Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson: Suarez zhańbił Liverpool

» 11 lutego 2012, 16:37 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Sir Alex Ferguson był wstrząśnięty zachowaniem Luisa Suareza, który nie podał ręki Patrice'owi Evrze przed sobotnim meczem na Old Trafford. Menadżer Manchesteru United stwierdził, że Urugwajczyk już nigdy nie powinien założyć koszulki Liverpoolu.
Ferguson: Suarez zhańbił Liverpool
» Sir Alex Ferguson był bardzo rozczarowany zachowaniem Luisa Suareza
Mecz z Czerwonymi Diabłami był dla Suareza pierwszym występem w wyjściowej jedenastce Liverpoolu po tym jak Angielska Federacja Piłkarska zawiesiła go na osiem spotkań za rasistowskie słowa skierowane pod adresem Evry.

Podczas tradycyjnego przedmeczowe przywitania obrońca Manchesteru United wyciągnął rękę do swojego przeciwnika, ale ten ostentacyjnie jej nie uścisnął.

– Nie mogłem w to uwierzyć, po prostu nie mogłem – przyznał sir Alex Ferguson na antenie Sky Sports.

– Suarez zhańbił cały Liverpool FC. Ten piłkarz nie powinien już nigdy zagrać w tym klubie.

– Biorąc pod uwagę historię rywalizacji obu zespołów i jego dzisiejsze zachowanie, dziś mogło dojść do zamieszek przez tę sytuację.

– Jestem strasznie rozczarowany Suarezem. To co zrobił było fatalne – dodał Szkot.


TAGI


« Poprzedni news
Man Utd – Liverpool: Oceny pomeczowe
Następny news »
Dalglish nie podjął się oceny sytuacji z Rio

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (0)


TerminatorVidic: Niektórzy zauwazylem pisza "Evra nie podal mu reki"suarez nie przepraszal by gdyby to Evra nie podal mu reki .... Fcuk Liverpool
» 14 lutego 2012, 16:17 #63
witoss20: ludzie ogarnijcie ^^ to Evra mu nie podał ręki
» 12 lutego 2012, 19:41 #62
Sezonowiec: Ogarnij sie chlopie Suarez jest zerem, pokazalo to juz jego wczesniejsze zachowanie. Teraz do tego juz sam przeprosil wiec o czym Ty do cholery mowisz?
» 12 lutego 2012, 23:50 #61
witoss20: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2012 14:32

Sam jesteś zerem sezonowcu. Na pewno też kilka razy zdarzyło Ci się źle zachować ^.- nie znoszę hipokryzji. Jak patrze na powtórki to wnioskuje, że to Evra zawinił. A co do przeprosin ? Równie dobrze mogło być tak jak piszę a władze klubu kazali Suarezowi przeprosić Patrica nie wiesz jak to działa ? Żeby przypału nie było a tak na koniec to ja nic nie mówiłem bo tu nie da się rozmawiać panie inteligentny :) tu się stuka na klawiaturze.
» 13 lutego 2012, 14:32 #60
Hrystek: Z całym szacunkiem, ale niech Ferguson popatrzy na swoich piłkarzy. Przy nich Suarez to aniołek. Libacje alkoholowe, orgie, prostytutki. Porównajcie to do nie podania ręki przez Suareza.
» 12 lutego 2012, 13:47 #59
michalt9: trochos
przyjmuje, uważam że głupio zrobił. Ale uważam też, że łatwo jest wszystkim oceniać, a fakt jest jeszcze taki, że w ten sposób (głupi) chciał pokazać, że nie czuje się winny obrażenia Evry i całego zawieszenia. Pozdro
» 12 lutego 2012, 12:26 #58
vip14: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2012 12:22

