Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

The Mirror: Manchester United gotowy sprzedać Pogbę

» 25 marca 2018, 10:34 - Autor: matheo - źródło: The Mirror
Manchester United jest gotowy sprzedać Paula Pogbę w letnim oknie transferowym. Czerwone Diabły po zakończeniu sezonu 2017/2018 zamierzają wydać 200 milionów funtów na wzmocnienia – informuje dziennik The Mirror.
The Mirror: Manchester United gotowy sprzedać Pogbę
» Media nie ustają w spekulacjach na temat przyszłości Paula Pogby
Według angielskich dziennikarzy Jose Mourinho stracił cierpliwość do Pogby. Z Francuza niezadowoleni są także niektórzy piłkarze Czerwonych Diabłów, którzy zarzucają Paulowi, że bardziej skupia się na swoim wizerunku niż futbolu.

Media pisały także o konflikcie na linii Mourinho - Pogba, ale w ostatnim wywiadzie zaprzeczył temu portugalski menadżer.

Ewentualna sprzedaż Pogby miałaby pozwolić Manchesterowi United zebrać fundusze na klasowe transfery. Jose Mourinho latem będzie chciał sprowadzić czterech klasowych zawodników. Na szczycie listy życzeń znajdują się Raphael Varane i Toni Kroos.

Transfery Varane’a i Kroosa nie będą jednak tanie. Francuz został wyceniony przez Real Madryt na 70 milionów funtów, a wartość Niemca szacuje się na 100 milionów funtów.

Jeśli nie uda się sprowadzić piłkarzy Realu Madryt, to Manchester United będzie starał się o piłkarzy PSG – Marquinhosa i Marco Verrattiego. Na lewą stronę obrony przymierzany jest natomiast Alex Sandro z Juventusu Turyn.


TAGI


« Poprzedni news
Wright: Jesse Lingard jest coraz lepszy
Następny news »
Everton rozważa sprowadzenie Chrisa Smallinga

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (135)


czesiu2018: Ładny football grał też Arsenal i co? Poczetino i Klopp niech se graja fajnie,jak i tak nic nie wygraja:/...Matic, to taki zadaniowiec jak, Maicon,Motta,Snejder,Milito, Zanneti za czasów Mou w intrze, prawdziwi wojownicy, którzy za Mou pójdą w ogień i nie będą pękać na meczu, że oddali 3 strzały i mieli 10% posiadania pilki...mentalność zwycięzców. Tego teraz oczekuje od pilkarzy i wiernych kibiców...on wie, że popełnił bledy transferowe jak Pogba i nie bronić tego pozera, bo koleś jest gorszy od połowy pomocników w PL...Zoze i tak dojedzie Guardiole za sezon, tylko nie z Smalingiem, Pogboomem i resztą szrotu, a zwłaszcza z kibicami sukcesu.
» 27 marca 2018, 15:22 #135
retibra: ochłon.. mourinho jest na dobrej drodze do wylotu i nie szukajmy na sile pozytywow ten czlowiek to historia i przezytek
» 27 marca 2018, 15:26 #134
czesiu2018: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.03.2018 15:48

Do wylotu, to jest połowa kibiców na tej stronie i eksperty jak Neville, który prowadził Valencie do spadku,taki trener i ekspert...Giggs długo też nie pociagnie w reprze:), Zoze da nam puchary marnym stylem, a poten zluka komenty na DP hejterow i odejdze, będzie placz
» 27 marca 2018, 15:47 #133
retibra: jakie puchary? chyba myszki miki, czlowieku to jest wypalony duch i może zostawić po sobie wieksze bagno niz poprzednicy,kibice ktorzy chca jego zwolnienia dobrze piszą a zwolennicy to ultrasi którzy sami już są zdezorientowani
» 27 marca 2018, 15:53 #132
czesiu2018: No i gdzie Kloop jest w lidze razem z Pochettino, Wengerami i innymi? Za wielkim murarzem Jose!! podniecacie się City, że piekna gra, Barcelona 2,0, ale jak wszyscy rozkladali nogi przed Barca Guardioli, to jedynie Zoze w Realu się postawił, razem z workami cementu...zniszczył Guardiole psychicznie, a Hiszpan widział co sie dzieje i odszedl z Barcy bo się zmeczyl?? Albo Xavi , że trawa za krótka? Teraz Mou wie z kim na wojnę pójdzie w nastepnym sezonie" napewno nie z Pogba" psychicznie zniszczy Guardiole znowu, a ten ucieknie "bo się zmeczyl" ...pojdzie na wojne z Maticiem i reszta kibicow z budowy, będziecie jeszcze za Portugalczykiem plakac.
» 27 marca 2018, 14:07 #131
retibra: ochlon wez krzeslo odpocznij...
» 27 marca 2018, 14:28 #130
czesiu2018: A niby dlaczego? Kloop jakoś nie wygrał ligi europy z LFC...Pinokio z KFC i reszta, mogą tylko nam na plecy patrzeć...co wy myslicie, ze jak przyjdzie tu Simeone,Anczeloti to bedzie lepiej?, że ten mierny Pogba zacznie lepiej grac? Koleś co kosztuje 100mln nie potrafi prosto podać...jak Klopp, Conte,Wenger, liza jajka Hiszpanowi, że pionier piłki i nie da się zatrzymac city, to wlasnie Jose go dojedzie..Ferguson wiedział kiedy odejść, wiedzial, że ma duzo drewna i zrezygnowal i dalmoże pałeczkę Moysowi, wiedząc, że ten nie da rady...Mou musi sprzatnac balagan po wszystkich trzech
» 27 marca 2018, 14:40 #129
retibra: po 1 to nie rozumiem kompletnie koncowki pierwszego posta tego z Maticiem. po 2 - gdyby SAF wiedzial ze Moyes nie podoła to by go nie mianowal następcą zastanów się.. po 3 Mourinho też nic wielkiego z nami nie wygrał a tamci chociaz ładny futbol dają
» 27 marca 2018, 14:47 #128
RuudVN: ktoś tu mówił, że my nie potrafimy wyjść z pod pressingu podaniami po ziemi
DDG - ma dwa wyjścia albo wykopie piłkę do Lukaku jak ma miejsce i czas, albo odda do bocznych obrońców a oni walą już po autach
Valencia - to już jest horror, jak zapędzi się pod linię autową jest automatyczna laga, lewej nogi brak, więc nawet ciężko mu odkopać do DDG
Young - mistrz "kółeczek", zamiast wybić jak najszybciej w aut jak reszta obrońców, woli pokiwać się przez swoją bramką
Smalling - kij w d...ie, jego gra obronna i czyszczenie górnych piłek są bardzo dobre ale nic poza tym
Bailly - jedyny obrońca, który nadaje się jako-tako do podań pod własną bramką
Matić - jak już piłka do niego dotrze i zdąży się odwrócić to nam jej nie zabiorą, jak nie zdąży to podaje na boki do Valencii czy Younga a tam wiadomo co zaraz się wydarzy
Pogba - nada się tylko nie może głupio tracić w środku, przyjęcie, podanie, wyjście na pozycję
Tominay - podam do najbliższego, schowam się za przeciwnikiem i nara

Blind ze świetnie ułożoną nogą gnije na ławce bo na boki jest za wolny a na środek za wątły
» 27 marca 2018, 13:23 #127
RememberMe: Hahaha w takim razie Otamendi, Stones, Kompany, Delph czy nawet Zinchenko to wirtuozi? Ustawiłbyś Hummelsa, Ramosa, Albe i Walkera myślisz, że przy Mourinho potrafiliby wychodzić dobrze spod pressingu? Nie sądzę, to nie kwestia tylko klasy zawodników a w większości wypracowanych schematów na treningach i wałkowania tego samego do znudzenia. Tak wyglądają treningi Guardioli, tak wyglądają treningi Kloppa, Valverde... A co robi się na treningach Mourinho? Prawdopodobnie wszyscy stoją w kupie i wrzutki na Smallinga i Lukaku.
» 27 marca 2018, 13:32 #126
retibra: dokladnie, jak tu nie winić trenera? w takim razie idąc tym tokiem rozumwoania to trener nei może być niczemu winien :P
» 27 marca 2018, 13:33 #125
RuudVN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.03.2018 13:41

stwierdzam oczywiste fakty
Valencia, Young i Smalling grali tak za Fergusona, Moyesa i LvG, Guardiola czy inny magik tego nie zmieni
» 27 marca 2018, 13:37 #124
retibra: przeciez za SAFa to Valencia był skrzydłowym a nie obronca na poczatku tak samo Young
» 27 marca 2018, 13:46 #123
RuudVN: i tam powinien zostać, jeżeli oczekujecie innej gry przy piłce na własnej połowie
» 27 marca 2018, 13:58 #122
Seszele: Pogba jednak zostaje. Nie ma konfliktu z Mourinho.
Uff, całe szczęście. Pewne info.

