Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Pieniądze nie są powodem mojej chandry"

» 5 września 2012, 18:25 - Autor: Szejp - źródło: dnaindia.com
Ze szpalt hiszpańskich gazet wciąż nie schodzi temat Cristiano Ronaldo. Były Czerwony Diabeł wyznał kilka dni temu, że nie czuje się szczęśliwy w Realu, natomiast dziś dodał, iż powodem jego przygnębienia nie są zbyt niskie apanaże otrzymywane na Bernabéu.
» Były Czerwony Diabeł nie wydaje się być szczęśliwy na Bernabéu
Gdy były zawodnik Manchesteru United tuż po ubiegłotygodniowym meczu z Granadą poinformował media o złym samopoczuciu w drużynie mistrza Hiszpanii, zaczęto błyskawicznie spekulować, iż piłkarz swoim zachowaniem próbuje wywrzeć na włodarzach Realu podniesienie jego zarobków. Według danych Marki 27-letni napastnik z apanażami rzędu 12 milionów euro rocznie plasuje się dopiero pod koniec pierwszej dziesiątki najlepiej opłacanych piłkarzy świata.

Tymczasem sam główny zainteresowany przed kilkoma godzinami odniósł się do swoich wcześniejszych słów. Ronaldo za pośrednictwem Facebooka wyjawił, że wywołana przez niego burza nie ma podłoża materialnego.

- Doskonale sobie zdaję sprawę jak wielką sensacją były moje słowa o smutku jaki odczuwam - tłumaczy Portugalczyk. - Oskarża się mnie, że w ten sposób próbuję wynegocjować większe zarobki, lecz z czasem okaże się, że prawda jest zupełnie inna.

- W tym momencie chcę po prostu zapewnić fanów, że wciąż zamierzam podchodzić do kolejnych meczów z należytą motywacją i poświęceniem. Mam zbyt wiele szacunku do własnej osoby, jak i klubu, aby kiedykolwiek dawać z siebie mniej niż jestem w stanie - zakończył Ronaldo.


TAGI


« Poprzedni news
Ankieta: Zagłosuj na mecz Manchesteru United!
Następny news »
Paul Scholes o letnich wzmocnieniach

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (114)


torres10: TORRES JEST DOBRY A VAN PERSI SLABY PAMIETAJCIE CZESLI JEST SUPER A MENCZESTER NIE. ZAWSZE TAK MUWIE BO LUBIE CZELSI A ARSENAL ROBI SIKU
» 7 września 2012, 17:34 #106
Diabelred: hahah tia slaby skoro Robin jest slaby a strzelil juz 4 bramki to kim jest Torres co strzelil 1 bramke przez 14 meczy w 1 sezonie jego gry u was buahahahah zal mi cie gimbusie ;]
» 7 września 2012, 18:20 #105
wacuchplacuch: dobra wypowiedź, wnoszę na jej podstawie, że jesteś piłkarzem
» 7 września 2012, 22:52 #104
NaniN17: Do City nie przejdzie bo zbyt bardzo kocha United pamiętam chyba w 2008r na DP miałem konto JaManUtd był wtedy artykuł o Ronaldo '' Jeżeli opuszczę United nie przejdę do City'' Wątpię by się sprzedał dla tego błękitnego badziewia man $hity.Oby został w Realu Oby wrócił do United
» 7 września 2012, 15:37 #103
wacuchplacuch: jesteś moim numerem jeden jeśli chodzi o trollowanie na tej stronie - tylko trzymaj poziom!
» 7 września 2012, 22:51 #102
Cordell: Ronaldo wraca do Nas, ale zastępuję któregoś z dobrych skrzydłowych :/ Naniego ?? Nie wyobrażam sobie tego... Może i to lepsza opcja, ale chyba jednak za droga.
» 7 września 2012, 08:47 #101
vip14: Po prostu. Tęskni za United. Ronaldo wracaj... :D
» 6 września 2012, 18:53 #100
Kuiczysty17: To do wszystkich niewiernych szm**co najezdzaja na CR7

on ustawil alberta fancrau na cale zycie,bo kiedys w akademii walczyli o byc nie byc kto strzeli wiecej bram to zostaje,mieli po 1 bramce i fancrau mogl strzelic 2 do pustaka,jednak podal ronaldo bo wiedzial ze jest lepszy,teraz albert jest bezrobotny,a mimo wszystko zyje w luksusach odpowiadajac ze to dzieki ronaldo !!