W zupełności zgadzam się z Sir Alexem Fergusonem. Suarez zachował się po prostu chamsko w stosunku do rywala :/ . Ja jakbym był trenerem Liverpoolu to bym zawiesił Suareza na 5 meczy, żeby uświadomił sobie swoją głupotę jaką popełnił w stosunku do Evry :/
» 12 lutego 2012, 12:21 #57
Amycus: mariobalotelli wszyscy widzieli jak było nawet sir Alex Ferguson, jeśli by to Evra nie chciał podać to AF nie mówił by takich rzeczy na żywo. A po 2 bronisz się obrazkami z kwejka gdzie wszystko jest wymyślone i nie realne więc daj sobie spokój i nie broń tego zawodnika.
Pozdrawiam
» 12 lutego 2012, 01:10 #56
xCleverley: wstyd. pomyslec ze go chcialem w United...
» 12 lutego 2012, 00:16 #55
Erniak: Suarez pokazał jaką ma klasę, nic tym nie zyskał, wręcz przeciwnie znowu ośmieszył Liverpool.
» 11 lutego 2012, 23:23 #54
czerwonydevil: Suarez ? Kiedyś tego pana ceniłem za umiejętności, teraz jest dla mnie zerem. Taki drugi Tevez.. Obaj niewychowani...
» 11 lutego 2012, 22:40 #53
greg94: Suarez pokazał swój "profesjonalizm''. Nie mam nic do Liverpool FC (wiem, że brzmi to dziwnie), ale na tego frajera patrzec nie moge. Mam nadzieje że długo w Anglii nie pogra.
» 11 lutego 2012, 22:08 #52
wwwwww333: Suarez stracił szacunek jako piłkarz i człowiek.Jak można po takim zachowaniu jakiego dopuścił się Urugwajczyk,tak dalej haniebnie postępować.To wiele,niestety,o nim mówi.Za dużo mu się wydaje.
» 11 lutego 2012, 21:35 #51
puchatek07: Widok Evry i Suareza na koniec meczu . BEZ CENNE ! :) jak ja Kocham Manchester United . a TAK BARDZO NIENAWIDZE LIVERPOOLU ! :)
» 11 lutego 2012, 21:23 #50
puchatek07: Szczerze mówiąc to kibice liverpoolu na swojej stronie zachowują się tak że aż brak słów. Wyzywają Evre że to niby jego wina? jak on tak jakby chciał sie pogodzić . a wyszło jeszcze gorzej . to wina tego vampira suareza który jest dla mnie najbardziej znienawidzonym piłkarzem napewno w całej Anglii . Ale chyba każdy z was nie lubi go jeszcze bardziej za to . wygraliśmy to się liczy . nienawidze takich kibiców. którzy nie umieją się z tym pogodzić ze to ich piłkarz zrobił zle. pozdrawiam prawdziwych fanów ;) GLORY ManU. GLORY EVRA ;) NASZ KAPITAN.
» 11 lutego 2012, 21:22 #49
turinturambar: Co do tych insynuacji pt. obraził Suarez Evrę czy nie to ja widzę to tak - ile lat gra Evra w Diabłach? No ile gra się pytam bo jeszcze nigdy na nikogo się nie skarżył - to jest twardziel boiskowy - zapierdala ile wlezie i jak ktoś go skosi to wstaje i gra dalej, i tak już kilka sezonów!! A tu trafia się taka szuja i jeszcze ręki nie chce podać-fuck'em!!
» 11 lutego 2012, 21:15 #48
Lipiec19: Żałosne zachowanie ;/. Brawo Rio ;)
» 11 lutego 2012, 20:16 #47
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2012 19:55

