Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

LM: Marsylia na drodze Manchesteru United

» 17 grudnia 2010, 12:19 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
W siedzibie UEFA w Nyonie rozlosowano pary 1/8 finału Ligi Mistrzów. Manchester United zmierzy się z Marsylią.
LM: Marsylia na drodze Manchesteru United
» W siedzibie UEFA w Nyonie rozlosowano pary 1/8 finału Ligi Mistrzów. Manchester United o ćwierćfinał Champions League będzie walczył z mistrzem Francji - Olympique Marsylią.
Czy losowanie 1/8 finału LM było dobre dla Manchesteru United?
Manchester United na południe Francji pojedzie 23 lutego. Rewanż odbędzie się 15 marca na Old Trafford.

Los mógł skojarzyć Manchester United z AS Romą, Interem Mediolan, AC Milanem, FC Kopenhagą, Olympique Lyon i Olympique Marsylia, bo kluby z tego samego kraju nie mogą się spotkać w 1/8 finału. Z mistrzami Francji "Czerwone Diabły" zagrają po raz pierwszy w fazie pucharowej.

Przedstawicieli „Czerwonych Diabłów” zabrakło na losowaniu, gdyż ze względu na duże opady śniegu ich lot został odwołany. W Szwajcarii nie pojawił się m.in. sir Bobby Charlton, który miał być specjalnym gościem uroczystości.

Pary 1/8 finału:
AS Roma - Szachtar Donieck
AC Milan - Tottenham Hotspur
Valencia - Schalke
Inter Mediolan - Bayern Monachium
Olympique Lyon - Real Madryt
Arsenal - Barcelona
Olympique Marsylia - Manchester United
FC Kopenhaga - Chelsea


TAGI


« Poprzedni news
Scholes nie zagra z Chelsea!
Następny news »
Fletcher: Musimy zdominować grę

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (243)


TheRedDevil008: nie jest zle, zawsze moglo byc gorzej ... chelsea ma dobrze bo gra z kopenhagą, ale jak odpadnie to sie chyba opije ze szczescia !! oby tak sie stalo, a swoja droga to powinni trafic na real albo bacelone , ewentualnie na ac milan... oni by im pokazali ich miejsce w szeregach!! i tak to powinno byc!!
» 20 grudnia 2010, 20:51 #214
javier10: 1/4
AS Roma-AC Milan
Schalke-Real Madryt
Inter Mediolan-Manchester United
Arsenal-Kopenhaga w Meczu Chelsea-Kopenhaga 1/16 nie obstawiam
ale wolalbym aby kopenhaga wygrala!
» 19 grudnia 2010, 11:36 #213
javier10: inter- bayrem phi wczesniejszy byl taki final ciekawe kto dostanie baty?
» 19 grudnia 2010, 11:22 #212
bober89: nie wiem w jakiej formie wróci Inter z klubowych mistrzostw świata, które wczoraj wygrał, ale raczej chyba bym stawiał na Bayern.
» 19 grudnia 2010, 12:00 #211
javier10: mu powinien byc bardzo zadowolony z losowania lm, marsylia to nie trudny a ni nie latwy przeciwnik a le dla czerwonyh diablów francuzi nie powinni chocby zremisowac obstawiam wynik pierwszego meczu:2-0 dla mu drugi:1-0
» 19 grudnia 2010, 11:20 #210
skyline: catalacticos

Matrixa to Ty się za dużo naoglądałeś, to raz.

Dwa, że nie słyszałem,aby w tv mówiono, że farsa to najlepsza drużyna w historii. No moze w historii Twojej urojonej wyobraźni.

3. Zrozum, że moda na farse niedługo minie. Przecież Ronaldinho taaak pięknie czarował, a teraz?? To samo będzie z Twoim klubem.

4. Spadaj na swoją stronkę farsy a nie tu syf robisz.

Pozdro.
» 18 grudnia 2010, 20:09 #209
FanRooney: Myśle że ten mecz przeciwko "Les Phoceens" będzie nie łatwą przeprawą.Maja świetnych zawodników ale damy rade:)
» 18 grudnia 2010, 13:31 #208
dkwart123: mam pytanie na kogo możemy trafić gdy pokonamy om
» 18 grudnia 2010, 13:29 #207
javier10: oby kopenhaga he he he he!
» 19 grudnia 2010, 11:26 #206
siara93: jak dla mnie bardziej wyrownanych losow byc chyba nie moglo za wyjatkiem MU i Chelsea, ktore teoretycznie maja najlatwiejsze zadanie choc Marsylia jest w stanie zaszkodzic United. Nie wiem tylko czy Valencia zdazy wykurowac chocby na jeden z dwoch meczy przeciwnko OM. Jego obecnosc bardzo by sie przydala, bo naprawde nie bedzie to latwy mecz, a o sile tego zespolu przekonala sie sama Chelsea, ktore bedziemy podejmowac juz jutro. Mnie osobiscie najbardziej ciekawi pojedynek Bayernu z Interem. Jak dla mnie oba kluby prezentuja idealnie rowny poziom gry przeplatajac swietne wystepy z gorszymi. Barcelona vs Arsenal, po raz kolejny konfrontacja zespolow, ktore stawiaja na widowiskowosc, efektownosc i skutecznosc. Na pewno szykuja sie ciekawe pojedynki.
» 18 grudnia 2010, 13:02 #205
jutrenka: Policzyłeś/aś?
» 12 stycznia 2011, 16:11 #204
wrooney: Hej, wiecie może czy po 1/8 jeśli przejdziemy dalej to zagramy z drużyną z pary FC Kopenhaga - Chelsea, czy będzie losowanie?
» 18 grudnia 2010, 11:48 #203
kckMU: Losowanie, z kim zagramy na 100% będzie wiadomo przy losowaniu półfinałów.
Chyba dobrze prawie, bo jeszcze śpię, jak coś to poprawcie.
» 18 grudnia 2010, 11:51 #202
Nani17WrC: też mi się tak wydaje :)
» 22 grudnia 2010, 08:53 #201
zencia: A jeżeli Barcelona przegrała na początku sezonu z beniaminkiem, to można być pewnym jej formy przez cały rok? :D
» 19 grudnia 2010, 19:49 #200
Yoroii: wy i tak odpadniecie z lyonem, tak jak to było rok temu xp
» 18 grudnia 2010, 11:41 #199
Agusssia: Tobie się chyba klawisze pomyliły przy pisaniu nicku, kibic Realu chwalący wniebogłosy Barcelone?? Czegoś tutaj nie rozumiem
» 18 grudnia 2010, 11:50 #198
littleboy1989: Nie no Panowie 'catalacticos' to chyba od Kataloni, nie?
Ale Barca i tak odpadnie bez roznicy czy teraz czy potem czy dopiero z nami w finale... who cares
» 18 grudnia 2010, 12:30 #197
Sebastianek9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.12.2010 13:29

Najpierw piszesz, że nie ważne z kim odpadną to i tak będą najlepsi, a później, że grają futbol totalny. Skoro są tacy ''idealni'' to powinni wygrywać wszystko. Wcale bym się nie zdziwił jakby Barca nie wygrała ani La Ligi, ani LM. Pozdro dla fanów United ;D PS Barca wszystko demoluje, a Hercules ? :P
» 18 grudnia 2010, 13:27 #196
czqu: mi jest szkoda, że nie trafiliśmy Romy. Nawet lubię ten zespół, mają wielu ciekawych piłkarzy, a do tego kluby łączy wspomnienie 7-1 na OT. OM może do tego nam napsuć krwi.
» 18 grudnia 2010, 10:58 #195
koperManUnited: [link usunięty]
» 18 grudnia 2010, 10:59 #194
Romcio17: dołączam się do pytania
» 18 grudnia 2010, 13:07 #193
naze: ich* pomylilem sie xd
» 18 grudnia 2010, 10:38 #192
naze: ahahah swietnie !! sreal odpadnie ;D oni nie umieja wygrac z Lyonem od pamietnych czasow... Lyon to i pieta achillesowa ^^ a Man Utd trafilo na dobry zespol ale spokojnie damy sobie rade. Szkoda ze OM tak szybko odpadnie bo ladnie graja w pilke. Hmm mamy w tej fazie dwa finaly z przed lat- ciekawe mecze to beda. Ogolnie to mysle ze angielskie kluby zdominuja w tym roku LM
» 18 grudnia 2010, 10:37 #191
dziani23: cwelsi przegrają dwumecz z kopenhagą zobaczycie :P


