Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: De Gea najlepszy

» 23 października 2011, 19:59 - Autor: Bart - źródło: MEN
Dziennikarze MEN tradycyjnie ocenili występ zawodników Manchesteru United. Po dotkliwej porażce 6:1 z Manchesterem City, pracownicy angielskiej gazety nie mieli łatwego zadania. Oto jak oceniali poszczególnych piłkarzy.
Oceny pomeczowe: De Gea najlepszy
» Dziennikarze MEN za najlepszego gracze United w derbach Manchesteru uznali Davida de Geę.
David de Gea - Mógł zrobić trochę więcej przy niektórych golach City. Dobrze obronił uderzenie Dzeko w sytuacji sam na sam. Ma prawo kwestionować postawę zawodników grających przed nim. Ocena: 7.

Chris Smalling - Przeszedł na środek obrony, po tym jak Evans został odesłany do szatni. Mógł tylko przyglądać się jak City rozpruwało defensywę United. Ocena: 6.

Patrice Evra - Gorące popołudnie dla Francuza. Nie będzie zadowolony z faktu, że dwa gole dla lokalnych rywali padły po akcjach lewą flanką United. Ocena: 5.

Jonny Evans - Gdy ustabilizował się już na środku linii obrony, dostał czerwoną kartkę za perfidne ciągnięcie Balotelli'ego tuż po rozpoczęciu drugiej połowy. Ocena: 5.

Rio Ferdinand - Będzie zadawał sobie pytanie jakim cudem City atakowało raz za razem. Nie nadążał za Silvą, Balotellim i Aguero. Ocena: 5.

Ashley Young - Na początku obiecująco atakował skrzydłem, ale jego efektywność wyraźnie spadła, gdy City zaczęło go mocniej pilnować. Przy wyniku 1:0 zmarnował dwie dobre sytuacje. Ocena: 6.

Anderson - Trochę słabych podań Brazylijczyka na początku sprawiło, że Diabły grały pod presją. Nie upilnował Silvy przy drugim golu, którego strzelił Silva. Ciężkie popołudnie dla pomocnika MU. Ocena: 5.

Nani - Brak jakiegokolwiek porównania do jego zeszłorocznego występu w derbach. Wtedy strzelił gola i zaliczył asystę w wygranym 2:1 meczu. Dzisiaj był skutecznie odcięty od reszty zespołu. Ocena: 5.

Darren Fletcher - Nie mógł upilnować Silvy, pod którego dyktando układał się mecz. Strzelił natomiast pięknego gola, którym uratował trochę honoru drużyny. Ocena: 6.

Wayne Rooney - Cofnął się głęboko, próbując rozgrywać piłkę jak Silva w City. Nie potrafił jednak znaleźć luki w dobrze zorganizowanej defensywie The Citizens. Ocena: 6.

Danny Welbeck - Rozciągał tyły City swoimi nieustającymi ruchami na murawie, ale zdołał podejść wystarczająco blisko Joe Harta. Mecz stał się dla niego jeszcze trudniejszy, gdy Diabły zaczęły grać w dziesiątkę. Ocena: 6.

Zmiennicy:

Phil Jones (za Andersona w 66') - Jego pierwszą interwencją był niecelny wślizg, kiedy to Aguero ostatecznie pogrążył nadzieje United na wywalczenie remisu. Ocena: 5.

Javier Hernandez (za Naniego w 66') - Miał swój udział w meczu, zaliczając asystę przy golu Darrena Fletchera. Ocena: 5.


TAGI


« Poprzedni news
Mancini: Szacunek dla United za walkę
Następny news »
Wenger: Duże wyniki nie mają znacznia

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (99)


SIX: dajmy spokój ManUtd JEDŹMY NA SLAYERA!!
» 25 października 2011, 18:36 #96
pakasiedlce: chyba przesadziliście z tymi ocenami... połowa drużyny zasłużyła na 2 !!
» 24 października 2011, 21:02 #95
GIRLinRED: Myślałam że bardziej przeżyję tą derbową porażkę,ale jakoś tylko jedno przychodzi mi do głowy:" nie zawsze się wygrywa,najważniejsze jest to jak sie podnosi po porażce" Mam więc nadzieję że City tylko obliżą się tytułem a mistrz Anglii pozostanie niezmieniony!! BELIEVE UNITED
» 24 października 2011, 20:09 #94
Halas1234: nie było drużyny ktora nie przegrywa w derbach... od zawsze na zawsze Glory Glory United klubu sie nie zmienia jak twarzy...
» 24 października 2011, 20:09 #93
aruna12: De Gea najlepszy? hahahaha!! Najlepsi byli Giggs i Vidić, bo siedzieli na ławce i dzięki temu niczego nie spartolili... Oceny są co najmniej dziwne-zwłaszcza 6 dla Welbecka przy 5 dla Evry.
» 24 października 2011, 17:27 #92
kicek911: Jak dla mnie Anderson najgorszy zaraz po Evansie.
I to już nie pierwszy raz mierny wystep Andersona.
Nie powinien on miec miejsca w skladzie Diabłów. tyle w temacie.
» 24 października 2011, 14:54 #91
Mariushek1993: Ja pierdziele jezdzicie po nim jak po szmacie , to jest pierwszy taki sezon gdzie on sie pokazuje troche bardziej niz w poprzednich , zagra dobrze to jest pisane ,ze super i inny rozgrywajacy jest niepotrzebny , zagra zle to juz jest skreslony w United...

