Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pogba: Zapomniałem o kwocie transferu po tygodniu

» 30 czerwca 2017, 06:53 - Autor: Rio5fan - źródło: metro.co.uk
Paul Pogba podkreślił, iż nie zaprząta sobie głowy ogromną kwotą, za jaką Manchester United sprowadził go z Juventusu podczas poprzedniego letniego okna transferowego.
Pogba: Zapomniałem o kwocie transferu po tygodniu
» Paul Pogba podkreślił, iż nie zaprząta sobie głowy ogromną kwotą za jaką Manchester United sprowadził go z Juventusu podczas poprzedniego letniego okna transferowego. Francuski pomocnik wrócił na Old Trafford po tym jak Czerwone Diabły zdecydowały się wyłożyć za niego rekordowe 89 milionów funtów.
Reprezentant Francji przypomniał, że w sezonie 2016/2017 Czerwone Diabły wzbogaciły swoją gablotę o trzy trofea.

- Akceptuję to, że czasem nie graliśmy dobrze. Wiem jednak, co zrobiliśmy, zgarnęliśmy trzy trofea. To wszystko, co wiem. I tylko to się liczy. Można być najlepszą ekipą na świecie i grać efektowny futbol, ale nic nie wygrać. Kto będzie pamiętał o takiej drużynie? Nikt - stwierdził Pogba.

- Zapomniałem o kwocie swojego transferu po tygodniu. To ludzie ciągle mi o niej przypominają. Po śmierci najdroższy i najtańszy piłkarz trafiają do takiego samego grobu. Dlatego nawet o tym nie myślę. Opuściłem Manchester, żeby regularnie grać, tylko o to chodziło. Byłem młody, ale czułem, że jestem gotowy.

- W głowie wiedziałem jednak, że pewnego dnia mogę wrócić. Powiedziała mi o tym też moja mama. Najbardziej przeceniony piłkarz? Najgorszy piłkarz? W porządku, można mówić co się chce. Ten facet będzie cieszył się wakacjami ze swoimi medalami oraz trofeami. I perspektywą gry w Lidze Mistrzów! Jestem więc dosyć szczęśliwym najgorszym piłkarzem świata. I to akceptuję!

- Zawsze możemy grać lepiej i się uczymy. To był mój pierwszy sezon po powrocie do United, zmienił się menadżer i wiele innych rzeczy. Wiedziałem, że ludzie będą oceniali mnie przez pryzmat wielkiej kwoty transferu. Ludzie zawsze będą mówić. Ja jednak wiem, do czego jestem zdolny. Nie potrzebuję, by ktoś mówił mi, że zagrałem dobry czy zły mecz, sam to wiem. Gazety muszą się sprzedawać, więc muszą o czymś mówić. Jeżeli chcą się sprzedawać, to chcą mówić o mnie - zakończył pomocnik Manchesteru United.


TAGI


« Poprzedni news
Irwin: Derby Manchesteru nigdy nie są towarzyskie
Następny news »
Dziś starcie legend: Barcelona - Manchester United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (66)


Devil78: Lacazette w afc.
» 2 lipca 2017, 20:01 #66
dlabigt23: Podobno interesujemy sie Kovaciciem co myslicie o tym zawodniku ? mysle ze transfer nie najgorszy aczkolwiek jeszcze Matic albo Fabinho by musial do nas trafic :)
» 2 lipca 2017, 13:24 #65
Wave: Kovacica Real nie pusci
» 2 lipca 2017, 13:54 #64
GUESSWHOISBACK: Średniak, niech gra w realu
» 2 lipca 2017, 16:19 #63
Wave: Z cyklu kilerkowe plotki: liczymy sie ze strata De Gei i patrzymy ewentualnie sciagnac Harta
» 2 lipca 2017, 11:39 #62
Wave: Cholera wie, moze ma to zwiazek z tymi opoznieniami Moraty i Jamesa, tez patrzy Real cos ugrac od nas
» 2 lipca 2017, 11:40 #61
Sideswipe: Hart to może być zmiennikiem dla Romero co najwyżej jeśli De Gea by odszedł.
» 2 lipca 2017, 12:22 #60
CJQualls: Mam nadzieję, że zaczniemy robić jakieś poważniejsze ruchy w to okienko, bo póki co to dramat. Nie wiem co ten Woodward robi, ale okienko do złudzenia mi przypomina jego 1, gdzie koniec końców zostaliśmy z Fellainim. Naprawdę gość jest do zmiany i to w trybie ekspresowym, skoro nie potrafi dopiąć kilku rzeczy naraz, a jego największe osiągnięcia to regularne przepłacanie.
» 2 lipca 2017, 01:29 #59
PogromcaTroli: No tak masz racje,Edek nic nie zrobil,nikogo nie kupil i pewnie juz nie kupi.

