Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Na Old Trafford zgasną światła

» 25 marca 2011, 21:06 - Autor: Biafra - źródło: manutd.com
W sobotę 26 marca stadion Manchesteru United przez godzinę będzie pogrążony w ciemności, a wszystko to z okazji "Godziny dla Ziemi" - wydarzenia organizowanego przez światową organizację ekologiczną WWF.
Na Old Trafford zgasną światła
» Przyłącz się do światowej akcji tak jak United!
Słynne neony na Old Trafford zostaną zgaszone dokładnie o 20:30 (czasu miejscowego) jako znak przyłączenia się do akcji w której udział "wezmą" także inne słynne budowle na świecie jak Empire State Building w Nowym Jorku, Wieża Eiffla w Paryżu czy Opera House w Sydney.

United brało udział w "Godzinie dla Ziemi" także w poprzednich trzech latach, jako część prowadzonego przez klub na szeroką skalę programu "Reds Go Green".

W tym roku, WWF zaapelowało również do fanów Czerwonych Diabłów, aby Ci pokazali swoje poparcie i dołączyli do setek milionów ludzi na całym świecie, którzy wezmą udział w "Godzinie dla Ziemi". Aby dołączyć wystarczy wejść TUTAJ.

Swój udział zadeklarowała już legenda Manchesteru United Gary Neville, którzy zamierza w sobotę o 20:30 zgasić na godzinę światło w swoim domu. O to samo prosi również fanów swojego ukochanego klubu.

- Wspólnie możemy zrobić naprawdę dużo w celu utrzymania naturalnego środowiska na Ziemi przez długie lata - wyznaje Gary. - Zgaszenia światła dla organizowanej przez WWF "Godziny dla Ziemi" jest doskonałym sposobem, aby dotrzeć do olbrzymiej liczby ludzi i zmienić ich sposób myślenia.

- Mamy wiele do zrobienia, aby cieszyć się nieskażonym środowiskiem. Upewnij się, że nam w tym pomagasz - zakończył swój apel były kapitan United.

"Godzina dla Ziemi" przebyła bardzo długą drogę od momentu jej rozpoczęcia w Sydney w 2007 roku, kiedy to na godzinę światła zgasiły ponad 2 miliony ludzi oraz ponad 2 tysiące przedsiębiorstw. Od tego momentu zjawisko zdążyło już osiągnąć status globalnego fenomenu.

W zeszłym roku w Wielkiej Brytanii udział w akcji wzięło ponad 13 milionów ludzi i ponad 130 znanych budynków jak m.in Big Ben, Pałac Buckingham, London Eye, zamek w Edynburgu czy Stormont.

Dlaczego więc w tym roku Ty również nie miałbyś się przyłączyć do nich, czyniąc "Godzinę dla Ziemi" większą i lepszą niż kiedykolwiek wcześniej?

Więcej informacji na ten temat znajdziecie TUTAJ, a także na Facebooku.

Polska strona "Godziny dla Ziemi" znajduje się pod TYM adresem.


TAGI


« Poprzedni news
Chłopcy z Brazylii w trykocie United
Następny news »
O tym jak stadion został Teatrem Marzeń

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (38)


