Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Man Utd – Liverpool: Oceny pomeczowe

» 11 lutego 2012, 16:26 - Autor: matheo - źródło: Manchester Evening News
Jonny Evans był najlepszym piłkarzem Manchesteru United w wygranym 2:1 (0:0) meczu z Liverpoolem. Zawodników Czerwonych Diabłów ocenili dziennikarze Manchester Evening News.
Man Utd – Liverpool: Oceny pomeczowe
» Jonny Evans w sobotnie popołudnie rozegrał bardzo dobre spotkanie przeciwko Liverpoolowi
David de Gea. Doskonała interwencja po strzale Glena Johnsona w końcówce spotkania była jedyną prawdziwą robotą w tym meczu. 7

Rio Ferdinand. Robił, co należało, ale ten dzień należał do Evansa. Ocena: 7

Jonny Evans. To był Evans w najwyższej formie. Dominował w obronie Manchesteru United. 9

Rafael da Silva. Solidna obrona zarówno na murawie jak i w powietrznych pojedynkach w wykonaniu małego Brazylijczyka. 7

Patrice Evra. Liverpool nie czerpał radości z ataków jego flanką. 8

Michael Carrick. Perfekcyjnie panował nad wydarzeniami na środku boiska. 8

Paul Scholes. Kolejny imponujący występ. 8

Ryan Giggs. Nie był to jego dzień. Zbyt wiele nieudanych zagrań, ale zanotował asystę przy pierwszym golu. 6

Antonio Valencia. Spokojniejszy występ niż ostatnio. Przyczynił się do drugiego gola. 7

Wayne Rooney. Zawsze żywiołowy. Wyborna forma na początku drugiej połowy. 8

Danny Welbeck. Fantastyczna pierwsza połowa. Piłkarze Liverpoolu nie potrafili sobie z nim poradzić. 8


TAGI


« Poprzedni news
Premier League: Manchester United - FC Liverpool 2:1
Następny news »
Ferguson: Suarez zhańbił Liverpool

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (97)


mikifiki: I pomyśleć, że doczekamy czasów kiedy to Evans zostanie wybrany najlepszym zawodnikiem.
» 13 lutego 2012, 10:24 #90
tomManUnited: Brawo Evans ;] Brawo Manchester świetny kolejny mecz ;]
» 13 lutego 2012, 10:14 #89
damiosa: Bardzo podoba mi się ocena Evansa, choć nieco za wysoka, maks 8, bo mimo dobrej gry zdarzały mu się niecelne podania.
» 12 lutego 2012, 13:17 #88
karl1: No musi.
» 13 lutego 2012, 17:52 #87
burza1916592: Scholes to prawdziwy mózg drużyny.
» 12 lutego 2012, 12:28 #86
vip14: Bardzo dobre oceny, ale za zawodnika meczu wybrałbym Wayne Rooneya, ponieważ to on był strzelcem dwóch bramek dla United i to dzięki niemu Manchester United króluje w tabeli. Glory, Glory Manchester United :-)
» 12 lutego 2012, 12:19 #85
karol90098: A Rooney wogole stracił forme zeby teraz mogl ja odzyskac?? Wiesz o czym mowisz?
» 12 lutego 2012, 13:39 #84
nadzio454: Ryan niestety najslabszy z Man Utd, cos ok. 5,5... poza tym moim zdaniem Rio zagral rownie dobrze jak Evans :)
» 12 lutego 2012, 10:16 #83
wacuchplacuch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2012 10:14

jak dla mnie ocena dla Evansa i Carricka za wysoka, ale nawet nie dużo
Scholes za to profesorsko, podobnie Wayne no i mój nowy ulubieniec wśród gówniarzy wyspiarskich - Welbeck, dotychczas myślałem, że Sturridge zapowiada się najlepiej ale jednak Dan jest przyszłym partnerem Wayne'a z reprezentacji
» 12 lutego 2012, 10:12 #82
wiktorg104: 8 Scholes?

Stał i nic nie robił jak przypadkiem do niego piłka trafiła próbował podać na skrzydło lub do pierwszego obok...

