Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Kuszczak trafi do Wigan?

» 16 grudnia 2010, 17:11 - Autor: Czarny171 - źródło: footballtransfertavern.com
Tomasz Kuszczak od zawsze był rezerwowym bramkarzem Manchesteru United. Pomimo tego nigdy nie odpuszczał walki o miano golkipera numer 1. Teraz może to się zmienić.
Kuszczak trafi do Wigan?
» Wciąż nie wiemy jaka przyszłość czeka Tomka
W styczniu na Old Trafford zawita nowy bramkarz Anders Lindegaard, który ma zastać potencjalnym następcą Van der Sara. Wielkie niezadowolenie w tej sprawie od dłuższego czasu wyjawia Kuszczak.

Według Daily Mirror ratunkiem dla polskiego bramkarza może być Wigan Athletic. Nie od dziś wiadomo, że trener The Latics Roberto Martinez jest wielkim fanem talentu Kuszczaka.

Kuszczak działaczy Wigan miałby kosztować 3 miliony funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Park podziwia Arsenal
Następny news »
Keane: Angielska piłka upada!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (65)


jobdziuch15: czytając niektóre komentarze to mnie krew zalewa.wypominacie mu błędy a przypomnijcie sobie mecz z Arsenalem kiedy obronił karnego lub parade jak grał jeszcze w WBA i wtedy się wszyscy nim podniecaliście a teraz mieszacie go z błotem. na takich ludzi po prostu nie ma słów. a ja osobiście bym wolał żeby to Tomek był numerem jeden w bramce United i zasługuje na to.
» 17 grudnia 2010, 20:34 #64
Martin: A Ty przypominasz o tej jednej paradzie i to jeszcze w barwach WBA :) zresztą.. Manchester United i WBA - dwa inne światy.
» 17 grudnia 2010, 20:36 #63
TheRedUnited: Może i śmiesznie,ale nie jest jeszcze gotowy na tak potężny klub.A ludzie się przez całe życie kształcą.Nawet taki Ryan Giggs czy Scholes którzy i tak są legendami United i tak.
» 17 grudnia 2010, 19:50 #62
TheRedUnited: Przestańcie się kłócić! Póki co Edwin jest numerem jeden w United,mam nadzieję,że godnie zastąpi go Lindegaard.Chłopak jest świetny,obejrzyjcie sobie na youtube filmiki.Według mnie Kuszczak powinien iść do Wigan i tam się kształcić.Póki co w United nie ma dla niego miejsca i wątpię,że się przebije.
» 17 grudnia 2010, 18:48 #61
Martin: "kształcić" hehe ;) facet ma 28 lat więc nieźle to zabrzmiało.
» 17 grudnia 2010, 18:57 #60
Kmmanutd: Wszyscy przeciwnicy Tomka niech mi napiszą w jakim meczu manchesteru United, w którym grał popełnił jakiś kuriozalny błąd? Taki jak np VDS w meczu z Boltonem, Howard z Porto? Moim zdaniem niemal zawsze był pewnym bramkarzem i w niektórych spotkaniach ratował nam wynik. Uważam, że nic nie można było mu zarzucać.
» 17 grudnia 2010, 15:58 #59
Martin: Wypominasz błąd Edwina po tym wszystkim co Holender dla nas zrobił? A Kuszczak co zrobił? Tylko mi nie mów, że raz wszedł na kilka spotkań i nie puścił bramki czy coś w tym stylu bo to śmieszne. Ty potrzebujesz kuriozalnych błędów żeby się przekonać, że Tomek jest przeciętniakiem? A to, że w meczu ze Scounthorpe przy stanie 1:5 dla Diabłów nie obronił strzału, który MOŻNA BYŁO obronić? A to, że w przegranym 4:0 meczu z West Hamem PRZYNAJMNIEJ przy dwóch straconych bramkach MÓGŁ spisać się lepiej? Dwa mecze w CC i masa błędów + do tego momentami można było zauważyć swego rodzaju "panikę" gdy piłeczka była przy nodze. Oczywiście najlepiej wszystko zwalić na obronę bo bramkarz jest polakiem więc jest nietykalny ;p W pierwszym meczu z Rangersami nie puścił bramki ale to pewnie tylko dlatego, że Szkoci nie oddali ani jednego groźniejszego strzału.
