Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ryan Taylor: Ashley Young to oszust

» 16 kwietnia 2012, 02:19 - Autor: michalg - źródło: thesun.com
Kolejna burza medialna w Anglii. Tym razem na cenzurowanym znalazł się Ashley Young, który wywalczył w sposób kontrowersyjny rzut karny dla Manchesteru United w starciu z Aston Villą. Pomocnik Newcastle United Ryan Taylor nazwał nawet skrzydłowego Czerwonych diabłów ,,oszustem’’.
Ryan Taylor: Ashley Young to oszust
» Znowu jest głośno o Ashleyu Youngu
6.minuta spotkania Manchesteru United z Aston Villą i po ładnej akcji w polu karnym pada Ashley Young po faulu Ciarana Clarka. Sędzia Mark Halsey nie miał wątpliwości i wskazał na wapno. Powtórki pokazały, że faul na byłym piłkarzu The Villans był, jednak niewątpliwie skrzydłowy MU dodał sporo od siebie padając teatralnie w polu karnym.

Po tym spotkaniu na tweeterze o komentarz do tej sytuacji pokusił się pomocnik Newcastle Ryan Taylor, który nie szczędził cierpkich słów w kierunku Ashleya Younga.

- To co zrobił Young w tamtej sytuacji to wstyd. To największy oszust w lidze. Jego zachowanie i postawa boiskowa to jakaś kpina i błazenada.

Kilka godzin później Taylor skasował wpis na tweeterze, ale dodał jednocześnie, że taki profesjonalista jak Young nie powinien używać dodatkowych sztuczek, by osiągać zamierzony cel. Taylor podkreślił, że jako reprezentant kraju pomocnik United powinien świecić przykładem, a nie wskazywać złe wzorce.

Nieprzychylnie o karnym wypowiedział się także wypożyczony do Aston Villi z Tottenhamu Jermaine Jenas.

-Rzut karny? Po czymś takim? To jakaś kpina. Sędzia chyba sobie żartuje.

To drugi karny w przeciągu tygodnia wywalczony przez Ashleya Younga. Tydzień temu wywalczył on jedenastkę w starciu z QPR, choć powtórki wyraźnie pokazywały, że w momencie podania Ash znajdował się na spalonym. Do całej sytuacji w dzisiejszym spotkaniu postanowił krótko odnieść się również Alex McLeish, szkoleniowiec The Villans.

- Young wywalczył karnego, którego być nie powinno.

Głos zabrał w tej sprawie także sir Alex Ferguson, który przyznał dla MUTV, że Young padł w polu karnym zbyt łatwo, ale jednocześnie The Boss podkreślił, że jedenastka dla Czerwonych Diabłów była zasłużona.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson tłumaczy zmianę Rooneya
Następny news »
Okiem Gary'ego: Potęga Barcelony

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (80)