De Gea 7,5
Rio 7
Evans 8,5
Evra 8
Rafael 7
Carrick 7
Scholes 6,5
Giggs 7
Valencia 7
Roo 8,5
Welbeck 9
» 12 lutego 2012, 08:27 #81
damianz5: Welbeck 9??
w 2 polowie gral przecietnie
» 12 lutego 2012, 09:45 #80
wacuchplacuch: nie no - Scholes grał świetnie, to po prostu jest typ piłkarza, który gra najlepiej gdy go za bardzo nie widać
» 12 lutego 2012, 10:15 #79
Vamper: De Gea 7,0
Rafael 6,5
Evans 8,0
Ferdinand 8,0
Evra 7,0
Valencia 7,0
Carrick 6,5
Scholes 7,5
Giggs 7,5
Rooney 8,0
Welbeck 7,5

Wedlug mnie :D
» 12 lutego 2012, 00:52 #78
Hachcik: zgadzam się z ocenami, ale Rooneyowi dałbym 8,5
» 12 lutego 2012, 01:40 #77
matmag47: Muszę coś napisac a mianowice chodzi mi o Dannego Welbecka ten chłopak ma dopiero 22 lat a gra chyba najmądrzejszy futbol ze wszytskich piłkarzy na boisku dzisiej tylko jedna nie potrzebna strata a tak to zero nie przemyslamych akcji pełne słowa uzniania....
» 12 lutego 2012, 00:50 #76
nadzio454: zgadzam sie w pelni :)
» 12 lutego 2012, 10:32 #75
Hachcik: Giggs 6, a Scholes 8?
» 12 lutego 2012, 00:43 #74
cvx: Dobry mecz United.

Giggs dość słabo, sporo strat, Evans mam wrażenie że lepiej gra w ofensywie niż w obronie ;p. NIe jest zły, ale nie wiem czemu SAF stawia bardziej na niego niż Smallinga. Cieszy Welbeck, nie jest jeszcze idealny, ale jego styl gry jest calkowiecie inny niż Roo (a podobny do Berby) co w połączeniu z Chicharito sprawia ,ze mamy 3 zupełnie innych napastników, coś na każdą okazję :)
» 12 lutego 2012, 00:20 #73
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2012 00:02

Ciekawe co Wazza miałby jeszcze zrobić by zasłużyć tylko na notę "9"
A Rio oprócz znalezienia się w niewłaściwym miejscu przy straconej bramce rozegrał naprawdę fajne spotkanie, nie wiem czy nie było to jego najlepsze spotkanie w tym sezonie, a interwencja wślizgiem była wyborna.
A Evans aż 9? Popełniał proste błędy przy wyprowadzaniu piłki, więc 8 się należy.
» 12 lutego 2012, 00:00 #72
cvx: W sumie to Roo nie grał jakoś fenomenalnie pza tymi bramkami, więc 8 wydaje sie sprawiedliwie. W pierwszej połowie właściwie się nie wyróżnial.
» 12 lutego 2012, 00:16 #71
wacuchplacuch: zgadza się, jak Evans jest przy piłce to pikawka pika niebezpiecznie szybko
» 12 lutego 2012, 10:16 #70
gitkolo: To Rio wybił piłkę Suarzowi i to jemu prędzej przyznałbym miano gracza meczu a Evans zawinil przy bramce dla L'poolu bo nie wybił piłki.
» 11 lutego 2012, 23:11 #69
devious: czy ja dobrze widzę, genialny Valencia 7, wspaniały Rooney 8, a drewniany Evans 9?? o matko, co za matoły :)

Evans zagrał poprawnie ale to Ferdinand do 80min był lepszy - naprawiał wszystkie błędy (w tym te Evansa), ani razu nie dał się minąć, uratował United wybijając piłkę Suarezowi... potem popełnił błąd stąd trzeba mu obniżyć notę, takie 7,5 będzie dobre... Evans też koło 7,5 zagrał dobre zawody ale kilka razy sie gubił wyprowadzając piłkę, nie zawsze był też tam gdzie być powinien...

