Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mills: Jedyne, co United mogą teraz zrobić, to zmienić menadżera

» 8 października 2020, 15:57 - Autor: Rio5fan - źródło: talkSPORT
Danny Mills dołączył do grona byłych reprezentantów Anglii, którzy postanowili wypowiedzieć się na temat aktualnej sytuacji Manchesteru United.
Mills: Jedyne, co United mogą teraz zrobić, to zmienić menadżera
» Ole Gunnar Solskjaer po ostatnich występach Manchesteru United musi sobie radzić ze wzmożoną krytyką
Zdaniem 43-latka, klub z Old Trafford powinien poważnie zastanowić się nad zmianą na stanowisku menadżera. United bardzo słabo rozpoczęli nowy sezon ligowy przegrywając dwa z trzech rozegranych meczów.

- Co może zrobić teraz Manchester United, żeby zmienić swoją sytuację na boisku? Jedyną opcją jest zmiana menadżera - zaznaczył Mills.

- Powiedzmy, że Marcelo Bielsa odchodzi z Leeds United, bo miał już dość. Kto go zastąpi? Można spojrzeć na nazwiska: Mourinho, Guardiola, Klopp, Ancelotti, Rodgersm Moyes, Lampard, Arteta.

- Kiedy zaczynam myśleć o Solskjaerze, to nie jestem przekonany. Norweg jest na dolnej połowie listy i to bez uwzględnienia Mauricio Pochettino.

- Jedyną rzeczą, którą United mogą zrobić, jest wymiana menadżera. Nie chodzi o to, że Solskjaer jest wyjątkowo złym trenerem. Po prostu brakuje mu doświadczenia - dodał były obrońca Leeds United i Manchesteru City.


TAGI


« Poprzedni news
Barnes: Zdziwię się, jeśli Liverpool będzie zabiegał o Sancho
Następny news »
Pellistri przywitał się z kibicami United w mediach społecznościowych

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (72)


Ziomas: A może by tak postarać się na nowo zagadać z Davidem Gillem aby objął stanowisko dyrektora sportowego? Uważam że to on za czasów Safa równie mocno przyczynił się do sukcesów tamtego United
» 10 października 2020, 09:03 #67
Maveric: A co to da.... Nic. Kolejny menadżer który nie dostaje zawodników których chce tylko zapchaj dziury, podwajanie pozycji, ot by ratować sezon, ratować top4 i ligę mistrzów na teraz na już. To nie menedżerowie są największym problemem a nieudolny zarząd.
United Jako jedyny klub w PL i nawet w historii angielskiej piłki JAKO JEDYNY WYPLACA DYWIDENDY AKCJONARIUSZOM OD ZYSKU. Zapomnijcie więc o dyrektorze sportowym. Na spotkania z zawodnikami jeździ adwokat zatrudniony przez Eda, wyciąga umowę i negocjują... Nikt nie chce przychodzić do United bo nie ma osoby która by utrzymywała kontakty z zawodnikami, podpytywał, nakręcała na transfer, budowała wizję zespołu, opowiadała o roli w zespole itd.
» 9 października 2020, 18:43 #66
Viral: Widze że Lampard jest wymieniony jako jeden z pierwszych trenerów przy ew. Odejściu Bielsy. Później jest mowa o doświadczeniu, z tego co wiem to Ole jak i Lampard mają podobne doświadczenie.
» 9 października 2020, 07:49 #65
GoForWin: Ole teoretycznie nawet większe ma doświadczenie, bo rozpoczął szybciej.
» 9 października 2020, 13:11 #64
PelleMU: Gdybym był właścicielem Manchesteru United to dałbym Ole z 3-4 może nawet 5 sezonów. Gadanie, że nie ma doświadczenia, no to je zdobędzie. Widzieliśmy już, że zmiany trenera co chwilę dają krótkie efekty. Chciałbym facetowi dać czas, nawet mimo złych wyników, niech stworzy SWÓJ Manchester United. Od odejścia Bossa każdy następny trener to powtórka z rozrywki. Komu jak nie Ole dać czas na porządki ? Nawet jeśli się nie uda to łatwiej będzie mi wybaczyć Ole niż np. Jose. Kibice United zawsze wierzyli w SAF'a choć też bywały sezony z wpadkami. Kocham Manchester United całym serduszkiem, a pokochałem ten klub za kibiców, którzy są na dobre i na złe, zawsze wspierają, a kiedy przegrywamy, wspierają jeszcze bardziej. Kocham United, myślę, że moja miłość do tego klubu nie może się równać z miłością do niego Ole. Skoro każdy z Nas ma ten klub w sercu, a Ole ma go jeszcze mocniej niż My to komu bardziej może zależeć ? Pochetino? To tylko najemnicy na stanowisko menadżera, bądźmy za Ole na dobre i przede wszystkim na złe.
» 9 października 2020, 02:46 #63
AlexChapman1986: Ja bym mu z 10 lat dał, może zaczną grać dobrze..
"Nawet jeśli się nie uda to łatwiej będzie mi wybaczyć Ole niż np. Jose." - tym zdaniem bardzo trafnie podsumowałeś siebie i większość ludzi tutaj. Nie mają znaczenia trofea (patrz Jose), ważna jest sympatia i sentymenty. Ole to w końcu wesoły chłopak, no i był superrezerwowym. Grał też u Fergusona i tak jak jemu nie idzie na początku..to pewnie będzie drugi SAFem co ?