ja stawiam w dwumeczu dla United 3:0 !!
» 18 grudnia 2010, 10:29 #190
Raddick25: Manchester - Marsylia 1-0 i 1-1 awans - Manchester U
Bayern - Inter 0-0 i 1-1 awans - Bayern
Szachtar - Roma 2-1 i 2-2 awans - Szachtar
Barcelona - Arsenal 2-1 i 0-1 awans - Arsenal
Tottenham - Milan 3-1 i 0-2 awans - Milan
Schalke - Valencia 2-0 i 2-2 awans- Schalke
Real - Lyon 3-0 i 2-2 awans - Real
Chelsea - Kopenhaga 3-2 i 1-1 awans - Chelsea

cwiercfinaly

Manchester United - Bayern 3-1 i 0-0 awans - Manchester U
Real - Szachtar 1-0 i 1-1 awans Real
Arsenal - Milan 0-0 i 0-0 k. 8-7 awans - Arsenal
Schalke - chelsea 2-1 i 0-0 awans - Schalke

pólfinaly

Manchester United - Schalke 1-1 i 2-2 awans - Manchester United
Real - Arsenal 2-1 i 3-3 awans - Real

Finał

Manchester United - Real Madryt 1-1 K . 11-10 i Mamy Lige Mistrzów !!
» 18 grudnia 2010, 09:56 #189
Marasisonlyone1: tak mamy lige misrzow a ty nie masz mozgu
» 18 grudnia 2010, 10:24 #188
roki2008: Raddick25 - możesz mi wyjaśnić skąd wiesz o tym, że takie będą ćwierćfinały i półfinały?
» 18 grudnia 2010, 10:27 #187
Yoroii: @urban1996 i roki2008: on tylko typuje, idioci...
» 18 grudnia 2010, 11:43 #186
dreddx: Oni maja po 14 lat, jak moga to zrozumiec? ^^
» 18 grudnia 2010, 12:32 #185
houston8: Chelsa Londyn ale treafile dobrze na Kopenhage:D
» 18 grudnia 2010, 07:55 #184
Gjorgiewicz: marekis014
Co jest z tobą nie tak. Znalazłeś sobie darmowy sposób reklamowania się? Na każdą stronę klubu Premiership się ładujesz? Który kolwiek news otworzę, twoje koszulki walą mi po oczach.
Panowie Admini, co to jest. Won z tym paziem. Facet robi sobie butik ze strony!
» 18 grudnia 2010, 01:50 #183
jarek879: ja w 1/4 chcialbym Bayern i ich dojechac ostro a w 1/2 real a final z barca i wygrac
» 18 grudnia 2010, 00:16 #182
Dodek798: Awansujemy dalej :D przeciwnik aż tak trudny nam sie nie trafil.Moglo być gorzej...
» 17 grudnia 2010, 23:13 #181
MDuch7: Moim zdaniem 1/4 bd wygladac tak
Barcelona ManU Bayern Tottenham Chelsea Valencia Szachtar Real
Chciałbym aby MU zagrało z Bayernem i sie zrewanżowało to wtedy w finale pewnie z Barca
Glory
» 17 grudnia 2010, 22:19 #180
grg: ManU ? a co to za drużyna ?;x
» 17 grudnia 2010, 22:23 #179
H2O1994: Ja też nie znam takiej drużyny.
» 18 grudnia 2010, 07:22 #178
UnMishii: kurde nie wiem co macie do tego skrótu ManU, ale JA jak przeglądam zagraniczne serwisy to prawie zawsze jest użyty skrót ManU. Czyżby nikt nas nie lubił? Albo wszyscy redaktorzy z Anglii to ignoranci nie wiedzący jak wielką obrazą jest ten skrót? Taaa, to pewnie to...
» 18 grudnia 2010, 09:43 #177
Yoroii: [link usunięty]
» 18 grudnia 2010, 11:46 #176
javier10: ciebie grzmi barca i mU? juz wole chelsea- MU w finale
» 19 grudnia 2010, 11:28 #175
rvn10: A to ciekawe typowałem w sondzie, że United wylosuje Marsylie, ba nawet śniło mi się, że ich wylosują..ale beka ;)
» 17 grudnia 2010, 22:00 #174
jacmik10: Arsenal-barcelona,bajern-inter,lyon-real , ciekawe rewanze .A co do United ,przeciwnik niby nie najlepszy, ale trzeba sie postarac.W 1/4 chcial bym aby Manchester trafil na real,o ile pokonaja lyona,nie moge sie doczekac :)
» 17 grudnia 2010, 21:56 #173
adrian93: wygramy 3-0 i 4-2
» 17 grudnia 2010, 21:52 #172
ziomboy777: Beka z Realu... ci to maja szczescie do tego Lyonu :-) a Arsenal do Barcy :-) ... w sumie ja osobiscie najmniej chcialem zebysmy trafili na klub z Francji ale jest jak jest... nie sadze zeby to byl łatwy dwumecz... ale mysle ze oni powinni sie bardziej nas obawiac niz my ich! ... a tak off top... juz tylko dwa dni ;] pozdro@ll!;)
» 17 grudnia 2010, 21:44 #171
Damiane: Chelsea i tak przegra ;D
» 17 grudnia 2010, 21:26 #170
Sebastianek9: Wg mnie nie ma co chwilowo wybiegać w przyszłość. Nie wiadomo jaką formę będzie prezentować OM za 2 miesiące, co nie zmienia faktu, że wierze w wysoką wygraną United. Chwilowo skupmy się na lidze i meczu z CFC ;).
» 17 grudnia 2010, 21:21 #169
mateusz1616: Kiedy usłyszałem,że losowanie ma prowadzić Sir Bobby Charlton to wybiegłem w przyszłość,a mianowicie:rok około 2020 losowanie par LM poprowadzi Sir Ryan Giggs:)I wtedy usłyszałem,że Sir Bobby nie dotarł:)
» 17 grudnia 2010, 20:50 #168
MUFC10: To jest stosunkowo łatwy przeciwnik dla ManUTD. Powinni sobie poradzic w dwumeczu.:D
Glory!:)
» 17 grudnia 2010, 20:20 #167
jutrenka: No nie jest źle.To będzie ciekawy mecz ale Arsenal-Barca to będzie normalnie hit na środę!(lub wtorek):D.Moim zdaniem przejdą drużyny:
AS Roma
AC Milan
Valencia
Inter Mediolan
Real Madryt
Arsenal - Barcelona
Manchester United
Chelsea
» 17 grudnia 2010, 20:14 #166
mila2406: nie zgodzę się z Tobą ;P Mam nadzieje, że AC Milan odpadnie... Życze Tottenhamowi, żeby ich rozwalił. Nie lubię włoskich zespołów. Moim zdaniem:
AS Roma
Tottenham
Schalke
Bayern
Lyon - myślę, że Real poraz kolejny zawiedzie
Arsenal rozłoży Barce, nie lubie tej drużyny. Wszyscy stawiają ją za wzór...
Manchester United
co do Chelsea to nie wiem bo oni grają różnie, ale raczej odpadną
» 17 grudnia 2010, 21:52 #165
jutrenka: Sorki przejdzie Arsenal:D
» 12 stycznia 2011, 16:10 #164
Furai: marsylia może nie jest bardzo wymagającym rywalem, ale może namieszać. Jednak jeśli nasza obrona utrzyma obecną formę to nie ma szans żeby United nie wyszło z 1/8 zwycięsko.
» 17 grudnia 2010, 19:58 #163
Bovver: mecz barcy z arsenalem bedzie hitem
» 17 grudnia 2010, 19:27 #162
smok77: Nasze diabełki !!
» 17 grudnia 2010, 19:21 #161
rege: A co was tak ten Real boli?;)

Już więcej komentarzy o Królewskich niż o Smerfach czy Arsenalu. Nie logiczne. Tak jakby to oni byli głównym przeciwnikiem Manchesteru.

Ja Real lubie. Denerwuje mnie tak napinka na nich. Kupują bo mają, szkółka nie dostarcza im perełek i są zmuszeni kupować by utrzymać się na górze.

