Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson: Powroty Toma i Paula jak dwa nowe transfery

» 29 stycznia 2012, 04:35 - Autor: Biafra - źródło: dailymail.co.uk, Goal.com
Sir Alex Ferguson nie zamierza dokonywać żadnych wzmocnień swojego składu, gdyż powroty Paula Scholesa i Toma Cleverleya są dla niego jak dwa, zupełnie nowe transfery.
Ferguson: Powroty Toma i Paula jak dwa nowe transfery
» Sir Alex Ferguson uciął wszelkie spekulacje, wyznając, iż nie zamierza dokonywać żadnych wzmocnień swojego składu, bowiem powroty Paula Scholesa i Toma Cleverleya są dla niego jak dwa, zupełnie nowe transfery.
37-letni Anglik powrócił w tym miesiącu z piłkarskiej emerytury i od meczu z Manchesterem City imponuje swoją dyspozycją, natomiast Tom jest bardzo bliski uporania się z urazem i powrotem do gry po ponad trzymiesięcznej kontuzji kostki.

Wprawdzie fani Czerwonych Diabłów w związku z licznymi kontuzjami domagali się transferów i byli zaniepokojeni, gdy do klubu nie trafił żaden z trójki: Wesley Sneijder, Luka Modric, Samir Nasri to szkocki menadżer jest przekonany, iż nie ma powodów do paniki.

- Powroty Scholesa i Clvereleya są dla nas jak dwa nowe transfery - wyznał sir Alex. - Ich obecność w składzie da nam mnóstwo alternatyw i sporą dawkę świeżej energii.

- Paul radzi sobie ostatnio bardzo dobrze, a jego postawa na treningach jest niesamowita. Jest bardzo skupiony na grze i niezwykle zdeterminowany, to dla nas spory bonus.

- Poza tym wspaniale będzie mieć Toma znów do swojej dyspozycji, gdyż to wyjątkowy piłkarz. Jest bardzo zdesperowany, aby występować u boku Scholesa, więc gdy tylko wróci będziemy mieli wiele, wspaniałych opcji w środku pola do wyboru.

United do końca sezonu będzie musiało radzić sobie bez Darrena Fletchera, lecz szkot jest spokojny o środek pola.

- Mam do dyspozycji Andersona, Ryana Giggsa, Michaela Carricka i dodatkowo Paula Scholesa i Toma Cleverleya - dodał Fergie. - Ta grupa piłkarzy powinna poradzić sobie ze wszystkimi trudnościami, jakie mogą pojawić się podczas decydującej fazy mistrzowskiego wyścigu.

Ferguson wypowiedział się również na temat niektórych spekulacji prasowych, jakie pojawiły się podczas tego okienka transferowego.

- Część z tych plotek jest po prostu głupia - przyznał Szkot. - Wiele razy myślałem sobie: 'Kim do cholery jest ten piłkarz?'

- Media próbują na siłę wyciągnąć królika z kapelusza, a tak naprawdę o wielu z tych graczy, nigdy nawet nie słyszałem. Być może wiedzą więcej niż ja - zakończył menadżer United.


TAGI


« Poprzedni news
Ruszyła kampania przeciwko homofobii
Następny news »
Kolejna porażka Akademii United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (71)


vip14: Sir Alex Ferguson ma rację. W końcu to są nietuzinkowi piłkarze. Glory, Glory Manchester United :D.
» 30 stycznia 2012, 19:31 #70
wazza89: Tom to bardzo dobry piłkarz - jednak mówię to po tylko 5 dobrych spotkaniach w barwach United i dobrej( TYLKO dobrej) grze w barwach Wigan. Moim zdaniem za duża presja jest wywierana na tym chłopaku poprzez bardzo wielkie oczekiwania wobec jego powrotu. Ale czekam na Toma i Younga bo na pewno ich umiejętności karzą wierzyć, że dodadzą polotu w grze United.
» 30 stycznia 2012, 10:45 #69
devilskil: Ciesze sie ze jest garstka kibicow na tej stronie , ktorzy wiedza co znaczy słowo Manchester United!To nie tylko gablota puchary i sciana pelna medali! Manchester United to historia to jest klub ktorego nie wstydzilem sie ani troche!To jest klub z ktorym zadna druzyna na tym globie nie wyjdzie na boisko z pewnoscia ze ma wygrany mecz! Panowie boja sie nas i dobrze o tym wiecie! Nie zapominajcie to jest pilka nozna tu nie mozna ciagle wygrywac!Trzeba starac sie robic to jak najczesciej!kazda bramka,kazde zwyciestwo cieszy!w pracy mam duzo fanow City wiecie dobry sezon drogie transfery no i trzeba przyznac dobra pilke teraz graja!No i do rzeczy!dzien przed meczem komentarzy w autobusie masa wyniki padaly z kosmosu takie ze głowa mala!9:1!:))ja oczywiscie w ciszy bo co mam chlopakow zamartwiac!Dzien po meczu w autobusie cisza jak w kosciele:)))w polowie drogi dzwoni moja kobietka a z tel na caly autoban :Glory Glory Man United!Glory Glory Man United!Panowie bezcenne!:))))
dla takich chwil sie zyje a kto inny nam je da jak nie diabelski czerwony Manchester United!:)))))
» 30 stycznia 2012, 09:56 #68
Pomarancz: I to jest prawidłowe podejście :)
» 30 stycznia 2012, 14:43 #67
xandir94: Moim zdaniem ludzie pokladaja w Cleverleyu zbyt duze nadzieje i jesli gra United sie nie zmieni to sie bardzo rozczaruja. Fakt, ze gdy wystepowal w pierwszym kilku spotkaniach to United wygrywal mecz za meczem, ale moim zdaniem nie bylo w tych wynikach jakiejs wielkiej zaslugi mlodego anglika.
» 30 stycznia 2012, 07:46 #66
Desti: Teraz macie odpowiedź na te wszystkie spekulacje transferowe. Poczekajmy, aż "wszyscy" powrócą po kontuzjach ... Aczkolwiek widzę ciężko ten sezon, tym bardziej, że tak jak było we wcześniejszych komentarzach odpadliśmy już Ligi mistrzów , Carling Cup i FA Cup -.-
» 30 stycznia 2012, 07:43 #65
czerwonydevil: Na papierku to może i jakoś wyglądać. Co prawda nasz skład co roku rozszarpują kontuzje, co na prawdę pogarsza sprawę i gdy w końcu zobaczymy środek w pełni zdrowy, będzie można ocenić na trzeźwo tą sytuację. Przypominam nasz wspaniały początek sezonu, gdy wszyscy byli zdrowi.