Najpierw gadaliście tu, że "dajmy mu przepracować okres przygotowawczy” – zaliczone. Potem transfery – są. Teraz jaka jest wymówka, że dostajemy baty od dużych z dużo mniejszym budżetem (to już było w zeszłym sezonie)?.
Winni wszyscy, tylko nie Solskjaer. On tu za nic nie odpowiada (łącznie z niezrozumiałymi lub z byt późnymi zmianami w meczu).
Ja rozumiem, że fajnie byłoby mieć kilka transferów więcej i obecnie nie ma szans na mistrza, ale ten skład jest wystarczająco mocny, żeby ograć CP ! Tym fajansiarzom brakuje suszarki. Solskjaer najwyraźniej nie ogarnia szatni, skoro gra wygląda topornie (poza indywidualnymi przebłyskami) i przede wszystkim brak zaangażowania.
Jeśli to jest to DNA United, którego OGS doświadczył grając za Fergusona i które miał przelać na drużynę , to sprowadzajcie sobie kogo chcecie. - pewnego poziomu nie przeskoczymy z taką mentalnością w drużynie.
Jose mimo najlepszych wyników od czasów SAFa nie dobił do 3 lat, OGS nie powinien dostać więcej czasu.
Brak wyników= zwolnienie.
» 9 października 2020, 15:44 #62
SYSTEM: Jedynie co Manchester United może teraz zrobić. Woodward do reklam a do transferów zatrudnić dyrektora sportowego. Glazerzy też by mogli sprzedać klub. Wtedy coś by ruszyło. Solskierowi nie sprowadzili nikogo kogo chciał wiec nie dziwie się że przegrywamy.
» 8 października 2020, 22:18 #61
tyber28: A kogo on chciał?
» 9 października 2020, 06:10 #60
ax1d: Podobno priorytetami dla Ole byli Sancho, Graelish, Umapecano i Ake. Ale wiadomo, że to tylko medialne ploty i nikt tak naprawdę nie wie, kto był najwyżej na liście. Natomiast można śmiało obstawiać, że nie był to osiemnastolatek z Urugwaju czy chłopak, który zagrał paręnaście minut w Serie A ;)
» 9 października 2020, 10:42 #59
AlexChapman1986: Niesamowite, musimy stworzyć drużynę marzeń, żeby wygrywać ze dołem tabeli.
Ferguson nie powinien w ogóle nic wygrać, bo też nie mógł mieć każdego zawodnika jakiego chciał. Co za bzdury..
Tej drużynie brakuje jaj. Trenerowi zresztą też
» 9 października 2020, 21:39 #58
tyber28: Priorytetem byli zawodnicy za których trzeba by było dać że 300-400 baniek? W dobie pandemii i przy takich finansowych stratach? Ten Ole to ma trochę rozumu w głowie?
» 9 października 2020, 22:06 #57
ruffnecky: przecież najważniejsze jest zdanie byłych piłkarzy Leeds i City ;D
» 8 października 2020, 19:50 #56
Drzejkob: Haha, dokładnie na to samo chciałem zwrócić uwagę :D. Najwięcej do powiedzenia zawsze mają osoby związane z City, Leeds i Liverpoolem ;p
» 8 października 2020, 21:11 #55
pawel39: To były dobre czasy jak takie gwiazdy grały w City. W Polsce na jednej ręce policzy się takich co te czasy pamiętają
» 9 października 2020, 00:12 #54
BartoszP: Jasne, zmieniajmy co sezon/dwa managera...
Rozwalmy całkowicie wizję Ole i znowu zacznijmy od 0.
IMO Ole powinien być na stanowisku Bossa dopóty nie zatrudnimy dyrektora sportowego.
» 8 października 2020, 19:43 #53
KnabrnyGad: Jak on nawet nie powinien dostawać tutaj posady, może jako asystent, tak jak wcześniej Giggs. Dostał umowę na gębę za mecz z PSG, który PSG potraktował gorzej jak trening, do tego w najważniejszym momencie sezonu. Dyrektor sportowy też do wymiany, bo transfery może potrafi robić, ale poza tym nic więcej. O właścicielach nie wspomnę, bo chyba nawet nie wiedzą co tu się dzieje, a porad zasięgają u wróżki. Do zwolnienia, bo koncepcja się nie sprawdziła. Miał budować młody zespół, oparty na wychowankach, a w rok wydał 300 mln euro. Było mówione zupełnie co innego przy podpisywaniu umowy, i czuję się oszukany przez zarząd i Solskjaera.
» 8 października 2020, 19:39 #52
Remix81: A ty wiesz, że my nie mamy dyrektora sportowego.
» 8 października 2020, 21:05 #51
KnabrnyGad: Wiem, jednak pełni wszelkie funkcje dyrektora sportowego, więc tytuł nie ma tu znaczenia.