Pozdrawiam.
» 27 marca 2018, 12:25 #121
retibra: no tez wlasnie slyszalem
» 27 marca 2018, 12:44 #120
retibra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.03.2018 11:38

Dziennik „Aftonbladet” przeprowadził sondaż wśród kibiców, pytając czy są za tym, żeby Ibrahimovic dostał powołanie na mundial. 63 procent ankietowanych powiedziało stanowcze „nie”. Po wyeliminowaniu w barażu Włochów o tę samą kwestię został zapytany selekcjoner kadry Trzech Koron Janne Andersson.

“Minęło ponad półtora roku, odkąd ogłosił koniec gry w reprezentacji, a my ciągle musimy o nim rozmawiać? Pytajcie lepiej o wspaniałych piłkarzy, których mam w drużynie. Dziś mamy wielu bohaterów. Kiedy Zlatan był w kadrze, graliśmy zupełnie inaczej. Po jego odejściu musieliśmy się dostosować do nowej sytuacji i wyszło nam to na dobre” – tłumaczył.

Ibrahimovic po rezygnacji z gry w narodowych barwach kilka razy otwarcie mówił, że bez niego Szwedzi niczego nie osiągną i będzie im trudno o występy w wielkich turniejach. Okazało się jednak, że istnieje życie bez Zlatana. Teraz więc pojawia się pytanie czy warto wracać do przeszłości?


I bardzo dobrze, powiedzieli, niewiem jak mozna aroganckim, jak to dobrze żę u nas już go nie ma i nie słyszymy tych jego durnych bajeczek
» 27 marca 2018, 11:37 #119
RememberMe: FC Barcelona zainteresowana Lukiem Shawem.
» 27 marca 2018, 09:57 #118
retibra: może iść, ale w drugą strone Messi albo Suarez :]
» 27 marca 2018, 09:59 #117
Me89: Mógłby jednak ktoś zdemontować skoro tyle plotek powstaje. Dla szatni nie jest to dobre
» 27 marca 2018, 07:41 #116
RuudVN: nic by nie robili tylko dementowali
tyle tego badziewa codziennie wypływa
» 27 marca 2018, 08:51 #115
retibra: nowy raper RuudVN :]
» 27 marca 2018, 09:18 #114
Me89v2: Wystarczy zdementować raz mówiąć, że wszystkie plotki nie mają nic wspólnego z rzeczywistością, a Pogba zostaje. Zajęło by to jakieś 60 sekund?
» 27 marca 2018, 11:07 #113
RuudVN: OFICJALNIE:
Dementuję
» 27 marca 2018, 12:35 #112
RedDevils4life: Niezłą trójeczkę dostaje Portugalia od Holendrów.
» 26 marca 2018, 22:01 #111
Luke88: Ech ostatni mecz na kuponie i w dupę. Ale co się dziwić, nie wolno stawiać towarzyskich.
» 26 marca 2018, 22:05 #110
RedDevils4life: No towarzyskie to loteria, niestety. Kluivert debiutuje, zobaczymy co umie.
» 26 marca 2018, 22:09 #109
RedsFan: Portugalia dla mnie slaba jest ostatnio wygrywali fartem. Tym czasem Kluivert na boisku.
» 26 marca 2018, 22:09 #108
RedDevils4life: Jest i TFM.
» 26 marca 2018, 22:13 #107
RedsFan: Masakra te komentarze na tvp sport. Czy w tych czasach juz nie ma obiektywnych komentatorów.? Wszyscy sa stronniczy. Ci twieerdza ze dziwny mecz bo Ned ktore nie jedzie na mistrzostwa pokonuje Por. Aktualnych mistrzów Europy. :/
» 26 marca 2018, 22:20 #106
RedDevils4life: Żewłakow i ten drugi co komentuje to największa parodia komentatorów w naszych stacjach. Już nie chodzi o to kogo trzymają stronę. Pierwszy z nich wymieniony przeze mnie to w ogóle komentuje jak za karę. Nie wiem co on tam robi w ogóle. To jest tak drętwe i nudne, że sto razy bardziej wole kiepskie Eleven.
» 26 marca 2018, 22:24 #105
ferdas: Polscy komentatorzy są równie żałośni co polska liga.
» 26 marca 2018, 22:24 #104
RedDevils4life: Tylko Canal+. Chociaż i tak stracili najbarwniejszą postać czyli Twaro.
» 26 marca 2018, 22:29 #103
tracer11: Nie tyle stracili Twaro co go zwolnili, a to co innego bo to zagrywka na własne głupie korporacyjne życzenie.
» 27 marca 2018, 07:57 #102
retibra: Najlepszy i tak był Szpakowski ale on już nie gra. mimo glypoty czasami to dawal emocje
» 27 marca 2018, 09:20 #101
BrodaUTD: Panowie to zwykły fake... gdzie dostanie lepszą tygodniowke? Gdzie będzie gwiazda? Real, Barca, Psg, Bayern? Takich jak on jest tam na pęczki albo udowodni że jest kimś albo to będzie to równia pochyla i będzie spadał w dół czego mu nie życzę bo talent ma tylko trzeba to udowodnić bardziej niż w co którymś meczu. Potrafi zrobić różnice ale nie potrafi urltrzymac odpowiedniego poziomu, jak popracuje nad tym to będzie kimś wielkim ale chcieć a móc to dwie inne rzeczy. Dziękuję pozdrawiam wszytkich prawdzich fanów. Na dobre i na złe UTD
» 26 marca 2018, 21:13 #100
adamecki7: Część waszych komentarzy to normalnie komedia, myślicie że jak przyjdzie inny trener to Pogba nagle zacznie walczyć i podawać dokładnie ? Zmiana formacji poprawi jego gre w ofensywie i defensywie ? Inny trener sprawi że nasz cyrkowiec zacznie kreować więcej sytuacji i nauczy sie strzelać? Zrobiliśmy błąd że go kupiliśmy, Pogba nie jest najlepszym środkowym pomocnikiem, JEST NAJBARDZIEJ MEDIALNYM gościem i to media nadmuchały balonik że kozak bo fajnie tańczy i ma geparda fryzurę na głowie. Pogbe trzeba sprzedać i tyle
» 26 marca 2018, 19:09 #99
RuudVN: drybling ma
na nogach stoi najlepiej ze wszystkich pomocników
strzał ma
asysty zalicza
przerzuty robi czasami jak Scholes

kuleje odbiór
pracowitość
nie bierze ciężaru w ważnych meczach
pozer

tak na zdrowy rozum, czy jest to materiał na najlepszego pomocnika? zdecydowanie tak
czy tak się stanie? chyba nie
» 26 marca 2018, 20:22 #98
adamecki7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.03.2018 20:37

strzał? ile Pogba strzelił goli w tym sezonie z dystansu ? nie zgadzam sie
asysty ? 9 w tym sezonie i to ma być materiał na najlepszego środkowego ? nie zgadzam się
przerzuty jak Scholes tak zgadzam się
» 26 marca 2018, 20:32 #97
ferdas: tu się zgodzę adamecki, Pogba ma średnie te strzały z dystansu, wręcz kiepskie i denerwujące, kiedy zanosi się do dystansiaka to już wiem że strzeli panu Bogu w okno
» 26 marca 2018, 22:36 #96
RuudVN: dla mnie strzał to nie gole, jak obijał słupki/poprzeczki a bramkarz nawet nie drgnął to jest właśnie umiejętność dobrego czystego silnego strzału, że nie wchodzi to tylko i wyłącznie jego niefart
oczywiście chodzi mi bardziej o zeszły sezon gdzie obramowanie zaliczył z 10 razy
teraz już nawet nie próbuje strzelać, czemu tego nie wie nikt
» 26 marca 2018, 22:43 #95
ferdas: Próbował w tym sezonie i to wiele razy i na ogół kończyło się to fiaskiem. Co z tego że dobry strzał jest silny skoro jest niecelny i nic nie daje, tylko goalkicka rywalowi?
» 26 marca 2018, 22:48 #94
RuudVN: twoje zdanie
ja mam inne
nara
» 26 marca 2018, 23:23 #93
RedDevils4life: Ruud ostatnio bezpośredni po walce z trollami.
» 26 marca 2018, 23:37 #92
TweOczyZielone: Jak pojawi się 100+ na stole, to myślę że działacze mogą usiąść do rozmów.
Pogba to świetny piłkarz i przynajmniej mi nie musi tego udowadniać, bo widziałem nie raz jego grę w Juve i przebłyski tej formy u nas, jednak mimo wszystko u nas jest cieniem tego zawodnika, którego oglądałem w Juve.