Niby jest wielu piłkarzy na pozycję środkowego pomocnika. W tym sezonie Carrick ma więcej niż pewne miejsce w składzie, gra rewelacyjnie, z taką grą? Jeden z najlepszych Defensywnych pomocników. Brakuje jedynie piłkarza którym był Scholes 10 lat temu. Takiego fenomena który rozrzuci piłkę co do centymetra. Brakuje kogoś takiego. Przykro mi, ale Park się nie nadaje na tą pozycje. Nie twierdzę, że to zły piłkarz. To zły piłkarz jeśli jest wystawiony w środku pola. Chyba, że 4-5-1 i on robi za diabła tasmańskiego, który ma zabiegać rywala. Cleverley to jeden z piłkarzy którzy są podobni do Scholesa (Dla tych którzy już się pienią na myśl jak mnie za to zjadą, podkreślam PODOBNY jeśli chodzi o rodzaj gry) Nie można ukryć, że Tom wciąż się rozwija i nie jest piłkarzem kompletnym. Dobrze, że wrócił Scholes. Widać to było w meczu z Liverpoolem, gdy wprowadzał masę spokoju do gry. Jednakże, widać było tą jego niepewność, gdy wolał odegrać do piłkarza który jest w gorszym położeniu, ale bliżej niego, niż przerzucić piłkę na drugą stronę boiska do niepilnowanego partnera z drużyny. Giggs trzyma poziom. W środku rządzi i dzieli po prostu. Ale wychodzę z założenia, że jeden transfer właśnie typu Sneijder, Modrić - wniósłby do drużyny to, czego się oczekuje. Mówcie co chcecie, ale właśnie tego nam brakuje. Jednak, znam fenomen Fergusona i wiem, że wyjdzie z tego obronną ręką. Dziękuję.
» 29 stycznia 2012, 22:01 #64
PanDuzeA: Carrick miał ostatnio dobrą formę i IMO grał ponad swój poziom. Dlatego też uważam, że długo w ten sposób nie pociągnie i znów zacznie popełniać głupie błędy. Stwierdzenie, że to jeden z najlepszych defensywnych pomocników nie przystaje do rzeczywistości. Najlepszych gdzie? Chyba tylko w składzie United (bo brakuje konkurencji).

Inną kwestią jest natomiast czy rzeczywiście potrzebujemy typowego rygla defensywnego. Pierwsze mecze sezonu graliśmy z dwoma pomocnikami o bardziej ofensywnym usposobieniu i zdawało to egzamin. Najlepszą obroną jest atak i utrzymywanie się przy piłce.
» 30 stycznia 2012, 11:08 #63
czerwonydevil: Napisałem wyraźnie "Z taką grą jeden z najlepszych" nie odbierajmy mu tego, na co w tej chwili zasługuje, a jego gra jest godna podziwu.