» 9 października 2020, 11:48 #50
DaredevilUtd: Nie rozumiem po co tutaj cytuje się hejterow, którzy nienawidzą United i wszystkiego co z nim związane. Były gracz City i Leeds, gorzej by tylko było jeżeli był by byłym graczem Liverpool :/
» 8 października 2020, 19:37 #49
kamtor: Marcelo bielsa a ole na dyrektora generalnego i sprawa zalatwiona
» 8 października 2020, 18:46 #48
DaviddeChea: Jestem zdruzgotany tymi żenującymi wypowiedziami!
Żone se zmień nie naszego menago!
Czego Wy wymagacie? Czy United nie kojarzy Wam się z jednością z rodziną z kolektywem. Ole to jedyny kandydat, który będzie z nami na lata. Przyjdzie poche na 3 sezony może coś poszarpie i pójdzie dalej. Chce nawiązania do czasu, w którym pewne było, że na ławce zobacze gościa rzującego gume z zawrotną prędkością ubranego w czarny golf zapięty pod samą szyje(możecie mnie poprawić co do kreacji a właściwie nazewnictwa) i to, że chłopaki zrobią wiatr na boju miły dla oka chcąc rozerwać każdego kto stanie na drodze. Oddanie i miłość do tego klubu! Nie sezonowość i znane twarze. Gość robi swoją robote, stara się, wkłada całe swoje serducho. Nie możemy go wyrzucać przy każdym poślizgu. Bądźmy cierpliwi bo już nie raz dał nam powody do unoszenia się 5cm nad ziemią! GGMU!! Ole let's go!
» 8 października 2020, 18:10 #47
Kempes: A mogę Cię poprawić co do ortografii - żującego. Poza tym jestem na tak.
» 8 października 2020, 18:52 #46
Tomwk1988: Fajnie, każdy z nas by chciał żeby OGS okazal się strzałem w 10, początek sezonu to póki co str,al w stopę. Do boxing day jeszcze daleko wiec maja czas na poprawę tylko trzeba pamiętać ze jest jeszcze liga mistrzów w tym roku i fajnie byłoby wyjść z grupy chociaż. Zobaczymy co czas pokaże lub jak mawiał klasyk "We will see what time will show"
» 8 października 2020, 21:00 #45
DaviddeChea: Jasne dziękuję bardzo... to te emocje 😂
» 9 października 2020, 06:58 #44
Hames: Mądrego to i dobrze posłuchać :) Aczkolwiek nie zgadzam się z tym że Arteta, Lampard, Moyes, Mourinho czy Rodgers poradziliby sobie lepiej od Ole.
» 8 października 2020, 17:40 #43
Magik1990MU: mądrego dobrze posłuchać :D Takich mądrych jak ty i on to powinno się trzymać w odosobnieniu, by reszta nie musiała tracić czasu na jakiekowiek dyskusje.
» 8 października 2020, 17:45 #42
Hames: Dlaczego? 19 występów w reprezentacji Anglii, 321 występów w lidze angielskiej w tym 101 w Leeds i 51 w City. No faktycznie, pewnie się nie zna na piłce bo nie pasuje do koncepcji :)
» 8 października 2020, 17:49 #41
DaviddeChea: Bravo! Specjalnie założyłem konto bo już nie mogę znieść wypowiedzi znafcóf! Jak chcesz coś szybko to w maku jedzienie niech zamówią! Liczę, że rosnie nam kolejny pomnik pod teatrem marzeń!
"Jestem z Firmy, jestem z Tobą aż po deske grobową"
Jestem z UNITED ....!
» 8 października 2020, 18:21 #40
ruffnecky: znowu zapomniałeś się przelogować - powyższe konto masz od dwóch lat ;)
» 10 października 2020, 15:25 #39
braku: Jak dla mnie OGS to najlepszy trener od czasu odejścia SAF bo w końcu obrał jakiś plan i widać efekty a to że przegrali to wina chińczyków
» 8 października 2020, 17:30 #38
Chestnut: Każdy miał plan, Moyes, LvG, Mou, tylko zarząd zamiast pomagać, to ich po prostu zwalniał.
» 8 października 2020, 17:45 #37
mycka86: Oprócz pięknych planów trzeba też mieć wyniki, tu i teraz. Z Moyesem ledwo skończyliśmy na 7 miejscu. LvG w swoim 2gim sezonie nie zrealizował planu minimum jakim był awans do LM. A Mou w swoim 3cim sezonie kompromitował klub na każdej płaszczyźnie, nie tylko sportowej.
» 8 października 2020, 18:12 #36
Chestnut: Mam Ci wymienić jakie trasnfery dostał każdy z wymienionych trenerów? :)
» 8 października 2020, 19:49 #35
MamRacje: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.10.2020 21:01

