Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Konferencja Mourinho przed meczem z West Bromwich

» 15 grudnia 2017, 15:38 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Jose Mourinho w piątek spotkał się z dziennikarzami na konferencji prasowej poprzedzającej spotkanie z West Bromwich Albion. Mecz z The Baggies na The Hawthorns odbędzie się w niedzielę o godzinie 15:15.
Konferencja Mourinho przed meczem z West Bromwich
» Jose Mourinho w piątek spotkał się z dziennikarzami przed meczem z West Bromwich
Mourinho na konferencji odpowiadał na pytania na temat najbliższego rywala Manchesteru United, ale także mówił o styczniowym oknie transferowym. Oto kluczowe punkty rozmowy Portugalczyka z dziennikarzami.

SYTUACJA KADROWA
Jose Mourinho potwierdził, że po meczu z Bournemouth nie ma nowych urazów w zespole. Operacji kostki będzie musiał natomiast poddać się Eric Bailly.

DOŚWIADCZONY RYWAL
Mourinho spodziewa się trudnej przeprawy z West Bromem. W The Baggies mamy obecnie nowe rozdanie po tym jak Tony’ego Pulisa zastąpił niedawno Alan Pardew. – West Brom zdobywało wiele punktów w ważnych meczach z Tonym. Myślę, że zebrał bardzo dobry skład, wielu doświadczonych zawodników, grających fizycznie, którzy są przyzwyczajeni do gry w Premier League. Mają know-how i dużo doświadczenia. Skład jest dobry, piłkarze są dobrzy, na stadionie jest entuzjazm, więc mecz będzie trudny – powiedział Mourinho.

DOROBEK PUNKTOWY
Manchester United po 17. kolejkach ma na swoim koncie 38 punktów. W 10 ostatnich sezonach taki wynik dawałby drużynie Portugalczyka fotel lidera. Mourinho patrzy jednak na to inaczej: – Jesteśmy na drugim miejscu. W innych sezonach taki dorobek dawałby pierwsze miejsce, to prawda, ale jesteśmy drudzy. Tam właśnie jesteśmy. Nie jesteśmy pierwsi, nie jesteśmy trzeci. Jesteśmy drudzy i tak jak od zawsze powtarzam: podchodźmy do wszystkiego mecz po meczu, jeden mecz naraz. Zobaczymy pod koniec sezonu ile punktów będziemy mieć i na którym miejscu skończymy.

ŻYCIE JAK W MADRYCIE?
Mourinho zapytany o to, czy swój trzyletni okres w Realu Madryt może porównać do obecnej sytuacji w Manchesterze United, odpowiada: – Kiedy przechodziłem do Realu, to byliśmy w trudnej sytuacji: brak tytułu mistrza od wielu lat, brak pucharu krajowego od wielu lat, brak ćwierćfinału Ligi Mistrzów. Było ciężko, ale jednocześnie dobrze. To było dobre dla mojego rozwoju w roli menadżera. Zawsze staram się to robić.

TRZYLETNI PROJEKT
– Wiedziałem, że w Manchesterze United nie czeka na mnie łatwa praca. Miałem już takie doświadczenia wcześniej. Idziesz do klubu z ogromną historią, gdzie ludzie patrzą na historię, a nie na chwilę obecną. Oczekiwania są ogromne, a praca jest trudna. Miałem już jednak to doświadczenie wcześniej z innymi klubami, więc nie jest to dla mnie nowa sytuacja.

STYCZNIOWE TRANSFERY
– Jeśli możesz kupić piłkarza w styczniu, którego chciałeś w czerwcu lub lipcu, to jeżeli pojawia się szansa, to wspaniale. Ale to wszystko.