Co do drugiej kwestii, zgadzam się. Jednak pamiętam jak po porażce z City Rio wypowiedział się, że na początku drużyna ciągle atakowała i dlatego traciła bramki, a teraz grają ostrożniej. To widać, niestety. Bo teraz jak prowadzimy, to zespół gra zdecydowanie zbyt defensywnie. Przez co nasze wygrane są mniej okazałe, bądź nie wygrywamy, tylko tracimy punkty w głupi sposób. Nie wiem jak Wy, ale ja zdecydowanie wolałem oglądać grę United z początku sezonu.
» 30 stycznia 2012, 20:59 #62
Pauleta77: można by to jeszcze zrozumieć, gdyby nie fakt że los Cleverleya czy Andersona jest cholernie nie pewny, leczą się więcej niż grają, gdyby grali to ok, nie potrzebne transfery, ale w związku z takimi kontuzjami, transfery są wręcz niezbędne
» 29 stycznia 2012, 21:34 #61
arti197: odpadli z Ligi mistrzów , FA Cup ,Carling Cup i są drudzy w tabeli i nadal nie chce transferować.Czy on jest tak skąpy czy co.... nie rozumiem go??
» 29 stycznia 2012, 21:20 #60
maggiaccio: Odpadnięcie z Carling Cup i FA Cup jeszcze nic go nie nauczyło...
» 29 stycznia 2012, 21:02 #59
woj92: Rozumiem transfery w zimowym oknie mogą być drogie i trudne do zrealizowania. Ale do jasnej chole... nasza sytuacja kadrowa jest opłakana. Najgorsze jest to że od sprzedaży Ronaldo cały czas jest mówione że potrzeba nam wzmocnień i przebudowy zespołu, ale jakoś w lipcu już nikt o tym nie pamięta. Nierozumiem jak Ferguson mógł dopuścić do sytuacji w której tak naprawdę pewnym zawodnikiem w środku pola jest Carrick. Latem doskonale wiedział że Darren jest chory, Tom nie wiadomo czy się sprawdzi, o Andersonie nie wspomne bo czasami nikt nie wie nawet gdzie on jest i jak dla mnie już dawno powinien się pożegnać z Old Trafford. Nie potrzeba było ściągać zawodnika za wielkie pieniądze aby środek całkiem nieźle funkcjonował.
Kolejny problem i znowu trwający od dawna Lewy Skrzydłowy z prawdziwego zdażenia, a nie taki robiony na siłę taki który potrafi z biegu wrzucić piłkę lewą nogą, bez przekładania i tracenia elementu zaskoczenia. Od czasu kiedy Giggs nie jest w stanie przegrać całego sezonu na lewym skrzydle zawsze jest z tym problem, a teraz jeszcze większy. W chwili obecnej mamy tylko trzech skrzydłowych z których każdy woli grać prawą nogą i jak lewe skrzydło ma być zdrowe. Zero alternatyw to jest nasz problem.
» 29 stycznia 2012, 19:13 #58
tojapl: Spokojnie, wszyscy panikuja, a my mamy dobrych pomocnikow w kadrze!
» 29 stycznia 2012, 19:44 #57
mateuszr20471: Masz racje, gdy nie ma kontuzji wszystko wyglada dobrze, wystarczy kilka urazow i lezymy i robimy pod siebie. Nie mamy dobrych rezerwowych na kilku kluczowych pozycjach. Kolejna sprawa to zmienianie na sile pozycji naszych pilkarzy spowodowana wlasnie brakami kadrowymi. Najlepszy przyklad to prawa obrona, szklany Rafael i nikogo wiecej, zagra raz Jones,raz Smalling, raz Valencia i niby jakos tam ciulaja, jednak jesli w ten sposob to bedzie wygladalo to duzych sukcesow nam nie wroze. Do tego, aby byly transfery, musimy takze kilku sie pozbyc, nie badzmy sentymentalni, bo tego we wspolczesny futbolu byc nie moze. Kuszczak,Park,Owen no i Diouf out, zobaczyc co Macheda gra w QPR (narazie nic) no i wtedy zastanowic sie nad jego przyszlosci, jeden wazny gol nie moze mu zalatwic calej kariery. Pozniej latem 4 transfery, prawy obronca,2 srodkowych pomocnikow i lewo skrzydlowy, zmiany w sztabie medycznym i podpisanie kontraktow z juniorami, taki bylby moj sposob na United obecnie, jednak wiem, ze zadne z tych zalozen nie spelni sie w rzeczywistosci. Pomarzyc kazdy moze.
» 29 stycznia 2012, 20:39 #56
woj92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2012 21:27

Do twojej listy wyrzutków dorzucił bym jeszcze Anderona, Bebe, trzeba też wyjaśnić sprawe Berbatova, albo jest nam potrzebny i gra albo niech szuka klubu który mu da szanse na grę. Po co udawać że jest potrzebny jak nawet wczoraj nie grał od pierwszych minut. Moje odczucie co do tych trzech nazwisk i może Dioufa i Owena jest takie, SAF nie może się pogodzić że ściągając ich popełnił wielki błąd, cała pierwsza trójka była mocno przepłacona i pozbywając się ich przyznał by to że te transfery były strzałem kulą w płot, a na to ambicja nie pozwala, lecz im dłużej będzie szedł w tym kierunku tym gorzej dla klubu. Co do celów transferowych zgadzam sie w 75% z przedmówcą, ja bym nie kupował dwóch środkowych jeden dobry wystarczy i dajmy szanse młodym, ale przy złożeniu że pozbywamy się całej tej listy graczy dorzucił bym jeszcze napastnika, ale takiego który potrafi przyjać ciężar gry na siebie kiedy nie ma Rooneya bo ani Welbeck i tym bardziej Hernandez tego nie potrafią i tu moje marzenie to powrót Rossiego na stare śmieci. Nie można zapomnieć o tym że cały czas musimy dmuchać i chuchać na Evrę gdyż w razie jego kontuzji jesteśmy w czarnej d... i tu kolejna dziwna decyzja, gdzie jest O'Shea??
» 29 stycznia 2012, 21:26 #55
sssexton90: Za bardzo rozpieszczeni przez tytuły są nasi kibice zauważyłem. Mamy bardzo pechowy sezon, dużo kontuzji a Wy tylko potraficie narzekać !!

Ferguson z tym skladem co ma teraz do dyspozycji i tak świetnie sobie radzi. Z liverpoolem zagraliśmy dobry mecz a pechowo go przegraliśmy. To nie koniec świata. Nawet jak w tym sezonie nic nie zdobędziemy to co się stanie ? Ten klub jest był i będzie wielki , bo ma charakter i klasę !