Pytanie jest jedno. Czy wydając 100mln. można czekać na wybuch formy więcej niż 2 sezony w obecnych czasach? Mam na myśli wejście na poziom światowy, ale na cały sezon, nie na pojedyncze spotkania.
Na obecny moment, jest 50/50 co decyzji o jego pozostaniu w United.
Zostawiamy i liczmy na ogarnięcie i wstrzelenie się na swój poziom (który już pokazywał) na dłuższy okres czasu.
Czekamy i rozważamy przychodzące oferty.
Mam tylko nadzieję, że nawet jeżeli odejdzie to za stosunkowo równą sumę do tej za którą został zakupiony.
» 26 marca 2018, 17:26 #91
RedDevils4life: Chciałbym abyśmy postawili na ludzi jak Bailly czy Herrera. Kupując takich graczy mielibyśmy większą pewność, że będą pracowali bez wytchnienia żeby wejść na wyższy poziom i na nim zostać. Dodatkowo ludzi jak Martial, czyli inwestowanie w młode talenty. Ale to niestety nie za Mourinho, bo on preferuje ludzi na teraz. Wydaje mi się, że możemy nie doczekać takich czasów. Albo inaczej, będą one za kilka dobrych lat. Każdy menadżer będzie chciał raczej sprowadzać gwiazdy bądź piłkarzy z wyższej półki żeby przywrócić United na ich miejsce. LvG starał się prowadzić dobrą politykę transferową do tego co opisuję. Tylko a) sprowadzał również kiepskiej jakości graczy jak Blind, Darmian b) nie radził sobie w tym klubie najlepiej.
» 26 marca 2018, 17:41 #90
ManchesterUtd: Dobrze ze przyjdzie ten Jorginho z Napoli w zastępstwie, bo byśmy nie mieli światowej klasy piłkarza w srodku pola...
» 26 marca 2018, 17:02 #89
retibra: Giggs przegrywa z urugwajem 0-1
» 26 marca 2018, 15:08 #88
Kriss92: Przegrał ale patrząc statystyki to wygląda na to że to Walia grała ofensywnie i przeważała.
» 26 marca 2018, 15:31 #87
retibra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.03.2018 15:38

pewnego dnia obejmiue MU. to żadna chańba dla giggsyego, wali to kopciuszek a urugwaj potezna druzyna
» 26 marca 2018, 15:33 #86
Stringer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.03.2018 15:46

Ogólnie ciężko będzie ocenić czy Giggs nadaje się na trenera MU. Van Gaal zdobył 3 miejsce ze słabym jak na Holandie zespołem, a w Manchesterze poległ.
» 26 marca 2018, 15:45 #85
ManchesterUtd: Oczywiście ze sie nie nadaje na ten moment, o nie ma pojęcia o prowadzeniu klubu, szczególnie takiego gdzie każdy mecz jest komentowany i nie masz miejsca na uczenie sie, byc selekcjonerem to nie to samo co menagerem. Powinien prowadzić jakiś mały klub albo chociaż rezerwy jak Zidane i pokazac czy sie nadaje.
» 26 marca 2018, 17:06 #84
Mattias: Gips jest cienki jako trener. Szybko upadł mit o nowym Guardioli.
» 26 marca 2018, 17:08 #83
RedDevils4life: Jakie w ogóle wnioski można wyciągać po dwóch meczach w jakimś China Cup? Dajcie mu poprowadzić kadrę w eliminacjach ME i Lidze Narodów. W tych drugich rozgrywkach będzie miał Irlandię i Danię. To już solidni przeciwnicy.
» 26 marca 2018, 17:18 #82
SiwaGlowa: Jedynie kto tu upadł to ty na głowę.Giggs w drugim swoim meczu meczu grał jak równy z równym z znacznie mocniejsza reprezentacja Urugwaju.Ten mecz jedynie potwierdza klasę Giggsa
» 26 marca 2018, 17:23 #81
Stringer: @RedDevils4life
Ale mi właśnie chodzi o to, że nawet jak odniesie sukces z Walią to nie będzie oznaczało tego, że nadaje się do pracy w Manchesterze. Dlatego przytoczyłem przykład Van Gaala, który po rozegraniu bardzo dobrego turnieju z Holandią w Premier League sobie nie poradził.
» 26 marca 2018, 20:03 #80
RedDevils4life: Racja. Sam uważam, że reprezentacja nie jest żadnym wyznacznikiem. Tylko, że nasz zarząd będzie chciał pewnie trenerów z nazwiskiem a oni natomiast będą ściągali piłkarzy z nazwiskami. I tak się to koło zamyka. Moyes był z polecenia SAFa, LvG był jakimś nazwiskiem, Mou jest większym i świeższym od poprzednika, ale jak jemu nie wyjdzie to co dalej? Postawią na jeszcze większe nazwisko? Po prostu jest tak, że lata mijają i zarząd coraz to bardziej chce wrócić na odpowiednie miejsce. Wierzy ktoś w inicjatywę, że zatrudniamy Giggsa a on zbiera chłopaków z zaangażowaniem, stawia na wychowanków (patrz. kilku z nich już jest Rashford, TFM, McTominay) i tworzy z tego ekipę? No właśnie nie. Oczywiście, że większe transfery też muszą być, bez tego się nie obejdzie. Ale United trochę powoli zmierza w coś w stylu "tonący brzytwy się chwyta". Bo tak jak wyżej wspominałem, żeby postawić na takie rozwiązania to trzeba byłoby spaść w środek tabeli i po prostu stracić na uznaniu (patrz. Milan). Póki jest marka i reputacja to pewnie będziemy szukali wśród sprawdzonych menadżerów zamiast postawić na taką opcję jak Giggs.