kucharz: Część osób jest kretynami którzy obrażać będą wszystkich ale u siebie wady(young)nie widzą. Ogarnijcie się ludzie bez honoru.
» 18 kwietnia 2012, 23:35 #77
vip14: Kolejny zawodnik, który nie może się pogodzić, że jego klub przegrał i się na United odgrywa. Dajmy na to, że oszukał to byłoby 3:0 to i tak Aston Villa by przegrała, a więc nie wiem co ten zawodnik chce zdziałać lub osiągnąć swoim chamskim zachowaniem ?
» 17 kwietnia 2012, 16:15 #76
2OLEgend: Pan Ryan Taylor najwidoczniej zapomniał, jak Ben Arfa padł w polu karnym po czyściutkim wślizgu Rio Ferdinanda na początku sezonu.
» 17 kwietnia 2012, 15:56 #75
SqUaRe: Nie nazwał bym go oszustem, on po prostu chce żeby sędzia zauważył że był faul :P
» 17 kwietnia 2012, 08:49 #74
MUforever1987: Nie piszcie bzdur ! Sędziowie faworyzują nas dużo bardziej niż Barcelonę ! Każdy normalny człowiek to potwierdzi ! Ileż już było karnych w tym sezonie !? Jeśli sędzia sprezentuje Barcelonie w meczu karnego - oni i tak wygrają 4 - 5 do zera i nie ma to znaczenia ! Oni dominują cały mecz. W chwili obecnej nie ma co porównywać ich do nas - nie ten poziom ! Piłkarze tacy jak Young swoją osobą hańbią ten klub ! Gdyby w drużynie był Roy Keane, kopnąłby tego 'aktorzynę' w tylną część ciała...
» 16 kwietnia 2012, 23:26 #73
chester819: Zastanawiam się dlatego nie piszą/mówią tak o Barcelonie która z meczu na mecz rozkręca swoje nurkowe sito coraz to bardziej nie mówię już o wpływie piłkarzy na decyzje sędziowskie ... Wg. mnie faul na Youngu był ewidentny a to czy dodał coś od siebie, to już jego sprawa ... Nikt tego nie wie, znając życie to jest zbyt mało ciekawe w porównaniu z tym co dodaje od siebie Barca, a co jeśli on tak naturalnie upadł ? Sporna akcja bardzo wg. mnie.
Raz mu sie przydarzyło 2 mecze temu i od razu nurek ... Nurkiem to można nazwać Quence, Pedro, czy Sergio który robią to notorycznie w każdym meczu a nie Younga ! Który jest obecnie drugim najlepszym skrzydłowym United i najlepszym transferem Fergusona w tym sezonie ...
Nie mam pytań do Panów, którzy piszą, że to nurek a najbardziej szkoda mi tego, że piszą to "kibice" United... Narq pajacyki.
» 16 kwietnia 2012, 22:07 #72
Maciek89: Young to oszust - bez dwóch zdań ! Niestety obecnie sędziowie promują oszustów, symulantów i boiskowe płaczki - to ich wina, że piłkarze symulują ! Za teatr, który odstawił Young, sędzia powinien dać czerwoną, ale jemu ! Gdyby sędziowie tak robili, piłkarskim oszustom, odechciałoby się nurkować. To nie jest wina piłkarzy... A tak na marginesie to United dostało w tym sezonie chyba najwięcej karnych, spośród wszystkich europejskich drużyn, chyba pokonali w tym aspekcie samą Barcelonę :(
» 16 kwietnia 2012, 21:05 #71
jedi: Mam bardzo poważne wątpliwości, czy w ogóle widzieliście powtórkę i ten mecz. Kontaktu tam nie było wcale, a nawet jeśli, to minimalny i w momencie, gdy Young już szybował. Na pewno obrońca nie spowodował upadku. Bzdurne są wypowiedzi, które sugerują, że każdy przeciwnik United skrytykuje Younga. Kibicuję Manchesterowi lat naście, Younga już dawno chciałem w klubie i w gruncie rzeczy bardzo go lubię i cenię, ale nurek z niego obrzydliwy. Najlepszy włoski "aktor" nie powstydziłby się takiego szczupaka. Karny absolutnie się nie należał, a Young, gdyby dostał żółtą kartkę, mógłby dziękować sędziemu za pobłażliwość.
» 16 kwietnia 2012, 20:29 #70
SapphirUnited: Kazdy przeciwko United powie, ze symulowal. Z 2 strony nie wiem czemu skoro byl kontakt, a ze Ashley wazy 50 kg to lata jak szalony. Slepi ludzie.. hejters ^^
» 16 kwietnia 2012, 19:26 #69
breivik25: http:
» 16 kwietnia 2012, 17:26 #68
breivik25: //allegro.pl/unikalna-kolekcjonerska-koszulka-manchesteruunited-i2262843110.html
» 16 kwietnia 2012, 17:25 #67
michalg: Chyba w większości nie czytacie dokładnie i ze zrozumieniem. Nie poddaje się tutaj w wątpliwość tego czy był karny czy nie, bo jedenastka należała się jak psu zupa. Chodzi o sposób w jaki Young padł na murawę. Nie musiał tak teatralnie tego robić, a widać było ewidentnie, że dodał sporo od siebie do tego upadku. Young nie jest w tej sytuacji oszustem, tylko chodzi o to, że wyolbrzymił ten upadek. Wystarczyłoby paść normalnie i Halsey też by 11 podyktował, a tutaj...tutaj był nur jak do basenu.
» 16 kwietnia 2012, 16:27 #66
Vidic15MU: Panowie .. Ashley to kawał cwaniaka i ja osobiście jestem przeciw takim zachowaniom. Ashley u mnie nie na szacunku za takie zachowania . Niech idzie do barcy jak go wiatr wywala . Chłopak niech sie opamieta. W takim klubie jak mu nie można tak sie zachowywać.
» 16 kwietnia 2012, 16:22 #65
50cent: A ja lubię Younga. 11 wg przepisów się należała, upadł jak upadł, to jest nie ważne, to już sędziów wina jeżeli czegoś się nie tak dopatrzyli, Young po prostu wykorzystał okazje.
» 16 kwietnia 2012, 17:28 #64
Vidic15MU: Ale mi chodzi o całość sezonu , w tym przypadku jeszcze można na to oko przymknac. Ale Prawie każdy karny to ashley . I prawie każdy to wiatr .
» 16 kwietnia 2012, 22:11 #63
bartex55: Prosta sprawa, za niesportowe zachowanie i świadome łamanie przepisów czerwona kartka.
» 16 kwietnia 2012, 16:11 #62
50cent: Dlaczego niesportowe skoro wyraźnie był faul ?
» 16 kwietnia 2012, 17:29 #61
grobla95: Jak dla mnie to Young najnormalniej wbiegł w noge obroncy, mimo ze tej ją wyraźnie chował.
» 16 kwietnia 2012, 17:34 #60
RedTomz: A to spryciarz... :D
» 16 kwietnia 2012, 21:34 #59
Adii07: był kontakt z nogą przeciwnika, Young się przewrócił - jak najbardziej karny. Nie wiem czego się wszyscy doszukujecie. To tak samo jakby ktoś w waszych wypowiedziach szukał mądrości - bezskutecznie.
» 16 kwietnia 2012, 15:49 #58
GBest93: Upadek może spowodować nawet większy podmuch wiatru , więc jeśli ma ktoś pretensje jeśli chodzi o rzut karny to mogą mieć je tylko i wyłącznie do sędziego i niech zejdą z naszego małego latynosa.