wiec ja rzygam na was!!
» 6 września 2012, 11:14 #99
PanDuzeA: Bo tak wyczytałeś w internecie?
» 6 września 2012, 12:40 #98
mxonic: Nie żyj Kwejkiem. Obok jest prawdziwe życie.
» 6 września 2012, 20:38 #97
wacuchplacuch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2012 10:30

ktośtu się daje łapać na proste numery - a wygląda to po prostu tak, że agent poradzi swojemu klientowi-piłkarzowi, żeby wziął w czymś pokazowym udział, bo jego wizerunek jest regularnie niefajny("MEssi!Messi!" krzyczą wszędzie gdzie pojawi się Cristiano oprócz OT i SB, regularne komentarze na temat arogancji Cristiano na różnych imprezach, na które go się zaprasza i doniesienia z tzw. życia - nieważne czy na podstawie newsów prawdziwych czy nie bo wizerunek buduje się na podstawie info medialnych) a jeżeli wizerunek jest niefajny to nie biorą do reklam, jeżeli nie biorą do reklam to nie ma kasy, nie ma kasy - złe samopoczucie i chandra, więc regularnie są domy dziecka, pomaganie biednym i inne wyciskacze łez, które poważny człowiek w mig rozgryzie jako próba pokazania, że oto bogowie też zstępują czasem z Olimpu na ziemski padół i w związku z tym trzeba im wybaczyć, że za kopanie piłki biorą w tydzień tyle co śmiertelnik przez całe życie - zwłaszcza w Hiszpanii, gdzie wiadomo jak jest ekonomicznie
» 7 września 2012, 10:28 #96
sisinho: Moim zdaniem problem leży w naturze kibiców Realu. Po prostu Ronaldo w Anglii był kochany. Czy grał źle, czy dobrze, czy miał sprzeczki z Rooneyem na ME, to w każdym wypadku był kochany za to że daje z siebie 100% choć nie zawsze grał świetnie. Natomiast w Hiszpanii mecz piłkarski to jest raczej spektakl a nie widowisko, tam nikt nie skanduje nazwiska Ronaldo przez cały mecz, tam mało kto w ogóle dopinguje drużynę kiedy trzeba, a wygwizdywanie własnych gwiazd (jak kilka razy Ronaldo) jest stosunkowo często.
» 6 września 2012, 11:09 #95
walentos: Do City nie pójdzie no chyba że się sprzeda, bo sam niejednokrotnie mówił że wiele zawdzięcza Fergusonowi i że sympatyzuje raczej z United. Wydaje mi się że nie zagrałby dla rywala zza miedzy.

Prędzej na OT jak wyłożą kase w co wątpie lub jakis PSG czy inny rosnący w siłę bogaty klub.
» 5 września 2012, 23:01 #94
mralkoholik89: nie na temat... w ankiecie canal plus coraz blizej nas jest arsenal, postarajmy sie a obejzymy MU w sobote 15. Jak ktos ma dwie przegladarki internetowe albo wiecej to niech zaglosuje z kazdej :) ja tak oddalem 3 glosy
» 5 września 2012, 22:58 #93
Thelfaes: Zaden kibic Manchesteru United nie powinien powiedziec zlego slowa na Cristiano za to co zrobil dla tego klubu :)
» 5 września 2012, 22:43 #92
Indywidualista: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2012 22:53

Żaden kibic jakiegokolwiek klubu na świecie nie powinien powiedzieć złego słowa na Cristiano (jak jest - wiadomo), tylko podziwiać jego grę, jak i jego samego, to wspaniały człowiek. Pominę jednak "kibiców" Barcelonki, zwłaszcza tych w Polsce, którym Ronaldo mnóstwo razy skopał dupsko, więc w sumie nie ma się czemu dziwić. Chociaż w Polsce te dzieci, które kibicują Barcelonie (bo w większości przypadków tak jest), nie robią nic innego, tylko hejtują Ronaldo. Szkoda, że tak jest, bo moim skromnym zdaniem, powinniśmy się cieszyć, że żyjemy w czasach, kiedy mamy przyjemność oglądać kogoś takiego genialnego jak np. CR7 - po prostu. Cześć.
» 5 września 2012, 22:52 #91
wacuchplacuch: a ja myślę, że jest świetnym piłkarzem ale strasznym burakiem, który jest aroganckim i zadufanym w sobie palantem
i co - zły jestem człowiek?
» 5 września 2012, 22:56 #90
Indywidualista: To znaczy, że oceniasz go tak, jak dzieci Barcelony, kompletnie nieobiektywnie. Nie trolluj, chłopcze, tylko idź spać, bo taki spam nie ma sensu. Skoro jesteś złym człowiekiem (jak już tak napisałeś), to pracuj nad sobą, bo ja ci nie pomogę, niestety...
» 5 września 2012, 22:57 #89
MentosUTD: a ja myślę, że to ty jesteś zadufanym i aroganckim człowiekiem, niestety duża większość ludzi nie osiągnie i nie będzie takim człowiekiem jak Ronaldo w 20%
» 5 września 2012, 23:00 #88
wacuchplacuch: bzdury gadacie chłopcy, pewnie wam trzeba herosa, z którym się będziecie identyfikować i łatwiej trudy życia znosić
jak ocenić kolesia, który w trakcie meczu ciśnie przeciwnikowi tekstem "kim ty w ogóle jesteś? ile ty zarabiasz żeby się do mnie odzywać?" (tekst rzucony do Gargano)
dla mnie określenie jest jedno - burak i pajac
» 5 września 2012, 23:03 #87
wacuchplacuch: i kolejna bzdura, nie wolno go krytykować, bo od razu to oznacza że się mu zazdrości i nic się nie osiągnęło
fakt - nie jestem znany i jestem biedniejszy i tego mu zazdroszczę, ale zazdroszczę też innym lepszym od niego a nie powiem, że są burakami
nie jestem fanem Barcelony, dajcie spokój - można krytykować Cristiankę nawet nie będąc zazdrosnym frustratem i kibicem Barcelony - uwierzcie
» 5 września 2012, 23:05 #86
wacuchplacuch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2012 23:16