Wolę Real niż Barcę bo Katalończycy niby grają pięknie, mają dużo wychowanków ale mimo to wolę graczy Realu. Nie trawię Pique, Alvesa, Valdesa, Messiego... Za dużo o nich gadają już ludzie. Poza tym chciałbym aby wreszcie ich hegemonia w Europie się skończyła.
» 17 grudnia 2010, 19:20 #160
jonolek: dokładnie o to chodzi, zgadzam się w 100%.
» 17 grudnia 2010, 19:25 #159
Agusssia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2010 19:45

Nie wiem czemu, ale ja też nie trawię piłkarzy Barcelony

A co do losowania to trafiliśmy jak na początek nie najgorzej, powinniśmy spokojnie wygrać : )
» 17 grudnia 2010, 19:44 #158
mila2406: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2010 22:04

zgadzam się... Barca to zespół, który stawiany jest za wzór... Dzisiejsza wypowiedź Pola dla NSport - może nie zacytuję jak to było dokłądnie ale - "Barcelona to najmocniejszy zepół na świecie." Denerwuje mnie ten klub... Powiedzmy sobie szczerze - gdy oglądalem mecz z Realem to było mi szkoda tego zespołu. Ok no zagrali lepiej. Natomiast jeżeli chodzi o ich kibiców no to maskara. Tylko gwizdy i obraźliwe gesty w kierunku CR7... Nie było słychać ani żadnego konkretnego dopingu tak jak to jest u nas w United. Doszedłem do wniosku, że Bursaspor ma lepszych fanów. Oprawe na mecz z Manchesterem mieli niezłą. Mimo przegranej oni ich nie zawiedli.

Gdy słyszę nazwisko Valdez i Messi to mnie w krzyżu strzyka. Nie trawię ich.... Wielkie nagłówki chociażb po ostanimi meczu ligowym - "Messi strzela cudownego gola" itp a gol jak każdy inny, bo to że ominął kilku piłkarzy to wielki wyczyn. Na YT możnaby zobaczyć setki takich bramek Giggsa, Cantony, Maradony czy innych zawodników

Ja tam lubie Real... Tylko mogliby trochę przystopować z zakupami... Taka moja sugestia... Nie jestem pewny tylko czy przełamią klątwę 1/8 LM
» 17 grudnia 2010, 22:03 #157
AFCAMUFC: znów arsenal dostanie lanie od barcy i szczęsny powie że przegrali tylko 7 lub więcej do zera bo barca miała szczęscie.

a szkoda ze na rome nie trafiliśmy.

lyon wywali real jak rok temu :)
» 17 grudnia 2010, 18:59 #156
blejd7: tylko że lyon w zeszłym sezonie grał całkiem inaczej i real też. Real do wiosny poprawi grę i spokojnie poradzi sobie ze słabym w tym sezonie lyonem. Najciekawszy mecz to Barca-Arsenal. Jeśli messi i xavi będą w słabej formie to Barca może mieć problem
» 17 grudnia 2010, 19:04 #155
TheRedUnited: Obejrzyjcie ten filmik :

http : / / sport.gadu-gadu.pl/ 5542451336235206010/ niesamowite1-papuga-wymienia-pilkarzy-manutd1

Nawet papugi już kibicują United.
» 17 grudnia 2010, 18:59 #154
jonolek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2010 19:26

był już o tym news
» 17 grudnia 2010, 19:26 #153
rm900502: Jestem bardzo zadowolony z losowania.

Olympique Lyon - Real Madryt. I mam nadzieje że Real znowu nie przejdzie xD
» 17 grudnia 2010, 18:52 #152
Paps: Jakbym mial postawic na awanse to tak:
Szachtar,Tottenham,Valencia,Bayern,Real M,Barcelona,Chelsea i MY oczywiscie:)
» 17 grudnia 2010, 18:36 #151
groblu99: Szesliwe losowanie dla united marsylia nie jest najlepsza w tym sezonie obstawiam 5:2 w dwumeczu :) glory glory man united
» 17 grudnia 2010, 18:34 #150
Arturek15: wiedziałem, że trafimy na Marsylie :)
ależ mamy szczęście :D
» 17 grudnia 2010, 18:32 #149
Werker999: Arturku ;) W tych czasach w LM nie można już mówić o szczęściu ;p noo, 1 wyjątek, Chelsea i ich potężna Kopenhaga.
» 17 grudnia 2010, 21:05 #148
DevilUnited: wojtas - Jeżeli myślisz , że dwumecz Milanu zakonczty sie ich porazka 3:7 to jestes w błędzie , choć sam stawiam na Tottenham ! A Valencia na pewno nie odpadnie z rąk Schalke ! Chelsea ulegnie Kopenhadze ? Haha ! Czy wy już na głowe upadliscie co niektorzy ?
» 17 grudnia 2010, 18:31 #147
H2O1994: Marsylia jest w tym sezonie w bardzo dobrej formie, wygrywa niekiedy po 5:0. Myślę że to godny rywal dla nas i liczę na przejście do 1/4. Każdy bramkowy remis na wyjeździe będzie dobrym wynikiem a na OT liczę na wygraną z jednobramkową przewagą.
» 17 grudnia 2010, 18:07 #146
blejd7: Marsylia w zeszłym sezonie była dużo lepsza niż teraz. według mnie przejdziemy bez problemu. mają dosyć dobrą ofensywę ale w obronie popełniają dużo błędów i mam nadzieję, że je wykorzystamy. jak zespoły będą w podobnej formie jak teraz to liczę na 2 do 1 na Stade Velodrome i 3 do 0 na Old Trafford
» 17 grudnia 2010, 18:15 #145
H2O1994: Obyś miał rację.
» 17 grudnia 2010, 18:25 #144
blejd7: w zeszłym sezonie w ofensywie rządził Niang i bardzo często Ben Arfa gdy wchodził na boisko to potrafił namieszać. ale teraz żadnego nie ma już w klubie. Dużym zmartwieniem może być Valbuena ale my mamy około 15 zawodników którzy mogli by być dla nich dużym zmartwieniem więc ja o awans się nie martwie :)
» 17 grudnia 2010, 18:46 #143
blejd7: w zeszłym sezonie w ofensywie rządził Niang i bardzo często Ben Arfa gdy wchodził na boisko to potrafił namieszać. ale teraz żadnego nie ma już w klubie. Dużym zmartwieniem może być Valbuena ale my mamy około 15 zawodników którzy mogli by być dla nich dużym zmartwieniem więc ja o awans się nie martwie :)
» 17 grudnia 2010, 18:54 #142
chicharito11: Dobrze , że trafiliśmy na Marsylię . Myślę , że wygramy ale najłatwiej nie będzie. Lepiej gdybyśmy trafili na Kopenhage , lecz oczywiście trafili na Chelsea :(

GLORY GLORY MAN UNITED
» 17 grudnia 2010, 18:03 #141
wojtas9515: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2010 17:59

Moje typy:

AS Roma - Szachtar Donieck (dwu mecz 4:2) awans Roma
AC Milan - Tottenham Hotspur (3:7) awans Tottenham
Valencia - Schalke (3:4) awans Schalke
Inter Mediolan - Bayern Monachium (1:3) awans Bayern
Olympique Lyon - Real Madryt (1:6) awans Real
Arsenal - Barcelona (5:6) awans Barcelona
Olympique Marsylia - Manchester United (1:7) awans United
FC Kopenhaga - Chelsea (4:3) awans Kopenhaga

co o tym sądzicie?? ;P
» 17 grudnia 2010, 17:56 #140
H2O1994: Hehe, nie przesadzasz??
» 17 grudnia 2010, 17:58 #139
wojtas9515: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2010 18:01

Według mnie to dobre typy. W tym roku bedzie się dużo działo.
» 17 grudnia 2010, 18:00 #138
DavidKu: He he he bardzo śmieszne. Oczywiście nie ma szans aby chociaż jeden się sprawdził a i to 6 do 1 to chyba ci się pomyliło. Real na pewno odpadnie z Lyonem.
» 17 grudnia 2010, 18:06 #137
wojtas9515: może macie rację ale zawsze trzeba mieć nadzieję :)
ważne tylko żeby Manchaster doszedł do finału a reszta mnie nie obchodzi.
» 17 grudnia 2010, 18:18 #136
Arturek15: noo nie wiem co do niektórych nie jestem pewien... ale w United myślę, że będzie z 1;3 w dwumeczu dla nas :)
trochę za dużo wszędzie tych goli, no ale..
» 17 grudnia 2010, 18:29 #135
blejd7: Tottenham będzie miał duże problemy z pokonaniem Milanu. głównie będzie to zależało od dyspozycji Bale i VDV.