De Gea ocena 7 ? dostal taka note za 'Dobrze obronił uderzenie Dzeko w sytuacji sam na sam. "

Tak wyszlo i tyle , to jest zespol i cala druzyna ponosi odpowiedzialnosc , rownie dobrze mozna byloby powiedziec ,ze przegralismy przez Evansa , ktory dostal czerwona kartke i gralismy w 10..

Szkoda ,ze az tyle ale nic sie nie poradzi na to , moze na Etihad Stadium bedzie lepiej
» 24 października 2011, 15:04 #90
DevilFan: frajerzysz się po jednym meczu zajebisty kibicu.
» 24 października 2011, 15:27 #89
MDuch7: Tak moze i gadaja na niego ale juz nie pamietaja meczu z Schalke w poprzednim sezonie z Valencia gdy uratowal nam 1 pkt. no i oczywiscie z AFC gdy jego podania to poezja tak samo jak nani raz gra lepiej raz gorzej no niestety jest jeszcze mlody wiec poczekajmy ze 2 lata jezeli bd gral jak w meczu z City to nic z niego nie bd ale powtarzam to co z AFC pokazal to cudo !!
» 24 października 2011, 15:52 #88
kicek911: napinaj, napinaj. Stwierdzam tylko fakty. Ando tak naprawde nigdy nic nie gral.
Ale i tak GLORY GLORY MANUTD one love!
» 24 października 2011, 21:04 #87
kicek911: Nie obwiniam Andersona za tą porażkę.Ale od poczatku sezonu gra slabo, zachywacali sie jedynie nim po asyscie w meczu z Arsenalem.Czekam z niecierpliwością na powrót Toma.
W 100% się z Tobą zgadzam, że za porażkę odpowiada cały zespół. De Gea fakt też za duża nota.

Manchester bedzie zawsze czerwony! GLORY!
» 24 października 2011, 21:08 #86
axel52: po raz kolejny dziennikarze MEN pokazują że obiektywizm to obce pojęcie dla nich.
Apeluję do redakcji o publikowanie ocen innych mediów angielskich nie związanych z United
» 24 października 2011, 14:24 #85
Kam69: też nie rozumiem tego przywiązania do ocen z MEN. Stevie Wonder lepiej oceniłby naszych zawodników... nie pierwszy raz te oceny można o kant du py sobie potłuc.
» 24 października 2011, 17:54 #84
Altair: Rooney, Welbeck i Young - angielskie trio najlepsze na boisku

Rooney więcej biegał w środku boiska, bo w końcu ktoś musiał rozgrywać za beznadziejnego Andersona. Odnośnie samego Brazylijczyka, to pisałem kilka dni wcześniej, że United to nie jego poziom i ustępuje chociażby Fletcherowi, to nikt się ze mną nie zgodził, no ale mecz z City zobrazował wszystko. Szkot starał się i starał, jedziecie po nim za głupie podania pod polem karnym, ale przepraszam, czy Darren jest rozgrywającym? Nie. Podobno, to Anderson jest jednym z najlepszych (o ile nie najlepszym) - jak to dzieciaki lubią pisać, rozgrywającym na świecie.. Seriously?! Zajebiście się się zachował przed polem karnym gdzie zamiast odegrać do Danny'ego i ten by wyszedł sam na sam, to postanowił oddać strzał.. Poważnie?! Ile on goli strzelił, ile on miał celnych strzałów, że w tym spotkaniu oddawał je raz za razem?

Welbeck robił co mógł, a nawet więcej grając przeciwko kilkoma przeciwnikami. Często się wracał na własną połowę aby pomóc wyjść z atakiem czy też odebrać piłkę. No dobra, to po jego stracie strzelili nam gola, ale trzeba być ślepym aby nie zauważyć, że on jako jedyny biegł przez całe boisko za bodajże Silvą, a reszta tylko stała i się przyglądała. Jeszcze a propos przyglądaniu się, to fajnie wyglądało krycie w wykonaniu Andersona, który sobie chodził po boisku, a piłkarze City na zmianę przebiegali obok niego.. Carrick jest lepszy od niego, a nienawidzę gościa. Przynajmniej nie daje się chapać na lewo i prawo.

