Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

IV nabór do MUSC Poland

» 31 marca 2010, 21:50 - Autor: Bart - źródło: MUSC PL
Czwarty kwietniowy nabór do MUSC Poland pora uznać za otwarty! Od tego momentu przez cały miesiąc otwarty będzie IV nabór do Stowarzyszenia Kibiców Manchester United Supporters Club Poland. Jest to jedyna w roku okazja, aby stać się pełnoprawnym członkiem naszej społeczności i móc dzielić swoją pasję z ponad 170. kibicami United z całej Polski!
IV nabór do MUSC Poland
» MUSC PL ponownie rekrutuje!
Jakie kroki należy podjąć, aby móc do nas dołączyć? Wszystko opisane jest dokładnie w poświęconym temu tematowi dziale na stronie stowarzyszenia, który można odwiedzić klikając w ten link.

W skrócie cała procedura polega jedynie na zapoznaniu się z naszym statutem, wypełnieniu krótkiej deklaracji oraz uiszczeniu odpowiedniej składki. Jej wysokość podyktowana jest koniecznością posiadania przez naszych członków konta One United. Informacje na temat OU oraz wszystkie inne wątpliwości i pytania można rozwiać odwiedzając naszą stronę – www.MUSC.pl. Jeśli jednak dalej coś Was nurtuje serdecznie zachęcamy do kontaktu z nami. Adresy poczty elektronicznej naszych skrzynek znajdują się na wspomnianej stronie.

Członkostwo w MUSC PL wiąże się z wieloma niezapomnianymi chwilami, począwszy od wspólnie oglądanych meczów w pubach, przez zloty i wyjazdy na mecze skończywszy. Namiastkę atmosfery, która panuje w naszym stowarzyszeni można poczuć odwiedzając naszą galerię, która świetnie dokumentuje sens naszego istnienia. Mieści się ona pod tym adresem: http://musc.cdx.pl. Zapraszamy również do lektury relacji z wyjazdów na mecze, które można przeczytać w odpowiednich działach na www.musc.pl

Pozdrawiamy,
Zarząd MUSC Poland


TAGI


« Poprzedni news
Od dwóch do czterech tygodni bez Rooneya!
Następny news »
Fabio Capello niezadowolony

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (1)


harcesis: JacekP

Kolego miej pretensje do Manchesteru United, które "dzieli kibiców na lepszych i gorszych" i wprowadziło One United w cenie 30 kilku funtów za cały sezon. Nie przyjmujesz do wiadomości, że 20 funtów to jest rabat, bo do końca sezonu zostało 6 meczów? Wygooglaj sobie to jeśli nie wierzysz kolejnej osobie...
» 1 kwietnia 2010, 11:24 #32
Bobok: Absolutnie nie ma takiej opcji żeby twoja kasa przepadła. No i opcja, że twoje podanie zostanie odrzucone jest równa ok 0,00000001%. Ten zapis jest jedynie formalny. W praktyce każdy zostaje przyjęty.
» 1 kwietnia 2010, 11:21 #31
harcesis: Rybka87

To jest złe sformułowanie na stronie, które będzie zmienione. Po przyjęciu deklaracji, sprawdzeniu jej poprawności względem punktu statutu mówiącego o osobach, które mogą się zapisać i zaksięgowaniu kwoty składki zarząd podejmuje uchwałę o przyjęciu nowej osoby ;) w przeciwnym razie jest zwrot kasy itp.
» 1 kwietnia 2010, 11:20 #30
rybka87: Mam takie pytanie gdy uiszczę składkę starając się o członkostwo w Stowarzyszeniu to i tak dalej nie jestem pewien czy zostanę przyjęty. Decyzją zarządu powiedzmy zostanę odrzucony wiec 200 zl przepada czy zostanie ta suma mi zwrócona??
» 1 kwietnia 2010, 11:14 #29
Bobok: Wiedziałem, że zaraz wytkniecie mi ten wyższy poziom :) Chciałem użyć tego sformułowania w sensie pogłębiania swojej wiedzy nt. United i rozwijania swojej pasji.