Rafael bezbłędnie w odbiorze, aktywnie w ofensywie, mocne 7, Evra to samo, zagrał z poświęceniem choć bez wodotrysków z przodu :)

Carrick, Scholes i Giggs klasa - dwaj pierwsi prawie bezbłędnie, niestety Michael w głupi sposób stracił piłkę a potem faulował z czego wyniknęła bramka - ale po 8 można im dać... Giggs zbyt często tracił piłkę i podawał niecelnie ale był bardzo aktywny, dynamiczny i 2 razy wrzucił genialnie - i zaliczył asystę... spokojnie 7 można mu dać :)

Valencia - motor napędowy United, cała masa udanych akcji i asysta - bardzo mocne 8

Welbeck zagrał bardzo dobre zawody ale zawodził pod i w polu karnym - 7,5 można mu dać

Rooney - gracz meczu, pierwszą połowe miał średnią ale w drugiej był najlepszy na boisku, strzelił 2 bramki a mógł dorzucić jeszcze 2 kolejne... 8,5 czy nawet 9 :)
» 11 lutego 2012, 23:02 #68
LamboRonnie: Jak dla mnie Rafael zagrał tragicznie. Połowa jego podań była niecelna. W obronie lepiej, ale dawać 7 za tyle strat?
» 11 lutego 2012, 22:08 #67
kamooll77: dla mnie evans troche za wysoko.. ale jak juz evans tak wysoko to to samo powinien dostac rooney i welbeck oraz scholes.. wydaje mi sie ze tych 4 graczy(rooney welbeck scholes i evans) to gracze meczu- ktorzy ustalili wynik meczu ale cala druzyna zagrala swietnie i to cala druzyna wywalczyla nam zwyciestwo z odwiecznym rywalem.. glory glory man utd :D
» 11 lutego 2012, 20:37 #66
SEBEKMU11: Evans na kapitana !
» 11 lutego 2012, 20:34 #65
fanutd: powiem tylko tak gratulacje
» 11 lutego 2012, 20:27 #64
PanDuzeA: Evans o dwie oceny wyżej od Ferdinanda? Dziś niczego takiego nie zaobserwowałem i raczej nie zaobserwuje. Zagrał dobrze - to wszystko. Ferdinand popełnił jeden istotny błąd, ale czyste konto w pierwszej połowie zawdzięczamy głównie jemu.
» 11 lutego 2012, 20:05 #63
rooneyfan: Evans zagrał doby mecz, ale na najwyżej 8, na pewno nie 9. Graczami mecz bezapelacyjnie Ferdinand i Rooney. Obaj zagrali wyborne zawody, Ferdek niby popełnił błąd przy bramce, ale ogólnie w całym meczu był perfekcyjny i to dzięki niemy David miał dziś mało roboty. Rooney, co tu dożo mówić, świetne bramki dające zwycięstwo. Na pochwałę zasługuje również Welbeck, który aktualnie jest napastnikiem nr. 2 i raczej szybko ta sytuacja się nie zmieni. GLORY GLORY MAN UNITED!!
» 11 lutego 2012, 19:58 #62
TheRdDevil: Hej hej kolego 99devil Welbeck ostatnio gra rewelacyjnie
» 11 lutego 2012, 19:32 #61
TheRdDevil: Roo rządzi
» 11 lutego 2012, 19:28 #60
peter48: Ogólnie się zgadzam, no może oprócz dwóch piłkarzy... Carrick zasłużył na 7 góra, bo popełnił kilka błędów i chwilami nie miał pomysłu na grę, a Evans zaliczył faktycznie swój najlepszy występ od... odkąd pamiętam, ale 9?! jak dla mnie to co najwyżej 8 przez kilka nieodpowiedzialnych wślizgów (na szczęście dość daleko od bramki) i ze dwa - trzy razy się trochę zagapił przez co zrobiło się trochę nerwowo...
» 11 lutego 2012, 19:02 #59
badbull: Evans zagrał dobrze, ale bez przesady. Moim zdaniem to Rio odegrał większą rolę w obronie (tak, wiem, że popełnił błąd, ale z drugiej strony ten genialny wśliz...), a jako najlepszego wyróżniłbym jednak kogoś z ofensywy (Rooney/Valencia), albo Rafaela. Brazylijczyk rozgrywa drugie z rzędu kapitalne spotkanie, w którym nie tylko wywiązuje się z zadań obronnych, ale i świetnie wspomaga Valencię na skrzydle. Nic dziwnego, że to prawą flanką idzie większość akcji United.
W zasadzie dzisiaj każdy zawodnik zaprezentował się wzorowo, wobec czego trudno się dziwić, że Ferguson nie dokonał żadnej zmiany.
» 11 lutego 2012, 18:38 #58
froncuAF: Heh Już mi się czytać nie chce tych komentarzy jaki to Johnny jest słaby jak to on nie potrafi grać, jak to nie dorasta do pięt Ferdinandowi i Vidzie, a o niebo lepiej grają Smalling i Jones. Prawda jest taka, że ma wahania formy, ale aktualnie gra coraz lepiej odbudowuje dawną formę. Dzisiaj grał świetnie, parę razy dobrze zaasekurował Rio i tylko dzięki niemu akcja byłą zatrzymana. Może dałbym mu 8,5 nie 9 ale nie zgodzę się że Rio grał lepiej od niego, gdyż poza świetną interwencją pod koniec pierwszej połowy, to grał na 7, miał kilka błędów. Rooney fakt strzelił dwie bramki i za to Mu chwała, ale w pierwszej połowie mało widoczny, to Danny był wiodącą postacią w ataku. Jak nie przepadam za Carrik'iem to muszę przyznać, że zagrał również bardzo dobre