Sebek: Pisząc słowo "urządzenia" mam na myśli urządzenia elektroniczne wszelakiego typu a nie ich wąski przedział typu żarówki i neony. Prąd rozruchowy urządzenia elektronicznego jest większy niż prąd znamionowy czyli prąd ustalony podczas którego to urządzenie pracuje. Po wyłączeniu tych urządzeń trzeba będzie je włączyć co spowoduje większe zużycie prądu niż przez tą "zaoszczędzoną" godzinkę. Akcja nie ma sensu i jest pod publikę chyba więc ja np przejdę koło niej zupełnie obojętnie nie wyłączając żadnego elektronicznego urządzenia z którego korzystam aktualnie typu światło w pokoju, tv, komp w domu reasumując moją wypowiedź Manchester United to PANY :)
» 26 marca 2011, 20:22 #38
RedDevill: Elektryk :)
Może i prawda to co mówisz :)
» 29 marca 2011, 07:32 #37
Tomasson10: Miło, że MU włącza się w takie akcje ;)
» 26 marca 2011, 20:01 #36
daw7: Man United w służbie ekologii ;D
» 26 marca 2011, 15:21 #35
pawbuk6: Sama idea ochrony środowiska naturalnego jest słuszna, tyle że ta akcja jest skierowana nie do tych, do których powinna. Tak naprawdę zwykli użytkownicy mają dość niewielki wpływ na produkcję gazów cieplarnianych. Przecież aż tak bardzo nie ograniczymy zużycia prądu, bo w tej chwili praktycznie wszystko wymaga tego rodzaju energii. A największym trucicielem środowiska są kopalnie rzadkich metali, używanych przy produkcji baterii lub innych zaawansowanych technicznie urządzeń. Mnóstwo energii zużywają też różnego rodzaju przedsiębiorstwa, które przecież nie zatrzymają produkcji. Dobrym pomysłem jest inwestowanie w alternatywne źródła energii, jednak sprawdza się to na skalę przemysłową tylko w dość niewielkich krajach jak np. Norwegia.
» 26 marca 2011, 13:21 #34
DeeJay: A ja czytałem że ta Godzina dla Ziemi jest niezbyt dobra, gdyż żeby później włączyć te wszystkie światła i urządzenia trzeba więcej energii, niżeliby wszystko było włączone przez tą godzinę.
» 26 marca 2011, 12:02 #33
Tennant: OO to będzie fajny efekt :D. MU stało się eco-friendly ;p
Glory Glory MU
» 26 marca 2011, 11:11 #32
lipinho89: Jego trzeba po prostu do dr House zaprowadzić czy gdzież to nie ma podłoża na tle zdrowotnym bo to jest bynajmniej dziwne ale wierze w niego
» 26 marca 2011, 10:53 #31
MUforever9: Ja prędzej TV niż kompa
» 26 marca 2011, 09:02 #30
Macinho: Hah, ja TV nie wyłączę póki nie pożegnamy godnie Adama ;P
» 26 marca 2011, 16:00 #29
nysa94: To Elektrownie i dostawcy prądu powinni wyłączyć a nie Nas zachęcać :D
» 25 marca 2011, 23:36 #28
Bovver: to nie ma sensu ta akcja! Dlatego ze potem po upływie tej godziny jak wszyscy zaczną w jednakowym czasie włączać urządzenia zasilane prądem to wyjdzie na to jak by tej godziny nie było... Więc jak dla mnie żaden pożytek z tego i nie bede wyłączał kompa, nasza planetę można chronić na inne korzystniejsze i opłacalne sposoby...
» 25 marca 2011, 22:51 #27
AgEnT: Nie no może wyłącze komputer ( choć wątpie )
» 25 marca 2011, 22:44 #26
AFCAMUFC: co to da jak kilka świateł wyłączą. powinni ogólnoświatową akcje zrobić na całym swiecie wyłączyć prąd na godzine.
» 25 marca 2011, 22:27 #25
Taurus: Jak każdy wyłączy te "kilka" świateł zrobi się tego dużo... pomyśl.
» 26 marca 2011, 10:30 #24
Deluxe: Bardzo fajna ta akcja, nawet mieliśmy w szkole apel jej poświęcony. United po raz kolejny okazuje się wspaniałą drużyną, gotową, by pomagać i włączać się w tego typu akcje. I super ;)
» 25 marca 2011, 22:15 #23
Taurus: Ja tam pewnie nie wyłączę kompa , telewizora itd ale akcja jest dobra :)
» 25 marca 2011, 22:03 #22
Maxey: Cudowna idea. Tylko jak będą jakieś uszkodzenia w systemie elektroenergetycznym, to się ekolodzy nie odezwą.

To wyłączenie absolutnie nic nie daje. To nie jest oszczędność energii. Elektrownie pracują ciągle, i ciągle dostarczają energię do odbiorców. Jak na raz "wypadnie" kilkaset (tysięcy) odbiorców, to energia, której nie pobiorą i tak jest wyprodukowana i wysłana po sieci. Tyle tylko, że skoro nie zostanie wykorzystana, to sieć może być przeciążona - blackout bardzo prawdopodobny. Prosta zależność bilansu mocy.

