Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Tournée 2018 w Stanach Zjednoczonych

» 2 kwietnia 2018, 20:30 - Autor: Rio5fan - źródło: manutd.com
Manchester United poinformował za pośrednictwem swojej oficjalnej strony internetowej, że przedsezonowe tournée zespołu w 2018 roku odbędzie się w Stanach Zjednoczonych.
Oficjalnie: Tournée 2018 w Stanach Zjednoczonych
» Czerwone Diabły znów będą przygotowywały się do nowego sezonu w Stanach Zjednoczonych
Czerwone Diabły po raz drugi z rzędu pojawią się w USA, bowiem José Mourinho i jego podopieczni zaliczyli podobny obóz przygotowawczy także w 2017 roku.

Dwutygodniowy wyjazd United rozpocznie się spotkaniem z Clubem America, które zostanie rozegranie w Phoenix w czwartek 19 lipca. Trzy dni później Czerwone Diabły przeniosą się do Kalifornii, gdzie zmierzą się z San Jose Earthquakes.

Klub w najbliższej przyszłości opublikuje informacje dotyczące kolejnych rywali drużyny podczas przygotowań do sezonu 2018/2019.

- Tournée jest centralnym punktem przygotowań zespołu do długiej i intensywnej kampanii. Już po raz drugi z rzędu pojedziemy do Stanów Zjednoczonych. Obiekty treningowe stoją tam na światowym poziomie, a spotkania są rozgrywane przed pełną pasji publicznością. To czyni idealne otoczenie dla zawodników w przygotowaniach do nowego sezonu - powiedział Ed Woodward.


TAGI


« Poprzedni news
Alan Shearer: Romelu Lukaku będzie jeszcze lepszy
Następny news »
De Gea niebawem podpisze nowy kontrakt z United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (296)


Klimaa: Ciekawe jacy rywale dojdą - Liverpool i City? :)
» 4 kwietnia 2018, 22:48 #288
RedDevils4life: Dzisiaj grają dwa najlepsze zespoły z Anglii pod względem ofensywy w tym sezonie. Jestem zdania, że odpadają w ogóle scenariusze z wyłączeniem ważnych ogniw u rywali. Football totalny i myślę, że zobaczymy coś ala dwumecz City z Monaco z poprzedniego sezonu. Stawiam na Liverpool u siebie.
» 4 kwietnia 2018, 16:37 #287
RememberMe: Widzieliście reakcje Balea na gola Ronaldo z przewrotki? Wszyscy wokół wstają, cieszą się, a on siedzi w bezruchu. To chyba powoli możemy się nastawiać na Walijczyka na OT.
» 4 kwietnia 2018, 15:55 #286
SiwaGlowa: Chyba w Chinach
» 4 kwietnia 2018, 16:00 #285
RedDevils4life: Cena pewnie min. 100 mln. Nie dzięki.
» 4 kwietnia 2018, 16:18 #284
SiwaGlowa: Ja bym go wziął maksymalnie za 30mln jak zastępstwo dla Lingarda.
» 4 kwietnia 2018, 16:21 #283
RedsFan: Ja bym go u nas chciał, ale nie ze duże pieniądze. Niestety kontuzję zniszczyły jego karierę, ale nie można mu odmówić tego ze jest świetnym piłkarzem. Przydał by sie na prawe skrzydło.
» 4 kwietnia 2018, 16:39 #282
RedDevils4life: No tak, to się zgadza. Problem tylko w tym, że Real będzie szukał kogoś do wydojenia na kasę z bardzo zawyżoną kwotą.
» 4 kwietnia 2018, 16:41 #281
RememberMe: Ja bym go widział, lepiej niż jakbyśmy mieli zostać z samym Matą na prawej. A poza tym to kogo innego mamy sprowadzić?
» 4 kwietnia 2018, 16:54 #280
Ave88: Chelsea and Manchester United legend Ray Wilkins has died aged 61.

Wilkins was rushed to hospital from his house in Cobham last week after suffering a heart attack.
» 4 kwietnia 2018, 15:22 #279
RuudVN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.04.2018 15:30

tyle pisania a ostatnie zdanie mogłeś tylko napisać
MOU2020 i nic z tym nie zrobisz
może nawet nic nie wygrać ale niech zostawi zespół jak Real w 2013r, same gwiazdy już ze sporym zgraniem, mamy bardzo dużo młodych talentów i trzeba do nich dorzucić jeszcze kilku wirtuozów
idziemy w tym sezonie na 83pkt w PL, to wynik bardzo dobry
wielu określa naszą grę jako katastrofalną, strach pomyśleć jak zaczniemy grać średnio wtedy z 95pkt uciułamy
» 4 kwietnia 2018, 15:25 #278
RememberMe: Ja najbardziej boje się, że w następnym sezonie będzie jakiś minimalny progres (ćwierćfinał LM i więcej punktów o 2 w lidze) po wydaniu kolejnych 200 milionów i Edek pozostawi Mourinho, bo "klub idzie do przodu". Jeśli będzie widoczny duży postęp to ok, niech zostaje.
» 4 kwietnia 2018, 15:34 #277
RuudVN: jak to da nam mistrzostwo to biorę to w ciemno (85pkt)
w Realu musiał wycisnąć 100pkt, żeby odebrać Barcelonie mistrza
niech i u nas o tym pomyśli
a jak odpadniemy w ćwierćfinale z np. tak grającym Realem to ja pretensji mieć nie będę, ale jak powtórzy się Sevilla to nóż w kieszeni się otworzy
» 4 kwietnia 2018, 15:41 #276
RedDevils4life: Odpowiednie transfery lewego, prawego obroncy, środkowego pomocnika i prawego skrzydła. Zmiana podejścia do niektórych spotkań i będzie dobrze. Mou nie odpuści bez jakiegoś konkretnego trofeum, nie ma opcji. Mam nadzieję, że wyciągnie wnioski z tego sezonu.
» 4 kwietnia 2018, 16:28 #275
Diabelred: Jak widac mozna bylo spokojnie pokonac Seville na wyjezdzie. I tu nawet nie chodzi o to, ze Bayern jest lepszy od nas, ale o samo nastawienie, bo jezeli Mourinho wychodzi na Seville jakby prowadzil jakies Burnley(gdzie faktycznie ciezko o jakies argumenty z przodu), no to z czym do ludzi... Jezeli chodzi o drugi cwiercfinal, to trzeba przyznac, ze to jednak prawda, ze LM to rozgrywki Realu. Moga grac nie wiadomo jak wielka kupe w lidze, ale na LM to oni sie spinaja potrojnie, tak jakby od wynikow tych spotkan zalezala ich(pilkarzy) przyszlosc w barwach Realu. To, czego mozna im pozazdroscic to zarowno mentalnosci zwyciezcow, pewnosci siebie jak i ciaglego glodu sukcesow, ktory teoretycznie moglby byc juz zaspokojony, patrzac na to, ze w ostatnich 4 latach az 3 razy wygrywali LM. Nie spodziewalem sie jednak, ze az tak latwo na wyjezdzie przejada sie po Juve. Jak dla mnie to tylko Barsa i City sa w stanie zatrzymac Real przed zdobyciem trzeciej z rzedu LM.
» 4 kwietnia 2018, 14:55 #274
retibra: I w takim razie komu kibicujecie teraz w LM? Nie wierzę ze normalny kibic MU moze byc za liverpolem albo city... Ferdas to chyba postradał zmysły z tej nienawiści do realu jesli bedzie kibicowal city... ale jeszcze bardziej nie rozumiem jak mozna kibicowac liverpolowi... ja z kolei jestem za Bayernem i zwyciestwem naszego polaka rodaka Lewego
» 4 kwietnia 2018, 14:44 #273
RedDevils4life: El Classico w finale i wygrywa Barca. :P
» 4 kwietnia 2018, 14:50 #272
RememberMe: Zostaje Barcelona, Bayern albo Real. Dlaczego nie City albo Liverpool? No bo pierwszą angielską drużyną, która zwyciężyła w CL po latach posuchy nie bylibyśmy my. Barcelona i Real - jak ja ich... no właśnie. Więc Bayern. Do tego jeszcze Polak rodak Lewandowski by sobie wygrał upragnioną Lige Mistrzów. Dla mnie Bayern to optymalne wyjście z tej sytuacji. Jeśli nie Bayern, to Barcelona, a na trzecim miejscu Real.
» 4 kwietnia 2018, 15:01 #271
Gunner01S: Nie bedzie El Classico w finale bo Barca nie wygra ani z Realem ani z Bayernem, a jak trafia na LFC/City to tez raczej bez szans. Barcelona sie gubi jak dostaje pressing i zaczyna grac strasznie nerwowo (LFC), Guardiola jak nikt inny zna Barce i ma lepsza kadre niz mial w Bayernie, a sam Jupp taktycznie zmiecie Barcelone. Real pokazal na poczatku sezonu, ze jezeli sa w formie (teraz nawet w lepszej) to Blaugrana nie ma na nich argumentow.
Barcelona jak na razie nie spotkala w LM zadnego klubu z TOPU, a Real juz 2 takie odprawil z kwitkiem bo chyba nikt nie wierzy w powrot Juve.


IMHO
Real/Bayern/City. Tych druzyn spodziewalbym sie w finale.
» 4 kwietnia 2018, 15:18 #270
RedDevils4life: O, jasnowidz.
» 4 kwietnia 2018, 15:23 #269
RedsFan: Z tego wszystkiego chyba Barca. Ciekawy jestem City bo w LM zostaną wyjasnieni jaka są drużyną.
» 4 kwietnia 2018, 15:25 #268
Gunner01S: Spogladam trzezwo na sprawe. Barcelona jest za cienka na takie zespoly jak Bayern,City i Real. Przekonasz sie w polfinale.
» 4 kwietnia 2018, 15:47 #267
Luke88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.04.2018 16:23