przecież Ci którzy tak piszą to zwykłe dzieci, zresztą widać poziomej tego portalu...Mi tam właśnie śmiać się chce, jak się ci 'kibice' pienią i plują jadem :D
» 11 lutego 2012, 19:54 #46
JestemHardcorem: a słyszałeś jak Suarez obrażał Evre? Słyszałeś co Evra mówił Suarezowi. Załóżmy, że Suarez jest niewinny - i co? Podałbyś na jego miejscu rękę po tym co go spotkało w całej tej sprawie? Chyba nie...
» 11 lutego 2012, 20:27 #45
trochos: JestemHardcorem - Są kamery,na których wszystko jest zarejestrowane,a do tego zawieszenie na 8-meczów nie jest jakimś kaprysem tylko musiała być podjęta ta decyzja na podstawie faktów.
» 11 lutego 2012, 21:02 #44
JestemHardcorem: Kamery zarejestrowały całą wymiane zdań? Chyba nie. 3-4 mecze za złamanie nogi, 8 za "negrito" - bez jaj. Nie ma już rasizmu to znajdźmy go na boisku żeby organizacje anty rasitowskie miały co robić.
» 11 lutego 2012, 21:08 #43
trochos: Nie ja ustalam zasady zawieszeń i nie mam na to wpływu,a jeśli Suarez na prawdę nic nie powiedział to mógł pokazać,że ma jaja i podać rękę,zakończyło by to cały spór i nie było by tyle zamieszania :)
» 11 lutego 2012, 21:29 #42
michalt9: trochos
nagrania z kamer to są w sprawie Terrego. Jak cos komentujesz to przynajmniej trzymaj się faktów. Ja sam niestety włączyłem transmisję jak była 40 sekunda, więc teraz tylko patrze po komentarzach, ale uważam,że spina w tym temacie to dziecinada. Fakty są takie, że Suarez z Evrą sobie nie podpasowali i tyle. Nie tak dawno temu Keane kosił kogo popadnie na angielskich boiskach, a Scholes łapał piłkę na lini bramkowej, więc trochę dystansu. I brak spinki
» 12 lutego 2012, 10:17 #41
trochos: ja nie spinam,jestem w stanie przyjąć fakt,że wina leży po stronie Evry jak i Suareza lecz Ty przyjmij do wiadomości,że to "głupie" podanie ręki mogło zakończyć ten spór
» 12 lutego 2012, 10:27 #40
BorelluS: Suarez nie zasluguje na to zeby grac w LFC?.... Ale za to czlowiek ktory śpi z żoną brata i nie tylko, inny ktory chodzil na prostytutki jak jego zona byla w caizy i kopal zawodnikow przeciwnej druzyny od tylu bez pilki zasluguja na to zeby grac w Man Utd...
Skończmy z tą hipokryzją bo to już jest śmieszne. Nawet nikt nie ma 100% pewności, że Suarez obrażał Evre. Szopke zrobili z boiska...
» 11 lutego 2012, 19:28 #39
burza1916592: Mówmy tylko o zachowaniach boiskowych, a nie pozaboiskowych :)
» 11 lutego 2012, 19:35 #38
JestemHardcorem: burza1916592 --> piłkarze mają dbać o wizerunek klubu na i poza boiskiem. Bycie gwiazdą w takim klubie zobowiązuje...
» 11 lutego 2012, 19:40 #37
burza1916592: No, tak, ale co nas interesuje, co piłkarze robią poza boiskiem? Ważne, żeby dobrze grali i dawali z siebie wszystko dla swojej drużyny.
» 11 lutego 2012, 22:31 #36
