Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Jose Mourinho chce więcej pieniędzy na transfery

» 7 listopada 2017, 08:45 - Autor: matheo - źródło: MEN
Jose Mourinho oczekuje większego wsparcia ze strony działaczy Manchesteru United na rynku transferowym – informuje dziennik Manchester Evening News.
Jose Mourinho chce więcej pieniędzy na transfery
» Jose Mourinho od czasu objęcia posady menadżera Manchesteru United wydał na transfery 285 milionów funtów
Portugalski menadżer chce większych funduszy od właścicieli Czerwonych Diabłów, które będzie mógł przeznaczyć na wzmocnienia składu.

Mourinho od czasu objęcia posady menadżera Manchesteru United sprowadził zawodników za 285 miliony funtów. Portugalczyk uważa, że jego zespół wciąż potrzebuje wzmocnień, jeśli ma liczyć się w walce o najwyższe cele.

Budżet transferowy będzie z pewnością jedną z kwestii, którą Mourinho poruszy przy okazji rozmów kontraktowych z Manchesterem United. Negocjacje na temat nowej umowy Portugalczyka w ekipie Czerwonych Diabłów planowane są na przełomie roku.


TAGI


« Poprzedni news
Lindelof: Wykorzystuję krytykę jako motywację
Następny news »
David Moyes menadżerem West Hamu United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (63)


dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.11.2017 06:08

Jakby popatrzec na kadre United prawie sami reprezentanci krajow markowe nazwiska jak przychodzą mecze takie jak ostatni z Chelsea meczymy sie niemilosiernie chociaz juz we wczesniejszym zremisowanym z Liv tez bylismy slabiutcy. Gdzie przyczyna ?? Mou za to bierze kase i musi to ogarnac aby gra United wygladala nowoczesnie i ofensywnie. Chociaz to nasi rywale z PL ale wlasnie gra United powinna wygladac jak w Chelsea,City czy Liv i nie wiem czy kolejne transfery to spowoduja o ile beda trafione bo z tymi ostatnimi tez nie jest tak rozowo ;) Pogba to nie jest ten z Juve Lukaku fakt strzela gole ale w meczach z mocnymi rywalami ma problem, Lindelof narazie slabo wiec czasami wydane setki milionow nie przekladaja sie potem na gre i wyniki.
» 8 listopada 2017, 06:06 #38
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.11.2017 21:05