Mnie ucieszy jak nie wygra real, bo to będzie za dużo. I każda drużyna będzie lepsza, nawet City czy Liverpool. Najlepiej jakby wygrał Bayern, co możliwe bo Jupp ogarnia co i jak, fantastyczny trener.
» 4 kwietnia 2018, 16:22 #266
Cavron: To ja jeszcze dodam kilka słów o Ronaldo:
Można go nienawidzić, można go uwielbiać, ale jedno trzeba mu przyznać- skurczybyk jest geniuszem futbolu.
» 4 kwietnia 2018, 14:17 #265
Gallacher: Zidane trafił na erę znakomitego piłkarza jakim jest CR zresztą to on jest motorem napędowym Realu i ciągle niemiłosiernie zespół do sukcesów,jest niczym imperator w tym klubie.Jeśli chodzi o Guardiolę i "jego" City to uważam że również ma znakomitych graczy,ale nie aż tak fenomenalnych jak Real.Do czego zmierzam ? wielu twierdzi że że Real i City nie mają samograjów,ale mają potężne pieniądze by ich kupić.Myślicie czy taki Guardiola czy Zidane byliby w stanie zdobyć z Arsenalem czy Valencią mistrza kraju ? nie sądzę,Mou Prowadząc Chelsea i Real nie zdobył z tymi zespołami CL i ktoś może napisać tutaj że Zidane lepszy bo potrafił,ale jak dojrzały zespół miał Mou a jaki ma teraz Zidane i to jest wiadome obecnie.Dlaczego uważam Mou za najlepszego ? ponieważ potrafił z Interem czy FC Porto wygrać CL,czego nigdy Zidane czy Guardiola czy nawet Enrique nie zdobędą.Zdobycie mistrza Niemiec i Anglii przez Guardiolę to żaden wyczyn bo to odgórnie każdy wie że Bayern co roku jest mistrzem Niemiec a przecież wszyscy wychwalają się futbolem Hiszpana to dlaczego nie zdobył CL z Bayernem ? z City będzie podobna sytuacja,zdobędzie krajowe puchary,ale w CL polegnie i znowu będzie "zmęczony" i odpocznie od futbolu.Guardiola i Zidane wiedzą że idąc do takich klubów jak AC Milan czy Arsenal niczego nie zdobędą bo są to kluby nisko poziomem i żeby z nimi cokolwiek wygrać trzeba potężnej kasy za graczy,a Real i City im to dostarcza dlatego mają łatwe(teoretycznie) zadania w wygraniu sukcesów.Może Ci trenerzy wnieśli coś do futbolu i klubów,ale chyba bardziej kosmetycznie niż rewolucyjnie.Dobrym przykładem też może być Klopp który poprawił rozwój zespołu The Reds.Walka o wicemistrza Anglii a także nadal grają w CL i mają szansę przejść dalej.Wychwalanie Guardioli i Zidane'a to tak jak wychwalać prezesa spółki który ma samochód wart 250 tys. co dla nas nie jest niczym nadzwyczajnym.
» 4 kwietnia 2018, 14:11 #264
primasort: W Porto Siwy trafił na pokolenie fenomenalnych piłkarzy,do Interu sprowadził podstarzałych wyrobników,którzy po sukcesie w LM już do niczego się nie nadawali,umniejszanie Guardioli czy ostatnio Zizu to głupota,nawet prowadząc taki Bayern trzeba mieć pasje i motywacje by dominować w lidze,Guardiola prowadząc Bayern pobił kilka rekordów,LM nie zdobył,ale zarząd chciał by został z Barcelony też go nie wyrzucili i podobnie będzie pewnie w City,za to Siwego pogonili z Realu czy Chelsea i nikt za nim nie płakał,w Hiszpani narobił kwasu i więcej się mówi o jego brudnych gierkach,palcach w oczach itp.niż o przerwaniu hagemmoni Barcelony
.Zizu może nie jest doświadczony,ale był piłkarzem wybitnym i to w dużej mierze pozwala mu prowadzić Real naszpikowany gwiazdami i już zdobył więcej niż Siwy z Realem i nikt mu tego nie odbierze.
Umniejszasz Guardioli czy Zizu a Mou ostatni raz w LM wygrał chyba w 2010 roku,od tamtego czasu się tylko kompromituje w tych rozgrywkach
» 4 kwietnia 2018, 14:42 #263
retibra: trenerzy typu allegri, wenger, van gal, mourinho sa już na wyginięciu i niedlugo nikt nie bedzie chcial ich zatrudniac, co chwila dostajemy dowod ze ich futbol w obecnych czasach to przezytek i odchodzi sie od niego. teraz przyszlosc nalezy do takich tuzów jak pochetino, johnson, guardiola czy valverde
» 4 kwietnia 2018, 13:24 #262
RedDevils4life: Jaki Johnson? Może o Jardima Ci chodziło? Co do Valverde to jest najbardziej rozważnym trenerem z tego grona.
» 4 kwietnia 2018, 13:32 #261
SiwaGlowa: Lee Johsson z Bristol City.To ten co spuścił jose niezłe lanie,a i o mało Guardiole nie pokonał
» 4 kwietnia 2018, 13:33 #260
RedDevils4life: Aaa, nie mogłem skojarzyć z początku. To pewnie dlatego, że nie jest tak medialny po prostu będąc w Championship a ten mecz z Bristol postanowiłem jak najszybciej zapomnieć.
» 4 kwietnia 2018, 13:35 #259
retibra: tak, johnson z bristol city , to wizjoner i wielki talent trenerski
» 4 kwietnia 2018, 13:35 #258
primasort: Wszystko ma swój początek i koniec,dinozaury też wyginęły.Lee Johnson to powiew świerzości,to trener nowoczesny i udowodnił to w meczu z United,pokazując na czym polega nowoczesne spojrzenie na piłkę
» 4 kwietnia 2018, 13:59 #257
retibra: a pamietacie jak Johnson pokonał Mourinha a potem Jose odmówił mu wypicia z nim flaszki? dla mnie to było mega słabe i takiej osobie jak Mourihno nie przystoi takie zachowanie
» 4 kwietnia 2018, 14:01 #256
SiwaGlowa: Jose odmówił,bo nie potrafił znieść upokorzenia.Szkoda że Mou nie potrafi zasami dumy schować do kieszeni.
» 4 kwietnia 2018, 14:03 #255
retibra: a powinien byl wtedy wypic i sie wyluzowac
» 4 kwietnia 2018, 14:09 #254
RuudVN: macie ból jak wczoraj Ferdas
MOU2020
i nic z tym nie zrobicie dlatego kibicujcie a nie plujecie jadem, przyszłość pokaże czy będzie potrzeba zmieniać trenera czy ogarnie ten burdel
» 4 kwietnia 2018, 14:11 #253
SiwaGlowa: Wczorajszy mecz to kolejny dowód,że murarze przeszli do hisrori.Allegri kolejny murarz i kolejna kompromitacja.Miejsce Mourinho czy Allegriego przeszło już do hostorii.Przyszłość należy do ludzi pokroju Zidana czy guardioli.
» 4 kwietnia 2018, 11:43 #252
walentos: Czyli przyszłość należy do tych którzy idą na łatwizne, przychodza na gotowe i wydają kosmiczne pieniądze na transfery :) Z dwojga złego ja wolę murarkę i niech wygra piłka nożna a nie pieniądze.
» 4 kwietnia 2018, 12:11 #251
SiwaGlowa: A to Zidan wydał jakieś kosmiczne pieniądze z Realu? Ciekawe
» 4 kwietnia 2018, 12:16 #250
RuudVN: Zidane to po pierwsze
po drugie Real gra od Mourinho praktycznie to samo, tyle że teraz mają zgranie i ogromne doświadczenie
po trzecie i najważniejsze mają na każdej pozycji top3 na świecie (może oprócz Benzemy i Navas to bardziej top 10 bramkarzy)
my nawet przyzwoitego prawego skrzydła nie mamy to z czym do ludzi
» 4 kwietnia 2018, 12:21 #249
SiwaGlowa: Grają to samo? A to kolejna złota myśl tego Pana.Chyba druga w kolejności po za stwierdzeniem że jedyną taktyka Totkow to laga na HK.
» 4 kwietnia 2018, 12:25 #248
RedDevils4life: Nie ma czegoś takiego jak przychodzenie na gotowe. Potwierdza to Guardiola i to co robi z City. Myślisz, że Zidane wygrałby w niespełna dwa sezony dublet w Lidze Mistrzów przychodząc na treningi i ustawiając skład na papierze?
» 4 kwietnia 2018, 12:30 #247
Me89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.04.2018 12:35

Hehe wolisz murarkę i niech wygra piłka a nie kasa ? :D Właśnie jak wygrywa murarka (przy tym obarczona ogromnymi wydatkami), to nie wygrywa piłka nożna :) poza tym murarka i tak nie wygrywa. Nie chce mi się liczyć, ale pewnie z 10% to max, co wygrano w ostatnich latach murarką.

Co do Zidane, to trzeba po prostu zaakceptować, że chłop jest dobry. I mimo małego doświadczenia, taktycznie zjada naszego siwusa. To co Real zagrał z Juve i PSG, to nie była jakaś piękna piłka, ale taktyczne majstersztyki :) Do tego jak już brali się za atakowanie, to robili to również znakomicie. Nie jest to jakiś cudny piękny football, ale jest taki, który jako kibic można zaakceptować. Każdy wie co ma robić, nie ma lag, potrafią się świetnie utrzymać przy piłce lub wyjść mega szybką kontrą. Bronią jako zespół i atakują jako zespół. To chyba największa ich zaleta.
» 4 kwietnia 2018, 12:31 #246
SiwaGlowa: Ostatnia murarka która coś wygrała w Europie to Chelsea od tego czasu to już pełną dominacja ofensywnej pilki.Prawda jest taka Murarka wygrywa piłka przegrywa
» 4 kwietnia 2018, 12:34 #245
walentos: Zaakceptować to trzeba to że Real jest zlepkiem całkiem zgranych indywidualności. Ich skład to absolutny top i Zidane nie ma na nich większego wpływu co było widać gdy w tym sezonie przechodzili kryzys a Zidane nie wiedział co zrobić i mógł się tylko przyglądać jak zarząd przymierzał się do jego zwolnienia.
» 4 kwietnia 2018, 13:07 #244
retibra: oczywiscie ze murarka to przezytek nie dosc ze nic nie daje to nie da sie ogladac. allegri, mourinho, van gaal, wenger to wszystko jedna liga takie same dziady
» 4 kwietnia 2018, 13:12 #243
RedDevils4life: Wenger z obroną a tym bardziej dobrą to za wiele wspólnego nie ma. Ale rozumiem do czego się odnosisz, wrzucając go do tego grona.

O to chodzi w piłce nożnej od samego powstania żeby strzelić więcej od przeciwnika. Ofensywny football ma swoją racje bytu w ostatnich latach. W tym sezonie Liverpool i City w ćwierćfinale, szczególnie Ci pierwsi zrobili robotę dochodząc tu. W poprzednim sezonie AS Moncao zachwycało wszystkich, ale jaki to był football totalny to aż miło się oglądało. Mendy i Sidibe jako boczni obrońcy nadawali w ogóle inny wymiar tej ekipie.

Włoskie Catenaccio już dawno odeszło do lamusa. Juve wykładało się w finale z Barcą i Realem nie mając nawet podjazdu do nich w tak ważnym meczu. To zawsze element taktyczny żeby zagrać bardziej defensywnie czy też z kontry na wyjeździe, ale trzeba mieć plan i na uwadze głównie zdobywanie bramek.
» 4 kwietnia 2018, 13:23 #242
RuudVN: oczywiście, że Zidane gra to samo co Mourinho czy Ancelotti, różni ich tylko efekt końcowy, Mou 3x odpadał w 1/2 a w każdym z nich przegrywał 1 golem lub w karnych (grali bardzo podobnymi stylami i chodzi mi o Real)
a ty Siwa nie wyciągaj zdań z kontekstu, ten tekst o HK i ladze na niego to była prowokacja i wyjaśniłem to już dawno temu a tobie widzę jakieś flashbacki z dzieciństwa blokują dopływ tej informacji
» 4 kwietnia 2018, 13:23 #241
retibra: taak RuudVN po ośmieszeniu się najłatwiej zwalić na prowokacje :P pisałes serio nie wypieraj sie tego.
» 4 kwietnia 2018, 13:25 #240
walentos: Nawet jeśli pisał serio to miał w tym sporo racji. Łatwo się o tym zapomina gdy Kane nie gra a Tottenham i tak wygrywa ale wystarczy przeanalizować sobie chociażby mecz z nami żeby wyciągnąć odpowiednie wnioski. Podobnie wyglądał mecz Tottków z Liverpoolem.
» 4 kwietnia 2018, 13:43 #239
retibra: walentos, neistety to wierutna bzdura. sam sobie zaprzeczasz ze graja bez neigo i graja ladnie i wygrywaja to ogromny dowod na to a ty na sile chcesz zaprzeczyc, to ze z nami tak grali nie znaczy ze graja tak non stop. my w paru meczach gralismy ofensywnie jak City niemal albo Barca i to znaczy ze to nasza taktyka?nie, to byl wyjatek
» 4 kwietnia 2018, 13:47 #238
Me89: Wy chyba tylko pamiętacie akcję w pierwszych minutach i gol, który padł po długim podaniu :D obejrzyjcie może raz jeszcze mecz Totków z nami i wtedy wróćcie z informacją :) klepali nas aż miło, a wy przypisujecie im lagi :D
» 4 kwietnia 2018, 13:49 #237
RedDevils4life: Mówienie o ladze na Kane'a to trollowanie albo sugerowanie się jakąś jedną akcją. Zapraszam do oglądania spotkań a nie czytania statystyk. :P
» 4 kwietnia 2018, 13:51 #236
SiwaGlowa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.04.2018 14:00

Większość ludzi tylko ogląda mecze Totków z nami i na podstawie jednej akcji pisze jakieś bzdury.Przecież totki to po za City drużyna która najlepiej i najszybciej operuje piłką.Już w tym sezonie mieli pare akji bramkowych,gdzie każdy piłkarz w drużynie miał piłke przy nodze.To chyba o czymś świadczy.Zresztą nas też klepali jak chcieli.
» 4 kwietnia 2018, 13:59 #235
retibra: no walentos wydaje mi sie ze teraz juz nie masz jak rozbić sformułowania o ladze na kane'a
» 4 kwietnia 2018, 14:10 #234
walentos: Nie znawcy, mówienie o ladze na Kane to nie jest jeden mecz z nami. Okej jeśli Tottenham sobie radzi i kontroluje mecz to grają kombinacyjnie i ładnie dla oka ale gdy tylko rywal ich trochę przyciśnie to nie potrafią się odnaleźć i próbują jednym podaniem odnaleźć Kane przed polem karnym rywala. Mowa tu nie tylko o meczu z nami , wystarczy spojrzeć na skrót meczów z Liverpoolem, City czy Chelsea także zapraszam do oglądania spotkań a nie kompilacji z youtube. Polecam fullmatchesandshows.com a nie jakieś mierne skróty z samymi bramkami.
» 6 kwietnia 2018, 09:25 #233
GromkiBiceps: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.04.2018 11:19

WoW ale żenada w komentarzach, ten sam poziom co gra united :]
Strasznie was piecze dupsko o to, że Real rozstrzelał Juve, co pewnie sędzia pomógł?:P

Spoko jak wydacie w kolejnym okienku 500mln to może dacie rade przejś byle Seville heh chyba.