spotkanie, nieoceniony wkład w destrukcję. Środek pola wyglądał świetnie ze Scholesym i defensywnym Carrik'iem. Giggsy nie zagrał powalającego meczu, miał trochę tych strat, ale pięknie dośrodkował na głowę Rudzielca ;) no i asysta. Na wyróżnienie również zasługują Rafael i Valencia. Jak oni tam glebę gryźli na tej prawej stronie... ehhh jak dla mnie prawa obrona należy do młodego brazylijczyka. Bałem się trochę o niego i w sumie o graczy liverpool'u jak on tak bezpardonowo w nich wchodził :) śmiać mi się chciało jak taki goryl Carrol przegrywa pojedynek(główkowy) z tak niziutkim grajkiem jak Rafael. Trzeba mu przyznać że przepycha się jak mało kto, świetnie w obronie i bardzo dobrze oskrzydla Antonio. Ekwadorczyk... cóż do tego nas przyzwyczaił, jedyne nad czym musi popracować to jego lewa noga, (mógłby sobie przeszczep od Di Marii zrobić ;) bo trochę widać tutaj braki.
» 11 lutego 2012, 18:27 #57
przemekk28: No Ryan kilka nieudanych podań, ale wrzutka na głowę Scholes`a była świetna i niezwykle celna.
» 11 lutego 2012, 18:17 #56
99devil: Welbeck 8 tak jak Rooney? Proszę... kto to ocenia? Jak dla mnie Welbeck w ostatnich meczach nic nie pokazuje, 0 zaangażowania i ruchu z przodu. Po kilku dobrych meczach chyba poczuł się gwiazdą. Berbatov również nie porusza się zbyt wiele i za szybko ale jak już ma piłkę to robi z niej pożytek. Myślę że po 1 połowie powinien dostać szansę gry albo on albo Groszek. Welbeck niech może trochę posiedzi i nabierze chęci do gry. Zresztą wystarczy porównać grę Rooneya i Danny'ego
» 11 lutego 2012, 18:09 #55
Iwo: Chyba oglądałeś inny mecz kolego. Welbeck miał świetne pierwsze 45 minut, a słabsze, chociaż nie złe, drugie. Odwrotnie do Rooneya.
» 11 lutego 2012, 18:17 #54
99devil: Jak na napastnika stwarza za mało zagrożenia, potrafi przyjąć piłkę i ją utrzymać, ale nie napędza gry i nie wnosi wiele do zespołu. Musi po prostu więcej biegać za piłką, tego wymagam od Diabła, zwłaszcza w takich meczach
» 11 lutego 2012, 18:22 #53
froncuAF: Z tego co wiem, to napastnik ma strzelać gole, generalnie wykańczać akcje a nie je kreować i poruszać się z przodu tak aby robić miejsce ofensywnym pomocnikom/skrzydłowym . Bieganie z piłką/dryblingi to domena skrzydłowych... ale może się nie znam...
» 11 lutego 2012, 19:57 #52
blejd7: Danny zaliczył w pierwszej połowie jedną stratę piłki tylko co jak na napastnika jest świetnym wynikiem. Wielokrotnie przyjmował piłki wybijane przez naszych obrońców. Grał głownie tyłem do bramki co nie jest jego najmocniejszą stroną, bo doskonale wiemy, że chłopak ma dobry instynkt strzelecki i jest szybki ale dziś otrzymał inne polecenia od SAFa i według mnie sprawdził się bardzo dobrze. W drugiej połowie trochę przygasł przy Roo, który był wszędzie i miałem nadzieję, że SAF wpuści na końcówkę kogoś dodatkowego do środka pola czyt. Pogba aby uspokoić grę. Najważniejsze, że zdobyliśmy 3 punkty po dobrej grze. Bramka stracona znowu po błędzie obrony i nasz sztab szkoleniowy musi popracować nad koncentracją obrońców, bo następnym razem strata bramki może mieć bardziej przykre konsekwencje
» 11 lutego 2012, 21:21 #51
SkowronUNITED: no coś ci się chyba pomyliło. Welbeck Gra ostatnio rewelacyjnie odpieprza tak naprawdę robotę za roo bo chce się pokazać. i gdyby nie 2 bramki Roo to Roo miałby 7.
» 12 lutego 2012, 10:51 #50
blejd7: Giggs miał kilka minut, w których nic mu nie wychodziło... ale ogólnie zagrał dość dobrze. Evans zagrał dość dobrze w odbiorze ale często za długo przetrzymywał piłkę i jego próby podłączania się do akcji ofensywnych były bardzo kiepskie. Jak dla mnie 7,5 nic więcej. Wellbeck genialna pierwsza połowa. Pokazał, że jest prawdziwym Diabłem i mecz z LFC oznacza grę na 200%. Ogólnie zagraliśmy bardzo dobrze. Łatwo przychodziło Nam stwarzanie sytuacji co przeciwko Liverpoolowi w tym sezonie jest trudne. Szkoda, że ten psychol Suarez strzelił gola. W poniedziałek pokazał głupotę w meczu z Kogutami a dziś tylko potwierdził moją opinię. Cieszę się, że SAF go nie kupił choć kiedyś myślałem, że byłby dla Nas wartościowym wzmocnieniem. Na szczęście SAF postawił na Hernandeza :)
» 11 lutego 2012, 18:04 #49
ForeverUnited3: Dobry mecz Evansa dobry mecz Rooneya i kolejny dobry mecz Davida De Gei a tak wogóle to kto jest na 1 pierwszym miejscu w kwalifikacji strzelców Persie czy Rooney??