jesteś w niego zapatrzony jak w obrazek i to jest smutne
odróżnij to jak gra od tego, że w niejednej sytuacji zachowywał się arogancko
zapytam podobnie - masz jakiś dowód, że jest wspaniałym człowiekiem??
chyba jesteś trollem podśmiewającym się z tego, że ludzi podpuszczasz bo nie wierzę, że można być tak zaangażowanym emocjonalnie w piłkarza... mogę Ci powtórzyć - zazdroszczę mu sukcesu bo sam chciałbym być piłkarzem i to znanym i powtarzam - zazdroszczę kilku innym BARDZIEJ bo uważam ich za lepszych ale im nie jadę bo tacy nie są; czy argument na temat mojej frustracji nadal wydaje Ci się tak mocny? jak krytykuję Pudziana, że jest burokiem to też mu zazdroszczę? Dodę? Annę Muchę? Wojewódzkiego? oni też mają na życie i pewnie nikt im się nie oprze ale nie o to chodzi, zrozum - to Twój heros więc będzie ciężko o to ale postaraj się chwilę pomyśleć trzeźwo

nie, dobra odpuszczam, bo dałem się porobić jak dziecko onetu; trzymaj się geniuszu podpuchy!
» 5 września 2012, 23:15 #85
Indywidualista: Nie jestem zapatrzony w Ronaldo jak w obrazek, uwierz mi, po prostu bardzo dobrze znam się na piłce (ponad 12 lat doświadczenia ;>) i umiem powiedzieć, kto jest najlepszym piłkarzem na świecie, a kto nie. Kto jest geniuszem, a kto nie. Kto jest dobrym człowiekiem, a kto nie (tutaj akurat jest to kwestia mojej wrażliwości, ale taki człowieczek jak ty nie może tego zrozumieć). Nie będę ci nic więcej tłumaczył, bo i tak nie zrozumiesz, widzę to po twoich durnych komentarzach.

PS. To ty jesteś trollem, nie ja - chyba każdy to przyzna. Znalazł się, wielkie hejter CR7, tak jak miliony innych w naszym nędznym kraju (w większości dzieci/gimbusy, więc nie ma się co przejmować).

Żegnam!
» 6 września 2012, 16:24 #84
wacuchplacuch: 12 lat doświadczenia? chcesz mnie rozśmieszyć? ja pamiętam Italia 90 całkiem dobrze...
» 7 września 2012, 10:17 #83
Indywidualista: Żałosny troll. Skończyłem już tę kretyńską pseudo-dyskusję, bo nie mam w zwyczaju rozmawiać z kimś, kto kompletnie nie zna się na piłce nożnej, a uważa zupełnie odwrotnie. Zresztą, "mówienie do ściany" nie ma sensu.
» 7 września 2012, 23:37 #82
wacuchplacuch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2012 10:00

i argumentem na Twoje znawstwo jest to, że jesteś przekonany, że Ronaldo jest
a) dobrym człowiekiem
b) najlepszym piłkarzem
c) gościem, którego lubić musisz albo mu zazdrościsz
oraz dlatego, że oglądasz piłkę nożna od 12 lat i uważasz, że mówisz do ściany chociaż nie odniosłeś się do żadnego argumentu z mojej strony a wskazałem nędzę Twojego wywodu bardzo wyraźnie

masz rację, lepiej będzie jak skończysz
» 8 września 2012, 09:59 #81
kacpersky: Obawiam się, że jeśli CR7 miałby wrócić na wyspy to wylądowałby w niebieskiej części Manchesteru. Nie sądzę, żeby Glazer był w stanie wyłożyć na chłopaka 50 mln (a sądzę tyle będzie wart Ronaldo za te dwa czy trzy sezony).