TAGI


« Poprzedni news
Mourinho: Decyzja zapadła, Bailly przejdzie operację
Następny news »
Wenger: Manchester United nie pytał o Oezila

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (24)


Diabelred: Jesli ktos przed tym mecze uwazal, ze City jest faworyzowane(doliczony czas gry) przez sedziow w tym sezonie, no to ten mecz jest tego calkowitym zaprzeczeniem patrzac na brak 2 czerw dla Tottenhamu no i odgwizdany spalony przy sytuacji ze Sterlingiem.
» 16 grudnia 2017, 20:03 #23
ferdas: Akurat epizod w Madrycie wypadałoby z jego strony przemilczeć. To hańbiące mieć wpisane w CV: Real Madryt. A oprócz tego może być.
» 15 grudnia 2017, 19:40 #22
emil1986x: Griezman byłby ciekawym transferem ale ja liczę na ozila koleś sprawdzony w lidze i kreuje bardzo wiele sytuacji ale Griezman byłby lepszy do Mou bo ozil nie nadaje się na defensywny styl gry :P
» 15 grudnia 2017, 18:38 #21
duncaneedwards: ostatnie zdanie jest interesujace:D
» 15 grudnia 2017, 16:41 #20
Kamcio01: Zgadzam się , ale chodziło o Griezamnna czy Bale ciekawe
» 15 grudnia 2017, 17:04 #19
walentos: Podgrzewa spekulacje :)
» 15 grudnia 2017, 17:50 #18
GoForWin: @Kamcio01
Bale?! Nie no, nikt nie jest na tyle głupi, by kupił tego "twardziela", a zwłaszcza za te pieniądze, jakich sobie zażyczył Perez.
» 15 grudnia 2017, 21:05 #17
Amilslin: "Kiedy przechodziłem do Realu, to byliśmy w trudnej sytuacji: brak tytułu mistrza Anglii od wielu lat" Chyba wkradł się błąd :)
» 15 grudnia 2017, 16:04 #16
matheo: Z rozpędu! :) Dzięki bardzo, poprawiłem.
» 15 grudnia 2017, 16:17 #15
Samuelikson: Co do ciągłego gadania o transferach:

Lukaku - 9 goli w PL - 75 mln funtów
Rooney - 9 goli w PL - był w klubie

Na plus można jedynie Lukaku dopisać 2 asysty w meczu z City. Zresztą w meczu z Bournemouth też był bliski asysty w naszym polu karnym.
» 15 grudnia 2017, 15:48 #14
KSPR2017: Wyjdź. A tak swoją drogą to uważam, że administracja powinna banować nie tylko za agresywne i wulgarne komentarze, ale też za głupie jak ten. Co o tym myślicie?
» 15 grudnia 2017, 16:02 #13
vieeeri: Stary rozumiem, że liczby mówia jedno, ale gdybys obejrzal wszystkie mecze United w tym sezonie zobaczylbys ile on ma asyst drugiego stopnia i jak skupia na sobie uwage. Oczywiscie mam swiadomosc, zmarnowal kilka patelnii w tym sezonie (niczym Ibra w ubieglym), ale niedostrzeganie jego pracy dla druzyny jest nie fair. To jest gosc Mourinho, ktory walczy, wraca do obrony, czasem wypali z asysta dla rywala, ale takich Mou zawodnikow ceni.
» 15 grudnia 2017, 16:10 #12
GoForWin: @KSPR2017
Heh, wtedy trzeba by było wyrzucić 3/4 użytkowników :D
» 15 grudnia 2017, 16:15 #11
WiemWszystko: Roo strzelał bramki "z gry" w 4 na 17 spotkań. Lukaku strzelał bramki w 8 na 17. Z 9 bramek Roo strzelił 2 z karnych, Lukaku żadnej. Dodatkowo Lukaku ma 4 asysty, a Roo ma 1. Lukaku ma duży wpływ na naszą grę, i wykonuje dużą pracę, szczególnie w tych ciężkich meczach, w których nie ma Pogby.
» 15 grudnia 2017, 16:26 #10
DevoMartinez: Niech strzela Roo jak najwiecej. U nas na 9tce sie nie odnalazlby.
» 15 grudnia 2017, 16:52 #9
jassaj: To smutne, że zaraz zaczną się lamenty nad stratą Roo, czyli przypomnijmy, nad człowiekiem, który w maju był dla większości tutaj grubą świnią, wypalonym staruszkiem, pasożytem, jak to parę bramek może zmienić zapatrywanie na człowieka kiedy gra w innym klubie a jak 250 może mało znaczyć jak jest pod ręką
» 15 grudnia 2017, 17:10 #8
walentos: Ja pisałem że Roo w Evertonie odżyje i zacznie strzelać tak że będą chcieli by wrócił.
» 15 grudnia 2017, 17:52 #7
walentos: Wyśmiewano mnie wtedy od obrońców Rooneya :)
» 15 grudnia 2017, 18:01 #6
Jasnowidz: Moze jednak lepiej będzie jesli Lukaku nie będzie wracac do obrony... city...
» 15 grudnia 2017, 18:09 #5
walentos: Zgadzam sie, traci później za dużo sił na sprinty z własnego pola karnego przy kontrach.
» 15 grudnia 2017, 18:22 #4
RedsFan: Vieeeri ma racje co jak co Lukaku troche rozczarowuje jako napastnik acz kolwiek i tak sporo strzela i mega duzo pracuje stara sie jak moze nie wolno go skreslac odrazu jak mu nie idzie.
» 15 grudnia 2017, 19:43 #3
Samuelikson: Ziomek, który założył konto 3 tygodnie temu będzie mnie (prawie 8 lat na DP) banował za komentarze... Pozytywnie :P