Co do wyjazdów to wystarczy przejrzeć naszą stronę. Nie są oczywiscie one w zaden sposbo refundowane, bo koszt składki nie pokrylby nawet ceny biletu. Jednak są one w pełni organizowane i osoba ktora chce wyjechac na grupowy wyjazd nie musi sie niczym martwic w czasie podrózy.
» 1 kwietnia 2010, 11:01 #28
Miskiewicz: Mam takie pytanie czy przy składce 200zł wyjazdy na mecze są refundowane przez zarząd ,a przede wzystkim czy one są one naprawde organizowane??
» 1 kwietnia 2010, 10:45 #27
ax1d: nie rozumiem jednego:
skoro was nie stać, to po co w ogóle podejmujecie ten temat? czy idziecie do salonu Bentleya i narzekacie, że robią samochody po 200tyś funtów, a was nie stać? raczej nie. co to za różnica, na co idzie 200zł, skoro nawet, jakby szło na viagrę dla Fergusona, czy sznurówki dla Roo, nie zapłacilibyście, bo was nie stać. zgadza się? jesteście zwykłymi szczekaczami, JackuP i kicorzexD. nie mając ochoty/możliwości zapisania się do stowarzyszenia próbujecie zniechęcić do niego wszystkich wokół.

żeby było jasne - nie jestem członkiem MUSC, mimo, że mnie stać.

pozdr.
ax
» 1 kwietnia 2010, 10:23 #26
ax1d: tak, jak wszyscy oczekiwali Twoich popłuczyn o tym, że jesteś licealistą i że wolisz sobie kupić oryginalną koszulkę, oraz wyliczeń zupełnie z kosmosu. stać mnie też na to, żeby pojechać na OT bez MUSC i kupić bilet u konika za 250 funtów. nie opowiadam o tym jednak wszem i wobec, bo nikogo to zapewne nie obchodzi, tak, jak nikogo zapewne nie obchodzi, że Ty wolisz sobie kupić oryginalną koszulkę, albo że nie pracujesz. miej pretensje do siebie, a nie do wszystkich wokół. a jak jesteś takim wiernym kibicem, przecież nic nie stoi Ci na przeszkodzie, żeby założyć własne stowarzyszenie, gdzie składką będzie koszulka ORYGINALNA ManUtd dla założyciela=Ciebie, a mecze będziecie oglądać na polsacie, albo sopcascie, zamiast kupować One United i jeździć na Old Trafford. przecież nie ma żadnej różnicy, a ile radości z koszulki. wow. ludzie będący w MUSC nie są superbohaterami i nie mają nadprzyrodzonych mocy. możesz spróbować założyć swoje stowarzyszenie - zobaczysz, ile to pracy, obowiązków, itd. a jak będziesz starał się uzyskać status Oficjalnego Fan Klubu United, dowiesz się też, jakie to trudne i może wtedy zrozumiesz, czemu dla ludzi z MUSC jest to powód do dumy.

swoją drogą, jakbyśmy policzyli, ile Maciek wysłał smsów do ludzi z informacjami, gdzie oglądamy mecz i kiedy, to myślę, że uzbierałoby się przynajmniej ze 30% tej nadwyżki składki członkowskiej. w zamian nie ma nic (chociaż ode mnie dostał parę piw :>). robi to, bo chce. taka jest różnica - jedni chcą coś robić dla innych kibiców ManUtd, a drudzy, jak Ty i kolega kicorxD, wolą narzekać i krytykować wszystko, sami nie robiąc absolutnie nic i nie proponując nic w zamian.
» 1 kwietnia 2010, 14:04 #25
Bobok: Nikt nikogo nie zmusza do wstąpienia do MUSC PL. Jeżeli ktoś czuje potrzebę, wejścia na "wyższy poziom", że tak to określę to się zapisze. Gadanie głupot i zniechęcanie ogółu do słusznej sprawy, jaką wykonuje stowarzyszenie jest bez sensu. Ktoś na siłę stara sobie wytłumaczyć, dlaczego nie chce i tyle.