Young szarpał na lewym skrzydle, chociaż wiele dośrodkowań było niecelnych, to jednak wpadały w pole karne, czego nie można powiedzieć chociażby o zagraniach Naniego. Portugalczyk był/jest piątym kołem u wozu. Gra pod siebie i bardziej go interesuje minięcie przeciwnika, niż odegranie do wychodzącego kolegi z teamu. Gdyby grał mniej samolubnie, a nie starał się na siłę wypełnić lukę po Ronaldo, to byłby z niego na pewno większy pożytek. CR7 potrafił chapnąć od niechcenia przeciwników i oddać celny (!!) strzał. Kopia się pcha do wszystkiego, a jego podania zwykle kończą się na pierwszym przeciwniku.. Jaki skrzydłowy może nie potrafić dośrodkować? No cóż, on właśnie nie potrafi.. Tęsknię za DB7.

Co do obrony, to Evra był z niej najsłabszy (nie licząc Evansa, który do momentu otrzymania czerwonej grał dobrze). Po raz kolejny pokazał, że ma więcej do zaoferowania w ataku niż w kryciu rywala, więc osoby piszące że ma formę (co również wytknąłem jakiś czas temu) powinny w końcu przejrzeć na oczy. Rio drugi najgorszy. Niecelne podania, gubienie rywala, a wymieniam na razie błędy robione gdy jeszcze graliśmy w 11.. Później przyjął postawę Andersona. Stał i się przyglądał, a gdy już wykonał jakiś ruch, to było za późno na cokolwiek innego niż faulowanie.

De Gea nie mógł zrobić za wiele przy bramkach i parę razy uratował nas od wyższego wyniku. Do osób piszących, że Kuszczak nie wpuściłby tylu goli, to mam pytanie - dlaczego nie Lidegaard, który notabene jest tym drugim bramkarzem, tylko właśnie wskazujecie na Tomka, który jest ceniony niżej od Amosa? Wasza polskość dała o sobie znać i tyle w tym temacie, bo nie warto pisać więcej.
» 24 października 2011, 11:45 #83
Skwarek: W sumie ta porażka była to przewidzenia tylko nnie wiedziałem ze az 6:1 z liverpoolem nic nie grali i w lidze mistrzów też jak w styczniu SAF nie sciagnie kilku dobrych pomocników srodkowych to o mistrzostwie i lidze mistrzów możemy zapomnieć
» 24 października 2011, 10:17 #82
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2011 10:24

Zagraliśmy tak jak Roma w pamiętnym meczu 7:1 na OT ,albo jak Arsenal z Nami w tym sezonie ,tylko że to United było Romą ,bądź Arsenal'em.
Do zejścia Evans'a ,jeszcze jakoś to wyglądało ,ale patem jak graliśmy w 10 to był po prostu POGROM !!
Chyba nawet w obydwu finałach LM z FCB razem wziętych ,nie zagraliśmy tak TRAGICZNIE jak wczoraj ,ale czego można się było spodziewać jak przez prawie 45min. graliśmy w 10 ?!
Szkoda słów
Co do Evans'a miałem naprawdę "anielską cierpliwość" do tego chłopaka i wybaczałem Mu różne błędy i kartki ,ale po tym co wczoraj zrobił NIE CHCĘ Go już widzieć w koszulce z diabłem na piersi !!
Dumni;):):D Po Zwycięstwie ,Wierni:(;( Po Pogromie
» 24 października 2011, 10:15 #81
Falubaz: te oceny to jakaś kpina. mam nadzieje że Evansa więcej nie zobaczę w barwach United, bo którą bramkę on już zawala. Nie wiem jak można mieć wybór Jones - Evans i postawić na tego drugiego w takim meczu. Dał się balotelliemu przestawić jak dziecko, a nie jak ostatnia instancja United. Stam by pewnie z kimś takim do wspólnego stołu nie usiadł. hańba. I nie wiem czemu ludzie nie widzą, że przy pierwszej bramce też on zawalił, bo widać było po ustawieniu od początku meczu, że jest odpowiedzialny za Włocha, a w sytuacji bramkowej był dobre 3 metry od niego w polu karnym i wystarczyło ...
tragedia nie stoper. i te noty powinno się dawać obiektywnie, a nie sercem.
» 24 października 2011, 10:11 #80
mickb: i to jest chyba ten największy ból, że mógł zagrać jones, notabene i vidic by pewnie poradził sobie w tym meczu, SAF natomiast postawił na Evansa...
» 24 października 2011, 11:09 #79
FredTheRed: heh, z ocenami to was dopiero poniosło..
» 24 października 2011, 10:05 #78
bouli777: Tak to właśnie jest. Evans jest zdecydowanie za słaby na grę w United. Nie ma również pomocników mogących zrobić różnicę jak Silva w City. Nie ma co się załamywać, trzeba wyciągnąć wnioski i grać dalej. A na zakupy trzeba się wybrać.
» 24 października 2011, 09:37 #77
klikas: jedno do powiedzenia. Silva pokazal chyba wszystkim po co jest dobry rozgrywajacy w zespole :D najlepiej to chyba przy 2 golu super ITALIANO
» 24 października 2011, 09:29 #76
razzor91: no aż się zalogowałem bo mnie krew zaleje,6 do 1 w dupe z City,na OT?! Napisze szczerze,w ostatniej formie byłem mentalnie przygotowany na porażke z City,1 bramka,no w najgorszym wypadku 2... ALE NIE 5! Dostalismy porządny łomot,tak jak kolega pare postów niżej wspomniał,jeszcze bardziej niż te wynik boli postawa obrony,rozumiem,gdyby no obronie nie było Evry i Rio,ale takie stare konie to chyba powinny wiedzieć,że gra się do końca,a nie odpuszcza sobie... De Gea'i nie ma co winić,jak obrona słaba,to bramkarz nie ma jak działać,fakt faktem,mógł grać lepiej,ale źle nie było... Szczerze,poziomem ten mecz mi przypominał United vs Arsenal,tylko,że w niedziele to my byliśmy Arsenalem...
» 24 października 2011, 08:23 #75
badbull: Za wysokie te oceny. Nieraz przy wymęczonych zwycięstwach były gorsze. Faktem jest, że do 20 minuty nie istniało, ale gra się 90.
» 24 października 2011, 05:11 #74
serducho: Wiecie co jest najgorsze? Nie przegrana 1-6.. tylko to jak zachowywała się obrona pod koniec meczu... Obrona jak tyczki na treningu... Stała w miejscu i patrzyła co robi City... Takie coś nie może się zdarzać takiej drużynie jak United... W porządku przegrywamy 1-3, szkoda, ale nie można w tak trywialny sposób dać sobie załadować kolejne 3 bramy..