GLORY GLORY MAN UTD
» 11 lutego 2012, 18:01 #48
przemekk28: Jeszcze RVP, ale pewnie do czasu i oby tak było :) Choć Robin ma 22 gole, a Roo 17 więc ciężko będzie go dogonić.
» 11 lutego 2012, 18:18 #47
danio14kw: Van Persie ma 22bramki. Rooney 17 i utrzymuje się na 2 pozycji. Narazie... :)
» 11 lutego 2012, 19:05 #46
Wuj3k: Kurde, ci panowie z MEN to chyba inne mecze ogladaja, niz my... Czy nie lepszy bylby pomysl oceniania zawodnikow oczami redaktorow DP? Bo przeciez na niektore oceny to sie patrzec nie da, no po prostu masakra.
» 11 lutego 2012, 18:00 #45
patriix03: po za tym ze Rio powinnien miec conajmiej 8 jest ok.
wydaje mi sie że Evans nie gral AZ tak duzo lepiej od niego, byl tam gdzie trzeba bylo.
» 11 lutego 2012, 17:57 #44
4uKrychu: Evans za wysoko.
Welbeck był najlepszy w pierwszej połowie, a w drugiej nie grał źle, więc nie rozumiem czemu tak słabo.
Giggs może i zagrywał niecelnie, ale biegał, atakował, starał się, był widoczny - więc 7 mu daję. Rooney poza golami raczej przeciętnie.
» 11 lutego 2012, 17:50 #43
patrykbor2: Oceny sa dobre, a Evans wedlug mnie zasluzyl na ta 9.
» 11 lutego 2012, 17:39 #42
kuba23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2012 17:31