» 17 grudnia 2010, 17:53 #58
Martin: Jestem jak najbardziej za jego odejściem i szczerze gówno mnie obchodzi gdzie pójdzie. Jeżeli o mnie chodzi to może nawet trafić do Polskiej Ekstraklasy, tam przynajmniej byłby "kimś". Dlaczego tak myślę? Żeby nie pisać tego samego po prostu podpisuje się pod bardzo mądrymi słowami lukasz103000 troszkę niżej.
» 17 grudnia 2010, 14:26 #57
Kmmanutd: To przypomnij sobie, jak Kuszczak miał paradę roku w swoim poprzednim klubie i jak świetnie bronił! Następnie przypomnij sobie mecze, w których Tomek nie puścił ani jednej bramki, a było to jak zastąpił Edvina na 10 meczów z rzędu. Człowieku widać jakim jesteś kibicem...jeśli nie akceptujesz takiego zawodnika, to przeżuć się może na inny klub!!
» 17 grudnia 2010, 15:32 #56
Martin: Ja mam się przerzucić na inny klub? Dlaczego? Bo uważam, że Kuszczak jest za słaby na Man Utd? Nie rozśmieszaj mnie gościu.. to Ty zmień klub najlepiej na Śląsk Wrocław bo tam Kuszczak (może) byłby bogiem. W Manchesterze na dzień dzisiejszy jest NIKIM mimo, że siedzi tu już kilka lat. Kilka udanych występów, 4 "szmaty" z West Hamem (oczywiście przy bramkach był bez szans), przeciętne umiejętności, zero ambicji i ta żałośnie przygnębiająca mina na jego twarzy nawet gdy reszta rezerwowych cieszy się ze zdobytej bramki. Tak można podsumować jego karierę na Old Trafford.
» 17 grudnia 2010, 17:46 #55
Kmmanutd: W polskiej lidze kibicuje tylko Wisełce!! A co do ciebie to koleś nie będę z toba prowadził dywagacji, gdyż nie chce mi się bawić w błędne koło!! Na koniec napisze, że masz żałosne fakty!! Nic mu nie możesz zarzucić...
Napewno sam chciałbyś zdobyć tyle, co Kuszczak nawet będąc rezerwowym. Mogę się z tobą założyć, że jak odejdzie Tomek do innego klubu, to będzie w nim gwiazdą. Jak narazie interesują się nim całkiem przyzwoite kluby np w Premiership, więc nie wypisuj mi tutaj głupot, że ( może ) Kuszczak nadawałby się w takim Śląsku Wrocław, bo wówczas chyba nie znasz się na piłce!! Tyle z mojej strony...
» 17 grudnia 2010, 20:24 #54
Martin: Widzę, że nie do końca zrozumiałeś sens mojej wypowiedzi związanej ze Śląskiem Wrocław ale nie ważne, nie będę Ci tłumaczył. Zgodzę się z Tobą co do jednego - Kuszczak może być gwiazdą w jakimś przyzwoitym klubie ze środka tabeli, to prawda ale na pewno nie zasługuje na numer 1 w Manchesterze United!! No chyba, że Twoim zdaniem United to tylko przyzwoity klub.
» 17 grudnia 2010, 20:40 #53
Kmmanutd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.12.2010 18:30

Nie ma sensu się kłócić, tym bardziej, że jesteśmy obydwoje fanami Manchesteru United. Komentarze nie daje się po to, aby one psuły stosunek między kibicami, tylko każdy chce przedstawić swoje rację, które szanuję. Pozdrawiam serdecznie.