Mycka86

Mourinho kompromitował United w 3cim sezonie? Kiedy? Bo przegrał z najlepszym zespołem świata 3:1 na ich boisku? Bo wyszedł z grupy LM pokonując Juventus? Bo przegrał 3-4 spotkania przez juniorskie błędy naszych żałosnych obrońców? Przypomnij mi - czemu Mou w trzecim sezonie nadal nie miał Maguire'a w zespole? A no tak.. bo wtedy Woodward mu powiedział, że 70 mln za obrońcę to szaleństwo. No to Jose grał sobie wesołą kompanią Lindelof, Jones, Smalling i Bailly. Ktoś oczywiście powie, że to Jose sprowadził dwóch z nich. To prawda, ale skąd Jose mógł wiedzieć, że 23 letni Bailly, który przed przyjściem do United nie miał ANI JEDNEJ ciężkiej kontuzji, nagle zacznie się łamać jak gałązka? Umówmy się, Bailly bez kontuzji byłby jednym z lepszych obrońców, wystarczy sobie przypomnieć jego początek w pierwszym sezonie, grał jak profesor. Lindelof w ostatnim sezonie Mou wyglądał super, było widać że złapał pewność siebie, ale no cóż reszta chłopaczków odwalała takie babole, że nic nie mogło Nas uratować.

No ale w sumie z jednym masz rację, Mou skompromitował United.. kilka dni temu. Jeżeli wtedy dla ludzi kompromitacją była porażka 3:1 z genialnym Liverpoolem (który pół roku później wygra Ligę Mistrzów), to jak określisz porażkę 6:1 z Tottkami, które są na etapie przebudowy zespołu?

Warto też dodać, że OGS dostał w poprzednim sezonie potężne wzmocnienia w obronie, tj. Maguire i Wan-Bissaka, Mourinho błagał o takie transfery. Wyobraź sobie skład Mourinho z tymi dwoma piłkarzami + Bruno.