Jedyne co mi się marzy, to fajny mecz charytatywny: gwiazdy MU (bracia Neville, Keane, Giggs, Scholes, Cole/Yorke, Beckham, CR7, Stamp, Schmeichel i reszta paczki) vs. reszta świata wypchana po brzegi geniuszami. Wiem, że część ex-składu MU raczej na boisko by nie wyszła, ale jeśli już idziecie w totolotki to też sobie pozwole.

elo.
» 5 września 2012, 22:35 #80
Indywidualista: Ronaldo nie przejdzie do City, zrozum to w końcu. Tak, tak, napiszesz, że to tylko moje słowa, no ale spójrzmy obiektywnie. Ten chłopak kocha United, tam wyrósł na gwiazdę. Poza tym, on ma serce, wie, co robi, a zarobił na pewno najwięcej ze wszystkich piłkarzy obecnie grających na całym świecie nie tylko z samej piłki nożnej, lecz z reklam, sponsorów itp. Nie sądzę, żeby przechodził do Szejków i zdradził United dla pieniędzy, bo za bardzo jest przywiązany do Diabełków, a pieniędzy na pewno ma pod dostatkiem, chyba nikt w to nie wątpi.
» 5 września 2012, 22:56 #79
nomati666: Indywidualista ma rację. Ronaldo rozstał się z United i przede wszystkim z Fergusonem w przyjacielskich stosunkach, przez co nadal jest kochany przez niemal wszystkich kibiców United na świecie. Ponadto cały czas podkreśla jaki wpływ miał na niego Fergie i jakim szacunkiem darzy jego i klub. Gdyby przeszedł do Citizens, to zarówno kibice United by się od niego odwrócili, a także wśród kibiców szejków znalazłaby się spora grupa, taka jak u nas Stretford End, która pamięta ile szkód im Ronaldo nawyrządzał ;)
» 5 września 2012, 23:00 #78
kacpersky: Mam nadzieję, że to co piszecie się sprawdzi. :)
» 6 września 2012, 09:14 #77
ChelseaFC1995: hahah chyba was poniosło już widze jak wasz klub płaci realowi jakieś 100 ml euro...
» 5 września 2012, 22:29 #76
ReVo: nie znasz sytuacji Naszego klubu - wyjdź
dla Twojej informacji United mogłoby zapłacić dosyć duuuuzo za Ronaldo :)
» 5 września 2012, 22:35 #75
Indywidualista: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2012 23:00

ChelseaFC, nie bój się, Ronaldo nigdy w życiu nie dołączy do twojego"niebieskiego" klubu (czyt. czelsi) - możesz marzyć, lecz to nierealne i dobrze o tym wiesz. Jeśli Ronaldo miałby odejść z Realu do Anglii (co nastąpi zapewne za 2/3 sezony), to przeszedłby wyłącznie do United.
Pa.
» 5 września 2012, 22:59 #74
ChelseaFC1995: może i by wydobyli ileś tam ml na niego tylko wiesz Arsenal teoretycznie też ma dużo kasy ale nie kupuje zawodników za tyle kasy to jeden a co do drugiego typa no że Ronaldo w Chelsea nie zagra to wiem ale czy napewno w United?:) nie był bym pewien stawiam że i tak zostanie w realu:P
» 6 września 2012, 15:22 #73
ReVo: A ja nie rozumiem, dlaczego pojawia się tutaj news o Ronaldo?
Jest zawodnikiem United? Wydaje mi się, że powinny być tutaj tylko konkretne informacje dotyczące Diabłów, a nie miejsce na robienie "halo" o niezadowolonym Ronaldo.
Nic do niego nie mam, tylko po prostu tego nie rozumiem, dziękuję.
» 5 września 2012, 22:29 #72
Vorios: Ziomeczku, a dlaczego nie? Jest bylym czerwonym diablem ktory pobil transferowy rekord, jest swiatowa gwiazda i nasza, jednym z najlepszych graczy na swiecie, dlaczego nie mieliby pisac o nim newsow tym baedziej ze bardzo duzo sie wokol niego dzieje? Nie badz hipokryta, jak Cie ten news nie interesuje to go omin i wejdz w nastepny, jak widac wiekszosc ma cos do powiedzenia i lubi porozmawiac na ten temat, tylko jakis hejter jak Ty przychodzi tu i marudzi jak stara panna.
» 6 września 2012, 09:39 #71
Pietro95: Miałem wizję. Po odejściu SAFa przyszedł Mourinho zabierając ze sobą Ronaldo.
» 5 września 2012, 21:14 #70
Diabelred: dla mnie jest to tez realny scenariusz :)
» 5 września 2012, 21:22 #69
Veon: Ja też miałem wizje.

