Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Sheringham: Manchester United powinien odpuścić De Jonga

» 18 lipca 2022, 11:10 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Manchester United powinien odpuścić transfer Frenkiego de Jonga z Barcelony i skupić się na innych celach transferowych. Taką opinię na łamach Daily Mail przedstawił Teddy Sheringham, były napastnik Czerwonych Diabłów.
Sheringham: Manchester United powinien odpuścić De Jonga
» Frenkie de Jong od wielu tygodni jest łączony z transferem do Manchesteru United
Manchester United od blisko dwóch miesięcy stara się dopiąć transfer De Jonga. Czerwone Diabły uzgodniły kwotę odstępnego z Barceloną, lecz transakcję wstrzymują zaległości finansowe, które kataloński klub ma wobec Holendra.

– Frenkie de Jong to wielkie nazwisko, ale nie sądzę, że to piłkarz, który będzie podziwiany przez wszystkich w Manchesterze United – mówi Sheringham.

– Jeśli mieliby rozbić bank, to powinni sięgnąć po Declana Rice’a lub Harry’ego Kane’a. Wiem, że kibice West Hamu United i Tottenhamu Hotspur znów skarcą mnie za gadanie takich rzeczy, ale takiego transferu trzeba dokonać, jeśli chcesz złożyć jasną deklarację.

– Erik ten Hag ma ogromną pracę do wykonania, aby odmienić atmosferę w szatni i wokół klubu. Taki transfer zmieniłby cały etos Manchesteru United i to w jakim kierunku zmierzają.

– Transfery, których dokonali są po prostu poprawne. Tak postrzegają to kibice – dodaje Sheringham.

Manchester United w letnim oknie transferowym zakontraktował do tej pory Tyrella Malacię i Christiana Eriksena. Czerwone Diabły w niedzielę ogłosiły również, że doszły do porozumienia z Ajaxem Amsterdam w sprawie transferu Lisandro Martineza.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United pracuje nad czwartym i piątym transferem
Następny news »
Nowy klub w grze o Cristiano Ronaldo

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (21)


kamtor: De jong chętny na przeprowadzkę do monachium
» 19 lipca 2022, 07:13 #20
awe: "Po co nam Rice jak mamy lepszego McTomanny" czyli McT > Rice > De Jong
» 18 lipca 2022, 17:37 #19
essaEdek: FDJ jest lepszy niż Ryży.
» 18 lipca 2022, 22:41 #18
nysa94: Dokładnie, nie ma co go brać, sam zawodnik nie naciska na transfer, więc mu nie zależy, co zresztą mówił nie raz, że tylko BARCA i tam chce grać, po co taki ktoś na siłę tutaj?
» 18 lipca 2022, 12:44 #17
essaEdek: Nie naciska bo nie może... straci blisko 20 mln euro. Wiem, że dla Ciebie to nic, ale niektórzy wolą mieć niż nie mieć. :)
» 18 lipca 2022, 12:59 #16
Abstrahujacy: Edek, to jednak tylko spekulacje. To co mówi zawodnik brzmi niepozytywnie a ta wiara, że jednak się droczy i chce tylko zaległych pieniędzy, może nas zaprowadzić na manowce.
» 18 lipca 2022, 13:55 #15
AgentBartezz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2022 14:18