De Gea
Wan-Bissaka - Lindelof - Maguire - Shaw
Pogba - Matić
Bruno
Martial - Lukaku - Rashford

Zobacz jaki skład zbudowałby Mourinho w ciągu 3 sezonów. Gdyby otrzymał transfery w 3cim sezonie (a jedyny jaki dostał to transfer Freda który jak już zostało oficjalnie powiedziane, nie był planem Mourinho, tylko "widzimisię" Woodwarda) to dzisiaj bilibyśmy się o mistrzostwo Anglii.

No ale tak, ludzie tacy jak Ty, hejterzy Mourinho będą dalej pisać bzdury na temat tego, jak to niby Mou kompromitował klub.

OGS w ciągu 2 sezonów zdążył już przegrać:
0:4 z Evertonem
1:6 z Tottenhamem
0:2 z Cardiff, które spadło z Premier League
2x 1:2 z Wolves w katastrofalnym stylu
1:3 z Crystal Palace w żałosnym stylu

Mourinho nigdy nie przegrywał meczu będąc bezradnym, przegrywał bo miał słabszy zespół lub obrońcy odwalali kaszanę. Z Live jak przegrywał 1:3 to broniliśmy się, taka była taktyka, mieliśmy dawać im oddawać strzały, ale takie które nam nie będą zagrażać i mecz skończył się tak że The Reds oddali 30+ strzałów, a bramki zdobyli po dwóch fartownych rykoszetach i w ten sposób wygrali mecz. No ale przecież ludzie wymagali że Mourinho będzie grał ofensywny futbol przeciwko najlepszej drużynie świata, no to chyba wziął sobie do serca rady z Manchesteru i przełożył je na Tottenham. Z tym że tam w ataku ma prawdziwych kozaków, Sona, Kane'a, Lucasa, świetnych bocznych obrońców. A w United miał grać ofensywnie Lingardem, Martialem, Pogbą i Rashfordem, z pierwszego i tak wyciągnął zakakująco dużo, Martial i Pogba to człapacze, a Rashford był jeszcze wtedy dzieciakiem.
» 8 października 2020, 20:57 #34
Tomwk1988: MamRacje jeszcze do transferów dodałbym sprzedaz Pogby przez Mourinho i odzyskanie sporej jak nie całej zainwestowanej w niego kwoty. Reszta dokładnie tak jak napisałeś.
» 8 października 2020, 21:12 #33
ax1d: Oho, trzeba było się spodziewać, że taki wynik z takim przeciwnikiem nieuchronnie wywoła oczywisty skutek. "Znawcy" się znudziło na banach i wraca z kolejnym kontem i kolejnymi bajkami o tym, jak to Mourinho wszystko nam wygrywał; wszystkich wokół genialnie motywował; świetnie reprezentował klub; dbał o atmosferę w klubie i jego wizerunek na zewnątrz, o relacje zarówno z "gwiazdami" jak Pogba, jak i talentami z akademii, których publicznie nazywał "nieswoimi piłkarzami"; jak to nie dostawał żadnego wsparcia; czy jak na mentalnego zwycięzcę przystało, budował taką samą żądzę wygrywania wśród swoich piłkarzy, gdy publicznie mówił, że dla jego ówczesnego klubu przegrywanie i odpadanie powinno być normalne, bo przecież sam go ograł w przeszłości; czy że "Mourinho nie przegrywał meczu, będąc bezradnym", bo przecież 36 strzałów przeciwnika i przegrana 1-3 to jest "kontrolowanie meczu". No i jeszcze wspomnijmy o Fulham!!111!!1!!

Przecież wcale nie było tak, że United zwolniło Mourinho, gdy w 17 kolejkach zdobył zawrotne 26 punktów. United wcale nie miało bilansu bramkowego na 0. To było po prostu "kontrolowanie tabeli" :D

Przecież wcale nie było tak, że Mourinho wydał 360 milionów w dwa lata, dostając świeżo upieczonego mistrza świata Pogbę, jednego z najlepszych napastników świata Zlatana, najlepszego asystenta Bundesligi i prawoskrzydłowego Mkhitariana, jednego z najlepszych DPM-ów ligi Matica, bijącego się regularnie o króla strzelców Lukaku, dwóch środkowych obrońców Bailly'ego i Lindelofa, czy w końcu Sancheza, który miał odrodzić się jako jedna z największych gwiazd ligi. Nieee, ważne, że Ole dostał Maguire'a, a Jose dostał Freda, którego rzekomo nie chciał. Mourinho w ogóle nie dostawał piłkarzy, którzy byli jego priorytetami, ale Solskjaer to co innego. Pokazuje to przecież najlepiej dopiero co zakończone okienko, w którym Ole przecież dostał i Sancho, i Graelisha, i Upamecano, i Ake.