City i Liverpool spadli z ligi.
United zdobyło potrójną korone.
Na 2 miejscu w lidze było Swansea.
Na 3 Everton.
A na 4 Sunderland.
Atlentico wygrało lige hiszpańską.
Messi odszedł do Atlentico.
Ronaldo wrócił do United.
Ponad połowa zawodników Barcy i Realu przeszła do ligi angielskiej.

Też możliwy scenariusz ? :P
» 5 września 2012, 21:30 #68
nomati666: A ja miałem wizję, że z DevilPage zniknęli sezonowcy. :)
» 5 września 2012, 21:34 #67
Man10Utd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2012 21:39

nomati666 - to by chyba było nawet lepsze od powrotu CR7 na Old Trafford :D
» 5 września 2012, 21:39 #66
Indywidualista: Veon, Atlentico? :D
» 5 września 2012, 21:53 #65
karol90098: Nie wiem o co ci chodzi z ta potrojna korona? ja osobiscie na to licze
» 5 września 2012, 22:12 #64
karol90098: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2012 22:14

Zdobedziemy 3 korony nie ma innej opcji
» 5 września 2012, 22:13 #63
tytyty23: Zbyt piękne by Ronaldo wrócił ;)
» 7 września 2012, 00:26 #62
djjony: Powody sa dwa albo Ojciec albo ze znow nie zdobyl pilki za najlepszego pilkarza
» 5 września 2012, 21:09 #61
50cent: Up Ronaldo jest wielki.
» 5 września 2012, 22:18 #60
Roo10ney: Ronaldo, wracaj do domu!!
» 5 września 2012, 20:51 #59
djgodzilla: Być może nie lubi grać z innymi gwiazdkami z realu, u nas gra była pod niego, u nas więcej osiągnął, zresztą nie ma co gdybać z powodu jednej nic nie znaczącej wypowiedzi
» 5 września 2012, 20:39 #58
karol90098: kurde wygrałbym 300 baniek w totka to dolozylbym 50 do tego transferu:)
» 5 września 2012, 20:27 #57
PastaDoCiasta: ja jakbym 51 wygrał to bym dał 50 do jego transferu:)
» 5 września 2012, 20:45 #56
mxonic: A jak wygrasz rower z promocji Kubusia to mu przekażesz żeby miał czym przyjechać pewnie.
» 5 września 2012, 20:58 #55
Veon: A ja jak wygram 10 miliardów to zostane nowym właścicielem United :P
» 5 września 2012, 21:04 #54
kocio10: Chyba Ty...
» 5 września 2012, 21:12 #53
jamaj05: Wątpie, żeby cokolwiek sprowadziło go w najbliższym czasie do Anglii

i ciekawe, czy SAF przełamał by swoją dumę i oficjalnie chciał go spowrotem w MU
Real raczej sie nie zgodzi na coś takiego, Mourinho zaznaczył ze jeśli kiedykolwiek odejdzie CR7 to odejdzie i on

jakoś za czasów gry w United nie za bardzo lubiłem Ronaldo, uważałem go za lalusia itd nie pasującego do Czerwonych Diabłów, zdanie zmieniłem jak juz grał w Realu, o wiele bardziej cenie CR niż Messiego chociażby nie mówiąc o Inieście czy Xavim
» 5 września 2012, 20:19 #52
michal94klb: Niby jaką dumę Ferguson miałby przełamać? Przecież sam mówił że Ronaldo jest jedynym piłkarzem za którego byłby skłonny zapłacić 80mln i jeśli byłaby taka okazja to by to zrobił. O co ci chodzi? Ani Ronaldo nie odchodził w jakimś smrodzie skandali ani się z SAFem nie żarli...
» 5 września 2012, 20:26 #51
lolis: SAF go sprzedał, bo marzeniem Ronaldo była gra w Realu i go nie trzymał.
» 5 września 2012, 20:28 #50
badbull: Jednoczesne odejście Ronaldo i Mourinho wcale nie musi być taką odległą perspektywą. Jose nigdzie długo miejsca nie zagrzał. Może odejść nawet i po tym sezonie. Albo wygra LM i sam odejdzie, albo nie wygra i zostanie zwolniony. Perez jest niecierpliwy.
» 5 września 2012, 20:46 #49
RdS21: Mou zwolniony? Haha, prędzej sam wywali Pereza człowiek z taką charyzmą i charakterem nie dałby się tak po prostu zwolnić. Poza tym- Mou to gwarancja sukcesu.
» 5 września 2012, 21:10 #48
lolis: Jakoś Romek z Chelsea Mou zwolnił i co?
» 5 września 2012, 21:35 #47
Indywidualista: Bo Abramowicz to kretyn. Poza tym, to były inne czasy - Chelsea to zupełnie inny klub.
» 5 września 2012, 21:58 #46
jamaj05: @michal94

a potrafisz czytać ze zrozumieniem?? w gimnazjum tego już w ogóle nie uczą?? czy ja gdziekolwiek napisałem ze sie kłócili?? nie, wiec jakim sposobem wyciągasz takie wnioski??