» 18 grudnia 2010, 18:26 #52
MenToS0295: Kuszczak nadał by się nawet do Arsenalu ^^ ma duży talent
» 17 grudnia 2010, 12:56 #51
Adam11: Kuszczak 3 mln, a Foster poszedł za 6 mln o ile dobrze pamiętam...
Nie rozumiem tego świata...

Według mnie stać go na grę w lepszym klubie.
» 17 grudnia 2010, 11:38 #50
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2010 11:17

Jego nazwisko jest znane w Anglii, fajnie byłoby patrzeć na jego regularną grę co tydzień w meczach PL. Niech przejdzie do klubu gdzie nie będzie musiał grzać ławki, a na United był po prostu za słaby..
» 17 grudnia 2010, 11:17 #49
lukasz103000: Dokładnie, podpisuję się pod tym w 100%
» 17 grudnia 2010, 11:23 #48
Til: Szkoda... Jeszcze Tomek pokaże na co go stać w innym klubie, a tu będzie za nim płacz....


Pozdrawiam Krzysiek
» 17 grudnia 2010, 10:08 #47
smyketto: śniło mi się , ze Tomek trafia do Bayernu;)
» 17 grudnia 2010, 08:52 #46
Martin: Tomek jest za cienki nawet na Bayern ;) niestety ale taka jest prawda.
» 17 grudnia 2010, 14:23 #45
lukasz103000: A ja napiszę krótko i na temat. Kuszczak jest przeciętny to co najwyżej. Popieram, że nie powinni go kupować do United. No ale jak to w przypadku kilku zawodników i na polaku się przejechaliśmy. Oby wywiązał się ze słów jakie głosił (że odejdzie), bo dla mnie to wyróżnieniem dla niego jest w ogóle transfer do takiego klubu. Dla niego wyróżnienie, dla United lekki klops. No ale nikt nie jest nieomylny, więc co do Tomka to oby do końca sezonu i krzyż na drogę. Zmęczyła mnie jego obecność już w tym klubie. Zmęczyła sytuacja, w której okazuje się, że na przestrzeni całego swojego pobytu wniósł tyle do gry i ogólnie klubu co Owen Hargreaves. Tak jak w przypadku anglika tak i polak przyżerował na kubowych finansach. Tu nie chodzi o nic innego jak tylko o to, by poszedł już stąd w gdzie tylko go będą chcieli, bo blokuje miejsce zawodnikowi bardziej uzdolnionemu.
» 17 grudnia 2010, 00:34 #44
lukasz103000: I takie spostrzeżenie do tych sztucznie wiernych. Ktoś tu zarzucił, że jak kibicuje się United to jak można nie kibicować Kuszczakowi? No właśnie, jednostkom to się kibicuje w boksie, czy w MMA. Tu się kibicuje drużynie i wprowadzanie tu takich zagrywek emocjonalnych powołując się na patriotyzm jeden z drugim niech schowa w kieszeń i wróci do rzeczywistości. Tym że siedzi i nie gra okazuje brak życiowych ambicji, przez to brak szacunku do samego siebie. Skoro sam siebie nie szanuje, tym bardziej ja nie czuję potrzeby szanowania go i użalania się nad nim. Współczucia to on niech szuka u rodziny w Święta. To tyle ode mnie.
» 17 grudnia 2010, 00:43 #43
Martin: Bravo. Właśnie to próbuje przekazać w każdym swoim komentarzu krytykującym Kuszczaka. Trafiłeś w samo sedno, plusik jak się patrzy :) Oczywiście popieram w stu procentach.