A co do Realu to grają kosmos, nikogo się nie boją. Jadą jak walec po całym topie Europy. Pierw PSG teraz Juve na wyjeździe. Zdecydowanie największy faworyt do wygrania LM 3 raz.
» 4 kwietnia 2018, 11:12 #232
Vectra: Trafią na Barcelone i będzie papa LM...
» 4 kwietnia 2018, 11:39 #231
SiwaGlowa: Tak już PSG miało im zrobić Papa
» 4 kwietnia 2018, 11:46 #230
welllone: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.04.2018 11:47

Barcelona to chyba jedyny klub który może ich powstrzymać. Jeszcze Bayern i może City.
W sumie nie wiem co gorsze.
Wygranie LM 3 raz z rzędu przez Real(wygranie 2 razy do tej pory było nie możliwe. Byliśmy chyba najbliżej. Jak wyśrubują do 3 ten rekord to będzie ciężko kiedykolwiek to przebić), czy wygrana CIty.
Idealny scenariusz to taki w którym City lub Bayern ogrywa Real, a w finale wygrywa Barca.
Najmniejsze zło.
City wiadomo lepiej żeby nic nie wygrali.
Niemców nie lubię.
Nie chciałbym żeby Real 3 raz z rzędu wygrał.
Więc zostaje kibicowanie Barcelonie :D
» 4 kwietnia 2018, 11:46 #229
Gunner01S: Barcelona ich nie powstrzyma. Bayern/City nikt wiecej. Barcelone zjedza w dwumeczu bardziej niz zrobili to w Superpucharze na poczatku sezonu. Barca wygrala jak Real byl bez formy, ale wtedy to nawet Tottenham ich bil. W fazie pucharowej to kompletnie inna druzyna z kompletnie innym Ronaldo. 3 rok z rzedu albo Bayern/City.
» 4 kwietnia 2018, 15:20 #228
RuudVN: tak oglądałem teraz powtórkę gola Cristiano i historia została napisana na naszych oczach, każdy wspomina gole Zidana vs Bayer czy Giggsa vs Arsenal
Real nigdy nie wygrał w Turynie a tu taki gwóźdź na 0-2 i praktycznie zapewnia awans do 1/2 w takim stylu
kopara mi wczoraj opadła
» 4 kwietnia 2018, 10:31 #227
Me89v2: Przeciez to było pewne że real i Bayern zagrają w półfinale. Tak jak Barca. Tylko City i Liverpool mogą coś namieszać choć faworytem oczywiście City
» 4 kwietnia 2018, 07:49 #226
RedsFan: Tylko że Bayern fartownie wygrał. Obie bramki wpadły po odbiciu od obrońców Sevilla zaslozyla na remis w tym meczu.
» 4 kwietnia 2018, 07:57 #225
Me89v2: Zobaczysz co się z nimi stanie w Monachium;)
» 4 kwietnia 2018, 08:03 #224
RuudVN: ta Sevilla to w ogóle jakaś dziwna, z jakimiś ogórasami potrafi 5 przytulić a za tydzień wygrywać z Barcą 2-0 by w minutę stracić 2 bramki
przed rewanżem z nami przegrali z Atletico 5-2, po rewanżu też przegrali w lidze
» 4 kwietnia 2018, 08:13 #223
Me89: Sevilla ma momenty głównie na swoim stadionie, który po prostu żyje niesamowicie. Ale jak widzicie i Barca I Bayern potrafaiły tam strzelić po 2 gole. My tam nawet za bardzo okazji nie mieliśmy bo tacy słabi byliśmy. Za to Sevilla miała ich sporo.

Natomiast Sevilla na wyjazdach to już nieco innych zespół. Gdyby Jose miał chociaż malutkie cojones, to gralibyśmy teraz z Bayernem. Z drugiej strony pewnie byłby jeszcze większy wstyd po meczu niż z Sevillą. Już widze fellainiego versus vidal itp
» 4 kwietnia 2018, 10:14 #222
zbyszek7: Ferdas****
Rzadko pisze do kogos a praktycznie wogole kogos nie obrazam ale musze ci cos napisac. Widze ze masz jakies kompleksy i uprzedzenia do Ronaldo, twoja spraw mozesz je miec i mozesz je wyglaszac w kazdym twoim wpisie ale wiesz co ci powiem? Cristiano Ronaldo to jest najlepszym pilkarzem naszych czasow, 33 lata najwiecej goli w tym roku, to co zrobil wczoraj to jest pilkarska poezja!! Messi jest wileki ale nigdy w wieku 33 lat nie strzeli takiej bramki jak Cris
» 4 kwietnia 2018, 06:42 #221
RedsFan: Nie mów hop. Pożyjemy zobaczymy.
» 4 kwietnia 2018, 07:58 #220
Gunner01S: Messi w tym momencie nie strzeli takiej bramki. Atletyzm to nie jego najmocniejsza strona i glownie dlatego Ronaldo bedzie lepszy na stare lata. Messi korzysta glownie z szybkosci i dryblingu, a im bedzie starszy tym bedzie robil to wolniej. Ronaldo teraz stal sie killerem i dlatego utrzymuje taka forme bedac 2 lata starszym.
» 4 kwietnia 2018, 15:22 #219
ptasior: I co Bayern Monachium dał radę w Hiszpanii wygrać z Sevilla 2-1, tak że nie mam pytań więcej.
» 4 kwietnia 2018, 05:12 #218
Kilerek7: #mufc are preparing a €30m + bonuses bid for Faouzi Ghoulam (Napoli) in the coming weeks. Other English clubs also interested #mulive [rmc]
» 4 kwietnia 2018, 00:35 #217
dlabigt23: tak ...my podobno bierzemy wszystkich :D
» 4 kwietnia 2018, 00:44 #216
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2018 23:35

Ja tylko chciałem wszystkim przypomieć że my przegraliśmy z Realem tylko 1:2.
» 3 kwietnia 2018, 23:35 #215
Gallacher: Mecz meczowi nierówny.Porównywanie meczu z początku sezonu jest bez sensu.Z taką parą jaką dzisiaj gra Real to wtedy byśmy nie dostali 1-2 tylko więcej.
» 4 kwietnia 2018, 00:12 #214
mikon70: To ja już wole żeby ligę mistrzów znowu wygrał Real aniżeli Liverpool czy city
» 3 kwietnia 2018, 23:13 #213
ferdas: Lepiej jak City wygra niż real. I mówię to z bólem jako wieloletni kibic United. Dla wielu moja nienawisć do realu może wydać się obsesyjna, ale ma ona konkretnie uargumentowane, wielokrotnie omawianie tutaj podłoże.
» 3 kwietnia 2018, 23:20 #212
Gunner01S: Twoje argumenty to domysly z Franco i sedziowanie pod nich. Swietny powod zeby cisnac Real gdzie sie da i wzywyac wszystko co z nim zwiazane.
» 3 kwietnia 2018, 23:27 #211
ferdas: To nie domysły z Franco tylko fakty. Może i to już jest obsesja z hejtem na real i ronaldo, ale i tak napawa mnie ona dumą.
» 3 kwietnia 2018, 23:29 #210
Quahadron: Tak, niech wygra City. Niech przyciągnie jeszcze więcej świetnych piłkarzy. Niech rosną w potęgę. Niech wygrają 15 mistrzów Anglii w ciągu 20 lat. To jest nasz bezpośredni rywal.. i jego wygrana, to nasza porażka, choćby nie wiem co. Żałosne jest to co piszesz i śmiać mi się chce jak uważasz się za kibica United. Ja też mam wiele do zarzucenia Królewskim, też wielokrotnie mnie ten klub wpienił czy zranił, ale wolę żeby to oni podnosili ten puchar. Ty po prostu ich nienawidzisz, bo Ronaldo, bo czerwona dla Naniego itd.

Nie pamiętam drugiej takiej drużyny która tak dobrze się prezentowała jako mistrz, więc jeśli Pep zostanie na dłużej w tej lidze.. to po prostu możemy mieć wieeeeelki problem, dużo większy niż teraz.
» 3 kwietnia 2018, 23:33 #209
ferdas: To może to zmotywuje United do większej walki? A to trzeba biernie stać i się przyglądać jak City rośnie w siłę czy może spróbować nawiązać równorzędną walkę z nimi? Śmieszy mnie twój pogląd a wycieczki personalne o kibicowaniu MU sobie daruj bo prawdopodobnie dłużej kibicuje temu klubowi niż ty żyjesz.
» 3 kwietnia 2018, 23:36 #208
Quahadron: Tak, podobnie jak Arsenal czy Liverpool nasza potęga motywowała. Arsenal może na początku, gdy futbol to nie był biznes.. ale Liverpool oddał nam cała inicjatywę. Motywacja nie obsadzi nam dwóch boków obrony, motywacja nie wskrzesi naszego drugiego skrzydła i motywacja nie sprawi, że będziemy grali z jajami. Jeśli Mourinho nie ogarnie tego w tym okienku.. to trzeba będzie się z nim pożegnać. Nie rozumiem jak mogliśmy zacząć ten sezon bez prawego skrzydła, jak mogliśmy zacząć ten sezon bez lewej obrony. I jak możemy grać kilka sezonów bez kapitana który potrafiłby tchnąć w tych piłkarzy charakter. Tu brakuje charakteru, stylu.. swojego znaku rozpoznawczego. Carrick? Valencia? Nie rozśmieszaj mnie. Może i żyje krócej, ale nie upatrywałbym tutaj na Twoim miejscu jakichkolwiek argumentów :) przecież każdy widzi jakie głupoty wypisujesz, a to że jesteś wiekowy.. cóż.. jak Ci się udało przetrwać tyle lat bez używania mózgu? :)
» 3 kwietnia 2018, 23:59 #207
primasort: Chyba tylko Klopp lub Guardiola mogą powstrzymać maszynę Zizu.
» 3 kwietnia 2018, 23:06 #206
ferdas: Klopp? Nie rozśmieszaj mnie. Guardiola to się zgodzę jak najbardziej, ale Klop nadal za cienki w uszach jest, nawet na real.
Swoją drogą jutro to będzie klawy mecz dopiero a nie taka żenada jak dzisiaj.
» 3 kwietnia 2018, 23:07 #205
Ekspertinio: Klopp by wyszedł swoim ofensywnym nastawieniem na Real i by dostał 5-1.
» 3 kwietnia 2018, 23:10 #204
primasort: Jutro może być dobry meczyk to fakt
» 3 kwietnia 2018, 23:11 #203
emotikeke: taki z ciebie marny ekspertinio ze nie pamietasz jak klopp wychodzil swoim ustawieniem na real i go wyrzucal z lm w 2013 a w 2014 byl znowu blisko gdyby nie slupki mchitarjana. No ale pewnie nie pamietasz,klopp trenersko zjada mourinho w kazdym calu
» 4 kwietnia 2018, 13:30 #202
Gallacher: Real triumfował w ostatnim czasie aż 2 razy z rzędu w CL co jest historycznym wyczynem jeśli chodzi o te rozgrywki.Ten zespół jest niczym dobrze zaprogramowana maszyna robiąca wszystko dobrze a nawet bardzo dobrze z automatu.Ten zespół po 2 triumfach w rozgrywkach pod rząd i nie boi się nikogo i nie czują żadnej presji bo wyrobili sobie takie morale w psychice że to jest po prostu kosmos.Obawiam się że jak Bayern trafi na nich to mogą dostać taki sam oklep jak Juve czy PSG.Jedynym zespołem na dzień dzisiejszy który może im zagrozić czy nawet wygrać jest - FC Barcelona,bo Bayern to zespół dobry na poziomie Juve,ale jednak FC Barcelona jest o wiele lepszym zespołem od tych 2 ekip i tylko ona może powalczyć z Realem.Morale graczy Realu są po prostu zabójczo wysokie.
» 3 kwietnia 2018, 23:00 #201
Gunner01S: Nie, Barcelona im nie zagrozi. Real byl w formie na superpucharze i ich zniszcyli nawet bez Ronaldo. Tylko Bayern moze powstrzymac Real bo Jupp umie w taktyke. Valvedre jest za miekki na wygranie LM.
» 3 kwietnia 2018, 23:01 #200
Gunner01S: Messi ma u boku Suareza i Neymara (mial) / Coutinho/Dembele. To wiele lepsi partnerzy niz Benzema i Bale. CR to teraz maszyna, ktora ma strzelac gole i od tego jest. Messi jest genialny, ale nie trzymaniem pozycji robi dziure w ustawieniu Barcelony, ktora w waznych meczach wykorzystuje o 2 zespol
» 3 kwietnia 2018, 23:03 #199
Gunner01S: Ale Real jest strasznie jednowymiarowy w ataku i tu jest ta roznica w porownaniu do Barcelony. Jezeli Ronaldo zagra slabo to Real zagra slabo.
» 4 kwietnia 2018, 15:24 #198
SiwaGlowa: Real to kosmiczna drużyna.My jesteśmy z nimi z parenaście lat.Może dobrze,że odpadliśmy by nie mielibyśmy z nimi szans.A Bayern jak można było przewidzieć ograł Seville a u siebie dopełni formalności
» 3 kwietnia 2018, 22:40 #197
walentos: Real jest przed nami maks 2-3 sezony. Mniej więcej za tyle tacy zawodnicy jak Ronaldo Ramos Marcelo Benzema się skończą i nie widać na horyzoncie nikogo kto miałby wejść w ich buty z kolei u nas skład jest młody i z roku na rok będzie coraz silniejszy.
» 4 kwietnia 2018, 12:14 #196
welllone: Tylko, że to Real. Co 2 zawodnik chce graćw tym zespole.
Będzie im potrzebny Hazard, Keane, Lewy czy ktokolwiek inny to go po prostu kupią.
Jak sam piłkarz chce odejść, a Real daje znośną kwotę to inny klub sprzeda.
Tak było zawsze nawet jak się zatrzymywali 4 rok z rzędu na 1/8.
Klimat, miasto, jedyne co to kibice mniej wdzięczni...
» 4 kwietnia 2018, 13:12 #195
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2018 22:35