chodzi mi o dumę Fergusona pod tym względem, że Ronaldo odszedł do Realu, tak? i nie wiem czy SAF ściągałby go spowrotem, pokazując ze przez te wszystkie transfery i tak w ogóle nie potrafi go zastąpić itd.

po drugie jeśłi jakiś piłkarz wybiera real na rzecz Manchesteru United to nie wiem czy później ma po co wracać do Alexa..

a SAF stwierdził ze sam za niego 80 baniek by wyłożył, dlatego, że troche to było usprawiedliwienie, że go MU za tyle opchnęli...

czytaj czasem mmiędzy wierszami.
» 6 września 2012, 03:26 #45
Vorios: jamajo ale Ty chlopaku piszesz bzdury... Zastanow sie.
» 6 września 2012, 09:46 #44
jamaj05: jak juz to jama
tam jest "zero" na końcu mie "o"
przypatrz się..

a dlaczego niby to są bzdury? co uważasz ze przyjdzie do nas CR7 i to moze juz w zimowym okienku??
» 6 września 2012, 15:29 #43
mxonic: "wiec jakim sposobem wyciągasz takie wnioski??
czytaj czasem mmiędzy wierszami."
Te dwa zdania sobie zaprzeczają a nikt nie jest Tobą żeby myśleć tak jak Ty.
» 6 września 2012, 20:37 #42
badbull: @Indywidualista
Perez to też kretyn. Ten sam kretyn, który zwolnił Del Bosque.
» 7 września 2012, 12:34 #41
Indywidualista: badbull, Mou jest lepszy od Del Bosque ;>
» 7 września 2012, 23:50 #40
bastek2812: To było oczywiste że nie chodzi o podwyżkę gdyby tylko ją chciał Real na pewno by się zgodził na jego żądania.Jest dla nich najważniejszy.
» 5 września 2012, 20:11 #39
Lonquasto: Fajnie jakby wrócił i grał na Theatre of Dreams do końca swojej kariery.
» 5 września 2012, 20:10 #38
manzi76: jeśli to nie ściema i naprawdę chodzi mu o kasę to pójdzie do $hitów tak mi się wydaję United nie dadzą mu takiej kasy jak oni
GGMU
» 5 września 2012, 20:02 #37
wayne10rooney: naucz się czytać -.-
» 5 września 2012, 20:07 #36
lolis: manzi76 tylko, że Ronaldo w odróżnieniu ma ogromny szacunek do United i do samego Fergusona... nie tak jak Tevez... Zawsze gdy Ronaldo mówi o United, to wypowiada się z szacunkiem, on ceni sobie to co dla niego zrobił SAF jak i sam klub. On z United więcej osiągnął niż z Realem, on podnosił puchar LM z United a nie z Realem, on by nie poszedł do City ze względu na United... A to, że przeszedł do Realu to było jego marzenie tam grać i SAF go nie trzymał, ale widać nie wypał z jego marzeniami.
» 5 września 2012, 20:26 #35
karol90098: zejdz z teveza. On chcial zostac , ferguson tak naprawde go wyrzucil a on sie stal kozlem ofiarnym naszych kibicow ...
» 5 września 2012, 20:29 #34
manzi76: lolis oby tak było bardzo bym chciał aby do Nas wrócił ale w tych czasach nic już mnie nie zdziwi
» 5 września 2012, 21:08 #33
Dominik1234: Zgodzę się z Tobą, SAF go wyrzucił ale jakby miał honor nie odchodziłby do lokalnego przeciwnika.
» 5 września 2012, 21:17 #32
Gumis17: Kuba - Święte słooowa ! NANI JEST NASZ ! i koniec .
» 5 września 2012, 19:57 #31
Kamixxx: jesli mialby odchodzic z RM to serdecznie zapraszamy do Nas ;]
a jesli wybierze MC to straci u mnie całkowicie szacunek jaki sb wyrobil dotychczas