Jeden z kolegów napisał: "A co do De Gea to dla mnie jest on za szybko w pierwszym składzie. Może talent ma ale Kuszczak nie wpuściłby tych sześciu bramek. De Gea musi jeszcze się ograć na Old Trafford." - Jak obrona nic nie grała, to co miał zrobić bramkarz? Na pewno nie był najlepszy na boisku, nawet trudno wskazać kogokolwiek... Chyba Young tylko coś próbował ciągnąć...

Chcę zwrócić uwagę na to jak straciliśmy pierwszą bramkę... w sumie przez kogo... Nikt inny tylko bohater meczu Johnny Evans... chyba zapomniał, że jest obrońcą, pociągnął do przodu, tragicznie podał, City przejęło i później brama... To ja się pytam, co robi Evans na boisku a Jones na ławie, skoro Jones już udowodnił, że jest o wiele lepszym zawodnikiem od Evansa...

Jak graliśmy jednym składem na początku sezonu, wyglądało to super. Wiadomo, że nie będziemy wygrywać wszystkiego i to w takim stylu jak 8-2 z Arsenalem, ale ciągłe kombinowanie, to nie dobrze dla zgrania zespołu. Wiadomo kontuzje i mecze do trzy dni, ale SAF już przesadza czasami...

Podsumowując: Boli taka przegrana, w dodatku boli podwójnie, bo z City. Nie liczyłam, że będzie łatwo, ale jak chcemy powtórzyć mistrzostwo z sprzed roku, to trzeba takie mecze wygrywać i tyle. I żeby nie było nie jestem jakimś kibicem sezonowcem - kibicuje United odkąd pamiętam - z dobre 13 lat już i nie przestanę wierzyć w United! Więc głowy do góry i wierzymy w nasze diabły!
» 24 października 2011, 01:37 #73
Maciek7bdg: Bezsensowne te oceny, przy takiej grze i wyniku najwyższa ocena powinna brzmieć: 5, powinna być jedna max dwie czwórki, może z 2-3 trójki, reszta 2 i 1
» 24 października 2011, 00:41 #72
Marasisonlyone1: skala jest od 4 do 8 chyba po tym co widze... co to za oceny?:| aha i jak skala od 4 do 8 do evans 4,5:)
» 24 października 2011, 00:10 #71
PoloMarek: Myślę, że za porażkę, a raczej zwycięstwo należą się City gratulacje. Momenty w których byliśmy zupełnie bezsilni, aż proszą się o "suszarkę"...
Wiecie jaki mamy największy problem?
Gra na "klepkę".
Barca tak gra i z tego co widziałem City także. Mieliśmy kilka takich meczy na początku sezonu. Oglądając je, pomyślałem - kurde, z taką grą na pewno wygramy z Barcą w LM. Jednak teraz, nie możemy wygrać z Basel?! Co się dzieje. Potrzba grać klepą, a nie żadnych wzmocnień. Cleverley tak grał, więc niech jak najszybciej wraca
» 23 października 2011, 23:35 #70
Alpinek: Fletcher ? Głównie przez niego United przegrało, ileż to podań zepsuł pod polem karnym City i to wtedy kiedy było można naprawdę dobrze rozegrać piłkę i stworzyć spore zagrożenie.. Obejrzyjcie mecz jeszcze raz, jego bezmyślne zagrania prawie za każdym razem. Z tych pozycji w których Fletch przyjmował piłki pod polem karnym klasowy rozgrywający wypracowałby z 1-2 bramki najmarniej.

