Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Martial odrzucił propozycję 5-letniego kontraktu w United

» 10 kwietnia 2018, 16:10 - Autor: matheo - źródło: RMC Sport
Anthony Martial odrzucił propozycję nowego kontraktu w Manchesterze United i latem będzie chciał opuścić Old Trafford – informuje francuskie radio RMC Sport.
Martial odrzucił propozycję 5-letniego kontraktu w United
» Anthony Martial odrzucił propozycję nowego kontraktu w Manchesterze United
Którego piłkarza wolisz oglądać w wyjściowym składzie Manchesteru United?
Obecny kontrakt Martiala z Manchesterem United obowiązuje do czerwca 2019 roku. Czerwone Diabły zaproponowały Francuzowi pięcioletnią umowę, ale ten nie zgodził się na jej podpisanie.

Martial jest niezadowolony, że po przyjściu do klubu Alexisa Sancheza pełni głównie rolę zmiennika chilijskiego zawodnika. Francuz miał powiedzieć działaczom Manchesteru United, że latem zamierza szukać nowych wyzwań.

Sytuację Martiala w ekipie Czerwonych Diabłów uważnie obserwują inne europejskie kluby. Francuz w ostatnich miesiącach był łączony z Juventusem Turyn. O piłkarza zamierza powalczyć także Atletico Madryt.


TAGI


« Poprzedni news
„Dla Rashforda będzie lepiej, jeśli zostanie w United”
Następny news »
Manchester United zagra w International Champions Cup

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (78)


ax1d: Jeśli trzeba (a wydaje się, że trzeba) wybierać między Martialem i Rashfordem, to zdecydowanie wybieram Marcusa. Chociaż najchętniej przerzuciłbym jednego na prawą, Sancheza posadził na ławie jako zmiennika i grał z przodu Rashford-Lukaku-Martial, nawet kosztem kilku punktów na początku. Taki przód mógłby nam załatwić sprawę ataku na dobre 10 lat. Poza tym jest dobrze spasowany - dwóch szybkich i dobrych technicznie bocznych i zgrywający, mocny, wysoki środkowy. To naprawdę mogłoby dobrze zadziałać, gdyby tylko któryś z pary Marcus-Anthony zaczął grać na drugim skrzydle.
» 11 kwietnia 2018, 13:18 #77
sirtomas: nie ma co płakać jak tak szybko się poddał,znajdziemy innego z mocniejszą głową
» 11 kwietnia 2018, 08:10 #76
Foster: dokładnie tak...
» 11 kwietnia 2018, 09:15 #75
RedsFan: Niestety ale Martial ma taki trochę syndrom Pogby oboje stracili zapał w tym sezonie z tym ze ten drugi powoli go odzyskuje. Martial ostatnio co wchodził dawal może z 50% siebie na boisku. Mozna napisać że się poddał nawet podstawowej 11z Rashford'em nie umiał wywalczyć.
» 11 kwietnia 2018, 10:37 #74
Domelo: W ten oto sposób nasz trener zmarnował talent Martiala.
» 11 kwietnia 2018, 00:26 #73
jaratkow: Nasz trener nie zmarnował talentu Martiala. Francuz nadal go ma a zainteresowanie innych klubów jest tego potwierdzeniem. Nasz trener co najwyżej nie potrafi właściwie i z korzyścią dla United wykorzystać talentu Martiala
» 11 kwietnia 2018, 05:30 #72
Domelo: Dobrze to ująłeś.
» 11 kwietnia 2018, 13:51 #71
lukJakubowski: Atletico? Ha ha, u Simone też trzeba biegać w defensywie. Chce odejsc to niech odchodzi. Jestem fanem jego talentu, ale niech pokaże wolę walki godna Diabla, a wtedy swoje dostanie i u Jose.
» 10 kwietnia 2018, 22:14 #70
Zezak0076: Skysports nie pisze o tym ani jednego slowa, panowie nie ma co strzepic jezyka...
» 10 kwietnia 2018, 22:13 #69
tracer11: Jaracie się Pogbą jak murzyn blaszką, a odpowiedzcie sobie na pytanie kiedy [ za ile miesięcy ] Pogba zagra podobny mecz.
Widząc co odwala nietrudno się domyśleć, że upłynie sporo wody w rzece Irwell.
» 10 kwietnia 2018, 20:31 #68
ManchesterUtd: Jezeli będziemy grali 4:3:3 to w następnym meczu zagra na podobnym poziomie jezeli 4:2:3:1 to gorzej. On potrzebuje swobody.
» 10 kwietnia 2018, 20:32 #67
RedsFan: Fakt jest taki ze Martial też nic nie gra (czytać słabo) w ostatnich kilku miesiącach a za nim każdy płaczę teraz.
» 11 kwietnia 2018, 10:40 #66
brazylianwisnia: Jeśli chce odejść, ktoś wyłoży na stół 120mln to sprzedać. Dogadać się z Griezmannem i wszystko gra. Nie ma sensu trzymać gościa na siłę ale wydaje mi się to nieprawdziwe. Przypominam za komplementowal Rashforda - swojego rywala do gry, całował herb i nie powiedział publicznie nic na temat odejścia.
» 10 kwietnia 2018, 20:28 #65
ManchesterUtd: Jeśli chce odejść, to 60 mln bedzie zaakceptowane, bo nikt go w klubie na sile trzymać nie bedzie.
» 10 kwietnia 2018, 20:31 #64
Blau: Za 60 milionów ? To już lepiej za darmo oddać ..
» 10 kwietnia 2018, 20:32 #63
EvilDevil: Griezmann?? Poważnie?? Chyba do tej żeńskiej drużyny, co to się zastanawiają utworzyć!!
» 10 kwietnia 2018, 20:32 #62
ManchesterUtd: Ponad 100mln to moze ewentualnie PSG wyłożyć, ani juve ani atletico nie stać na takie wydatki.
» 10 kwietnia 2018, 20:33 #61
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2018 20:24

