Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Sytuacja kadrowa bez znaczącej poprawy

» 25 lutego 2011, 12:07 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Rio Ferdinand i Jonny Evans nie zagrają w najbliższych spotkaniach Manchesteru United z Wigan Athletic (26 lutego) i Chelsea (1 marca). Obrońcy mają być do dyspozycji sir Aleksa Fergusona na mecz z Liverpoolem.
Sytuacja kadrowa bez znaczącej poprawy
» Rio Ferdinand i Jonny Evans nie zagrają w najbliższych spotkaniach Manchesteru United z Wigan Athletic i Chelsea. Obrońcy mają być do dyspozycji sir Aleksa Fergusona na mecz z Liverpoolem.
– Jeśli chodzi o kontuzje, to niewiele się zmieniło. Robimy wszystko, aby Ryan Giggs mógł zagrać z Wigan. Michael Owen już z nami trenuje, więc weźmiemy go pod uwagę. Rio i Jonny Evans powinni wrócić na mecz z Liverpoolem, który jest za tydzień – mówi sir Alex Ferguson.

Kilka tygodni trzeba będzie poczekać na powrót pozostałych kontuzjowanych zawodników – Park Ji-sunga (ścięgno udowe), Andersona (kolano) i Antonio Valencii (kostka).

– Ji-sung wróci za dwa tygodnie, a Anderson za trzy. Teraz jest w Portugalii i będziemy monitorować jego sytuację – dodaje Ferguson.

– Antonio na treningach spisuje się dobrze, ale trudno ocenić kiedy wróci. Musimy podjąć decyzję w zależności od tego jak się będzie czuł. Powrót po tak długiej kontuzji nie jest łatwy, lecz mamy nadzieję, że za dwa tygodnie pojawi się na boisku.

Sir Aleksa Fergusona nie ucieszyła specjalnie wiadomość o wymianie murawy na DW Stadium. Wigan tuż przed meczem z Manchesterem United zdecydowało się całkowicie wymienić nawierzchnię.

– Jest to dla nas pewne zmartwienie, choć sądzę, że murawa jest dobra. Czeka nas trudny mecz, bo Wigan gra fantastyczny futbol. Na tym etapie sezonu nie ma łatwych spotkań. Najważniejsze jednak, aby grać swoje, bo drużyna, która będzie najbardziej konsekwentna, wygra tytuł – stwierdza sir Alex.


TAGI


« Poprzedni news
Przeciwko Wigan na nowej murawie
Następny news »
Owen tajną bronią Fergusona

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (48)


Lukixp: a teraz pomyslcie ze Nani lapie kontuzje i wypada ze skladu na miesiac. katastrofa po prostu.
» 26 lutego 2011, 00:41 #41
Klimaa: Jak wrócą pomocnicy nasza sytuacja się diametralnie poprawi!
» 25 lutego 2011, 23:44 #40
tomaszekgta4: i to jest bigos.
» 25 lutego 2011, 22:24 #39
smiglo: Jutro 12:15 Orange Sport Info program Monachium 1958
» 25 lutego 2011, 21:10 #38
plinert: Valencia to jak transfer. Daj Boże, zeby prezentował pozom jak na początku sezonu..