Mikhitaryan wiadomo ze bedzie podstawowym zawodnikiem w Armenii tam jest gwiazda , Matic tak samo bo nie maja lepszych na jego miejsce , Herrera i Mata w ogole sie nie lapia do skladu Hiszpanii , Lukaku wiadomo ze on bedzie podstawowym ale Fellaini niekoniecznie zalezy od taktyki i meczu z rywalem ... Martial teraz zostal powolany na mecze towarzyskie tak byl pomijany . Jesli chodzi o Angoli to wiadomo ze Jones , Smalling i Lingard beda powolywani ale Lingard to tylko ławka . Zreszta patrzac na sklad Angoli to nikt nie robi jakiegos wielkiego szalu procz Harrego Kane'a i Rashforda natomiast to nie sa jeszcze zawodnicy na mistrzostwo Europy czy świata . Podsumowujac to wszystko chodzi mi o to ze u nas tylko Lukaku , Pogba , De Gea maja pewne miejsce w skladzie gdzie jest dobra rywalizacja w reprezentacjach . Reszta to tylko nizsza polka stad te powolania zawsze Mikiego , Maticia , Smallinga , Valencii , Lingarda , Darmiana czy tez Blinda .
» 8 listopada 2017, 21:00 #37
dlabigt23: oczywiscie nie zrozuumcie mnie zle ,bo moze wyglada to tak jakbym myslal ze Matic czy Valencia , Jones to niski poziom . Nie to nie o to chodzi poprostu zmierzam do tego ze nie mamy w skladzie tylu pilkarzy efektywnych co mogliby zgarnac majstra . Popatrzmy na Real , Barce , Bayern ilu zawodnikow w kadrze sie łapie i gra w podstawie gdzie jest rywalizacja duza .
» 8 listopada 2017, 21:09 #36
Klimaa: Przecież klub nigdy nie zabraniał Mourinho wydawania pieniędzy.. :)
» 7 listopada 2017, 23:23 #35
Fenek: Oby tylko wzmocnił skrzydła. No i trzeba coś zrobić z rozegraniem bo daleko tak nie ujedziemy.
» 7 listopada 2017, 19:24 #34
karreem: Dostanie pieniądze. Gramy w LM tak więc przychody klubu będą wyższe niż w poprzednim roku, warunek jest jeden, abyśmy i w przyszłym sezonie zakwalifikowali się do LM, i był progres w wynikach zespołu.
» 7 listopada 2017, 18:30 #33
jesse: Wszyscy widzą, że ta drużyna potrzebuje wzmocnień bo kilku piłkarzy z obecnej kadry jest zwyczajnie słabych. Oby tylko zakupy wpływały na jakość gry a nie poszerzenie klubu wzajemnej adoracji Pogba-Lukaku-Lingard.
» 7 listopada 2017, 16:08 #32
sinedd91: ani słowa tutaj jest, że Mou kogoś o coś obiwnia :)
skład wyglądał ok przed sezonem i na jego początku, no ale okazuje się, że nie do końca więc trzeba się bardziej zaangażować :P dość oczywista konkluzja chyba
» 7 listopada 2017, 17:19 #31
Tokuhei: Mówił, że jest zadowolony, ale też że potrzebuje jeszcze jednego udanego okienka, żeby drużyna była pełna
» 7 listopada 2017, 18:26 #30
DevoMartinez: Spojrz kiedy Lukaku sie "zablokowal" Przypadkiem to sie nike zbieglo z wypadnieciem ze skladu Pogby?
» 7 listopada 2017, 15:23 #29
Tokuhei: Zablokował się w meczu z Liverpoolem, bo wtedy wypadł Fellaini, który o dziwo dawał radę wypełniać lukę po Pogbie. Jeśli wróci do formy z przed kontuzji z Crystal palace, do tego zacznie grać już Pogba to środek pola powinien wrócić do jakości z początku sezonu (mam taką nadzieję). Myślę, że wtedy i Lukaku będzie miał więcej swobody w meczach.
» 7 listopada 2017, 18:25 #28
uzil25: Ludzie weźcie się ogarnijcie.

Jesteśmy na drugim miejscu, mamy pewny awans do fazy pucharowej Champions Legue, jesteśmy w grze o puchar ligii i będziemy w grze o puchar Anglii. City cały sezon nie zagra z takim rozmachem z jakim teraz gra. Spokojnie oni dopiero zaczną tracić punkty. Na początku wszyscy zachwycali się United a teraz City. Za jakiś czas zaczną Tottenhamem a potem Chelsea i tak w kółko.

Sezon dopiero się zaczął, nawet blisko połowy nie jest, wszystko przed nami.
Nie będę bronił Jose za grę z drużynami z top6 na wyjazdach ale jedno wam mogę powiedzieć jest to trener, który zawsze przez sezon jest najbardziej krytykowany, wszyscy go zwalniają i o którym się mówi najwięcej a w ostatecznym rachunku wciąż jest w blasku jupiterów bo wciąż odnosi sukcesów. W ostatnim sezonie celem była LM. Jest liga mistrzów, jest puchar ligi i tarcza wspólnoty. Z nim zawsze tak jest. Gdy wydaje się, ze odchodzi i będzie zakopany wraca i odnosi kolejne sukcesy.

Nie ma Pogby, Zlatana i Rojo czyli naszych fundamentów ze zeszłego sezonu. Jeszcze chwilę Szweda i Argentyńczyka nie będzie, Francuz wraca i jestem przekonany, że nasza gra ruszy.
No niestety my jesteśmy uzależnieni od Pogby, Tottenham od Kane'a a Chelsea od Hazarda. Tak to jest. O ile okresowo jesteśmy w stanie maskować brak Pogby to na dłuższą metę jest to niemożliwe.