Jak nie bedzie gral w podstawowej a teraz gdy jest Alexis jego sytuacja jest jeszcze gorsza niz byla i nie dziwi mnie ze chce odejsc ale to bedzie United drogo kosztowac bo by stracili bardzo dobrego mlodego grajka .
» 10 kwietnia 2018, 20:24 #60
ManchesterUtd: Przeciez według niektórych na tej stronie kupiliśmy go na prawoskrzydło na którym ani razu nie zagrał , wiec moim zdaniem transfer Sancheza był bardzo mądrym posunięciem.
» 10 kwietnia 2018, 20:27 #59
ManchesterUtd: Pozdrawiam ośmieszającego sie Sideswipe xd
» 10 kwietnia 2018, 20:22 #58
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2018 21:57

brak słów by opisać Twoją głupotę. Wytłumaczyłbym Ci że to kolejna plotka która pewnie kompletnie nic nie znaczy ale chyba nie ma sensu, wierz w to dalej na pewno super na tym wyjdziesz.
» 10 kwietnia 2018, 21:55 #57
EvilDevil: Hosekracja taktyczna hosekracją taktyczną ale czeka nas także Hosekracja transferowa, która nomen omen już się zaczęła wraz ze sprowadzeniem Sancheza. Nic do niego nie mam oczywiście ale Martial prezentował się w tym sezonie o wiele lepiej niż Alexis przez te 2 miesiące.. Tym bardziej, że wkońcu ustabilizował formę, był najlepszym zawodnikiem w grudniu i styczniu, ciągnął naszą grę i wcale bym się nie zdziwił jakby odszedł ze wkur.ieniem.. No spójrzcie prawdzie w oczy, czy Anthony zasłużył sobie na odsunięcie od pierwszego składu?? Bez niego w składzie nasza gra wygląda jeszcze drewnianiej..
» 10 kwietnia 2018, 20:40 #56
szabo1878: Jeśli go sprzedamy, to jeszcze pożałujemy. Nie mam co do tego wątpliwości.
» 10 kwietnia 2018, 20:12 #55
karreem: Martial okrzepnie w innym klubie i najpóźniej za dwa,trzy lata będzie topowym piłkarzem a my będziemy wzdychać że mieliśmy go u siebie.
» 10 kwietnia 2018, 19:53 #54
Ekspertinio: Niestety Martial i Rashford nie rozwijają się u Mourinho. W dodatku Alexis zawsze będzie pierwszym wyborem. Jeżeli Tony chce się rozwinąć piłkarsko to powinien odejść.
» 10 kwietnia 2018, 19:13 #53
Kriss92: NIe wiem co myśleć o tej sytuacji, z jednej strony piłkarz o wielkim potencjale jednak gdy dostał więcej szans to był bardzo nieregularny i przeplatał mega występy z bardzo miernymi. Dodatkowo mniej pomaga w obronie i mnie walczy. Ponieważ u Mou pewnie Sanchez będzie pewniakiem, a Martial ani Rashford nie zagoszczą na prawej stronie na stałe, wolę aby odszedł Martial. Jednak z jego ewentualnego transferu trzeba wyciągnąć jak najwięcej się da, np. wzmocnić prawe skrzydło.
Jeśli Juve się nim interesuje to zrobić deal z Dybalą, jeśli Atletico to z Griezzmanem. Jeśli się nie uda to wyciągnąć jak największy hajs albo sprzedać go za mniej ale z klauzulą wykupu po sezonie równą kwocie transferu sprzedaży.
» 10 kwietnia 2018, 18:59 #52
Oficer: Martial to dobry pilkarz i powinien wiecej grac rak samo Rashford. Przeraza mnie jednak ze Ci mlodzi chlopcy nie maja za krzty woli walki o pierwszy sklad. Pograli jeden czy dwa dobre sozony i uwazaja ze im sie wszystko z miejsca nalezy. Pojda do innego klubu i przepadna i tyle bedzie z ich kariery. Cierpliwosc i praca to przynosi sukces a nie plakabie w mediach jak to oni nie graja i chca odejsc. Jak sie nie podoba to NARA
» 10 kwietnia 2018, 18:47 #51
Spadkobierca: Tak jak De Bruyne czy Salah przepadli po odejściu z Chelsea, co nie? :)
» 10 kwietnia 2018, 18:51 #50
matizek92: Kogo jeszcze wymienisz? czy tylko te dwa przypadki?
» 10 kwietnia 2018, 19:25 #49
Blau: Chociażby Pogba
» 10 kwietnia 2018, 20:14 #48
84cantona7: Pogba?
» 10 kwietnia 2018, 20:20 #47
Blau: Z Pogbą chodziło mi o to, że też miało nic z niego nie być, a co się stało to wszyscy wiemy :)
» 10 kwietnia 2018, 20:30 #46
pbskarpy: Mówi się - "Nie ma nikogo większego niż klub". Jednak kupując Sanczeza klub pokazał, że bardziej liczy się wynik finansowy. Martial do przyjścia Sanczeza to jeden z najlepszych naszych pilkarzy. Ma dużo bramek i asyst, a i tak wchodzil z lawki lub nie gral. Co by to bylo gdyby grał non stop...?

Sanchez...? Na razie robi sporo szumu. Biega jak wariat (czasami to dobre), sporo traci (Sevilla) i jedna bramka z gry. Kilka asyst.

Kolejnosc powinna byc odwrotna: Martial podstawa i jak mu nie idzie lub trzeba go zdjac to wchodzi Sanczez. A tak zostaniemy z niemlodym juz pilkarzem bez perspektywicznego dzieciaka, ktory po strzeleniu brmaki caluje herb.
» 10 kwietnia 2018, 18:44 #45
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.04.2018 10:50