» 17 grudnia 2010, 14:20 #42
Kmmanutd: Kuszczak cały czas podkreślał, że jest gotowy, aby odejść z klubu tylko dlatego, że chciałby grać cały czas ( to nie jest Dudek, któremu wystarczy siedzenie na ławie, a mógłby jeszcze bronić w jakimś przeciętnym klubie ) więc nie oceniaj jego ambicji. W Manchesterze nie widziałem, aby zdarzył mu się jakiś kuriozalny błąd... i można było mu ufać w każdym z meczów, w którym dostawał szanse. Przypomnij sobie, jaką bramkę puścił w tym sezonie Edvin, przez którego straciliśmy pkt chyba z Boltonem. Gdyby nie to, że ma wyrobioną markę, to napewno po takim błędzie musiałby opuścić klub, tak jak pozbyto się Howarda ( popełnił podobny błąd w meczu z Porto ). Na sam koniec napiszę Ci tylko tyle, że jeśli Tomek odejdzie i będzie nr 1 w innym klubie wówczas zobaczysz jaki jest to świetny bramkarz. Bronię go dlatego, bo ja również byłem w SMS-ie Łodzi i osobiście miałem przyjemność rozmawiania z Tomkiem:)
» 17 grudnia 2010, 15:47 #41
Martin: @Kmmanutd
Ty chyba nie porównujesz Edwina do Kuszczaka?
» 17 grudnia 2010, 17:58 #40
Martin: *a raczej Kuszczaka do Edwina. Bo się nie umywa nawet ...
» 17 grudnia 2010, 18:18 #39
atos1987: Nie lubiłem go i zawsze byl dla mnie za slaby na United ! Powinien klepac dalej w WBA i u nas nigdy niepowinen byc. a terz minusujcie.
» 16 grudnia 2010, 23:56 #38
michalrewers: dla Kuszczaka to by było dobre. Obecnie w Wigan jest na wypozyczeniu niezawodny Al-Habsi, ale The Latics nie mają na niego kasy więc Kuszczak na bank by był nr jeden.
» 16 grudnia 2010, 22:17 #37
michalrewers: a tak wogóle chyba nie musiał by sie przenosić bo od Manchesteru do Wigan to ile 30-50 km ? Cos takiego
» 16 grudnia 2010, 22:18 #36
grobla95: Myśle ,że gra w pierwszym składzie słabszej drużyny dobrze by mu zrobiła a regularne wytępy dodawałyby my doświadczenia. I reprezentacja mogłaby na tym skorzystać...
» 16 grudnia 2010, 22:03 #35
czqu: jedno pytanie - dlaczego namiętnie minusujecie chłopaków, którzy twierdzą, że Kuszczak powinien być numerem jeden po zakończeniu kariery VDS? Zdecydowaną większość meczy w bramce MU rozegrał na dobrym poziomie - przeciwieństwie do Lindegaarda, który nie bronił jeszcze wcale. Duńczyk niech pokaże, że jest lepszy od Polaka, a dopiero potem rozważa bluzę z numerem 1.
» 16 grudnia 2010, 21:58 #34
madd: Dobrze gadasz. Każdy mój post w którym chwalę Tomka od razu dostaje -10..
» 16 grudnia 2010, 22:39 #33
czqu: Chyba pomogło, bo masz tylko -6.
» 17 grudnia 2010, 09:58 #32
michael18: Dobrze by było ,gdyby by przeszedł , ponieważ jest o dużo większa możliwość bycia nr 1 w Wigan. Będzie dobrze wspominany i przecież na zawsze się zostaje czerwonym diabłem.
» 16 grudnia 2010, 21:44 #31
Kmmanutd: Urban1996 po tym jak obsmarowali nas minusami można tylko wywnioskować, jak kibice uwielbiają Kuszczaka, który jest świetnym bramkarzem. To się nazywa kibicować wszystkim zawodnikom Manchesteru United...żal mi takich żałośników...!!