Pozdrawiam wszystkich ślepo wierzących we wszystko, co fundują nam media.
» 25 marca 2011, 21:59 #21
Wik: Więc to bedzie bardziej symboliczna akcja;)
» 25 marca 2011, 22:16 #20
monnie: znasz pojęcie manifestu, ścisły umyśle?
» 25 marca 2011, 22:20 #19
Maxey: Jego znajomość nie zwalnia mnie od logicznego myślenia.
» 26 marca 2011, 10:06 #18
kondziu: ja wylacze kompa :^^^
» 25 marca 2011, 21:42 #17
patrykmufc: wyłączę !
» 25 marca 2011, 21:28 #16
jacaKONA: ja w ramach przyłączenia się do akcji podziałam na notebooku z baterii ;D
» 25 marca 2011, 21:21 #15
PanTadeusz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2011 21:22

Walka ze zmianami klimatu czy globalnym ociepleniem to zwykłe złodziejstwo... Ci "ekolodzy" wmawiają nam, że trzeba ograniczać ciepło i co2 żeby było zielono na ziemi... wystarczy skończyć podstawówkę, aby wiedzieć, ze rośliny potrzebują własnie ciepła i co2 najbardziej... no, ale Oni na tym niezłą kasę zarabiają. Jeżeli ktoś jest zainteresowany tematem polecam wypowiedzi Janusza Korwin-Mikkego na ten temat.
» 25 marca 2011, 21:21 #14
levybike: Co do samego Koriwna-Mikke, to trzeba pamiętać, iż on nie ma specjalistycznej wiedzy, co naukowcy. Aczkolwiek wiele masz racji, bo Plebs (80-90 % społeczeństwa) nie ma pojęcia o ociepleniu klimatu, a tym bardziej o efekcie cieplarnianym! To jest potężna broń, do manipulacji setkami milionów, a nawet miliardami ludzi na naszej Ziemi. Jedną z ciekawostek, jest to, że Ziemia, obecnie jest w najchłodniejszym stadium swego istnienia... Nie wiem czy za daleko nie wybrnąłem od tematu United ;) Pozdrawiam wszystkich fanów.
» 25 marca 2011, 21:49 #13
monnie: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2011 22:22

nie chcę po raz kolejny zagłębiać się w wypowiedzi człowieka, który wysyła mnie do kuchni i chce mi odebrać prawa wyborcze (JKM)
» 25 marca 2011, 22:21 #12
PanTadeusz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2011 22:30