2. stówki na rok to nie jest mało. Sam jako student nie pracujący potrafię jednak w skali 12. miesiecy wygospodarować taką kase i mam już odłożone na ten cel od kilku miesięcy. Jak sie chce to można. Kiedy zakładaliśmy stowarzyszenie nie spodziewałem się ze rozwiniemy sie w takim kierunki i na taka skale. Ponad 200 osob (jestem pewien ze tyle bedzie nas po naborze) tworzy na prawdę coś fajnego i jestem przekonany ze bez MUSC PL tego bym nie zaznał. Brzmi to jak tania propaganda wszystko, ale myślcie co chcecie.

Praktycznie każdy ma możliwosć wyjazdu na każdy mecz. Z reguły sie nie zdarza ze jednorazowo jedzie >10 osób wiec pisanie głupot o śmiesznych delegacjach możecie sobie wsadzić miedzy bajki. Dodatkowo Prezes bardzo czesto zalatwia dodatkowe bilety, na wyjazdy, na LM itp. U koników ponad 100F kosztować by moglby, a my zazwczyaj mamy je po normalnych cenach.

Od kąd zapisałem sie do musc byłem ze świetnymi ludźmi w monachium, manchesterze i wolfsburgu. Jeśli się tylko chce to można wszystko. A pisanie że ktoś jest lepszym i gorszym kibicem.... prosze was. Dlaczego mamy tworzyć podziały? Znam wielu ludzi, ktorzy nie czuja potrzeby zapisania sie do MUSC i nie robi mi to zadnego problemu.

Pozdrawiam i mam nadzieje, że kilku malkontentów nie zniechęci was do MUSC PL, ktore jest cenione w srod kibiciow na wyspach ;) Pojedziecie na wyjazd to zrozumiecie o czym mowie.
» 1 kwietnia 2010, 09:25 #24
stavros: Panie JacekP - kilka sprostowań na wiele przekręceń i bzdur, które właśnie wypisałeś:

1. Członkowstwo OneOnited to koszt około 35 Ł (w tym roku może byc więcej) na rok. Ceny które podajesz to są ceny, gdybyś teraz chciał przystąpić do OU, którego ważność i tak upływa Ci w maju tego roku (OU ważne jest dokładnie jeden sezon, jeżeli nie widzisz różnicy wykupienia teraz na 6 meczów za 20 Ł a wykupienie na 38 meczów za 35Ł - to gratuluję licealisto, mam nadzieję że nie zdajesz matury z matematyki ani z angielskiego bo widzę że nie do końca zrozumiałeś to co przeczytałeś na oficjalnej stronie)

2. Jeżeli chcesz sobie chodzić do pubu, oglądac mecze i żyć jak pustelnik - nikt Cię do stowarzyszenia nie zaciągnie i nikt nie ma zamiaru zaciągać. To co daje Ci MUSC to OLBRZYMIE MOŻLIWOŚCI spełnienia własnych marzeń typu wyjazd na OT na mecz, wyjazdy na mecze away razem z RED ARMY (tak, tak - udaje się załatwić kilka lub kilkanaście biletów z puli zaledwie 2000 dla Red Army). Praktycznie nie było meczu w tym sezonie na OT żeby nie było na trybunach kogoś od nas z naszymi flagami itd. I teraz porównanie - spróbuj kupić sobie bilet na mecz ligowy na OT !! - po pierwsze MUSISZ mieć OneUnited, wrzucić się do losowania i modlić się o furę szczęścia, po czym będziesz siedział sobie sam w gromadzie "dziadków piknikowych". MUSC jako OFICJALNY fan klub ma pulę co najmniej 10 biletów na KAŻDY MECZ LIGOWY AT HOME - biletów obok siebie. Często się udaje załatwić miejsca na Stretford End (proszę poprawić w odnośnikach na Devilpade "stredford"), a dla prawdziwego fana nie ma lepszego miejsca na stadionie niż siedzieć z Red Army.