Deniol: Haha, o matko, co za żałosny argument. Suarez nie ma klasy, bo nie podał gościowi ręki, a ktoś, kto rucha sobie kogo popadnie jest dla was bohaterem? Brawo.
» 12 lutego 2012, 12:53 #35
dziubun89: Jako kibic Realu mogę powiedzieć ,że to żadna hańba dla Suareza. Został w bardzo kontrowersyjnych okolicznościach zawieszony za swoje "rasistowskie" zachowanie więc miał prawo poczuć się urażony. Nie ma obowiązku podawać nikomu reki jeśli nie chce.
» 11 lutego 2012, 19:12 #34
TheRdDevil: No zhańbił Liverpool no i tyle. Tak nie zachowuje się piłkarz.
» 11 lutego 2012, 18:47 #33
swiatlonh: Suarez to taki szczur po prostu, najpierw przed spotkaniem w wywiadzie dla jakiegoś radia mówi, że "to co wydarzyło się na boisku, zostaję na boisku", a teraz coś takiego? Jak dla mnie to on to zrobił specjalnie, tylko po to, żeby wyprowadzić Evrę z równowagi i cały zespół co niby miało mieć wpływ na przebieg spotkania, bo Suarez zrobiłby wszystko by tylko wygrać, nurkuje, prowokuje, byleby tylko wyprowadzić przeciwnika z równowagi i zwyciężyć, pewnie gdyby tylko mógł to by sędziom na boisku po lasce zrobił, żeby wyrzucili kogoś z boiska, podyktowani karnego albo coś w tym stylu. Mam wielką satysfakcję, że dziś wygraliśmy z Liverpoolem i za każdym razem będę czerpał satysfakcję z widoku Suareza schodzącego z murawy z opuszczoną głową.
» 11 lutego 2012, 18:11 #32
krupcia: dokładnie Suarez to taki typowy cwaniak pozwolę sobie użyc słowa "szuja" i uzywa nieczystych metod wiec jestem `100% pewien co do jego zarzucen ze obraził P. Evre na tle rasistowskim tak samo jak w Ajaksie przeciwnika ugryzł w szyje lOOl ? a na MS 2010 zabrał Ghanie historyczny awans (takze dla Afryki jako 1st zespoł afrykański) awansu do półfinału wybijając piłkę ręką
nie można mu talentu odmowic ale człowiekiem widać jakim jest
» 11 lutego 2012, 18:25 #31
listek007: Zgadzam się z wami że Suarez to raczej typ cwaniaka i mendy, ale nie oszukujmy się gdyby grał u nas wszyscy staliby za nim z klubu jak i kibice. Taki jest futbol i nie miejmy do nikogo o to pretensji. Krupcia- nie zgodzę się z jednym- to co zrobił z Ghaną było wg mnie bardzo bohaterskie, a dostał za to czerwoną kartkę. Dał swojej drużynie szansę.
» 11 lutego 2012, 18:36 #30
michalt9: krupcia
następny. a Scholes jak łapał piłkę ręką to dobrze było?
» 12 lutego 2012, 10:20 #29
Wuj3k: Nie ma sie czym przejmowac, Evra zachowal sie jak trzeba- mimo, ze to on byl poszkodowany to jeszcze chcial zalagodzic cala sytuacje i zachowac sie po dzentelmensku, podal reke Suarezowi, a ten udajac jasnie pana ja olal... No coz, nie moze sie inaczej odegrac, to stroi szopki.
» 11 lutego 2012, 17:58 #28
4uKrychu: Suarez powinien dostać kolejne zawieszenie.
Tak jak mówił Sir Alex - to mogło doprowadzić do zamieszek. Dodatkowo, pogwałcił on zasady honorowe footballu, bo symboliczne podanie sobie reki przed meczem to szacunek dla przeciwnika i jest to w mysl ducha sportu. Takie zachowania powinny być tępione.