Dziękuje i miłego dnia życze.
» 16 kwietnia 2012, 15:47 #57
Koksu: Latynosa xD przecież to angol.
» 16 kwietnia 2012, 16:30 #56
grobla95: Z tego co mi wiadomo, latynos to okreslenie mówiace o kolorze skóry (lekko ciemny) i urodzie srodziemnomorskiej/pd. amerykanskiej. Wiec 1. Young w żadnym wypadku nie jest latynosem tylko afroamerykaninem. A 2, co ma angol do latynosa ? Jedno jest okresleniem koloru skory, a drugie narodowosci.
» 16 kwietnia 2012, 17:23 #55
Koksu: grobla95 ja uważam ,że określenie latynos odnosi się do kraju, czy też regiony klimatycznego pochodzenia, więc cały pólwysep iberysjki jak i ameryka połódniowa to jest latynos.Na pewno nie Young który jest anglikiem.
» 16 kwietnia 2012, 21:24 #54
bartekMCU: Po prostu zazdrości tego ,że gra w takim klubie jak Manchester United.
» 16 kwietnia 2012, 15:31 #53
RedTomz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.04.2012 15:45

Heh, nie dowierzam. Jak to się wszyscy oburzyli, łącznie z użytkownikami DP. Śmiać mi się chce. Jacy wy wszyscy chcecie być fair. Jakby to oszukiwanie sędziego było czymś nowym w piłce nożnej. Tak się teraz gra - wszędzie.

