Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Tercet z United trafi do Sunderlandu?

» 8 czerwca 2011, 19:16 - Autor: Czarny171 - źródło: Sky Sports
Już niebawem możemy być świadkami szokującego transferu na linii Sunderland – Manchester United. Czarne Koty bowiem bardzo silnie zainteresowane są tercetem z Old Trafford – Wese Brownem, Johnem O'Shea, oraz Darronem Gibsonem.
Tercet z United trafi do Sunderlandu?
» Trio United już niebawem może zasilić Sunderland
Na dniach do Liverpoolu ma dołączyć Jordan Henderson za 20 milionów funtów przez co klub ze Stadium of Light będzie będzie miał spore pieniądze na letnie wzmocnienia.

Sunderland za trójkę zawodników oferuje 12 milionów funtów, a wszystko ma się rozstrzygnąć w ciągu kilku najbliższych dni.


TAGI


« Poprzedni news
Tytuł po tytule: Sezon 2008/2009
Następny news »
"Kagawa nie jest na sprzedaż"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (73)


manutd98: tak może jeszcze podstawową jedenastke sprzedamy do sunderlandu za 112 mln
» 10 czerwca 2011, 13:20 #73
pilsudczyk: Gdyby dawali 20 mln to byłbym skłonny oddać całą trójkę ale O'Shea jest w wielu sytuacjach bardzo przydatny i on sam jest warty z 10 mln.
Tak czy inaczej mogliby odejść bo tygodniowo napewno dużo biorą a tak to np na Sneijdera tygodniówka się uzbiera.
Ave Piłsudski!
» 9 czerwca 2011, 18:30 #72
eKB: Na pewno tak jak poprzednicy nie chcę sprzedaży Johna i w dodatku za taką kwotę a ta dwójka za 12 baniek to jak najbardziej.
» 9 czerwca 2011, 14:10 #71
Rooney2010: niech dadzą Gibsona za paczkę popularnych a nawet gratis do Browna za 6mln Oshea szkoda by było
» 9 czerwca 2011, 13:14 #70
Rooney2010: Zjechać z cenny do 9mln (i tak za dużo) i dać im Browna a Gibsona gratis od firmy ;) Niech idzie to drewno w pi-zdu
» 9 czerwca 2011, 13:13 #69
goghetta: Brown tak, Gibson moze, O'shea nie bo za dobry i uniwersalny ;)
» 9 czerwca 2011, 13:00 #68
ytr654ytr: Ha ha ha, ale oni śmieszni...
Sam O'shea jest warty 12 mln.
» 9 czerwca 2011, 11:14 #67
kempek: ferguson nie pusci o shea ;p
» 9 czerwca 2011, 10:10 #66
NanoUnited: Wese Brownem jak najbardziej,
Johnem O'Shea zdecydowanie nie!
Darronem Gibsonem też można go puścić
» 9 czerwca 2011, 08:56 #65
Robal: Brown - tak, O'shea - trzeba się zastanowić, Gibson - na pewno nie jest jeszcze młody.
» 9 czerwca 2011, 06:59 #64
keo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2011 02:22

Hmm no może...
» 9 czerwca 2011, 02:21 #63
Megadeth: Pytanie do autora newsa - powolujesz się na SkySports tylko ze tam jest mowa o Brownie, Gibsonie oraz "tajemniczym trzecim graczu", brak wzmianki o O'Shea, wiec skąd zaczerpnales info o transerze tego gracza ? No chyba ze ja mam jakaś okrojona wersje Sky Sports...
» 9 czerwca 2011, 02:11 #62
Czarny171: To rzeczywiście masz okrojoną wersie Sky Sports. ;)

"Skysports.com understands that Sunderland have launched a triple bid on Manchester United by making offers for Wes Brown, John O'Shea and Darron Gibson."
» 9 czerwca 2011, 15:06 #61
bartusbebe: pozbywa się w koncu drewna..
» 9 czerwca 2011, 00:47 #60
devils18: Myślę, że póki nie sprowadzimy na Old Trafford żadnego gracza to i żaden z Old Trafford nie odejdzie. O"Shea to uniwersalny gracz wiec nie ma opcji żeby odszedł. Brown 13 lat na Old Trafford i prawie zawsze rezerwowy wiec jakby miał odejść to już dawno by to zrobił. Gibson może nie jest to gracz najwyższej klasy po odejściu Scholesa i Hargrevsa bez sprowadzenia żadnego pomocnika też nie odejdzie.
» 8 czerwca 2011, 23:27 #59
Klimaa: O'Shea na pewno nie odejdzie. Pomimo pewnych braków, zawsze daje z siebie wszystko i dość często gra.
Szkoda że Brown po tylu latach opuszcza nas.. ;-(
» 8 czerwca 2011, 23:17 #58
DevilUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2011 22:57

dwanascie milionow funtow ? Chyba im sie cos pomieszalo.