Niedługo mecz ze Stoke i Chelsea. Bardzo ważne 2 mecze po których mozemy dogonić City. Trzeba w tym okresie jeszcze mocniej dopingować !
» 29 stycznia 2012, 19:06 #54
Rooni126: Kazdy ma swoje transfery wymarzone tylko niestety Saf zawsze ma "racje" i sie tego bedzie trzymał
» 29 stycznia 2012, 18:18 #53
michalt9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2012 18:35

to ty się nie ośmieszaj. kibicem jesteś? wiesz kto to taki? piłkę kiedyś na oczy widziałeś? żałóść. sory to było, do kogo innego, już nie mogę go znaleźć. Pozdro
» 29 stycznia 2012, 18:31 #52
Rooni126: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.01.2012 15:18

adadsa
» 30 stycznia 2012, 15:16 #51
vibovit: Jeden gorszy sezon i od razu wyzywanie SAFa przez frustratow. Wara od Fergusona, to jest pilka nozna - nie jestesmy w tym momencie na szczycie ale to wroci. Ograni w Fife, FMa kibice-eksperci, wiedzacy o wiele lepiej niz SAF jak uzdrowic ManUtd, niedobrze sie robi czytajac idiotyczne posty co roku o najnowszych talentach z managera, ktorych 99% osob nie widzialo nawet na oczy nie mowiac o ogladnieciu ich w przynajmniej 10-20 meczach. Powtarzam - wara od Fergusona, dzieciaki.
» 29 stycznia 2012, 18:17 #50
lukasz00090: Lubię to !
Wreszcie normalny wpis, już myślałem, że nasi kibice biorą przykład od sąsiadów zza miedzy :) Dobrze prawisz, SAF jest tu od tylu lat, że dobrze wie co robi choć może większość z nas nie dostrzega w tym krzty czegokolwiek konstruktywnego. To nie pierwszy sezon, w którym United odpada z LM, CC czy FC. Zauważcie, że na najważniejszych pozycjach na boisku w tym sezonie nastąpiły zmiany ! Bramkarz, środek pomocy, obrona. To wszystko musisz się powoli ułożyć, chłopacy muszą się dobrze poznać. Zobaczycie, że w przyszłym sezonie będzie dużo lepiej niż w obecnym :) Trudno, czasem są takie momenty, że trzeba przebudować skład i teraz właśnie taki nastąpił u nas. Jeżeli ci młodzi chłopacy rozwiną się tak jak powinni to niedługo znowu będziemy najmocniejszą ekipą na świecie a i teraz ciągle należymy do czołówki !
» 30 stycznia 2012, 02:09 #49
djgodzilla: nie wiem nie wiem czy Tom nas zbawi, ja już kiedyś mówiłem, że źle się dzieje skoro Paul wraca z emerytury żeby nas wspomóc, albo skąpstwo Fergusona nie zna granic albo faktycznie nie ma środków na jakieś wzmocnienie, i od razu zaznaczam nie jestem za wielkimi wydatkami, skoro Fergie potrafił za 19mln ściągnąć takiego Jonsa, który jest fenomenalnym graczem to i środek mógłby zostać wzmocniony w podobny sposób, ale to tylko moje spostrzeżenia
» 29 stycznia 2012, 18:09 #48
JRI: Tylko, że Scholes sam chciał wrócić, sam poszedł do Fergusona z tą sprawą.
» 29 stycznia 2012, 19:00 #47
djgodzilla: tego to nikt nie wie, może tak mówić, a nie wiadomo czy Fergie go nie podkusił, a że brakowało mu gry to normalne, jak przez dwadzieścia i więcej lat robiłbym to co kocham to potem jakbym przestał też mi by tego brakowało, pomimo wszystko wierze, że w tym roku będzie 20 mistrzostwo!
» 29 stycznia 2012, 19:21 #46
Buszu: Nie ma po co ściągać piłkarzy w środku sezonu. Nie zawsze takie transfery wypalają, bo piłkarz zmienia otoczenie i od razu musi grać w nowym klubie co nie zawsze skutkuje dobrą dyspozycją.

Sezon trzeba dograć tym składem i tyle. Żeby nie ciągłe kontuzje nasza gra wyglądałaby lepiej jednak nie jest to powód żeby ściągać w środku sezonu nowych grajków.
» 29 stycznia 2012, 18:06 #45
XoVi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2012 17:53

Napisze jeszcze raz, nie wiem jak Wy ale ja jestem za ściągnieciem z powrotem do MU np na bramkę z emerytury Schmaichela ! następnie powinien wrócić Neville i Jaap Stam !! sądzę że do pomocy przydałby się nam jeszcze Keane i Sir Bobby Chartlon ! jeszcze nie jest taki stary Chartlon ! myślę że spokojnie by jeszcze pokopał ! do rywalizacji dla Wellbecka i Rooneya na miejscu SAFa ściągnąlbym Dwighta Yorka i Andy'ego Cola ! co tam mają tylko pare lat po 40 :) ale jeszcze mogą pokopać :) a SAFowi będzie raźniej z większą ilością emerytow :) a i koniecznie Cantona powinien wrócić !!