Mourinho ograł Solskjaera... ale potrzebował do tego 3 meczów, bo pierwszy na Old Trafford przegrał, a drugi w Londynie zremisował. Ale co tam, przecież Tottki są w przebudowie, nie to co zgrane od lat United. Mourinho ograł Solskjaera, ale potrzebował do tego naszego najgorszego startu sezonu w historii, gdzie przez szereg czynników jesteśmy kompletnie bez formy. Mourinho ograł Solskjaera, ale potrzebował do tego absurdalnej czerwonej kartki, która ustawiła mecz. To wszystko jednak TL;DR, bo wybiórcze dobieranie faktów sprawia, że "rzeczywistość" kończy się na pierwszych 3 słowach - "Mourinho ograł Solskjaera". No ograł. Faktycznie MaszRację :D
» 9 października 2020, 09:40 #32
Tomwk1988: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2020 18:08

Absurdalnej czerwonej kartki? Czy ty jesteś poważny? Czerwona byla juz bodaj gdy wygrywali to po pierwsze, po drugie czerwo bylo zasłużone za wymierzanie samemu sprawiedliwości. Po trzecie skoro tak dobra druzyna dysponował Mou to teraz po trzech prawie latach dlaczego OGS wszystko zniszczył i zaliczamy dwie porażki z rzędu na OT? Czy w momencie kiedy zdobywaliśmy drugie miejsce w lidze ze spora strata do lidera możliwym bylo dogonienie tego lidera bez żadnych poważnych transferow? Czy Pogba który takim jest gwiazda nie miał zostać sprzedany bo tak chcial Mou? Ale lepiej bylo zostawić Pogbe zamiast Mou i teraz mamy komin placowy w postaci beznadziejnego grajka na którym próbowaliśmy zbudować nasza potege, który usmiesza nas w niemal każdym meczu którym gra a gra wszystko od deski do deski bo nasz wodz nie ma odwagi posadzić go na ławce. Rzeczywistośc z Mou nie była kolorowa ale jeśli wtedy mieliśmy zerowy bilans to co powiesz o naszym ujemnym bilansie bramkowym po meczach z potęgami CP Brighton i Tottkami? A i zapomniałbym- za OGS w zeszłym sezonie zdobyoismy mocarne 25 pkt po 17 kolejkach wiec to tylko potwierdza jakim jest fachowcem.
» 10 października 2020, 18:06 #31
Tomwk1988: Do dam jeszcze ze chętnie poczekam aż OGS ogra Mou 5 bramkami o ile dozyje bo jestem juz po 30. Mogliśmy sprzedać wtedy Pogbe i odzyskać pewnie około 80 milionów, zamiast tego mamy go teraz w składzie i nikt go nie chce.
» 10 października 2020, 18:11 #30
ax1d: Absurdalnej, a jakże. Albo obaj powinni dostać czerwoną, albo żaden.

Oczywiście, że wygrywali. 1-2. To trochę różnica, zwłaszcza że do końca meczu była wtedy godzina ;)

Nie wiem, po co tutaj rozwodzisz się nad Pogbą. To, że nie podobał mi się Mourinho w United, nie oznacza, że podoba mi się Pogba w United. Wręcz przeciwnie. Moim zdaniem obaj powinni zostać pogonieni. Czy "wódz nie ma odwagi, żeby go posadzić"? Wątpię. Stawiam, że ma odgórny przykaz, że Paul ma grać i robić marketing. Mourinho też nie sadzał Pogby. Zdarzyło się to raz, bodaj na dwa mecze. Biorąc pod uwagę ich lodowate stosunki, wydaje mi się to wpisywać w teorię, że ludzie od pieniędzy maczają paluchy w tym, kto jest na boisku.
» 12 października 2020, 14:17 #29
Tomwk1988: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.10.2020 17:25