Sorrki, to nie miała być odpowiedź na powyższy komentarz.
» 16 kwietnia 2012, 15:44 #52
grobla95: To ,że teoretycznie 'wszyscy' tak grają nie jest zadnym usprawiedliwieniem. I na pewno nie wszyscy, a wrecz mniejszosc. Idz do sklepu, ukradnij cos, jak złapie Cie ochrona, to powiedz ze wszyscy tak robią.
» 16 kwietnia 2012, 17:30 #51
RedTomz: Skoro twierdzisz, że mniejszość tylko symuluje to chyba bardzo rzadko oglądasz mecze piłki nożnej. Prawie w każdym meczu piłki nożnej znajdzie się ktoś kto przy faulu doda coś od siebie lub symuluje. A to porównanie do kradzieży nietrafione. Tak na marginesie, to trzeba tak kraść, żeby nikt Cie nie złapał. :P
» 16 kwietnia 2012, 21:32 #50
Koksu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.04.2012 14:50

Po pierwsze łatwo ocenia się z boku...Jeśli odemnie zależało by czy mój ukocahny klub a w tym i pracodawca odniesie zwycięstwo, będące tak ważnym dla nas w tym momencie sezonu zastrzykiem punktów...to sam bym sobie jeszcze język odgryzł i pluł krwią...każdy gada jaki Young jest nurek i takie tam śmieci..ciekawe czy tamci piłkarze zachowywali by się inaczej..Co do Barcelony, to oni majachyba jakieś dodatkowe lekcje pływania na głębokościach, bo nurkują dużo lepiej i często, duuużo częsciej niż nasi piłkaże.Na koniec powiem krótko...:


Za kilka lat nikt nie będzie pamiętał ,że Young zanurkował, to ,że zostaliśmy mistrzami zapamiętają wszyscy.Pozdrawiam
» 16 kwietnia 2012, 14:50 #49
chicharito93: A jak pseudo grajki z Farsy się kładą w polu karnym bo mecz im nie idzie to wszyscy siedzą cicho.
» 16 kwietnia 2012, 14:13 #48
bartex55: I to ma być usprawiedliwienie dla Younga?
» 16 kwietnia 2012, 16:10 #47
grobla95: To żadne usprawiedliwienie, uważam ze zarówno Barcelona jak i Real Madryt i Manchester United są zespołami faworyzowanymi przez sędziów.
» 16 kwietnia 2012, 17:25 #46
96kutno: na boisku trzeba być sprytnym tu się ważą losy mistrzostwa wy też byście zasymulowali wierzcie mi Young to dobry piłkarz !!
» 16 kwietnia 2012, 14:04 #45
riv8: Sport gdzie oszustwo nazywane jest 'boiskowym sprytem' a jedną z ważnych cech sportowca jest łatwość w oszukiwaniu sędziów nie ma prawa być nazywany sportem. Nie taką piłkę chcę oglądać i przypuszczam, że wielu innych też nie!
» 16 kwietnia 2012, 14:08 #44
SzYnA: dooookładnie riv8. to jest angielska, a nie hiszpańska czy basen... takie coś potępiam...
» 16 kwietnia 2012, 14:33 #43
grobla95: 96kutno, co jest sprytnego w tym ze nie gra fair play ? Gdybym pozyczył od Ciebie 50 zł i oddał Ci 10zł to bys powiedzieł ze jestem sprytny czy raczej nieuczciwy ?
» 16 kwietnia 2012, 17:27 #42
50cent: Ale Wy się oszukujecie. Według przepisów ewidentnie był karny i będę bornił Ashleya. Nie wiem co Wy nazywacie oszustwem. Rozumiem jakby nie miał kontaktu z przeciwnikiem i wtedy coś symulował, ale od rozsądzania takich sytuacji jest sędzia. Po za tym podpisuję się pod tym : za parę lat nikt nie będzie pamiętał tego jak, tylko że jesteśmy mistrzami,
» 16 kwietnia 2012, 17:31 #41
grobla95: Kontak był, tyle ze Young wypuscił sobie piłke w prawo, a pobiegł w lewo wprost na noge obroncy, ciekawe czemu nie pobiegł za piłka tylko całkiem przypadkiem pobiegł w druga strone i nadział sie na noge obroncy , którą ten właśnie chował. A później w powietrzu mało co salta nie zrobił.
» 16 kwietnia 2012, 17:37 #40
Vaacov: Fergowi chyba rura zmiękła. Pare lat temu po czyms takim Young dostał by butem w głowę, albo cośÂ w tym stylu. Może po prostu SAF jest tak zdesperowany zdobyciem 20 mistrzostwa, że każdy sposob zdobywania punktów jest dla Niego dobry.