» 16 grudnia 2010, 23:59 #30
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2010 14:17

A mi żal takich jak Wy, którzy niepotrzebnie się łudzą. Każdy rozsądny kibic potrafi przyznać, że nasz rodak jest dobrym bramkarzem ale za słabym na Manchester United. Reszta to tylko "wielcy patrioci", którzy za wszelką cenę widzieliby Polaka w wejściowej jedenastce United niezależnie od tego czy byłby to Kuszczak czy Peszko czy też inny zawodnik polskiego pochodzenia.
» 17 grudnia 2010, 14:15 #29
Kmmanutd: Dla mnie Kuszczak powinien być nr 1 po odejściu Holendra. Tomek ma duży potencjał i już nie jeden raz nam udowadniał, jaki jest dobry w swoim fachu.
» 16 grudnia 2010, 21:01 #28
Martin: Tak, udowodnił to w meczu z West Ham, w którym puścił 4 bramki, przy których oczywiście nie miał "nic" (jak zwykle?) do powiedzenia :) Oby więcej takich golkiperów w United......
» 17 grudnia 2010, 14:13 #27
Kmmanutd: 4 bramki Manchester stracił przez obrońców, a Kuszczak w żadnej z tych bramek nie zawinił...dlaczego SAF obwiniał za porażkę obrońców? Dokładnie Evansa? A o Tomku nic nie wspomniał?
» 17 grudnia 2010, 20:12 #26
Martin: Hmm, jakby Ci to wyjaśnić... Uważam, że sir Alex nie obwinił bezpośrednio Tomka tylko dlatego, że te bramki nie padały po jakichś specjalnie prostych do obrony strzałach i w pewnym sensie Tomek miał prawo ich nie obronić jednak jestem pewien, że gdyby w bramce stał Edwin zamiast 4 straconych bramek byłyby tylko dwie. Strzały mimo wszystko były do obrony co nie oznacza, że było to łatwe do zrealizowania ale Manchester United potrzebuje właśnie takiego bramkarza, który potrafi bronić nawet te piłki, które teoretycznie powinny wpaść do siatki. Takim golkiperem był dawniej Schmeichel i takim jest teraz Van der Sar. Kuszczak nigdy taki nie będzie gdyż brakuje mu niezbędnych umiejętności dlatego uważam, że jest za słaby na United. Ujmę to tak.. MÓGŁ obronić ale... NIE MUSIAŁ ale... POWINIEN. To tak jakby z sytuacją sam na sam, obrońcy popełniają błąd, zawodnik strzela a bramkarz puszcza bramkę. Mówi się, że golkiper w takiej sytuacji był bezradny jednak to nie prawda.. jeśli bramkarz jest dobry to broni nawet w sytuacjach sam na sam.
» 17 grudnia 2010, 20:54 #25
Tomasson10: Tomek odejdzie, na pewno pójdzie do jakiej AV czy Wigan i tam sobie będzie regularnie grał, podobnie jak Foster rok temu.
» 16 grudnia 2010, 20:41 #24
jutrenka: Chciałabym żeby został ale przecież nie mamy wpływu na Fergusona.Jak ma odejść to odejdzie.Myślę, że najlepszym rozwiązaniem jest Aston Villa lub Wigan. Kuszczak ma być nr.1!
» 16 grudnia 2010, 20:36 #23
eleven: chłopak ma ostre nerwy
» 16 grudnia 2010, 20:20 #22
RedManDevil: Chciałbym aby Tomek został w United i był pierwszym bramkarzem, ale to jest coraz mniej realne....dlatego najlepszym rozwiązaniem jest Tottenham, bo grają w LM a Gomes to nie jest jakiś wybitny bramkarz co ostatnio udowodnił w meczu z Chelsea
» 16 grudnia 2010, 20:08 #21
jarek879: 6ml za fostera dostalismy a kuszczak tylko 3
» 16 grudnia 2010, 19:56 #20
wrobel1992: Faktycznie to byłoby śmieszne, ale Foster to angol...
» 16 grudnia 2010, 22:12 #19
GGMU: Wolałbym ,żeby to była drużyna walcząca o LE. Aston Villa może?