Wychodząc na mecz Herrera-Matic na przeciw Fabregasa-Kante-Bakajoko przegrywamy ilościowo a więc co za tym idzie i jakościowo. Nie mamy specjalnie nawet kogoś dodać do środka pomocy bo Fellaini wraca dopiero po kontuzji i potrzebuje czasu, Pogba i Carrick również byli niedostępni. Przegrywając bitwę o środek pola z automatu mamy taki obraz gry. Jeśli skrzydłowi nie pociągną kontr no to tyłek blady a niestety skrzydłowi nie pomogli w tym meczu. Ciężko zarzucić Jose fakt, że mógł wzmocnić środek pomocy bo nie miał nawet jak. Niestety na takim poziomie, z takim rywalem tak to jest...

Poza tym tak jak napisałem wyżej my dopiero się rozpędzamy a sezon wciąż jest w bardzo wczesnej fazie. City zacznie gubić punkty, kwestia tego, zeby nie pozwolić im odskoczyć na zbyt dużo punktów i w odpowiednim momencie dogonić ich. Nie będzie to łatwe bo są piekielnie mocni ale mamy swoją siłę i swoje argumenty i jest to do zrobienia.
» 7 listopada 2017, 13:18 #27
tbrady: uzil25,

1. Co do CL i pucharów zgoda, ale nie zapominaj o stylu w PL. To co my gramy ostatnio to jest dno, albo gorzej niż dno. Porażka z Huddersfield - tego nie da się inaczej skomentować. Mecz z Liverpoolem - dramat. Mecz z Chelsea - turbodramat. Nie możemy patrzeć na to, że City zacznie gubić punkty, musimy patrzeć na siebie. Zwłaszcza, że na gubienie punktów przez nich się na razie nie zanosi.

2. Sezon nie zaczął się DOPIERO, już 11 kolejek za nami, z czego 8 z ogórkami strasznymi. Łatwo już było. I proszę Was wszystkich - nie poniżajmy się sami mówiąc o Tarczy Wspólnoty jako trofeum. Jeden mecz, z Leicester, wygrany 2:1... Litości.

3. Jeżeli Pogba, Ibra i Rojo mają być fundamentami tej drużyny, to to mówi samo za siebie... Nie zrozum mnie źle, wszyscy są dobrymi piłkarzami, ale:
a) Pogba - póki co jest co najwyżej dobry, i w ogromnym stopniu przepłacony. Za te pieniądze można było znaleźć wielu lepszych ŚP.
b) Ibra - gość ma 36 lat, jest po kontuzji. Dobry i nic poza tym, nie zagwarantuje nam 20+ bramek w sezonie.
c) Rojo - uwielbiam gościa, super charakter i walczak, ale sporo mu brakuje do statusu takiego Vidica czy Rio.

W tym problem - Mourinho ma nieograniczone zasoby pieniężne, a nie jest w stanie ich sensownie spożytkować.

4. Nie przegrywamy meczu z Chelsea jakościowo w środku pola, bo na papierze Matić i Herrera mają tej jakości bardzo dużo. Uprzedzając, obecnie Herrera nie jest w najlepszej dyspozycji, ale potencjał ma, co udowodnił w poprzednim sezonie. Można było wrzucić McTomminaya na głęboką wodę, można było zmienić ustawienie. Wiele rzeczy można zrobić żeby poradzić sobie z trzyosobowym blokiem środka pomocy.

5. Jeszcze raz - sezon nie jest w BARDZO WCZESNEJ FAZIE

Podsumowując, nigdy nie byłem zwolennikiem Mourinho, niestety moje obawy się potwierdzają. Gość wydał od groma pieniędzy, a jak graliśmy piach tak gramy piach. I nie satysfakcjonuje mnie Tarcza Wspólnoty, 6 miejsce jest kuriozalnym dramatem, jedynie LE jest w jakimś stopniu pocieszający. Jeżeli chodzi o LM, to mieliśmy przedsmak tego co nas czeka w meczu o Superpuchar z Realem. Nie mielismy absolutnie nic do powiedzenia, Real był o 2 klasy lepszy. I (obym się mylił) to nas czeka prawdopodobnie po wyjściu z grupy, kiedy trafimy na Barce, Real, Juve, PSG, Atletico, Bayern itp. Daleki jestem od krzyczenia o wyrzuceniu Mourinho, bo skoro już go zatrudnili to powinien dostać ten czas, ale trzeba też być realistą i podchodzić do tematu pamiętając, że to Manchester United a nie jakiś Arsenal.