Brown 4 mln
O'Shea 6 mln
Gibson 7 mln

Szkoda mi Browna...Dlaczego go nie nazywa sie legenda United ? Przeciez on tu gra juz bardzo dlugo,bo az 15 lat ! Kiedy dostaje szanse , to gra dobre mecze.Widzieliscie jego asyste z finalu z 2008 roku w Moskwie ? Kiedy to Ronaldo strzelil bramke?Chyba go Ferguson nie lubi , szkoda chlopa.O'Shea nie jest taki slaby i moze u nas grac.Gibson jest jeszcze mlody ,ale nic nie pokazuje.Mozna im go wcisnac za 7 mln funtow poki jest to jeszcze mozliwe.Najlepiej jednak by bylo nikogo nie sprzedawac , bo Alex Ferguson oczywiscie zadnego dobrego zawodnika na srodek pomocy nie kupi , jedynie ze jakies drewno , przereklamowanego pilkarza , udwany talent,albo cos w tym stylu.United potrzebuej wzmocnien , czy oni tego nie rozumieja ?! Final na Wembley pokazal czego nam potrzeba !
» 8 czerwca 2011, 22:54 #57
Powell: Tak, masz rację. Ten transfer jest raczej spowodowany jakimś konfliktem. Przecież Brown grał i dalej gra bardzo dobrze. Chociaż mało szans na grę może być powodem przeprowadzki ;) Nikt nie chce siedzieć na ławce.
» 10 czerwca 2011, 10:11 #56
Bovver: hah smieszne 12 mln? Na pewno O'Shea zostanie świetnie się prezentował jak grał w tym sezonie, Brown cóz nie miał szczęścia zawsze miał i ma trudnych rywali na swojej pozycji wiec rywalizacja jest zacięta, ale ma doświadczenie co ceni sobie SAF. Hmmm.... Gibson nie wiem co napisac jego gra razi. Pewny jestem ze O'Shea zostanie z nami, reszta to dla mnie "?"
» 8 czerwca 2011, 22:32 #55
18Lukasz78: Zwykła plotka ;)
» 8 czerwca 2011, 22:29 #54
SzYnA: no pewnie, sprzedajmy 3,4 zawodników, 3 niech odejdzie na emeryturę a kupmy jednego młodego obronce, mlodego bramkarza a w polu szczegolnie w srodku pola niech sie dzieje co chce bo wszyscy nam uciekają przez szkocką krew trenera i zapewnienia Gilla...
» 8 czerwca 2011, 22:27 #53
Klimaa: Ale czemu krytykujesz obecne transfery skoro nawet okienko nie jest jeszcze otwarte. Widać że klub wyda wreszcie pieniądze na potrzebne wzmocnienia. Jest jeszcze dużo czasu, na pewno klub pozyska jeszcze środkowego pomocnika. Ja akurat ufam Fergusonowi, z nim się nie zgubimy.
» 8 czerwca 2011, 23:18 #52
Koksu: Nawet jeśli nie kupimy rozgrywającego nie oznacza to przecież końca świata.Wiem że cięzko może być,ale Pogbra,Morrison czy Cleverley muszą dostać szanse a i może eksplodują ich talenty,jak wtedy z Becksem i resztą ekipy było w 92 ;)
» 9 czerwca 2011, 00:40 #51
SzYnA: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2011 11:07