Wiem, że ty mówisz o tym, że Giggs w kadrze nie zbiera doświadczenia takiego jak w klubie, ja trochę odbijam już od tematu. Ale nawiązuje do samej postaci Giggsa. Ogólnie o postawieniu na coś w postaci eksperymentu a jednak z korzeniami w tym klubie i wiedzą jak to ma funkcjonować. Ależ genialne byłoby widzieć Walijczyka na ławce u nas. Akurat jestem z tych co próbują przetłumaczyć innym działanie Mourinho i ewentualne możliwości dalszego prowadzenia United. Ale jakby się tak rozmarzyć to jest to piękna historia, aż chce się ją przeżywać.
» 26 marca 2018, 20:14 #79
ManchesterUtd: No fajnie by było, tylko patrzę na to jak Mourinho sie meczy z ta drużyna nigdy w karierze nie miał tylu problemów, nawet jak obejmował podłamany Real który nic nie był w stanie wygrać. Mam szacunek do Giggsa za bycie zawodnikiem, ale nie za bycie człowiekiem, bo to co robił poza boiskiem jest obrzydliwe i nie wiem czy pociągnie swoim charakterem resztę zawodników skoro nawet Mourinho ma problem.
Jedynym rozwiązaniem byloby uciąć pensje o polowe i niech walczą o wyższe, bo jezeli dostajesz wszystko co chcesz na wejściu to nie masz motywacji.
» 27 marca 2018, 07:48 #78
Cavron: Z ostatniej chwili! Będziemy mieć u siebie Polaka. Na razie w zespole rezerw, chodzi o 16-letniego Łukasza Bejgera. Niemniej fajnie, że w końcu kolejny z naszych rodaków zostanie Czerwonym Diabłem.
» 26 marca 2018, 14:58 #77
ManchesterUtd: Czy zostanie to zobaczymy był Glik w Realu był Salamon w Milanie żaden z nich sie nie przebił.
» 26 marca 2018, 17:08 #76
Ekspertinio: Ehh ten Pogba. Nawet Ferguson nie dał rady do niego dotrzeć, więc Mourinho tym bardziej nie znajdzie na niego sposobu. Jakby Paul miał poukładane w głowie to by się słuchał Sir Alexa i byłby kapitalnym zawodnikiem, ale on zamiast ciężko pracować i cierpliwie czekać na szanse to chciał podwyżki. W sumie chłopak znał swoją wartość i walczył o swoje i jeżeli wolał życie showmana niż piłkarza walczącego o złotą piłkę to dobrze zrobił, że odszedł do Juventusu. Jeżeli jednak zależało mu na tym, aby być jak najlepszym piłkarzem to źle pokierował karierą. Fergie widział w nim potencjał i chciał go zatrzymać. Boss wybiłby mu z głowy tańce i nowe fryzury, a tak niestety Francuzowi odbiło od nadmiaru gotówki i widzimy jaki jest.
» 26 marca 2018, 14:27 #75
Ronal: Pogba ma mentalność Neymara tzn. Musi być w centrum uwagi i musi być tym 'kluczowym' zawodnikiem. Gwiazdą swojego zespołu. Inaczej zacznie strzelać fochy. To świat ma się kręcić wokół Paula. Zawodnicy z tą mentalnością to także chociażby Cristiano. Prawdą jest, że są znacznie lepsi i bardziej wszechstronni zawodnicy na tej samej pozycji. Chociażby De Bruyne to prawdziwy skarb City i zawodnik który ma inny profil niż Pogba. Takiego kogoś nam trzeba. Pogba świetnie pasuje do zespołu i ligi w której może dominować. PL jest jednak zbyt wymagająca jak widać. W Juventusie gra była ustawiona pod Paula a w United on ma grać dla drużyny i to mu średnio wychodzi. Dlatego Herrera jest lepszym zawodnikiem na tej pozycji i w dodatku dobrze walczy w odbiorze.
» 26 marca 2018, 14:34 #74
Ekspertinio: Możliwe, że masz racje. Pogba zaczął grać wybitnie słabo od transferu Alexisa, pewnie jest zazdrosny, ze nie jest główną gwiazdą w zespole.
» 26 marca 2018, 14:38 #73
Ronal: Jednym słowem przebojowy - ale nie jest uformowany na solidnego piłkarza jak chociażby także Riyad Mahrez.
» 26 marca 2018, 15:00 #72
ManchesterUtd: Nie chciał podwyżki tylko chciał grac, Ferguson powiedział ze nie bedzie na ten moment, to odszedł.
» 26 marca 2018, 17:11 #71
Ekspertinio: Ja pamiętam, że chciał więcej grać oraz chciał więcej zarabiać.
» 26 marca 2018, 20:16 #70
Ekspertinio: Ja pamiętam, że chciał więcej grać oraz chciał więcej zarabiać.
» 26 marca 2018, 20:17 #69
SiwaGlowa: Najwyższy czas go sprzedać a na jego miejsce sprowadzić klasowych graczy.Przez dwa sezony zagrał raptem parę dobrych meczów.Reszta spotkań to albo średnio albo słabo.W meczach z czołówką to może zagrał przyzwoicie dwa spotkania.Gracz za 100mln a robi tyle co gracz za 30mln a może nawet mniej bo taki piłkarz to przynajmniej więcej by się starał Statystycznie z Pogba tracimy więcej bramek niż bez Pogby co dobitnie pokazuje że Francuz sabotuje nasza grę.Przez dwa lata w Mu miał więcej nowych fryzur niż goli i asyst.W Juve miał kolegów co odwołali za niego czarną robotę a i oczekiwania były mniejsze co do niego.Tutaj mial być liderem ale jak się okazało kompletnie nie wytrzymał presji i oczekiwań z nim związanych.Po prostu niewypał i błąd który trzeba szybko naprawić.
» 26 marca 2018, 14:06 #68
retibra: kto za Pogbe?
» 26 marca 2018, 14:16 #67
SiwaGlowa: A to już trener musi stwierdzić kto będzie mu do jego taktyki pasowal.Na razie tylko widać że Pogba mu kompletnie nie pasuje
» 26 marca 2018, 14:20 #66
retibra: ja tam trenerowi zabardzo nie ufam
» 26 marca 2018, 14:26 #65
Ekspertinio: Niby Mourinho chce Kroosa, ale czy to dobry wybór? Ja nie jestem zwolennikiem sprowadzania graczy z Realu, bo ci zawodnicy dużo osiągnęli w futbolu i brakuje im motywacji.
» 26 marca 2018, 14:30 #64
JasnaLiryka: Przecież trener jest do niczego.
» 26 marca 2018, 16:13 #63
KnabrnyGad: Mou naściągał piłkarzy, a nawet nie ma pomysłu na grę. Przypominam, że zaczynał od 3-5-2... Tu każdy piłkarz okazuje się niewypałem, bo ich potencjał jest maksymalnie hamowany. Jedynie Lukaku radzi sobie, ale gra stworzona jest pod niego... tylko po co wtedy Sanchez i co z Martialem? Każdy z zewnątrz widzi, że w klubie panuje chaos, nawet gdyby sprzedali Pogbę, to przy obecnym 'stylu' i 'pomyśle' na grę, nie ma na co liczyć z nowymi zawodnikami, co udowadnia przeszłość.
» 26 marca 2018, 17:09 #62
RedDevils4life: Jakie znowu 3-5-2? Testował to w towarzyskich i używał takiej formacji dostosowując się adekwatnie do rywala. Np Tottki, Rostów.
» 26 marca 2018, 17:35 #61
Me89v2: Easy come easy go
» 26 marca 2018, 13:56 #60
retibra: Powiedzenie "będzie jak z Pogbą" może nabrać dodatkowego znaczenia jeśli odejście paula stanie się faktem
» 26 marca 2018, 13:43 #59
RedRevolta: The Mirror haha dajdzie spokój, "pomęczymy" się jeszcze z Pogbą jeśli można to tak nazwać, ja Paula uważam za najlepszego środkowego pomocnika na świecie, teraz przechodzi prze ciężki okres i ludzie się go uczepili, Mou stawiając go ostatnio na ławke po prostu próbuje go też w jakiś sposób chronić i tyle, te śmieszne niby spięcia na lini Pogba Jose bawią mnie do łez, Paul odejdzie z klubu tylko i wyłącznie jeśli sam tego będzie chciał a nie, że my go sprzedamy aby mieć środki na "klasowe transfery" xd co jak co ludzie no ale biednym klubem to my nie jesteśmy, a trasnfery środkowych pomocników będą po to aby zastąpić Carricka i Fellainiego a nie Pogbe.
» 26 marca 2018, 13:28 #58
walentos: Skończy się tym że pod naciskiem mediów, kolegów , ekspertów Pogba weźmie się w garść i zamknie wam wszystkim usta. Może będzie to miało miejsce już w kolejnym spotkaniu dlatego nie wiem po co nakręcać karuzelę. Nie rozmyślajcie tyle nad jego odejściem bo was głowy rozbolą.
» 26 marca 2018, 13:27 #57
RuudVN: przy Maticiu nie gra dobrze
jak przechodzi na 10 to za mało daje w pressingu (Jessie i Sanchez najwięcej tam zasuwają)
może on był stworzony do 3-5-2 jak w Juve, miał dwóch defensywnych przy sobie i nie musiał biegać za piłką w ataku
» 26 marca 2018, 13:29 #56
walentos: Jak to przy Maticu nie gra dobrze? Przeciez do czasu urazu grał tylko przy Maticu i nie było meczu by nie miał bramki/asysty i byliśmy z nim w składzie bardzo pewnym siebie zespołem. Później dopadły go kontuzje, zawieszenia a teraz po przyjściu Alexisa nie potrafi się odnaleźć, mam wrażenie że to nie wina Matica a właśnie Sancheza.
» 26 marca 2018, 14:17 #55
SiwaGlowa: No właśnie na początku sezonu gdzie graliśmy z kandydatami do spadku.Pogba zawsze był dobry w biciu słabszych
» 26 marca 2018, 14:58 #54
Gunner01S: Haha. Sanchez winowajca bo Pogba sie poczul, ze nie jest najwieksza gwiazda.

Pogba gra tak jak gra bo gosc mentalnie jest zerem. Ma duze umiejetnosci, ale nie potrafi ich pokazywac nawet w co drugim meczu.
» 26 marca 2018, 15:19 #53
Stringer: Akurat Pogba w tym sezonie grał całkiem równo i dopiero po przyjściu Sancheza zaczął grać miernie. A że po Francuzie ewidentnie widać, że lubi być w centrum uwagi to bardzo prawdopodobne, ze zaczął strzelać fochy.
» 26 marca 2018, 16:19 #52
Gunner01S: O tym mowie. Gosc nie ma glowy na bycie najlepszym pomocnikiem na swiecie.
» 26 marca 2018, 16:48 #51
Gunner01S: Veratti,Rabiot,Modric,Vidal, Kante, Alli (chyba jednak zbyt ofensywny na 8), Matuidi.

Jezeli Pogba ma odejsc za takiego Verattiego czy Vidala bralbym w ciemno. Jezeli udaloby sie pozyskac jeszcze kogos pokroju Rabiota (ktory sam potrafi zdominowac srode pola) czy Dembele (kot straszny) to w ogole bym sie nie zastanawial.