» 11 lutego 2012, 17:55 #27
misiek98: Ja czegoś nie rozumiem to suarez obraził Evre więc to Evra mógłby mu nie podawać ręki a jemu powwinno zależeć na zaniechaniu sporu. A tym czasem to suarez się obraził na Evre a to Evra mu podał rękę czyli przebaczył mu. Nie rozumiem czemu kiedyś chciałem go a ManUtd...
» 11 lutego 2012, 17:42 #26
patrykbor2: Mnie tak samo jak Fergiego strasznie wstrzasnelo to ze on nie podal reki naszemu Patricowi. Evra zachowal sie natomiast wysmienicie. Suarez to cham i prostak. Evra widac ze ma klase i inteligencja u niego stoi na wysokim poziomie. Jestem dumny z niego :> ForEVRA Red!!
» 11 lutego 2012, 17:41 #25
Extreme10: Brawo Fergie!
» 11 lutego 2012, 17:25 #24
Crisyne1: Podobno Evra się kłócił w szatni ze Skrtelem
» 11 lutego 2012, 17:07 #23
tomczak888CFC: Heh, a nie tak dawno przed meczem na Stamford Bridge czytalem na waszej stronie newsa, w ktorym Ferguson mowil ze decyzja o podaniu reki nalezy do gracza i nie bedzie sie wtracal (chodzi o Ferdinanda i JT). Teraz rzuca takimi tekstami o Suarezie. Zajezdza mi tu mega hipokryzja.. Podejrzewam ze ten komentarz zostanie usuniety przez szanownego admina, ale mam nadzieje ze chociaz niektorzy zobacza jaki SAF potrafi byc "nielogiczny".
» 11 lutego 2012, 17:03 #22
lolroflneo: chodziło o to, że Ferguson nie będzie ingerował w decyzje zawodników czy uścisną ze sobą dłoń czy nie. tutaj tylko wyraził opinie o Suarezie.
» 11 lutego 2012, 17:07 #21
Szewc: Z tym, że SAF mówi też o tym, że między United a Liverpoolem i kibicami tych drużyn panują specyficzne relacje i przez to mogło dojść do nieciekawych konsekwencji, czytaj: zamieszek. Między United, a Chelsea albo np. Chelsea a Man City (Terry - Bridge) podobnych relacji nie ma.
» 11 lutego 2012, 17:14 #20
Zywo08: Do tego chodzi o to ze Rio tak samo jak Evra są poszkodowani w tych sytuacjach. Tak samo było z Bridgem a Terrym poszkodowany nie wyciągnął ręki pogadali, pogadali i przestali. Ale tutaj poszkodowany Evra jednak podał rękę a ciapek mu nie podał bo FA zawiesiła go za rasizm, obrazili jego majestat bo według niego on nie zachował się rasistowsko wobec Francuskiego obrońcy. Suarezowi wyjedzie coś raz an jakiś czas i myśli że jest bogiem footballu, a prawda jest taka że do najlepszych brakuje mu sporo.
» 11 lutego 2012, 17:15 #19
pawlak0908: Masz chyba problem ze zrozumieniem zdań. lolroflneo dobrze mówi. SAF mówił, że nie chce się wtrącać i namawiać Evry do podania ręki, chodź ten pokazał, że gest i ją wyciągnął, a Suarez zachował się jak pajac i nie podał, chodź nie miał powodu. Powód do niewyciągnięcia ręki to mógł mieć Evra a nie Suarez.
» 11 lutego 2012, 17:17 #18
Bartoosh21: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2012 17:35