bo jeszcze nie zostalo okienko otwarte a tu henderson w liv. sanchez w barcelonie dwóch do milanu ... prawie oczywiscie a o MU cicho tylko kolejny obrońca...
i to oznacza koniec swiara bo jak ze scholesem bylo ciezko to kto tam ma teraz rozgrywac pilke i ukladac gre MU ??
» 9 czerwca 2011, 11:07 #50
AgEnT: Wszyscy 3 raczej nie odejdą
» 8 czerwca 2011, 21:57 #49
ManYou: A może zaraz wymienimy pół składu?
Wes brown może odejść bo nie gra. Ale Gibson O'Shea to już przesada. Patrząc że VDS i rudy skończyli karierę a niepewna jest też przyszłość Kuszczaka to ilu zawodników pościągamy?
» 8 czerwca 2011, 21:49 #48
mat3usz: hahahaha Gibsona to ja bym oddał za darmo. Jak patrzę jak gra to mnie ciarki przechodza.... O'Shea bym jednakz tej tróki zostawił :)
» 8 czerwca 2011, 22:06 #47
wrobel1992: SAF nie puści O'shea, to jakby oddać co najmniej 3 zmienników!
» 8 czerwca 2011, 21:49 #46
Cleverley: Gibsona z dopłatą bym oddał . nic w nim nie widzę, moim zdaniem do polskiej ligi by się nadał . Browna szkoda,ale nie ma co się marnowac, natomiast O'Shea zostaje ! ;)
» 8 czerwca 2011, 21:47 #45
DaniooO: sprzeciw!!
» 8 czerwca 2011, 21:46 #44
padre: NIE MA OPCJI

jak SAF sprzeda 3 wychowankow z, bądź co bądź, pierwszej drużyny i kupi 3 nowych zawodników to:

Manchester United nie zostanie dopuszczony do rozgrywek Premiership
» 8 czerwca 2011, 21:22 #43
maciek4o6: yyyy niby czemu ? To Pogba, Gill, Welbeck, Cleverley itp to nie wychowankowie z pierwszej drużyny ?
» 8 czerwca 2011, 21:26 #42
Melquiaves: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2011 21:18

Jak wspaniale, ze to nie my placimy 20 milionow za przecietnego Hendersona. :)

Btw. Liverpool 55 mlnow funtow za Carrolla i Hendersona. Ci to dopiero maja oko do talentow. :D
» 8 czerwca 2011, 21:17 #41
AFCAMUFC: caroll gra dobrze. w newcastle strzelał co chwile
» 8 czerwca 2011, 21:31 #40
RedDragon: Z Raule M. , Suarezem i z Torresem mieli nosa
» 8 czerwca 2011, 21:44 #39
Melquiaves: Pewnie, ze gra dobrze. Ale wart jest 15 mln, nie 35.
» 9 czerwca 2011, 00:28 #38
Powell: Takie czasy spowodowane m. in. przez Shity i Real, że przeciętniaki kosztują po 20 mln
» 10 czerwca 2011, 10:15 #37
ironia: Wątpię, że SAF odda O'Shea, prędzej Gibsona i Evansa.
O'Shea jest doświadczony, i może grać w środku jak i na boku taki uniwersalny. Przydatny piłkarz i dobry zmiennik.

Gibson - to nie klub dla niego, z całym szacunkiem dla niego, bo to wychowanek, był długo u nas, ale to nie jego poziom. Teraz kluby robią transfery i taki klub jak MU potrzebuje najlepszych, a Gibson to zapchajdziura.

Brown - szkoda, lubię go nie wiem dlaczego, ale wtedy kupno Jonesa oznacza out dla Wesa. Szanuję go za te lata spędzone w MU, też wychowanek.