bedzie dla mnie takim drugim tevezem ;D
» 5 września 2012, 19:57 #30
Kubaa: Ludzie zostawcie w spokoju Naniego, to jest nasz 2 najlepszy skrzydłowy i on jest niezbędny do tytułu jeśli nawet nie ma aktualnie formy, United bez niego to nie United i nie przeżyje jeśli odejdzie do Zenitu
» 5 września 2012, 19:35 #29
karol90098: no dokladnie. mimo ze nie jest tak skuteczny w asystach i obronie jak valencia to napewno jest to zawodnik ktory sam moze rozstrzygnac losy meczu. Valencja niestety nie ma az takich przeblyskow. Pozatym nani budzi respekt u innych druzyn i jego nazwisko dobrze wyglada w pierwszym skladzie
» 5 września 2012, 20:25 #28
Diabelred: Kubaa fanboy Naniego domyslam sie :)?bronisz go niczym lew ;D. United radzilo sobie juz odejsciami znacznie lepszych pilkarzy od Naniego np.Ronaldo,Beks czy RVN,takze i w przypadku odejscia Portugalczyka by sobie spokojnie poradzilo ;)
» 5 września 2012, 21:21 #27
walentos: Po odejsciu Beksa był Ronaldo po odejściu Ronaldo był Nani po odejściu Naniego kto? Young ? Cały czas mówimy o lewym skrzydle.
» 5 września 2012, 23:02 #26
michal98: Fajnie jak by wrócił ;)
» 5 września 2012, 19:33 #25
paul1011: Wymienić go za Naniego i dopłacić :)
» 5 września 2012, 19:24 #24
mazi06TsR: Ja Uważam że gdyby Ronaldo odszedł z Realu to sądze że wybrałby United.:)) Oby tak było.:)
» 5 września 2012, 19:06 #23
mcis: raczej szity i 500tys tygodniowo
» 5 września 2012, 19:13 #22
michal94klb: raczej się mylisz...to nie jest bezmózgi Tevez żeby zrobić takie coś. Co prawda to tylko rozdmuchana przez media bzdura ale jeśli już Ronaldo odejdzie z Realu wcześniej niż za jakieś 5lat do USA/ZEA na emeryturkę to jestem pewien w 101% że gdyby przyszła oferta z United nie wahałby się ani chwili.
» 5 września 2012, 19:21 #21
TheGiggsy11Boy: A Mark Hughes- jeden z najlepszych zawodników w historii United?
» 5 września 2012, 19:43 #20
Hellsing: @eGiggsy11Boy, brawo za wiedzę, chociaż to nie za kadencji dziadka sprzedano Sparkiego
» 5 września 2012, 19:55 #19
1996kutno: Come back !
» 5 września 2012, 19:03 #18
walentos: Już by mu Ferguson z głowy wybił takie insynuacje. A swoją drogą gdyby wrócił do United to musielibyśmy zrezygnować z Naniego lub Younga + napewno musiałby mieć conajmniej taką samą tygodniówke jak Rooney no i jego cena napewno nie byłaby niższa jak ta za którą go sprzedaliśmy.
Czy stać nas na niego i czy warto?
» 5 września 2012, 18:52 #17
miko29: nie wchodzi się 2 razy do tej samej rzeki
» 5 września 2012, 19:03 #16
michal94klb: Nie wiem czy słowo ,,rezygnacja,, w kontekście wymiany Ronaldo na Younga/Naniego to dobre słowo... on ich obydwóch zjada na śniadanie. Raczej byłaby to wymiana Audi na Porsche. A taka sama tygodniówka co Rooney to też nie problem z tego względu że zasługuje na sporo więcej niż Roo.
» 5 września 2012, 19:19 #15
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2012 22:57

Bez przesady nie róbmy z niego bożka i niewiadomo kogo widzieliśmy chyba wszyscy jak wypadł na euro na tle Naniego. Fakt Nani nie ma równej formy ale umiejętnościami mu nie ustępuje jak już ją złapie. Szczerze: przyjemniej się patrzy na gre Naniego jak jest w formie, w moim odczuciu jest znacznie lepszym dryblerem tyle ze bardziej asystującym niż strzelającym.