Swoją drogą chce zobaczyć Lucasa Moure + Hamsika/Cabaye w MU i wiecej nie narzekam :) Moura to talent na miare C.Ronaldo :) ogladnijcie pare meczów Sao Paulo :)
» 29 stycznia 2012, 17:50 #44
Buszu: To miało być śmieszne?
» 29 stycznia 2012, 18:03 #43
Bovver: a słyszałeś kiedyś o ironii? mniej więcej tak wygląda
» 29 stycznia 2012, 18:16 #42
Taurus: Dokładnie, to jest coś kierowane jakby do powrotu Scholesa ^^
» 29 stycznia 2012, 22:20 #41
lukasz00090: Zapomniałeś o Beckhamie no i Best by się przydał ale ten drugi to już nierealny :)
» 30 stycznia 2012, 02:00 #40
Fred78: Mógł by skączyć z opowiadaniem pierdół i wziął się za tych piłkarzyków którzy zawodzą w tym sezonie na całej lini.Kazdemu po kolei zastosował suszarkę,ale i jemu powinno się dostać od Glazerów,bo oprócz gadania pierdoł to i chyba stracił wzrok oraz zabardzo jest zapatrzonty w siebie i chyba uważa się za czlowiekanie nie omylnego bo już tu tyle pracuje.Liczą sie sukcesy i kasa a nie sentymenty!!
Ty OLO jak dla ciebie w środku pola się mało biega to ty chyba nigdy meczu nie ogłądałeś.
» 29 stycznia 2012, 17:20 #39
Olo: No cóż, kilka jednak w życiu widziałem :)
Nie twierdzę że biega się mało, twierdzę że biega się mniej niż np. na skrzydłach. I jeszcze, że biega się tak akurat tyle, że Paul Scholes wytrzyma 70-75 minut na tej pozycji.
» 29 stycznia 2012, 18:21 #38
karl1: Kuszczak jak by dostał szanse. To by na pewno ją wykorzystał... I był by lepszy od Anders'a i De Gei... ;p
I nie traktujcie Kuszczaka że jest za słaby... Tak jak na Carrick'a gadaliście że słaby... A gdy strzeli bramkę już piszecie że Carrick bohaterem... To jest troche nudne... Tak samo jak inni komentują newsy z innych klubów takich jak Barcelona czy Real, itp... OGarnijcie się Troche... I myślcie co piszecie. :)
» 29 stycznia 2012, 17:19 #37
BOCo: Podobno Beckhamowi się kontrakt kończy w LA ;)
» 29 stycznia 2012, 17:00 #36
lukasz00090: Z tego co mi się kojarzy to już go przedłużył :) poza tym to jest typowy skrzydłowy.
» 30 stycznia 2012, 01:56 #35
GloriaMU: Błagam , niech zakupi środkowego wyłożyć 25 mln :)
» 29 stycznia 2012, 16:52 #34
buhert: na kogo te 25mln(?) Jakiś nowy talent w Managerze się pojawił(?)
» 29 stycznia 2012, 16:56 #33
GloriaMU: Proponuje tylko .. Bo nasz środek pola wygląda krytycznie ..
» 29 stycznia 2012, 17:21 #32
Biafra: @GloriaMU - Twój komentarz wniósł naprawdę wiele ;)
» 29 stycznia 2012, 18:18 #31
mateuszr20471: Masz racje, za 25 mln mozna kupic naprawde bardzo klasowego pomocnika, ba smiem twierdzic, ze za przyblizona do tego kwote mozna kupic 2 pomocnikow, ktorzy byliby zdecydowanie lepsi od naszych obecnych srodkowy no moze poza Tomem. Co tu duzo szukac, w lecie Parker byl do wyjecia za 5mln, Nasri za ok.20 mln,van der Vaart byl 2 lata temu do wziecia za ok.8 mln (za polowe tego kupilismy Bebe), Ozil byl do wyjecia za 12 mln, nie mozna? MOZNA trzeba tylko chciec. Obecnie bez watpienia potrzeba nam jednego DMa i jednego rozgrywajacego. O ile DMa bez problemu znajdziemy o tyle znalezienie rozgrywajacego to nie lada problem. Rodwell,Martinez,M'Vila spokojnie graliby w pierwszym skladzie, klasowych rozgrywajacych jednak nie widze.
» 29 stycznia 2012, 18:27 #30
JRI: Po co nam DM do kupienia w lecie, kiedy będzie wtedy już i Carrick i Fletcher?
» 29 stycznia 2012, 18:55 #29
UrbannLegend: Nie no, tym razem Fergie zdecydowanie przesadza ze swoim huraoptymizmem co do składu. Oby tylko nie miał takiego podejścia w lecie...
» 29 stycznia 2012, 16:12 #28
LTMek: Tak tak Ferguson, teraz wytłumacz dlaczego odpadliśmy już z większości rozgrywek :)
» 29 stycznia 2012, 15:00 #27
JRI: Jest tam mała literówka " Powroty Schole(S)a " :)
» 29 stycznia 2012, 14:04 #26
SzYnA: aha to fajnie SAF . szkocka widać ale nie whiskey tylko krew " pożycz łopatę od sąsiada a jak nie ma to weź swoją". jeden emeryt 37 lat nie grał w tym wieku w piłke zawodowo przez pół roku drugi młodzieniec którego kontuzja wykluczyla od sierpnia do teraz ale to są nowe transfery . aha . próbuje sobie przypomniec kiedy kupił MU gościa z kontuzją poważną albo gościa który nie gra w piłkę...hymmm
» 29 stycznia 2012, 13:37 #25
thrall87: a ja chcialem powiedziec tylko tyle

skoro uwazacie ze jak ktos pisze co innego niz mysli i mowi SAF to powinni zostac menadzerami to pozdro dla was