Problem wlasnie jest w tym że Sanchez biega stara się nawet jak straci piłkę próbuje ją odebrać, Rash podobnie, ale Martial już nie bardzo. Nie można wymagać od trenera pierwszego składu nie pokazując że mu na ty zależy. Sam bym chciał żeby został u nas ale musi zacząć o to walczyć.
» 11 kwietnia 2018, 10:46 #44
TuhajBej: Do ostatniego meczu z City, większość ludzi tutaj pozbywało się Pogby, bo przecież pajacuje, farbuje włosy, oddać nawet za pół darmo. Teraz po meczu, Pogba bohater, więc trzeba znaleźć sobie innego kozła ofiarnego. Żałosne są te komentarze pod adresem Martiala. Chłopak ma mega talent, jest bardzo młody, zabrano mu numer po przyjściu Ibry, mimo że w dużej mierze uratował van Gaalowi jego ostatni sezon. Teraz, po dobrych występach, sadza się Anthonego na ławie i sprowadza Sancheza, któremu lada moment stuknie trzydziecha i który tak naprawdę nic takiego do tej pory nie pokazał. Cóż, jeżeli tak to ma dalej wyglądać to nie ma się co dziwić że nie chce przedłużać kontraktu. W ogóle to myślę że najlepiej pozbyć się wszystkich młodzików i zostawić skład trzydziesto-paro letnich graczy i za 2-3 sezony, znowu trzeba będzie sprowadzać nowych piłkarzy bo Ci nie będą już dawać rady. Beznadziejna jest polityka transferowa Manchesteru United. Zamiast budować fundamenty pod nowy zespół, szkolić następców, bardzo dobrych następców, to lepiej się ich pozbyć bo muszą grać starsi piłkarze którzy mają bardziej medialne nazwisko. Wygląda to tak, jakbyśmy szukali sukcesów "na teraz" a potem skład dalej będzie w rozsypce jak po odejściu Fergusona. W ten sposób to ta drużyna będzie w "budowie" w nieskończoność. Nie mam pojęcia czy ten news jest prawdziwy czy nie, ale sprzedaż Martiala będzie ze strony klubu idiotyzmem, bo Francuz w klubie, który gra fajną, ofensywną piłkę pokaże swój pełny potencjał i potem będzie płacz że kolejny talent przepadł i rozwija się w innym klubie. Teraz pytanie kto następny. Był Shaw, Martial, teraz kolej na Rashforda?
» 10 kwietnia 2018, 18:37 #43
Spadkobierca: Poczekaj do następnego meczu, w którym Pogba znów będzie Pogbą, a Sanchez Sanchezem z tego roku kalendarzowego.
» 10 kwietnia 2018, 18:50 #42
DjTED: Sanchez na prawo, a Martial/Rash na lewo. W czym problem?
» 10 kwietnia 2018, 18:11 #41
aldehyd: Popieram Cię w 100%!
Przyjdzie jeszcze Kluivert i też będzie rywalizował o LP, a jak PP nie było tak nie ma :P
» 10 kwietnia 2018, 18:35 #40
DevoMartinez: Nie przyjdzie zaden Kluivert.
» 10 kwietnia 2018, 18:54 #39
Ghostpl: I Wymiana na Dybale eh.... Sen
» 10 kwietnia 2018, 17:56 #38
TuhajBej: Dybala? A co on takiego pokazał w tym Juve? Moim zdaniem mocno przereklamowany piłkarz z dużym ryzykiem że nie wypali w United.