Korwin-Mikke chce pozbawić praw wyborczych 90% społeczeństwa(przy wprowadzeniu republiki takiej jak w USA w XIX w gdzie głosowali mężczyźni z określonym wykształceniem, wiekie, zdając egzamin z konstytucji i płacąc 1 lub 2 dolary, za które wtedy można było wziąć rodzinie do dobrej restauracji - wtedy głosy oddawali ludzie, którzy się znali na tych sprawach a nie jak teraz gdzie 2 meneli ma więcej głosów niż profesor) lub chciałby wprowadzić monarchie co wydaje sie na teraz mało możliwe. Demokracja to najgorszy ustrój a jeżeli uważasz, ze w demokracji masz coś do powiedzenia(wielu ludzi ma takie złudzenie) to informuję, że wyliczono, iż prawdopodobieństwo, ze przejedzie nas samochód w drodze na wybory jest kilkanaście razy większe niż szansa, ze na głos zdecyduje o wyniku wyborów.
» 25 marca 2011, 22:28 #11
pawbuk6: Jeśli uważasz demokrację za najgorszy możliwy ustrój, to zaproponuj coś lepszego :D problem z Korwinem jest taki, że urodził się jako biały, mężczyzna, z odpowiednim kapitałem społecznym. Ciekawe czy tak samo by pieprzył gdyby urodził się w biedniejszym (nie tylko materialnie) środowisku. A jego zwolenników zachęcam do zastanowienia się czy na pewno ustrój, w którym 10% społeczeństwa ma głos, jest naprawdę taki wspaniały. Bo zakładają oni, że znaleźliby się w tych 10 procentach. A wg mnie mają 90% szans, że jednak znajdą się w tym gorszym położeniu. Myślenie naprawdę nie boli ;)
» 26 marca 2011, 13:14 #10
PanTadeusz: Już napisałem w poprzednim komentarzu o republice i Ona jest moim zdaniem obok monarchii najlepszym ustrojem. Wcale nie sądzę, że byłbym w tych 10% głosujących(zakładając, że będzie republika), ale wiem, że przynajmniej ludzie, którzy oddawali by głos mieliby pojęcie o tym a nie głosowali w ciemno w to co widzą w tv... Podstawowym problemem demokracji jest to, że jeżeli 2 meneli ma 2 głosy a profesor uniwersytetu 1 głos - to co zrobi ktoś kto będzie chciał wygrac wybory ? Meneli jest więcej więc będzie mówił proste rzeczy a jeżeli już założymy, ze będzie coś takowy polityk robił to będzie dawał zasiłki dla bezrobotnych by Ci na Niego głosowali... przecież to paranoja. Ktoś nie pracuje i jest za to nagradzany przez państwo a ktoś inny ciężko pracuje i 80% pieniędzy jest Mu zabieranych w podatkach... Podobnie z firmami; są źle zarządzane i zamiast zbankrutować rząd daje dotacje(10% łapówki biorą od tego więc rozdają jak najwięcej dotacji) takim firmom i przez to konkurencja na rynku jest tak słaba bo złe firmy nie upadają... Socjalizm się już tak szerzy, że na prawde to przechodzi ludzkie pojęcie. Jeżeli to do Was nie przemawia powiem tylko jeszcze tyle, że benzyna bez podatków kosztuje mniej niż 2 zł - ci bandyci na litrze benzyny ponad 3 zł kradną. Wystarczy popatrzeć na historie i w szczególności na USA z XIX w, które rozwijało się w sposób nieprawdopodobny i wszyscy jechali tam pracować - polecam, aby zapoznać się z ustrojem oraz panującymi wtedy zasadami prawnymi i popatrzeć jakie te rozwiązania były w porównaniu do tych rozwiązań, które demokratyczne rzadzy wprowadzają teraz zadłużając swoje państwa na setki miliardów.
» 26 marca 2011, 13:45 #9
pawbuk6: Popatrz na państwa Skandynawskie, które mają jedne z najwyższych podatków na świecie i są państwami wybitnie socjalnymi. Otóż w tych krajach żyje się, wg ogólnoświatowych badań, najlepiej. Po prostu tam społeczeństwo zawarło pewną umowę społeczną, że Ci lepiej zarabiający będą "pomagać" tym biedniejszym. I, o dziwo, to działa! A przykład Stanów Zjednoczonych XIX wieku jest moim zdaniem nietrafiony, bo bieda tam była wprost nieprawdopodobna, a wyjazd stamtąd do Europy był również wielkim ryzykiem. Gospodarka USA w tamtym czasie, to był przykład czystego kapitalizmu - nie sprawdził się on jednak (inaczej sądzą libertarianie ;) ) i dlatego nigdzie obecnie nie można go spotkać. Po prostu interwencja państwa w gospodarkę jest potrzebna.
» 26 marca 2011, 14:00 #8
PanTadeusz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.03.2011 18:43

Państwa skandynawskie to masz racje, że to wybitny socjalizm - kraje niewolnicze można powiedzieć bo nic tam nie można robić - wszystko jest kontrolowane itp. Jakoś to funkcjonuje tylko dlatego, ze nie są w UE; to powoduje, ze upadają nieco wolniej niż reszta europy i dlatego są postrzegani jako kraje gdzie się żyje najlepiej ponieważ w UE nie dość, że socjalizm to jeszcze Ci z Brukseli kradną masę pieniędzy. Co do Stanów z XIX w to mam tylko jedno pytanie - skoro była tam taka bieda to dlaczego była NIESPOTYKANA chyba w historii ilość imigrantów ? Ponieważ uczciwie pracując można było się tam dorobić fortuny(jak to w kapitalizmie). Co do biedy to masz racje - była; jest w społeczeństwie taka część ludzi, którzy nie lubią pracować - Oni w kapitalizmie są bardzo biedni - I BARDZO DOBRZE! Co do tego, że nigdzie nie można teraz spotkać kapitalizmu to się nie zgadzam. Wystarczy popatrzeć z większych krajów(jak daje przykład Lichtensteinu to wszyscy mówią, ze sie nie liczy bo za mały kraj) na Chiny - komunistów i socjalistów tam dawno nie ma(mimo, ze rządzi partia komunistyczna niby ;) - rośnie kapitalizm a c za tym idzie Chiny stają się największą potęgą gospodarczą ;) Interwencja państwa w gospodarkę nie jest potrzebna; wystarczy popatrzeć, ze tam gdzie państwo wkłada paluchy to jest ZAWSZE źle! Prosty przykład - w Polsce walczy się o to, aby rodziło się więcej dzieci i rodzi się coraz mniej. W Chinach walczy państwo z przyrostem dzieci i efekty widać. Po prostu państwo się nie powinno wtrącać a ludzie sobie poradzą sami i gospodarka również sobie poradzi o wiele lepiej bez niczyjej pomocy.
» 26 marca 2011, 18:40 #7
pawbuk6: Czemu niby uważasz, że państwa Skandynawskie upadają? Moim zdaniem są one u szczytu. A to "niewolnictwo", czy jak tam to nazwiesz, to rodzaj umowy społecznej, powszechnej zgody między obywatelami, że trzeba zrezygnować z części swoich praw, aby wszystkim żyło się lepiej. I żyje!
W XIX wieku do Stanów przybywały rzesze imigrantów z Europy, ale tylko dlatego, że była tam nadzieja, NADZIEJA na to, że będzie im lepiej. Bardzo niewielu udawało się wtedy dojść do czegoś własną pracą, nazywano to American Dream, Większość nadal żyła w skrajnej nędzy. I właśnie do tego prowadzi kapitalizm w czystej postaci, bez żadnych regulacji. Jest niewielu bardzo, bardzo bogatych i wielu biednych. A to nikomu nie służy. Dlatego interwencjonizm państwa jest czasami potrzebny.
W Chinach kapitalizm w czystej postaci? Wolne żarty. Przecież tam państwo ma kontrolę nad wszystkim. A gospodarka po prostu nadrabia wieloletnie zaniedbania. Co może się skończyć, kiedy siła robocza przestanie być tam tak tania. Pamiętaj, że Chińska gospodarka opiera się głównie na kapitale zagranicznym i eksporcie. Ma bardzo słaby popyt wewnętrzny i jest w pewnym sensie uzależniona od koniunktury na rynkach światowych.
» 28 marca 2011, 09:37 #6
PanTadeusz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2011 16:14