Droga redakcjo, bardzo lubię Wasz serwis i naprawdę i naprawdę potrafię zrozumieć dwojakie spojrzenie na jedną sprawę, ale mam wrażenie, że wystawiane przez Was oceny pomeczowe stały się swoistą prowokacją ... ;) // Zwracam honor, MEN
» 11 lutego 2012, 17:30 #41
UrbannLegend: Jak dla mnie troszkę na wyrost ta 9 dla Evansa, mnie się rzuciło w oczy np., że wchodził niepotrzebnie w akcje ofensywne i je psuł. :P
» 11 lutego 2012, 17:23 #40
wrobel1992: Moim zdaniem MOTM-> Welbeck. W pierwszej połowie on stwarzał największe zagrożenie, a w drugiej nie wypadł gorzej niż inni.
» 11 lutego 2012, 17:21 #39
tomcio89: Dla mnie od kilku meczu dobrze zagrał Carrick ... i dobrze ze David jest pewniejszy ^^
» 11 lutego 2012, 17:07 #38
CRfan: Jeśli Evans ma 9 to Rio powinien mieć 11! Dziennikarze MEN oglądali zdecydowanie inny mecz, Rio oprócz tego, że odbił piłkę która wpadła pod nogi Suareza(a wcześniej minął się z nią Evans) nie popełnił dziś żadnego błędu, a ratował też nasz zespół po błędach Evansa, choćby czyściutkim wślizgiem na suarezie Giggs co prawda trzy razy podał pod nogi zawodników Liverpoolu, ale cały mecz grał na najwyższych obrotach, nawet w obronie.
» 11 lutego 2012, 17:03 #37
bartekMCU: Evans 7
Ferdek 9
Welbeck 7
Antek 8
Giggs 7
Da Silva 8
Takie moim zdaniem powinny być oceny u kilku piłkarzy
» 11 lutego 2012, 16:59 #36
cocobooo: acha to Evans gracz meczu ? Jak najsłabszy zawodnik może być graczem spotkania ?
Evans zagrał fatalne spotkanie kolejne na razie nie tracimy goli , ale przyjdzie ktoś kto to wykorzysta ...
Giggs słabe spotkanie ? eee ?
Rio 9

Te oceny chyba wystawiali po ocenie relacji tekstowej
» 11 lutego 2012, 16:53 #35
keane21: opamiętaj się człowieku.Evans nie był lepszy od Rio,ale zagrał dobry mecz.Wiesz co znaczy słowo FATALNIE?
» 11 lutego 2012, 16:59 #34
cocobooo: błędy popełniał tylko na szczęscie nie skutowały bramkami Rio to przy nim Profesor
Smalling powinien pograć z RIO
» 11 lutego 2012, 17:04 #33
Maro107: Giggs? Bardzo słabe spotkanie, bez niektórych wyjątków
» 11 lutego 2012, 17:06 #32
N17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2012 16:53