Przegrywamy z Chelsea w BITWIE KIBICÓW. Zajrzyjcie na ligamistrzow . com i odsajcie głos, bo przegramy!!
» 25 lutego 2011, 20:41 #37
Bovver: ja nie mogę sie doczekać powrotu Valenci
» 25 lutego 2011, 20:06 #36
paweldorynek: Zgadza się - Valencia to człowiek który może poruszyć ten zespół, nadać mu jakości w ofensywie..Czekamy na wielki powrót !!
» 25 lutego 2011, 18:17 #35
paweldorynek: Ferdinand to takie niedotykalne jajko, mocny facet a więcej się leczy niż gra..Jego kontuzjogenność jest porażająca..Co trzeci mecz łapie kontuzje. Nie ma chyba drugiego takiego klubu w lidze i całej europie..Gramy ogromnymi falami, dobre mecze przeplatamy fatalnymi z przewagą tych drugich..Ciężko będzie przy tylko kontuzjach dotrwać na pierwszym miejscu do końca sezonu..Na Ligę Mistrzów skład mamy za słaby..Brak klasowych pomocników.Pozdrowienia dla wszystkich kibiców MU
» 25 lutego 2011, 16:55 #34
Drenus: skoro Rio jest "niedotykalnym jajkiem", to co powiesz o piłkarzach takich jak Owen, Hargo, czy swego czasu Louis Saha?
Poza tym bierz pod uwagę fakt, że gość jest już po trzydziestce. A środkowi obrońcy to zwykle zawodnicy, którzy (obok bramkarzy) rozgrywają najwięcej występów w sezonie.
» 25 lutego 2011, 17:24 #33
paweldorynek: Hargo to już zupełnie inna bajka..Swietny piłkarz zniszczony przez kontuzje..Dzisiaj bardzo by się przydał przy słabych występach Carricka i Flatcher'a..Ja rozumiem leczyć kolano kilka miesięcy ale leczyć łydkę od października? Panowie coś tutaj jest nie tak..Wydaje mi się, że problem tworzy się w głowie zawodnika, który ma jakiś zewnętrzny lęk przed powrotem..Życzę mu jak najlepiej i chciałbym zobaczyć go jeszcze na boisku ale nie ma się co oszukiwać..To najbardziej nieudany transfer ostatnich lat w MU :(
Czekam na moment kiedy w tabelce kontuzje zobaczymy słowo - brak
» 25 lutego 2011, 18:22 #32
Amon: Mam pytanie , jak wygląda nasz bilans bramkowy ponieważ tutaj jest inaczej i na Onecie ? :)
» 25 lutego 2011, 16:32 #31
LTMek: 57-25
» 25 lutego 2011, 16:48 #30
Baku95: Myślę że środek obrony Vidić-Smalling jest dobry. Nie jest tak dobry jak Vidić-Ferdinand ale istnieje obawa że niedoświadczony Smalling popełni błąd ja jestem spokojny myślę że MU poradzi sobie z Wigam. Ciekawi mnie mecz z Chelsea i Liverpool'em myślę że te dwa spotkania ostro zmotywują chłopaków do jeszcze większego wysiłku! Glory Glory Man United
» 25 lutego 2011, 16:32 #29
Macinho: Szkoda, ale myślę, że Smalling i tym razem nas nie zawiedzie ;)
» 25 lutego 2011, 16:26 #28
Adamczik: Niestety, ale musimy się liczyć z dwoma porażkami. Na Stamford z Chelsea. Wydarcie im punktu będzie wielkim sukcesem. Tam nikt nie wygrywa, nikt nie gra dobrze, nawet Barcelona za swoich najlepszych dni męczyła się w Londynie niemiłosiernie. To jest dziś inna drużyna, ale to w dalszym ciągu Chelsea Londyn walcząca o mistrzostwo Anglii, nie wolno o tym zapominać. Co do Liverpoolu i Wigan jestem dobrej myśli. Kolejny problem to Arsenal. Jeśli nie damy im rady, to zaczną się poważne schody w drodze do mistrzostwa. Porażka z Chelsea i z nimi może oznaczać dwupunktową stratę w tabeli na 8 kolejek do zakończenia. To niby nic, ale z tego co pamiętam Arsenal grał już z wielką czwórką wszystkie mecze.
» 25 lutego 2011, 16:24 #27
gerry69: Do końca sezonu mamy jeszcze mecz z Liverpoolem i z Wami. Z Chelsea rozegraliśmy dwa spotkania i z MC również.
» 25 lutego 2011, 16:27 #26
gerry69: Miło słyszeć w czasach gdy kluby praktycznie nieustannie jadą po sobie tyle szacunku do przeciwnika. Oczywiście w tej lidze polec można z każdym. Kiedyś jechałem autobusem na przeciwko kibica FCB który kupuje sobie bilety na mecze i leci do Hiszpanii raz na jakiś okres czasu i tylko słuchałem jak opowiadał kogo to nie "pojadą" w najbliższym czasie. Więc jestem na prawdę pełen uznania do kibica drużyny która od lat na prawdę odnosi sukcesy.
» 25 lutego 2011, 16:25 #25
misiek98: VDS