Rzetelnosc Mirrora to dno i jezeli o czyms pisza to zazwyczaj jest odwrotnie, wiec nadal musicie sie uzerac z gwiazdeczka grajaca 8-10 dobrych spotkan zamiast miec kogos kto realnie wplywa na dominacje srodka polu pokroju Verattiego, Kante, Vidala itp itd
» 26 marca 2018, 13:18 #50
retibra: wezcie tego Pogbe i dajcie nam Wilshera
» 26 marca 2018, 13:22 #49
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.03.2018 13:29

Oj tam taki Arsenal od kilkunastu sezonów użera się z Wengerem i przyzwyczaił do niego fanów to i się z Pogbą przez pare tygodni pomęczymy ;)
» 26 marca 2018, 13:28 #48
retibra: wenger to zasluzona legenda i wiele osiagnol a Pogba narazie pajacuje i nie ma wielkich osiagniec
» 26 marca 2018, 13:31 #47
Gunner01S: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.03.2018 13:55

Czekaj. Ty porownales czlowieka, ktory wyciagnal Arsenal za uszy z dolku, przerobil na maszyne, ktora nie przegrala ani jednego meczu w calym sezonie Premier League, zdobyl 3-krotnie mistrzostwo, a pozniej w latach 2006-2014 utrzymywal klub w TOP4 praktycznie z zerowym budzetem transferowym? Wenger od 2k14/15 nie ma pomyslu na zespol i w lato, albo za rok opusci The Gunners.

Gosc na bank bedzie mial pod Emirates pomnik tak samo jak pilkarze, ktorzych wypromowal juz go maja (Henry,Bergkamp), a Ty go porownujesz do goscia, ktory gra 8-10 dobrych meczow w sezonie i w kwalifikacji kanadyskiej ma wiecej fryzur niz goli i asyst. Gratuluje inteligencji, wiedzy i blyskotliwosci.

Sprzedanie Pogby i zakupienie 2 zawodnikow z wyzej wymienionej przeze mnie listy to najlepsze co moze sie przydarzyc do srodka pola United.

Matic-Veratti-Dembele i juz masz jeden z najlepszych srodkow pola na calym swiecie. Z nierownym Pogba nigdy nie bedzie to mozliwe.

Co do Wilshere to tak samo jak Pogba 8-10 dobrych meczow (O ile calego sezonu nie jest kontuzjowany). Nie jest to zawodnik dajacy gwarancje tego, ze wejdzie i zmieni srodek pola o 180 stopni (Szpital natomiast moze zmienic w taki sposob)

Przyzwyczail? XDD
Kibice Arsenalu wynajeli prywatny samolot kosztujacy ponad 40k funtow zeby zaprotestowac nad tym co robi aktualnie Wenger. Na kazdej stronie moze zobaczyc Wenger Out, a kibice ostatnio pojawiaja sie w mniejsym gronie w ramach protestu.

Sytuacja tak zaniepokoila wlasciciela, ze wyslal tu swojego syna zeby wszystko zbadal. Mowi sie o tym, ze Tuchel juz jest pewny kontraktu i stanowiska w AFC. Jezeli to jest wedlug Ciebie przyzwyczajenie i nikt nic nie robi w tej sprawie to pozdro mordeczko
» 26 marca 2018, 13:52 #46
Gunner01S: Nie rozumiem tez czemu ciagle zaczynasz temat Arsenalu jak juz wiele razy pokazales, ze nie masz pojecia co sie dzieje w klubie.

Moj komentarz odnosi sie do korzysci plynacych ze sprzedanie Paula. Nigdzie nawet nie wspomnialem o AFC.
» 26 marca 2018, 13:57 #45
szpilman1990: Nie kilkunastu tylko 22
» 26 marca 2018, 14:01 #44
retibra: walentos nienawidzi AFC. a moim zdaniem kibice naszych klubiow powinni zyc w zgodzie bo to dwa najstarsze i najbardziej utytulowane kluby w angli
» 26 marca 2018, 14:02 #43
DevoMartinez: Skoro kibic afc wypowiada sie na tematy MU o ktorych rowniez nie ma pojecia to na tej samej zasadzie ktos od nas moze wypowaidac sie o twoim klubie. Proste.
» 26 marca 2018, 14:28 #42
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.03.2018 14:41

Dwa najbardziej utytułowane kluby w Anglii to Manchester United i Liverpool i jakoś ze sobą w zgodzie nie żyjemy.

Arsenal nawet trochę lubie ale nie lubie tego co się tam dzieje i postawy fanów którzy zadowalają się średniactwem które od wielu lat serwuje Wenger. Czas spojrzeć prawdzie w oczy i zauważyć że Papcio połowe swoich trofeów zawdzięcza Henryemu który ciągnął go za uszy i gdyby nie on to Wenger nie zdobyłby połowy swoich trofeów i nie różniłby się wiele od Dalglisha. Trafił mu się super grajek , tak samo jak Fergusonowi Ronaldo tylko że Ferguson bez Ronaldo potrafił się odnaleźć i utrzymał klub na szczycie a Papcio bez Henryego spadł na 4 miejsce.

Jeśli ktoś zmienił Premier League to był to bez wątpienia Ferguson który wydawał równie mało co Wenger i odnosił sukcesy regularnie na przestrzeni wielu lat , z wieloma zawodnikami a nie tylko z jednym składem :) Także daruj sobie wychwalanie Wengera bo od 14 lat nie powąchał poważnego trofeum co wydaje się być absurdalne biorąc pod uwagę jego staż w jednym klubie.

Wszystko to co piszesz o wyciąganiu klubu z długów , małych nakładach na transfery i innych rzeczach związanych z Wengerem to są bajki dla dzieci o których nikt po zakończeniu kariery Wengera pamiętał nie będzie bo nie potrafił tego przezwyciężyć i odnieśc sukcesu. To tak samo jak wychwalanie Pochettino że robi dobrą robotę w Tottenhamie. Co z tego skoro nadal nie potrafi wejść na szczyt i nie piszcie bzdur że to wszystko kwestia transferów bo Ranieri i Leicester dobitnie pokazali że tak nie jest.
» 26 marca 2018, 14:33 #41
Gunner01S: Ani razu wypowiadajac sie na tej stronie o United nie pokazalem, ze nie mam o czyms pojecia.

To tamtego typa juz naprawde nie mam sily bo pokazuje tak ogromna glupote, ze kluje w oczy.

Spojrz prawdzie w oczy. United od 5 lat jest "sredniakiem" w twoim mniemaniu. Konczyli najwyzej na miejscu numer 4 miejscu, ktore tak wysmiewasz. Mourinho wam mowi, ze to wasz poziom, a wasi kibice sa zadowoleni z jego roboty.

W Arsenalu wszedzie masz protesty przeciwko temu co w ostatnich latach robil Wenger. Kibice zbieraja petycje zeby wykurzyc Kroenke. Powiedz mi ktorzy kibice bardziej szukaja rozwiazania? Walczacy o zmiany w Arsenalu czy zadowoleni z Mou kibice United?

Nie, to nie bajki dla dzieci. Arsenal od 2006 splacal stadion. Przez glupote zarzadu bo nie bylo na to srodkow Arsenal nie mogl robic transferow na poziomie przez 12 lat. Utrzymanie Arsenalu w TOP 4 to ogromny sukces. Wenger sam wynalazl Thierryego i sam go wyszkolil na pilkarza jakiego znal caly swiat. Zawdziecza Arsenalowi nawet wiecej niz Arsenal zawdziecza jemu.

Co ma staz w klubie do sukcesow? Tzn w sumie sie zgodze bo Wenger mial tak 30x bardziej po gorke niz Mou, ktory po roku jeb*nia sie z Kroenke by po prostu odszedl i podziekowal, a klub by sie stoczyl.

Po raz kolejny jezeli nie wiesz co zrobil Wenger to nie mow, ze ktos mial wiekszy wplyw na Premier League.

Pochettino robi genialna robote w Tottenhamie i z klubu regularnie konczacego za TOP 4 zrobil taki, ktory przez wiekszosc czasu gral duzo lepiej od mistrza wloch. Zrobil klub, ktory regularnie konczy w TOP4. Zrobil to nie kupujac takiego Pogby za 100 mln :) Totki kupia jakiegos gracza z TOPU i jak nie sprzedadza Kane to realnie powalcza o mistrza.

Jestes hipokryta bo z jednej strony piszesz, ze Wenger wszystko osiagnal przez Henryego, a z drugiej wspominasz o Leicester, ktorego mistrzostwo bylo efektem genialnej dwojki: Mahrez i Vardy, a nie kunsztem taktycznym pana Ranieriego co udowodnil nastepny sezon i slabsza dyspozycja tej dwojki.

Nie, nie lubisz Arsenalu i nie sledzisz PL jesli sadzisz, ze kibice Arsenalu zadowalaja sie sredniactwem, a gdzie sie mylisz powiedzialem Ci juz wczesniej. Wenger to najwieksza legenda w historii kanonierow. Zdecydowanie wieksza od Henryego, ale jego czas nadszedl. Nie 10 lat temu, nie 15 lat temu,a tak 2-3 gdy mogl sobie pozwolic na zakup takiego Alexisa, ale nie mial pomyslu jak ulozyc zespol.