Pozdrawiam :)
» 7 listopada 2017, 14:06 #26
Diablord: Zgadzam się z uzil25. Warto też dodać, że u Mou liczy się skuteczność. W meczu z Totkami nie graliśmy pięknie, ale Martial z Lukaku mieli jeden przebłysk i zgarneliśmy 3 pkt, w meczu z Chelsea też nie graliśmy pięknie, ale przy odrobinie szczęscia mielibyśmy remis (strzały Fellainiego, Rashforda czy w pierwszej połowie Lukaku) lub nawet zwycięstwo i wtedy wszyscy chwialiliby taktyke trenera.
Widać, że od miesiąca bardzo brakuje nam Pogby i drużyna nie ma naturalnego łącznika zaczynającego ataki drużyny. Dzięki Pogbie Matić mógł się skupić na destrukcji, a Miki na kreowaniu akcji i to działało.
Powrót Zlatana odciąży trochę Lukaku i zdejmie z niego presje. Może nawet zaczniemy grać z dwoma napastnikami, poza tym wejscie Zlatana na ostatnie 20 min meczu może być świetną taktyka i to kiedy będziemy przegrywac z drużyna z topu jak z Chelsea czy z beniaminkiem.
Co do transferów, to według mnie wykonaliśmy świetną robote. Zlatan za grosze (nie liczac kontraktu i premii dla zawodnika, ale to i tak promocja!), Matić (wiem, ze w Chelsea niebardzo miałby 1 skład, ale dlaczego Chelsea puściła go do głównego rywala w walce o top4?!), Lukaku (24 lata, wielkie doświadczenie w lidze, pasujący do taktyki Mourinho za JEDYNE 75KK i to od rywala z ligi), Bailly (to może być jeden z najlepszych transferów Jose EVER, zwłaszcza jeśli młodzik będzie się tak rozwijać). Fakt, że Miki i Lindelof mogliby poprawić swoją grę, ale jeszcze zdecydowanie za wszcześniej, żeby ich skreślać. Podsumowując 4/6 zajebistych transferów. Poza tym trzeba wziąć pod uwagę jacy zawodnicy są dostępni. Z wiadomych przyczyn nie udało się ściągnąć Grinzmana, a Jose nie jest głupi i widzi potrzebę wzmocnienia prawego skrzydła. Mamy na wielu pozycjach młodych piłkarzy, którzy najprawdopodobniej z miesiąca na miesiąc będą się poprawiać (Baily, Pogba, Rashford, Martial, Lukaku + reszta wychowanków) i niektórzy może wrócą z wypożyczenia (Pereira).
» 7 listopada 2017, 14:46 #25
tbrady: "Martial z Lukaku mieli jeden przebłysk i zgarneliśmy 3 pkt"

Diablord,

Taktyka "Heskey - Owen" to nie jest żaden przebłysk, tylko B klasa :)
» 7 listopada 2017, 14:57 #24
Diablord: @tbrady

Ta taktyka dała nam moim zdaniem bardzo ładną bramkę. W zeszłym sezonie wygraliśmy z Chelsea i wtedy człowiekiem meczu był zdaje się Herrera. To też nie był jakiś cudowny mecz, ale był skuteczny. Tak jak w grupie LM, gdzie graliśmy często brzydko, ale mamy komplet zwycięstw i wyjdziemy z 1 miejsca. Czasy tak szybkiej, skutecznej i według mnie najładniejszej grze z czasów SAFa już nie wrócą.
» 7 listopada 2017, 15:04 #23
dlabigt23: Rojo juz wrocil tyle ze narazie musi zlapac odpowiedni rytm meczowy i mysle ze po przerwie reprezentacyjnie wlasnie wroci Pogba i Rojo . Tych ogniw napewno nam brakowalo .
» 7 listopada 2017, 15:31 #22
Carlitozz: Diablord

Prosze tylko daruj sobie przy odrobinie szczescia bysmy... , bo przy odrobinie szczescia Chelsea dostalibysmy z 3-4 do 0
» 7 listopada 2017, 15:59 #21
Spadkobierca: Tutaj pojawia się pytanie: czy Manchester United to klub z czołówki światowej, czy jakaś drużyna z B klasy? Można grać ładnie i być skutecznym, można tylko trzeba umieć.