No dobra, teraz postaram się na chłodno bo rzeczywiście doczekam się bana:

Zobaczymy jak sobie wielki real poradzi w 1/2 jak trafi na naprawdę porządnego rywala. Zobaczymy czy wtedy wystarczy laga na ronaldo + sprzyjanie sędziów. Dzisiaj zdeklasowali Juve to fakt, ale Juve było mega żenujące, wielka szkoda. Przewrotka ronaldo? Dla mnie akurat nic specjalnego, widziałem lepsze bramki, ale że to strzelił on to pół świata się zachwyca. Co kto lubi, moje zdanie na temat Portugalczyka znacie, więc nie będę się rozpisywał.
» 3 kwietnia 2018, 22:34 #194
RememberMe: geneza nienawisci do cr?
» 3 kwietnia 2018, 22:37 #193
ferdas: 1. Wymuszenie czerwonej kartki dla Rooneya na mistrzostwach dawno temu
2. Aktorstwo, symulacja, gwiazdorzenie, całokształt osobowości boiskowej jak i pozaboiskowej
3. Wymuszanie lepszego kontraktu w realu kosztem wycierania sobie gęby naszym klubem
4. Kłamanie o tym jak kocha United równocześnie tak bardzo pragnąc uciec z tego klubu do realu

Generalnie jest jeszcze pare punktów, ale nie napiszę, bo wtedy już napewno dostałbym bana.
» 3 kwietnia 2018, 22:41 #192
DjTED: ferdas: Ci porządni rywale powolutku się kończą.
» 3 kwietnia 2018, 22:45 #191
WiemWszystko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2018 22:55

Jaki ty jesteś głupi.. tego nie da się opisać.

Porządny rywal? Juventus to świetny zespół, a przy Realu wyglądał jak zagubiony chłopczyk. Bramka Ronaldo jest genialna, zobacz powtórki i zobacz na jakiej wysokości był Ronaldo, tylko on jeden na całym świecie mógł uderzyć przewrotkę na takiej wysokości. I zrobił to w 1/4 LM, a nie tak jak kiedyś Zlatan z Anglią w meczu towarzyskim, albo Lewy nożycami z Wolfsburgiem przy wyniku 4:1. Ta bramka jest tak samo genialna jak gol Rooneya z City. Wielki mecz, w ważnym momencie i w takiej chwili. Takie bramki strzelają tylko tak genialni gracze jak on, z resztą już pierwsza bramka pokazał jego geniusz, śmieszy mnie jak ktoś mówi że on tylko dokłada nogę, on jak dokłada nogę to do takich właśnie podań jak przy pierwszej bramce. Genialne uciekł obrońcom, a dodatkowo pokaż mi innego piłkarza, który z takiej pozycji strzeli gola. Może Messi, chociaż też nie jestem przekonany.

Ogólnie jesteś zbyt głupiutkim człowiekiem, żeby rozróżniać niektóre rzeczy, ale tak Ci opiszę, te Twoje żałosne punkty.

1. Nic nie musiał wymuszać, sędzia i tak dałby mu czerwoną kartkę. Roo pewnie zaraz po sobie to z nim wyjaśnił, później grali ze sobą jeszcze i zawsze widać było między nimi chemię na boisku, a ty jak taki lamus rozpamiętujesz jedno zachowanie.

2. Przy jego dynamice gry, wiele sytuacji nawet nie było aktorskich, z symulacją to samo, jego wystarczy lekko dotknąć i traci równowagę, bo gra na takiej szybkości. Jest gwiazdą i tak też się czuje, i bardzo dobrze. Osobowość ma genialną, pewny siebie, lekko arogancki, z szacunkiem do tych, którzy na to zasługują, a na resztę ma wyje wyje. Prawidłowo.

3. Jakim kosztem? To Ronaldo mówił że odejdzie do United czy pismaki, które dla zasięgów napiszą wszystko, wymyślą wszystko. Ronaldo odpowiadał na pytania, jeżeli dziennikarz zadaje mu pytanie, czy kocha United, to odpowiada że kocha, bo ten klub go stworzył, a to że ktoś robi z tego artykuł "Ronaldo chce wrócić do United" to już nie jego problem.

4. Ronaldo od zawsze mówił, że jego marzeniem jest gra dla Realu. Co ma miłość z tym wspólnego to nie wiem, ale ty masz swój świat.

W sumie dobrze jakbyś napisał to kolejne punkty, bo wtedy dostałbyś bana, nie musiałbym czytać tych Twoich głupot.
» 3 kwietnia 2018, 22:46 #190
ferdas: Barca by ich zmiotła bez mydła tak jak ostatni w Gran Derbi. City myślę że też.
» 3 kwietnia 2018, 22:46 #189
Reksio: Na prawde uwazasz ze ta bramka była taka sobie? Juz nie przesadzaj:D miało byc na chłodno a wieje hejtem :D
» 3 kwietnia 2018, 22:46 #188
Gunner01S: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2018 22:48

I to serio dlatego nienawidzisz Ronaldo?
Kazdy pilkarz ma jakies wady. Jeden robi przekrety podatkowe na miliony jak Messi, a drugi lubi sie poprzewracac.

Co z tym kontraktem bylo?

Ej czekaj czy Real nie gral juz z PSG i Juve? Na kogo oni musza jeszcze trafic. Trafili 2 razy prawie najgorzej jak mogli i niszcza wszystko co maja na drodze. Barcelonka ktora tak lubisz trafila na tragiczne Chelsea i jeszcze gorsza Rome.
Bayern. To jedyny zespol z ktorym moga przegrac.

Barca zmiotla (przez pierwsze 45 nie istnieli) Real w najgorszej formie od lat. Zapomniales, ze na poczatku sezonu w pucharze krola robili z nimi co chcieli? Pique nawet powiedzial, ze boli go to, ze sa lepsi
» 3 kwietnia 2018, 22:47 #187
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2018 22:48

@NicNieWiem - Jak wracam codziennie z roboty to widzę jak małolaci na orliku podobne ładują.
» 3 kwietnia 2018, 22:47 #186
Luke88: No to niech ktoś ich zmiecie, bo trzecia LM z rzędu to za dużo.
» 3 kwietnia 2018, 22:47 #185
RedDevils4life: Barca, Bayern i City to jednak większe wyzwanie dla Realu niż PSG czy Juve.
» 3 kwietnia 2018, 22:50 #184
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2018 22:52

youtube.com/watch?v=SFvZ389nsCE

Zobaczcie sobie waszego wspaniałego CR. Jeszcze ten perfidny uśmieszek i puszczenie oczka. Zachował się jak ostatnia świnia w stosunku do klubowego kolegi - kto tak postępuje? Odpowiedzcie sobie sami.
» 3 kwietnia 2018, 22:50 #183
Ekspertinio: Ronaldo jest wielkim piłkarzem, ale masz racje ferdas. Gość ma kompletnie gdzieś nasz klub, a nasi fani go kochają jakby był nie wiadomo kim xD Jest mnóstwo zawodników, którzy zrobili więcej dla naszego klubu niż Cristiano.
» 3 kwietnia 2018, 22:53 #182
Gunner01S: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2018 22:54

Chcial jak najlepiej do reprezentacji.

Rooney pierwszy go 2 razy odpychal. Pewnie mial mu dziekowac i czekac na prawego sierpowego.

Idiotyczne zachowaniu obu co swiadczylo o nie najlepszej chemii w szatni.
» 3 kwietnia 2018, 22:53 #181
ferdas: No właśnie Ekspertinio trafiłeś w sedno. Ja nigdy nie mówiłem że on jest słaby, bo co by nie mówić to drugi największy piłkarz po Messim obecnie, ale tu się rozchodzi właśnie o to że jest przez fanów MU uwielbiany nawet bardziej od Giggsa Cantony czy Scholesa, podczas gdy to dwulicowy najemnik
» 3 kwietnia 2018, 22:55 #180
Gunner01S: Jaki najemnik ziomek? Odszedl do City? Do Liverpoolu?

Zdobyl Lige Mistrzow. Odszedl do Realu zdobywac inne trofea. Gdzie tu dwulicowosc?
Cieszyl sie po bramkach przeciwko wam? Zawsze podkreslal, ze jestescie drugim najwazniejszym dla niego klubem po Realu.
SAF ma do niego wielki szacunek i jest jak ojciec. Z Ferdinandem tez nie ma problemow gadac, wiec nie bylo tak wielkich problemow jak mowisz.
» 3 kwietnia 2018, 22:57 #179
Bylak: Real gra kosmos. My jesteśmy za nimi jakieś 100 lat do tyłu :(
» 3 kwietnia 2018, 22:32 #178
DjTED: Sevilli jeszcze bym nie skreślał. Z nami było "cyk dwójeczka"
» 3 kwietnia 2018, 22:27 #177
RedDevils4life: Ale Bayern nie będzie grał w taki sposób jak my u siebie. Sevilla jakby wygrała u siebie to mogłaby na coś liczyć. Teraz już nie.
» 3 kwietnia 2018, 22:28 #176
Gunner01S: Sory, ale United to nie poziom Bayernu i nikt nie gra tak dobrze u siebie jak Bayern na Allianz. Zjedza ich w drugim meczu z 5:1.
» 3 kwietnia 2018, 22:28 #175
DjTED: Gunner01S co ty pierdzielisz. Przecież to MU miał do niedawna rekord europejskich zwyciestw u siebie na stadionie.... Nie Bayern. Właśnie Old Trafford było twierdzą . Musisz się doedukować
» 3 kwietnia 2018, 22:32 #174
DjTED: To u Was wszyscy szaleli na stadionie. Nie dziwie sie, że gloryfikujesz Bayern jak wciąż dostajecie od nich wcióry..., ale następny mecz zagracie zapewne za dekade najszybciej
» 3 kwietnia 2018, 22:33 #173
Gunner01S: Chodzi mi o styl i bicie rywali. Tam co drugi co przyjezdza wypada z 5:1 albo 6:0 jak Borussia.