Inter ponownie ogra Bayern. Niemcy w lidze spisują się poniżej krytyki więc nie sądzę aby sprawili opór Interowi.

Real wygra z Lyonem ale nie aż taką wysoką różnicą bramek. myśle że w dwumeczu będzie 3-1

Arsenal może zatrzymać Barcelonę jeżeli odpuści sobie już walkę o mistrzostwo :)

My pewnie wygramy z OM. Myślę że 4 do 1.

Chelsea miała farta w rozstawieniu. gdyby trafiła na Inter, Milan lub Romę to by odpadła a tak myślę że wygra 3 do 1. mam nadzięję że w ćwiercfinale nie będą mieli tyle szczęścia.
» 17 grudnia 2010, 18:42 #134
jonolek: chyba ci się coś pomyliło wojtas ;)
» 17 grudnia 2010, 19:29 #133
Marcinek: wygramy z marsylią u siebie 3:0 a na wyjeździe 1:0
» 17 grudnia 2010, 17:55 #132
adrian9243: Ciekawe co Real "1/8 finału" pokaże ;)
» 17 grudnia 2010, 17:44 #131
H2O1994: Najprawdopodobniej to co zawsze pokazuje w 1/8:D
» 17 grudnia 2010, 17:59 #130
Martin: Mam taką nadzieję H2O1994 :D Zobaczyć twarze zawodników Królewskich po przegranym dwumeczu - bezcenne. To samo tyczy się Barcy.. Musimy trzymać kciuki za Arsenal.
» 17 grudnia 2010, 18:09 #129
H2O1994: Arsenal gdyby wygrał też cieszyłbym się.
» 17 grudnia 2010, 18:10 #128
Mirro: AS Roma - Szachtar Donieck - najbardziej wyrównana, obok meczu Valencii z Schalke, para. Roma, nie oszukujmy się, w tym sezonie gra straszny piach w porównaniu do 2009/10, ale ma przewagę w jednym punkcie nad Szachtarem, który na finiszu pierwszej połowy ukraińskiej ligi ma 12 (!) punktów przewagi nad drugim Dynamem. Otóż Włosi grają bez przerwy zimowej, zaś Ukraińcy będą przystępowali do 1/8 finału bez żadnych rozgrywek ligowych od końcówki listopada... Dlatego też mój wybór tutaj pada na Romę.
AC Milan - Tottenham Hotspur - Spursi dostali najgorszego rywala, na jakiego tylko mogli trafić. Atak Milanu jest w tym sezonie niesamowicie mocny, a i reszcie formacji nic zarzucić nie można. Jednak Koguty mają tę przewagę, że jeżeli z Włoch wywiozą chociaż remis, to na własnym boisku nie dadzą sobie awansu wyrwać. No i Bale, jeżeli nie napatoczy mu się jakaś kontuzja (odpukać!), to Tottenham ma spore szanse na awans.
Valencia - Schalke - bardzo wyrównana para. O obydwu zespołach nie będę się wypowiadał, bo wiem na ten temat tyle, co przeciętny Kowalski na temat rozszczepiania atomów uranu, ale na razie mój typ pada na Valencię - po pierwsze, ma atut grania jako pierwsza na własnym boisku, po drugie, Schalke z taką dyspozycją, jaką prezentuje w Bundeslidze, nie ma prawa zagrać w ćwierćfinale Champions League, byłoby to zaprzeczenie podstawowych praw natury i kropka.
Inter Mediolan - Bayern Monachium - "ukochany" trener wszystkich fanów United nie doprowadzi Interu nigdzie poza pierwszą szesnastkę Europy. Skoro Inter daje sobie wklepać 3:0 bardzo średniemu w tym sezonie Werderowi, to z Bayernem - chociaż także niezbyt zachwycającego w Bundeslidze - ma takie szanse, jak żółw błotny w wyścigu na 100 metrów z Usainem Boltem.
Olympique Lyon - Real Madryt - Real ma Mourinho - Lyon Puela. Real ma kosmiczną ofensywę, Lyon, w porównaniu z Galacticos - komiczną. Real ma awans, Lyon nie ma awansu. Tyle na ten temat.
Arsenal - Barcelona - z powodu wyssanej z mlekiem matki nienawiści do Barcelony bardzo chciałbym uwierzyć, że Kanonierzy jakoś podołają Messiemu (błeee) i spółce. No ale jakoś mi się to nie udaje. Arsenal może liczyć maksymalnie na remis na Emirates i na porządny oklep na Camp Nou. Ale kto wie? Jeżeli tylko ktoś odpowiednio szybko połamie nogi temu wkurzającemu karzełkowi, to wszystko jest możliwe.
Olympique Marsylia - Manchester United - o tym rywalu marzyłem. Marsylia nie ma raczej szans na jakikolwiek wynik w tej rywalizacji. Oczywiście może być też tak, że MU powróci do formy sprzed dwóch-trzech miesięcy, kiedy zremisowałoby nawet z MKS Kluczbork... Ale miejmy nadzieję, że tak się nie stanie.
FC Kopenhaga - Chelsea - najnudniejsza para. Niebiescy nie mają prawa nie wyjść z tej rywalizacji zwycięsko, a jeżeli nie wyjdą, to robię zmasowany atak na ich stronę i obśmiewam od góry do dołu każdego piłkarza w drużynie. Jezus może i mógł zamieniać wodę w wino i przywracać zmarłych do życia, ale nawet on nie był takim cudotwórcą, żeby Kopenhaga mogła cokolwiek ugrać.

Dzięki wszystkim, którym chciało się to czytać (są tacy)?
» 17 grudnia 2010, 17:14 #127
DavidKu: Granie najpierw na wyjeździe jest atutem, a nie u siebie, chyba się trochę nie znasz albo nie rozumiesz o co chodzi w dwumeczach. A Srealu to nie bądź taki pewien bo oni z Lyonem odpadali zawsze i najprawdopodobniej tak będzie też teraz.
» 17 grudnia 2010, 18:13 #126
tinteczka: W końcu ktoś wytłumaczył wszystko dziewczynie. Dzięki! :)
» 17 grudnia 2010, 18:28 #125
Mirro: Real (nie Sreal - minimalna drobinka szacunku należy się najbardziej utytułowanemu klubowi w historii) jednak ma to, czego nie miał w ostatnich latach, a tym czymś, a raczej kimś, jest Mourinho. A co do dwumeczów - niby co jest atutem w fakcie, że musisz grać pod presją strzelenia jednej-dwóch bramek? Jeżeli Valencia wygra załóżmy 2:0 u siebie, to może się nastawić na defensywę na wyjeździe, nie bojąc się o wynik w pierwszym meczu. Quod Est Demonstrantum.
» 17 grudnia 2010, 18:44 #124
blejd7: Valencia też w lidze nie imponuje i na własnym stadionie nie radzi sobie z dużo słabszymi rywalami dlatego obie drużyny mają wyrównane szanse na awans
» 17 grudnia 2010, 19:13 #123
DavidKu: Hehe jakiego szacunku?? Szacunku dla komercyjnej zbieraniny płatnych najemników. Czy dla historii opartej o wykupienie węgra i argentynczyka? Szacunku dla pieniądza? Poszanuj normalnych ludzi i zamknij się prosze...
» 20 grudnia 2010, 12:20 #122
welllone: W tym momencie niby losowanie ułożyło się dla nas po myśli. Zespół bez większych sukcesów na arenie międzynarodowej, z ligi francuskiej która trzeba sobie napisać szczerze jest średnia. Nie chciałbym, żeby w tym dwumeczu Marsylia zaskoczyła.
Rewanże widzę za poprzedni rok będą już w 1/8.
Który to już raz w przeciągu ostatnich lat Real gra w 1/8 z Lionem ??
Chciałbym, żeby Arsenal trafił z formą i wyeliminował Barcę. Raz, że ostudziłoby to ich kibiców, dwa pokazało gdzie miejsce hiszpańskiej ligi, trzy dominacja drużyn z PL w Lidze Mistrzów to poza rokiem ubiegłym standard i tak powinno być.
» 17 grudnia 2010, 17:04 #121
ManUtdFun: Chciałęm grać z Marsylią i z nimi gramy :) ja się cieszę z tego losowania :) Lyon tak jak i w tamtym roku gra z Realem, ciekawe jak tym razem będize :D
» 17 grudnia 2010, 17:03 #120
manutdfan92: Myślę że dość dobrze trafiliśmy. Marsylia to wcale nie łatwy przeciwnik, ale styl jaki prezentują chyba odpowiada naszym piłkarzom. Olympique to wybiegana, silna drużyna, a na takie jesteśmy przygotowani z racji tego w jakiej lidze gramy. Ogólnie mówiąc będzie dobrze tylko nie można zlekceważyć przeciwnika.
Co do innych par to liczę że Tottenham utrze nosa Milanowi, a Arsenal chociaż spróbuje podjąć równorzędną walkę z Barcą. Wszystkiego można się też spodziewać po Kopenhadze. Bardzo nie chciałem na nich trafić i cieszę się, że to Chelsea będzie musiała zmierzyć się z tym nieprzewidywalnym zespołem. Z innych par typuje zwycięstwa Romy, Valencii, Realu i Interu (choć co do dwóch ostatnich typów nie jestem do końca przekonany).
» 17 grudnia 2010, 16:46 #119
Joninho7: Żal mi Arsenalu;/ to będzie Kanonada Kanonierów.
» 17 grudnia 2010, 16:39 #118
bulwazi: Nie powinno byc problemow z przejsciem przy obecnej formie naszej drużyny. Kolejnego przeciwnika poznamy na drodze losowania?? wiadomo juz na kogo mozemy trafic?? Pozdro
» 17 grudnia 2010, 16:36 #117
rooney717: Nie bądzcie, tacy pewni awansu Realu Madryt, Lyon im zdecydowanie nie leży. A wystarczy przypomnieć, że w poprzednim sezonie to właśnie Lyon wyeliminował Real w 1/8 Ligi Mistrzów.
» 17 grudnia 2010, 16:33 #116
DevilUnited: Ja czuje że w 1/4 trafimy na Tottenham . Gdy przejdziemy do 1/2 , zagramy z Realem .
» 17 grudnia 2010, 16:23 #115
InglorOronar: 1/4
AS Roma
Tottenham Hotspur