Poza tym panowie: ja nie napisałem, że Lukaku jest słaby. Jest dobry ale pytanie jak chcemy wrócić na mistrzowską drogę - od kilku lat łądujemy setki milionów funtów a okazuje się, że gracze zwerbowani za SAFa nie ustępują tym, na których trzeba wywalić grube miliony: Jones, Smoła, teraz zwłaszcza Young, Carrick w tamtym sezonie... Pomijając fakt, że Rooney akurat słynął z tego, że też wracał się do obrony, walczył w defensywie i potrafił biec przez całe boisko by odebrać piłkę przeciwnikowi we własnym polu karnym.
Może i żyję przeszłością ale 5 czy 10 lat temu ten zespół hipnotyzował pewnością siebie, ambicją, nieustępliwością. Jak graliśmy z City w 10 i przegrywaliśmy kilkoma bramkami to i tak non stop atakowaliśmy. Przegrywając z Chelsea 3-0 potrafiliśmy wyrównać na 3-3. Czy dzisiaj takie rzeczy byłyby możliwe?

Oby transfery wreszcie wypaliły i Manchester będzie znów coś znaczył. Póki co to 5 sezon po SAFie i ciągle słyszymy od kolejnych trenerów, że trzeba kupować, kupować, kupować. Mou już sporo nakupił a już są newsy, że w styczniu znowu by kupował.

Mój post nie miał na celu krytyki Lukaku - postawiłem tylko pewien problem/kwestię - czy wydawanie setek milionów funtów rzeczywiście jest sposobem na powrót na tron. Obym w przypadku Lukaku się mylił - póki co jednak sprawia wrażenie jakby nie dźwigał presji. Nie jest nowością, że miał słabe wyniki w meczach z mocniejszymi klubami, może to był właśnie przejaw tej tendencji. Zobaczymy za jakiś czas czy w przypadku Lukaku 75baniek to był dobry wydatek.
» 15 grudnia 2017, 23:54 #2
walentos: Samuelikson dzisiejszemu Manchesterowi United tylko 4 drużyny potrafiły strzelić 2 bramki w meczu. Dzisiejszy Manchester United jeśli przegrywa to różnica jednej bramki. Zmierzam do tego Mourinho zaczął budowę zespołu od tylu. Zbudował najlepsza obronę w lidze i ta formacja wyglada lepiej niż za moyesa i van gaala razem wziętych. Nawet Ferguson nie potrafił tak bronić.

Co do ofensywy to może nie jest ona jeszcze tak pewna siebie i konsekwentna jak za SAFa ale przecież wszyscy widzimy jakie braki mamy na kluczowych pozycjach. Mou jasno powiedział przed sezonem ze w okienku brakło mu sprowadzenia jeszcze jednego zawodnika i chyba nikt nie ma wątpliwości ze chodziło o prawe skrzydło. Nie jego wina jest tez to ze Miki tak znacząco obniżył loty ze trzeba szukać mu zastępstwa na 10. Jestem pewien ze dwa udane transfery skrzydłowego i 10 odmienia nasza grę i atak będzie trząsł liga mimo ze już obecny bilans + 25 goli jest zadowalający.
» 16 grudnia 2017, 06:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.