Tam Bayern ma kompletnie dominujacy futbol gdzie rywalowi nie pozwalaja na nic.

Zreszta zobaczysz roznice pomiedzy twierdza OT, a AA juz niedlugo.
» 3 kwietnia 2018, 22:37 #172
Gunner01S: Przepraszam z ktorym stwierdzeniem sie nie zgadzasz.

Uwazasz, ze Bayern u siebie jest slabszy od Bayernu?
Uwazasz, ze Bayern to poziom United?

Nie dlatego gloryfikuje Bayern, a dlatego, ze Jupp to genialny trener, ktory cyknal tiki-take Guardioli 7:0, ktory z miejsca zastapil Ancelottiego i zniszczyl lige.
» 3 kwietnia 2018, 22:43 #171
Mateusz131213: Jojczycie, psioczycie, bo co? Real jest najlepszym klubem na świecie. Boli was, że grają tak fajną dla oka piłke...
» 3 kwietnia 2018, 22:26 #170
RememberMe: jaką piłke? wrzutki na Ronaldo taktyka roku 2018
» 3 kwietnia 2018, 22:27 #169
RedDevils4life: Fajną dla oka piłkę będzie można obejrzeć jutro o 20:45.
» 3 kwietnia 2018, 22:30 #168
welllone: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2018 22:31

Taktyka prosta. Posiadać najlepszego piłkarza na świecie i mu podawać. Nie trzeba być geniuszem...
» 3 kwietnia 2018, 22:30 #167
kckMU: @wellone

Messi nie gra w Realu.
» 3 kwietnia 2018, 22:42 #166
Gunner01S: I pewnie dlatego Real zdominowal Lige Mistrzow bo Messi moglby chokowac w polfinalach jak ostatnio mu to wychodzi.
» 3 kwietnia 2018, 22:44 #165
welllone: 2016, 2017 i raczej w 2018 też dostanie te jak to nazywacie marketingową sztuczną nagrodę dla najlepszego piłkarza.
Messi nie wygrał te nagrody od 3 lat. Messi nie wygrał LM dwa razy z rzędu. Rozumiem, dla Ciebie jest najlepszy. Dla mnie i liczb nie.
Uważam, że obaj są ponad wszystkimi o conajmniej dwie klasy. Są poza zasięgiem. Jedynie czas ich ogranicza i obaj to wiedzą. Z tego podwójnego tronu nikt inny ich nie zrzucił i nie zrzuci. Tylko czas, a co za tym idzie wiek.
» 3 kwietnia 2018, 22:47 #164
kckMU: Bez wątpienia nie ma lepszego killera na świecie niż Ronaldo, ale cenie sobie Messiego dużo bardziej. To boiskowa instytucja. Poza tym, nawet jak Messiemu nie idzie, to da się na niego patrzeć; nie irytuje oczu i nie demonstruje niezadowolenia co chwilę.

Można by poruszyć wiele innych aspektów, ale to raczej nie ma sensu. Dzisiaj jest wieczór CR tak czy inaczej.
» 3 kwietnia 2018, 22:52 #163
RedDevils4life: Nie no, jeszcze był Jurek.
» 3 kwietnia 2018, 23:04 #162
welllone: Mają Ronaldo który stanowi ich główną siłę. Chciał dla nich grać i będzie dla nich grał. Poprowadził ich do 2 LM z rzędu i prowadzi do 3.
Zawsze istniała szansa, że to mogliśmy być my na miejscu Realu. CR robi ogromną przewagę i Salahy, Keany, Hazardy nie są nawet blisko. Messi jest jedynym który może się równać choć chyba nie od kilku sezonów.
LM to rozgrywki CR. Sam wygrywa mecze. Zazdrościć Realowi takiego grajka.
» 3 kwietnia 2018, 22:24 #161
Ekspertinio: W pierwszej połowie sezonu był bez formy i widzieliśmy jak się spisywał Real w lidze. Mega gracz, ale dla mnie Messi jest lepszy.
» 3 kwietnia 2018, 22:26 #160
Gunner01S: Roznica w tym, ze Messi ostatnio gasnie w meczach z lepszymi rywalami, a Ronaldo ciagnie caly zespol. Obaj sa genialni, ale jezeli mialbym brac jednego to na te wazne mecze zawsze bralbym Ronaldo.
» 3 kwietnia 2018, 22:27 #159
welllone: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2018 22:29

Ja żałuję, że chciał grać w Realu. Straciliśmy nie tylko zawodnika ale i kilkanaście tytułów.
Edit
wygląda jakby ferdas wyłapał bana. Doczekał się chłop. Ewentualnie usuwają jego pełne nienawiści wpisy :D
» 3 kwietnia 2018, 22:27 #158
ferdas: Nie doczekałem się bana, ale nie wiedzieć czemu moderator usuwa moje wpisy o ronaldo, jakbym coś złego pisał o nim. Wyrażam swoją opinie na jego temat w sposób cywilizowany i umiarkowany, a że go nie lubię to inna sprawa.
» 3 kwietnia 2018, 22:30 #157
welllone: ufff tęskniłbym XD
» 3 kwietnia 2018, 22:31 #156
RedDevils4life: Akurat pozbyliby się takiego marketingowego zabiegu jaki daje Ferdas. ;p
» 3 kwietnia 2018, 22:32 #155
RuudVN: mam dobrą maść jak ktoś potrzebuje
» 3 kwietnia 2018, 22:22 #154
Luke88: Co tam się... Juve strzeli chociaż honorowego? Nie mogę oglądać
» 3 kwietnia 2018, 22:20 #153
Luke88: ALLEGRI GDZIE MOJE PIENIĄDZE
» 3 kwietnia 2018, 22:35 #152
DjTED: Teraz dopiero widać jakimi frajerami są Totki.....
» 3 kwietnia 2018, 22:20 #151
RedDevils4life: Jakby tego nie przegrali i teraz znowu grali z Realem... Niby już inna faza rozgrywek, inne zaangażowanie a jednak w grupie potrafili z nimi wygrać. No, ale cóż, nie tym razem.
» 3 kwietnia 2018, 22:22 #150
Gunner01S: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2018 22:25

Co niby widac? Real to najlepszy klub na swiecie, a w LM sa na kosmicznym poziomie.
Totki przegraly przez brak doswiadczenia gdzie w Juve masz wielu finalistow LM.

Przede wszystkim nie ten Real i nie ten Ronaldo. Rozjechaliby ich rowno.
» 3 kwietnia 2018, 22:23 #149
DjTED: Totki z Juve grali jeszcze lepiej niż Real.... i ....
» 3 kwietnia 2018, 22:24 #148
siet: Real był zajebiście słaby na jesień.
Dzisiaj prezentują inny poziom.
» 3 kwietnia 2018, 22:25 #147
Wirus: Cristiano Ronaldo i Leo Messi, ich sie kocha lub nienawidzi. Wszyscy kibice Manchesteru United kochali CR7 jak był u nas, a jak poszedł do Realu to wszyscy go znienawidzili. Prawda jest taka, że musimy sie cieszyć, że żyjemy w czasach, kiedy oni grają, dwaj piłkarscy geniusze, którzy sie tylko sami nakręcają do bicia rekordów i bardzo długo nikt ich nie dogoni.
Gol CR7 z przewrotki miazga w takim meczu. Sam osobiście liczyłem na Juve, ale Juve dzisiaj dramatycznie słabe, szkoda.
» 3 kwietnia 2018, 22:18 #146
Me89v2: Real niesamowicie wyrachowany.
» 3 kwietnia 2018, 22:18 #145
Hiczkok: Faul Dybali bardzo podobny do faulu Naniego na Arbeloa (?) z 1/8 LM z Realem w 2013. Tutaj Dybala zolta (co prawda druga i w efekcie czerwo), a co dostal Nani to sami wiecie.
Sedzia meczu ten sam
» 3 kwietnia 2018, 22:18 #144
Gunner01S: Naniego mimo wszystko duzo ostrzejszy. Nadal wedlug mnie czerwo dla Naniego sie nalezalo. Glownie dlatego, ze sekunde przed zdarzeniem spojrazal sie przed siebie i widzial Arbeole, a zrobil mu karate. Takie cos trzeba tepic. Bardziej mi tu Mane pasuje
» 3 kwietnia 2018, 22:19 #143
cieslak123: Real znowu wygra Ligę Mistrzów, to już jest nudne...

I niech ktoś powie, że Messi ma dostać złota pilke. Strzelanie Valencii czy Villarealowi to nie wygrywanie meczów w LM z gigantami. Ronaldo jest kosmiczny.
» 3 kwietnia 2018, 22:17 #142
Gunner01S: Jedyne w czym Ronaldo jest slabszy to to, ze musi juz sobie rozkladac sily na jedna czesc sezonu. Nie da rady calego na tym poziomie. Mimo wszystko i tak wyprzedza Messiego w statach. Niesamowite.
» 3 kwietnia 2018, 22:20 #141
DjTED: Mówiłem po meczu Realu z Totkami "nie podniecajcie sie" Real na wiosne bedzie inną drużyną... Niestety przewidziałem. I na razie to główny faworyt do zdobycia 3 pucharu pod rzad
» 3 kwietnia 2018, 22:15 #140
RememberMe: W tym momencie jestem kibicem City
» 3 kwietnia 2018, 22:17 #139
RememberMe: albo Polak rodak niech sobie wygra
» 3 kwietnia 2018, 22:18 #138
RedDevils4life: Ja bym chciał kogokolwiek już w sumie. Taka dominacja jednej ekipy w LM umniejsza atrakcyjność tych rozgrywek.
» 3 kwietnia 2018, 22:20 #137
Gallacher: Ciao Juve
» 3 kwietnia 2018, 22:15 #136
DjTED: Real 3
» 3 kwietnia 2018, 22:14 #135
RedDevils4life: Ogólnie to można się rozejść.
» 3 kwietnia 2018, 22:11 #134
DjTED: Zwijamy klocki, nic tu po nas. Wszystko wyjaśnione
» 3 kwietnia 2018, 22:13 #133
RedDevils4life: Na rewanż chyba nie ma co tracić czasu. Marcelo jeszcze dołożył.
» 3 kwietnia 2018, 22:14 #132
franek95: Ronaldo nadal daje radę jak widać :D a Dybala psychika słabiuteńka, symulki podkładanie się teraz kungfu.
» 3 kwietnia 2018, 22:11 #131
RedDevils4life: Czerwona dla Dybali, koniec Juve.
» 3 kwietnia 2018, 22:08 #130
Micci: Cristiano :O
» 3 kwietnia 2018, 22:07 #129
Gallacher: CR i bramka ! WOW nawet komentatorzy z wrażenie nie krzyczeli :)
» 3 kwietnia 2018, 22:07 #128
DjTED: Najlepsze było to losowanie. 4 mecze , 3 druzyny z Hiszpanii i żadna na siebie nie trafiała. Oczywiście angole musieli trafic na siebie. PS. Ronaldo bramka roku
» 3 kwietnia 2018, 22:07 #127
franek95: kule ciepłe jak jajca komentatorów jedynki jak messi ma piłke
» 3 kwietnia 2018, 22:13 #126
wedel242: Uuuu no to są geny boskie
» 3 kwietnia 2018, 22:06 #125
RedDevils4life: Przecież to jest niepojęte..
» 3 kwietnia 2018, 22:05 #124
RememberMe: Mam nadzieje że przejdą Bayern Juve Barcelona i City takie 4 najmocniejsze drużyny z 4 najlepszych lig świata
» 3 kwietnia 2018, 21:36 #123
RedDevils4life: Real za Juve mimo wszystko.
» 3 kwietnia 2018, 21:43 #122
wedel242: Nie wiem kto jest bardziej przepychany : Barcelona czy Real . Gardzę mimo wszystko
» 3 kwietnia 2018, 21:33 #121
Gunner01S: Mimo wszystko Barcelona. Real oprocz bledow sedziowskich najczesciej dominuje rywala. Barcelona czesto dostaje od sedziego "niespodzianke" w momencie w ktorym graja slabiej/nie maja pomyslu na rywala.
» 3 kwietnia 2018, 21:36 #120
AnotheReDevil7: Czemu teraz to piszesz ? Póki co wszystkie decyzje arbitra poprawne , karnego nie było , raz że Casemieo był poza półek karnym , to nie była nawet ręką
» 3 kwietnia 2018, 21:38 #119
Gunner01S: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2018 21:32

Ferdas karniaczek powinien byc. Nie denerwuj sie zbytnio.
Edit. Teraz prawidlowa decyzja.
» 3 kwietnia 2018, 21:31 #118
Ekspertinio: Już po Sevilli.
» 3 kwietnia 2018, 21:25 #117
RememberMe: Nie zgadzam sie
» 3 kwietnia 2018, 21:25 #116
Ekspertinio: Masz do tego prawo.
» 3 kwietnia 2018, 21:26 #115
RedDevils4life: Ale mnie drażni zachowanie piłkarzy Realu. Przyzwyczajony jestem do PL i jak widzę te leżenie i trzymanie się za twarz przez parę minut to mnie krew zalewa.
» 3 kwietnia 2018, 21:22 #114
Gunner01S: To chyba nie jestes przyzwyczajony do Premier League jednak bo tak wyglada wiekszosc meczow TOP10.
» 3 kwietnia 2018, 21:24 #113
RedDevils4life: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2018 21:26

Wiem, że to normalne. Tylko oglądając same rozgrywki Premier League i CL a z La Ligi ewentualnie El Classico nie jestem przyzwyczajony do tego widoku. Zawsze wraca jak oglądam CL.