Panie uzil25, Tottenham nie jest uzależniony od Harry'ego.
» 8 listopada 2017, 18:30 #20
jmgenious: dziwi mnie, że tyle ludzi nie ufa Jose, za nim idą wyniki wszędzie tam gdzie poszedł, dla większości stał się słaby, wypalonym trenerem po drugim pobycie w Chelsea a to najlepszy kto mógł nam się teraz trafić i ja też jestem zdania, że nie zawsze da się grać off bo przeciwnik, bo kontuzje itd... zobaczycie, że będziemy mieć trofea z Mourinho tylko nasz Manchester to jednak największe wyzwanie w karierze Jose...
» 7 listopada 2017, 12:57 #19
Dejfmi: Hahahaa bo nie wytrzymam, jesteśmy na miejscu wicelidera, gramy większość sezonu w okropnych osłabieniach a większość januszy futbolu już szuka dla United nowego trenera hahahahh

Nic mi tak nie poprawia humoru jak czytanie tych farmazonów w komentarzach :D
» 7 listopada 2017, 12:48 #18
sinedd91: a ja Ci powiem, że to było zabawne na początku ... teraz mnie to powoli zaczyna irytować...
mam wrażenie, że ludzie piszą po prostu, zeby pisać... taki hejt dla hejtu... zero argumentów... po prostu bełkot bo nie gramy tak jak City :D
» 7 listopada 2017, 17:55 #17
Dejfmi: U mnie na odwrót, na początku się tym strasznie irytowałem ale teraz mam to gdzieś ;) 95% z nich nawet nie potrafi uargumentować swoich wypocin ;) Jak wygrywamy 4:0 to idziemy na mistrza, jak przegrywamy 0:1 to spadamy z ligi :D beka
» 8 listopada 2017, 08:38 #16
Spadkobierca: Terminarz Dejfmi, to tylko terminarz. Pojawiają się mecze z topką to i problemy wyskakują na wierzch.
» 8 listopada 2017, 18:25 #15
SiYamabushi: Przestańcie bić konia jeden przez drugiego, czy Real Jose grał defensywie jak zwalniał Guardiole z Barcelony, niech facet dokończy budowę drużyny, mówił że potrzebuje jeszcze jednego okienka. Guardiola przejął o wiele lepszy skład w City, Jose wziął United bo to facet z jajami i lubi wyzwania, i przestańcie marszczyć freda nad Pochettino który nic nie wygrał.
» 7 listopada 2017, 10:43 #14
kylokylo: Gdyby Real Mourinho grał defensywnie to On został by szybko zwolniony. Perez nie akceptuje takiej gry. Lata temu wygonił Makelele, ponieważ grał zbyt defensywnie ( wszyscy wiemy co ten chłopak wyczyniał na boisku). Mourinho musiał grać ofensywnie w realu, no ale miał też do tego stworzonych piłkarzy. Przypomnij sobie jego inter i jak Etoo ustawiał z boku obrony. To tam się zaczął jego słynny autobus. Chciałbym się mylić i to bardzo, ale wg mnie potrzebujemy innego trenera.
» 7 listopada 2017, 12:42 #13
cantona96: Szanuję Jose za wszystkie jego dokonania, ale jakby przyszedł Pochettino to byśmy zobaczyli jakość tego zespołu bez żadnych wielkich wzmocnień.
» 7 listopada 2017, 10:33 #12
DevoMartinez: A co on jakis cudotworca jest myslisz? Po sezonie byłoby takie same skakanie do oczu Pochettino. Z g. bicza nie ukrecisz. Mamy srednich zawodnikow na paru pozycjach, brak obiegajacego LO, brak prawo skrzydlowego bo sam Valencia przez te swoje raidy czesto nie zdaza wrocic do obrony (tak stracilismy brame z Huddersefield). Także wzmocnienia jak najbardziej konieczne.
» 7 listopada 2017, 11:11 #11
NoLogo: Tak swoją drogą niektórym w baniakach nieźle trociny powykręcało, masz inne zdanie - znaczy hejtujesz, nie spuszczasz się nad obecnym stylem gry - hejtujesz, nie do końca podobają Ci się działania Mou - hejujesz. "Strach" wyrażać swoje, subiektywne opinie, bo to jest przecież ten hejt! :)