O tych rzeczach zapomna ignoranci tacy jak Ty. Jak widze nie umiesz sobie uswiadomic, ze klub moze miec problemy nie pod katem menadzera, a struktury i zarzadu (Arsenal 2k16 to 2k14)

Nie pisz wiecej o Arsenalu. Zachowaj sobie to co myslisz dla siebie bo co bardziej ogarniety fan kanonierow powie Ci, ze piszesz bzdury.

Czy o mnie ktos napisze w taki sposob? Jak na razie to zostaje tutaj obrazany tylko przez to, ze nie mam UTD w nicku.

Wytykam bledy jakie popelnia United (Alexis) czy Pogba, a jedyna odpowiedz jaka dostaje to:

HEHE Dobsze sze ten AFC sobie radzi z tym papa na czele hhehe 444. Tak to mniej wiecej wyglada.
» 26 marca 2018, 15:17 #40
Stringer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.03.2018 15:44

"Arsenal nawet trochę lubie ale nie lubie tego co się tam dzieje i postawy fanów którzy zadowalają się średniactwem które od wielu lat serwuje Wenger."
O czym Ty piszesz xD przecież co chwilę widzi się "wenger out", a fana Arsenalu, który chciałby pozostania Wengera praktycznie nie da się znaleźć.

"Czas spojrzeć prawdzie w oczy i zauważyć że Papcio połowe swoich trofeów zawdzięcza Henryemu który ciągnął go za uszy i gdyby nie on to Wenger nie zdobyłby połowy swoich trofeów i nie różniłby się wiele od Dalglisha."
Równie dobrze można napisać, że Mourinho drugie miejsce w lidze zawdzięcza De Gei (którego nie on kupił, w przeciwieństwie do sytuacji z Wengerem i Henrym). Więc gdyby nie De Gea to Mourinho niczym nie różniłby się od Dalglisha. W sumie to ci panowie mają podobny, nieatrakcyjny styl gry.
» 26 marca 2018, 15:41 #39
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.03.2018 16:56

"Gunner01S: Ani razu wypowiadajac sie na tej stronie o United nie pokazalem, ze nie mam o czyms pojecia."

No ja juz przy okazji innego wpisu Ci pokazałem, ze nie masz specjalnie pojecia skoro twoim zdaniem sprzedajemy Mate i Herrere a Moyes, van Gaal i Mourinho w sumie kupili 3-4 dobrych zawodników a reszta transferów klapy. Pomijąjąc, ze zawyzyles liczbe naszych transferów o jakieś 10. Wiec byłbym ostrozny z takimi deklaracjami, ze ani razu nie pokazałes ze nie masz o czyms pojęcia. :)
» 26 marca 2018, 16:55 #38
RedDevils4life: Ten znowu wrócił i wielbi Wengera...
» 26 marca 2018, 17:00 #37
Gunner01S: Nigdzie nie zniknalem. Nigdzie nie zaczalem tematu Wengera :)
» 26 marca 2018, 17:10 #36
Gunner01S: Sory, ale nadal mysle, ze tylko 3-4 z ostatnich 22 transferow United spelniaja oczekiwania.

Martial,Matic,Lukaku i mozesz dodac tu 4 nazwisko pilkarza, ktory wedlug Ciebie daje rade.

Nie zaliczam do tego grona Ibry (za krotko) i Pogby (za glupi i nie daje tego co mial dac)

Nadal uwazam, ze jesli Mata i Herrera beda grac tyle co do tej pory to zdecyduja sie odejsc. Nie mowie, ze musza. Rozwazaja w lato odejscie i mowilo o tym duzo dobrze poinfromowanych osob.
» 26 marca 2018, 17:18 #35
RedDevils4life: Nie zacząłeś, ale rozpisałeś się o nim jakbyś poza nim świata nie widział.
» 26 marca 2018, 17:20 #34
Gunner01S: Wystarczy miec odrobine mozgu i nie pisac, ze Arsenal meczy sie z francuzem 22 lata, a nie napisalbym ani slowa.
» 26 marca 2018, 17:29 #33
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.03.2018 18:11

1. United przez ostatnie 4 lata było średniakiem i mieli kiepskie wyniki tylko różnica polega na tym że w tym klubie robi się coś w kierunku poprawy sytuacji, 2x zmieniono trenera a teraz Jose wydaje się spełniać oczekiwania bo nikt w tym sezonie nie powie ze United na drugie miejsce nie zasługuje. Dobry bilans bramkowy, dobry bilans z top 6 grają skutecznie i konsekwentnie idą po 2 miejsce i duża w tym zasługa Jose a że jednemu czy drugiemu dzieciakowi nie podoba się styl to pretensje powinien mieć do zawodników i ich zaangażowania.

2. To są bajki dla dzieci, nie interesuje mnie stadion Arsenalu. Sprzedali nazwę szejkom i na pewno dostali za to kupę kasy, w dodatku mają najwyższe ceny biletów na wyspach. Dla przykładu w United Glazerowie zaciągnęli dług żeby kupić klub. Długu od czasu przejęcia United spłacają z tego co generuje klub i jakoś zawsze jak trzeba było wyłożyć kasę to inwestowali. W Arsenalu uparli się by wyjść na 0 a prawda jest taka że zadłużenie klubu ani trochę nie przeszkadza w jego sukcesach czego przykładem jest United.

3. "Totki kupia jakiegos gracza z TOPU i jak nie sprzedadza Kane to realnie powalcza o mistrza. " zapewniam Cie ze nie, Mourinho o tym ostatnio mówił że łatwo jest być na 2,3,4 miejscu, łatwo jest gonić lidera i tłumaczyć pod koniec sezonu że się nie udało. Wiele drużyn nie potrafi wyciągnąć ręki po mistrzostwo i będą wiecznie siedziec w top 4 i do takich zespołów zalicza się póki co Arsenal, Liverpool i Tottenham. Powiedzmy sobie szczerze czy w tym sezonie Tottenham mógł rozegrać coś lepiej niż rozegrał? Liverpool też rozgrywa najlepszy sezon od lat i skoro te dwie ekipy mając taką formę męczą się z przeskoczeniem United które co jakiś czas łapie dołek i notuje jakąś głupią porażkę z własnej winy to oni nigdy nie będą ekipami na miarę mistrza. My gdy uzupełnimy 2-3 dziury w składzie to mamy realną szansę grać w przyszłym sezonie jak na początku tego sezonu gdy szliśmy z City jak równy z równym.

4. Mistrzostwo było przede wszystkim zasługą Ranieriego który potrafił zawodników przez cały sezon motywować podczas gdy reszta świata mówiła im że spuchną a jeśli chodzi o zawodników to wyróżniłbym więcej nazwisk (Schmeichel , Maguire, Kante), Myślisz że czemu pół roku po zwolnieniu Ranieriego władze Leicester padły przed nim na kolana prosząc by wrócił? Swoje braki wiedzy próbujesz usprawiedliwiać tym że jestem hipokrytą to się lepiej przygotuj bo kolejny raz się ośmieszasz.

Stinger nie porównuj Henryego do De Gei bo czym innym jest wynik ustalić a czym innym go obronić. Z samych parad De Gei punktów byśmy nie nabili. Gdyby zamiast De Gei postawić Romero to ilość straconych bramek zbytnio by się nie różniła. Henry ładował 30-40 bramek na sezon często samemu ustalając wynik meczu samotnymi rajdami i nie znalazłbyś zawodnika który mógłby go wtedy zastąpić.
» 26 marca 2018, 18:07 #32
walentos: Nie opowiadaj mi że Arsenal nie miał przez lata klasowych zawodników. Van Persie, Henry, Sanchez, Fabregas, Nasri, Sagna, Song, Podolski i wielu wielu innych. Problemem Arsenalu było jednak to że wystarczyło pomachać Wengerowi kasą przed nosem i on ich z pocałowaniem ręki oddawał nawet nie próbując ich zatrzymać bo uważał że wyszkoli sobie kolejnych młodzików i tak było w kółko. To dlatego Arsenal zamiast być klubem w którym odnosi się sukcesy stal się dla wielu zawodników tylko szkółką i miejscem w którym można się otrzaskać w jednej z większych angielskich ekip po czym odejść gdzieś gdzie się odniesie sukces.

Zaczęło się chyba od Henryego, wtedy każdy zobaczył że z Arsenalu można wyciągnąć największą gwiazdę, ikonę klubu i ulubieńca trenera który go ukształtował. Sam sobie odpowiedz kto jest sprawcą takiego stanu rzeczy.
» 26 marca 2018, 18:22 #31
RedDevils4life: Henry został znaleziony przez scoutów a nie przez Wengera a początkowo słabo oceniali jego umiejętności. Taki szczegół istotny w umiejszaniu pracy tych ludzi.