» 10 kwietnia 2018, 18:39 #37
Ekspertinio: Również nie mam przekonania do Dybali.
» 10 kwietnia 2018, 19:14 #36
artix206: Obu :)
» 10 kwietnia 2018, 17:50 #35
Cavron: Jedno jest pewne: jeśli lewe skrzydło zajmie na stałe Sanchez to pożegnamy się albo z Martialem, albo z Rashfordem.
» 10 kwietnia 2018, 17:38 #34
Foster: więc lepiej z Martialem ... prosty wybór wyjścia nie ma ... Rash jest wychowankiem i mam nadzieje, że zostanie
» 10 kwietnia 2018, 17:52 #33
zyga00: Preferowanie Sancheza względem Martiala. Tak może tylko durny Mourinho.
» 10 kwietnia 2018, 17:21 #32
EricKing: Tak zrobił by każdy trener. Umiejętności podobne, a mentalnie Sanchez jest o wiele mocniejszy, walczy, biega, wraca się - początek miał bardzo przeciętny, ale jak zawodnik przychodzi w środku sezonu często ma słabszy start.
» 10 kwietnia 2018, 17:50 #31
zyga00: Czy Martial do momentu odstawienia od składu nie grał więcej niż dobrze? Co gra Sanchez? Na pewno jego gra dla United nie uzasadnia takiego stop dla Martiala.
» 10 kwietnia 2018, 18:19 #30
matizek92: Sanchez biega i gryzie trawę. Martial po stracie pretensje do całego świata.
» 10 kwietnia 2018, 18:32 #29
Spadkobierca: Jak Jose po każdej porażce - cały świat winny, tylko nie on.
» 10 kwietnia 2018, 18:48 #28
matizek92: No cały świat winny tylko nie Jose.
» 10 kwietnia 2018, 19:04 #27
Fenek: Szkoda chłopa będą z niego ludzie, niestety obawiam się, że nie u nas.
» 10 kwietnia 2018, 17:17 #26
karol100: Stek bzdur wyssanych z palca. Walczy o wyzszy kontrakt ( i prawidlowo), nic wiecej.
» 10 kwietnia 2018, 17:11 #25
emil1986xx: Obyś miał rację
» 10 kwietnia 2018, 17:26 #24
Spadkobierca: No racja, niech wszyscy doją na kasę ten marny zarząd. Może się w końcu udziałowcy obudzą, gdy klub całkiem przestanie być rentowny.
» 10 kwietnia 2018, 18:48 #23
vinnie123: A może odrzucił, bo za mało $ oferowali? A może to wszystko wyssane z palca? 90% wiadomości na temat United od 'osób blisko związanych z klubem' okazuje się potem nieprawdziwa. Wy już się zachowujecie jakby było po transferze. Martial ostatnio nie grał bo miał kontuzję, a potem zwyczajnie słabą formę. Powinien się bardziej starać na boisku i jakby mu zależało to bardziej przyłożyłby się do gry na prawej stronie. Rashford coś tam potrafi zrobić, Martial na prawej to był dramat. Wolałbym, żeby został, ale też pora, żeby dawał z siebie więcej.
» 10 kwietnia 2018, 17:02 #22
Spadkobierca: A Lukaku bardziej powinien się przyłożyć do gry jako środkowy obrońca.
» 10 kwietnia 2018, 18:47 #21
vinnie123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2018 20:29

