dopiero kiedy pokaże na co go naprawde stać, ta podwyżka będzie mu się należała. Takie jest moje zdanie.
» 9 września 2012, 17:44 #13
adi957: Nani powinien dostać te 130tys funtów tygodniowo,bo gra bardzo dobrze i jest czołowym zaownikiem United,a taki Van Persie przychodzi do United i ma coś koło 200tyś tygodniowo.
» 9 września 2012, 11:32 #12
Marti24: Jeżeli jest prawdą, iż MU próbował opchnąć Naniego Zenitowi, to było to straszne świństwo. Ten zawodnik nie jeden raz ratował MU skórę i nawet, jak ma słabszy sezon, to i tak niezłe rezultaty osiąga.
Osobiście dałbym mu te 130tys., ale może od połowy albo na koniec sezonu.
» 9 września 2012, 11:28 #11
Cordell: Ronaldo przejdzie do United, a Nani do Zenitu... skąd te informacje ?
» 9 września 2012, 11:26 #10
Panel1996: no najlepiej to by było ROnaldo do United 60 mln euro + Nani
» 9 września 2012, 12:26 #9
grobla95: Panel, najlepiej byloby : twój mózg + 700mln --> Ronaldo
» 9 września 2012, 13:38 #8
laskavvv: jakieś głupie plotki, zupełnie nie potrzebne takie artykuły jakieś szmatławce niech sobie wypisują ale po co to dodawać na stronie jako ekstra ważny news jaka jest sytuacja to wie tylko Nani i działacze i nikt nic nie powie okno się skończyło i tyle uważam temat za zamknięty
» 9 września 2012, 11:25 #7
DAMINOS2: dodawane jest dlatego, że jest to new o zawodniku MU jaki strona jest poświęcona klubowi z Manchesteru. tyle w temacie; p
» 9 września 2012, 11:49 #6
NaniN17: Nani ogar
» 9 września 2012, 11:24 #5
krzysiek212mu: naprawde co to za głupoty o Ronaldo to samo śmiech na sali nie chce mi sie tego czytać nawet . po co to dodawać wgl
» 9 września 2012, 11:22 #4
spOntan: Ja tam nie wierze w ani jednego newsa odnośnie Naniego. Nigdzie nie ma jego słów tylko 'osoba z otoczenia' albo 'tajemniczy informator'. Głupie gazety sieja ferment za plecami hrhrhhr
» 9 września 2012, 11:15 #3
Pauleta77: machnąłeś się w "hr" pod koniec
» 9 września 2012, 11:42 #2
Bartolek05: Ehh... Najpierw niech gra na porządnym poziomie przez kilka spotkań to taką tygodniówkę dostanie. Jeśli chce większych pieniędzy to zawsze PSG czy ruskie kluby go przyjmą z otwartymi ramionami.
» 9 września 2012, 11:11 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.