Jeszcze dobrze byłoby się Obertana pozbyć, sory ale ja w chłopaka nie wierzę. Jest u nas trochę już i króluje tylko w rezerwach, na meczach daje du.. zazwyczaj. Mówcie se co chcecie, go też przydałoby się sprzedać.
» 8 czerwca 2011, 21:15 #36
Ekscelencja: No proszę proszę, Steve Bruce niech nie będzie taki cwany. Niby dobry kolega sir Alexa, niby Henderson już dawno dla nas zaklepany a tu taka szopka. Może jeszcze Welbecka by chcieli w pakiecie ? Rozumiem buisness is buisness ale trzeba im utrzeć nosa i ponegocjować trochę. Niech nie będą tacy hej do przodu.
» 8 czerwca 2011, 20:44 #35
Halas1234: ja lubie gibsona i Johna ale brown niech se idzie ale ich zeby nie sprzedawali wielki ubytek sa dobrymi zmienikami .:D
» 8 czerwca 2011, 20:41 #34
kckMU: Johna nie oddamy.
» 8 czerwca 2011, 20:33 #33
Taurus: A może niech tak się wymienią + United dopłaci te 8 mln
» 8 czerwca 2011, 20:32 #32
dave17: Henderson odchodzi z Sunderlandu do Liverpoolu za te 20 mln więc jaką Ty chcesz wymianę ? :)
» 8 czerwca 2011, 21:00 #31
Roo10ney: O'Shea na pewno zostanie, ale co z Brownem i Gibsonem to ja nie wiem. Obaj bardzo mało grają i nie świecą formą...
» 8 czerwca 2011, 20:20 #30
1993MU: SAF na pewno nie odda O'Shea. Gibsona pewnie też nie, bo mimo tego, że często grał piach to i tak dostawał kolejne szanse. Najprawdopodobniej odejdzie Brown, ale nie wiadomo, czy akurat do kotów.
» 8 czerwca 2011, 19:56 #29
qlop: gibsona to za jakąkolwiek sume niech SAF odda. JEST NIEPOTRZEBNY I DO TEGO ŻADEN TALENT Z NIEGO.
» 8 czerwca 2011, 19:56 #28
miko29: o'shea nie odejdzie jest za bardzo uniwersalny a przy kontuzjach i odejściu browna będzie nadal zapchaj dziurą. potrzebujemy go
» 8 czerwca 2011, 19:55 #27
DahDah: Phila Johna sobie wycenili na 19 mln , to jak te czarne koty dadzą 12 mln od głowy hmm można pogadać :)
» 8 czerwca 2011, 19:53 #26
maciek4o6: Po pierwsze Phil'a Jones'a a nie John'a, a po drugie nie Sunderland tylko Blackburn.
» 8 czerwca 2011, 20:04 #25
DahDah: Nazwisko przekręciłem bo nie wierze w tego grajka a po za tym nie chce mi się wstawiać śmiesznych apostrofów , które nie są mi do niczego potrzebne to język polski nie angielski.A napisałem że Czarne koty = Sunderland da 12 mln od głowy to wtedy można pogadać. Czytaj ze zrozumieniem.
» 8 czerwca 2011, 20:14 #24
Drenus: w Smallinga też nie wierzyłeś?
» 8 czerwca 2011, 20:17 #23
ironia: ta, tylko, że Phil Jones jest z Blackburn a nie Sunderlandu. albo ja nie kumam, albo ty źle piszesz.
» 8 czerwca 2011, 20:24 #22
UnMishii: poza tym apostrofy daje się tylko po samogłoskach - np. a, e, y. Tak gwoli ścisłości ;)
» 8 czerwca 2011, 21:07 #21
DahDah: ironia
SUNDERLAND
GDYBY
ZAOFEROWAŁ
ZA
NASZYCH
GRACZY:
BROWNA
OSHEJE
I GIBONA
12 MLN
OD
GŁOWY
TO
BYŚMY
POGADALI ,

NAPISAŁEM TYLKO ŻE JAK BLACKBURNY SOBIE WYCENILI 19 MLN ZA TEGO GRAJKA TO MY TAK SAMO MOŻEMY . Zresztą człowieku,jak już napisałeś - nie kumasz.

D O T A R Ł O ? !

Drenus- w ciebie już nie wierze.
» 8 czerwca 2011, 21:59 #20
Rarian: Oddać 3 wychowanków :(? W dodatku dobrych zmienników (zwłaszcza John)? Jestem na nie.
» 8 czerwca 2011, 19:45 #19
Przemo07: 12 MILIONÓW? Za 3 zawodników? Nie opłaca się, Brown na moje oko to około 5 mln funtów, O'shea ok. 7 mln, a Gibson 8-9 mln. To nam daje około 20 mln funtów
» 8 czerwca 2011, 19:43 #18
kacperos: te 20 mln funtów to niestety ale przesadzona kwota, bo według oficjalnych źródeł wartość całej trójki to jakieś 16 mln euro czyli ok. 12mln funtów, ale jak mielibyśmy zarobić na nich więcej to tylko się cieszyć
Pozdro
» 8 czerwca 2011, 19:58 #17
Javierfan: Chcę, by John został. Skoro Wes jest pogodzony z odejściem to raczej nie zatrzymujmy go... Johna lubię i pomimo tego, że pukają bracia da Silva jemu też należy się pierwszy skład...