Skoro SAF jest taki wszech wiedzacy to czemy odpada ze wszystkich pucharow po kolei?? przeciez wedlug was wwszystko wie wiec powinnismy juz grac w finale carling cup byc w Lm i skarcic wczoraj liverpool.....
» 29 stycznia 2012, 12:53 #24
PatrykMU: Dlatego zacząłem grać w Football Managera..:D hahahah :) wierze ze SAF wie co robi
» 29 stycznia 2012, 15:43 #23
lukasz00090: proszę Cię, nie odnoś się tylko do tego sezonu ale do wszystkich 25 lat, które SAF prowadzi United. Czy to był pierwszy raz kiedy odpadliśmy z LM ? Nie ! Co było po tym jak ostatnio odpadliśmy z LM ? O ile się nie mylę to 3 albo 4 finały tej imprezy. Jeżeli sądzisz, że jesteś mądrzejszy od SAF'a to i ja odsyłam Cię na jego stanowisko. Życzę powodzenia :)
» 30 stycznia 2012, 01:53 #22
trance: Paul i Tom jak nowe transfery i najdrozszy recznik w bramce za 20 mln, a Kuszczaka nie wpusci, bo mial wlasne zdanie...
» 29 stycznia 2012, 10:46 #21
Sanitarium: Tak bo utarł się stereotyp że "Kuszczak jest słaby" ... ale jak zastępował przez ok 10 spotkań VDS to jakoś wszyscy go wielbili, angielska prasa pod wrażeniem typowała go na zastępce VDS. Wrócił VDS i o Kuszczaku zapomnieli.

Troche to przykre :/ - aczkolwiek nie twierdzę iż jest on naj naj naj...
» 29 stycznia 2012, 11:59 #20
Olo: Bo Kuszczak jest za słaby na Manchester United. Nawet de Gea w dzisiejszej "formie" jest od niego lepszy. To że jest Polakiem nie znaczy że ma bronić za wszelką cenę. Zresztą, co ja się będę tłumaczył. Odnoszę do jego ostatniego meczu w poprzednim sezonie.
» 29 stycznia 2012, 12:21 #19
Sanitarium: No widzisz odnosisz się do ostatniego meczu... a ja odnoszę się do całej serii świetnych spotkań w których nie był na pewno gorsza od Lide czy De Gei. I nie chwalę go za to, że jest Polakiem, ale wierze że regularna gra dałaby mu jeszcze większe możliwości - ale nie ma co rozmyślać. Tomek już w United nie pogra.
» 29 stycznia 2012, 12:26 #18
Biafra: Tylko warto zauważyć jakich obrońców miał najczęściej przed sobą Tomek, a jakich w tym sezonie mają David i Anders. To jest cholerna różnica, która wpływa na postawę bramkarza.

Bywały mecze, że Polak miał do obrony dwa, trzy strzały - okej dawał sobie z nimi radę, ale patrząc obecnie to de Gea musiał interweniować największą ilość razy w całej Premier League, co od wielu, wielu lat nie przytrafiło się żadnemu z bramkarza United.
» 29 stycznia 2012, 13:20 #17
AgEnT: Tylko, że teraz rywale częściej i odważniej strzelają, bo żaden z naszych bramkarzy nie jest pewny. Ja tam nie twierdzę, że Kuszczak jest drugim Casillasem, ale skoro dwaj teoretycznie najlepsi bronią słabo to dlaczego nie dać by szansy Tomkowi. Może akurat by ją wykorzystał ...
» 29 stycznia 2012, 14:16 #16
Olo: Jeszcze Tomka dołożyć do rotacji bramkarzami?
» 29 stycznia 2012, 14:28 #15
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2012 10:41