Rafael Smalling Vidic Evra

Nani Scholes Fletcher Giggs

Rooney Berbatov

I możemy pokonać Chelsea
» 25 lutego 2011, 15:30 #24
polak1997: kurde troche cieka sprawa bo co miesiac mamy pełno kontuzji , wtedy akurat są ważne mecze !! trzeba zadbac bardziej o zawodnikow bo innaczej bedzie cieko!!
» 25 lutego 2011, 15:00 #23
Quba18: Hmm, chyba news troszkę nieaktualny, bo ja czytałem, że Giggsy jutro raczej będzie do dyspozycji Fergiego. To, że nie będzie Rio to się nie martwię, bo Smalling u boku Vidy gra fantastycznie. A Antonio ma wrócić na mecz FA Cup z Arsenalem.
» 25 lutego 2011, 14:56 #22
polak1997: masz racje tylko ze kontuzje mamy co miesiac i ich kest pełno jak juz powiedzialem !!
» 25 lutego 2011, 15:01 #21
LTMek: Z obroną akurat problemów nie ma, na prawej obronie wolałbym jednak zobaczyć Rafaela aniżeli sztywnego O'Shea...
Problemy są w ataku i w pomocy, bo ostatnio naprawdę trudno znaleźć u nas środkowego pomocnika w formie...
» 25 lutego 2011, 14:52 #20
Drenus: Problem ze znalezieniem środkowego pomocnika pojawił się już w tamtym sezonie, jednak wtedy w - nie da się ukryć - lepszej formie był Fletcher, a i czasem jakieś trafienie dokładał Gibson. Natomiast teraz spadła forma Szkota, Irlandczyk przestał oddawać strzały na bramkę, Anderson przeplata dobre mecze słabymi, sporą część sezonu znajdując się na liście kontuzjowanych. Carrick gra bez zmian, co wcale nie jest dla niego komplementem. A Scholes nie młodnieje.
Dlatego naprawdę żałowałem przegapienia okazji kupienia VdV za tak dobrą cenę...
» 25 lutego 2011, 16:38 #19
gerry69: Najważniejsze jest abyście nie przegrali pierwszego meczu w tej batalii.
Jeżeli się rozpędziecie to żaden rywal nie jest straszny, podobudowani jednym zwycięstwem możecie pójść za ciosem. Kluczowe będą pierwsze spotkania.
» 25 lutego 2011, 14:47 #18
LTMek: W tym przypadku to ma mało do rzeczy, obydwa mecze gramy na wyjeździe, więc jest się o co martwić, Manchester prezentuje wręcz denny poziom na wyjazdach, dziwię się, że skończyło się to na razie tylko na 1-nej porażce...
Z Wigan gracze pójdą pewnie na minimalizm, co może ich zgubić, mecz z Chelsea będzie naprawdę trudny, gdyż co roku mamy z nimi ogromne problemy i ostatnimi laty zwycięstwo na ich boisku było dla nas wręcz nieosiągalne...
» 25 lutego 2011, 14:59 #17
michalk86: Ciezko sie zapowiada najblizsze 4-5 meczow...
Denerwujace jest to, ze wyslalismy Parka ktory mial wrocic z Pucharu Azji i grac z nami, a juz praktycznie od 3 tygodni pauzuje i konca nie widac. A jest nam potrzebny, bo lewe skrzydlo lezy strasznie. Brak Valenci i Giggsa, kto ma tam grac? Gibson - lol.

Obawiam sie, ze po meczach z Chelsea i Liverpoolem Arsenal moze z nami sie zrownac punktami albo nawet w najgorszym scenariuszu - przegonic.
» 25 lutego 2011, 14:19 #16
LTMek: Wyjazd na tego typu turnieje to również jest rzecz, która się zdarza (patrz puchar narodów afryki) i każdy trener bierze to pod uwagę, dlatego dziwi mnie brak jakichkolwiek zmienników na pozycję skrzydłowych.
Istnieje przekonanie "jak wróci Valencia to...", które jest co najmniej błędne, bo jak wypadnie Nani to co, znów będzie "jak wróci Nani to..."?
Silny skład, to nie jest ten, który znajduje się na papierze, ale ten, który jest zdolny do gry i jest w formie.
Prócz Naniego, w chwili obecnej nie mamy tak naprawdę żadnego szybkiego skrzydłowego...
» 25 lutego 2011, 15:02 #15
cnk: scholes musi zagrac bo inaczej lipa
» 25 lutego 2011, 13:17 #14
Elventar: napewno na 100000% przegramy z chealse jeżeli caric i evans beda grali od 1 minuty to jest pewne bo nie raz sie sprawdzalo ;]
» 25 lutego 2011, 12:55 #13
Drenus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.02.2011 16:27

kto Ci wystawi kontuzjowanego Evansa, kiedy w takiej dyspozycji jest Smalling i Vidic? do tego mamy jeszcze w obwodzie Browna, a od biedy może zagrać O'Shea?
Do tego dość czytelnie zaznaczone było, że "Rio Ferdinand i Jonny Evans nie zagrają w najbliższych spotkaniach Manchesteru United z Wigan Athletic (26 lutego) i Chelsea (1 marca)"