Darron strzelił nam kilka ważnych bramek, ale jego czas nadszedł, jeśli chcemy mieć team na Europe to nie ma miejsca na słabe punkty...
» 8 czerwca 2011, 19:39 #16
krzychuuu17: A niech biorą ich nawet i za darmo! Gibson to dla mnie jedno wielkie nie porozumienie , Brown wgl nie gra , a Oszej dla mnie nigdy nie był jakimś wybitnym piłkarzem i zamiast niego wole Rafaela.
» 8 czerwca 2011, 19:34 #15
DahDah: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2011 19:39

Rafael dostanie urazu/kontuzji , ok zastąpi go Fabio czyli w twoim mniemaniu jest OK.
A moje pytanie brzmi czy bliźniaki wytrzymają cały sezon na zmiane raz jeden raz drugi?
» 8 czerwca 2011, 19:37 #14
df7: Za darmo? Dobrze ze nie masz nic do gadania bo pewnie MU za twoich rzadow by gralo w okregowce ;p. Gibson no coz plakac za nim nie bede chyba ze tam jego talent nagle wybuchnie w co w sumie watpie ;p. Browna troche zal bo tyle lat tu byl i jakos sie do niego przyzwyczailem chociaz malo gra. Ale O' Shea jest przydatnym zawodnikiem i nie powinien odchodzic. To idealny rezerwowy. Na wielu pozycjach moze grac i choc nigdzie wybitny nie jest to zawsze trzyma ten dosc dobry poziom. A Rafaela mozesz sobie wolec ale on sam calego sezonu grac na prawej nie bedzie wiec ktos na zmiane musi byc i tu sie irlandczyk idealnie nadaje.
» 8 czerwca 2011, 19:42 #13
elpajaco93: nie wie Saf musil by pasc na glowe jak sprzeda ta trojke za 12 mln minimalnie za 20 mln to owszem ale nie za 12, Oshea - 8, gibson- 7, brown- 5 ;]
» 8 czerwca 2011, 19:32 #12
DahDah: Nie moge z ciebie , dobry nick dobrałeś
Gibson 7 a Brown 5? Palnij się między oczy.
» 8 czerwca 2011, 19:33 #11
jameson97: za browna powinno sie wziasc 8 ale z uwagi na jego wiek 3-6 milionow wystarczy
a gibson i oseha to dobrzy zmennicy i jeszcze wychowankowie wiec nie ma sensu ich sie pozbywac
» 8 czerwca 2011, 19:38 #10
Sanitarium: Bwona zawsze lubiłem ale tak obiektywnie to on nigdy nie grał na poziomie United... Gibson to piłkarz z dobrym uderzeniem ale to są niestety tylko przebłyski...
» 8 czerwca 2011, 19:32 #9
DahDah: Jasne , skoro się kibicuje od 2009 :)
Bo rok wcześniej właśnie Brown grał pierwsze skrzypce. Nie bez przyczyny był w podstawowym składzie ligi mistrzów w 08' , oraz tylko on z pozostałych {Oprócz Ryana} pamięta czasy 1999 , czyli liczyć 12 lat . Całe życie w jednym klubie a ty mówisz że nie grał na poziomie United.SAF by go dawno sprzedał w takim razie.
Gratuluje.
» 8 czerwca 2011, 19:36 #8
Rooni126: Ja jakos ogladam mecze od wielu lat i jakos brown mnie tez nigdy nie przekonywal boczny obronca powinnien byc szybki i zwinny a brown jest taki nijaki dla mnie
» 8 czerwca 2011, 21:13 #7
Kajdan: Bez przesady troche za tanio. Ja mysle, ze za tych 3 graczy to mozemy spokojnie 20 baniek zgarnac.
» 8 czerwca 2011, 19:31 #6
sssexton90: tosz sam Oshea jest wart z 10 MLN a Gibson 5...

trzech za 15-20 MLN funtów jeszcze bym zrozumiał...
» 8 czerwca 2011, 19:23 #5
piokrop: 12 mln za trzech graczy? No bez przesady...
» 8 czerwca 2011, 19:21 #4
ironia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2011 19:18

"szukającego transferu na"

a nie szokującego? bo nie za bardzo tamto zdanie kumam.

O'Shea nie oddajemy, Gibsona z ucałowaniem ręki, Browna szkoda.

Za tą dwójkę 12 mln, ale od Oszej wont!
» 8 czerwca 2011, 19:17 #3
Mati865: popieram:D
» 8 czerwca 2011, 19:28 #2
Tristan: ta gdzie oszeje sprzedawać, może i jest przeciętnym zawodnikiem ale gdy potrzeba to wszędzie można go ustawić, na każdej pozycji w obronie i środek pomocy a i na bramce miał udany kiedyś występ:P i to jest właśnie jego silna strona taka zapchajdziura niezwykle pożyteczna
» 8 czerwca 2011, 19:33 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.