On hamował całą grę, podobnie jak bardzo słaby Anderson.

Z taką drużyną jak City musi być piłkarz który przytrzyma piłkę i zagra niekonwencjonalne podanie, Fletcher przez cały sezon zagra tyle takich podań co Silva w jednym meczu.

Myślę ze SAF straci niebawem cierpliwość i zobaczymy na Old Trafford kogoś na środek może nawet dwóch środkowych pomocników, bo niestety Owena nie ma już w United.

Takie mecze pokazują jak ważny dla United był Scholes w formie, dla mnie najlepszy piłkarz United i pomocnik Angielski.
» 23 października 2011, 23:26 #69
bula007: Sprzedaliśmy doświadczonych obrońców i teraz widać błędy i brak doświadczenia ze strony młody, utalentowanych ale nie ogranych zawodników. A co do De Gea to dla mnie jest on za szybko w pierwszym składzie. Może talent ma ale Kuszczak nie wpuściłby tych sześciu bramek. De Gea musi jeszcze się ograć na Old Trafford.
» 23 października 2011, 22:59 #68
19barnaba87: Przypomnij sobie Kuszczaka z ostatniego meczu zeszlego sezonu. On by z 12 bramek puscil
» 24 października 2011, 21:33 #67
Amarylis: Oglądając dzisiejszy mecz mój ojciec, wielki fan United jeszcze sprzed ery Fergusona powiedział; "jak widzę Ferdinanda to jakbym widział pustą bramkę". Myślę, że miał rację.
» 23 października 2011, 22:37 #66
piokrop: Gdybym nie oglądał meczu i popatrzał na oceny to pomyślałbym: pewnie padł remis po średnim meczu. No, ale było 1:6. Oceny za wysokie.
» 23 października 2011, 22:31 #65
N17: Jak jest pogrom jakiejs druzyny, to bramkarz zwykle dostaje najlepsza ocene. Nie wiem czemu, ale tak to juz jest.
» 24 października 2011, 15:26 #64
Dragorwyin: a co De Gea jest winny , to on miał wybijać piłki z pola karnego i stać w linii z (kołkiem w meczu numer 1 - Ferdinandem i Evansem(nr 2 )
ktorego juz pozniej nie bylo) O.o ?
» 24 października 2011, 15:51 #63
N17: Ale ja nie mowie ze DdG gral słabo, tylko o pewnej dziwnej regule. Czytanie ze zrozumieniem nie boli, naprawdę to jest az tak trudne?
» 24 października 2011, 22:23 #62
jarekbrylu: te oceny są dziwne. wpuszczamy 6 bramek. a tu noty od 5 do 10.

to coś jest nie tak.

dla mnie nikt się nie wyrużnił z united.

wystarczy tylko pogratulować przeciwnikowi.
i nie przejmować się.
» 23 października 2011, 22:24 #61
wrobel1992: Ty też się wyrUżniłeś...
» 23 października 2011, 22:34 #60
xCleverley: trzeba patrzec w przyszłosc . 3 pkt stracone, czy to 1:6 czy 0:1 wiadomo boli bardziej , ale porażka jak każda inna , gramy dalej ;)
» 23 października 2011, 22:08 #59
N17: Mam wrażenie, że powoli wchodzimy w to, z czego Arsenal wychodzi...
Miłe złego początki, ale wierzę, że jestem złym prorokiem ;D
» 23 października 2011, 21:53 #58
Grucha1993: Raz przegraliśmy, a Ty już swoje... każdy ma zły i dobry mecz. Sezon długi, a to jeszcze nawet nie jest połowa. Nie martwmy się zbytnio jednym meczem, jeszcze jesteśmy w stanie zdobyć 20 tytuł. GLORY GLORY MAN UNITED!
» 23 października 2011, 22:08 #57
N17: Ale to juz ktorys mecz z kolei, w ktorym gramy piach. Tyle ze zanim Evans nie zszedl, graliśmy fajnie. Nie wiem co o tym myslec.
» 24 października 2011, 08:33 #56
Klimaa: Oceny zawyżone! Cała drużyna zagrała po prostu źle! A u Rio widać duży spadek szybkości..
» 23 października 2011, 21:49 #55
19barnaba87: On ma "wystarczajaca" szybkosc, po prostu nie mial kiedy odpoczac. City robilo akcje za akcja a ze strony Andersona czy Naniego nie mozna bylo liczyc na jakakolwiek pomoc. To nie jest mlody gracz.
» 24 października 2011, 21:42 #54
kostuch: krótko. TRAGEDIA, mimo to nadal wierze w mistrzostwo :) GG MU!
» 23 października 2011, 21:42 #53
OnlyManUtd5: dla mnie te noty sa nie realne !!

oto jak ja to widze:

David de Gea - 4

Chris Smalling - 2

Patrice Evra - 3

Jonny Evans - 1

Rio Ferdinand - 2

Ashley Young - 5

Anderson - 3

Nani - 2

Darren Fletcher -6 za gola

Wayne Rooney - 7 jedyny ktory walczyl podawal...

