Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Man Utd - Tottenham 3:1. Stalowe nerwy Ryana Giggsa

» 24 kwietnia 2010, 15:44 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Tottenham Hotspur 3:1 (0:0) i przynajmniej do niedzieli będzie liderem Premier League. Mistrzowie Anglii zwycięstwo zawdzięczają dwóm bramkom Ryana Giggsa i trafieniu Naniego.
Man Utd - Tottenham 3:1. Stalowe nerwy Ryana Giggsa
» Manchester United pokonał Tottenham Hotspur 3:1 (0:0) i przynajmniej do niedzieli będzie liderem Premier League. Mistrzowie Anglii zwycięstwo zawdzięczają dwóm bramkom Ryana Giggsa i trafieniu Naniego.
„Czerwone Diabły” do spotkania z londyńczykami przystąpiły bez kontuzjowanego Wayne’a Rooneya. Anglik ze względu na bóle w pachwinie nie znalazł się nawet na ławce rezerwowych. Na tej zasiadł natomiast Owen Hargreaves, choć na boisku się nie pojawił.

Mecz na Old Trafford rozkręcał się bardzo powoli. W pierwszej połowie Manchester United był zespołem wyraźnie lepszym, ale nie potrafił znaleźć recepty na dobrze grających w defensywie zawodników Tottenhamu.

Pierwszą groźną sytuację pod bramką Spurs „Czerwone Diabły” stworzyły dopiero w 28. minucie. Po dośrodkowaniu Patrice’a Evry w polu karnym gości powstało spore zamieszanie. Futbolówka spadła pod nogi Dymitara Berbatowa, ten zdecydował się na strzał, lecz w ostatniej chwili został zablokowany przez Ledleya Kinga.

Chwilę później znów było groźnie pod szesnastką Heurelho Gomesa. Fantastycznym prostopadłym podaniem Antonio Valencię obsłużył Rafael. Ekwadorczyk oddał jednak zbyt lekki strzał, by zaskoczyć golkipera Tottenhamu.

Jeszcze przed przerwą kolejną szansę miał Berbatow – strzelił jednak wysoko nad bramką.

Po zmianie stron spotkanie zrobiło się znacznie ciekawsze. Już chwilę po wznowieniu gry dogodną sytuację zmarnował Roman Pawluczenko.

W 57. minucie kibice na Old Trafford poderwali się wreszcie z krzesełek. Ładną akcję przeprowadził Berbatow, wpadł w pole karne, odegrał piętką do Evry, a Francuza na ziemię powalił Benoit Assou-Ekotto. Do piłki ustawionej na jedenastym metrze podszedł Ryan Giggs i wykorzystał rzut karny.

Z prowadzenia Manchester United nie cieszył się długo. W 69. minucie Tottenham egzekwował rzut rożny, a przy biernej postawi obrońców piłkę głową do bramki skierował Ledley King.

Stracony gol nie spowodował desperackich ataków „Czerwonych Diabłów”. Sir Alex Ferguson widząc bezradność swoich zawodników wprowadził na plac gry Federico Machedę. Włoch miał ogromny wpływ na rozwój wypadków na boisku.

W 81. minucie akcję rozpoczął Darren Fletcher. Szkot podał do Machedy, ten błyskawicznie oddał piłkę do Naniego, Portugalczyk wpadł w pole karne i piękną podcinką pokonał Gomesa.

Nani na ustach kibiców znalazł się także pięć minut później. Portugalczyk umiejętnie zwolnił akcję tuż przed polem karnym, a biegnący za nim Wilson Palacios nie wytrzymał presji i sfaulował Portugalczyka. Do piłki po raz drugi podszedł Ryan Giggs. Pełniący obowiązki kapitana Walijczyk znów się nie pomylił i ustalił wynik spotkania.

Manchester United - Tottenham 3:1 (0:0)


Man Utd: Van der Sar - Rafael (Macheda 80'), Evans, Vidic, Evra (O'Shea 67') - Valencia (Carrick 59'), Fletcher, Giggs, Scholes, Nani - Berbatow

Tottenham: Gomes - Assou-Ekotto, King, Dawson, Bale - Bentley (Lennon 66'), Huddlestone, Palacios, Modrić - Pawliuczenko (Crouch 76'), Defoe (Gudjohnsen 55')


TAGI


« Poprzedni news
Ole: Nie ma szans na emeryturę Fergusona
Następny news »
Rooney wypadnie na 2-3 tygodnie?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (301)


psychiczny: to by bylo nie uczciwe jakby chelsea nie wygrala EP.Rozwalila wszystkich z big 4 i stracila przy tym tylko 1 bramka.nalezy im sie na caly sezon.
» 26 kwietnia 2010, 08:49 #268
Camrall: Rooney wygrał piłkarza roku :) najlepszym młodym został Milner
» 26 kwietnia 2010, 01:06 #267
Aro1989: 37 kolejka niewątpliwie zadecyduje o tym gdzie powędruje tytuł mistrza Anglii. Jeśli w nadchodzącej kolejce United nie przegoni Chelsea, to niebiescy będą świętować zdobycie mistrzostwa. Nas czeka potencjalnie łatwy wyjazd z Sunderlandem, który wprawdzie nie walczy już o nic, ale który od dziewięciu spotkań nie przegrał na własnym boisku. W dodatku presja jest po stronie United, chociaż z nią to radzimy sobie chyba najlepiej na świecie. Oby ten spacerek nie zamienił się w ciernistą drogę, a jeśli tak ma być to niech na jej finiszu czeka odcinek usłany płatkami róż. Chelsea zaś, będąca w świetnej formie, ostatnie dziesięć meczów to 7 zwycięstw i tylko 2 porażki jedzie na Anfield. Liverpool w tym sezonie gra w kratkę, raz świetnie, a innym razem totalne dno. The Reds nie przegrali jednak w lidze u siebie już od 10 spotkań, ostatnia porażka to ta z 13 grudnia z Arsenalem 1-2. Mecz zapowiada się na piłkarską ucztę i mam nadzieję, że zawiść klubu prowadzonego przez Beniteza ( w końcu możemy ich przegonić w liczbie mistrzowskich tytułów), nie weźmie góry nad grą fair i sportową rywalizacją. W dodatku The Reds muszą walczyć o 6 lokatę, która daje europejskie puchary, bo inaczej polecą głowy. Jako fan United przewiduję wygraną naszych ulubieńców i remis na Anfield, który da nam mistrzostwo, bo w końcu 38 kolejka to spacerek zarówno dla nas jak i dla niebieskich. Panowie i panie w niedziele rozstrzygną się losy bitwy o Anglię. Głęboko wierzę w to, że przejdziemy do historii jako pierwszy klub, który dokonał tej sztuki 4 razy z rzędu, a co ważniejsze zdetronizujemy w liczbie posiadanych tytułów Liverpool. Zapowiada się ciekawa i mam nadzieję piękna niedziela. Glory Glory Man United.
» 26 kwietnia 2010, 00:14 #266
PaBBlo1228: Obrońca, bez samobója.... to jak żołnierz bez karabinu ;) xd
» 25 kwietnia 2010, 22:57 #265
Michal88: tak jest liverpool moze stracic 7 miejsce na rzecz lokalnego rywala evertonu a bylby to dla nich i ich kibicow zapewne wielki cios dlatego wierze ze podejda w stu procentach skoncentrowani i pelni wiary w zwyciestwo z chelsea a poza tym takie mecze to klasyk i mysle ze nikt nie chce przegrac takiego pojedynku dlatego daje obu druzyna rowne szanse na zwyciestwo bo mimo ze liverpool ma slab sezon ale to i tak bardzo silna ekipa sa przeciez w polfinale LE i mysle ze zagraja w finale bo u siebie prezentuja sie naprawde dobrze i oceniajac obiektywnie stawiam na remis i moje serce jest pelne wiary ze to my bedziemy cieszyc sie z 19 tytuly najlepszego teamu w anglii VIVA UNITED
» 25 kwietnia 2010, 22:35 #264
MANUTDAIG: do końca sie z tym nie zgodze bo jesli liverpool przegra z chelsea a everton wygra z stoke na wyjezdzie , ostatni mecz moga na hull mieć nerwówke bo będą musieli zdobyć punkty bo inaczej moga nawet nie zagrać w lidze europejskiej
» 25 kwietnia 2010, 21:28 #263
kocio10: Everton 2:1 Fulham

Smalling samoboj ups...
» 25 kwietnia 2010, 21:28 #262
vader22: Mówie tak ponieważ MU i CFC a.d 2010 to drużyny słabsze i mniej kompletne od MU z lat 2006-2009 oraz CFC za czsów Mourinho.Zresztą arena międzynarodowa (Liga Mistrzów)w tym sezonie to dobitnie pokazała.
» 25 kwietnia 2010, 22:32 #261
vader22: Przepraszam za komentarz pod komentarzem ,ale ja ani słowem nie wspomniałem bramce ze spalonego Drogby i bardziej niz do sedziego mam pretensję do naszych zawodników którzy grali po prostu załosnie w I połowie tegoż meczu na OT.

"1.Super skuteczność"
-Tu nic nie trzeba mówic wystarczy zobaczyc ilosc bramek zespołu Ancelottiego w Premiership ,słowa uznania

"2.Wygrane WSZYSTKIE,powtarzam WSZYSTKIE dotychczasowe mecze z druzynami z "Big Four".
-Po pierwsze jeszcze nie graliście ze WSZYSTKIMI zespołami z Big Four za tydzien mecz na Anfield,po drugie Lpool to JUZ nie jest zespół BIG4 ,za takie nalezy uznac kogoś z dwójki CityTottenham z którymi to zespołami CFC dostawało baty lub remisowało.No i bądz co bądz pozostaje spory niesmak po bramce strzelonej z ewidentnego spalonego w niedawnym meczu na OT,a na Stampford Bridge zdecydowanie lepszym zespołem był MU ,tak jak w meczu MU-Arsenal w sierpniu zdecydowanie lepszym zespołem był AFC.
"3.Piękna gra i równa gra."
-Piękna i równa gra w takim samym stopniu jak gra ManUtd warto zauważyc że MU i CFC miało czeste wtopy z tymi samymi rywalami jak np.Everton,Birmigham,Blackburn mozna by jeszcze wymieniać
» 25 kwietnia 2010, 22:44 #260
pizdarek: Ciągle jest szansa. Trzeba wierzyć do samego końca i tylko Liverpool może odebrać pkt Chelsea. Niech mi nikt nie pieprzy, ze Wigan bo zabije śmiechem. Z Wigan będzie to samo co dzisiaj ze Stoke. Po wypowiedziach Beniteza i zawodników The Reds można wywnioskowac, ze nie odpuszczą tego meczu i będą grać do końca (w końcu w ich przypadku szansa na 4 lokatę ciągle jest w zasięgu). Z drugiej strony może to być tylko taka przykrywka, że niby będa się starać, a tak naprawdę będzie KAŁ i się podłożą. Wyświadczyli by wielką przysługę uznawanemu za największego wroga w Anglii: Manchesterowi United. Niby czemu mieliby to robić ? Tak czy inaczej, mecz obejrzę i będę kibicował The Reds. Mam nadzieję, że profesjonalnie podejdą do tego spotkania będą walczyć.
» 25 kwietnia 2010, 21:21 #259
PawcioMoron: Panie i Panowie.. Jeśli łudzicie się, że Liverpool urwie punkty Chelsea to niestety muszę was zawieść. Nie żebym był zasranym pesymistą ale 100% bardziej wierzę w Wigan niż w L'pool. Spójrzmy realnie.. Liverpool raczej odpuści mecz.. ponieważ już jest pogodzony z faktem, że w LM nie zagra.. Prędzej myślę, że oni bronią pozostania na pozycji gwarantującej start w Lidze Europejskiej niż będą atakować 4 pozycję która jest i tak nieosiągalna (musiał by się zdarzyć cud). Ani Tottenham ani City nie pozwolą żeby Liverpool ich wyprzedził. Jakoś nie chcę mi się wierzyć, że nasz największy wróg pójdzie nam w tym momencie na rękę. Oni doskonale wiedzą, że jeśli Chelsea nie wygra tego meczu to na 99% Manchester przejdzie do historii z wiadomych powodów. Jestem prawie pewien, że Liverpool dostanie ostry łomot od niebieskich i obym się mylił.
Liczę jak każdy kibic United, że Chelsea zgubi punkty i będę szalenie szczęśliwy jeśli stanie się to już w następnej kolejce, jednak myśląc racjonalnie jestem nastawiony i przygotowany na to, że to ostatnia kolejka o wszystkim zadecyduje a my będziemy pokładać ostatnie nadzieje w Wigan. Sami też nie możemy oglądać się na rywali i konsekwentnie musimy zdobywać komplety punktów do ostatniej kolejki).
Gramy do końca.. Reszta w nogach rywali Chelsea :)
Nawet jeśli pójdzie coś nie tak to uważam, że tragedii nie ma. Ale pięknie by było zakończyć ten "nieudany i pechowy troszkę" sezon tak miłym akcentem jakim jest mistrzostwo ligi.
Przyjdzie nowy sezon i zacznie się nowa rywalizacja. Już teraz myślę, że będzie jeszcze bardziej ekscytująca i zacięta.
» 25 kwietnia 2010, 21:04 #258
vader22: Ja nie mam złudzeń ze Liverpool podłoży się Czelsi poniewaz 7 miejsce na którym znajduje sie LFC gwarantuje gre w LE.Portsmouth pomimo tego ze za gra ze Chelsea w finale Pucharu Anglii przez długi nie będzie mogło grac w LE stąd 7 miejsce gwarantuje gre w LE .Czyli resumując liverpool nie gra juz o nic w tym sezonie to znaczy gra o to zebyśmy to NIE MY zdobyli tytuł tylko Chel$ea.