Maguire to nie jest człowiek Ranieriego a tym bardziej z mistrzowskiego sezonu. A co do Tottenhamu to Pochettino prowadzi fajną politykę transferową i jeszcze lepszą grę pod jego wodzą pilkarzy Kogutów. Stopniowo zdobywają doświadczenie w LM. Ale co do krajowego podwórka to może się okazać, że bez wydawania większych i konkretniejszych sum nie wejdą na wyższy poziom.
» 26 marca 2018, 18:25 #30
Gunner01S: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.03.2018 18:40

Nie, Henry nie zostal znaleziony przez skautow. Wenger znalazl go juz w Monaco, a namowil go gdy lecieli tym samym samolotoem, a Wenger byl juz menadzerem The Gunners. Nie pisz jak nie wiesz po raz kolejny. Henry byl skrzydlowym. To Wenger przerobil go na napastnika i uksztaltowal. Nikt nie umniejsza pracy skautow, a Wy umniejszacie prace Wengera.

Van Persie, Henry, Sanchez, Fabregas, Nasri, Sagna, Song. Arsene sam wyrobil ich marke. Nie mial szans ich zatrzymac ignorancie bo na tym polegala polityka Arsenalu, ze mieli robic nowe mlode gwiazdy i wyciskac z nich hajs. Myslisz, ze Arsene chcialby ich sprzedawac?? Serio??
Typie nie mam do Ciebie slow bo twoje komentarze sa na poziomie zera.

Nie zauwazyles, ze przed Henrym odszedl Vieira, Bergkamp czy Pires? Ljungberg? Cambpell? Zakonczyla sie era w Arsenalu, a Henry odszedl bo chcial wygrac LM. Zobacz jak mala ilosc goli i wystepow zaliczyl w swoim ostatnim sezonie na The Emirates. Mial problemy z kontuzjami. Mial 30 lat. Ostatni dzwonek na wygranie czegokolwiek. Arsenal nie mogl mu zagwarantowac nic wiecej oprocz tego, ze sprobuja.

Sprawca tego stanu rzeczy jest idiotyczny zarzad nie potrafiacy obliczyc, ze jak zbuduja stadion bedzie im brakowac pieniedzy. Mowilem Ci to wiele razy, ale Ty chyba jestes za glupi albo nie masz umiejetnosci czytania ze zrozumieniem. Na ten komentarz wyzej to nawet mi sie nie chce odpowiadac bo tyle glupot ile tam napisales to szczerze skale wy*ebalo.
» 26 marca 2018, 18:39 #29
welllone: Gunner01S pierwsza osoba która przypomni Wam, że sir Alexa nie ma już w United i uwaga od 4 lat Arsenal kończył ligę nad Manchesterem United. Kibice Diabłów żyją przeszłością. Jednocześnie ten sam Gunner01S zapomina gdzie w tym sezonie jest Arsenal i żyje przeszłością.
Te ostatnie 4-5 lat to był jego moment chwały. Niczym kanonier dumnie stojący za swą armatą po wygranej wojnie secesyjnej, Gunner01S wiwatuje bycie Arsenalu nad United. Co tam zwycięstwo w BPL, liczy się bycie nad United. Nasze to puchaty pocieszenia, Arsenal wygrywał arcyważny FA CUP 3 razy w tym czasie.
Zarząd Arsenalu zły i okrutny, ale zarząd United powołujący Moyes-a i jego zgraję oraz potem LvG (który plan jakiś miał ale mu nie wyszło) zły nie jest, bo na transfery rzucali i mieliśmy stadion (duży).
W innym wątku mi nie odpowiedziałeś na całkiem szczere i poważne pytanie. Jak zostałeś kibicem Arsenalu? Każdy kibic pamięta swój moment zauroczenia i potem zostania świadomym kibicem jeśli nie nastąpiło to w tym samym czasie.
Opowiedz nam swoją historię.
» 27 marca 2018, 01:09 #28
Gunner01S: Mecz z Realem Madryt w LM i rajd Thierryego Henryego przez pol boiska mijajac graczy Realu jak tyczki. Bylem wtedy bardziej neutralnym kibicem i nie mialem dostepu do internetu przez co mecze ogladalem tylko na jedynce/polsacie i w telegazecie. Bylem przez pol roku sezonowcem do momentu finalu z Barcelona, ktory sledzilem juz jako fan The Gunners.

Jak dorwalem internet to obejrzalem bardzo duzo meczow Arsenalu z przeszlosci i prawie wszystkie z sezonu 03/04. Zaczalem kibicowac Arsenalowi w ostatnim sezonie ery Highbury i poczatku Emirates. Nie obejrzalem do 2k14 zadnego trofea Arsenalu. Nadal nie zadowala mnie 2 miejsce i 1/8 LM. Pomimo tego, ze nie rozumialem wtedy dlaczego AFC nie kupuje gwiazd i czemu takowe sprzedaje. Na szczescie w pore zaczalem czytac ksiazki i poszerzalem wiedze o AFC jak i calej lidze. Teraz juz na kazdej stronie mozesz przeczytac dlaczego tak wygladal Arsenal wlasnie w tych latach wystaczy wpisac podstawowe frazy.

Ty naprawde uwazasz, ze United ma zly zarzad? Moyes zostal powolany przez Sir Alexa Fergusona i mialbyc kontynuacja jego historii. Co zrobili zle? Uszanowali wole Sir Alexa i pokazali wielki szacunek do jego osiagniec. LVG zajal 3 miejsce na mistrzostwach swiata z bardzo srednia Holandia. Nie dziwie sie, ze United chcialo go zatrudnic. Ten sam zarzad daje setki milionow na transfery, a to nie przeklada sie na najwazniejsze trofea. Mimo wszystko pompuja kase. Ty to porownujesz do zarzadu Arsenalu? Prosze Cie czlowieku nie badz zarowno smieszny jak i zalosny.

Nigdzie nie wiwatuje, ze Arsenal konczyl nad United. Wy jestescie hipokrytami mowiacymi, ze United w ostatnich 4 latach byl lepszy od Arsenalu. Nadal jestem Wenger Outowcem, a was zadowala Mou 2 miejsce i 1/8 finalu (Arsenal aka 2015/16). Czy widziales zeby jakis fan Arsenalu sie cieszyl i nie chcial zwolnienia Arsene. Nie chcial zmiany zarzadu? Obudz sie.

Zyje przeszloscia? Czy w ktoryms momencie Ci napisalem, ze jestem usatysfakcjonowany z tego co robi Arsenal? Jak ja na tej stronie pisze o Pogbie i srodku pola United, a w odpowiedzi dostaje, ze Arsenal to zassysa w sumie i tyle. Nie macie pojecia o tym co sie dzieje w klubie od strony strukturalnej czy nawet jak napisales nie masz pojecia o manifestach fanow przeciwko Wengerowi i Kroenke.

Nigdzie nie wywyzszam sie 3-krotnym wygraniem FA Cup bo uwazam, ze to fajny dodatek, DODATEK do jakiegos waznego trofeum. Wy zwyciestwa Mou w LE,Tarczy Wspolnoty i Pucharu Ligi liczycie jako tryplet XDD

Nie, nie zapominam gdzie jest Arsenal. To Wy zapominacie o tym, ze stan rzeczy taki jaki jest w Arsenalu skonczy sie po sezonie. Arsenal kadrowo jest na poziomie United. Wenger od 2014 roku nie ma pomyslu i sam nie wie co robi zle. Dlatego The Gunners tak wygladaja w tym sezonie. Do klubu zostal skaut Borussi, ktory juz sciagnal na Emirates Aubameyanga (ktory, bez formy juz ma 25 bramek w tym sezonie i powoli rozkreca sie w AFC) i zamienil Alexisa na Mikiego (chyba wiecej z chilijczyka sie nie dalo wyciagnac). Arsenal pierwszy raz od wielu lat bedzie mial dyrektora sportowego. Jezeli nawet Wenger zostanie to pierwszy raz od 2014 roku bedzie pomysl na okienko transferowe.

