Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferdinand: Czy Manchester United powalczy o mistrzostwo Anglii? Nie sądzę

» 9 sierpnia 2023, 10:32 - Autor: matheo - źródło: MEN
Sezon 2023/2024 w Premier League zbliża się wielkimi krokami. Apetyty w zespole Manchesteru United są spore, ale Rio Ferdinand, były obrońca Czerwonych Diabłów, nie spodziewa się skutecznej walki drużyny Erika ten Haga o tytuł mistrza Anglii.
Ferdinand: Czy Manchester United powalczy o mistrzostwo Anglii? Nie sądzę
» Manchester United, zdaniem Rio Ferdinanda, w sezonie 2023/2024 nie będzie liczył się w walce o tytuł mistrza Anglii | Fot. Press Focus
Manchester United ostatnie rozgrywki ukończył na trzeciej pozycji. Teraz Czerwone Diabły spróbują poprawić ten wynik, ale nie będzie to proste zadanie.

– Nie jestem zaskoczony, że Erik ten Hag nie postrzega Manchesteru United jako kandydata do tytułu. Trzeba mieć na uwadze to z jakiego miejsca United startowali. Byli bardzo daleko. Daleko, jeśli chodzi o zawodników, głębię składu, jakość w porównaniu do Manchesteru City. A to powinien być wyznacznik – mówi Rio Ferdinand cytowany przez Manchester Evening News.

– Erik ten Hag miał do tej pory trzy okienka transferowe i powoli się zbliżamy do rywali. Widać poprawę w grze, krzywa jest wznosząca, ale dystans do City to była bardzo duża dziura.

– Czy są teraz bliżej i sprawy mają się lepiej? Tak. Czy jesteśmy wystarczająco blisko, aby walczyć i zdobyć tytuł? Nie sądzę – dodaje były angielski obrońca.

Manchester United pierwszy mecz w sezonie 2023/2024 rozegra już 14 sierpnia. Czerwone Diabły zmierzą się na Old Trafford z Wolverhampton Wanderers (21:00).


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United podjął decyzję w sprawie sprzedaży Hannibala Mejbriego
Następny news »
Kiedy Hojlund zadebiutuje w Manchesterze United? Jest potencjalna data

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (16)


daarrreek: I serio nie przeszkadza Wam styl gry, ważne tylko punkty? Zostałem kibicem ManUtd, bo grali bardzo ładnie dla oka, jak ostatnie sezony przysypiałem na meczach to naprawdę pytałem sam siebie "po kiego to oglądam i przysypiam? Lepiej pooglądać inne mecze.." tylko na innych nie ma emocji jak nie obchodzi Cie kto wygra. Także styl jest mega ważny żeby ktoś to chciał oglądać, szczególnie jeśli chodzi o pozyskanie nowych kibiców. A bez nich nie ma kasy na rozwój
» 10 sierpnia 2023, 08:05 #15
matek227: Podsumowując twoja wypowiedź, kibicem diabłów się jest a nie bywa, nikt się nie obrazi jak zmienisz drużynę na inną :) dużo tu sezonowców!! GGMU! 👹
» 10 sierpnia 2023, 09:52 #14
daarrreek: w sumie czemu nie... nie jestem fanatykiem z klapami na oczach, jak mam oglądać mecz po zapiciu kawy energetykiem żeby nie zasnąć bo sie nie da tego oglądać (kiedy chodzi tylko o punkty, olać styl), to masochistą nie jestem. W imię czego mam cierpieć? Prania mózgu przez marketingowców?
» 10 sierpnia 2023, 10:50 #13
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2023 19:11

Top 4 to cel realny na mistrza musimy jeszcze poczekac najpierw wzmocnic ekipe na maksa;)
» 9 sierpnia 2023, 19:10 #12
SheikhBisht: Bardzo mądry, realistyczny i wyważony komentarz Rio
» 9 sierpnia 2023, 15:29 #11
Andros: Dodatkowo ściągający presję w mediach z zawodnikówm
» 10 sierpnia 2023, 10:45 #10
Alex45: Powalczy o top 4
» 9 sierpnia 2023, 14:52 #9
Diabelred: Brakuje nam sily z przodu do walki o majstra. W ataku mamy trzy niewiadome:

Antony - moze odpali i zrobi dwucyfrowke asyst i bramek, a moze bedzie mial niewiele lepsze staty co w poprzednim sezonie
Rashford - ciezko powiedziec jakiego Rasha zobaczymy, tego, ktory w poprzednim sezonie mial kapitalne 2-3 miesiace i ciagnal nas za uszy, czy tego, ktory pierwsza czesc i koncowke sezonu mial przecietna
Hojlund - pilkarz zagadka, moze zaskoczy i strzeli 15-20 bramek, ale rownie dobrze moze strzelic 5-10 bramek

Zreszta trzeba tez sobie zadac podstawowe pytanie, czy w ogole nasz klub ma ambicje by powalczyc o majstra? Niestety, ale nie przyblizamy sie do wygrania majstra kupujac takich grajkow jak Hojlund, Antony, Mount, ktorzy w poprzednich zespolach grali poprawnie/niezle, ale nie swietnie. Takze ciezko oczekiwac, ze nagle u nas zaczna grac na topowym poziomie i poprowadza nas do wygrania majstra.