Valencia
Inter Mediolan

Real Madryt
Barcelona

Manchester United
Chelsea

12

Tottenham Hotspur
Inter Mediolan

Barcelona
Manchester United

final

?
» 17 grudnia 2010, 16:22 #114
tomek1887: nie zgadzam sie z tym mysle że jezeli wypadnie ze rywalem barcy bedzie real to on sie zmotywuje i wygra z barcą a finale spokaja sie real i MU
» 17 grudnia 2010, 16:32 #113
szajba7: Ja jestem zadowolony z losowania. Ciekawe mecze się zapowiadają ;)
» 17 grudnia 2010, 16:21 #112
Tomasson10: A teraz pobawię się w typera :D
Roma wygra Szachtarem Donieck
Tottenham po zaciętej walce wygra z Milanem
Valencia - Schalke
Inter Mediolan po ciężkiej walce nie da rady Bayernowi
Real wysoko wygra z Lyonem
Arsenal przegra z Barceloną
Wiadomo kto wygra w meczu MU - Marsylia
Chelsea bez jakichkolwiek problemów wygra z Kopenhagą.
» 17 grudnia 2010, 16:14 #111
Tomasson10: Najciekawszy mecz to na pewno będzie Arsenal - Barcelona. Ciekawie się rówinież zapowiada Inter - Bayern i Tottenham - Milan.
Marsylia? Jest dobrze. To może nie najsłabszy rywal, ale mogliśmy trafić na kluby o wiele mocniejsze.
» 17 grudnia 2010, 16:10 #110
Kmmanutd: Ostatnio wspomniałem, że fajnie byłoby trafić na Olympique Marsylię ponieważ napewno będzie to ciekawa rywalizacja. Uważam, że Manchester United powinien awansować dalej bez większych problemów. Mam tylko nadzieje, że nie będzie w drużynie żadnych kontuzji.
» 17 grudnia 2010, 16:05 #109
ChicharitoFun: Manchester wygra spokojnie z Olimpique

ale inaczej mo ze być z Lechem
» 17 grudnia 2010, 15:56 #108
oscarinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2010 15:53

To co... tym razem dzieciaki Wengera kończą przygodę na 1/8 ? ;D

a tak poważnie, to chciałbym żeby wszystkie 4 zespoły z Anglii awanasowały dalej
» 17 grudnia 2010, 15:52 #107
UKShetman: co nas interesuje twój lech? nie chcę słyszeć nazwy tego klubu, to jest strona fanów MUFC!
» 17 grudnia 2010, 16:09 #106
kckMU: Tylko, że jak Lech niszczył mierne City to min. DevilPage również się bardzo cieszyło.
» 17 grudnia 2010, 16:12 #105
Lukixp: ja bede kibicowal Lechowi jako polak, dopoty dopoki nie bedzie gral z United :P
» 17 grudnia 2010, 17:12 #104
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2010 15:30

Pamiętacie jak chciałem Marsylię? Bardzo się ciesze :)
Ale ta LM będzie bardzo ciekawa, już ostrze łapy na
Inter - Bayern,
Arsenal - Barcelona i równie ciekawy mecz Roma - Szachtar :)

PS:
Lech trafił na Bragę. Pierwszy mecz w Poznaniu.
» 17 grudnia 2010, 15:28 #103
Martin: Dodam, że jeśli Lech wyeliminuje Bragę jego następnym przeciwnikiem będzie zwycięzca meczu Sparta Praga - Liverpool :) A z Marsylią to rzeczywiście trafiłeś niczym rasowy snajper ;]
» 17 grudnia 2010, 18:11 #102
kamil0811199: A na temat raelu co powiesz ?
a ja poprostu nie lubie bayernu
» 17 grudnia 2010, 15:28 #101
DevilUnited: Może lepiej zamiast kopac rywala bez piłki , trafiał by karne .

Ale ogółem , to dobrze zrobił ! :D
» 17 grudnia 2010, 15:26 #100
anagaro: wolałbym mocniejszy zespół, ale losowanie jest dobre.

thespoiler.co.uk/index.php/2010/12/16/naughty-rooney-has-a-little-kick-at-chamakh
» 17 grudnia 2010, 15:22 #99
michalek1993: fajnie go podciął xd
» 17 grudnia 2010, 15:25 #98
brutal4: nie lubie chamskich zagran:P ale to bylo sprytne wyeliminowal z akcji ofensywnej jednego z lepszych zawodnikow arsenalu:p
» 17 grudnia 2010, 16:35 #97
UKShetman: Runi zawsze był zadziora
» 17 grudnia 2010, 22:54 #96
DevilUnited: kamil - Moim zdaniem Inter jest w tym sezonie zbyt słaby , a Bayern chetny rewanżu . Internazionale nic nie zrobi z Benitezem , bo to nie jest trener który może w chwili obecnej poprowadzić drużynę do zwycięstwa w Lidze Mistrzów , a to co się stało pięć lat temu , to już było dawno , i raczej się nie powtórzy . Oczywiście to tylko moje zdanie i taka filozofia .

MU,Bayern,Real,Barcelona,Valencia,Roma,Tottenham,Chelsea .
» 17 grudnia 2010, 15:20 #95
szelejson: Van Persie juz przed losowaniem mówił ,że chciałby trafić na Barce , Walcott też - marzenia się spełniają ;)
» 17 grudnia 2010, 15:19 #94
kamil0811199: Jestem pewny że real odpadnie. myślałem że trafimy na jakiś włoski ale nie jest żle.
REAL CHELSEA BAYERN OUT
» 17 grudnia 2010, 15:17 #93
DevilUnited: Jak wcześniej napisałem , Tottenham poradzi sobie z Milanem . Bayern zrewanzuje się Interowi , a Arsenal nie da rady wyeliminować FCB .
» 17 grudnia 2010, 15:16 #92
slowak: łoł arsenal z barcelona bede chceic sie zemscic :D a my z marylia jest git ale zal chelsea z kopenhaga(na swoim poziomie):D
» 17 grudnia 2010, 15:06 #91
RedDragon: Proszę Cię naucz się pisac, bo każda twoja wypowiedz kole w oczy.
"... bebe chceic"
» 17 grudnia 2010, 15:19 #90
DevilUnited: Ja też stawiałem na Marsylię , głosowałem na nich w sondzie .