Nie chodzi mi o to, żeby znowu zmieniać mu pozycję na stałe, to już byłoby nie fair. Chodzi mi o to, że piłkarz w jego wieku powinien starać się wykorzystać każdą okazję jaką dostanie. Jakoś Asensio nie płacze, że wchodzi z ławki, a więcej daje drużynie. Martial musi mieć odpowiednią pozycję, odpowiednio ofensywną taktykę, odpowiedniego przeciwnika itd. Jak chce dołączyć do topu to na każdej pozycji z przodu powinien coś sobą reprezentować. W końcu często skrzydłowi zamieniają się miejscami w czasie meczu. U nas da się tak tylko jak Mata i Sanchez grają po bokach, bo reszta potrafi grać tylko na lewej. Lubię Martiala, ale dużo mu brak do piłkarza za jakiego większość z was go uważa.
» 10 kwietnia 2018, 20:28 #20
Zezak0076: Powinien wziasc przyklad z Lingards i zapie$d%lac ... Jesse w wieku 25 lat przebil sie na dobre do skladu, siedzac na lawie nie plakal ze nie gra, a to z emu numer zabrano (co przyznam nie bylo fair)

A tak serio to tylko media a jaka prawda to nikt z nas nie wie, moze to byc wyssane z palca ktos cos powiedzial ktos zle zrozumial i napisal... nie wiem, chcialbym aby zostal ale jesli odejdzie plakac nie bede, rash zagra na skrzydla za niego a do ofensywy mozna sciagnac Griezzmana zeby zastapic ofensywnego zawodnika ofensywnym graczem...
» 10 kwietnia 2018, 17:00 #19
Pawlo: Tylko, że Martial bardzo dużo dawał w tym sezonie tej drużynie i nie ma co porównywać z Lindgardem. Gdy przyszedł Sanchez było w stylu- jesteś bardzo dobry, ale sorry Sanchez ma większe nazwisko i z miejsca mu się należy pierwszy skład. Miewał też słabsze mecze, ale jeślibyśmy każdego karali za 2-5 słabszych meczów to by co tydzień były rotacje. Nie mam nic do Alexisa, bo jestem fanem jego talentu i widać, że gryzie trawę na boisku, ale niestety nie powinno być to kosztem Martiala.
» 10 kwietnia 2018, 17:59 #18
JkaPumbaTkiShab: Mi się przypomina jedna sytuacja, mecz z Chelsea u siebie 1-1 zmiana Lingard IN Martial OUT a ten kur*a człapie marnując czas, nawet niemrawa publika na OT była wkurzona.