Tak samo spekulacjami są informacje że FDJ nie chce u nas grać..
Nigdy nic takiego nie powiedział. Owszem mówił, że chciałby zostać w Barcelonie ale to nie znaczy, że nie chce grać u nas. Przestańcie tak histeryzować z tym transferem. 90% to plotki wyssane z palca. Będzie to będzie, nie będzie to będzie kto inny.
To samo z Ronaldo. Chyba wszyscy już zapomnieli, że niedawno stracił dziecko. A to wystarczający powód aby więcej czasu spędzić z rodziną.
» 18 lipca 2022, 14:18 #14
Fleex100: Problemem jest to ze jesli nie podpiszemy De Jonga, a bedziemy z tym czekac do ostatniego dnia okienka, to pewnie nie zdazymy juz kupic nikogo innego
» 18 lipca 2022, 12:42 #13
essaEdek: Jeżeli będziemy czekać do ostatniego dnia to znaczy, że rozmowy na linii FDJ - Utd są zakończone i wszystko jest dogadane bo wątpię, że ETH będzie liczył na cud ostatnich godzin okienka.
» 18 lipca 2022, 12:59 #12
Fleex100: Moze masz racje. Pytanie tylko na jakim etapie Beda rozmowy miedzy De Jongiem i Barcelona odnosnie zaleglej kasy
» 18 lipca 2022, 13:10 #11
swees: Może po prostu ETH chce De Jonga albo nikogo innego, pomyśleliście o tym? Może facet nie chce półśrodków, bo takie poniekąd już ma
» 18 lipca 2022, 17:31 #10
Miszmasz: Czy ktoś coś wie co dalej z Grenwoodem? Kiedy jakaś rozprawa?
» 18 lipca 2022, 12:22 #9
essaEdek: Brak jakichkolwiek informacji.
» 18 lipca 2022, 12:57 #8
nosiema: mi się wydaje, że oni są już dogadani tylko barca robi problemy z zaległymi wypłatami dla de jonga. wszyscy wiemy, że MU jest nieudolny jeśli chodzi o transfery, ale chyba nie aż tak żeby ganiać przez 2 miesiące za piłkarzem, który nie chce tu przyjść
» 18 lipca 2022, 12:12 #7
DevoMartinez: Transfery które dokonaliśmy są poprawne ale nie kluczowe. Klub musi podnieśc poziom linii pomocy i tu trzeba zawodnika które z mijesca wejdzie do składu i ten poziom podniesie. A także atak jest do poprawy bo zeszły sezon pokazał, że mamy indolencje w strzelaniu goli. Także jak dla mnie to DM + 9tka to konieczność.
» 18 lipca 2022, 12:01 #6
kamtor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2022 11:35

Fakt za tą kwotę mogli byśmy mieć 2 zawodników sangare / haidara/ arnold i tielemans
» 18 lipca 2022, 11:31 #5
Pochmurny: Ta, czyli sprowadzenie Rice'a za 100-120mln jest daniem sygnału ku lepszemu? Znowu przepłacenie za przyzwoitego angola? Nom, super sygnał... De Jong jest dwa razy lepszym zawodnikiem, niż Declan. Tak, z pewnością byłby lepszą opcją za np Scotta, ale nie za taką kasę. Nie jestem fanem tej szopki z Holendrem, ale gadanie poraz kolejny o wyższości Anglika jest słabe.

Kolejna sprawą jest odnoszenie się do atmosfery i etosu. No po to Haag sprowadza sprawdzone sobie osoby, a nie pierwszego lepszego angola, aby zrobić krok do przodu według siebie. Nikt z graczy nie ma prawa się zająknąc. Trener buduje drużynę i zawodnicy to akceptują albo mogą spadać. Gdyby patrzyć na każdego przez pryzmat przygody w innym klubie to nie byłoby zbyt wielu transferów.
» 18 lipca 2022, 11:28 #4
q4444: Widzisz , a moim zdaniem Rice jest lepszy od De Jonga Zwłaszcza w defensywie i rozbijaniu akcji przeciwnika. Rozprowadzić piłkę też potrafi. Oglądając mecze Barcelony, holender był często słaby i bardzo słaby. Nie znaczy to, że zgadzam się z wycena Anglika, którą jest mocno przesadzona , tak jak w moim przekonaniu De Jonga
» 18 lipca 2022, 12:18 #3
Abstrahujacy: Podpiszę się pod fragmentem wypowiedzi q4444 jakoby obaj byli mocno przewartościowani. Problemem jest brak dostępności świetnych pomocników defensywnych na rynku i średniacy się wyróżniają oraz cenią.
» 18 lipca 2022, 13:58 #2
Xchrisx7: Bardzo dobrze gada.
» 18 lipca 2022, 11:12 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.