Arsenal - Barcelona 2
Milan - Tottenham 2
Valencia - Schalke 1
Inter - Bayern 2
Olimpique Lyon - Real 2
Marsylia - MU 2
Kopenhaga - Chelsea 2
Szachtar - Roma 2

Takie moje zdanie , chodzi tu oczywiście o dwumecz . Szykuje się ciekawy sezon .
» 17 grudnia 2010, 15:05 #89
mon: jeszcze dodam...
życzę aby Kopenhaga utarła Chelsea nosa!!
;)
» 17 grudnia 2010, 15:04 #88
kindcfc: Taurus idioto jakie szczescie ? zawsza jakis trudny zespół ... lfc, juve , inter a co do manu to na 100 wygraja z om
» 17 grudnia 2010, 15:03 #87
kk8191: nie obrazaj innych, bo sam inteligencja nie swiecisz, piszac na Manchester Utd, "manu" obrazasz takze klub, co do newsa, to jestem zadowolony, pary sa bardzo ciekawe, jeszcze kolejny plus na naszych, ze rewanz bedzie na OT. pzdr
» 17 grudnia 2010, 15:17 #86
mon: hmmm....
tasz szczerze mówiąc to mogliśmy trafić gorzej;)
jak np Arsenal i Barcelona;)
to dopiero będzie pojedynek
» 17 grudnia 2010, 15:02 #85
Leon: obstawiałem własnie na Marsylię ;d , mam nadzieje ze spokojnie sobie poradzimy ! ;D
» 17 grudnia 2010, 15:00 #84
myyk: Nie jest źle ;D. Damy radę bo my jęsteśmy United !
» 17 grudnia 2010, 14:57 #83
Kajdan: Losowanie udane, jestesmy faworytem. Z tych druzyn na ktore moglismy trafic to najwieksze problemy by chyba byly z Milanem, ktory zlaliśmy rok temu. Najciekawiej zapowiadaja sie pojedynki Arsenal-Barca, Inter-Bayern i Tottenham-Milan. Jedynym minusem losowania jest to, ze jak ktos nie ma Nki(tak jak ja) no to bedzie musial w necie ogladac bo Polsat pewnie pokaze wyzej wymienione mecze. Nie wiem jak wy ale ja licze na Arsena i Lyon. Dobrze by bylo jakby Kopenhaga wygrala ale to jest raczej niemozliwe :) Marzy mi sie final z Bayernem. Pozdrawiam
» 17 grudnia 2010, 14:27 #82
bojan1994: Bayern Monachium - Inter Mediolan

FC Barcelona - Arsenal

Chelsea - FC Kopenhaga

Manchester United - Olympique Marsylia

Real Madryt - Olympique Lyon

Schalke 04 - Valencia

Szahtar Donietsk - AS Roma

Tottenham - AC Mila
» 17 grudnia 2010, 14:15 #81
krzysio3333: moim zdaniem odpadną wszystkie włoskie drużyny , my pewny awans , real po bólach, chelsea nuda i niski wynik , niestety barca i pewnie valencia sobie poradzi
» 17 grudnia 2010, 14:26 #80
Martin: A według mnie awansują:

Inter Mediolan
FC Barcelona
Chelsea
Manchester United
Real Madryt
Valencia
AS Roma
Tottenham

A chciałbym:

Inter Mediolan
Arsenal
FC Kopenhaga
Manchester United
Olympique Lyon
Schalke 04
AS Roma
Tottenham
» 17 grudnia 2010, 18:16 #79
Aro1989: A według mnie na chwilę obecną trafiliśmy na najmocniejszego z możliwych przeciwnika. Co nie zmienia faktu, że damy radę:)
» 17 grudnia 2010, 14:07 #78
oldtrafford: Fajnie ułożyło się losowanie dla United . Trzeba się liczyć z przeciwnikiem , ale i tak faworytem do awansu jest Manchester United .
» 17 grudnia 2010, 14:07 #77
Cleverley: Inter vs. Bayern - powtórka z finału
Barcelona vs. Arsenal - też powtórka z zeszłego sezonu
Real vs. Lyon - także powtórka

;)
» 17 grudnia 2010, 14:00 #76
czerwonywilk: ogramy OM w 1/4 zagramy z Romą w półfinale z smerfami a finał z Bayernem chciałbym rewanż za to rok temu
ale OM spoko , do pokonania
Glory,Glory ManUnited :D
» 17 grudnia 2010, 13:55 #75
kk8191: hehe jasnowidz :D powiem ci ze to jest mozliwe. ale nie ma co odbiegac w przyszlosc, trwa przerwa w LM, teraz bedzie wazniejsze spotkanie w Londynie.
» 17 grudnia 2010, 15:20 #74
mateusz1616: United-Marsylia
Lech-Braga

Pięknie:) Damy radę,wystarczy poprawić skuteczność z przodu:)W lutym pewnie będzie tez Antonio :D
» 17 grudnia 2010, 13:51 #73
paczek666: Moim zdaniem mamy calkiem łatwego rywala, choć nie mozna lekcewazyć, bo Marsylia jest druzyna nieobliczalną. Ale jak tylko nasze chłopaki zepną zwieracze, to powinno pójść bez większych problemów:)
Ciekawie bardzo zapowiada się rywalizacja Milanu z Kogutami, gdzie mocno trzymam kciuki za tych drugich. Nie wiem, po prostu bardzo lubię Tottenham. Imponują mi przede wszystkim faktem, że potrafili się wedrzeć do Big Four bez zabiegów finansowych jak frajerzy zza naszej miedzy, którym te zabiegi de facto tak wiele nie dają.
Trzymam tez kciuki za Arsenal, mimo, że nie przepadam za nimi, ale zdecydowanie większa niechęć odczuwam w stosunku do FC Farsy. No a poza tym, niech się Fabian pokaże z dobrej strony.
Tak czy owak jednak najważniejsze jest, żeby nasze Diabełki rozgromiły po kolei wszystkich i znów zdobyły puchar:) Glory, glory Man United!
» 17 grudnia 2010, 13:45 #72
arctic: nie żebym myślał identycznie ;)
» 17 grudnia 2010, 13:50 #71
shredder: Widze ze arsenal zakonczy tegoroczna LM na 1/8...
» 17 grudnia 2010, 13:45 #70
Spikee: zeby sie nie okazalo inaczej. W piłce noznej jest wszystko mozliwe
» 17 grudnia 2010, 13:53 #69
Mirro: Spikee: OBY się okazało inaczej. Za Arsenalem nie przepadam, ale mam jakiś szacunek, za to Barcy serdecznie nienawidzę ^^ Szkoda, że Tottenham trafił na Milan, może być Spursom ciężko z takim atakiem Rossonerich. Za to o Marsylię się modliłem, to najsłabszy wg. mnie zespół, na jaki mogliśmy trafić, może prócz Romy. Kopenhaga jest zbyt nieobliczalna i jakby Fergiemu strzeliło do głowy, żeby na Duńczyków wystawić rezerwy, to moglibyśmy mieć problem.
» 17 grudnia 2010, 14:08 #68
Czarny95: Mirro - nie bojaj się, średnia wieku w Milanie jest bardzo wysoka, Bale tak zakręci ich obroną że będą musieli się starać strzelać więcej niż tracą.
» 17 grudnia 2010, 14:33 #67
Mirro: In Bale we trust ^^ Ale Milan ma też świetny atak w tym sezonie, co zresztą potwierdza ich miejsce w Serie A. Obrona Spursów będzie musiała mocno spiąć pośladki, żeby zatrzymać Ibrę, Robinho i Pato. W sumie miło by było, gdyby wszystkie zespoły angielskie przeszły do 1/4, chociaż to będzie trudne do wykonania ze względu właśnie na Arsenal...
» 17 grudnia 2010, 16:46 #66
Klimaa: Oprócz Kopenhagi ciężko było wskazać zespół "do lania". Nie będzie to łatwy wyjazd, ale jak zagramy spokojnie w obronie i dobrze w ataku pokonamy Marsylię.
» 17 grudnia 2010, 13:44 #65
styra7: a jaka jest dalsza drabinka bo na żadnym portalu nic nie piszą?
» 17 grudnia 2010, 13:41 #64
kymani: Po 1/8LM będzie kolejne losowanie 1/4LM i wtedy będzie już "drabinka".
» 17 grudnia 2010, 13:42 #63
styra7: ok dzięki ,myślałem że już od razu
» 17 grudnia 2010, 13:43 #62
rooney717: Skoro mamy zdobyć, to cenne trofeum, to powinniśmy wygrywać z każdym czy to : ( Barcelona, Inter, Kopenhaga, Marsylia itd. ). A właśnie taki, jest nasz cel.
» 17 grudnia 2010, 13:38 #61
adek870: rywal do przejscia byle nie zlekcewazyc a co do reszty losowania to procz arsenal barca i inter monachium to nie ma takich ciekawych meczy
» 17 grudnia 2010, 13:28 #60
szewc5: a tottenham vs milan to mało ciekawy mecz ;O ? ... dziwne ;O