I to tyle na razie - Skoro nie widzisz różnicy to po co przepłacać hahaha
Dziękuję, dobranoc
» 1 kwietnia 2010, 07:22 #23
ttlbtg: JacekP no i nic dodać nic ująć. W MUSC nie chodzi o to, że ludzie będą sceptycznie do niego nastawieni, ale o to, że jest to stowarzyszenie chlubiące się statusem oficjalnego klubu. Wierzcie mi, może nie jestem na każdym meczu United, ale tych ważniejszych nie udało mi się jeszcze ominąć, nie będąc na OT (właśnie na miejscu pikników). Nie dowartościowaniem jest żadnym wskakiwanie w młyn na meczu, ale radość i duma z tego że możesz w kulturalny sposób cieszyć się tym co nie rzadko też oglądasz w TV bądź na P2P.

Pzdr i Way to glory. Szacuneczek dla JackaP. Chłopaku masz rację w 100%.
» 1 kwietnia 2010, 10:46 #22
ttlbtg: I nie piszcie, że wyjazdy są drogie. W stosunku do biletów na mecze polskich klubów. Ceny są adekwatne do poziomu piłki w danym kraju a jeśli to blokuje Was, czyli niby tych prawdziwych fanów United, to ja nie mam więcej pytań. Fakt, że 200zł za towarzystwo, jest śmieszną inwestycją. Nie rozliczam nikogo, ale wierzcie mi, że gdybym nie był sam, to z pewnością bardziej bym się skusił za na prawdę myślę wysokiej jakości (jak za te pieniądze się domyślam) usługi jakiejś prestiżowej agencji towarzyskiej, niż za dwie stówki wykupywać sobie sztuczny tłum ubrany w koszulki United. Ja (nie jeżdżąc na wyjazdy, ale z pewnością kiedyś się wybiorę) zbieram ekipę ludzi z mojego miejsca zamieszkania (ja fan United, jeden kumpel Bayernu, drugi Milanu, trzeci Juventusu, następny Realu, jeszcze inny Barcelony, czy Chelsea i Liverpoolu). Tak mam właśnie w kumplach obsesyjnie patrzących na te kluby, nie od wczoraj. To jest frajda, że idziemy w ekipie ośmiu na mecz i wymieniamy się poglądami na określone tematy związane z piłką. Ostatnio byłem na meczu za bawarczykami, to oj ile dziur zrobił chłopak po drugiej bramce - bramce Olicia. To jest genialne. Wyjazdy w takim towarzystwie, a nader często u siebie spotkania ważniejsze sam (czasem z kimś) na mecze na OT. Nie narzekam na jakość mojego angielskiego, więc można spokojnie rozmawiać o meczu z gościem bądź dziewczyną zupełnie po polsku nie mówiącą. To jest faza w oglądaniu meczu, a nie za cenę dwóch stów stagnacja w barze i oglądanie meczu na ekranie. Niech nikt mi nie mówi, że "bo mnie to nie stać". Zakasaj rękawy i rusz głową. Jak jest pomysł i motywacja, to kasa nie gra większej roli, bo prędzej czy później sama wpada Ci w łapy. Na tym to polega. Pzdr
» 1 kwietnia 2010, 11:01 #21
misza: @chremien - no i nie mogę się z Tobą zgodzić. Powiem Ci tak, kto pyta, nie błądzi.
» 1 kwietnia 2010, 01:17 #20
misza: Ja od siebie dodam, iż w tym roku postanowiłem zapisać się do MUSC PL. Wcześniej także podchodziłem do tej sprawy sceptycznie, ale dzięki wspólnym spotkaniom z kibicami Manchesteru United spojrzałem na tą sprawę zupełnie inaczej. Ludzie ze stowarzyszenia odegrali wielką rolę w 'jednoczeniu kibiców' klubu z Old Trafford. Teraz, dzięki temu, niemal podczas każdego spotkania klubu z Old Trafford mam okazję do wspólnego wyjścia do pubu na mecz. A wierzcie mi lub nie, zdecydowanie lepiej jest oglądać mecz w większym gronie, przy śpiewie, niż samemu w domu przed TV bądź komputerem.