Ferguson oszukujesz sam siebie ;) Glazerowie odcieli cie od kasy i nie ma wzmocnien ot co panowie decydenci powinniście isc do Romka Abramowicza na korepetycje;) Pozdro
» 29 stycznia 2012, 10:41 #14
lukasz00090: Tak, od razu do szejków z na przeciwka . . . Jakoś nie uśmiecha mi się wizja klubu ala psg czy $hity . Ten klub od zawsze był budowany z głową i mam nadzieję, że manager, który przyjdzie po Fergusonie będzie miał podobną filozofię futbolu. Niekoniecznie taką samą ale podobną :)
» 30 stycznia 2012, 01:47 #13
TraN: Pomyślcie tylko, jaki mielibyśmy skład, gdybyśmy nie mieli kontuzji i gdyby zawodnicy ustabilizowali formę: Obrona- na "skrzydłach" Fabio Rafael, Evra, ewentualnie Jones lub Smalling; na środku: Vidic, Rio, Jones Smalling, Evans. Środek pola- 2 świetnych def. pomocników- Carrick i Fletcher, para rozgrywających, która jak razem gra była na początku sezonu nie do zatrzymania: Cleverley i Anderson; dodatkowo na środku mamy Scholesa, a świetnie sobie tam radzą też Giggs i Park. Skrzydła- Valencia Young, Nani- wszyscy są po prostu świetni. Atak- no tu nie trzeba komentarza, Rooney i Welbeck, świetny technicznie Berba, czy egzekutor Chicharito; do tego rozwijający się Macheda i joker Owen. Oprócz nich kilku nieźle zapowiadających się młodzików: Fryers, Keane, Pogba, Morrison itp. Jeśli chodzi i bramkarza to nie wiem, który lepszy, ale moim zdaniem jeden powinien cały czas grać w PL i LM, drugi w pucharze Anglii, a w CC na zmianę Amos i Tomek. Z kolei jakbyśmy kupili kilki światowej klasy zawodników, to miejsca by nie starczyło dla dobrych piłkarzy, którzy przed sobą mają całą karierę piłkarską.
» 29 stycznia 2012, 10:36 #12
mateuszr20471: Moze Fergie tak samo rozumuje jak ty. Gdyby w sezonie nie byloby jakiejkolwiek kontuzji to na pewno wygladaloby to inaczej, jednak na to liczyc nie mozemy. W skladzie mamy sporo pilkarzy bardzo podatnych na kontuzje (Fabio,Rafael,Ferdinand,Cleverley,Anderson,Owen, do tego dochodzi Fletcher, ktory nie wiadomo kiedy i czy wroci, Vidic, ktorego urazy takze nie opuszczaly, a ten obecny uraz jest b. powazny). Wychodzi nam 8 pilkarzy, w tym 3-4, ktorzy gdyby byli zdrowi, byliby podstawowymi pilkarzami w skladzie. Wiec albo zmiany w sztabie medycznym albo transfery pilkarzy, ktorzy w razie kontuzji zastapia tych kontuzjowanych, ale wtedy nasz kadra musialaby chyba liczyc z 35 grajkow :)
» 29 stycznia 2012, 10:45 #11
mateuszr20471: Jesli Ferguson uwaza Scholesa jako nowy transfer o szczerze mowiac rece opadaja, 38-latek, ktory powrocil z emerutury ma byc jak nowy transfer. Wszyscy kibice,eksperci smieja sie z United po tym powrocie Scholesa, no bo szczerze mowiac czegos takiego jeszcze nie pamietam, tym bardziej na tak wysokim poziomie. Moze umiejetnosci nie utracil, jednak kondycja nie ta sama co 5-6 lat temu, a w srodku pola, tym bardziej w formacji 4-4-2 trzeba miec zelazne pluca. Cleverley mial wrocic juz miesiac temu i nadal go nie ma, jest bardzo podatny na kontuzje, wiec nie wiem czy mozemy mu bezgranicznie ufac, w kazdej chwili moze doznac jakiegos urazu, podobnie jak Anderson. Z Giggsem podobna sprawa jak i ze Scholesem, a Carrick poderzewam, ze do konca lutego/marca bedzie gral jako tako, a potem znow bedzie cieniowal, ale co transferow nie potrzeba. Fergie osmiesza siebie i cale United. Nawet jezeli nie ma kasy na transfery to przynajmniej moglby nie opowiadac takich farmazonow bo ludzie nie maja nerwow ze stali, a jak sie slyszy takie glupie gadanie to az noz sie otwiera.
» 29 stycznia 2012, 10:23 #10
bujal87: rozumiem że wysłałeś już CV do zarządu United, będzie z ciebie świetny manager skoro zjadłeś wszystkie rozumy.
» 29 stycznia 2012, 10:27 #9
mateuszr20471: Czy ja coś takiego mówiłem, po prostu kibicuje United,chce dla klubu jak najlepiej i krytykuje to co uwazam, ze nie jest takie jak powinno byc. Wiem, ze to nic nie da, ale chce po prostu zaprezentowac swoje zdanie. Spytaj sie kazdego obiektywnego kibica pilki noznej o United i ci swoje zdanie powie. Gdyby tak Fergie postepowal bezlednie to nie odpalibysmy z LM,CC,FA Cup. A ty po prostu nie masz wlasnego zdania, tylko myslisz, ze Fergie jest nieomylny, zebys sie nie przeliczyl.
» 29 stycznia 2012, 10:36 #8
Olo: Z Fergusona śmieją się tylko ludzie bez pojęcia o piłce nożnej. Wydać 40 mln na "gwiazdę" to jest ogromne ryzyko. Ciekawe co mówią kibice Chelsea o Torresie, albo Live o Carrollu.

Cleverley jest wychowankiem, co znaczy że taktykę MU zna od wczesnych lat dziecięcych i ma we krwi (coś, czego Sneijder musiałby się długo uczyć). A Scholes wnosi do gry bardzo dużo, co widać więc nie wiem skąd ta krytyka. Metryka nie gra, grają umiejętności. Giggs też bez problemu rozgrywa 90 minut. Powtarzam, jeśli piłkarz jest dobry i wnosi dużo do gry, może grać nawet do tej 40stki (Roger Milla, witam Pana).

I kolejny błąd, bo akurat w śroku pola nie trzeba biegać tak dużo jak na innych pozycjach. Tylko bramka i środek obrony ma mniej biegania.