Zamienić oceny Evansa i Ferdka, a Danny +1 i będzie git. Rafaelowi można by więcej dać, bo dobrze zagrał, waleczny w swoim stylu.
» 11 lutego 2012, 16:52 #31
krysbe: Oceny jak najbardziej odzwierciedlają to co się działo na boisku, Ci którzy z góry skreślala(li) takie osoby jak Carrick, Evans za częste i rażące błędy czy też Valencie za grę jedną nogą, zawsze będą mieć jakieś ale co do ww. ocen
» 11 lutego 2012, 16:39 #30
ironia: co to za oceny o.O
» 11 lutego 2012, 16:38 #29
Gibkikuba: Co Ci w nich nie pasuje?
» 11 lutego 2012, 16:43 #28
bartekMCU: Za niska ocena u Giggsa i Ferdka.....
» 11 lutego 2012, 17:00 #27
Maro107: U Giggsa za niska? Proszę Cię...
» 11 lutego 2012, 17:06 #26
nadzio454: Giggs gral za slabo, oczywiscie, mial asyste ale nic poza tym, jego ocena jest dobra.
» 12 lutego 2012, 10:23 #25
xandir94: Osobiscie podobala mi sie gra obu srodkowych obroncow. Co do ocen evry i rafael'a, moim zdaniem to boczni defensorzy dostali solidnie zawyżone oceny.
» 11 lutego 2012, 16:38 #24
Marasisonlyone1: naprawe nie wiem kto te oceny wystawia ale pora cos zmienic evans 9? rooney 8? zart? welbeck 8? jak po jego stratach lpool ile kontr mial... evans za to co sie bawil z pilka i prawie we 2 z liverpoolu by lecieli na de gee powinien dostac -2 Rooney MOTM zdecydowanie nie evans...
» 11 lutego 2012, 16:35 #23
lukas0970: Dla mnie i tak zawodnikami meczu są Rooney i Valencia.
» 11 lutego 2012, 16:34 #22
mat1878b: Nie wydaje mi się, żeby oceny wystawiane pół godziny po meczu, bez dokładniejszej analizy miały jakiś większy sens...no ale jest przynajmniej co poczytać na bieżąco :)
» 11 lutego 2012, 16:34 #21
Deluxe: Trochę dzikie te oceny, częściowo w każdym razie.
» 11 lutego 2012, 16:34 #20
Lumpy94: zamienić oceny Rio z Evansem i Evry z Rafaelem a tak to myśle że w miare.
» 11 lutego 2012, 16:31 #19
fitzsimons: "Antonio Valencia. Spokojniejszy występ niż ostatnio. " ??
Pojedynki z Jose Enrique nie wyglądały na te z rodzaju spokojnych !
» 11 lutego 2012, 16:31 #18
Xeres: Nie wiem, ja obstawiam, że oni ogladają mecz urywkami, potem wstawią jakąś ocenę i dadzą do niej opis. A może po prostu na podstawie procentowych statystyk do każdej lini, nie mam pojęcia.. ale wg. mnie graczem meczu był Rooney, który tworzył większość akcji.
» 11 lutego 2012, 16:30 #17
Kikam: Ferdinand i Evans odwrotnie..
» 11 lutego 2012, 16:30 #16
Xeres: Ta, szczególnie piękna asysta Rio pomogła nam stracić gola w 80 minucie.
» 11 lutego 2012, 16:31 #15
Kikam: Evans nie upilnował Suareza..
» 11 lutego 2012, 16:32 #14
patrycjusz08: Błagam! To był przypadek a Rio grał kapitalny mecz! Widzę, że oglądasz mecze tak samo jak Ci od ocen wyżej.
» 11 lutego 2012, 16:33 #13
N17: Taa, bo Rio ma Sharingana i widzi w slow motion...
» 11 lutego 2012, 19:14 #12
LinQ: coo:O? Wg mnie to on grał dziś najsłabiej.... w dodatku zawinił przy golu
» 11 lutego 2012, 16:29 #11
EmigrantPL: Chyba nie...
» 11 lutego 2012, 16:32 #10
bunio3219: Moim zdaniem Roo i Valencia genialnie grali !
» 11 lutego 2012, 16:29 #9
EmigrantPL: Zaskakujące, ale jak się cofnę o kilkadziesiąt minut, to rzeczywiście, bez żadnego błędu. Rooney też zasłużył na 9, zaraz za nim Carrick
» 11 lutego 2012, 16:29 #8
maciek1908: wiedziałem, że zaraz będę jakieś problemy z oceną dla Evansa. Jak dla mnie to zasłużona ocena.
» 11 lutego 2012, 16:29 #7
fitzsimons: Może i zasłużona, ale wobec tego powinny być nieco wyższe oceny dla niektórych Diabłów zwłaszcza, że Evans miał kilka zapierających dech w piersiach (niekoniecznie w pozytywny sposób) kontaktów z piłką :)
» 11 lutego 2012, 16:35 #6
kempek: raz stracil pilke w srodku pola, gdyby nie Rio bylo by sam na sam, Rio 8 Evans 7, takie moje skromen zdanie :)
» 11 lutego 2012, 16:40 #5
BarenS: hmm... nie powiem bym się zgadzał z ocenami.... zdecydowanie zaniżone u Giggsa i Rio, zawyżone u Evansa i Dannego.
» 11 lutego 2012, 16:28 #4
Mazak: Giggs max 6. Co drugie zagranie pod nogi liverpoolu leciało niestety. Rio dobrze czyścił i faktycznie może i 8 ale jednak swój udział przy bramce miał. Dobrze nam grał środek dzisiaj i rafael który wygrywał główki z carollem :D
» 11 lutego 2012, 16:32 #3
BarenS: no tak, Rafeal tez zagral swietny mecz, a co do Giggsa, w I polowie mial genialny mecz, switnie zgrania pilek, dopiero na poczatku drugiej troche nerwowo, ale juz pod koniec wrocil do dobrej dyspozycji...
» 11 lutego 2012, 16:36 #2
Biafra: co oni oglądali za mecz? O.o
» 11 lutego 2012, 16:28 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.