Zdecydowanie Ash stracił w moich oczac.
» 16 kwietnia 2012, 13:40 #39
dracko21: zgadzam się. Jeszcze niedawno Hernandez dostał opierdziel za nurkowanie, a Young nic.
» 16 kwietnia 2012, 13:49 #38
Mirro: To, co Young zrobił swoim byłym kolegom z zespołu, to skandal. Wstyd mi, że takie akcje dzieją się w koszulce z diabełkiem na piersi. Nie zgodzę się, że jest największym oszustem w lidze... ale zdecydowanie w TOP5. Szkoda, że Ferguson nie potrafi od razu powiedzieć - tak, mój piłkarz to nurek i potępiam takie zachowanie. Ja tam jestem Ashleyem bardzo rozczarowany.
» 16 kwietnia 2012, 13:02 #37
bartusbebe: Nurek i tyle
» 16 kwietnia 2012, 12:49 #36
crack: dokładnie ,chciaż nani też nie jest zły w tym temacie ,ostatnimi czasy jest jednak lepiej
» 16 kwietnia 2012, 15:28 #35
m4t3k: Nie przesadzasz, jeśli chodzi o Ronaldo? Popatrz sobie na jego grę w Realu, no i porównaj ją np. z grą Barcelony. Cristiano w ogóle nie symuluje, nie mówiąc już o jakichś wielkich scenach. To kawał solidnego chłopa, który według mnie, jest piłkarzem kompletnym, najlepszym na świecie - bez dwóch zdań. I nie, nie piszę tego dlatego, że jestem jego fanem, po prostu szanuję go jako człowieka i piłkarza, bo naprawdę strasznie zależy mu na wygranej i bez wątpienia gra całym sercem w każdym meczu. Chyba że chodzi Ci o Ronaldo za czasów jego gry w United. Mimo wszystko, od tamtego czasu dojrzał, więc daruj sobie takie aluzje.