Jednak w dużej mierze sami sobie jesteśmy winni gdyby nie fatalna postawa naszych graczy w meczach z Chel$ea i Blackburn nie musielibyśmy liczyć na innych.

Na koniec dodam że niezalęznie od tego kto ostatecznie zdobedzie majstra (MU czy CFC) to i tak będzie to najsłabszy Mistrz Anglii od wieluuuu lat.
» 25 kwietnia 2010, 21:00 #257
Werker999: Błędna 37 kolejna Typera: 2 razy gra Stoke City. Proszę o poprawienie błędu.
» 25 kwietnia 2010, 20:09 #256
myyk: Ale Chelsea pojechała Stoke,ale stop ! Ile juz było takich meczy w ktorych Chelsea jezdzila rywali (wynik z Aston Villa) a w nastepnym meczu zawodzila . ? Wlasnie ;) Nastepny mecz z Liverpoolem,musimy wierzyyc ! Glory !
» 25 kwietnia 2010, 19:48 #255
Mikez: Po tym meczu z Aston Villą akurat nie zawiodła, bo wygrała na Old Trafford. Ot, taki szczegół... :P
» 25 kwietnia 2010, 20:25 #254
brk91: Denerwują mnie komentarze, że nasz los leży w rękach Liverpoolu itd.
Sytuacja jaka jest, wszyscy dobrze wiemy. Nie będę mówił, że liczę na Liverpool czy coś w tym stylu, bo oni sami wiedzą co mają robić na boisku. Pragnę tylko powiedzieć, że dziś nie tylko Chelsea zaszalała skutecznością, ale także The Reds dzisiaj okazał się bramkostrzelny. Tak więc zwycięstwo Chelsea nie jest pewne za tydzień, obiektywnie wg mnie na Anfield Road padnie remis, a w ogóle się nie zdziwię jak to Liverpool wyjdzie zwycięsko z tego pojedynku. Gerrard vs Lampard ?

Manchester musi grać dalej swoje i konsekwentnie zdobyć ostatnie 6 punktów :)
» 25 kwietnia 2010, 19:37 #253
DevilxDevil: Pozostały nam dwie szanse (kolejki), by przegonić Chelsea. Niczego już nie jestem pewien w BPL. My byliśmy pewni zwycięstwa z Blackburn i sie nie popisaliśmy, a teraz Chelsea jest pewna siebie w starciu z Liverpoolem. 2 tygodnie i wszystko jasne (?)
» 25 kwietnia 2010, 19:34 #252
chelseafan87: Mowicie,że Chelsea przegra z Liverpoolem ? Dlaczego ? W tym sezonie Chelsea wygrała wszystkie mecze z dawnej Wielkiej Czwórki,mówię dawnej bo Liv z niej wypada po tym sezonie :) Więc niczego się nie obawiam,wręcz przeciwnie,jestem pewny,że wygramy i zdobędziemy mistrzostwo :) No ale poczekajmy :) Jak widzicie nie jestem jednym z tych kibiców co wchodzą tu tylko po to aby wam dogadać,chcę po prostu podyskutować :) Pozdro dla wszystkich kibiców Manchesteru :)
» 25 kwietnia 2010, 19:16 #251
grygera: i również wielki szacunek dla Ciebie ;)

bo zachowujesz się jak człowiek, a nie jak zwierz ;)
» 25 kwietnia 2010, 19:21 #250
Mikez: Przed meczem z Tottenhamem tez pewnie większość fanów Chelsea była pewna, tak jak fani United byli pewni zwycięstwa z Blackburn etc. Piłka jest okrągła, a bramki są dwie. Liverpool to doświadczony zespół, który nawet mimo słabej formy jest u siebie ciężki do pokonania, pożyjemy, zobaczymy. Faworytem jest oczywiście Chelsea, ale kto wie... Inna sprawa, że jakoś nie widzę The Reds walczących o 19. mistrzostwo dla United...
» 25 kwietnia 2010, 19:21 #249
nelsonk: Kolega ma rację, ja myślę że "niebiescy" raczej powinni sobie poradzi z ekipą z Anfield. Zdobędą tytuł w tym sezonie, a Unitaed bedzie na drugim, ale i tak jestem zadowolony i dumny z tego ze mimo takich problemów z obroną w tym sezonie daliśmy radę,
» 25 kwietnia 2010, 19:22 #248
chelseafan87: Wiesz,może były to błędy sędziego no ale taka jest piłka :) Sami powiedzcie,czy jakby nie było takich sytuacji to czy piłka byłaby taka ekscytująca ? :)
» 25 kwietnia 2010, 19:32 #247
Mikez: @chelseafan87

Ostatnie co możesz powiedzieć, to że "wiesz to na pewno". Jedna mała zmiana w przeszłości zmieniłaby całą przyszłość. Już w samym meczu Chelsea z United na SB, gdyby sędzia nie uznał bramki dla gospodarzy (także moim zdaniem zdobytej nieprawidłowo), nie możemy wiedzieć, czy Chelsea tak czy siak tego meczu by nie wygrała. Nie wiemy też, czy United w razie remisu czy zwycięstwa wygrałoby kolejne mecze, bo a nuż wystawiliby nieco inny skład, mając przewagę w tabeli, itp. itd. Przykłady można mnożyć. Każde zdarzenie determinuje kolejne, więc takie wyliczenia są nic nie warte... Nie ma co patrzeć wstecz, trzeba patrzeć przed siebie, wygrać dwa mecze i liczyć na potknięcie Chelsea. Nie takie niespodzianki się już w futbolu zdarzały.
» 25 kwietnia 2010, 20:24 #246
Mikez: Mój ostatni post odnosił się oczywiście do wypowiedzi aftertheburiala, nie chelseafan87 ;)
» 25 kwietnia 2010, 20:26 #245
Kingus661: No cóż tu dużo mówić Chelsea dziś mieli chyba na prawdę dobry dzień niestety ;/ SAF mówił o presji po ich stronie teraz to presja jest po naszej ...
pozostało nam już tylko wierzyć w dwie wygrane Manchesteru i w gorszy następny mecz Chelsea....
UNITED!!
» 25 kwietnia 2010, 19:10 #244
JackDaniels: Ciężko będzie ostatnia nadzieja w Liverpoolu, bo raczej wigan na SB nie ogra chelsea, oby Liv wygrał ;)
» 25 kwietnia 2010, 19:08 #243
Xartula: Aff Chelsea wygrywa szkoda ale licze na Liverpool
» 25 kwietnia 2010, 19:05 #242
JackDaniels: Mam nadzieje, że Lierpool nie przegra z chelsea ;p bo jak widze Stoke dostało bardzo mocno po tyłku xD.
» 25 kwietnia 2010, 19:04 #241
grygera: Chelsea urządziło sobie trening strzelecki ;)

No ale cóż to tylko Stoke kto tu się spodziewał straty punktów ;p

Miejmy tylko nadzieje że Diabły wygrają wszystko do końca i że Liverpool choć raz zrobi coś pożytecznego dla United ;)
» 25 kwietnia 2010, 19:01 #240
Eggman1992: juz 3 razy w tym sezonie strzelali po 7 goli..... a Man Utd tylko 3 razy po 5-0
» 25 kwietnia 2010, 19:05 #239
Ludzik16: Wiesz z nami też mieli przegrać... a jak było wszyscy niestety wiemy...
» 25 kwietnia 2010, 18:58 #238
Quba18: Tylko, że z nami to sędzia im pomógł wygrać!
» 25 kwietnia 2010, 19:15 #237
michalek1993: 7-0 o.O
i tak przegraja z L'pool em
» 25 kwietnia 2010, 18:56 #236
Ludzik16: Lol Chelsea 7:0 już... jeszcze 3minuty zostały...
» 25 kwietnia 2010, 18:55 #235
Michal88: ze chelsea nie straci punktow ze stoke to raczej bylo do przewidzenia ale jest za to wielce prawdopodobne ze straci punkty z liverpoolem i napewno kibicom niebieskich robi sie goraca na mysl ze maja wyjazdowy mecz z tak silna ekipa moze nawet nie przegraja ale mysle ze bedzie remis w tym meczu VIVA UNITED
» 25 kwietnia 2010, 18:34 #234
Quba18: No jest to możliwe, ale nie ma co zapeszać, już wczoraj na stronie lfc czytałem newsy o tym jak wszyscy tam się motywują na chelsea, a mieli przecież jeszcze dziś do rozegrania mecz z Burnley :)
» 25 kwietnia 2010, 18:36 #233
MUforever9: 4-0 i lipa mam nadzieję że l'pool zagra dobrze...
» 25 kwietnia 2010, 18:33 #232
chelseafan87: Mam takie pytanie . Z kim Manchester jeszcze będzie grał ?
» 25 kwietnia 2010, 18:24 #231
Jakubek722: Sunderland i Wigan chyba. 30 znaków
» 25 kwietnia 2010, 18:25 #230
Quba18: z Sunderlandem i Stoke (30 znaków)
» 25 kwietnia 2010, 18:26 #229
Jakubek722: Sorry Stoke City. Pozdrawiam sfvdfb 30 zn
» 25 kwietnia 2010, 18:26 #228
chelseafan87: Witam.

A co wy myśleliście,że Chelsea straci punkty ze Stoke ? W życiu :)
» 25 kwietnia 2010, 18:23 #227
Camrall: mecz trwa ...