Nie mogli dostać obaj bo tylko jedno zagranie bylo na czerwona kartkę- uderzenie Martiala. Drugie bylo zwykla przepychanka w polu karnym ktora została słusznie wyceniona na żółta kartkę. Jedyny absurd to równanie tych dwóch zagran! Odniosłeś się do 26 pkt Mou ale nic nie widzę o tych super 25 OGS, może wytłumacz jak 26 pkt w 17 meczach jest gorsze od 25 po 17 meczach?
» 16 października 2020, 17:22 #28
Qcu91: Były gracz City i Leeds. To jest jak The Sun. Już wolę wypowiedzi byłych zawodników Liverpoolu
» 8 października 2020, 17:29 #27
pawel159: Początki Fergusona tez nie były kolorowe ...
» 8 października 2020, 17:16 #26
Chestnut: Zawsze tak jest jak się robi czystkę.
» 8 października 2020, 17:46 #25
MamRacje: Tylko że Ferguson obejmował zespół, który od lat był pogrążony w kryzysie i lata świetności miał bardzo dawno, a w między czasie zdążył nawet spaść z ligi. OGS przejmował klub, który ma wielki budżet, jest jednym z największych klubów świata. Oczywiście mamy jakiś kryzys, ale to ciągle jest Manchester United, którego stać na każdego piłkarza świata, który ma gigantyczną akademię. To wszystko powstało dzięki Fergusonowi i jego sukcesom.

Mourinho w pierwszym sezonie wygrał Ligę Europy i Puchar Ligi. W drugim sezonie zdobył Puchar Anglii i zrobił wicemistrzostwo Anglii. Mimo tego że wygrał 3 trofea w 2 lata, zrobił najlepszy wynik w lidze od 2013 roku został zwolniony z powodu słabszego początku sezonu. Jeżeli zarząd zwolnił kogoś takiego, to jak mają potraktować gościa, który jest tu od 2 lat, a zespół wygląda znacznie gorzej obecnie, aniżeli przed jego przyjściem.
» 8 października 2020, 20:21 #24
Fenek: Co on bredzi.
» 8 października 2020, 17:09 #23
awe: Czytac sie juz tego nie da, jak nie transferowe show, to lindelofy do wymiany, potem maguajery po dobrym sezonie i chwaleniem go jako kapitana po 3 slabych meczach jest najgorszym transferem, trenera zwolnic zaraz po okienku transferowym, we wszystkim jest mniej lub wiecej racji, ale ta otoczka wokół tego jest straszna, tyle skrajnych emocji napompowanych przez media,...
» 8 października 2020, 16:59 #22
GraanManU: Jedyne co United mogą zrobić, to NIE zmieniać menadżera! i cierpliwie czekać
» 8 października 2020, 16:42 #21
waletpl: Na zmiane ;)
» 8 października 2020, 17:15 #20
GoForWin: @ManUnited307
Na pociąg.
» 8 października 2020, 17:28 #19
ruffnecky: ale biadolicie, przecież było wiadome, że pierwsze 5-6 meczy będzie ciężkich a może nawet wszystkie w plecy.
» 10 października 2020, 17:12 #18
SzarimMusty: Z całym szacunkiem ale... Rogers, Lampard i Arteta to nie są trenerzy których chciałbym widzieć w MU. Guardiola jest dobry ale też jakoś nie widzę jego osoby w takim klubie który trzeba rozwinąć i wrzucić wyższy bieg. Moyes? Ale on sobie u nas nie poradził, to samo Mourinho.
» 8 października 2020, 16:41 #17
MamRacje: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.10.2020 21:13

Mourinho w ciągu dwóch sezonów wygrał: Puchar Ligi, Puchar Anglii i Ligę Europy.
Do tego dołożył wicemistrzostwo Anglii, co i tak było wielkim sukcesem bo City było za mocne.

Faktycznie. Nie poradził sobie.