Pozdrawiam ;)
» 16 kwietnia 2012, 17:55 #34
klikas: Karne wymuszane sa poto aby Rooney zostal krolem strzelcow :D
» 16 kwietnia 2012, 11:43 #33
PiterParker: I bardzo dobrze robi! Teraz niestety wszyscy tak grają, futbol się zmienił, tylko czemu w primiera division barcelonie ucieka to na sucho? Więcej takich przypadków, niech sędziowie się nauczą że się nie gwiżdże pod zawodnikó, obojętnie czy UTD czy barcelony czy innych.
» 16 kwietnia 2012, 11:37 #32
riv8: Futbol się zmienił? W takim razie jeszcze 2-3 lata, no nawet 5 lat takiego futbolu, gdzie gracze tylko czekają żeby nabrać sędziego i są bezkarni, gdzie sędziowie wypaczają wyniki meczów jak chcą, gdzie FIFA i UEFA bronią się irracjonalnie wszystkimi możliwymi sposobami przed naprawieniem tego (ciekawe czemu, czyżby jakieś brudne interesy? A może strach przed uszczupleniem swojej władzy?) to wszyscy przerzucą się na rugby czy inny hokej. Ja już jestem blisko.
» 16 kwietnia 2012, 14:03 #31
RaveDave: Barcelona przez 3/4 sezonu gra ewidentnie aktorsko i to w najwazniejszych meczach sezonu np final / polfinal / cwiercfinal LM czy tez starcia w lidze z realem madryt i co ? nic nie szkodzi to tylko barcelonka oni moga :)
Na youtube jest naprawde mnostwo filmikow posklejanych z udzialem aktorow z barcelony jak chcecie sie posmiac to piszcie na prv.
Pozdrawiam.
» 16 kwietnia 2012, 11:24 #30
Bartolek05: Ich to ja mam w nosie, albo nawet i głębiej. My chcemy, by nasz kochany klub nie zachowywał się jak tamte aktorzyny.
» 16 kwietnia 2012, 13:22 #29
grobla95: Ale powiedz mi kogo obchodzi barcelona ? Bo jak Ciebie tak to wpisz sobie w google tą nazwe i pierwsza strona która Ci wyskoczy klikasz i sie rejestrujesz. Pzdr
» 16 kwietnia 2012, 17:33 #28
funManUtd17: Ja tam nie mam z tym problemów, że Ashley nurkuje. Jedni łamią przepisy brutalnie faulując, inni nurkują i wywalczają rzuty karne. Zdecydowanie wolę to drugie, niż połamanie komuś nóg byle tylko wygrać mecz. Sędziowie wypaczają wyniki meczów swoimi błędami, więc dlaczego zawodnicy mieliby nie dopuszczać się małych oszustw?
» 16 kwietnia 2012, 11:02 #27
tom90: Uwielbiam Ashley'a bo jest świetnym skrzydłowym i bardzo umacnia nasz zespół, jednak.... przyznać trzeba że ten karny to 10% kontaktu z przeciwnikiem i 90% świetnego aktorstwa skrzydłowego. Nie jestem pewny, ale to chyba nie pierwszy taki teatr w polu karnym Young'a - w sumie, nawet piłkarze z takimi umiejętnościami są potrzebni w drużynie :)
» 16 kwietnia 2012, 10:21 #26
paniOla: Jejku, jaka nagonka się zrobiła. Nie jestem zwolenniczką gry, w której się w jakiś sposób oszukuje przeciwnika, sędziów. Ale taki jest dzisiejszy sport, taka jest piłka nożna. Odzywają się teraz piłkarze, wielcy obrońcy moralności - a kto by z nich tak nie zrobił na miejscu Younga? Ci zwodnicy grają pod taką presją zwycięstw, że muszą robić na boisku wszystko (w pewnych granicach oczywiście) by zwyciężać. Jakoś nikt nie mówi o bramkarzu Aston Villy, gdy ten celowo dotknął ręką piłki byle ją wybić na róg. Dla mnie luz, Given zrobił co musiał zrobić. A Ashley to w porządku chłopak. Waleczny i oddany. Po prostu chce wygrywać, a żeby wygrać czasem trzeba zakombinować. Jak w życiu. Taki lajf.
» 16 kwietnia 2012, 09:56 #25
crack: lajf jalfem ale to zwykłe oszustwo jakby tego nie nazwać.Wstydzę się że mu ma zawodnika o takim potencjale i jednocześnie taką zdolnością do symulki.
» 16 kwietnia 2012, 15:27 #24
slavkoo91: Ja powiem tak. Mój trener zawsze tłumaczył "Jeżeli masz kontakt z przeciwnikiem- Upadaj". A to, że Young upadł jak skacząca żaba, to trudno. Może nie potrafi inaczej. Dziś w piłce nożnej takie zachwania to niestety norma,s trzeba się cieszyć, że to nie przeciwko nam !
» 16 kwietnia 2012, 09:51 #23
Ahmed21: Byłeś w szkółce Barcelony? Szacun :D
» 16 kwietnia 2012, 16:24 #22
Bartolek05: hahaha
No takie nauki to tylko z jednej szkółki można wyciągnąć :)
» 16 kwietnia 2012, 18:46 #21
leito276: Brzydzę się symulowaniem a to co wczoraj zrobił Young to porażka... Z taką grą i tak byśmy wygrali nawet bez karnego... Ja osobiście na miejscu arbitra bym tego nie odgwizdał gdyż Ashley celowo szukał nóg rywala, potknął się o jego stopę a poleciał jakby dostał wślizg od tyłu... Porażka...
» 16 kwietnia 2012, 09:44 #20
Wielbicielka: Nie ma co się rozwodzić..faul był, karny się nalezał. Ashley troszkę przedobrzył i wyszło jakby karny się w ogóle nie nalezał. A przecież kontakt był. Bardzo lubie Younga, uważam, że jest świetnym skrzydłowym i mam nadzieję, że mojego dobrego wrażenia nie zmażą takie wybryki. Oby było ich jak najmniej.
» 16 kwietnia 2012, 08:41 #19
NanoUnited: Taylor ciesz się że to nie był karny ze spalonego :] co do nurkowania to ja również się brzydzę taki zawodników, którzy nad umiejętności piłkarskie wyżej stawiają grę aktorską ;]
» 16 kwietnia 2012, 08:36 #18
swiatlonh: Mnie też denerwuję to nurkowanie, naprawdę nie rozumiem dlaczego piłkarze wolą upaść na ziemię w sytuacji, w której mogliby spokojnie kontynuować bieg i strzelić gola z akcji, bądź asystować, bo gdyby Ashley nie upadł to by miał wybór na który wariant się zdecydować, bo droga do bramki była otwarta. Można też przytoczyć sytuację sprzed 2-3 tygodni, gdy Andy Carroll (bodajże w meczu z Newcastle, ale nie jestem pewien) mija bramkarza i ma pusta bramkę przed sobą, a mimo to pada na ziemię bez żadnego, najmniejszego nawet kontaktu i ja się ku*** pytam po co?!