znaki znaki znaki
» 25 kwietnia 2010, 18:31 #226
Eggman1992: tak myslelismy ze skompromitujecie sie na całego
» 25 kwietnia 2010, 18:42 #225
DevilxDevil: Jasnowidz Xartula się nie sprawdził...
» 25 kwietnia 2010, 18:03 #224
grygera: coś Ty kojot... który normalny klub zapłaciłby za takiego średniaka 18 milionów... wydaje mi się że kosztował mniej niż 10 ;)
» 25 kwietnia 2010, 18:03 #223
kojot: Tak mi się obiło o uszy, dlatego napisałem "z tego co wiem" , a widocznie moja wiedza o tym była mała :), poprostu
» 25 kwietnia 2010, 18:05 #222
RedDragon: kojot funtów?? ;/ Do Barcelony może niebawem przejść Clichy za 7.5 mln a tu taka cena... Jesteś pewien, że aż tyle?
» 25 kwietnia 2010, 18:03 #221
RedDragon: Dzisiaj Samlling w meczu z Fulham strzelił znowu bramkę samobójcza :/ nie wiem co o tym myśleć...
PS wie ktoś ile my za niego w końcu zapłaciliśmy bo są różne wersje...
» 25 kwietnia 2010, 17:59 #220
kojot: Z tego co wiem to 18 milionów
» 25 kwietnia 2010, 18:01 #219
Master123: 10 baniek , nie tylko w tym jednym meczu zawalił bramkę podobnie z AV i Spurs tylko że nie samoboje a bezpośrednie błędy w grze w powietrzu oraz kryciu .
» 25 kwietnia 2010, 18:03 #218
RedDragon: W meczu z Chelsea też strzelił samobója. Nie chce go oceniać bo nie widziałem jego gry ale myślę że 10 mln to i tak za dużo ... ;/
» 25 kwietnia 2010, 18:05 #217
Master123: Widziałem go w 3 meczach chel$ea, Spurs,AV w każdym z nich grał bez rewelacji a wręcz momentami fatalnie . Pożyjemy zobaczymy może coś z niego będzie .
» 25 kwietnia 2010, 19:17 #216
kara466: Jak na razie 3:0 dla Chelsea niestety..szkoda
zostaje nam wierzyć że Liverpool pokaże max swoich umiejętności w następnej kolejce
» 25 kwietnia 2010, 17:53 #215
Ludzik16: rooney jeśli tobie uda się tydzień po operacji kolana wybiec na boisko to jesteś BÓG... opamiętaj się....
» 25 kwietnia 2010, 17:50 #214
rooney149: JaK myslicie torres moze sie wyleczyc na czelsi??!?!?!
» 25 kwietnia 2010, 17:48 #213
kikson: Nie. Torres zakończył sezon.
» 25 kwietnia 2010, 17:48 #212
kikson: Ja bardziej niż na Liverpool liczę na Wigan. Oczywiście nie wierzę w to, że Liverpoolczycy oddadzą mecz bez walki, ale jednak... nadal walczą w LE i to jest pewna obciążenie, poza tym jeżeli United wygra ligę w tym roku to zabierze im rekord. Kiepska motywacja. Mam jednak nadzieję, że nie będą chcieli się zbłaźnić przed swoją publicznością. Wigan tymczasem już raz zagrali na nosie Chelsea. Może będą w stanie to powtórzyć. Najważniejsze jest jednak abyśmy my wygrali dwa kolejne spotkania, a Stoke niech chociaż nie da sobie więcej nastrzelać.
» 25 kwietnia 2010, 17:48 #211
Quba18: na stronie LFC we wszystkich newsach już wczoraj się motywowali na mecz z chelsea mimo, że przed nimi było jeszcze Burnley, wszyscy tam nawet zawodnicy mówią, że ich celem jest wygranie 3 pozostałych meczy, no teraz już 2. :)
» 25 kwietnia 2010, 18:28 #210
rooney149: no nic trzeba liczyc na liverpool badz nawet wigan a wydaje mi sie ze to wigan moze sprawic niespodzianke :)
» 25 kwietnia 2010, 17:47 #209
Frycu: E szkoda Stoke, 3 - 0 raczej nie urwa czelshitowi pkt. Licze na lpool, ktory jak narazie ladnie z takim samym wynikiem wygrywa.
» 25 kwietnia 2010, 17:46 #208
ducken: NaNiManUtd przywracasz mi wiarę w ludzi. Pozdro
» 25 kwietnia 2010, 17:56 #207
Frycu: _(o.O)_/ nie lubie czelshitu i nie bede lubial. Tak samo jak looserfulu, farsy i kurewskich.
» 25 kwietnia 2010, 18:30 #206
Mati888: 3:0, już jest niestety pozamiatane.... ;(
» 25 kwietnia 2010, 17:46 #205
roki2008: aha.... chelsea 3-0 :( ale szczerze to z tych 3 meczow w ogole na nich nie liczylem
» 25 kwietnia 2010, 17:46 #204
Drenus: Chelsea już 3:0, po rzucie karnym...
» 25 kwietnia 2010, 17:45 #203
fan11: dalej stoke, dalej!! Remis musi byc
» 25 kwietnia 2010, 17:41 #202
rooney149: sa jakies szanse zeby torres zagral?? z chelsi
» 25 kwietnia 2010, 17:40 #201
roki2008: nie. niestety, bo przeszedl tydzien temu operacje kolana i przez 6 tygodni nie zagra. ledwo na mundial zdazy podobno
» 25 kwietnia 2010, 17:43 #200
ducken: nie ma,przeszedł operację i nie gra do końca sezonu
» 25 kwietnia 2010, 17:43 #199
kojot: W meczu Everton-Fullham, Smalling samobója strzelił.
» 25 kwietnia 2010, 17:38 #198
Erogal: nawet jak chelsea teraz wygra to zostaje jej mecz z liverpoolem i z wigan przypomne ze z wigan przegrali 3:1
» 25 kwietnia 2010, 17:42 #197
Drenus: fan11
za to ty używasz obraźliwego skrótu "manu", poczytaj o tym...
» 25 kwietnia 2010, 17:43 #196
fan11: eeej popatrzcie teraz na l'pool. Ostatni mecz to wygrana z west hamem 3-0 a teraz na wyjezdzie 0-3 juz z Burnley prowadza widac ze teraz troche lepiej graja i jak im sie bedzie chcialo to moga z chelsea nawet wygrac...
» 25 kwietnia 2010, 17:37 #195
ducken: faktycznie,przecież Chelsea to ten sam poziom co zespoły z 16 i 18 miejsca EPL
» 25 kwietnia 2010, 17:40 #194
roki2008: liverpool 3-0 no to sie znakomicie sklada :)
» 25 kwietnia 2010, 17:36 #193
Mac88: Liverpool w super formie,gdyby Torres wyleczył kontuzję to Chelsea na 99% przegra ....
» 25 kwietnia 2010, 17:35 #192
JuliaMUFC: NIEEEEEE, NIEEEEEE, zatkalo mnie ...
» 25 kwietnia 2010, 17:35 #191
Pawlo: Omg...Stoke, które miało najmniej straconych bramek na wyjeździe popełnia 2 takie głupie błędy...
» 25 kwietnia 2010, 17:35 #190
roki2008: ale spojrzcie, ze gerrard 2 bramy dla liverpoolu wsunal, wiec trzeba na niego liczyc na anfield :P
Glory Glory Man United!! gramy do konca. niech kazdy mecz sie dla nas konczy dopiero jak siedzimy w autobusie hehe
» 25 kwietnia 2010, 17:34 #189
lukep: no i teraz niestety jest druga bramka dla Chelsea błąd bramkarza który wypuścił piłkę i zrobiło się po meczu.... trzeba liczyć na Liverpool .....
» 25 kwietnia 2010, 17:32 #188
roki2008: troche lipa bo stoke ma zagwarantowane 13 miejsce i moga nie miec ambicji. ale oni prezentuja "kick and run" wiec nigdy nie odpuszczaja. licze na 1-1 ale moze byc ciezko
przede wszystkim to scousers musza pokazac, ze zasluguja na europejskie puchary. ale dzisiaj jeszcze nie wszystko stracone. byle 2-0 nie bylo, bo wtedy to juz "dziekuje, dobranoc" hehe
» 25 kwietnia 2010, 17:30 #187
kojot: Wygadałeś : o) 2:0 dla Chelsea
» 25 kwietnia 2010, 17:32 #186
kojot: Kolosalny błąd obrońcy Stoke....
» 25 kwietnia 2010, 17:30 #185
rooney149: 2-0 no to po meczu. zostaje jeszcze wigan i l'pool
» 25 kwietnia 2010, 17:26 #184
lukep: jest 29 min i jest 1-0 co prawda Chelsea gniecie niemiłosiernie ale liczę że jeden głupi strzał i się zrobi po 1 ;)
» 25 kwietnia 2010, 17:29 #183
zoestrike: Tak będziesz mógł powiedzieć po skończonym meczu.... Jak na razie jeszcze się nie skończył. Arsenal też był pewny zwycięstwa z Wigan i przegrali w końcówce meczu.
» 25 kwietnia 2010, 17:31 #182
JuliaMUFC: No i mamy 1-0 dla niebieskich ... no zesz K .....
» 25 kwietnia 2010, 17:25 #181
rooney149: kur*a 1-0 ;/ 30 znakoowwwwwwwww
» 25 kwietnia 2010, 17:24 #180
rooney149: dobrze broni bramkarz Stoke, oby tak dalej ale niech jego koledzy tez cos ustrzela :d
» 25 kwietnia 2010, 17:23 #179
Pitrek13: Jest 20' na Stamford Bridge, wynik 0-0.
» 25 kwietnia 2010, 17:20 #178
piotrek8553: Wlasnie smalling strzelil gola samobujczego mam nadzieje ze u nas nie bedzie tak strzelal!!
» 25 kwietnia 2010, 17:20 #177
Fexo: Nie maco zbytnio sie napalac , szansa ze oddadza nam mistrza jestz nikoma.
» 25 kwietnia 2010, 17:00 #176
Xartula: Zle gadasz aszansa jest bardzo duza nie patrzec na rywali tylko wygrywac mecze
» 25 kwietnia 2010, 17:09 #175
myyk: A więc teraz wszyscy trzymamy kciuki za Liverpool,Wigan(ostatnio wygrali z Chelsea) . ! Pamiętajmy że Sunderland z Bentem tez tanio skóry nie sprzedadzą ;) . GLORY ! ;]
» 25 kwietnia 2010, 15:26 #174
Xartula: Nie tylko za Liverpool ale także za Stoke ;]
» 25 kwietnia 2010, 15:24 #173
MUorzech: W końcu dobry występ Berbatova, przez te dwa mecze musi pokazać na co go stać jeśli chce zostać
» 25 kwietnia 2010, 13:44 #172
kraw52: berbatov jedyne tylko z pietki do naniego czy evry i karny bylo godne uwagi ale to co zrobil 2 razy z podbitej bali nawet w swiatlo bramki a nie w sumie nawet 3 taki pólwolej , więc o czym tu mówić. ferdzio spylił by berbe do tego milanu badz bayernu a kupil jakiegos dobrego i znanego napastnika chociaz raz by kupil jakas gwiazde przez te lata zeby rooney mial z kim grac .
» 25 kwietnia 2010, 13:11 #171
wynk: Jeżeli nie podoba ci sie polityka Sir Aleksa(nie "ferdzia") to przeżuć sie na Real Madryt oni kupują gwiazdy...
» 25 kwietnia 2010, 13:32 #170
RobvanKlu5i: Moge sie założyć że wszyscy kibice Berbatova zmienia o nim zdanie jak odejdzie w letnim okienku transferowym :) pojawia sie wpisy typu "niech spada pajac" "zdradził United nikt za nim plakac nie bedzie " ;]
Wtedy zobaczymy gdzie beda Ci prawdziwi kibice Berbatova.
Ja nie przepadam za nim i zdania nie zmienie :)
» 25 kwietnia 2010, 12:55 #169
Koryt: Mi się podobała jego gra w meczu z kogutami ale jestem za sprzedaniem go
» 25 kwietnia 2010, 13:08 #168
FilipMUFC: Bardzo dobry mecz Berbatov'a. Oby tak co mecz.
» 25 kwietnia 2010, 12:22 #167
rooney717: Wczoraj zrobiliśmy kolejny krok w obronie Mistrzostwa. Po pięknej grze i cudownej bramce Naniego, jest godnym następcą CR. Diabły jak zawsze pokazały że gra się do końca.
» 25 kwietnia 2010, 11:46 #166
Daro13: co do Berbatova to tak jak napisał poprzednik to jest napastnik nie pomocnik i jak był sprowadzany do MUFC miał w klauzuli zaznaczone co ma robić, ze to jest "napastnik" a nie "pomocnik ofensywny". wiec nikt nie mówi ze on się "nie nadaje" tylko ze nie spełnia pokładanych w nim oczekiwań.
» 25 kwietnia 2010, 11:22 #165
RobvanKlu5i: Tez tak sadze, Macheda wygryzie kiedys Bebratova i mysle ze nastapi to w nastepnym sezonie :) jeszcze może przypomniec o sobie Owen :) a wczoraj bardzo dobrze powiedzial komentator z canal + " Berbatov ma na koncie 12 bramek ale zadna z nich nie decydowala o losach meczu, prawie kazda strzelona rywalom z nizszej półki "
3 mecze w pierwszym skladzie i zadnej bramki Berba nie strzelil....
Macheda wszedl i odrazu gra w ataku sie ożywiła!
» 25 kwietnia 2010, 11:10 #164
Elninio: jeszcze dodam pomysl troszke Berba 3 mecze jako pierwszy napastnik i nie strzelil ani jednej bramki.napastnika nie licza asyst tylko ma strzelone bramki a zwlaszcza ze zostaly 2 mecze a napastnik nasz nie strzela bramki wiec nadal ma asysty robic ktorych nie mial tez zbyt wiele.i kto tu teraz jest pacanem pomysl
» 25 kwietnia 2010, 11:01 #163
Elninio: Tak jasne Berba sie nie nadaje i kropka 1 polowa nic nie pokazal 2 akcje i nie strzelil Giggs w napadzie dominowal.A w 2 cos sie staral by pod polem karnym ale i tak Macheda wprowadzil zycie dobra zmiana i beda z niego ludzie aby tak dalej to wygryzie ta Bulgarska sierote
» 25 kwietnia 2010, 10:51 #162
gorgonzola: No i teraz jak ktoś napisze ze Berbatov nie nadaje się do MU to będzie pacanem. On kierował grą!! Grał jeden z lepszych meczy.

van der Sar 6 - Rafael 8 (Macheda 6), Evans 7, Vidić 7, Evra 7 (O'Shea 6) - Fletcher 8, Scholes 7, Giggs 7 - Valencia 6 (Carrick 5), Nani 7, Berbatow 8.

oceny chyba od MEN
» 25 kwietnia 2010, 10:21 #161
Koryt: zgodzę się ze dobrze zagrał, ale nie będę się podniecał bo to jak narazie jest wyjątek wyjdzie mu 1 mecz na 10
» 25 kwietnia 2010, 10:43 #160
FiFlaK: Masz racje. Zagrał dobry mecz, ze 3 razy odegrał piłke partnerom dając im podbramkową sytuacje. Sam również starał sie strzelić bramke. Był strasznie zdeterminowany, co było widać po tym jak spudłował, bądź przewrócił sie w polu karnym. Dobry mecz Berbatowa, oby takich wiecej. Nie można grać dobrze bedąć wiekszość sezonu rezerwowym.
» 25 kwietnia 2010, 10:57 #159
Koryt: Skoro ktos grzeje lawe to raczej oznacza ze nie posiada wystarczajaco umiejetnosci aby grac w pierwszej 11 raczej swietnych zawodnikow sie nie sadza na lawie co 2 mecz prawda
» 25 kwietnia 2010, 13:08 #158
DevilxDevil: Ci co obrażają inne kluby, pisząc smerfy, loserpool itp. są zwykłymi idiotami. Poprzez takie stwierdzenia pokazują, że nie mają szacunku nie tyle co do klubów, ale do samego siebie. Współczuję Wam i że tak powiem kiedyś to los z Was zadrwi. Opanujcie się...
» 25 kwietnia 2010, 10:13 #157
Werker999: Proszę bardzo jeżeli tobie odpowiada, że po forach chelsea piszą od "MUłow" do "Gaychesteru united" to proszę WYJDŹ.
» 25 kwietnia 2010, 15:10 #156
etcan123: ogólnie bardzo dobry mecz :) tylko tak dalej
» 25 kwietnia 2010, 09:45 #155
Koryt: Dobrze ze wygrana teraz czekamy na potkniecie Chelsea :D Nani zrobił to co pisałem przed meczem o dziwo Berbi zagrał bardzo dobry mecz pokazywał się oddawał strzały. Jak by grał tak od początku sezonu to w ogóle nie miał bym do niego żadnych pretensji.
» 25 kwietnia 2010, 08:34 #154
m4ci3k: Brawo!Fantastyczny i nerwowy mecz od samego początku.Trochę jestem nie zadowolony z próby wybicia piłki nogą po strzale Kinga przez Da Silve, ale trudno liczy się wygrana!Glory!Glory!Manchester United!