Poznałem już wielu członków MUSC PL i dzięki nim wiem, że to stowarzyszenie do nie tylko 'meczowe spotkania' we własnym mieście i nic więcej. To coś znacznie więcej. Prawda jest taka, że stowarzyszenie daje człowiekowi takie możliwości, o których mógł wcześniej pomarzyć. Trochę za bezsensowną uważam krytykę stowarzyszenia osób, które niemal nic o nim nie widzą, tylko mają domysły. No, ale nie będę tu opisywał MUSC-a, bo nie taka moja rola, a poza tym jeszcze w nim nie jestem.

Zapisuje się do MUSC PL, jako pierwszy redaktor DevilPage i jestem zadowolony z tego faktu. Wiem, że ze mną zgłoszenie ma wysłać jeszcze jeden redakcyjny kolega, nie będę mówił, który, bo mógł jeszcze zmienić zdanie. No, ale mam nadzieję, że będzie nas dwóch.

No, to nie pozostało mi nic innego, jak wysłać zgłoszenie i czekać na akceptację.

UWS!

P.S. Radziłbym przejrzenie na oficjalnej stronie Manchesteru United jakie bonusy daje członkostwo w OneUnited, a są one naprawdę spore.
» 1 kwietnia 2010, 00:44 #19
chremien: Dla osób, które się nie wybierają na OT są żadne.
» 1 kwietnia 2010, 01:00 #18
JoJo: myślę, ze będzie dwóch ;] cierpliwości :)
» 1 kwietnia 2010, 08:38 #17
kicorxD: ax1d
kto ci powiedzial ze kupie sobie "nowa,oryginalna wow"koszulke??
i to nie czyni mnie lepszym od nich,BO MNIE NAWET NA NIA NIESTAC...NIEWIEM JAK CIEBIE OLD MEAN"ie.
» 1 kwietnia 2010, 00:27 #16
redzgred: facet na mecz mogę jechać sam mam 18 lat skończone. A dla przykładu podała tutaj koszulka i nie ucz tu nikogo polskiego bo jak bedę miał ochotę to pójde na korepetycje a to jest strona o United
» 1 kwietnia 2010, 00:27 #15
ax1d: chłopcze, widać od razu, na ilu meczach byłeś do tej pory :)
spróbuj sobie załatwić/kupić bilet na np. Liverpool, Chelsea, Arsenal, City, a od razu zobaczysz, jaka to różnica mieć 10 szans ze 174 na bilet, będąc członkiem MUSC, albo jedną na kilkadziesiąt (/-set) tysięcy posiadaczy One United na całym świecie.