@Cantona

Ja tam nigdy nie lubiłem, gdy Ronaldo nurkował, tak samo jak nie lubię tego, gdy każdy inny piłkarz to robi, jednak Cristiano, po 1-2 latach na wyspach to ograniczył. Niektórzy piłkarze zdają sobie sprawę z własnych umiejętności i rezygnują z tego typu zagrań, mam nadzieję, że Young wkrótce też do tego dojrzeje, bo naprawdę z żalem się patrzy na coś takiego w wykonaniu zawodnika tak dumnej drużyny jak Manchesteru United.
» 16 kwietnia 2012, 08:15 #17
pkacper: Mnie najbardziej denerwuje przytaczanie sytuacji z QPR.
"To drugi karny w przeciągu tygodnia wywalczony przez Ashleya Younga. Tydzień temu wywalczył on jedenastkę w starciu z QPR, choć powtórki wyraźnie pokazywały, że w momencie podania Ash znajdował się na spalonym. " - Spalony był ale sędzia go nie zauważył, Young został lekko podcięty, więc był karny, proste. Nie można mieć do Young'a pretensji, że sędzia nie odgwizdał spalonego.
Zgadza się, upada chłopak zbyt łatwo, ale robi to kiedy rzeczywiście jest faul. Zawodnicy przeciwnika podkładają te nogi, obie ostatnie jedenastki były podyktowane za rzeczywisty faul. (pomijam fakt że nie było spalonego, ale gdyby go nie było to 11 metr słuszny)
» 16 kwietnia 2012, 07:53 #16
7iverson7: Samego siebie tymi wypocinami przynajmniej przekonałeś?
Brednie,że jpd.Young to nurek i tyle w temacie.
» 16 kwietnia 2012, 08:10 #15
adasko6969: Wszyscy nurkują chociaż Young zrobił to zbyt teatralnie, mimo wszystko faul był co nie zmienia faktu, że nie pochwalam takiego rzucania się na murawę.

Pozdrawiam.
» 16 kwietnia 2012, 07:23 #14
mJagiela: Za dużo hipokrytów na DevilPage.

Barcelona jest okropna, bo ma Busquetsa, Alvesa i kogoś tam jeszcze, którzy nurkują i powodują, że nienawidzicie tego klubu, a kiedy to zrobi Young, to jest to "cwaniactwo", coś co stało się w piłce normalne i przecież był kontakt, bla bla bla - usprawiedliwianie.

Jak dostaliśmy tego karnego to się wkurzyłem. Bo wiedziałem (tak jak tydzień temu z QPR), że mamy wystarczająco umiejętności, żeby wygrać z nimi bez wymuszania karnego w pierwszym kwadransie gry. I teraz, w meczu z Aston Villą kontakt był, ale zdenerwowało mnie to, jak Young to potraktował, wyolbrzymił strasznie.

Ale co tam, pomyłki i nurkowanie jest dobre, kiedy robi to United. Jak robi to ktokolwiek inny, to jest złe i żenujące.
» 16 kwietnia 2012, 07:21 #13
klikas: Racja, Barcelona ble bo tam wszyscy oszukuja, my mamy tylko 1 oszusta i jest niby ok :/ ale z tym dawaniem rady to ciekawe jest, bo juz niepamietam latwego meczu ktory by sie nie zaczynal karnym, a wigan pokazalo jak fajnie nam idzie bez 11 :/
» 16 kwietnia 2012, 07:38 #12
7iverson7: Racja w 100%.
Chciałem się pośmiać dzisiaj z kolegi po tym jak Barca dostała karnego w sobote w meczu z Levante,no ale po naszym meczu to będę musiał cicho siedzieć :/.
» 16 kwietnia 2012, 08:12 #11
Jaglos: tylko kolego zauwaz w jakich ilosciach robią to gracze barcelony i w jakiej 'jakości'