I ostatnie, ja nie mogę się doczekać żeby zobaczyć Scholesa i Cleva naraz w meczu :)

I jeszcze obrazeczek na do widzenia
lh4.googleusercontent.com/-UemTbV7EIGY/TyUtKTax1JI/AAAAAAAAE5s/N6c_p_QvohI/s230/375270_326691144017819_184294368257498_1239609_473195205_n.jpg
» 29 stycznia 2012, 12:28 #7
lukasz00090: Szkoda tylko, że przez te wszystkie lata, które Fergie prowadzi United zdobyliśmy tyle trofeów o, których większość niby wielkich klubów obecnie może tylko pomarzyć. Jeżeli sądzisz, że jesteś/będziesz lepszym managerem od SAF'a to tak jak powiedział bujal87, złóż podanie ze swoją ofertą. SAF nigdy nie robił wielkich transferów zimą więc dlaczego miałby zrobić je teraz ? Sądzicie, że na starość zmieni swoje poglądy ? On nigdy nie był i nigdy nie będzie podatny na wpływ opinii publicznej ! SAF to SAF i nikt ani nic go nie zmieni.
Na koniec rada - nie ufaj ślepo "wszystko wiedzącym" z TV tylko facetowi, który swoje w piłce zrobił, który daje United nieprzerwanie od 25 lat powody do dumy, managerowi, do którego wszyscy obecni chcą być porównywani.
» 30 stycznia 2012, 01:41 #6
ermac: No nie dziwie się ,że o połowie zawodników nie słyszał pan ,panie Ferguson szkoda ,że słyszy pan o takich talentach jak Bebe i sprowadza ich do klubu żeby wzmocnić rezerwy. Nie chce się już słuchać i czytać tej gadki o mocnej kadrze. Paul ma już swój czas za sobą Anderson przeplatana gra i ciągle kontuzje, Tom jest młodziutki za młody żeby dyktować gre United w ważnych meczach Giggs też powoli emeryt i w dodatku nie jest środkowym pomocnikiem a Carrick i Fletcher już dawno powinni zmienić klub a w ich miejsce powinna przyjść dwójka w stylu Wesley Luka.
» 29 stycznia 2012, 10:15 #5
lukasz00090: Nie tylko Tom i Ando mają kontuzje w tym sezonie więc to raczej nie jest wina zawodników. Tom za młody ? Co za znaczenie ma tutaj wiek ? Jest wielu piłkarzy, którzy w jego wieku stanowią o sile zespołu i jestem pewien, że kiedy Tom wróci będzie jednym z takich piłkarzy. Carrick i Fletcher powinni zmienić klub ? Kolejny absurd ! To są dwaj świetni defensywni pomocnicy a Ty chcesz wymienić ich na dwóch ofensywnych ?! Z Twoją filozofią futbolu United już dawno byłoby na dnie . . . Owszem, przyda się rozgrywający ale nie kosztem tej dwójki, którą wymieniłeś.
» 30 stycznia 2012, 01:29 #4
ermac: Ma takie znaczenie ,że młodszym piłkarzom psychicznie może być ciężko wziąć na siebie rozgrywanie i dyktowanie gry takiego klubu...jasne ,że są tacy piłkarze Messi Ronaldo(w United był młody) Fabregas ale to są wielcy piłkarze z ogromnym talentem trafiający się raz na X a Tom taki nie jest mimo ,że nie jest słaby. Świetni? Widziałeś ŚWIETNYCH DP?

-Sergio Busquets
-Yaya Toure
-Daniele De Rossi
-Sami Khedira
-Michaela Essiena
-Javierowi Mascherano

To są świetni DP znajdz jeden aspekt w którym Nasza dwójka jest lepsza. Pozatym każdy klub wolałby kupić jednego z Nich niż jednego z naszych.

Taaa z moją filozofią futbolu United było by na dnie?? Skąd możesz to wiedzieć? Uważasz się za lepszego eksperta? Spójrz człowieku na Nasze mecze z Barceloną i zobacz jak wypadają Nasi zaowdnicy w starciu z Xavim i Iniestą. Waszym problemem i Twoim jest to ,że nie chcecie żeby United grało ładną składną i szybką piłkę tylko ciągle ten defensywny badziew bez polotu strzelając 1-2 bramki na mecz a w starciach z ekipami grającymi ofensywny futboll nie pozostaje Nam nic poza bronieniem się.
Manchester to świetny klub szkoda tylko ,że nie wzmacniamy się w tych aspektach które tego wymagamy a Ferguson udaje ,że tego nie widzi.Ma swoją wizje tej drużyny OK jest od tego ale jakąś lekcje powinno się wyciągnąć po dwóch przegranych finałach LM i ostrym laniu z City.
» 30 stycznia 2012, 19:09 #3
RedArmy: Tak mamy skutki tych "Wielkich" transferów emeryt który już nie może grac całego meczu i non stop kontuzjowany zawodnik no rzeczywiście transfery 1 klasa ... Podziwiam Glazerów ze nie pożegnali Fergusona bo te jego decyzje są frustrujące ma gdzieś to co mówią kibice i byłe gwiazdy United . A w zamian ze wykluczył United z Ligi Mistrzów i ośmieszył United na Old Trafford w meczu z city jeszcze podwyżkę dostaje ...
» 29 stycznia 2012, 09:52 #2
wrobel1992: 'Kim do cholery jest ten piłkarz?' Dobre:D
Może, gdy kontuzje odpuszczą naszej drużynie to ten środek zacznie jakoś wyglądać. Poczekamy zobaczymy.
» 29 stycznia 2012, 09:43 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.