Edit: A no, Arsenal tak się zachowuje a oni walczą o TOP10, zapomniałem.
» 3 kwietnia 2018, 21:25 #112
AnotheReDevil7: Jakie sytuację ? Z Carvalajem ? Pl jest taka sama pod tym względem jak reszta
» 3 kwietnia 2018, 21:26 #111
Gunner01S: Carvajal dostal lokciem na twarz. Tu sie nie ma co dziwic bo za to 11 mogla byc.
» 3 kwietnia 2018, 21:27 #110
RedDevils4life: No zdecydowanie w PL nikt nie zwija się z bólu po dotknięciu jakby dostał kosę pod żebra.
» 3 kwietnia 2018, 21:28 #109
RememberMe: Montella geniusz taktyczny
» 3 kwietnia 2018, 21:20 #108
sisinho: Sevilla 1:0 Bayern

Ojoojoj :)
» 3 kwietnia 2018, 21:16 #107
RedDevils4life: Ja zupełnie nic poniżej nie sugerowałem. :P
» 3 kwietnia 2018, 21:21 #106
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2018 21:22

@Sisinho, No i co z tego? To zmienia fakt że Mou zawalił dwumecz szczególności rewanż z Sevillą? A może mamy się teraz cieszyć że przegraliśmy tylko 1-2?
» 3 kwietnia 2018, 21:22 #105
RememberMe: Nic nie jest w stanie go obronić za wstawianie Felka do Ligi Mistrzów i Lingarda na prawym skrzydle
» 3 kwietnia 2018, 21:23 #104
Gunner01S: Akurat Felek w tym meczu jak i dwumeczu gral duzo lepiej od Pogby. Taktyka byla zla.
» 3 kwietnia 2018, 21:25 #103
RememberMe: XDDDD CO TU SIE ODSEVILLIŁO
» 3 kwietnia 2018, 21:16 #102
Ekspertinio: Największa drużyna na świecie już wygrywa i pewnie zmierza do kolejnej rundy.
» 3 kwietnia 2018, 21:07 #101
ferdas: Największa mafia już wygrywa masz racje
» 3 kwietnia 2018, 21:15 #100
sisinho: Ferdas nie, Barcelona gra jutro :)
» 3 kwietnia 2018, 21:17 #99
kckMU: Za Barceloną nie jestem, ale real trzeba gnoić. A jeszcze duo real&cakir... oby spłonęli w mękach.
» 3 kwietnia 2018, 21:20 #98
Luke88: Real, barca, jedno zło
» 3 kwietnia 2018, 21:20 #97
Gunner01S: @ferdas
Jakies argumenty poza bajkami z Franco?
» 3 kwietnia 2018, 21:21 #96
Gunner01S: Akurat Cakir mogl teraz dac karnego bo Carvajal dostal z lokcia na zeby (i nie to, ze nie mial szans dostac pilki nie ma nic do rzeczy)
» 3 kwietnia 2018, 21:22 #95
SiwaGlowa: Mam nadzieje,że Jose będzie oglądal dzisiaj Bayern i zobaczy jak powinno się grać z Sevillą.Może nauczy się czegość od Juppa.Kto wie może do niego nawet podskoczy na korepetycje w końcu Jupp mieszka w Walii,to nie miałby daleko,a mogłby się czegość nauczyć od starego mistrza.
» 3 kwietnia 2018, 20:36 #94
ferdas: Albo może zamiast korepetycji niech zacznie modlić się do Bogów Futbolu.
» 3 kwietnia 2018, 20:43 #93
sisinho: @SiwaGlowa

Dobrze że nie oglądałes meczu Sevilli z Barceloną, bo tam to by zobaczył że nawet Barca nie radziła sobie z Sevilla.
» 3 kwietnia 2018, 20:54 #92
Gunner01S: @sisinho
Dobrze, ze nie ogladales meczy Sevilli w tym sezonie. Bez powodu 6 nie sa. Brak Messiego=brak Barceolny. Grali na 3 biegu.
» 3 kwietnia 2018, 21:03 #91
SiwaGlowa: Nie ma to jak porównywać mecz ligowy mając już mistrza grając bez Messiego do meczu LM.:)
» 3 kwietnia 2018, 21:05 #90
sisinho: Jeśli drużyna bez jednego gracza gra tak fatalnie jak Barcelona to szkoda gadać :) W koncu tam same gwiazdy za 100 baniek, a jak nie gra Messi to grają na poziomie Sevilli.

Ps. Dziś Bayern też do tej pory szału nie robi.
» 3 kwietnia 2018, 21:11 #89
ferdas: Po co wy szukacie usprawiedliwień dla Mourinho za mecz z Sevillą? Przyznajcie że nawalił na całej linii, na taki blamaż na Old Trafford nie ma żadnego wytłumaczenia.
» 3 kwietnia 2018, 21:14 #88
Gunner01S: Jak Messi weszedl to dojechali Seville i strzeili 2 w 2 min.
Mamy 30min.
Napisz w 90 czy nie zrobili szalu. Padnie 1 to padna jeszcze ze 3.
Sevilla jest bardzo slaba.
Real z Ronaldo bez formy dostawal z Girona. Messi i Ronaldo to zupelnie inny level i odmieniaja druzyne.
» 3 kwietnia 2018, 21:17 #87
sisinho: @Gunner

Dobrze ze to Sevilla pierwsza strzeliła, bo teraz mowisz padną kolejne 2 :)
» 3 kwietnia 2018, 21:18 #86
Gunner01S: No padna 2 dla Bayernu, a na Allianz dostana z 5. Arsenal tez potrafil wygrac 2:0 z Bayernem zeby za 2 tyg dostac 5:1. Jezeli wierzysz w awans Sevilli to dobry jestes.
» 3 kwietnia 2018, 21:21 #85
Gunner01S: Nie chce byc wscibski, ale nie mowilem?
» 3 kwietnia 2018, 22:12 #84
RememberMe: Hector Bellerin miał trafić do Manchesteru United. Okazało się jednak, że jest weganem.
» 3 kwietnia 2018, 20:15 #83
AnotheReDevil7: Słyszeliście o wypadku z Pardewem ? Niezła beka ;)
» 3 kwietnia 2018, 20:12 #82
Widziwoj: @mikon70 Ten "sztuczny klub" jak to napisałeś przez pół wieku ( pierwsza połowa XX wieku ) był zespołem nawet nieco lepszym od United w mieście Manchester. Wydaje się więc, że szejki przypadkiem restaurowali dawne status quo w mieście Manchester.
» 3 kwietnia 2018, 19:20 #81
Kamcio01: Jutro City będzie bez Aguero ,możliwe , że zabraknie go też w derbach
» 3 kwietnia 2018, 18:59 #80
vinnie123: City ma 2 graczy na każdą pozycję. Brak Aguero nic nie zmieni. Wystarczy zagrać jak United i ich rozgniotą. Liverpool jest bardzo przereklamowany.
» 3 kwietnia 2018, 20:28 #79
Gunner01S: Nie, nie jest. Nie zagraja jak United bo to dwumecz. United wykorzystalo slabosc Trenta i Lovrena. City nie ma Lukaku, ktory bedzie zgrywal pilki. Nie bez powodu LFC w obu meczach dominowal City. W pierwszym czerwona Mane ustawila spotkanie, a w drugim LFC sie poczul zbyt pewny. Zbyt pewni byli tez przed United.
» 3 kwietnia 2018, 20:34 #78
Gunner01S: Telegraph: Courtois, Fabregas, Pedro, Cahill, Luiz, Giroud - tym piłkarzom pozostanie po zakończeniu tego sezonu tylko rok kontraktu w Chelsea. W dodatku wypożyczeni Zouma i Batshuayi mogą być niechętni do powrotu na ławkę rezerwowych, a wcześniej wspomniany Thibaut i Hazard mogą nie podpisać nowych kontraktów ze względu na brak awansu do Ligi Mistrzów.

Żeby tego było mało, Chelsea może być zmuszona do zapłacenia Conte dziewięciu milionów funtów, gdyż Włoch nie zamierza opuścić klubu z własnej woli, a ma jeszcze rok umowy.

No i od pół roku pozostają bez dyrektora sportowego, po tym jak Emenalo odszedł do Monaco.

Wydaje sie, ze Chelsea wypadnie na kilka lat z walki o TOP4, ale jak to pisalo kilku znafcow. Nie ma krzyzysu.
» 3 kwietnia 2018, 18:26 #77
Ekspertinio: I tak będą nad Arsenalem.
» 3 kwietnia 2018, 18:55 #76
ferdas: Ja tam nie miałbym nic przeciwko żeby Chelsea wypadło z TOP4 na stałe, a wrócił tam Arsenal. Ale to drugie nadal mało realne. Nawet jak odejdzie Wenger to nie należy spodziewać się od razu cudów na Emirates (abstrahując od tematu)
» 3 kwietnia 2018, 19:04 #75
Gunner01S: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2018 19:08

Czy ja wiem czy malo realne? Jezeli w lato Kroenke wyda 200mln, a nie 80 to mozna powalczyc. Z Arsenalu nikt nie odchodzi z graczy pierwszego skladu, a transfery w zime zrobily robote i przynajmniej z przodu jest dobrze.

Chelsea jest w takim polozeniu, ze moga sie przez najblizszych kilka lat nie podniesc, a Romek juz nie wydaje duzo na transfey. Nie wiem jak oni to uratuja.

Arsene przynajmniej przez poltora roku nadal bedzie trenerem Arsenalu. Na cale szczescie z Aubameyangiem, Lacazettem, Ozilem i Mikim z przodu to nawet Wenger tego nie popsuje. Ogarnac tyl i mozna walczyc.

PS. Po raz kolejny odnosze sie do calkowicie innego klubu, a w odpowiedzi dostaje Arsenal. To niezle prowokacje.
» 3 kwietnia 2018, 19:07 #74
Ekspertinio: "ale jak to pisalo kilku znafcow. Nie ma krzyzysu."
Sam zacząłeś.
» 3 kwietnia 2018, 19:10 #73
Gunner01S: Odnosze sie do Chelsea. Byli tu znawcy nawet nie pamietam po nickach ktorzy mowili, ze w Chelsea to sie w sumie nic zlego nie dzieje i wyolbrzymiam. Co z tym wspolnego ma Arsenalu i moje "zaczynanie"?
» 3 kwietnia 2018, 19:12 #72
ferdas: Napisałem przecież "abstrahując od tematu". Nie wiem gdzie widzisz tu prowokacje, akurat ja wolę Arsenal od Chelsea zdecydowanie, ale moim zdaniem ciężko będzie im powrót do TOP4 nawet przy tak lecącej w dół Chelsea. Są jeszcze Tottki, Manchestery i Liverpool.
» 3 kwietnia 2018, 19:13 #71
Gunner01S: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2018 19:16

Mowie o Ekspertinio, nie o Tobie. Caly komentarz o Chelsea, a on:
"I tak będą nad Arsenalem."