a co do losowania ;D nie było źle ^^
» 17 grudnia 2010, 13:35 #59
jasiu1983: No jest pięknie Olupique Marsylia 1/8 jest nasza :-)
» 17 grudnia 2010, 13:19 #58
Saper: No w tym roku 1/8 to będzie faza wielkich rewanży widzę ;) :
Inter Mediolan - Bayern Monachium
Olympique Lyon - Real Madryt
Arsenal - Barcelona

A jeśli chodzi o MU to trafiliśmy nienajgorzej.
» 17 grudnia 2010, 13:16 #57
sssexton90: Lekko nie będzie ale damy radę :) Na razie skupmy się na lidzę :)
» 17 grudnia 2010, 13:08 #56
MUFC1997: Pierwszy raz z OM?
29/09/99 MU 2-1 OM (Cole , Scholes)
19/10/99 OM 1-0 MU
Tak wiec nie po raz pierwszy gdyz w sezonie 1999/00 juz z nimi gralismy w fazie grupowej.
A co do losowania wolalbym Rome albo Inter ale OM jest stosunkowo latwym przeciwnikiem.
Oczywiscie ciekawie sie zapowiada konfrontacja Bayernu i Interu i w tym momecie obstawilbym na Bawarczykow ale do lutego wiele sie moze zmienic.
Podobnie jak z Barcelona , teraz nie zwalniaja tempa ale po przerwie zimowej moze to Kanonierzy beda faworytem? Do tego dochoda kontuzje.
Podsumowujac moglismy trafic na trudniejsza przeszkode lub tez teoretycznie latwiejsza (Kopenhaga) ale z losowania jestem zadowolony.
» 17 grudnia 2010, 13:04 #55
DEAD: "...po raz pierwszy w fazie PUCHAROWEJ." czytaj dokladniej ;)
» 17 grudnia 2010, 13:31 #54
MUFC1997: Kiedy to pisalem to bylo tylko "...po raz pierwszy." Mozliwe ze zmienili a moze po prostu na starosc trace wzrok ;)
» 17 grudnia 2010, 13:41 #53
mickb: mimo wszystko to 11 lat temu, więc chyba najbardziej odległy mecz w porównaniu z pozostałymi wielkimi drużynami Europy, które mogły się nam przytrafić

oczekuje dobrego widowiska =)
» 17 grudnia 2010, 15:34 #52
skoda037: No i Heinze wraca tam, gdzie grał najlepiej :)
» 17 grudnia 2010, 12:59 #51
bartekdrzazga: ale za miłego powitania to się dla niego nie spodziewam ;]
» 17 grudnia 2010, 13:25 #50
paczek666: I tak Heinzego nigdy nie lubiłem. Straszny partacz.
» 17 grudnia 2010, 13:49 #49
DarthDamien: Dokładnie. Ja tez nigdy go nie lubiłem i nadal nie lubię. Gbur i cham. Strasznie ostro gra i pamiętam jak w RPA jak kamerzysta zrobił na niego zbliżenie i stuknął go lekko w głowę, zajebał z plaskacza w kamerę aż kamerzyście wypadła.
» 17 grudnia 2010, 14:42 #48
DarthDamien: Dokładnie. Ja tez nigdy go nie lubiłem i nadal nie lubię. Gbur i cham. Strasznie ostro gra i pamiętam jak w RPA jak kamerzysta zrobił na niego zbliżenie i stuknął go lekko w głowę, zajebał z plaskacza w kamerę aż kamerzyście wypadła.
» 17 grudnia 2010, 14:43 #47
Deluxe: Nie ma co płakać, że nie udało się trafić na Kopenhagę, choć było blisko. United poradzi sobie z każdym zawodnikiem, więc dobrze, że nie będzie to mecz z jakimś beniaminkiem. Pary 1/8 ułożyły się bardzo ciekawie ;) Szkoda tylko, że jeszcze dwa miesiące do pierwszych spotkań...
» 17 grudnia 2010, 12:56 #46
typo: Myślę, że fajnie się ułożyła LM w fazie pucharowej. Będzie ciekawie. No i nie widze drużyny z którą United sobie nie poradzi :) :) :) GGMU
» 17 grudnia 2010, 12:50 #45
Roo10ney: Znów Inter-Bayern :D A co do pojedynku z Marsylią - jest ok, mogliśmy gorzej natrafić.
» 17 grudnia 2010, 12:50 #44
Kubus93: b.dobrze trafilismy napewno przejdziemy!!
» 17 grudnia 2010, 12:49 #43
mario8: oglądałem losowanie była ogromna szansa na Kopenhage bo z 1 koszyka zostaliśmy my i Chelsea a z 2 Marsylia i Kopenhaga więc właściwie już na 3losowania przed końcem było wiadomo z kim zagramy.
» 17 grudnia 2010, 12:47 #42
fifa95: Jest dobrze, chociaż chciałem AC Milan. Żeby ich rozjechać tak jak w tamtym sezonie :)
» 17 grudnia 2010, 12:42 #41
Adam11: Ty się lepiej ciesz, że nie trafiliśmy na ten Milan bo dopiero w ostatnim meczu na San Siro udało nam się strzelić bramkę ( a dokładniej trzy). Przed tamtym meczem ani razu nie wyjechaliśmy z Mediolanu chodźby z jednym trafieniem. Milan to fatalny przeciwnik więc dobrze, że udało nam się go uniknąć. Wszak to, że ich ostatnio rozjechaliśmy i tak jak już pisałem, że w ogóle strzeliliśmy im bramkę na wyjeździe zawdzięczamy fenomenalnej formie Rooneya, któremu w tym sezonie wiele jeszcze brakuje.
» 17 grudnia 2010, 12:56 #40
rooney717: Dobrze trafiliśmy i ogólcie ciekawe mecze 1/8. Nie moge, się doczekać tych meczy.
» 17 grudnia 2010, 12:38 #39
smyketto: cięzki rywal na drodze Manchesteru , zdecydowanie trzeba uszczelnić środek pomocy i popracować nad skutecznością z przodu. Licze jednak, że po dobrym dwumeczu będzie awans;)
» 17 grudnia 2010, 12:38 #38
Taurus: A Chelsea jak zwykle fart... nie znoszę tej drużyny a my no tak sobie bo Marsylia ostatnio dobre mecze grała... nawet chelshit pokonała
» 17 grudnia 2010, 12:35 #37
b90: a nie przypadkiem Chelsea?
» 17 grudnia 2010, 12:36 #36
Taurus: No to piszę że Marsylia pokonała Chelsea.... (chelshit)
» 17 grudnia 2010, 12:39 #35
HakateCFC: Dlaczego JAK ZWYKLE fart? w tamtym roku trafiliśmy na Inter czyli na zwycięzcę całej LM wiec nie rozumiem dlaczego mówisz o ponownym farcie...ok nie lubimy się, ale trochę obiektywności. Wy wcale źle nie trafiliście (z całym szacunkiem do francuskiego zespołu). Ja osobiście mam nadzieję że wszystkie angielskie drużyny przejdą dalej, (choć z Arsenalem może być największy problem). Jestem za tym aby to Anglia dominowała w Europie, trzeba pokazać miejsce w szeregu pozostałym, głównie Hiszpanii...co innego rywalizacja między nami na własnych podwórkach, a co innego na europejskich...
» 17 grudnia 2010, 13:52 #34
Czarny95: Chodziło mu chyba o to, że w grupie mieliście dwa banalnie proste do ogrania zespoły: Żylinę i Spartaka.
» 17 grudnia 2010, 14:36 #33
DoReK: Trzeba zagrac pewnie z nimi , jesli chelsea potrafila z nimi przegrac to chyba kazdy moze :P
» 17 grudnia 2010, 12:35 #32
Adam11: Dobrze trafiliśmy. Całym sercem wierzę, że w obu meczach pokażemy, że jesteśmy lepszą drużnyną! Bo tak jest! Musimy to tylko udowodnić.