Danny Welbeck - 2

rezerwowi nic nie wniesli hernandez moze za asyste 5 ale jones slabo na 2-3
z wielkim bolem serca trzeba przyznac ze ten mecz mogl skonczyc sie nawet dwu cyfrowka :/
blad SAF w decyzjach personalnych dla mnie vidic carrick i za welbecka berba albo hernandez musza grac a nani dzis slabo wiec valencia lub park powinien pomoc...

licze ze ten zimny prysznic podziala mobilizujaco i na city to my wywieziemy 3 pkt i zmazemy usmieszki z ust city...
» 23 października 2011, 21:33 #52
jarekbrylu: nie zgodze się z tobą w jednym. ronney 7? nie grał praktycznie nic. to że odgrywał piłki to nie znaczy że coś grał.
» 23 października 2011, 22:22 #51
Arothq: najpierw naucz sie pisać jego nazwisko - potem go oceniaj....
» 24 października 2011, 09:56 #50
federicoo: Dla mnie Welbeck powinien dostać 1 i do tego usiąść na kolejnych parę spotkań... W ataku ok czasami, ale te jego GŁUPIE ! straty ... Po 2 o ile się nie myle straciliśmy gole z kontry....
» 23 października 2011, 21:27 #49
AgEnT: Duuuuużo zawyżone te oceny i to bardzo niestety ; /
» 23 października 2011, 21:23 #48
ess: Rooney coś tam zagrał i Fletcher i DaGea
» 23 października 2011, 21:19 #47
naniLuis: Mimo wpuszczonych 6 goli najlepszy na boisku Brawo !
» 23 października 2011, 21:13 #46
Taurus: Wczoraj...
» 24 października 2011, 13:54 #45
erni93: Anderson-3
Fletcher-7
Rooney-7
Tyle w temacie.
» 23 października 2011, 21:10 #44
sharon18: dla wiekszości zawodników powinny byc oceny minimum o jeden punkt niższe
» 23 października 2011, 20:57 #43
sssexton90: za wysokie oceny dla wielu zawodników... ja dałbym tak:

DE GEA 6
Evra: 4
Rio: 5
Evans: 2
Smalling:5,5
Young: 6
Fletcher: 6
Ando: 5
Rooney: 5 (strasznie dużo strat i dziwnych decyzji, raz kiepsko przyjął przy dobrym podaniu prostopadłym i stracił dobrą sytuacje )
Welbeck: 5

Hernandez: 5
Jones: 5
» 23 października 2011, 20:55 #42
LTMek: Rozumiem,że skala ocen była od 5 do 10?
Nie wiem jak defensywa może dostawać oceny pokroju 5/6 skoro zawala 6 bramek... ^^
» 23 października 2011, 20:54 #41
koniu211: zgadzam sie, nie oszukujmy sie nasz zespół zagrał dzisiaj fatalnie ale napewno to nie bedzie nasze ostatnie słowo w walce o tytuł, a co do ocen, nie rozumiem czemu de gea dostal ocene 7 skoro wposcil 6 bramek nie ważne ile miał dobrych sytuacji, rozumiem zeby sie potknąć i wkuścić jedna bramke to jeszcze da sie zrozumiec ale 6 ?! oczywiscie nie zwalam winy na niego ^^ wiadome ze to w 99% wina obroncow ze tyle bramek wpóscil. P.S ja poprostu gre United oceniam na 6-1 i tyle pozdro...
» 23 października 2011, 22:49 #40
Deluxe: Gówno prawda, niektóre oceny mocno zawyżone :( Trzeba wyciągnąć z dzisiejszej upokarzającej porażki jakieś wnioski, nie ma innej opcji.
» 23 października 2011, 20:54 #39
Petrozza52: Żadnej oceny poniżej 5, redaktorzy z MEN chyba zapomnieli do czego służą mózgi.
» 23 października 2011, 20:52 #38
anders90: mazzy co TY gadasz za głupoty? on latał bez sensu? gdyby nie on to by było 10 co najmniej.. czy napastnik powinien wracać się za skrzydłowym? raczej nie!! a on to robił bo wie, że jego koledzy są do bani, w momencie kiedy evans dostał czerwień gdyby się nie wrócił to już wtedy zaczęło by się gradobicie ze strony City.. już na początku sezonu chciałem napisać, że nie ma się co cieszyć z 4 dobrych meczy bo wiedziałem, że taki dzień jak dzisiaj w końcu nadejdzie, Fletcher Evans Anderson? w Boltonie może powinni mieć miejsce w składzie ale nie w United.. Evra o ile dobrze gra z przodu to z tyłu się strasznie gubi.. Denerwują mnie te roszady w składzie United.. Dla mnie Vidic z Jonesem powinni się ogrywać w środku obrony w każdym meczu!! do cho..ry to są profesjonaliści a nie potrafią grać 2 meczy w tygodniu? a pracownik fizyczny robi po 10h dziennie i musi dawać radę.. Na takie roszady może sobie City pozwalać ale nie my skoro mamy problem wystawić 11 na miarę mistrzostwa kraju. Życzę Diabełką jak najlepiej bo kibicuję im od 14lat ale chyba lepiej jakby nie zdobyli w tym roku mistrzostwa bo tylko wtedy chyba Fergi zrozumie, że od paru lat nie mamy środka pola a bez środka pola idealne skrzydła i atak jakie mamy nie są w stanie nic zrobić bo to środek ich uruchamia w najodpowiedniejszym momencie.. przespaliśmy Nasriego, VDV wielu innych , teraz przespaliśmy snajdera i prześpimy kolejnych.. bo Ferguson się zachowuje jakby to jego kasa była wydawana gadając że nie da tyle i tyle kasy za danego piłkarza a taka jest dzisiejsza piłka.. kasa nią rządzi rozumie to każdy trener tylko nie Fergie.. Kocham ten klub ale nie umie patrzeć jak zostajemy z tyłu przez to że tylko kibice widzą że nie mamy środka pola..
» 23 października 2011, 20:52 #37
massio3: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2011 20:52