Young nie trzymał się za twarz, a gracze z katalonii pewnie by tak zrobili..
» 16 kwietnia 2012, 08:23 #10
IronCrimson: Hipokrytów? proszę Cię... Waż słowa. Young był faulowany i tyle, piłkarze Barcelony padają po byle czym, zasadnicza różnica. Nikogo nie cieszy to w jaki sposób upadł, mam nadzieję ze SAF z nim porozmawia, ale nie jest to powód żeby nazywać go nurkiem. Miło się wiesza psy
» 16 kwietnia 2012, 09:05 #9
klikas: w sumie jak napastnik wbiega w pole karne to zawsze jest jakis kontakt miedzy nim a obronca, czyli powinien zawsze padac tylko ze nie aktorsko?? Liga angielska slynie z przepychanek, a nie aktorstwa, szkoda ze wszystko sie zmienia.
Gracze z barcelony trzymaja sie za twarz bo juz nie moga ze smiechu wytrzymac ze sedziowie dalej sie na to nabieraja :D
» 16 kwietnia 2012, 09:54 #8
Fabio: Nie ważne jak byle by wygrało United ,a nie kto inny.
Nie przyznaje się punktów za dzielne stawianie oporu ,heroiczną walkę i przegraną ,ale za wygraną nie ważne w jakim stylu ,grunt by wygrywać ,zgarnąć 3pkt i zwyciężyć nad rywalem
» 16 kwietnia 2012, 10:47 #7
pakasiedlce: i co z tego że wywalczył karnego jak ośmieszył klub którego herb nosi na piersi?
» 16 kwietnia 2012, 11:19 #6
Mirro: No, Beckie, jak na kogoś, kto ma tak wysoką pozycję na serwisie, to uważałbym na słowa. Sam kiedyś wyjechałem jako redaktor z kontrą jednemu z czytelników i dostałem zawieszenie od naczelnego ^^. Ale piszesz fakty. Nie możemy usprawiedliwiać teatrzyku Younga tym, że robi to też Barcelona, bo to jest inny zespół i my jesteśmy innym zespołem. I tak jak uważam symulowanie u kogokolwiek za żenującą, tak w wykonaniu Diabłów jest ona żenująca do potęgi, bo ten klub uosabia męską grę, nie leżenie po każdym zetknięciu z rywalem.
» 16 kwietnia 2012, 13:07 #5
Maciek89: 100 % racji Beckie ! Hipokryzja na DP czasami aż kole w oczy... Te wszystkie obraźliwe, chamskie i nie mające żadnego związku z rzeczywistością 'komentarze' o Barcelonie czy City, powinny być usuwane a ich autorzy 'nagradzani' banami !
» 16 kwietnia 2012, 21:08 #4
Klimaa: Ciekawe jak postąpili by w takiej samej sytuacji piłkarze którzy go skrytykowali.. Kontakt był więc jedenastka się należała.
» 16 kwietnia 2012, 07:19 #3
Cant0na: to oczywiste, że Young będzie narażony teraz na falę krytyki ze strony angielskich piłkarzy ale nie rozumiem, czemu 'my' kibice United wytykamy mu nurkowanie. Większość z Was grała w piłkę nożną na boisku szkolnym i nigdy nie nauczyliście co to jest 'cwaniactwo' piłkarskie. Jakoś nie przypomina mi się abyśmy nazywali Crisa nurkiem, chociaż robił rzeczy o wiele gorsze.
» 16 kwietnia 2012, 06:48 #2
szczepka01: W ogóle tego nie rozumiem o_O krótkie pytanie "czy faul był?" no był, tak więc nie ma znaczenia czy dodał coś od siebie czy nie!!
faul + pole karne = rzut karny
i koniec tematu :)

GGMU
» 16 kwietnia 2012, 02:28 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.