Sprowadzenie Kane'a(ktorego mysle za 130-150 mln mozna bylo wyciagnac z Tottenhamu) to bylby pokaz sily, ze faktycznie chcemy w tym sezonie powalczyc o majstra. Zamiast sprowadzenia Anglika wybrano kupno Hojlunda i Mounta. Czy byl to dobry wybor, zobaczymy.
» 9 sierpnia 2023, 13:41 #8
CobyD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2023 14:28

Diabelred, chciałbym odnieść się do Twojego ostatniego zdania, z którym z jednej strony się zgadzam, ale też jest jeden aspekt, na których chciałbym zwrócić uwagę. Pamiętasz, jak kupiliśmy Ronaldo i Varane oraz Sancho (chyba że Sancho przyszedł w innym okienku, wówczas proszę o korektę)? Czy to nie była wówczas swego rodzaju manifestacja, że dokładamy brakujące elementy i lecimy walczyć o majstra? Wszyscy wiemy, jak się to skończyło niestety, także nie ma co wyrokować z góry - będziemy mogli ocenić te transfery w pełni po sezonie.
Żeby była jasność, Kane jako topowy zawodnik i jest gwarancją bramek w PL, co oczywiście nie oznacza, że zapewniłby nam mistrzostwo z automatu.
» 9 sierpnia 2023, 14:27 #7
marchewa11: Jak będziemy przegrywać z dołem tabeli w głupi sposób ja w zeszłym sezonie to nic nie wygramy. Druga sprawa to kupno napastnika młody może i jest dobry ale gwarancji na zdobywanie goli to on nie daje.
» 9 sierpnia 2023, 11:14 #6
roche: Wyjątkowo zgadzam się z Rio. Powtórzyć miejsce z poprzedniego sezonu. ale przy okazji zdobyć więcej pkt. oraz nie zaliczyć kompromitujących porażek i będzie ok
» 9 sierpnia 2023, 10:44 #5
Pochmurny: Bardziej chyba chodzi o sposób gry, a nie o punkty. Co z tego jeśli zdobędziesz ze trzy więcej jak duża część spotkań będzie znowu męczarnią i punktami po szczęśliwych interwencjach bramkarza? Ważny jest progres w sposobie kontroli spotkań, pomysłów na grę i mentalu graczy, ciągłość formy.
» 9 sierpnia 2023, 10:56 #4
brennt: chodzi wlasnie o punkty, a nie o styl gry. mozna miec beznadziejny styl dobra obrone i halanda z debrujnem, ktorzy zawsze cos strzela i wygrywac (zbieznosc nazwisk przypadkowa, bo akurat mcity ma swietny sklad). a mozna grac tikitake xd i co z tego, jak tracisz 6 goli a strzelisz 3. albo nie potrafisz strzelic jednego ogorkom z indonezji
» 9 sierpnia 2023, 11:40 #3
Cwr91: Zgadzam się z Pochmurnym chociaż z drugiej strony kto będzie pamiętał jak graliśmy za pare sezonów, punkty jednak zostają i są jakimś tam odzwierciedleniem formy zespołu choć nie idealnym. Mou np trochę tych punktów naciułał ale takiej gry jak za jego czasów nie chciałbym już oglądać
» 9 sierpnia 2023, 11:41 #2
dildayo: To nie jest kwestia co lepsze bo wiadomo, że w tej grze chodzi o strzelanie bramek i zdobywanie punktów. Natomiast zgadzam się, że patrząc w dłuższej perspektywie nie to jest najważniejsze.
Może Ci się udać super sezon, zdobędziesz mnóstwo punktów, wygrywasz ligę i puchary ale jeżeli nie ma pod to solidnych fundamentów to prawdopodobieństwo, że w kolejnych sezonach już tyle szczęścia mieć nie będziesz jest większe.
Mając pewną filozofię i pomysł na drużynę i to jak ma grać oraz powoli to wdrażając łatwiej jest utrzymać się na fali wznoszącej i wprowadzać stabilizację eliminując z meczu na mecz, z sezonu na sezon błędy i problemy. Patrząc na ETH można mieć wrażenie, że taki pomysł jest, dobierani są pod to zawodnicy i ta filozofia jest wdrażana. Co z tego wyjdzie - zobaczymy. Przez naszych poprzednich trenerów słowa "proces" czy "filozofia" nam obrzydły ale mają one ogromne znaczenie pod warunkiem, że widać progres.
Popatrzcie na Leicester - co z tego, że wygrali mistrzostwo jak każdy sobie świetnie zdaje sobie sprawę że tego sukcesu w najbliższych latach nie powtórzą.
W momencie kiedy gra się będzie zgadzać, będziemy skuteczni, nie będziemy dawać przeciwnikowi okazji i będziemy przeważać w meczach to sukcesy w końcu przyjdą
» 9 sierpnia 2023, 12:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.