http: //kwejk.pl/obrazek/597104/co,powiedzial,de,gea,do,mamy,przed,wyjsciem,na,mecz,z,city?.html

Już sobie żarty robią ;(
» 23 października 2011, 20:49 #36
Rooni126: Jeszcze gdyby to byl zart na poziomie a nie kopiowanie slynnego ostatnio "Wroce przed 9"
» 23 października 2011, 21:17 #35
rusommu94: Nie rozumiem tych ocen, wyglądają jak po remisie a nie porażce 1-6!! Powinno by od 2 do 4 (z wyjątkiem De Gei, Younga i Fletchera).
» 23 października 2011, 20:48 #34
UNCHARTED: Jedyna słuszna ocena tylko dla De Gei.
» 23 października 2011, 20:46 #33
ciawa: Najlepsze komentarze przed meczem, ze Evans nigdy nie byl w takiej formie jak teraz :)... chlopak dostal juz tyle szans i nic :(.
» 23 października 2011, 20:41 #32
grobla95: Dla mnie to wszyscy ci co mają oceny 5 to powinni mieć 4 przy czym Evans 3 reszta też o jeden w dół oprócz De Gei...
» 23 października 2011, 20:38 #31
wrobel1992: Evans 3!? on powinien być nieklasyfikowany. Jeśli miał zamiar faulować to od razu przed wyprzedzeniem, a nie po fakcie. Na to nawet ja jako amator bym wpadł...nie wspominając tego co zrobił jak Roo mu piłkę wyłożył!
» 23 października 2011, 21:35 #30
Kluczyk: Z jednej strony strata 3 punktow i to z City.. to boli ;p ale z drugiej to sezonowcy poszli, i kubel zimnej wody byl nam potrzebny ;p
» 23 października 2011, 20:38 #29
Ksander: Oceny są takie jakbyśmy wygrali mecz, a przegraliśmy 1:6.

David de Gea - 7

Chris Smalling - 3

Patrice Evra - 3

Jonny Evans - 1,5

Rio Ferdinand - 3,5

Ashley Young - 5

Anderson - 3

Nani - 4

Darren Fletcher - 6

Wayne Rooney - 5

Danny Welbeck - 4

Zmiennicy:

Phil Jones- 4

Javier Hernandez- 5
» 23 października 2011, 20:37 #28
mava3345: Myślę że dla Evansa nie ma w ogóle oceny.
» 23 października 2011, 20:46 #27
Djpark: David de Gea - 6

Chris Smalling - 3

Patrice Evra - 4

Jonny Evans - 2

Rio Ferdinand - 5

Ashley Young - 5

Anderson - 5(Więcej walczył od fletchera w środku)

Nani - 4

Darren Fletcher -5(Nie licząc pięknej bramki i tego jak uzupełnił luke po czerwonej bramce Evansa to nie było go widać szczególnie w pierwszej połowie)

Wayne Rooney - 8( Biegał po całym boisku próbując tknąć w United troche iskry)

Danny Welbeck - 5

Zmiennicy:

Phil Jones- 4(Ocena trafna moim zdaniem ale powinien moim zdaniem grać od początku za evansa)

Javier Hernandez- 5
» 23 października 2011, 20:51 #26
Djpark: Rooney dostał ode mnie taką note ponieważ był jedynym piłkarzem który do końca wierzył że można wygrać
» 23 października 2011, 20:53 #25
piosik1223: najmlodszy i najlepszy.
» 23 października 2011, 20:35 #24
gafciu7: a spodziewałem sie komentarzy typu: my chcemy Mourinhi, SAF zrtobil bląd z ustawieniem itp....czyżby sezonowcy uciekli z tej strony??