Moim zdaniem nie bo wszystko zmierza w dobrym kierunki. Sven juz sprowadzil Aube i Mikiego. Nowy dyrektor sportowy. Kroenke wydajacy 60mln na pilkarza. Zmierza to w lepszym kierunku niz w Chelsea.
» 3 kwietnia 2018, 19:14 #70
ferdas: No dobrze by było, wyśmiewanie Arsenalu już nudne się stało i mogłoby się cos zmienić. Moje wymarzone TOP4 (zachowując oczywiście granice realności) - United, City, Spurs, Arsenal.
» 3 kwietnia 2018, 19:19 #69
Gunner01S: Arsenal raczej byl wysmiewany przez brak mistrzostwa od 2k4, a nie braku TOP4. To dopiero 2 rok w ciagu 22 lat Wengera. Gorzej bedzie jak Arsenal nie wygra LE i kolejny rok bedzie poza LM. Wtedy to nie wiem czy przekonaja kogos na topowym poziomie do transferu. Chociaz Laca i Auba przyszli.
» 3 kwietnia 2018, 19:24 #68
Ekspertinio: Sypniecie wysokie tygodniówki jakimś najemnikom typu Di Maria czy Falcao i od razu będą śpiewać, że od dziecka marzyli o grze dla Arsenalu.
» 3 kwietnia 2018, 19:29 #67
Gunner01S: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2018 19:34

Arsenal to nie United.

Raczej nie sypie tygodniowkami. Z obecnych pilkarzy chyba tylko Miki mowil, ze w dziecinstwie kibicowal Arsenalowi.
» 3 kwietnia 2018, 19:33 #66
Ekspertinio: Ale piszesz, że Kroenke rzuca 60 mln na piłkarza, a kiedyś w Arsenalu było to nie do pomyślenia, więc może zaczniecie też płacić większe tygodniówki.
» 3 kwietnia 2018, 19:36 #65
Gunner01S: Nie. Po co rzucac tygodniowki zawodnikom defensywnym? Raczej nigdy nie beda chcieli po 300k.
» 3 kwietnia 2018, 19:50 #64
AnotheReDevil7: Ekspertinho
Rzuca 60mln bo wcześniej tyle dostał z transferów :) Kiedyś powiedział że sam nie wyłoży , ani funta na transfery ;)
» 3 kwietnia 2018, 20:17 #63
Gunner01S: Nigdy tak nie powiedzial, ale w podobnym stylu robi. Powiedzial, ze nie obchodza go sukcesy klubu, ale ostatnio te transfery mu sie sprawdzaja pod katem medialnym, a jak zauwazy protest na trybunach to moze rzuci zeby kazdy sie odpi*rdolil, ale na tygodniowki nie ma co liczyc bo Auba ma ponizej 200, a nikt nowy nie dostanie wiecej.
» 3 kwietnia 2018, 20:38 #62
RedDevils4life: LFC bez Matipa do końca sezonu.
» 3 kwietnia 2018, 15:30 #61
mikon70: City jak zwykle ma farta. Mam nadzieje, ze mimo wszystko Liverpool wygra ten dwumecz
» 3 kwietnia 2018, 15:58 #60
Lookasinho: mikon70 co ty ćpiesz :) jak można kibicować liverpoolowi? Tutaj trzeba wybrać mniejsze zło którym jest city ;)
» 3 kwietnia 2018, 16:22 #59
mikon70: No nie wiem jak ty, ale wole, żeby utytułowany klub z historia, który ma więcej pucharów LM od nas, miał większe szanse na wygranie rozgrywek. City to jest klub zero, bez bogatej historii, popychadło przez tyle lat, istnieć zaczął w 2008. Na dodatek nie zdobyli nigdy Ligi mistrzów i mam nadzieje, ze się to nie zmieni. Liverpoolu tez nienawidzę, ale z dwojga złego wole ich, niż sztuczny klubik z emptyhad
» 3 kwietnia 2018, 16:36 #58
ferdas: Ja też całym sercem za City. Za liverpoolem to bym nie był nawet jakby grali z realem.
» 3 kwietnia 2018, 17:05 #57
RuudVN: jak ktoś może wybierać między dżumą a cholerą?
ja chce obejrzeć ładny mecz i niech wygra lepszy bez wałków sędziego
» 3 kwietnia 2018, 17:23 #56
ferdas: @mikon70 - dla mnie gadanie o farcie City to jedna z większych głupot w tym sezonie. Fakt, zdarzyło się pare razy że mieli korzystne decyzje sędziego na swoją korzyść ale to drobiazgi i tylko ignoranci zaprzeczą że mają fenomenalny sezon. Zasłużenie są liderami i gadanie o farcie jest strasznie głupie moim zdaniem. Nie pamiętam jeszcze tak mocnego City, liverpool powinien zebrać tęgie baty i na to liczę
» 3 kwietnia 2018, 17:31 #55
Cavron: Ja tam ani za City, ani za Liverpoolem tylko za Romą jestem w tej edycji LM ;)
» 3 kwietnia 2018, 17:41 #54
ferdas: a i jeszcze jedno, napisałeś:
"No nie wiem jak ty, ale wole, żeby utytułowany klub z historia, który ma więcej pucharów LM od nas, miał większe szanse na wygranie rozgrywek./"
Nie rozumiem co tu ma historia do rzeczy. Czyli w meczu Bayern-Sevilla będziesz za Bayernem, w meczu Barca-Roma będziesz za Barcą? To może wedle twojego toku rozumowania takie kluby jak Milan powinny z urzędu grać w LM ze względu na swoje sukcesy w przeszłości? :)
» 3 kwietnia 2018, 17:43 #53
Ekspertinio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2018 18:54

City jak zwykle ma farta? Serio? Łysy po prostu kupił zawodników, którzy pasują mu do koncepcji i stworzył zdecydowanie najlepszy zespół w Premier League. W sumie nie wiem kogo wolę w dalszej fazie, bo jakby City jeszcze wygrali LM to by było za dużo, ale jednak chciałbym ich zobaczyć w meczu z Barceloną lub Bayernem, bo wtedy można by było zobaczyć na jakim są poziomie.
» 3 kwietnia 2018, 18:53 #52
RedsFan: Ja bym wolał żeby City dostało pstryczka w nos i przegrało. Strach pomyśleć za kogo będą się mieli wygrywając PL i np LM. Liverpool nawet jak wygra to z następnym przeciwnikiem może wtopicć wkoncu to taki Robin Hood.
» 3 kwietnia 2018, 18:59 #51
mikon70: Dobra bo widzę ze tu za dużo zwolenników city jest. Jak ty ferdas piszesz ze całym sercem jesteś za city to mi się słabo robi. Wedle mojego toku rozumowania(jak napisałeś) to ty nawet nie masz pojęcia o czym ja pisze. Jakbyś posłużył sie rozumem, to byś skojarzył, ze pisząc o historii itp, miałem na myśli ze Liverpool nie jest na sile sztucznie wykreowanym klubem. Nie, nie uważam, ze milanowi sie należy lm bo Milan stał się włoska Wisła Kraków. Pisząc o historii, mam tylko problem do city a do reszty ani trochę. Jest to najbardziej znienawidzony klub przeze mnie, co nie powinno dziwić.
Jeszcze jedno. Jak jesteś za city a nie liverpoolem ok, ale pisząc ze jesteś całym SERCEM, to może już nic nie pisz. Jak coś chcesz jeszcze dyskutować, to dzięki ale z tobą widzę, ze nie ma o czym
» 3 kwietnia 2018, 23:20 #50
retibra: mam pytanie: kto wg was lepszy ogolnie jako caloksztalt - Lewy czy Ibra? Moim zdaniem zdecydowanie Robert i nie mowie tego jako fan Polaka z tego samego kraju co ja tylko obiektywnie jako widz
» 3 kwietnia 2018, 14:45 #49
Kalina: Wedlug mnie lewandinho moze buty czyscic Szwedowi. Roo np jest jeszcze wyzej od nich
» 3 kwietnia 2018, 15:01 #48
Ekspertinio: Łatwy wybór - Ibrahimovic
» 3 kwietnia 2018, 15:05 #47
retibra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2018 15:10

Ibra moze technike mial lepsza ale skutecznosc lepsza mial Lewy a to najwazniejsze u napastnika.

do teraz pamietam te wszystkie zmarnowane setki Ibry kiedy połakomił się na gola a nie wtrafił
» 3 kwietnia 2018, 15:07 #46
RuudVN: może jakieś statystyki z tą skutecznością podasz
bo jak wyjdzie słabo to argumenty ci się szybko skończą
» 3 kwietnia 2018, 15:10 #45
retibra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2018 15:12

Ruud - Lewy co 6 strzałów - 4 bramki. Ibra co 8 strzałów 3 bramki.
» 3 kwietnia 2018, 15:12 #44
Kalina: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2018 15:20

retibra

Zanim na dobre zacznie sie przepychanka slowna to moze popatrz na swoj pierwszy komentarz. Napisales o caloksztalcie. Rozumiem to jako nie obecne statystyki i walory ale z calej kariery dodajac do tego to co najwazniesze czyli trofea. A seryjne mistrzostwa niemiec gdzie w lidze jest tak na prawde 1 klub nijak maja sie do tego co osiagnal Szwed.
» 3 kwietnia 2018, 15:20 #43
RuudVN: Lewy
Bundesliga 110 strzałów 26 goli
LM 35 strzałów 5 goli
ten sezon
Ibra praktycznie nie gra to ciężko porównywać
» 3 kwietnia 2018, 15:25 #42
RedDevils4life: Panowie, wybór niby oczywisty, ale muszę zapytać. Też preferujecie zestaw Juve-Real + L'pool-City?

Jutrzejszy wybór bezdyskusyjny, ale dzisiaj można się zastanowić. W końcu w pierwszym meczu mamy dwa klasowe zespoły a w drugim coś nowego a takie ekipy zawsze mimo wszystko fajnie się ogląda. Bayern zbyt mocnym rywalem dla Sevilli czy jednak mają szansę coś ugrać? Zapraszam do dyskusji.
» 3 kwietnia 2018, 14:22 #41
retibra: juve-real, live-city . chyba wiadomka. ale co kto lubi. nie którzy dziwaczą że niby barca-roma równie ciekawe co live-city ale to zwykle chrzanienie w bambus moim zdaniem
» 3 kwietnia 2018, 14:24 #40
RuudVN: o czym tu dyskutować, Bayern wyjaśni Sevillę jak Borussię i tyle w temacie
Heynckes to pozamiata, gdyby został w Bayernie zamiast Pepa to teraz Bayern by miał 3LM a nie Real
» 3 kwietnia 2018, 14:30 #39
retibra: Lewy wyjaśni Montelle , mam nadzieje ze siegnie po puchar LM a potem trafi do MU
» 3 kwietnia 2018, 14:35 #38
RedDevils4life: Z całym szacunkiem, ale Bayern myślę, że nie sięgnie po LM. Z Sevillą będzie rzecz jasna znaczącym faworytem, ale o końcowy triumf to będzie ciężko.
» 3 kwietnia 2018, 14:36 #37
mikon70: Wiem, ze już nie ma co rozstrząsac. Ale boli mnie, ze dzisiaj zamiast United z Bayernem gra Sevilla... Sami sobie zgotowali taki los, ale wielka szkoda, bo nie mam komu kibicować do wygrania LM. Chociaż w sumie ze względu na Robcia, to chyba wybieram Bayern
» 3 kwietnia 2018, 16:01 #36
RedDevils4life: Ja bym chciał żeby wygrał ktoś inny niż Real. Największe szanse chyba daje Barcelonie. Jest bardzo solidna w tym sezonie, w lidze wciąż nie doznali porażki. Real jest wciąż mocny w LM, wręcz niemożliwy. Dlatego dobrze byłoby dla samych rozgrywek żeby inny klub sięgnął po puchar. El Classico w finale, czemu nie?

Sevilla i Roma to niespodzianki w 1/4. Zapracowali sobie na to, ale nikt się ich tu nie spodziewał. City myślę, że jeżeli przejdzie LFC to dopiero trafienie na Bayern/Barce/Real w 1/2 zweryfikuje czy są gotowi na triumf. Liverpool jeżeli doszedłby do finału to odezwałby się syndrom Kloppa. Trochę głupie, bo każdy sezon inny, ale Niemiec chyba nie umie rozgrywać finałów. Tu by mogła zagrać indywidualność w postaci Salaha. Ale nie widzę kompletnie The Reds w finale.