PS.Oby smerfy przegrały albo zremisowali i będzie COOL!
» 25 kwietnia 2010, 07:46 #153
psychiczny: czemu innych klubow nie szanujesz?? smerfy co to znaczy po barwach tak ?? to ciekawqe jak po barwach nazwiesz MU .... i wszysko jasne
» 25 kwietnia 2010, 09:27 #152
Werker999: psychiczny ty lepiej nie broń CHelsea, żebyś wiedział co oni na stronach piszą o MU.
» 25 kwietnia 2010, 11:41 #151
DevilsPoland: Musimy wygrać ostatnie dwa mecze i liczyć na potknięcie Chelsea. Pozdro Glory Glory Manchester United. Brawo Giggs i Nani i ogólnie cały zespół.
» 24 kwietnia 2010, 23:54 #150
Daro13: Lil Berbatovovi nie brakuje kogoś do pomocy tyle co do konkurencji. nie ma co ukrywać jest lepszy od MAchedy i Owena i wie ze ma pewne miejsce w składzie. Przypomnij sobie jak pod koniec tamtego sezonu zapier.... Tevez za 10 biegał jak Apacz dosłownie i zabił by aby gola strzelić bo właśnie miał z kim rywalizować! ehh brakuje mi tej skażonej walka o piłkarską krew "mordy" tego wyrazu twarzy mówiącego "Ty będziesz następny!" tego zachowania świadczącego ze słowo "przegra" nie wchodzi w rachubę! zdecydowanie za dużo aktorstwa w grze Berby. tak jak by biegał jak baletnica i potykał się jak w "jeziorze łabedzi" Dla mnie United to przede wszystkim duch walki. Barcelona ma klepkę, Real kasę, Milan średnia wieku a my mamy serce do walki!! był Roo był Tevez było git a teraz;/ lipka trochę. Ooo miałem wspomnieć o Caricku ale chyba szkoda mi slow na niego, zawodzi coraz częściej i szczerze brakuje mi Andersona jak cholera ten to chociaż nogi nie odstawiał i nie dawał skakać po sobie w dosłownym tego słowa znaczeniu (kto oglądał mecz ten wie). Tyle chyba na ten temat mam nadzieje ze Carick zda sobie sprawę ze jak kilka lat temu Fletcher był drewnem tak teraz on od Fletchera odstaje na kilometr i nie ma szans na rywalizacje z nim o miejsce w centrum. to chyba tyle na dziś ze mnie.
PS: widzę angielska prasa czyta ta stronkę czasami bo zaczynają się po mnie pomawiać i porównywać zakup Berby do zakupu Klebersona:D hah;p
» 24 kwietnia 2010, 23:39 #149
pajta: Ten mecz dokładnie pokazał charakter Czerwonych Diabłów!

Oczywiście nie wszyscy się nadają do tego klubu, nawet z tych co byli na boisku!
Nani ku mojej radości w tej części sezonu pokazuje że dojrzał! Te jego rajdy i determinacja w oczach sprawiają wiele radości każdemu kibicowi United!
Niestety Berba to nie diabeł, natomiat kwadrans Machedy bardzo był obiecujący :)
Imponujący Scholse, ambitny Rafael, niezbędny Fletcher, pożyteczny Valencia i żelazna defensywa! Glory United!
» 24 kwietnia 2010, 23:31 #148
Daro13: Rafael bardzo dobrze grał nie można zapomnieć tego iż ma dopiero jak dobrze pamietam 19 lat. pamiętajcie " nie od razu Rzym zbudowano" a co do bramki to nie można go winić bo nie będzie miał wyskoku jak małpa przy swoim wzroście już nie oczekujcie od niego cudów. tak jak wspomniał poprzednik to co robi na prawej flance z Valencia to jest rzez niewiniątek. ładna gra bardzo ładna wg mnie lepszy od Garego jest na dzień dzisiejszy jak dla mnie najlepszym transferem od czasów C.Ronaldo (oczywiście jeśli chodzi o młodzież) myślę ze spokojnie dzięki niemu i Evansowi o kolejnych obrońcach można zapomnieć.
Glory Glory MAN UTD!
» 24 kwietnia 2010, 23:22 #147
Jacetto888: MU zaczyna sobie radzić bez Roo. Moim zdaniem b. dobry występ Berbatova.
» 24 kwietnia 2010, 23:05 #146
RobvanKlu5i: Wara od Rafaela, jaka jego wina przy bramce?? Myslicie ze tak latwo wybic taka pilke, nic z tego a pozatym Neville jest w obecnej chwili slabszy od niego i to wlasnie Rafael powinien grac w podstawie, solidny obronca z niego!!
» 24 kwietnia 2010, 22:56 #145
mysticbounce: Taka, że powinien wybijać piłkę każdą częścią ciała tylko nie nogą. I to był jego błąd. Głową spokojnie by ją trafił. Ewentualnie mógł przyjmować na ciało (trochę to niebezpieczne na linii bramkowej, ale lepsze niż marne nożyce czy przewrotki)
» 24 kwietnia 2010, 23:07 #144
Deluxe: Nie miałam tej przyjemności, aby oglądać ten mecz, ale wynik jest całkowicie satysfakcjonujący. Giggs jest niezawodny i pomimo swego wieku jego doświadczenie wciąż zdaje egzamin. Nie ulega presji i świetnie wykorzystuje jedenastki. Dziś dwukrotnie, dwa razy celnie ;) Jestem pod wielkim wrażeniem, naprawdę. Bramka Naniego była naprawdę przepiękna. Warto wierzyć w tego zawodnika, ponieważ ma w sobie talent, który coraz częściej nam pokazuje. Miewa doskonałe mecze, które naprzemiennie zastępuje słabszymi występami. Mam tylko nadzieję, że wkrótce rozwinie się na tyle, by za każdym razem, kiedy wejdzie na boisko, dawać z siebie maksimum. Dla mnie jest w nim tyle Diabła, ile w morzu piasku. Jest dumą naszej drużyny i jestem prawie pewna, że będzie z nami, kiedy będziemy sięgać po następne trofea. A teraz liczę na to, że Chelsea potknie się w meczu, bodajże, ze Stoke. ;)
» 24 kwietnia 2010, 22:37 #143
leevy: Mecz był niczego sobie .. Ładna bramka Nani'ego ..Bardzo mi sie podobała.No i Ta wygrana daje nam 1 miejsce w Tabeli.
A ,,Cfelsi'' ma jeszcze jutro mecz ;] jak wygrają znowu 2-udzy jesteśmy
przegraja i wciaz 1-wsi , jak zremisują egzekwo ^^ ;]
» 24 kwietnia 2010, 22:35 #142
nelsonk: Przecież jak zremisują to będą pod nami punkt. Matematyka się kłania.
» 24 kwietnia 2010, 23:16 #141
MaciasDevil: Super mecz, gol Naniego bardzo ladny, no i dwa karne Ryana :)
Teraz tylko czekac na to co pokaze jutro Chelsea.
Glory!!
» 24 kwietnia 2010, 22:28 #140
amandamoore: I udowodnili że bez Rooneya też potrafimy skończyć pięknym wynikiem ;] !!
» 24 kwietnia 2010, 21:37 #139
Lil: Ale było widać spory brak Rooney'a. Ogólnie brakowało nam dzisiaj typowego napastnika (troche tą rolę na przemian z Berbatovem przejął Nani, który często wspierał bułgara zejściami do pola karnego).
Tak patrząc po dzisiejszej grze, Nani wyrasta na takie wolne ogniwo w United. Ale nie jak Ronaldo, który sępił każdą piłkę, a bardziej jak Ronaldinho za czasów gry w Barcelonie (niby ma ustaloną pozycję, a gra wszędzie i na dodatek strzela, podaje i rozgrywa).
Natomiast Berbatov... co tu dużo mówić, jemu nie brakuje umiejętności, szybkości ani strzłu. Jemu brakuje partnera. Takiego z prawdziwego zdażenia z którym będzie mógł zagrać klepke itp. przed bramką rywala.
Dzisiaj ładnie odegrał do Evry i wogule miał kilka ładnych podań, ale musiał czekać na pomoc, a tak z innym napastnikiem (czyt. - Rooney) mógł by zdziałać o wiele więcej i o wiele szybciej, a to że Berba ma strzła było widać, chociaż troche tak już ze zdenerwowania i nieporadności był ten strzał, ale ładny (zabrakło z 30 cm).

Dlatego co jak co United w przyszłym sezonie rozdmucha całą piłkarską europę począwszy od własnego podwórka, poprzez Inter'y i Bayern'y kończąc na Barcelonach i Realach...

A co do wyniku... mogło być 4:1 i to naprawde mogło, ale Valencia strzelił zbyt przewidywalnie, a Gomes jest jednym z lepszych bramkarzy w lidze.

Wracając na chwilę do kadry United, to ewidentnie przydał by się jeden środkowy (zdrowy Hargo, albo zdrowy Anderson by wystraczyli), bo to, że Scholes gra dobrze, to nie znaczy, że może grać 50 spotkań jedno po drugim (te 2-3 mecze przerwy po takich 2 spotkaniach musi mieć, aby grać na 100%). No i oczywiście zmiana ustawienia ataku... troche zbyt pod Rooneya i ten rekord Ronaldo było to 4:5:1, miejmy nadzieje, że w sezonie 10/11 będzie 4:4:2
Bo nawet jeżeli zakupilibyśmy jakiegoś ''dobrego'' napastnika typu Benzema, Villa to i tak musimy grać z nimi 4:4:2, wieć czemu nie grać tego z Berbatovem?

No nie będę już zanudzał, czas trzymać kciuki za Stoke.

United!
» 24 kwietnia 2010, 22:01 #138
xxkalikxx: Glory Glory Man United!! Teraz Chelsea będzie pod presją i myśle, że nie z Liverpoolem ale już ze Stoke stracą pkt.
» 24 kwietnia 2010, 21:20 #137
1wolf1: Ciekawe, ze kolejny raz Mu zdobywa bramki, gdy na boisku sa 2 napastnicy, a nie jak to ostatnio 1. Moze czas wrocic do starego systemu Mu, dzieki ktoremu odniesli tyle zwyciestw ...
» 24 kwietnia 2010, 21:03 #136
Paczek90: Niestety mogłam tylko gol "akcję po akcji" jednak emocje były nieziemskie;-)
Jednak MU poradził sobie jak zawsze niezawodnie;-)
Glory Glory Man United!!
» 24 kwietnia 2010, 21:02 #135
slowak: jest! miec tyle lat i strzelac 2 bramki totenhamowi trzeba byc dobrym taki wlasnie jewst ryan giggs brawa tez dla naniego
» 24 kwietnia 2010, 20:43 #134
Broken: Carrick i Rafael powinni dostać solidną suszarkę za stratę gola. Takich prostych błędów nie można popełniać w meczu o taką stawkę.
» 24 kwietnia 2010, 20:31 #133
ErooMUFC: United to nie Arsenal i -jak im tam było- Chelsea (?) [nie pomyliłem się?]
» 24 kwietnia 2010, 20:12 #132
djgodzilla: nie wiem czy stoke da rade ale może liverpool coś urwie smerfom..nam że tak powiem zostały teoretycznie dość łatwe mecze ale nie ma co mówić łatwe bo z sunderlandem wiadomo jak było..ale trzeba wierzyc
» 24 kwietnia 2010, 20:06 #131
roki2008: oj cos czuje ze chelsea jutro zepnie poslady i zremisuje ze stoke, a potem to juz chlopaczki nie wytrzymaja :)
» 24 kwietnia 2010, 19:16 #130
Werker999: Świetny meczyk i cieszy fakt, że przerwaliśmy passę Tottenhamu...
» 24 kwietnia 2010, 19:07 #129
Leon: Ma ktoś link do tego meczu ? ;>
» 24 kwietnia 2010, 19:12 #128
wielkifanMU: Moje Oceny :

Van der Sar - Przy bramce bez szans, mało roboty miał dziś Holender, to co miał wykonać to wykonał. -- 6

Rafael - Pewny w defensywie, kilka ładnych wejść do przodu. -- 6.5

Evans - Bez błędów, jedno nie porozumienie z Van der Sar'em, nawet nieźle zastąpił Ferdinand'a to którego oczywiście mu lekko mówiąc trochę brakuje. -- 6

Vidić - Jak Evans pewny w obronie, raz nim zakręcił Modrić oprócz tego skoncentrowany przez cały czas, lider defensywy. -- 6.5

Evra - Świetnie rozumiał się z Nani'm. Kilka ładnych wejść, pewny w obronie, dobrze ustawiony przy niemal wszystkich sytuacjach. Pokazał że jest jednym z 2-3 lewych obrońców na świecie. Warto też dodać że wywalczył karne numer 1, którego Giggs zamienił na bramkę. Mam nadzieję też że te jego problemy z żołądkiem nie będą zbytnio groźne dla jego zdrowia. -- 7

Valencia - Kilka ładnych wrzutek i akcji prawą stroną, miał okazję w pierwszej połowie ale nie zdobył bramki. Do tego pewnie wspomagał defensorów i Rafael'a w obronie. -- 6.5

Fletcher - Przeciętnie, walczy jak lew nie ustępuje. Kilka ładnych podań na skrzydła najczęściej do Valencii, kilka też strat szczególnie w 2 połowie zgasł parę złych wyborów rozegrania piłki. Jedno jest pewne stać go na jeszcze więcej. -- 6

Giggs - hmm ... najsłabszy ze wszystkich "Diabłów" na boisku w pierwszej połowie, dużo strat, niecelnych zagrań. Zdarzyło mu się raz nawet fatalnie przyjąć piłkę przez co ją tracił, w drugiej połowie nie lepiej. Strzelił te 2 bramki po karnych, ale grunt że strzelił i wygrał wojnę nerwów z Gomes'em, ale mimo tego uważam że to nie był jego dzień. -- 6.5

Scholes - W pierwszej połowie dużo ładnych zagrań w drugiej to samo, troszkę może więcej strat piłki. -- 6.5

Nani - Świetny w pierwszej połowie świetnie rozumiał się z Evrą, dużo strzałów na bramkę, piękny gol z 77 minuty gdzie przelobował bramkarza. Do tego wywalczony rzut karny, zdecydowanie najlepszy piłkarz na boisku, widać że jest w formie, trochę zmartwiły mnie jego problemy z żołądkiem pod koniec spotkania podobne jakie miał Evra, wygląda na to że się czymś nasze idole zatruły, mam nadzieję że wrócą do zdrowia. -- 8.5

Berbatov - nieskuteczny, dograł do Evry który był faulowany w polu karnym, kilka ładnych zagrań ale to nie ten Berbatov jakiego chcą oglądać fani. - 6.5

Carrick - Kiepsko nie upilnował King'a przy golu dla Tottenhamu, kilka jednak dobrych interwencji w obronie. -- 5

O'Shea - nic specjalnego nie pokazał. -- 5

Macheda - Wszedł na murawę i od razu zanotował asystę przy golu Nani'ego. -- 6.5


Postawa drużyny - 7.5 teraz tylko mam nadzieję że Ferdinand, Nani i Evra wrócą do zdrowia na następne mecze z Sunderlandem i Stoke.