dziesiejszej nocy dominować bedzie smutek..
» 23 października 2011, 20:32 #23
MatiMU10: Nie wiem dlaczego Fergie nie stawia na Fabio. Wtedy taki Smalling lub Jones mogliby zagrać na środku gdzie spisywali sie na prawde dobrze, a da Silva jeden czy drugi (wiem, Rafael kontuzja) na boku, co pokazali że potrafią. Oczywiście spoko jeśli Fabio nie pokazuje nic na treningu, ale tak na zdrowy rozsadek to chyba dobrze. Nie podważam jednak decyzji trenera, bo uważam go za super taktyka. Oprocz zdania co do Evansa :)
» 23 października 2011, 20:29 #22
ciawa: za wysokie te oceny ;/... kurcze przegralismy u siebie 6-1 :(, wiec nie wiem kto wystawia takie noty.
» 23 października 2011, 20:27 #21
Devra: ja mam nadzieje ze zawodnicy wezma sie do roboty , bo nie sa jescze mistrzami swiata ! ten zimny prysznic sie przyda ! oczywiscie jak kazdy jestem zalamany , akurat bylem w autobusie z druzyna nie moglem wytrzymac mysalem ze cos rozawale , ale trudno ! mam nadzieje ze sie podniosa i bedziemy wszystko wygrywac GGMU
» 23 października 2011, 20:35 #20
18Lukasz78: Najbardziej mnie boli to że,mamy rzut rożny i Roo zamiast czekać na piłke w okolicach szestnastki,on musi się wracać do ŚRODKA BOISKA bo nie ma kto rozrzucić ciężaru gry ;(
» 23 października 2011, 20:26 #19
Ta3k: Evans 5 ?? !! Pierwsza bramka jego wina - zostawił Mario samego, nie wyrównał na 1:1 w momencie, gdy musiał tylko dostawić nogę miną się z piłką, dostał czerwoną i osłabił zespół na 45 minut i za to dostał 5?? Nawet 1 to dla niego za dużo.
» 23 października 2011, 20:23 #18
klikas: popieram niewiem co robi Evans(czerwien) w Man UTD ten niedorob juz dawno powinnien odejsc, co jakis wazniejszy mecz to czerwien, niech dorosnie:(
» 24 października 2011, 09:23 #17
jack1066: Mnie bardzo rozczarował Ferdinand-to nie jest już ten sam piłkarz co choćby 3-4 lata temu.
» 23 października 2011, 20:22 #16
gafciu7: niestety ale musze sie zgodzić. czegoś wiecej spodziewam się po nim
» 23 października 2011, 20:30 #15
cnk: jak de gea byl najlepszy na boisku to ja ogladalem chyba inny mecz
» 23 października 2011, 20:21 #14
mazzy: a Twoim zdaniem kto był lepszy kolego ?
» 23 października 2011, 20:28 #13
cnk: chociazby roo, ktory musial biegac od obrony do ataku
» 23 października 2011, 20:44 #12
bula007: Zgadzam się. Young dobrze grał. Ale na pewnie nie De Gea. Kuszczak gdyby grał wpuściłby max 5 bramek, a Van Der Sar max 3, ale poukładałby lepiej defensywę.
» 23 października 2011, 23:03 #11
Taurus: A skąd Ty możesz wiedzieć ile kto by wpuścił bramek?? Grałby inny bramkarz to wgl byłby wynik, a czemu?? Bo każde podania zmienia dużo w meczu, który inaczej by się potoczył, kto wie jakby było gdyby bronił np Lindegaard? - Nikt.
» 24 października 2011, 13:56 #10
ironia: De Gea już 3 raz chyba pod rząd MOTM. O czymś to jednak świadczy.
» 23 października 2011, 20:21 #9
wrobel1992: Roo przebiegł chyba w tym meczu ze 20km i chodź za to powinien zostać wyróżniony!
» 23 października 2011, 20:21 #8
mazzy: żartujesz, prawda ? To świadczy właśnie źle kolego... Nie biegał przy rożnych i wolnych do przodu, więc za wiele nie powinien przebiec... Gonił jak głupi, bo fatalnie sie ustawiał i musiał ! Rio jest słabiutki ostatnimi czasy niestety... Vidic, Evans - na to czekam
» 23 października 2011, 20:27 #7
czerwonydevil: mazzy przeczytaj jeszcze raz te komentarze :) Swoj i wrobla.
» 23 października 2011, 20:45 #6
Matiusekkk: odróżniasz kolego Roo od Rio? dziękuje dobranoc
» 23 października 2011, 20:46 #5
wrobel1992: Mazzy nie dobijaj mnie, bo skoczę z wieżowca na główkę do szklanki wody...
» 23 października 2011, 21:11 #4
mazzy: Przepraszam... Nie wiem skąd mi się tam Rio wziął :) Najmocniej przepraszam :) Źle przeczytałem. Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie :)
» 24 października 2011, 17:18 #3
Bebejt: Trafne oceny... rzadko sie trafiają no ale...
» 23 października 2011, 20:18 #2
gitkolo: No cóż, nie poddajemy się i walczymy dalej Because WE ARE UNITED!!
» 23 października 2011, 20:16 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.