Oczywiście fakt, że nie dostał w 3cim sezonie ani jednego transferu o który prosił, nie miał nic wspólnego z tym, że trzeci sezon okazał się kiepski. Swoją drogą, w swoim podobno fatalnym sezonie - Mou zajmował 6 miejsce w lidze i awansował do fazy Play-Off LM. Biorąc pod uwagę brak wzmocnień, i fakt że wszyscy rywale do TOP4 zrobili duże transfery, to chyba nie był aż taki fatalny sezon? Jak sądzisz? Co wolisz 1:3 z Liverpoolem na wyjeździe, czy 1:6 z Kogutami u Siebie?
» 8 października 2020, 21:11 #16
Tomwk1988: OGS tez chyba nie dostal w swoim trzecim sezonie żadnego z tych piłkarzy których chcial, może to tylko przypadek ale pachnie "gorącym krzesłem" :)
» 8 października 2020, 21:17 #15
zbyszek7: Oj chyba ktos za duzo jarał siedzac w domu jak byl lockdown xD
» 8 października 2020, 16:34 #14
MamRacje: "- Powiedzmy, że Marcelo Bielsa odchodzi z Leeds United, bo miał już dość. Kto go zastąpi? Można spojrzeć na nazwiska: Mourinho, Guardiola, Klopp, Ancelotti, Rodgers, Moyes, Lampard, Arteta."

Może mi ktoś wytłumaczyć sens tej wypowiedzi, bo czytam to po raz 50ty i nadal nie rozumiem.
» 8 października 2020, 16:29 #13
sisinho: Jego zdaniem gdyby Bielsa odszedł to ta lista trenerów byłaby chętna by go zastąpić w Leeds. Trochę pan odleciał chyba.
» 8 października 2020, 16:39 #12
waletpl: Nie. Chodzi o to, że tych gości Leeds by rozpatrywało, a naszego Ole nie.
» 8 października 2020, 17:10 #11
mcis: Nie. Tu chodzi o to, że gdyby pojawił je wakat w jakimś dobrym klubie to ile nie byłby postrzegany jako ewentualny trener. Ma to pokazać, że nikt nie traktuje go w kategorii klasowego menago, więc czemu miałby pozostawać trenerem MU.
» 8 października 2020, 17:11 #10
MamRacje: Aa, to niezła rozkmina. Przecież to można powiedzieć o 99% trenerach na świecie.

Zestawianie Mou, Guardioli i Kloppa z Moyesem, Lampardem i Artetą to jest niezła zabawa. Komuś tam ładnie sufit spadł na łeb. Przecież z taką trójką to może rywalizować ewentualnie Ancelotti, bo reszta trenerów to im może buty pucować.
» 8 października 2020, 20:10 #9
ruffnecky: dawno temu FC Porto również zaryzykowało stawiając na młodego asystenta trenera, pana Jose Mourinho. Już to widzę, jak to ustawiają się kolejki po Artetę i Lamparda :D
» 10 października 2020, 17:15 #8
CobyD: Mills, jedyne co teraz możesz zrobić, to zamknąć dziób.
» 8 października 2020, 16:28 #7
GoForWin: Nie przypominam sobie, by ktoś pytał o cokolwiek kolejnego pana "eksperta".
» 8 października 2020, 16:23 #6
Magik1990MU: "dodał były obrońca Leeds United i Manchesteru City."

Dzięki Rio, że nam uświadomiłeś, dlaczego nie warto brać opinii tego jopka na poważnie.
» 8 października 2020, 16:17 #5
kckMU: Show must go on
» 8 października 2020, 16:16 #4
Magik1990MU: To eksperci pokroju Hajty czy Kosowskiego. Oni się nie zastanawiają, czy ich wypowiedź ma sens - ważne, że za taki bełkot dostają kasę. To tak jak jakiś inny znafca krytykował postawę Maguire'a przy czerwie Martiala.. a potem się okazało, że jednak Harry zaatakował Taylora - no ale pan ekspert już tego nie widział, lecz do wymądrzania się pierwszy.
» 8 października 2020, 16:20 #3
Tomwk1988: 1:3 z CP u siebie 3:2 i 3:0 z Brighton i 1:6 z Tottenhamem u siebie. Jesli bilans 8 strzelonych i 11 straconych goli w 4 meczach MU to bezpodstawne sapy to rzeczywiście ten koleś nie ma pojęcia o piłce.
» 8 października 2020, 21:24 #2
RedDan: Tak, tak, Panu już podziękujemy.
» 8 października 2020, 16:01 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.