» 16 grudnia 2010, 19:53 #18
Tennant: Ten transfer byłby dla niego dobry- grałby w pierwszym składzie
Glory Glory MU
» 16 grudnia 2010, 19:31 #17
tomek1887: to mu sie przyda tam bedzie mogl regularnie grac a nie tak jak w mu poprostu nie grał w mu bo to VDS jest nr 1 a nie kuszczak
» 16 grudnia 2010, 19:25 #16
Cleverley: Ferguson mu zmarnował karierę ; x nie da się ukryć . ; x
» 16 grudnia 2010, 19:22 #15
Martin: Przeciętne umiejętności Kuszczaka nie są winą naszego Bossa więc nim coś napiszesz, pomyśl.
» 17 grudnia 2010, 14:09 #14
Leon: niech idzie do Wigan , tam bedzie mogl pokazac cały swój talent i zemscic sie Fergusonowi za to ze nigdy nie zostal nr. 1
» 16 grudnia 2010, 19:17 #13
LoveMUFC: Moim zdaniem to jest pewne. Tomek ojeddzie, wiec bede życzył mu szczęścia dalej
» 16 grudnia 2010, 19:07 #12
bzyk027: chciałbym żeby tomek poszedł na wypożyczenie i w tedy może pokazać swoją wartość !! i zobaczymy czy to bramkarz na miarę united ! Powodzenia Tomek
» 16 grudnia 2010, 18:53 #11
Bovver: szkoda ze może odejść z MU, ale jeżeli w Wigan bedzie grał i moze liczyć na regularne występy to niech tam idzie wiem ze jest w nim ogromny potencjał który sie ujawni jak zacznie regularnie grać
» 16 grudnia 2010, 18:53 #10
matistan012: Mam nadzieję, że będzie to nieco lepszy klub ale na "cuda" też nie ma co liczyć.
» 16 grudnia 2010, 18:36 #9
lewy123: Jeśli to prawda to mam nadzieję że przejdzie to dla niego dużo lepsze rozwiązanie niż pozostanie w United. To dla niego szansa na systematyczną grę w pierwszym składzie.
» 16 grudnia 2010, 18:21 #8
Czarny95: Ja bym Kuszczaka widział w klubie, które może coś osiągnąć w Lidze Mistrzów bądź Europy, ale nie m w składzie porządnego bramkarza. Tomek mógłby pójść do Borussi Dortmund, Milanu, lub Romy. Osobiście chciałbym by pod koniec sezonu Fergie zdecydował się na wymianę: Kuszczak + 10 mln za Neuera.
» 16 grudnia 2010, 18:10 #7
wojtas9515: Kuszczak nie powinien iść do Wigan ten klub jest dla niego za słaby. Gra Tomka jest na poziomie Aston Villi a nie jakiegoś Wigan który niedługo spadnie.
» 16 grudnia 2010, 18:08 #6
karol321: Tomka stać na grę w lepszym klubie niż Wigan... ten klub będzie wiecznie walczył o utrzymanie aż w końcu spadnie. Tomek powinien iść do klubu, który o coś walczy.
» 16 grudnia 2010, 17:52 #5
Arturek15: według mnie powinien przejść tam i grać regularnie, tutaj nie dostanie tylu szans, szkoda...
» 16 grudnia 2010, 17:40 #4
CRfan: hmm. Kuszczak tańszy niż toster? Wolne żarty, to, że Ben teraz broni jak broni to inna sprawa, zanim przeszedł do Birmingham prezentował się znacznie gorzej niż Kuszczak, dlatego Polak powinien być warty więcej.
» 16 grudnia 2010, 17:33 #3
dominoza93: Jeśli będzie tam grał z nr 1 to niech przejdzie.
» 16 grudnia 2010, 17:25 #2
LolekPRO: W wigan grał by reguralnie to chyba jedyny +
» 16 grudnia 2010, 17:24 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.