» 7 listopada 2017, 10:27 #10
Spadkobierca: Nie można być tak zaślepionym przez miłość do klubu, żeby nie dostrzegać fatalnych decyzji i prawdy. Jednak wszyscy traktują się albo jako fanów nie narzekających na nic i cieszących się z LE... To jest Ajax, gdzie wszyscy cieszyliśmy się z finału LE, czy może WIELKI KLUB MANCHESTER UNITED? Dla takich klubów gra w LE to kara, a wygranie jej zupełnie nic nie znaczy.
» 8 listopada 2017, 18:21 #9
Fugas: UEFA nic nie zrobi PSG bo za dużo Arabskiej kasy jest już w obiegu i za dużo klubów z niej skorzystało, jak będą skakać to ciapaci stworzą własną federację i jestem pewien że chętnych im nie braknie.
» 7 listopada 2017, 10:25 #8
QsQs: walentos to gość, któremu odpowiada zdobycie tarczy proboszcza i pucharu tymbarku. Zatrudniono Mourinho żeby wygrał Ligę i spróbował wygrać LM a nie pocieszać się wygraniem pucharów pocieszenia. Całe szczęście jest tu więcej użytkowników, którzy widzą co się dzieje.
» 7 listopada 2017, 10:42 #7
tomekwietniu: Dobrze jesteście... zapewne oczekiwaliście w pierwszym sezonie zdobycia mistrzostwa jak i wygranej w LM, w której nie graliśmy.
Oczywiście nikomu nie odpowiada pozycja w lidze, ale zwycięstwo w LE jest niczego sobie. Przy tym jakie zgliszcza zastał Mou oczywistym było, ze potrzeba czas, ale ten czas nadchodzi właśnie w tym sezonie, ewentualnie kolejnym. Możemy teraz płakać jakie to wszystko jest toporne lub popatrzeć co zostawiał po sobie w Chelsea i Realu. Póki co Mou zasługuje na kredyt zaufania u fanów United, ale jak widać sporo osób 'lepiej' zna się na futbolu niż on i oczywiście ma też lepszy przegląd kadry, no i co za tym idzie lepiej by dobrała skład patrząc na kontuzje.
jakby nie było myślę, że Jose też dostał cele do zrealizowania na ten sezon i wcale bym się nie zdziwił jakby była mowa o przynajmniej 2 miejscu w lidze oraz 1/4 LM.
» 7 listopada 2017, 11:29 #6
NoLogo: Tym razem może zamiast gwiazd i celebrytów, trafi się jakaś lepsza inwestycja, nie tylko marketingowo :)
» 7 listopada 2017, 09:54 #5
piter100000: może po kilku latach doczekamy się normalnego prawoskrzydłowego i lewego obrońcy. jednak zanim dojdzie do transferów to Jose musi działać z tym co ma, bo troszkę zaczęliśmy się zwijać z naszą formą, a nie rozwijać
» 7 listopada 2017, 09:30 #4
RyanScholes1878: Ja pier.....z calym szacunkiem dla niego za to co zrobil lata temu ale teraz ten czlowiek to dno trenerskie.

Zero pomyslu na gre, kupowanie gwiazd i szastanie pieniedzmi jak by gral w managera na kodach z niekonczaca sie kasa....
» 7 listopada 2017, 09:03 #3
mattCK: @RyanScholes1878 Zgadzam się co do tego że Mourinho gdzieś zatracił swój instynkt trenerski choć dnem bym go nie nazwał, natomiast twoje ostatnie zdanie idealnie opisuje...trenera klubu zza miedzy.
» 7 listopada 2017, 11:08 #2
levy181: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2017 11:48

Pep musiał nakupić zawodników bo widział że jego taktyka nie bardzo nadaje się na PL i nic by nie ugrał a to byłaby ogromna ujma pod jego nazwiskiem. Nie rozumiem tego człowieka i nie znam osobiście ale nie darzę go sympatią mówiąc bardzo delikatnie. To co ostatnio wyprawia City i PSG na rynku transferowym wymaga "BANA".
» 7 listopada 2017, 11:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.