Glory Glory Man Utd
Glory Glory Man Utd
Glory Glory Man Utd As the reds go marching on,on,on.
» 24 kwietnia 2010, 19:01 #127
masrzisz: swietny meczyk :) Tottenham zatrzymany przez nikogo innego tylko United :)
wiec walka o mistrzostwo bedzie trwac do ostatniego meczu :) dobrze ze cwelsi jeszcze maja mecz z live ;) ale bedzie pieknie jak przegraja i zostaniemy mistrzem :) cos wspanialego :)
» 24 kwietnia 2010, 18:42 #126
wielkifanMU: Oceny goal.com mnie rozbawiły do łez hahah :

VdS-6
Rafael-5
Vidić-6
Evans-6
Evra-8
Fletcher-7
Scholes-7
Giggs-8
Valencia-7
Berbatov-7
Nani-8

Carrick-5
O'Shea-6
Macheda-5

Hahaha
» 24 kwietnia 2010, 18:28 #125
Leon: witam! ;)
Kto ma link do skrótu? ;>
» 24 kwietnia 2010, 18:30 #124
bartek95: MAcheda 5 lol
Przecież wszedł na boisko i od razu asysta
» 24 kwietnia 2010, 18:32 #123
rysiu1983: Ja zamienił bym Berbę z Kiko tzn. Berba 5, Kiko 7 i Rafael 7 poza tym ok
» 24 kwietnia 2010, 18:35 #122
roki2008: bartek95 - macheda hahaha toz to taki kmiec, ze slow szkoda. asysta ch asysta pff cienias jest i tyle. nie wiem dlaczego wszyscy sie nim zachwycaja
» 24 kwietnia 2010, 19:11 #121
pizdarek: Nie przepadam za stylem gry Machedy, ale docenic trzeba, że cholera jasna ma jakiegos totalnego farta i przynosi szczęście piłkarzom United. Praktycznie zawsze jak pojawia się na boisku (po zmianie) to albo strzela bramkę albo asystuje. Dzisiaj tez to on w głównej mierze uratował zad Man Utd. Po jego wejściu gra poszła totalnie do przodu. Oby tak dalej. Ocena 5 to zdecydowanie za mało. Ja bym dał 7 - tylko ze względu dlatego, ze grał malutko, gdyby pogral dłużej pewnie byłoby wyżej..
» 24 kwietnia 2010, 21:52 #120
rysiu1983: Mecz dobry w wykonaniu United, ale mogło byc lwpiej. Teraz po wypadnieciu Roo na dwa ostatnie mecze wystawilbym Kiko na atak zamiast Berby, dzis moim zdaniem wypadł dobrze i choć był tylko kilka minut zaliczył asystę. Poza tym szacun dla Giggsa i jeszcze większy dla Naniego za super bramkę.
» 24 kwietnia 2010, 18:22 #119
mat23: Znakomicie United! Jeszcze trzeba wygrać 2 mecze i liczyć na potknięcie czelsi. Damy radę!
» 24 kwietnia 2010, 18:22 #118
wielkifanMU: Giggs mimo że strzelił dwie bramki z karnych, to zagrał kiepsko dużo niedokładnych podań i strat. Strzelił bo musiał strzelić ale chwała mu za to że wygrał 2 pojedynki z Gomes'em.

Glory Glory Man Utd
» 24 kwietnia 2010, 18:18 #117
MUruleZ: Powiem tak ze gra dobrze nam idzie , ogolnie jakos nie lamentuje ze nie mamy Ronaldo , ale to jest czego nam brakuje : [link usunięty]
» 24 kwietnia 2010, 17:46 #116
PawelMily: Nie chce mi się rozpisywać bo ostatnio się rozpisałem to zostałem zbanowany ze użycie 3 kropka co jest Panowie śmieszne.

Dodam tylko od siebie, że jestem zajebiście szczęśliwy i bądźmy dobrej myśli bo chociaż szanse są 50 na 50 że chelsea się potknie, to jednak większe niż 2 tygodnie temu po remisie z Blackburn i perspektywie tych 2 meczów, które mimo wszystko szczęśliwie wygraliśmy!

Pozdrawiam
» 24 kwietnia 2010, 17:41 #115
martinez85: Nie jestem fanem Berbatova ale skoro Alex Ferguson stawia na niego to znaczy, że jest przydatny zespołowi. A ci co go krytykują niech zgłoszą się do Manchesteru, że za darmo przyjdą i będą grać i strzelać gole, asystować i wogóle byle tylko Bułgara wyrzucił z klubu...najlepiej siedzieć za monitorem i pier*** głupoty...
Pozdro
Jak tak najeżdżacie, że Berbatov naraził klub na 30 mln to dlaczego nie mówicei o Hargwesie który kosztował tyle i nie gra no bo non stop kontuzje....obiektywność to jest to...zamiast mówić mądre rzeczy najlepiej się mądrzyć o głuoptach a i tak wszystko w głowie i rękach Fergusona.
Szanujmy taki skład jak mamy, chociaż zawsze by się chciało lepiej...
» 24 kwietnia 2010, 17:36 #114
PanDuzeA: Rozumiem, że oceniać może tylko ktoś kto się zajmuje daną czynnością. Tylko widzisz, my nie trenowaliśmy przez 20 lat gry w piłkę ani nie zarabiamy po kilkadziesiąt tysięcy funtów tygodniowo. Taki sobie wybrał zawód.
» 24 kwietnia 2010, 18:19 #113
Sorata: Jak Berba będzie grać tak jak dzisiaj - to nie można mieć do niego zastrzeżeń - może jedynie o skuteczność, bo mógł strzelić jakąś bramkę - ale ogólnie dzisiaj bardzo na + dla niego mecz - w końcu biegał, i to nie bez sensu, ale biegał mądrze :).
» 24 kwietnia 2010, 18:30 #112
bennybenny9: Bardzo dobrze napisane!! ( 30 Znakow)
» 24 kwietnia 2010, 18:55 #111
siara93: Brawo Manchester. To jest naprawde duzy krok w kierunku mistrzostwa. Dzisiejsze spotkanie pokazuje, iz w tym sezonie United mogl osiagnac wiecej(zwlaszcza jesli chodzi o lige mistrzow).Mistrzostwo kraju zdecydowanie nam sie nalezy za takie mecze jak ten. Naturalnie wiele zalezy tez od postawy liderujacej Chelsea, ktora teoretycznie do konca sezonu ma twardszy orzech do zgryzienia, poniewaz pojedynki z the reds zawsze sa bardzo trudne.
A to oceny pomeczowe:

Van der Sar - Nie ma mocnych na tego bramkarza, zdecydowanie najlepszy golkiper Premiership w tym sezonie. Bardzo inteligentny, doswiadczony, ze sprawnoscia fizyczna 20sto latka. Moim zdaniem ma rowniez ogromny wplyw na poczynania lini defensywy United. Obroncy napewno czuja sie pewniej i spokojniej majac za plecami kogos takiego jak Edwin. - 7

Evra - Ten gracz bardzo rzadko miewa slabe wystepy, mozna zawsze na niego liczyc i dzis nie bylo inaczej. Świetnie dublowal sie na skrzydle z Nanim i stanowil wielkie zagrozenie dla przeciwnikow. W obronie rowniez bez zarzutow. Wywalczyl bardzo wazny rzut karny po ktorym MU zaczal grac duzo skuteczniej. - 7.5

Vidic - Podobnie jak Francuz mozna dazyc go duzym zaufaniem. Bardzo pewny punkt defensywy, elementarna postac formacji obronnej. Zapora nie do przejscia. - 7.5

Evans - Irlandczyk wpelni sie zrehabilitowal za ostatni wystep. Dzisiaj bardzo mi imponowal swoja ofiarnoscia, skutecznoscia w interwencjach oraz spokojem. Takiego Evansa chcialbym ogladac zawsze. Ten chlopak ma potencjal, aby w przyszlosci stac sie zawodnikiem pierwszej 11stki. - 7.5

Rafael - Kolejna mloda gwiazdka MU z bardzo obiecujaca przyszloscia. Jest to zawodnik, ktory majac 20 lat moze pochwalic sie tym, iz pokryl idealnie, podrecznikowo takich zawodnikow jak Robinho w meczu z City, Ronaldinho w meczu z Milanem czy Riberyego w spotkaniu z Bayernem. W dniu dzisiejszym takze byl bezbledny w swych interwencjach. Skutecznie blokowal akcje przeprowadzane lewym skrzydlem. - 7.5

Valencia - Nie byl az tak widoczny, ale gdy dostawal pilke to robil z nia duzy uzytek. Jego podania byly dzisiaj bardzo grozne. - 7

Scholes - Dobry wystep rudowlosego Anglika. Druzyna narodowa Anglii moze ubolewac, iz Paul zakonczyl reprezentacyjna kariere. W tym meczu skupil sie jednak w neutralizowaniu akcji przeciwnika, co bardzo dobrze mu wychodzilo. Nie zdolal jednak oddac strzalu na bramke. - 7

Fletcher - Niesamowicie wazna postac drugiej lini. Szkot robi wszystko. Jego wszechstronnosc budzi ogromny podziw. Jest bardzo skuteczny w tym co robi. Posiada wszystkie cechy, ktore powinien miec srodkowy pomocnik, czyli przede wszystkim dobry przeglad pola, inteligentna gra, duza wytrzymalosc, dobry odbior jak i strzal oraz zawzietosc, duza wola walki. Darren praktycznie w kazdym spotkaniu to pokazuje.- 7.5

Giggs - Szczerze to nie imponowal mi w dzisiejszym meczu swoja gra. Slabo wykonany rzut wolny, obroncy dosc latwo sobie z nim radzili, nawet przyjecie pilki sprawialo mu problem. Jednakze futbol to taka gra, gdzie mimo to mozna stac sie jednym z glownych autorow zwyciestwa, a takim niewatplwie stal sie Giggs wykorzystujac w sposob podrecznikowy dwa rzuty karne.. Doświadczenie Ryana bardzo sie przydalo. - 7.5

Nani - Jak dla mnie to on jest bohaterem tego meczu. Nareszcie ten pilkarz dojrzal i ustabilizowal swoja forme. To nie jest juz ten Nani, ktory macha bezmyslnie nogami nad pilka, a nastepnie ja w glupi sposob traci. On juz wie dobrze wie kiedy ma podawac, a kiedy oplaci sie przeprowadzic akcje indywidualna. Świetnie wykorzystuje swoje ogromne umiejtnosci. A co najwazniejsze trzelil bardzo efektowanego gola i wywalczyl rzut karny, co czyni go bohaterem tego meczu. - 8

Berbatov - Po za genialnym zagraniem nie z tej ziemi do Patrica Evry, ktory to zostal zfaulowany w polu karnym, nie zagral dobrze, a wrecz bardzo slabo. Oceniajac wg. kryterii dotyczacych napastnikow to zaprezentowal sie mizernie. Jego strzaly byly tragiczne, a i przyjecie pilki rowniez szwankowalo.- 6

O'Shea- 6
Carrick - 6
Macheda - 7
» 24 kwietnia 2010, 17:34 #110
bennybenny9: Master123 chlopie jakbys byl prawdziwym kibicem United to bys w koncu zrozumial ze szanuje sie wszystkich graczy Manchesteru!pozatym twierdzisz ze Berbatov narazil United na strate finansowa 30 mln!w jaki sposob? sciagnol go do klubu SAF !rownie dobrze mozesz napisac o SAF-nie ze narazil nas na strate 30 baniek!niejestem wielkim fanem Berby ale uwazam ze jest potrzebny i jezeli SAF na niego stawia to wie co robi!
» 24 kwietnia 2010, 17:28 #109
Aro1989: Przepiękne zawody:) i cudowne zwycięstwo:) troszkę obawiam się, że liverpool może nas rozczarować;/ ale oby nie;] liczę jutro na Stoke:)
» 24 kwietnia 2010, 17:23 #108
martinez85: Jak cieszy mnie nowina , że United wygrało jakże ciężki mecz...Super, Ekstra, Rewelka !! Brawo :) choć nie mogłem oglądać meczu to się zastanawiałem jaki będzie wynik...pierwsze co gdy tylko mam dostęp do neta i widzę co? Manchester 3 , Spurs 1 . Świetnie, tylko teraz zostaje czekać na spotkanie Chelsea (jakże szkoda, że nie zdobylismy z Chelsea u siebie choćby pkt bo wtedy to mielibyśmy prawie mistrzostwo w garści).
Ale musimy teraz wygrać te dwa ostatnie mecze i liczyć na to, że Chelsea się potknie...nie liczę w szczególności na którąś z drużyn choć Liverpool jest teoretycznie najmocniejszą ), ale ogólnie może Wigan które pokrzyżowało szyki Chelsea i Arsenalowi już... może Stoke zagra jakiś cudowny mecz w defensywie...? a może Liverpool zagra na tyle dobry mecz, że nie przegrają...i tyle spekulacji
Na dzień dzisiejszy jesteśmy liderem i należy się z tego cieszyć i oczekiwać na ruch Chelsea. Niestety nie zapomnijmy, że my choć z Sunderlandem (ale nie tylko bo oni nam też ostatnio nie leżą...) to musimy wygrać !! i należy się skupić na tym spotkaniu...
Co za sezon...co za emocje...wierzę mocno, że się uda Manchesterowi i wygrają 4 mistrzostwo z rzędu i pokażą, że nie zawsze milionowe wydatki równają się sukcesom ( ukłon ku Realowi..)
Na zawsze United...
» 24 kwietnia 2010, 17:19 #107
kris9: Adam11
He, He, He... :)
MU zrobili swoje, Chelsea nogi z waty ;)
» 24 kwietnia 2010, 17:08 #106
Mati94PL: Wielki gratulację dla weteranów bitwy :> Choć nie miałem okazji obejrzeć meczu widzę wielki pozytyw kierowany w ich stronę... Teraz liczę na utratę punktów Chelsea z Liverpoolem !!
» 24 kwietnia 2010, 17:06 #105
Adam11: Co za mecz! Co za emocje! Co za sezon!