to jest POLSKA strona o United i mówi/pisze się tu po POLSKU. jak nie umiesz, to zainstaluj sobie FF - będzie Ci sprawdzał błędy, pewnie choć część z nich wyeliminuje.
» 1 kwietnia 2010, 10:29 #14
ax1d: kicorxD,
Ty, jak prawdziwy kibic, kupisz sobie oryginalną [wow] koszulkę, a oni, jako prawdziwi kibice, wydadzą 50Ł kilka razy w sezonie, żeby wejść na mecz. czyni Cię to lepszym od nich? I strongly doubt that, kid.
» 1 kwietnia 2010, 00:20 #13
redzgred: Glory Glory Man United ponad podziałami mnie to nie bawi nie dziękuje jak ktoś ma ochotę to śmiało ;) Tak jak ktoś powyżej napisał wolę kupić sobie koszulkę zwłaszcza że zmienia się nam sponsor ;)
» 1 kwietnia 2010, 00:15 #12
zieli: Bez kitu! Byłem tam i masz rację! Ale z niego many! Niezły lol.
» 31 marca 2010, 23:56 #11
kicorxD: no to gratuluje
ale niestety wiekszosci prawdziwych kibicow ManUtd na to niestac...
wiec sorry...
to co czuje karzdy PRAWDZIWY kibic jest i pozostanie w sercu i niechodz tu glownie o kase...
» 31 marca 2010, 23:43 #10
network: Taka mała dygresja, zanim coś napiszesz sprawdź czy jest to poprawnie ortograficznie napisane, każdy mój drogi przyjacielu pisze się przez "Ż".
Trochę racji ma JacekP i trochę KarolinaH. Ja kibicuję United od 99 roku czyli wówczas jak miałem 7 lat. Oglądam każdy mecz, jestem wiernym kibicem i wydaje mi się że wspieranie klubu jest oczywiste. Wiemy w jakiej sytuacji znajduje się Manchester i jestem gotów wyłożyć te pieniądze zwłaszcza że, tak jak napisał Jacek, 12- 20 funtów trafia do klubu, nawet te pieniądze jakoś wspomogą Diabły.
Co do MUSC wciąż się waham, chyba jednak dołączę po skończeniu swoich 18 urodzin . Jeszcze tylko 8 miesięcy.

Pozdrawiam Bartek
» 1 kwietnia 2010, 00:00 #9
zieli: Tak, czuję, dlatego jestem w MUSC.
» 31 marca 2010, 23:39 #8
kicorxD: ZIELI
A TY CZUJESZ TAKA POTRZEBE??
wydaje mi sie ze nie...
» 31 marca 2010, 23:37 #7
zieli: Jeżeli nie czujesz potrzeby tworzenia oficjalnego stowarzyszenia kibiców United w Polsce to przecież nikt Cię na siłę nie będzie zachęcał.
» 31 marca 2010, 23:33 #6
kicorxD: JacekP
podzielam twoja uwage...
To jest dla mnie glupota...
Wazne jest serce a nie kasa jaka wkladasz na zarzadcow strony,czy bog wie kogo...
ManUtd ponad zycie!!
GLORY,GLORY MAN UNITED!!
AS THE RED'S GO MARCHING ON ON ON!!
» 31 marca 2010, 23:33 #5
Bart: Wręcz przeciwnie :) bardzo podoba mi się Twój komentarz. Osobiście również nie widzę sensu uczestnictwa w takim stowarzyszeniu. Jednak zgodnie z hasłem "We Are United" staramy się pomóc MUSC PL poprzez umieszczanie informacji o naborach. Tyle z naszej strony. Pozdrawiam
» 31 marca 2010, 23:31 #4
Napalm: JacekP, kibicujesz od 5 roku życia?;)

A tak serio, to ja też nie palę się, żeby wchodzić "super ekstra cool fajnego" klubu kibiców. Tym bardziej, że cena członkostwa jest absurdalnie wysoka.

United ma się w sercu, a nie na legitymacji...
» 31 marca 2010, 23:29 #3
JoJo: 20 funtów to kosztuje teraz, na koniec sezonu czyli na 3 mecze w domu. Normalnie 35 funtów x obecny średni kurs funta 4,34 = 151,9 zł, więc...
» 1 kwietnia 2010, 08:20 #2
JoJo: Pytasz jeszcze dlaczego tyle drożej? bo osoby pełnoletnie w przypadku wyjazdu są ubezpieczane, niepełnoletnie NIE, a to też kosztuje.

Jesteś osobą po prostu na NIE w tej sprawie, więc śmieszne są te Twoje wywody, pozdro
» 1 kwietnia 2010, 08:22 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.