Po 1 nie twierdzę, że w Chinach jest pełen kapitalizm. Po 2 jakoś dziwne, że to Amerykańscy robotnicy(prawie najniższa warstwa społeczna) jako pierwsi mieli samochody a nie robotnicy Europejscy. Jeżeli mówisz o biedzie to chyba tylko w tym sensie, ze w kapitalizmie zarobki są niskie i tutaj nie ma co dyskutować, ale za to ceny są O NIEBO niższe! " aby wszystkim żyło się lepiej" - Skąd ja to znam ? Wracając do Chin to teoretycznie sa uzależnione od eksportu, ale popatrz na to, że to oznacza równocześnie, ze inne państwa są uzależnione od towarów z Chin ;] Co do tego czy w Chinach ten kapitalizm jest to moim zdaniem miernikiem tego, ze czy kraj jest socjalistyczny jest ilość związków zawodowych i ich znaczenie oraz system emerytalny - porównaj te rzeczy w Chinach i w UE a zobaczysz różnice i to tłumaczy dlaczego Chiny stają się 1 gospodarką świata. Jakoś Szwecja nią nie jest ;) Sory za taka późną odpowiedź, ale nie zorientowałem się, że odpisałeś.
» 10 kwietnia 2011, 16:08 #5
Sebek: Nie wiem czy wszyscy wiedzą o tej "wspaniałej" inicjatywie, otóż prąd rozruchowy jest większy niż prąd pobierany podczas pracy danego urządzenia więc......naprawdę to telewizja :), nic to nie da po prostu
» 25 marca 2011, 21:14 #4
jacaKONA: chyba w samochodach ;d bo jeśli chodzi o żarówki, neony i inne oświetlenie to nie ma znaczenia. nawet było w pogromcach mitów o tym ;] i mit oczywiście obalony. to że samochód na rozruch potrzebuje kilkanaście razy więcej niż podczas jazdy to nie znaczy że wszystkie urządzenia ;p
» 25 marca 2011, 21:21 #3
DrunkenBear: Programy mitów, to dla idiotów z US ;] Dzięki UE mamy prawie wszędzie teraz tylko żarówki energooszczędne, które pobór mocy przy włączaniu mają o 30% większy niż podczas świecenia jak już się nagrzeją... Więc ta akcja jest nadzwyczaj idiotyczna. Już nawet o tym w zeszłym roku wypowiadali się fizycy z wielu uczelni... Ale co tam, trzeba testować socjotechniki...
» 26 marca 2011, 11:20 #2
MUmanutd: dobrze ze wtedy meczu nie mamy :)
» 25 marca 2011, 21:10 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.