GLORY GLORY MANCHESTER UNITED!

Chelsea!!

Co?

Szach!!

... And God Bless Ryan Giggs!!
» 24 kwietnia 2010, 17:05 #104
marekw91: ktos ma linka do skrutu?? znaki
» 24 kwietnia 2010, 17:04 #103
rooney149: No to panowie po mistrza!! Chelsea musi sie potknac z kim kolwiek !!
» 24 kwietnia 2010, 17:02 #102
rooney149: No to panowie po mistrza!! Chelsea musi sie potknac z kim kolwiek !!
» 24 kwietnia 2010, 17:02 #101
Lil: Nie z kim kolwiek, tylko z Wigan w 38 kolejce.
Ostatnio im mecze z Wigan nie leżą :D
» 24 kwietnia 2010, 17:03 #100
Frycu: Zajebiescie 3 pkt + 2 bramki na plus. Czekam na odp czelshitu
» 24 kwietnia 2010, 16:57 #99
kris9: Oceny pomeczowe:

van der Saar - 7
Rafael - 7
Evans - 6
Vidic - 8
Evra - 8
Fletcher - 4
Scholes - 7,5
Giggs - 7,5
Valencia - 7
Nani - 8
Berbatov - 6 (za to wspaniałe przetrzymanie piłki kiedy biegł w stronę bramki i zagranie piętą do Evry, który został sfaulowany na "jedenastkę")
Carrick - 4
O'Shea - 4
Macheda - 5
» 24 kwietnia 2010, 16:50 #98
iamarctic: słucham? fletcher -4?! człowieku, Darren razem ze scholes'em totalnie wyłączył Huddlestone'a i Palaciosa, myślisz dlaczego w pewnym momencie mieliśmy 70% posiadania piłki? To środek pola był dzisiaj kluczem do sukcesu. Scholes i Fletcher po 9.
» 24 kwietnia 2010, 16:58 #97
Lil: Widziałeś mecz?
Rafael - 7? Jak Bale przy nim nie mógł nic zrobić (8 jak nic)
Fletcher 4? HAHAHA Od 60 minuty był w każdej ofensywnej akcji United, a w środku wiele działał, no bez jaj, na bank inny mecz oglądałeś... (7,5)
Berbatov jak nigdy na 7 zasłużył, bo wg. mnie niczym nie ustępował tej ''siudemce'' którą dałeś Valencii.
... ale oceniaj dalej może się kiedyś uda...

A co do meczu... hmmm (miodzio, chociaż brakowało troche pożądnego napastnika...).
Teraz trzymamy kciuki za Stoke :D
» 24 kwietnia 2010, 17:02 #96
oldtrafford: Mamy takie same szanse na tytuł jak Chelsea tyle że my mamy łatwiejszą drogę do zdobycia tego tytułu mecz z Tottenhamem był chyba ostatnim takim meczem z trudniejszym przeciwnikiem musimy wygrywać wszystkie następne spotkanie i będzie dobrze Chelsea czeka jeszcze ciężki mecz z Liverpoolem jeżeli w tym meczu zgubią punkty to będzie rewelacyjnie trzymam kciuki za MANCHESTER UNITED !!
» 24 kwietnia 2010, 16:45 #95
kris9: Stalowe nerwy trzeba mieć, żeby oglądać ostatnie mecze United. W kolejnym trzecim meczu mieliśmy problem ze sforsowaniem bramki rywala, na szczęście skończyło się kapitalnie, dwa karne po dwóch dobrych akcjach i wspaniała bramka Naniego. Naszą bolączką jest napad, kolejny mecz mówi nam, że bez Rooneya nie da rady - z całym szacunkiem Berbatov to niezwykle inteligentny i techniczny gracz, ale gra na szpicy to nie jego domena. Proponuję, aby w przyszłym sezonie darować sobie grę Bułgara w ataku, ponieważ królem pola karnego on nie jest i nie będzie, mam lepszą pozycję dla niego, gra z tyłu za napastnikiem, bądź napastnikami, wtedy może się okazać strzałem w dziesiątkę dla drużyny jego pozycja.
Scholes był dziś królem środka pola, wspaniale rozgrywał i równie dobrze odbierał przeciwnikom piłkę. Poza dwiema stratami w drugiej odsłonie zasługuje na pochwały od sir Alexa, w przeciwieństwie do Fletchera, który dziś za swoją grę powinien otrzymać od wspomnianego pana suszarkę. Szkot był dziś cieniem Scholesa i tak naprawdę nie przypominam sobie dobrego zagrania w jego wykonaniu w tym meczu.
Na wyróżnienie zasługują Evra i Nani, za wspaniałą współpracę i wymianę pozycji, które niejednokrotnie mogły przynieść United bramkę. Brawa za aktywność Evry, która przyniosła pierwszego karnego, brawa za piękną bramkę dla Naniego, która dała nadzieję na 3 punkty. Jak widać obaj panowie oprócz dobrej współpracy, przed meczem pili z tego samego kubka i ma nadzieję, że tuż po meczu dowiemy się co to za tajemnicze zatrucie dopadło zawodników.
Dużo pracy w mecz włożył też dziś Valencia i szkoda, że nabawił się kontuzji, bo mógł w końcu zaliczyć asystę. Obrona i van der Saar zagrali bez zarzutów, a w szczególności wyróżniłbym Vidicia za perfekcyjne odbiory i wślizgi oraz Rafaela za pomysłowość w grze oraz nieustępliwość. Nota dla Brazylijczyka byłaby wyższa gdyby nie jedno złe dośrodkowanie i chwila nieuwagi przy golu dla Spurs, kiedy mógł wybić futbolówkę z pola bramkowego. Jednak winę za tę bramkę zdecydowanie ponosi Carrick, który znów zagrał słabo i nieprzekonująco, słabą zmianę dał również O'Shea - potwornie bałem się rajdów Lennona i chwała, że nie udało się Londyńczykom po jego akcjach nic zrobić.
Cichym bohaterem tego meczu jest Giggs. Nie był to mistrzowski mecz w jego wykonaniu, bo dobre zagrania przeplatał słabymi, ale tak jak w tytule artykułu, chwała Walijczykowi za stalowe nerwy i bezbłędne dwie jedenastki. Szkoda, że nie wszedł Hargo, ale tak jak przypuszczałem nie zagra pewnie do końca sezonu, podobnie jak przypuszczałem, że pokonamy Tottenham 3-1.
Teraz spokojnie czekam na mecz Arsenalu z Man City i liczę, że Kanonierzy poradzą sobie z Citizens, a dlaczego? Dlatego, że potencjalni kandydaci do 4 miejsca w lidze nie mogą nic zyskać w ten weekend i zanim nastąpi bezpośrednia konfrontacja między Tottenhamem i Man City 5 maja, kilka dni wcześniej odbędzie się mecz Liverpoolu z Chelsea. Jeśli jutro The Reds zdobędą 3 punkty na stadionie słabiutkiego Burnley i jeśli Villa straci punkty w derbach (po drodze spotkają się z Man City) to nasi najwięksi rywale w wyścigu o jak najwięcej trofeów w historii będą mieli jeszcze jakieś szanse na Ligę Mistrzów i co związane z tym motywację by odprawić z kwitkiem The Blues. Aczkolwiek nie musimy liczyć na Liverpool, my zrobiliśmy swoje, a jutrzejszy remis Chelsea ze Stoke biorę w ciemno. Kto wie, może jeszcze sprawa tytułu zostanie w naszych rękach??
Glory! Glory! Man United!!
» 24 kwietnia 2010, 16:40 #94
FanRooney: długo to pisałeś??masz racje
» 24 kwietnia 2010, 16:42 #93
anuula91: swiete slowa! chociaz nie chcialoby mi sie tyle pisac ;) tez liczylam dzisiaj na wejscie Hargo jak zaczal sie rozgrzewac, ale moze to i lepiej ze nie zagral. niech sie porzadnie wykuruje :) a co do Berby to zgadzam sie ze powinnien grac jako partner dla Roo, ale niestety chyba SAF nie podziela tego pogladu bo prawie nigdy nie wystawia ich razem. a takie ustawienie na pewno pozwoliloby rozwinac skrzydla Bulgarowi!
Pozdrawiam!
» 24 kwietnia 2010, 16:47 #92
iamarctic: rzeczowy wpis, ale z jednym się nie zgodzę. O ile Scholes dziś rzeczywiście świetnie kreował grę, to Fletcher dziś był nie do przejścia, zajął się destrukcją akcji, dzięki czemu Huddlestone i Palacios nie zdołali sobie pograć. Dla mnie obaj Panowie (Scholes i Fletcher) na 9.
» 24 kwietnia 2010, 17:03 #91
Biafra: wpis długi co jednak nie przekłada się na większy sens. nie jestem jakimś fanem Bułgara, ale zagrał dziś naprawdę całkiem dobrze. zrobił to co do niego należało (czytaj przytrzymywał piłki, rozgrywał i co najważniejsze świetnie odgrywał -> akcja z Evrą, po której podyktowana rzut karny). biegał jak nie Berbatow. gdy w pewnej chwili zobaczyłem go pod naszym polem karnym nie mogłem w to uwierzyć. wielu nazywało go drewniakiem, a dziś pokazał, że zdecydowanie na takie określenie zasłużył ... Crouch. to samo Fletcher, przecież to jak on czyścił środek pola to był majstersztyk. prawie zero akcji Spurs środkiem, cały czas próbowali prawym skrzydłem i to głównie jego zasługa. Rafael, no cóż. widać ten potencjał drzemiący w Brazylijczyku, ale widać także brak doświadczenia. stanowczo jeszcze za często daje się sprowokować (dziś mało brakowało, a byłaby powtórka z Bayernem w jego wykonaniu). przy bramce zawalił tak samo jak najsłabszy na boisku Carrick i to Anglik powinien dostać w prezencie suszarkę od Alexa, bo to jak gra w ostatnich meczach to fatalna sprawa. Nani jak zwykle czarował, zrobił co do niego należało. ogólnie bardzo dobry mecz w wykonaniu United, nie licząc pierwszego kwadransu. tyle.
» 24 kwietnia 2010, 17:26 #90
oldtrafford: Brawa dla Giggsa i dla całej ekipy super i jeszcze raz super Manchester United pokazał Chelsea jak wygrywa się z Tottenhamem BRAWA !!
» 24 kwietnia 2010, 16:39 #89
Xartula: Glory Glory United mecz swietny oby Chelsea przegrała
» 24 kwietnia 2010, 16:37 #88
anuula91: piekny mecz! kilka straconych okazji ale na szczescie udalo sie odrobic :) gol Naniego to juz w ogole bylo mistrzostwo! martwi mnie tylko co sie stalo ze nagle zaczeli rzygac :( mam nadzieje ze to nie jakas grypa zoladkowa. No i oby kontuzja Valencii nie okazala sie powazna bo potrzebujemy go!!
Glory!!
» 24 kwietnia 2010, 16:34 #87
mefiu85: oceny pomeczowe

VDS - wykonał zadanie należycie. Za puszczoną bramkę nie można go raczej winić - 7

Evra - dobrze w defensywie i w ofensywie - 7

Evans - dzisiaj miał pewne interwencje - 7

Vidic - ładnie dyrygował obroną, kilkakrotnie ratował nasz zespół z opresji - 7

Rafael - bardzo dobry występ młodego brazylijczyka. Świetnie odbierał piłkę rywalom, szczególnie urzekły mnie dziś jego perfekcyjne wślizgi.
W ofensywie równie dobrze. Bardzo dobre podania na wolne pole, dośrodkowania i fakt, że nie zaliczył dziś asysty "zawdzięcza" nieudolnej grze Berbatova. - 8

Valencia - kilka dobrych zagrań i strzał na bramkę po ziemi obroniony jednak - 7

Scholes - skuteczna gra w środku pola, ładne odbiory piłki rywalom i prostopadłe mądre zagrania, czasami zgrabne przedłużenia piłki, bardziej się dziś skupił na defensywie - 7

Fletcher - dobry mecz szkota, skuteczny na tyłach, podłączał się do akcji ofensywnych - 7

Giggs - mało widoczny dzisiaj, nic wielkiego nie pokazał, ale jakiegoś wielkiego błędu też nie popełnił. No i strzelił dwa karne. Trzeba przyznać, że robi to perfekcyjnie - 7.5

Nani - pierwsza połowa raczej słaba w jego wykonaniu, kilka bardzo słabych podań, poza tym rywale nie dali mu pograć i go skutecznie neutralizowali, kryli. W drugiej połowie jednak było zupełnie inaczej. Wyzwolił się spod krycia bocznych obrońców, ładnie dogrywał, dużo biegał, aktywny w ofensywie. Piękna bramka technicznym strzałem nad bramkarzem. Nieco później przebiegł z piłką pół boiska, wdarł się w pole karne, gdzie rywale nie mieli na niego sposobu co skończyło się faulem i rzutem karnym zamienionym na bramkę przez Giggsa. - 8

Berbatov - szkoda słów. Nie potrafi grać jako napastnik, marnuje wszystko co wypracują inni. Nie można go wystawiać jako jedynego napastnika. Jedyna taktyka w jakiej się odnajduje to 4-4-1-1 jako cofnięty napastnik. Należy poważnie zastanowić się nad przyszłością tego zawodnika odnośnie jego gry w szeregach MU... - 5

rezerwa:

O'Shea - bez fajerwerków, ale tragedii też nie było, poprawnie - (6)
Macheda- ledwo wszedł na boisko a już asysta. Prawdziwe dziecko szczęścia. Bardzo przydatny MU. Jeśli będzie odpowiednio prowadzony, to za parę lat będą z niego ludzie - (8)
» 24 kwietnia 2010, 16:33 #86
symok2: nie zgodze się co do oceny rafaela, poniewaz gral na pewno slabiej od evry czy vdica, dalej fletcher takze za wysoka nota i berbatov... szczerze też wolałbym za niego innego gracza ale dzisiaj grał przyzwocie i podał do evry co skonczylo sie 11-tką. Aha i jeszcze macheda, wznósł on swiezosc w grze united ale nic poza tym
» 24 kwietnia 2010, 16:57 #85
KubaDevil: Kurde żałuje, że nie mogłem obejrzeć meczu. Ale najważniejsze, że wygraliśmy.