A co do kosztów transferu to z pewnością by się zwróciły ale czy naprawde myślicie że taka indywidualność jak Ronaldo przyniosłaby nam aż tyle sukcesów w tak szybkim czasie? W Realu jest traktowany ulgowo myśle że w United nie mógłby na takie traktowanie liczyc (póki jest Fergie) i pare słabszych występów sadzałoby go na ławie. Temat powrotu Ronaldo na OT powinien zostać zamknięty. Tak samo temat jego przenosin na Etihad Stadium bo jest jaki jest ale myśle że za żadną kase nie pójdzie do lokalnego rywala klubu któremu tyle zawdzięcza.
» 5 września 2012, 22:51 #14
Indywidualista: walentos, Ronaldo nie byłby nawet w jednym meczu w tak kiepskiej formie, żeby jakikolwiek trener na świecie posadził go na ławce. "Kiepska" forma u Ronaldo nie miałaby większego znaczenia, patrząc na to, że jest najlepszym piłkarzem na świecie, obecnie najbardziej rozpoznawalnym, najbardziej dochodowym itp.
» 5 września 2012, 23:03 #13
spOntan: 'Nieoficjalny profil Ultras Sur podał na Facebooku kolejny - i to całkiem możliwy - powód "smutku" Cristiano. Podobno w niedzielę 2 września miała miejsce kolejna rocznica śmierci ojca Ronaldo. Portugalczyk poprosił o wolny dzień, by pojechać do domu, spotkać się z rodziną i odwiedzić grób taty, który był dla niego bardzo ważną osobą. Działacze nie wyrazili na to zgody - zapewne ze względu na mecz z Granadą. Ronaldo zagrał, ale nie miał siły, by cieszyć się z bramek w tak ważnym i jednocześnie smutnym dla niego dniu... '

to wydaje mi się być prawdziwym powodem
» 5 września 2012, 18:52 #12
lukas0970: I jedynym racjonalnym.
» 5 września 2012, 19:09 #11
diabelek1: jego ojciec zmarł 5 września czyli dziś...
» 5 września 2012, 19:25 #10
Szejp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2012 19:30

@Spo Możesz mieć rację, ale raczej nie wydaje mi się aby Ronaldo robił taką aferę tylko z tego powodu, że klub mu nie udzielił zgody na opuszczenie jednego spotkania (już celowo pomijam fakt, iż mowa o 2, a nie o 5 września).

Oczywiście - rocznica śmierci ojca jest dla niego bardzo ważna, gdyż jak pisał w biografii, przeżył on bardzo jego śmierć, ale przecież Cris jest zbyt dużym profesjonalistą, aby wciąż drążyć ten temat.

Poza tym sam główny zainteresowany nie oświadczył, że to tylko etap przejściowy i zaraz wszystko wróci do normy...
» 5 września 2012, 19:28 #9
miko29: Lubie CR7 ale zachowuje się jak rozpieszczone dziecko, które samo nie wie czego chce, powiedziałby co mu leży na sercu a nie ogłasza w mediach że źle czuje się w Realu i nikt nie wie o co chodzi nawet piłkarze i trener.
» 5 września 2012, 18:44 #8
ghiio: No podobno wiedza w klubie ocb. A innym nic do tego. Musial powiedziec o co mu chodzi z brakiem cieszynek po golach w tym sezonie. Powiedzial ze nie jest dobrze i tyle, wiecej nie chce bo z tego co rozumiem to chce zeby wiedzieli tylko zainteresowani.
» 5 września 2012, 18:52 #7
malymakar: haha propsy za tłumaczenie... szczególnie " To prawda, że czuję się nie najlepiej w Realu Madryt". Redaktora Szejp'a zapraszam na oficjalny profil CR7 na fb, po bezpośrednie oświadczenie, a nie interpretacje pismaków.

w w w.facebook.com/Cristiano [usunąć spacje]
» 5 września 2012, 18:41 #6
Szejp: Witam. Jak zapewne widzisz wyżej, źródłem powyższego newsa jest portal dnaindia.com, a nie fejs. Osobiście nie tłumaczę z podobnych stron, bowiem wiele z nich to zwykłe fejki.

Co do Twojego zarzutu: pierwszy akapit wypowiedzi CR7 nie odbiega zanadto od mojego tłumaczenia, a już na pewno nie zmienia jego sensu. Postaram się go mimo wszystko poprawić.

Dziękuję natomiast za link...
» 5 września 2012, 18:52 #5
MU29: Ktoś kto ma 48 mln fanów nie może być fejkiem :D
» 5 września 2012, 19:00 #4
Indywidualista: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2012 22:06

Szejp, OFICJALNY profil Ronaldo na Facebooku, który lubi prawie 50 milionów osób jest zdecydowanie bardziej wiarygodnym (najbardziej wiarygodnym) źródłem informacji o nim samym niż jakiś portal dnaindia (co to w ogóle jest) - to chyba jasne ;>
Przecież często pojawiają się tam teksty jego autorstwa, może nawet osobiście dodawane przez niego na "tablicę" ;)
» 5 września 2012, 22:04 #3
BoShE: Racja zawsze uwielbiałem CR7 ;) wracaj my potrzebujemy cb a ty potrzebujesz nas !
» 5 września 2012, 18:36 #2
Castway: Cristiano wracaj do nas!
» 5 września 2012, 18:35 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.