ok masz może troche racji ale cóż.. jeżeli ktoś do kogoś wyciąga rękę mimo, że ten go wcześniej obraził to wypada to odwzajemnić, a Suarez się jeszcze szarpał jak niedorozwinięty..

jednak raczę przeczytać jeszcze raz ten fragment:

"Ferguson przyznaje jednak, że nie ma zamiaru tracić czasu na zamartwianie się takimi sprawami przed ważnym meczem.

- To nie nasza sprawa - powiedział. - I tak nie mamy wpływu na takie rzeczy."

mówi że NIE MA NA TO WPŁYWU.. tym bardziej nie miał wpływu na czyny NIE SWOICH podopiecznych.
» 11 lutego 2012, 17:31 #17
mrk: Evra też nie zachował się najlepiej... Po co to prowokowanie pod koniec meczu? W dodatku na sky sports mówili też, że był jakiś incydent między nimi w przerwie przy wejściach do szatni, ale nie wiem dokładnie kto kogo zaczepił i po co.
» 11 lutego 2012, 17:02 #16
Bartoosh21: Evra po prostu się cieszył, wg mnie każdy piłkarz a tym bardziej kapitan drużyny po wygranym meczu na własnym stadionie może cieszyć się z kibicami.. ja nie winie za to Evry.. pokazał że kocha United
» 11 lutego 2012, 17:26 #15
Macinho: Dokładnie... Zgadzam się z kolegą wyżej ! ;)
» 11 lutego 2012, 17:49 #14
Ricardinho: Zachowanie Evry po meczu też było głupie wg mnie :) Zachował się jak prostak.Sory za słowo ale to mi przychodzi do głowy :)


Co do podania ręki to Ferdinand więcej nie powienien zagrac w MU. Zhańbił klub :D- tak wychodzi z rozumowania SAF-a
» 11 lutego 2012, 16:58 #13
beckham1999: Evra cieszył się po prostu ze zwyciestwa a na pewno nie przebiegłby przez suarezem gdyby nie było akcji z podaniem reki na początku, co do Rio dobrze zrobił potępia dyskryminację i rasizm, powinni wszyscy ominać suareza kiedys takie akcje były z Vieirą
» 11 lutego 2012, 17:03 #12
levisboy1989: i bardzo dobrze ze Rio tez mu nie podal reki, normalnie cala druzyna mu nie powinna podac. A Rio ma tez powod bo jego brata tez Terry obrazil slowami rasistowskimi! Dlatego Rio suareza nie bedzie trawil!
» 11 lutego 2012, 17:07 #11
ManUtd1993: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2012 17:11

A według mnie bardzo ładne. Zawsze był to mecz w stylu : "Mecz o historie ", a teraz był to mecz medialny : "Evra vs Suarez". Suarez zachował się jak bezczelny typek , który nie dość , że zawinił to jeszcze nie chce przeprosić i dolewa oliwy do ognia.

Brawo dla Ferdinanda . Jeśli ktoś widzi wyciągniętą dłoń , a "o"n bezczelnie to ignoruje bez żadnego honoru to według mnie cała drużyna nie powinna podawać jemu ręki.

Suarez - najbardziej znienawidzony zawodnik od dawien dawna przeze mnie.
» 11 lutego 2012, 17:09 #10
Camcio94: a na stronach fanowskich LFC fanatycy Suareza walczą z normalnymi kibicami The Reds.
» 11 lutego 2012, 16:56 #9
Camcio94: pamietamy pamietamy. Na całe szczescie nie trafil do nas.

Suarezem zrazilem w cwiercfinale MŚ Urugwaj - Ghana. Od tej pory czulem ze to ne pierwszy wybryk, z którym bedizemy mogli się spotkac.
» 11 lutego 2012, 16:58 #8
Arturek15: nie każdy, ja nigdy go tutaj nie chciałem, nawet nie przyszło mi to na myśl..
» 11 lutego 2012, 17:15 #7
wodar14: Masz Racje SAF! Suarez to wiesniak i tyle!
» 11 lutego 2012, 16:47 #6
Zed: Może to trochę głupie podejście, ale moim zdaniem takie sytuacje nadają smaczku takim meczom. Jak kiedyś potyczki Roya z Vieirą.
» 11 lutego 2012, 16:46 #5
beckham1999: prawda co to się czasami w tunelu działo
» 11 lutego 2012, 16:53 #4
EmigrantPL: Gnojek jeden!
» 11 lutego 2012, 16:43 #3
Zywo08: Dokładnie. Nie jestem rasistą ale muszę to powiedzieć, brudas wkurzył wszystkich, a pajace z Loserpoolu jeszcze mu za to przyklaskują.
» 11 lutego 2012, 16:41 #2
mietek1506: Dokładnie Tak :) Sir Alex ma w 100 % Rację !
» 11 lutego 2012, 16:41 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.