GLORY!
» 24 kwietnia 2010, 16:20 #84
najnoa: Ładny mecz Naniego - dużo podań i fantastyczny gol. Giggsowi brakowało szybkości do dalekich piłek w pole karne. Pewni Evans i Vidic, niewiele się mylili. martwi mnie tylko 'interwencja' Rafaela, po której straciliśmy gola (choć King opierał się na Carricu) i kłopoty żołądkowe Evry i Naniego. Ogólnie był to ładny mecz, choć gdyby Berba wykorzystał swoje okazje wynik byłby ciut wyższy...
» 24 kwietnia 2010, 16:16 #83
ronald: ale fajnie byłoby gdyby Stoke zremisowali z Chelsea. Modlę sie żeby Wayne mógł zagrać. Oby Antonio też był gotów za tydzień
» 24 kwietnia 2010, 16:16 #82
sakjaszfili: Nani Moc Vidic Moc Rafael Moc ;d ale co z ich brzuchami dosypali im czegos czy jak ?? bo Evra wymiotowal i tam Naniego zrywalo ?
» 24 kwietnia 2010, 16:14 #81
Xartula: Liverpool ma stracony sezon nie ma własciwie nic do stracenia a gdy United wygra to będą lepsi od Liverpoolo w ilosci tytułu (19) ale wątpie czy kibice Liv'pool będą zadowoleni z przegranej i na koniec sezonu będą chcieli z CHelsea wygrac
» 24 kwietnia 2010, 16:13 #80
janpodgorski: Piękne popołudnie na Old Trafford ;) Druga połowa prawdziwa piłkarska uczta. Dobrze być na 1 pierwszym miejscu. W Stoke to raczej nie wierze. Chelsea to nie chłopcy do bicia wiedząc, że jeszcze czeka ich Liverpool zrobią wszytsko co się da by zdobyć 3 punkty. Czy Liverpool jest w stanie pokonac The Blues ? Myślę, że tak ale bez Torresa siłą ofensywna znacznie traci. Remis byłby na wagę złota. No ale MU niech skupi sie na sobie. Wyjazd z Sunderlandem i Stoke u siebie to musi być 6 punktów. Pozycja wyjściowa napawa optymizmem i to Chelsea jest pod presją. Tak czy inaczej 4 mistrzostwo jest tuż tuż :) Glory Glory Manchester United !!
» 24 kwietnia 2010, 16:12 #79
Xartula: Teraz trzeba wierzyć to my możemy wygrac lige a Chelsea możę przegrać. Sa jescze 2 mecze a więc trzeba wygrac bo mamy łatwiejsze mecze do rozegrania a Chelsea nie co trudniejsze, ale licze na podtkniecie ponieważ CHelsea lubi przegrywac z innymi zespołami, dowód to ze Chelsea wygrała z nami 2 razy a mimo tego itak jestesmy pierwsi w tabeli
» 24 kwietnia 2010, 16:09 #78
chelseafan87: JuliaMUFC pisze:
odpowiedz zgłoś
Ciekawe co sobie mysla teraz kibice Chelsea??

Co myślimy ? Że należy pokonać Stoke i powracamy na fotel lidera :) Gratuluję wygranej nad Totenhamem ,dobry mecz :)
Pozdrawiam wszystkich normalnych fanów Chelsea i Manchesteru :)
» 24 kwietnia 2010, 16:05 #77
ercraft: świetny wynik, gra już trochę mniej cieszyła, ale drugą połowę oglądało się bardzo miło.
i mówcie co chcecie, ale jeśli o mnie chodzi to rzygać mi się chce jak patrzę na tą pokrakę Berbatova.. won!!
» 24 kwietnia 2010, 16:05 #76
deq: z takim szacunkiem do piłkarza swojego klubu?
nie chce takich fanów UTD
» 24 kwietnia 2010, 16:12 #75
ercraft: a kto cię pyta czego ty chcesz?? na szacunek trzeba sobie zasłużyć - nie widzę zasług..
» 24 kwietnia 2010, 16:13 #74
mefp: Rzygać to się chłopie chce jak się tu wchodzi i co chwilę widzi się Twój nick i ciągłe biadolenie. Weź Ty się na wstrzymanie i pisz rzadziej, ale mądrzej.
» 24 kwietnia 2010, 16:13 #73
Master123: Mam pytanie jak można szanować kopacza który swoją obecnościa szkodzi klubowi ?

1.Gra kiłę przez co szkodzi wynikom osiąganym przez drużynę .
2.Blokuje innych graczy (Kiko , Owen).
3. Naraził na na stratę finansową 30 mln .
» 24 kwietnia 2010, 16:20 #72
anuula91: Berbatov zmarnowal troche okazji to fakt, ale to w duzej mierze dzieki niemu Manchester wywalczyl pierwszy rzut karny!
» 24 kwietnia 2010, 16:35 #71
malicz9017: jest szansa !! Tylko Manchester United !!
» 24 kwietnia 2010, 16:05 #70
mcmel: moje 3 grosze
cały tył na plus
strata bramki po głupim błędzie Rafaela
ale ogolnie grał super na pozytyw
giggs słabo, dobrze ze te karne trafil ale tak to lipa
nani swietnie, kiko tez pokazal po co wchodzi na bosiko, i po co jest potrzebny 2gi napadzior na boisku, 1 i to dosc slaby to za malo zeby absorbowac obrone, super podal naniemu
berbatov wywolywal u mnie salwy smiechu czasami, to co on robi, gleby, fatalne przyjecia
dobrze ze evrze odegral przy karnym
ale przyznam tez ze moglby cos strzelil gdyby koledzy ze skrzydel lepiej go szukali, bo i valencia i nani mieli go na 1na1 wystarczylo podac a uderzali bardzo słabo
» 24 kwietnia 2010, 16:04 #69
Xartula: Rafael jest super, szkoda ze jego brat nie gra tak swietnie jak Rafael
» 24 kwietnia 2010, 16:06 #68
pietras: strata bramki to bardziej błąd carricka który pomógł kingowi to strzelić dzięki temu że ten się swobodnie o niego podparł
co do Giggsa to może i to nie był jego mecz życia ale zagrał solidnie
A Berbatow zagrał na miarę swoich możliwości miał parę kiksów ale się starał.

Wyglądało jakby Nani i Valencia nie mieli zaufania do Berby bo woleli schodzić do środka niż mu podawać.
» 24 kwietnia 2010, 16:14 #67
MUruleZ: Kocham ten klub , Nani piekny mecz :) Giggs stalowe nerwy jak to napisal redaktor , Teraz czekamy na teorie chelsea ze przeciez sedzia nam pomogl i jak by nie 2 karne juz bymsmy nie walczyli o mistrza :D Pozdrawiam goraco The Blues bo przeciez oni maja znakomitych egzekutorow karnych anelka czy tez terry :) Teraz czekam na enzo ktory pieknie przedstawi nam wykresy z meczu berbatova od 1 minut ktory potyka sie o wlasne nogi , Pozdrawiam
» 24 kwietnia 2010, 16:03 #66
JuliaMUFC: Jesli chodzi o karne to teoria Chelsea to: NIE POWINNO BYC TYCH KARNYCH :D :D :D
» 24 kwietnia 2010, 16:05 #65
craig: Poczytaj komentarze na Onecie :D Juz jest placz fanow Chelsea ze Manchester farci i ma pomoc sedziow .. ;D
» 24 kwietnia 2010, 16:06 #64
chelseafan87: Kibiców Chelsea ? Chyba tylko z nazwy :) Ja uznaję się za prawdziwego kibica i obiektywnie rzecz biorąc karne wam się należały .
» 24 kwietnia 2010, 16:08 #63
deq: nie wiem co niektórzy jak ty maja do Bułgara zagrał przyzwoity mecz i nie trzeba być enzo żeby to zauważyć. Giggs owszem stalowe nerwy przy karnych ale cały mecz beznadzieja: przegrywał wszystkie pojedynki biegowe a dośrodkowania to dno. Rafael ogólnie dobrze zagrał ale ten fatalny błąd mógł mu się śnić po nocach gdyby skonczyło sie 1;1.
Pozdro
» 24 kwietnia 2010, 16:09 #62
WigdorDevil: Teraz Chelsea nie ma co mówić , że karne były szczęśliwe , ewidentne dwa faule w polu karnym. Berbatov gdyby sie nie potykał i gdyby sie nie ślizgał mógłby coś ustrzelić. A w okienku transferowym można byłoby kupić partnera dla Fletchera do środka pomocy(Scholes jest i bedzie ważną postacia w Man Utd) a Carrick na ławę , i napadziora jakiegos , Berbatov jest dobry , ale warto nie ryzykować i nie trzymać go na następny sezon( on jest nie przewidywalny , nie wiadomo jak będzie grać)
» 24 kwietnia 2010, 16:12 #61
bennybenny9: swietny mecz Berbatowa!tylko zabraklo szczescia!gdyby Valencia podal 2 razy w pierwszej polowie do bulgara moglby zakonczyc mecz z bramka!pozatym swietnie Nani ladna bramka no i wywalczony rzut karny!Giggs zbyt doswiadczony zeby niestrzelic 11-stek!oto bylem spokojny!szkoda bardzo Evry ciekawe co wykarza badania mam nadzieje ze to nic powaznego!
» 24 kwietnia 2010, 16:02 #60
Or1n: Według mnie Berbatov nie zachwycił ale zagrał dobre spotkanie, cały czas nękał obrońców dając więcej miejsca skrzydłowym oraz pomocnikom, mecz bardzo dobry w wykonaniu United, szczególnie w II połowie, myślę że kroczymy po Mistrza, czy z Roo czy bez damy radę!!
» 24 kwietnia 2010, 16:02 #59
Xartula: 0O0 jednak sie nie myliłem pachwina ;/ no zobaczymy ile bedzie pauzował oby jak najmiej
» 24 kwietnia 2010, 16:02 #58
jankes9031: dobrze ze jest presja na ruskach. ale jakos mam dziwnie przeczucie ze l'pool podlozy sie chelsea;/
» 24 kwietnia 2010, 16:02 #57
JuliaMUFC: Ciekawe co sobie mysla teraz kibice Chelsea??
» 24 kwietnia 2010, 16:00 #56
rafalrafal: Dziennikarze BBC nieoficjalnie dowiedzieli się, że Wayne Rooney doznał w czwartek kontuzji pachwiny i nie zagra do końca sezonu:(
» 24 kwietnia 2010, 16:00 #55
DR47: chelsea przegra z Liverpoolem i napewno coś zremisuje a my musimy wygrywać a Roo może nie zagrać do końca sezonu ma problemy z pachwiną

ONE LOVE ONE UNITED!
» 24 kwietnia 2010, 16:00 #54
wrobel1992: Glory Glory Manchester United i tyle...
» 24 kwietnia 2010, 15:58 #53
Antol: Świetny mecz całej drużyny. Wyróżnił się Nani, a Macheda pokazał, żeby jest dobrym zmiennikiem. Oczywiście 2 gole Giggsa miały wielki wpływ na wynik, ale to były karne. Pokazaliśmy, że umiemy grać bez Rooneya. A Berba, w miare dobrze chociaż zepsuł kilka szans, ale wszystkich okazji nikt nie wykorzystuje. Piękne podanie do Evry. Szkoda, że się przewrócił, ale coż zdarza się :)
» 24 kwietnia 2010, 15:58 #52
Wojtek1357: teraz tylko czekac na potniecie sie chelsea .
» 24 kwietnia 2010, 15:57 #51
WigdorDevil: Żeby sie tez nic z Valencia nie stało , bo według mnie dobrze grał do zmiany, Rooney znowu problemy z tą kostką , dobra postawa Evry i Naniego niestety coś musieli zjeść albo wypić nieświeżego. Ładny mecz(w 2 połowie), z Sunderlandem licze na 3:0 a ze Stoke 4:0(nie przesadzam , jeśli tak dalej będą grać to gole będą padać jak na zawołanie) Czerwone Diabły wiedzą już , że bezskuteczne podania do napastników(dzisiaj byl tylko Berba) nic nie dadzą . Trzeba szukać innych sposobów.
» 24 kwietnia 2010, 15:57 #50
Pitrek13: jako, że muszę oszczędzac transfer danych, włączyłem mecz od drugiej połowy, gdyż przewidywałem, że będzie działa się dużo więcej.