Bayern i Juve. No cóż, pierwszych nie stawiam w roli faworyta do końcowego zwycięstwa, ale wciąż pozostają realnym kandydatem. Drudzy natomiast są nieprzewidywalni poprzez swoje doświadczenie. Dzisiaj jest idealny moment na rewanż za finał z poprzedniego roku. Tylko pytanie, czy Juve stać na przejście Realu? U siebie są mocni, ale wydaje mi się, że już nie tak jak sezon temu.
» 3 kwietnia 2018, 16:15 #35
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2018 13:08

Nie zdziwie sie jesli Mourinho wyjdzie na City 3 obroncami i taktyka 3-5-2 z czego Rashford i Lukaku mozliwe ze na spicy . Wachadla wiadomo ze to Valencia i Young a na 10 moze Sanchez . Jesli chodzi o srodek pomocy to Matic - Pogba ewentualnie Matic Fellaini ale to bylby strzal w kolano .
» 3 kwietnia 2018, 13:07 #34
RememberMe: Jak już to Sanchez na szpicy a Lingard na środku
» 3 kwietnia 2018, 14:14 #33
RedDevils4life: Może tak być i też bym to widział jak @RememberMe. Ale jaka trójka wtedy w obronie? Jones-Bailly-Lindelof? Za Szweda pewnie większe szanse na wskoczenie do składu miałby Smalling.
» 3 kwietnia 2018, 14:24 #32
dlabigt23: Jesli chodzi o obrone to ciezko stwierdzic bo wszyscy sa dostepni . Bailly raczej pewniak , mysle ze turaj Mourinho bedzie mial ciezki orzech do zgryzienia
» 3 kwietnia 2018, 15:08 #31
sirtomas: o co chodzi ,jak znikają nieraz komentarze?chociaż nie były niestosowne.
» 3 kwietnia 2018, 11:25 #30
retibra: moderator robi czystke czasami
» 3 kwietnia 2018, 11:29 #29
retibra: ahh ale szkoda ze dzis nie gramy ale i tak cieszy powrot LM bo w lidze wieje nudą. z checia obejrze dzisiejsze i jutrzejsze mecze
» 3 kwietnia 2018, 11:25 #28
man1717: Szkoda, że dzisiaj nie gramy ten dzień wyglądałby inaczej....
» 3 kwietnia 2018, 10:51 #27
RuudVN: jak ktoś jest na plakacie to zostanie w klubie :)
» 3 kwietnia 2018, 08:26 #26
RememberMe: No i bardzo dobrze
» 3 kwietnia 2018, 09:32 #25
zbyszek7: I znowu zobacze Diably na zywo Pieknie :)
» 3 kwietnia 2018, 03:58 #24
designer: powinni znow zagrac LA Galaxy. Moze i Ibra by sie zalapal na ten mecz i wyszlo to by na dobre nie tylko samemu widowisku ale i sprawami poza boiskowymi czysto marketingowymi a o to wlasnie chodzi w kazdym biznesie.
» 3 kwietnia 2018, 01:22 #23
RememberMe: Ciekawostka: Barry Douglas, ten z Lecha jest obecnie królem asyst Championship w Wolves
» 2 kwietnia 2018, 23:13 #22
franek95: a taki grajek co był za słaby na łks i wpierdzielał fryty w maku dobrze sobie radzi w Barcelonie :D
» 2 kwietnia 2018, 23:38 #21
RememberMe: To jak już jesteśmy w temacie to na Legie za słaby był gość który zdobył następujące osiągnięcia:
Król strzelców III ligi: 2006/2007 (15 goli)
Król strzelców II ligi: 2007/2008 (21 goli)
Król strzelców Ekstraklasy: 2009/2010 (18 goli)
Król strzelców Pucharu Niemiec: 2011/2012 (7 goli), 2016/2017 (5 goli)
Król strzelców Bundesligi: 2013/2014 (20 goli), 2015/2016 (30 goli)
Król strzelców eliminacji ME 2016: 2015 (13 goli)
Król strzelców europejskich eliminacji MŚ 2018: 2017 (16 goli)
Wicekról strzelców Bundesligi: 2012/2013 (24 gole), 2014/2015 (17 goli), 2016/2017 (30 goli)
Trzecie miejsce w klasyfikacji strzelców Bundesligi: 2011/2012 (22 gole)
Pierwsze miejsce w klasyfikacji punktowej Bundesligi: 2015/2016 (34 punkty za 30 goli i 4 asysty), 2016/2017 (35 punktów za 30 goli i 5 asyst)
Drugie miejsce w klasyfikacji punktowej Bundesligi: 2011/2012 (32 punkty za 22 gole i 10 asyst), 2012/2013 (29 punktów za 24 gole i 5 asyst), 2013/2014 (28 punktów za 20 goli i 8 asyst)
Najskuteczniejszy strzelec rozgrywek międzynarodowych według IFFHS: 2015 (22 gole)
Najlepszy piłkarz eliminacji ME 2016 według UEFA: 2015
Najlepszy piłkarz Ekstraklasy: 2009/2010
Najlepszy piłkarz Bundesligi: 2011/2012, 2016/2017
Najlepszy napastnik Bundesligi: 2015/2016, 2016/2017
Piłkarz roku w plebiscycie PZP: 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017
Piłkarz roku w Plebiscycie redakcji Sportu: 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016
Piłkarz roku w Plebiscycie Piłki Nożnej: 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017
Odkrycie roku w Plebiscycie Piłki Nożnej: 2008
Ligowiec roku w Plebiscycie Piłki Nożnej: 2009
Sportowiec roku w Plebiscycie Przeglądu Sportowego: 2015
Sportowiec roku w Plebiscycie Przeglądu Sportowego (2. miejsce): 2016, 2017
Drużyna roku w Plebiscycie Piłki Nożnej: 2015
Drużyna sezonu Ligi Mistrzów: 2015/2016, 2016/2017
Drużyna sezonu Bundesligi: 2016/2017
Drużyna gwiazd eliminacji ME 2016 według UEFA: 2015
Gol sezonu w Ekstraklasie: 2008/2009
Gol sezonu w Bundeslidze: 2015/2016
Najlepszy strzelec w historii reprezentacji Polski: 52 gole
Pierwszy zawodnik w historii reprezentacji Polski, który strzelał gole w 7 kolejnych meczach tej drużyny
Pierwszy zawodnik w historii reprezentacji Polski, który strzelał gole w 7 kolejnych meczach tej drużyny o stawkę
Najskuteczniejszy zawodnik w historii reprezentacji Polski w meczach o stawkę: 36 goli
Reprezentant Polski z największą liczbą bramek w jednej edycji eliminacji MŚ: 16 goli
Reprezentant Polski z największą liczbą bramek zdobytych z rzutów karnych: 10 goli
Drugi najszybszy hat-trick w historii eliminacji ME, a najszybszy w reprezentacji Polski: 4 minuty (89', 90+2', 90+3')
Najlepszy strzelec w historii w ramach jednej edycji eliminacji ME: 13 goli[109][d]
Pierwszy zawodnik w historii, który strzelił 16 goli w jednej edycji eliminacji do MŚ strefy UEFA
» 3 kwietnia 2018, 00:00 #20
RedRevolta: Myślę, że warto podać zwycięski skład Kaiserslautern z meczu z Bayernem w sezonie 97/98: Reinke, Kadlec, H. Koch (31. Hristov), Kuka, Marschall, Ratinho (75. Reich), Roos, SchjĂśnberg, Schäfer, Sforza, M. Wagner. I jeszcze Ballack.
» 3 kwietnia 2018, 00:12 #19
Szczota: RememberMe zapomniałeś o rekordzie Guinessa (5 goli w 9 minut z Wolfsburgiem). W sumie to ze trzy rekordy Guinessa wtedy pobił o ile się nie mylę.
» 3 kwietnia 2018, 01:46 #18
cinek26: Wiadomo nie od dziś, że na TVP jarają się Barca stąd wybór tej transmisji.
» 2 kwietnia 2018, 21:46 #17
Luke88: >2 kwietnia
>komentarz o 21.37

czy to było zamierzone? xD
» 2 kwietnia 2018, 22:18 #16
ferdas: Nie było, to zwykły przypadek :)
» 2 kwietnia 2018, 22:32 #15
JuveUnited: A czemu tak lekcewazycie Romę jakby była jakimś CSKA czy coś w tym stylu? Zlali w grupie mistrza PL. Wyprzedzili Atletico. Jak się patrzy na ich skład to nie są ogory. Inna sprawa że Barcelona jest murowanym faworytem bo jest to drużyna absolutnie topowa jaką nie jest np Liverpool bo to jest półka Romy mniej więcej. Może The Reds są trochę silniejsi.
Więc angielski mecz zapowiada się ciekawiej z racji tego że obie drużyny mniej dzieli sportowo niż Romę z Barceloną, ale nie można całkowicie lekceważyć Rzymian jak niektórzy to robią
» 3 kwietnia 2018, 01:52 #14
RuudVN: Liverpool - City to będzie burza z piorunami, a Roma - Barcelona to odgrzany kotlet
Kurski to taki przeszczep, że policzył kibiców Barcelony i wyszło mu więcej niż City i Liverpoolu razem wziętych, jeszcze jest dużo dzieci tzw "Visca Łebki", którzy będą sabotować telewizory w całym kraju i oglądalność będzie większa
ostatnio moja mama była bardzo zniesmaczona brakiem M jak miłość we wtorek, oto jej słowa "Kurski zabrał M, bo na jedynce jest mecz i oglądalność by mu spadła, jutro będzie się chwalił ilu to polaków oglądało mecz" - jak się okazało było to trafienie w "10"

także na przyszłość nie oczekujcie "normalnych" decyzji w reżimowej, liczy się oglądalność i jedynie słuszna droga!
» 3 kwietnia 2018, 08:46 #13
Gunner01S: Bo ta sama Roma gra fatalnie?
Wypadl do tego Radja?
Bo Barca ich zje?
Pokonanie Chelsea w tym sezonie to niezbyt duza sztuka i nawet Arsenalowi sie udalo. Atletico w pierwszej czesci sezonu bylo kompletnie bez formy i zremisowali 2 razy z Qarabachem. Ten mecz bedzie jednostronny i nudny. Klepanie Barcelony na swojej polowy az uspia Rome wpakuja ze 3 i koniec.
» 3 kwietnia 2018, 11:32 #12
limak0007: podobno De Gea podpisal 5 letni kontrakt. 350 tys tyg
» 2 kwietnia 2018, 21:36 #11
Spadkobierca: "Przed pełną pasji publicznością" - boki zrywać Ed, boki zrywać.
» 2 kwietnia 2018, 21:09 #10
Luke88: To wpis pożegnalny, bo już miecz wisi nad głową jak nad Nedem Starkiem. A to był ten dobry, pamiętajcie. Dziękuję za wspólne 5 lat koledzy.
» 2 kwietnia 2018, 21:02 #9
cinek26: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2018 21:10

Nie umierasz, wrócisz pod innym nickiem z ulubionym powiedzeniem 'wóz węgla'
» 2 kwietnia 2018, 21:09 #8
Luke88: A co ja, jakiś troll jestem, żeby nicki zmieniać?
Jak Ilyn Payne machnie mieczem to szukajcie mnie na redcafe albo u konkurencji.

BTW co do newsa, to do Nadkraju będziemy jeździć pewnie jeszcze przez następnych kilka lat. Lepsze to niż Chiny ale pewnie sara mniejsza.
» 2 kwietnia 2018, 21:20 #7
retibra: widze żę ktoś tu jest fanem gry o tron :]
» 3 kwietnia 2018, 14:15 #6
Luke88: Raczej Pieśni Lodu i Ognia
» 3 kwietnia 2018, 15:18 #5
raceman08: Czekam i czekam i nie mogę się doczekać "Wichrów Zimy" :(
» 4 kwietnia 2018, 09:33 #4
Luke88: Nie ty jeden. I obawiam się, że grubas raczej prędzej padnie na cholesterol niż ukończy sagę. Ale wtedy ktoś za niego dokończy. Tylko to już nie będzie 100% oryginał mimo wszystko.
» 4 kwietnia 2018, 17:10 #3
RedDevils4life: Zlatan pewnie wpadnie pogadać.
» 2 kwietnia 2018, 20:48 #2
mataderPL: Mega! Spotkają się ze Zlatanem :D
» 2 kwietnia 2018, 20:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.