Wyjasnij mi gdzie sie myle, a chetnie i z pelna przyjemnoscia odpowiem na twoj komentarz, ktory nadal bedzie pokazywal brak wiedzy o moich wpisach jak i calym AFC.
» 27 marca 2018, 21:27 #27
welllone: "Arsenal kadrowo jest na poziomie United"
Gunner01S
Gunner01S
wstawaj ze..... się
» 27 marca 2018, 21:56 #26
Gunner01S: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.03.2018 22:14

Nie, nie zesralem sie.
CechYoung, Koscielny>Smalling, Bailly>Mustafi,Valencia>Bellerin
Xhaka< Matic Pogba Laca, Ozil>Mata, Lukaku=Aubameyang (tu ciezko powiedziec)
» 27 marca 2018, 22:13 #25
welllone: Jeszcze zabrakło Ci DDG, Martial, Sanchez, Rashford, Lingard, Jones Romero.
Fakt porównywalne składy mamy XD
» 29 marca 2018, 08:46 #24
walentos: On tak jak to kibic Arsenalu , wszystko widzi połowicznie, dobrze ze Cecha nie porównał do Romero a Xhaki do McTominaya :)
» 29 marca 2018, 11:58 #23
retibra: Jak Pogbiasz się nie ogarnie to trzeba sprzedać póki coś wart. ja mam nadzieje ze jeszcze odpali albo po zmianie trenera już że będziemy z niego mieli sporo pożytku, alenajlepiej to zeby szybko wzial s ie w garść, na mundialu nie obchodzi mnie jak zagra byle przyszly sezon jak zostanie mial dobry
» 26 marca 2018, 12:28 #22
levybike: Ja uważam, że nowy trener mózgu mu nie ożywi, takich cudotwórców chyba jeszcze nie ma. Brak inteligencji Pogby, to jest problem drużyny jak i jego samego - przede wszystkim.
» 26 marca 2018, 12:30 #21
Sancho: To chyba moment żeby Scholes kolejny raz wrócił uratować nasz środek
» 26 marca 2018, 12:28 #20
levybike: Keane także, Butt na ławkę ;-)
» 26 marca 2018, 12:29 #19
levybike: Na dobrą sprawę, powraca koszmar ostatnich wielu lat United, czyli całkowity brak środka pola. O ile Matić jest zawodnikiem bardzo dobrym i godnym zastępstwa Carricka, to reszta zawodników niekoniecznie. Herrera jako zastępstwo jest ok, ale czy był to kiedyś zawodników world class, który rozdaje karty w meczu? Brak dobrego strzału z dystansu, brak rozegrania i przeglądu pola. Walki jednak nie można mu odmówić, szkoda, że tak często tylko łapami macha, trochę to takie infaltywne. Co do Pogby, to sami wszyscy widzą co zaczyna się dziać, piłkarz obrał kurs jakim kiedyś podążał Mario Balotelli. Umiejętności Pogba mie wielkie, co z tego, jak inteligencji brak. Nie mówię o zaangażowaniu, walce i dyscyplinie, tego szkoda komentować. Carrick oraz Fellaini odchodzą (Carrick niestety, Fellaini stety). Zostaje McTominay, który na ławkę może być, może akurat kiedyś odpali. Zostajemy z ogromną wyrwą w środku pola. Skoro Pogba ma zostać sprzedany - a wydaje się, że jest to realne, bo temu zawodnikowi nie można zaufać i budować drużyny wokół niego, Carrick i Fella odchodzą w ich miejsce potrzeba jest zakupu 3 zawodników - naprawdę będzie ciężko.
» 26 marca 2018, 12:22 #18
Klimaa: Wymagamy od niego więcej i na pewno gra poniżej oczekiwanego poziomu jednak na sprzedaż niekoniecznie. Być może Mourinho inaczej musi do niego przemawiać - to jest zbyt dobry zawodnik a jednak diametralnie obniżył loty (praktycznie od momentu transferu do MU). Miewał przebłyski jak na początku tego sezonu ale potem już tylko w dół..
» 25 marca 2018, 20:24 #17
Lokator23: Fakt ze Pogba ostatnio nie daje nic United. Ale nie pozwolilnym Mourinho nikogo sprzedac ani kupic. Nie wiem jak bardzo bym sie staral uwiwrzyc w sukces Mou na Old Trafford to ciezko mi to przychodzi. Dlugo w niego wierzylem ale ostatnie miesiace plus odpadbiecie z lm i tu (glownie chodzi o sam styl w jakim odpadlismy) i te durne wypowiedzi sprawily ze calkowicie stracilem wiare w tego zadufanego w sobie buca. Zwolnijmy Mou zatrudnijmy kogos mlodego z wizja i polotem na lata a nie kolejnego wypalonego managera
» 25 marca 2018, 14:17 #16
Fenek: Moim zdaniem to bujdy, ale jeśli jednak coś by było na rzeczy. To Pogbę będzie łatwo zastąpić bo on po prostu gra słabo. Inna sprawa, czy Kroos jest na prawdę lekiem na naszą słabą grę w pomocy?
» 25 marca 2018, 13:23 #15
RedDevils4life: I karuzela rozkręcona. Do końca letniego okienka będą same newsy pod tytułem "Nie ma żadnego konfliktu" a zaraz po nich "Pogba gotowy odejść". Miłego czytania.
» 25 marca 2018, 12:50 #14
braku: Wole duet z psg.
» 25 marca 2018, 11:53 #13
sirtomas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2018 11:24

Niestety ,,czym skorupka za młodu nasiąknie tym na starość trąci'' tak jest z Pogbą i on się mentalnie nie zmieni!
» 25 marca 2018, 11:23 #12
Cavron: Jeśli pożegnamy Francuza to wyjdziemy na klub beznadziejny w kwestiach finansowych. Kiedyś odszedł za darmo, wrócił za ponad 100 milionów euro. Gra najczęściej na średnim poziomie i odszedłby za jakieś 80 milionów. Będziemy traktowani jako klub "kup drożej- sprzedaj taniej" i inne zespoły będą to wykorzystywać.
» 25 marca 2018, 11:05 #11
dlabigt23: Rozumiem sprzedaz Pogby bo nawet jesli wroci do formy i bedzie dobrze gral to i tak raz na jakis czas cos mu odwali . To jest juz taki typ czlowieka ze bardziej skupia sie na pierdołach niz ważniejszych rzeczach . Dlatego jestem za jego sprzedaza . Jesli jednak chodzi o Kroosa to niechcialbym tego zawodnika tutaj ... niewiem czemu ale nie jestem przekonany co do niego . Juz wolalbym bardziej Vidala tutaj sciagnac a wyjdzie taniej .
» 25 marca 2018, 10:55 #10
mikon70: Mam nadzieje ze do tego nie dojdzie. Jak pogba przestanie pajacowac i wróci do formy. To wtedy jest świetnym zawodnikiem bez którego nie wyobrażam sobie składu
» 25 marca 2018, 10:54 #9
sirtomas: Kros 3 lata starszy i 30 mln droższy, Real to umie wyceny robić :),skoro Pogbuś jest taką gwiazdą to powinien co najmniej tyle samo kosztować
» 25 marca 2018, 10:46 #8
sirtomas: Myślałem,że to o Pogba chodzi a to o Warana -mój błąd
» 25 marca 2018, 19:02 #7
Foster: Mourinho jest idealnym trenerem do prowadzenia tego barana... jak nie on to nikt tego chłopczyka nie utemperuje
» 25 marca 2018, 10:45 #6
wrobel1992: Jego się chyba nie da utemperować. To jest na zasadzie „męskiego focha”. Musi być jak Pogba chce, bo weźmie zabawki i pójdzie do domu. Taka dziecinada:/
» 25 marca 2018, 13:31 #5
karolmanu3: carrick fellaini odejda na bank, herrera niewiadomo. zostaje matic i mctominay. iks de.
pogbus nie odejdzie:) mimo wszytsko licze na milinkovic-savic :) kroos to w ogole petarda.
» 25 marca 2018, 10:45 #4
RememberMe: Opcje są dwie:
1. Odchodzi Pogba, zostaje Mourinho,
2. Odchodzi Mourinho, zostaje Pogba.
Nie wyobrażam sobie kolejnego sezonu współpracy obu panów, a do tego Paul nie pasuje do formacji preferowanej przez Jose, czyli 4-2-3-1, gdyż jako defensywny pomocnik za słabo gra w obronie, a jako ofensywny pomocnik jego gra wygląda po prostu źle. Także sprzedaż Pogby za ponad 100 milionów EURO uważłbym za dobry ruch, jednocześnie kupując Kroosa, Milinkovicia-Savicia czy Verrattiego. Wtedy nasza kadra byłaby dość kompletna. No chyba, że jeszcze ten prawy skrzydłowy, bo Mata jednak na tę pozycję nie jest wyjściem optymalnym, Rashford to samo, a Sancheza nominalną pozycją stanie się jak podejrzewam ofensywny pomocnik, tylko musi zgrać się z zespołem. Biorąc pod uwagę to, że zostaje Mourinho, odejdzie Shaw więc lewa obrona to kolejna pozycja wymagająca wzmocnienia. Na prawą mamy Valencię i Younga, którzy mają ponad 32 lata.
» 25 marca 2018, 10:44 #3
eMGieKa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2018 10:42

Kim my będziemy grać w srodku pola? XD fellaini ma odejsc,carrick emerytura,herrera ma zgode na odejscie,pogba moze zostac sprzedany xd
» 25 marca 2018, 10:41 #2
sirtomas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2018 10:48

Tymi co przyjdą za nich
» 25 marca 2018, 10:47 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.