Tony to wielki talent więc powinniśmy się jego trzymać, ale sam nad wieloma rzeczami musi pracować (głównie tymi mentalnymi).
» 10 kwietnia 2018, 16:51 #17
brennt: nasz najlepszy skrzydłowy ;/
» 10 kwietnia 2018, 16:50 #16
EricKing: Taaa... W głowach co niektórych. Nie wygrał rywalizacji z młodszym Rashfordem, nie ma od niego lepszych statystyk, podobnie nie ma ich lepszych od Lingarda. Do Sancheza tez nie ma startu - może ma umiejętności, ale w sferze mentalnej jest daleko z tyłu.
» 10 kwietnia 2018, 17:47 #15
RedDevils4life: Jak bronię tak tego nie wybaczę.
» 10 kwietnia 2018, 16:38 #14
shovit12: Szkoda, jednak jego charakter pozostawia dużo do życzenia, takim truchtaniem przez 60 min sprawdzi sie w Psg w Ligue 1.
» 10 kwietnia 2018, 16:37 #13
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2018 16:25

No to droga wolna. Nigdy za nim nie przepadałem a szczególnie po tym jak płakał gdy mu zabrali numer 9 na koszulce. Coś tam strzelił, raz na ruski rok miał przebłysk ale przez większość dotychczasowej kariery na Old Trafford był po prostu bezbarwnym zawodnikiem pozbawionym boiskowevo charakteru. Takich najemników nam nie potrzeba.
» 10 kwietnia 2018, 16:24 #12
RedDevils4life: Zabranie numeru nie było nawet w 5% fair wobec Martiala.
» 10 kwietnia 2018, 16:41 #11
whyalwaysme01: RedDevils4life
Dokładnie
» 10 kwietnia 2018, 18:39 #10
Spadkobierca: A co powiesz o Sanchezie? Jesteś pewien, że nie poszedłby do City, gdyby chcieli spełnić jego wymagania finansowe? A co powiesz o Pogbie? On za każdym razem pokazuje ten boiskowy charakter, co nie? I do tego nie jest najemnikiem...
» 10 kwietnia 2018, 18:45 #9
matizek92: Niech odchodzi, nigdy za nim nie przepadałem. Technike ma fajną, ale w piłce trzeba mieć jeszcze to coś. Najlepiej to widać po tym, że jemu najlepiej szło jak wchodził z rezerwy. Jak w podstawie to psychika siadała. Nie gryzie trawy, nie wraca jak straci i beczy ze mu numer zabrano. Jeszcze sie znajda młodzi na jego miejsce.
» 10 kwietnia 2018, 16:20 #8
emil1986xx: Jak tak się stanie to będzie jedna z najgorszych decyzji jakie zapadły w tym klubie :(
» 10 kwietnia 2018, 16:16 #7
Foster: nieprawda jest mega utalentowany ale za tym musi iść jeszcze dużo więcej - po nim nie widać jakiejś ogromnej determinacji...
» 10 kwietnia 2018, 16:23 #6
emil1986xx: Nie zgodzę się z Tobą to gadanie Mou że Sanchez bardziej walczy od Martiala to jest śmieszne bo na dzień dzisiejszy to Martial robi różnicę co z tego że Alexis odbiera?? Jak sam cały czas traci. Martial stwarza wielkie zagrożenie jak się rozpędzi
» 10 kwietnia 2018, 17:59 #5
RedRevolta: Jakoś mnie to nie dziwi, i chłopak dobrze robi, co będzie kisił się kolejny sezon na ławce? jest młody i ma wielki talent musi grać jak najwięcej a Jose jak widać woli ukształtowanych już piłkarzy i to boli, cóż nadzieje można mieć, że zostanie i to zwykłe plotki ale w tej sprawie może być raczej ciężko.
» 10 kwietnia 2018, 16:15 #4
RememberMe: No niestety to już raczej przesądzone. Gdyby tak przeszedł do Atletico...
Martial - Costa - Griezmann
W sumie w Juve też miałby fajny atak:
Higuain
Martial - Dybala - Bernardeschi
» 10 kwietnia 2018, 16:13 #3
RedDevils4life: Grizzie, który odejdzie z Atletico?
» 10 kwietnia 2018, 16:39 #2
EricKing: Berna - fajny prawoskrzydłowy - gdyby nie to, ze nie ma zamiaru odchodzić z juve to można by wymienić go na martiala + doplata z ich strony.
» 10 kwietnia 2018, 16:53 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.