A co do występu Carricka. SAF wystawił na Marsylię 3 środkowych o defensywnych preferencjach, bo: 1. mamy w tej chwili tylko jednego rozgrywającego (brawo odkrywco, tak, chodzi mi o Scholesa), a gdyby jemu coś się stało, nie mielibyśmy kogo wystawiać w lidze (znów brawa za skojarzenie faktu, że nasz drugi rozgrywający - który, bądź co bądź, rozrzuca piłki lepiej niż Carrick, Fletcher czy Gibson... tak jest, chodzi o Andersona - jest kontuzjowany)właśnie na zbliżające się mecze z Chelsea i L'poolem (w tym momencie zdanie trochę straciło sens, więc przeczytaj je jeszcze raz, tym razem ignorując nawias). W Marsylii mogliśmy pozwolić sobie na grę na remis, bo - jak zapewne wiesz - w LM gra się jedynie dwa mecze i w perspektywie rewanżu na Old Trafford, składu jakim dysponowaliśmy, oraz powrotu kilku ważnych graczy ofensywnych, możemy być optymistami z tego wywiezionego remisu.

W lidze czeka nas teraz kilka ważnych, czy wręcz kluczowych spotkań. Tutaj nie możemy pozwolić sobie na grę na remis, utratę punktów. Dlatego wątpię, żeby SAF wystawiał w meczu z Chelsea dwóch lub (nie daj Boże!) trzech środkowych defensywnych, tak jak to miało miejsce w meczu z Marsylią. (tak ode mnie, mam nadzieję, że zagramy tradycyjnym 4-4-2, kolejny raz zrażam się do 4-3-3. Szczególnie z Rooneyem na skrzydle i Fletchem, Gibą i Carrickiem na środku. Ale, jak mówiłem, cel minimum w pierwszym meczu z Marsylią, przynajmniej moim zdaniem, został osiągniety)

Więc - suma sumarum - raczej nie musisz przejmować się występem "carica i evansa od 1 minuty".
» 25 lutego 2011, 16:26 #12
vasyl2603: Jesteśmy chyba pionerami jesli chodzi o taka liczbe kontuzji w zespole myśle ze Rio godnie zastąpi Smalling lecz nasz środek pola już tak nie cieszy ;/ do tego mecz na wyjeździe no nic zobaczymy jak będzie.
» 25 lutego 2011, 12:15 #11
golbus: jesli Carrick nie umie grac z przodu to niech sie cofa i chroni tyły..
» 25 lutego 2011, 12:54 #10
LTMek: Kontuzje to rzecz normalna, nie do pomyślenia jest tylko brak szerokiej kadry w naszym wykonaniu... ^^
» 25 lutego 2011, 14:56 #9
golbus: Rio by sie przydał...ale z Wigan nie powinno byc problemów, gorzej z chelsea..i jak Carrick bedzie grał tak jak z Marsylio to dziekuje bardzo...co myslicie??
» 25 lutego 2011, 12:11 #8
kocisz191: Ja myślę, że nie masz racji. Jak Carrick gra to przynajmniej tracimy mniej bramek. Wiem na pewno, że w pierwszym składzie nie może być dwóch defensywnych (Fletcher-Carrick/Gibson - którego nie wiem do której grupy zaliczyć), ani dwóch playmakerów(Anderson-Scholes) - sytuacja w formacji 4-4-2 oczywiście.
» 25 lutego 2011, 13:13 #7
parada: Ciezko stracic bramke grajac 8 defensywnymi pilkarzami, tylko Nani, Roo i Berba grai ofensywnie czasami się podłączył Gibson...
» 25 lutego 2011, 14:11 #6
grzeho16: ja bym zagrał 4-3-3 w pomocy fletcher,ewentualnie scholes i na skrzydłach nani z gigsem a w ataku roo, berba ,chicharito lub owen
» 25 lutego 2011, 14:28 #5
LTMek: 4-3-3 już dawno nie graliśmy i pewnie długo grać nie będziemy, Ferguson nie lubi tego ustawienia i zdaje sobie sprawę, że na tyle mocnego środka pola nie mamy, by ją stosować.
Jak dla mnie połączenie Fletcher-Scholes/Anderson wychodzi nam najlepiej w środku pola, Carrick ostatnio nie jest w formie, Gibson natomiast jest jednym wielkim nieporozumieniem...
» 25 lutego 2011, 14:55 #4
Drenus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.02.2011 17:16

grzeho16
ujmę to w skrócie: ciesze się, że nie jesteś Fergusonem
» 25 lutego 2011, 17:16 #3
grzeho16: ja też się cieszę
» 25 lutego 2011, 18:57 #2
golbus: mogli by zagrac 4-3-3..Nani, Berba i Roo z przodu, a w pomocy...wiesz ja bym zrobił tak: Gibson, Scholes no i ten Carrick. co z tego jak Ser Alex nie lubi tej formacji..
» 25 lutego 2011, 21:35 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.