Najbardziej bałem się, że trafimy na Milan.

Jest kilka fajnych par. Jestem ciekawy co pokaże Arsenal z Barcą. Ale najbardziej interesuje mnie pojedynem Milanu z Tottenhamem. To będzie super mecz!

Już się doczekać nie mogę!
» 17 grudnia 2010, 12:31 #31
b90: Jakie szczęście nam sprzyja? Mógł Arsenal wygrać grupę to by nie trafił na Barce!! hahaha
» 17 grudnia 2010, 12:30 #30
Czarny95: No luck - just skills.
» 17 grudnia 2010, 14:37 #29
lukiton0589: Wylosowaliśmy Marsylię, a mogło być gorzej. Uważam, że Manchester United jest tak diabelnie silnym klubem, że spokojnie sobie poradzi. A w Marsylii już pewnie nogi z galarety po losowaniu :)
» 17 grudnia 2010, 12:28 #28
RioGrande: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2010 12:29

Wiadomo, że na tym etapie rozgrywek nie ma już ogórków ale mimo wszystko szczęście sprzyjało United. Marsylia nie powinna stanowić szczególnie trudnej do przebycia przeszkody dla chłopców Fergusona. Niby mistrz Francji, niby urwali punkty Chelsea, lecz każdy chyba zdaje sobie sprawę, że United nie mają prawa nie przebrnąć do następnej fazy. Co do reszty par, jestem w szczerym szoku, że skurwiała Farcelona trafiła na bądź co bądź mocny Arsenal. Gdyby nie to, że byli w grupie z Kopenhagą, z pewnością trafiliby właśnie na Duńczyków. Nie wydaje mi się, żeby dzieciarnia była w stanie pokonać Katalończyków, niemniej jednak spotkanie zapowiada się ciekawie.
» 17 grudnia 2010, 12:27 #27
wander11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2010 12:27

i nie spisujcie Kopenhagi na straty to moze byc czarny kon tych rozgrywek
» 17 grudnia 2010, 12:27 #26
anuula91: "A w 1/4 chciałbym Bayern zrewanżować się za tamtą edycje.W 1/2 Na Intera..."

Bayern gra teraz z Interem wiec raczej nie mozliwe zeby obie druzyny przeszly dalej ;)
» 17 grudnia 2010, 12:47 #25
rejbar: Damy radę ;)
» 17 grudnia 2010, 12:26 #24
Biafra: jeśli Fabregas i Walcott dojdą do formy to Barcelona może mieć bardzo ciężko. zapowiada się prawdziwa wojna, którą mam nadzieję uda się wygrać Kanonierom.

nam jak zwykle sprzyja szczęście, choć nie wolno odpuścić.
» 17 grudnia 2010, 12:24 #23
b90: Jakie szczęście nam sprzyja? Mógł Arsenal wygrać grupę to by nie trafił na Barce!! hahaha
» 17 grudnia 2010, 12:31 #22
Czarny95: Nie będzie łatwo, ale mogło być gorzej. Mam nadzieję że ta ich ostatnia zwyżka formy w LM to przypadek.
» 17 grudnia 2010, 12:24 #21
mickb: moze i chelsea miala fuksa z copenhaga, ale jak bylo losowanie i zostala copenhaga i maryslia to chcialem marsylie i stalo sie =) copenhaga mimo tego i sumarycznie w 2 meczach moze byc latwa do przejscia to u siebie moze sprawiac problemy i moze sie znia grac niewygodnie

mnie oprocz arsenal-barca interesuje tottenham-milan, juz tottenham gral potykal sie z inna druzyna z mediolanu w tym roku i bylo ciekawie
» 17 grudnia 2010, 12:24 #20
wander11: przeciez to było wiadome ze dostaniemy Marsylie bo ona była z chelse w grupie
» 17 grudnia 2010, 12:25 #19
mickb: fakt =P, ale jakos nie pomyslalem o tym wtedy

mimo wszystko gdybysmy mogli trafic na obydwie to i tak wolalbym marsylie, chciazby z tego wzgledu ze nigdy z nimi nie gralismy =)
» 17 grudnia 2010, 12:33 #18
sakjaszfili: fajne pary ;d marsylia nie jest slaba tak wiec latwo nie bedzie ;d ale musimy dac rade
» 17 grudnia 2010, 12:24 #17
Rarian: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2010 12:24

Wolałbym Inter albo Milan, ale Marsylia też może być :). Z najciekawszych meczów (poza naszym oczywiście, który zawsze jest dla mnie najciekawszy, niezależnie z kim gramy) to Arsenal z Barcą, Real z Lyonem (3ci rac :D! epic) i Milan ze Spursami, reszta taka mocno średnia.
» 17 grudnia 2010, 12:23 #16
mikrofalowka: Marsylia? Nie jest źle.
» 17 grudnia 2010, 12:23 #15
Bylak: Bardzo dobrze ze gramy z Marsylia ;d współczuję Arsenalowi
» 17 grudnia 2010, 12:23 #14
gitkolo: a Real znowu w pape z Lyonem
» 17 grudnia 2010, 12:23 #13
sprinter07: Manchester gra z Marsylią licze na wygraną inter vs Bayern powtórka z LM!!:D:DGLORY GLORY UNITED
» 17 grudnia 2010, 12:22 #12
neerg: Nie ma się z czego cieszyć. Jeśli odpadną w 1/8 to resztę sezonu będą mogli poświęcić tylko i wyłącznie na ligę i stać się groźnym przeciwnikiem. Przypominam sytuację z Chelsea z zeszłego roku.
Poza tym Arsenal to angielska drużyna, razem z innymi angielskimi drużynami pracuje na renomę i pozycję angielskiej piłki. Ich zwycięstwa w pucharach europejskich (co innego na krajowym podwórku) przynoszą korzyść m.in. nam.
» 17 grudnia 2010, 12:35 #11
ermac: Dokładnie ja zawsze jestem za tym żeby PL dominowała w LM więc niech ograją Barce...bo jeśli udałoby się im wyeliminować Blaugrane napewno byłby to wielki plus...barca to faworyt LM niestety...
» 17 grudnia 2010, 12:50 #10
Mikez: Arsenal może i jest dobrą drużyną, ale z najlepszymi nigdy sobie nie radzi. Poza tym żeby myśleć o wyeliminowaniu Barcelony to trzeba mieć niezwykle mocną defensywę i przede wszystkim trzeba umieć grać w tej defensywie całym zespołem. Nie mówiąc już o sile fizycznej, której Arsenalowi brak tak jak Barcelonie. Jak zwykle więc Arsenal zagra swoje, do przodu i skończy się laniem jak przed rokiem.
» 17 grudnia 2010, 14:12 #9
albert1994: Ja nię będę nić mówił, obyśmy tylko awansowali dalej. Barca- Arsenal, ciekawy meczyk.
» 17 grudnia 2010, 12:22 #8
wander11: ale sie ustawiło tak ze zostały 3 druzyny i było juz wiadome kto zkim zagra
» 17 grudnia 2010, 12:22 #7
Kredens07: Haha Real znowu odpada;) dobre losowanie;P
» 17 grudnia 2010, 12:21 #6
Frycu: Ciekawe pojedynki juz w 1/8 3 rewazne za tamten rok
Arsenal - Barca
OL - Real
Monachium - Inter
» 17 grudnia 2010, 12:21 #5
Hiploo5: Jest dobrze :)
» 17 grudnia 2010, 12:21 #4
b90: Arsenal - Barcelona

to będzie szlagier :)
» 17 grudnia 2010, 12:20 #3
javier10: oby wygral arsenal
» 19 grudnia 2010, 11:24 #2
wander11: gramy z Mrsylia damy rade
» 17 grudnia 2010, 12:20 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.