Jestem zachwycony dzisiejszym widowiskiem, świetny mecz, bardzo szybki, pełen zwrotów akcji i dramaturgi, charakteru Diabełków, piękna bramka i obrazki z meczu [radość kibiców, sir Alexa, Rooney'a, czy postawa Naniego] no i godna postawa kibiców.

Na początku całkiem podobała mi się gra Berby, ale później to już dno... Sam nie wiem co myśleć o tym piłkarzu, do tej pory go ani nie atakowałem, ani nie broniłem, nie mniej dzisiaj mnie mocno rozczarował ;/

Kiedy stracilismy bramkę na 1-1 pomyslałem: ' To jest mecz o mistrzostwo ', czy słusznie okaże sie już wkrótce!
» 24 kwietnia 2010, 15:56 #49
Mikez: Do 80 minuty Scholes i Vidic zdecydowanie najlepsi na boisku, dobrze też Evans i Evra, ogólnie tyły na plus. Potem zaczął błyszczeć Nani. Brawa też dla Machedy, coraz bardziej jestem do niego przekonany, chłopak ma talent. Podanie do Naniego przy drugim golu piękne, w stylu Scholesa bądź Berbatova.

Chelsea nie raz już pokazywała, że nie radzi sobie za dobrze z presją, mam więc nadzieję, że Stoke jutro powalczy. Na Liverpool bym nie liczył, oni już grają o pietruchę, a nie znoszą nas do tego stopnia, że ciężko mi sobie wyobrazić, iż to właśnie The Reds zapewniają nam czwarty tytuł z rzędu i samodzielne liderowanie w rankingu najbardziej utytułowanych klubów w Anglii...
» 24 kwietnia 2010, 15:56 #48
Krzychu418: Wie ktoś co się znowu dzieje z tym Rooneyem ??
» 24 kwietnia 2010, 15:55 #47
Xartula: On ma kontuzje, chyba pachfina ale nie jestem pewien bo cos tam komentator na poczatku meczu gadal ale nie zrozumialem
» 24 kwietnia 2010, 16:00 #46
craig: Na początku meczu komentatorzy mówili, że jakiś uraz z pachwiną.
Kostke już wyleczył panie adminie :)

A i powiedźcie, że Berbatov słabo w tym meczu zagrał to zatłuke ;]

Glory Glory Manchester United !
» 24 kwietnia 2010, 16:00 #45
ercraft: ja mówię - Berbatov zagrał beznadziejnie słabo.. i co??
» 24 kwietnia 2010, 16:07 #44
Roo10ney: Wszystko zaczęło się w drugiej połowie. Oby tak grali do końca sezonu! :)

Glory Glory Man United!
» 24 kwietnia 2010, 15:55 #43
rafalrafal: Na Onecie "skopiowali" część tytułu o stalowych nerwach Giggsa. Jutro Chelsea u siebie raczej wygra, pozostaje liczyć na Liverpool, chociaż taki Gerrard jakoś nie widzę, żeby zap******, żeby United mieli czwarte mistrzostwo. Ale może będą walczyć o miejsce w LM. Dobrze, że wykonaliśmy swoją prace, presja na Chelsea!
» 24 kwietnia 2010, 15:55 #42
OnlyRedDevils: I co z tego wynika tottenham-arsenal 2:1, tottenham-chelsea 2:1, Manchester United-tottenham 3:1? I kto jest najlepszy? Wiadomo!! Glory, Glory Man United!!. Teraz czekamy co pokaże Stoke, proszę o remis!!
» 24 kwietnia 2010, 15:53 #41
badboys25: moim zdaniem dobry wystep Berbatova poniewaz wyrobil 1 karnego tylko moim zdaniem brakuje mu szczescia w zdobywaniu bramek:(Nani najlepszy zawodnik meczu:)oczywiscie Giggs no i pieknie tez Scholes dogrywal w niektoryh momentach:)reszta druzyny tez piekne wykonanie pray w 2 polowie pozdro
» 24 kwietnia 2010, 15:53 #40
kara466: zgadzam się to był dobry mecz Berbatova
» 24 kwietnia 2010, 15:58 #39
gazunited: Dziubek7 -->
No to wszystkiego najlepszego!! Ja w prezencie dostałem zwycięstwo z kogutami a Ty dostaniesz remis Chelsea ;)
Btw, jutro przez czerwoną kartkę w Chelsea nie zagra Terry. Jest dobrze ;)
Dzisiaj na pochwałę zasługują NANI, Macheda, Evra i Vidic, który prawie wszystko czyścił. Glory!!
» 24 kwietnia 2010, 15:53 #38
Dziubek7: gazunited ja urodziny mam jutro więc mam nadzieję, że dostanę prezent od Stoke ;p Dzisiejszy mecz niesamowity. United pokazało wole walki! Teraz trzymać kciuki za Stoke! pozdrawiam
» 24 kwietnia 2010, 15:51 #37
Xartula: Ryan Giggs Idealne wykonanie 2 rzutów karnych. Piekny mecz Naniego Gigsa Machedy Evry i całej drużyny United xD
» 24 kwietnia 2010, 15:51 #36
Eggman1992: Giggs bo strzelil dwa karnego a jego podania i rajdy fatalne i jest najlepszy? Zastanów sie.
» 24 kwietnia 2010, 15:54 #35
Jakubek722: Hmm możemy powiedzieć ,że to był dobry mecz w wykonaniu naszych gwiazd.
Jednak mam parę zastrzeżeń do Berbatova...
Nie chcę tego pisać ,bo pozostawię to dla siebie.
Pozdrawiam Kibiców Manchesteru United!
» 24 kwietnia 2010, 15:51 #34
Master123: Jak zwykle szczyle podczas meczu pluły na legendę klubu Ryana Giggsa .

Jak się pytam co wniósł do gry drewnatow oprócz jednego zagrania piętą, zmarnowanych okazji, strzałów w kosmos i przewracaniem się o własne nagi ? Wygląda na to że on nie potrafi prowadzić piłki w biegu coś jak parkinson . Tyle że parkinson przynajmniej próbuje zabrać piłkę .
» 24 kwietnia 2010, 15:51 #33
Camrall: ułatwiał atak pozycyjny .. od tego on jest bo on powinien grac cofnietego napastnika ..
» 24 kwietnia 2010, 15:52 #32
Eggman1992: I bardzo dobrze za takie podania i rajdy fatalne (brak formy od kontuzji) zasłuzyl na plucie. karne to za mało.
» 24 kwietnia 2010, 15:55 #31
Master123: Szkoda że dziś słabo ułatwiał bo Naniemu sprawę ułatwił Kiko . Drewniak co 2 piłka to strata albo strzał w kosmos . Najlepsza to była jego gra głową, piłka mu spada na prosto na czoło a on nawet nie skacze i wchodzą z tego co najwyżej strącenia a nie strzały .
» 24 kwietnia 2010, 15:59 #30
tarantula1990: hyh :) a na MUFC jest podane ze został wyróżniony hehe :)
grunt ze Wy jako spece macioe racje ;)
» 24 kwietnia 2010, 16:44 #29
kraw52: dokładnie , juz w 3-4 albo jakos na poczatku zaczal o swe nogi ;p
» 25 kwietnia 2010, 13:14 #28
Kingus661: Niesamowity mecz, i jak zwykle grali do końca, wspaniale!!
3:1 bardzo dobry wynik! Giggs - poezja na prawdę świetny Luis podobnie,
szczęście na prawdę jest przy nas i oby tak do końca :D
United!!
» 24 kwietnia 2010, 15:51 #27
Eggman1992: Giggs strzelil dwa karne i jest poezja?
A jak podawał i wykonywał rajdy?
Podania : podawał do przeciwników lub tam gdzie nie ma Naszych
Rajdy?: konczyly sie utrata pilka i odpuszczenia walk.
Jedyny + to tylko karne ale nie był najlepszy.
» 24 kwietnia 2010, 15:56 #26
Master123: Tak tylko że przy tych karnych , będąc pod presją pokazał perfekcyjne wykończenie. Przy tak dobrze dysponowanym dziś Gomesie wystarczyło strzelić minimalnie mniej precyzyjnie bliżej środka bramki i był by problem .
» 24 kwietnia 2010, 16:07 #25
kaaasiulencjaaa: Taki Manchester chcemy ogladac ! Walczacy do ostatniej sekundy, niepokonany ! Jeszcze nic straconego, mamy szanse by wygrac PL !!
Glory Man Uniteeed !! ;d
» 24 kwietnia 2010, 15:50 #24
scofield888: Właśnie na taki mecz czekałem! I połowa dobra, bo MAN prowadził grę tylko wykończenia nie było. Ale II połowa to jak dla mnie znowu Nani. Pokazał klasę tą bramką. Nie podawał nie kiwał idealne wykończenie. Najważniejsze, że podnieśli się po bramce na 1:1. Właśnie taką grę chcę oglądać. I brawa dla Ryana za 2 bardzo dobrze wykonane karne. Cóż teraz liczyć na rywali chelsea, ale to liga angielska i wiecie, że może wydarzyć się wszystko. Glory Man United
» 24 kwietnia 2010, 15:50 #23
Mucha1470: Wszystko pięknie, szanse na 4 tytuł z rzędu są, ale martwią mnie urazy Naniego i Evry. Mam nadzieję, że problemy miną do kolejnego meczu ;)
» 24 kwietnia 2010, 15:50 #22
barti11: No nareszcie mecz na jaki czekałem w wykonaiu MU. Super!! Trzeba podkreślić że Berba zagrał nie najgorzej:) Czy ktoś może wie czemu ROONEY nie grał??
» 24 kwietnia 2010, 15:50 #21
Lorenzo: a co jest z ferdinandem, że nie ma go już kolejny raz w skladzie ? kontuzja ?
» 24 kwietnia 2010, 15:49 #20
RedDragon: Wielki mecz, wielkie emocje, wielki Giggs i wielki Luis :)
Mam tylko nadzieje że kłopoty ze zdrowiem Naniego, Evry, Valencii i Rooneya nie są jednak poważne...
Pozdrawiam
» 24 kwietnia 2010, 15:49 #19
RedDragon: Giggs oczywiście jeśli chodzi o spokój wykonywania karnych. Nie licząc tego mecz raczej słaby...
» 24 kwietnia 2010, 15:56 #18
Szym1: Rooney podobno pachwina ;/ Ale nie wiadomo jeszcze musimy poczekać na pewno rozwieje to nasze myśli ;)
» 24 kwietnia 2010, 15:48 #17
Quba18: Takie informacje podało WP, a jeżeli wierzysz w informacje z tej strony to gratuluje! :)
Trzeba poczekać na oficjalną informacje, może Roo też zatrucie pokarmowe jak Nani i Evra? Nic nie wiadomo mam nadzieje, że za tydzień zobaczę go w pierwszym składzie. :)
» 24 kwietnia 2010, 15:53 #16
Devilson: Glory, Glory Man UNITED :D
Brawo chłopaki:) i niech ktoś powie, że np Berba grał słabo;p
Glory Giggs! Glory Nani!
» 24 kwietnia 2010, 15:48 #15
ttimon6: Widać bez Roo trza grać z 2 napastnikami i widać było poprawe gdy Macheda z Berbą współpracowali.Bardzo ważne 3 pkt.
» 24 kwietnia 2010, 15:48 #14
gazunited: Wspaniały prezent na 19 urodziny :D GlORY UNITED!!
» 24 kwietnia 2010, 15:48 #13
OnlyRedDevils: Najlepszego gazunited!! Glory, Glory Man United!!
» 24 kwietnia 2010, 15:54 #12
aleex91: oby liverpool dał rade !! Nani mój mistrz!
» 24 kwietnia 2010, 15:47 #11
wielkifanMU: Wygraliśmy, trzeba o tym zapomnieć ten mecz to historia. Należą się wielkie brawa za ten mecz ale jak już pisałem trzeba o nim zapomnieć i skoncentrować się na następnym pojedynku z Sunderlandem teraz ino najważniejsze by nic nie stało się Evrze i Naniemu. To nie może być przypadek jak dwóch graczy tej samej drużynie wymiotuje na boisku. Myślę że obiad przed meczem naszych pupili im zaszkodził.
» 24 kwietnia 2010, 15:47 #10
gr5: A może jednak Stoke ? :P (30 znakow)
» 24 kwietnia 2010, 15:47 #9
Szym1: Najlepsi !! MU teraz tylko musimy liczyć na potkniecie się Chelsea glory glory MU !!
» 24 kwietnia 2010, 15:47 #8
pawlak0908: UNITED !!
Niech teraz Stoke wywiezie punkt z Londynu
» 24 kwietnia 2010, 15:47 #7
75th: Brawo, brawo, brawo !! Tak trzymać !! niema co, w ostatnije kolejce kibicujemy Liverpoolowi :D



A jak się trzymają po dzisiejszym meczu obrońcy Berby? Nadal dajecie mu szansę?
» 24 kwietnia 2010, 15:47 #6
anagaro: pewnie, gdyby nie on nie byłoby pierwszego karnego i nie wiadomo jak mecz by się potoczył dalej. Mogłoby się skończyć inaczej. Berba zagrał dobrze.
» 24 kwietnia 2010, 15:50 #5
juras1211: YES YES YES wielka ulga po wielkiej bitwie
» 24 kwietnia 2010, 15:46 #4
KamilFromKG: a dlaczego roo nie gral to ja nie wiem
» 24 kwietnia 2010, 15:46 #3
armone: Dziekuje MU !! Glory Glory Man United !!
» 24 kwietnia 2010, 15:45 #2
Wuj3k: PIERWSZY!! GLooooooryyy jest szansa na obrone tytułu... Wszystko w rękach Liverpoolu...
» 24 kwietnia 2010, 15:45 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.