Szkoda ze okienko transferowe juz zamkniete ahhhh
» 2 lipca 2017, 02:38 #58
Nubeq: W du*ach się poprzewracało po poprzednim okienku.
» 2 lipca 2017, 10:07 #57
ArktoS: Naprawdę nie rozumiem takich ludzi. Okienko transferowe otwarte jest dopiero od 24h, piłkarze jaki i trenerzy są na zasłużonych urlopach, bądź też na różnego typu pucharach narodowych. Jak na razie wliczając wszystkie kluby świata, nie mieliśmy ŻADNEGO wielkiego transferu, a poniektórzy już sieją ferment. Wcześniejsze deale wynikają głównie z tego, że piłkarze byli dogadani z klubem już dużo wcześniej niż koniec sezonu.

Co do transferów Manchestru United. Liczę, że Jose sprowadzi swoją armię. Taką samą armię jaką mieliśmy za sir Alexa. Ludzi walczących na boisku, oddających całe serce dla drużyny. Mourinho idzie dokładnie tymi samymi ścieżkami co nasz ukochany Boss. Nie szokował wielkimi nazwiskami, ale piłkarzami o takiej właśnie charakterystyce, dlatego nie dziwi mnie zainteresowanie (miejmy nadzieję, że prawdziwe) Perisiciem. Patrząc wstecz, nie dziwi również upodobanie "The special one" Rooney'em. Gdyż na przestrzeni paru lat on był największym walczakiem naszej drużyny, no ale jego zostawmy już na boku, bo wiemy jak to teraz wygląda.
Zauważyć można też pewną analogię, że to właśnie Jose robi z dzieci wielkich piłkarzy a nie ściąga do klubu już gotowe nazwiska. Sami wiecie jak kończyły się przygody z klubami naszpikowanymi gwiazdkami - wina Jose i spór z całym zespołem. Bardzo liczę na transfery młodych piłkarzy, którzy nie są jeszcze światową czołówką, ale potrzebują impulsu, żeby się tam znaleźć. Liczę również, na kontrakty osobowości znanych już światu, ale sumiennie wykonujących swoje zadania i tu przytoczę klika nazwisk, które były z nami łączone - Perisic, Matic, Nainggolan, Willian.

Skład United w poprzednim sezonie głównie opierał na tego typu walczakach. Pierwszy z nich to Valencia - nie trzeba tu dużo pisać. Jose zrobił z niego najlepszego prawego obrońcę w wieku 31 lat. De Gea - zawsze solidny w bramce, pewny punkt zespołu. Bailly i Rojo - stali się naprawdę świetną parą stoperów na przestrzeni sezonu. Agresywni, pewni w odbiorze, uprzedzający przeciwników. Darmian - i tutaj można się ze mną nie zgadzać, ale to właśnie Darmian, mimo kilku błędów, oddawał serce na boisku i w pamięci mam jego rzut pod nogi przeciwnika i odprowadzenie piłki aż za linię końcową finałowego meczu z Ajaxem. Herrera, Carrick, Pogba - mieszanka żywiołowości, doświadczenia i czegoś magicznego. Brakuje nam tu ogniwa, wynikającego z wieku Carrasa. Kogoś kto połączy tych dwóch świetnych pomocników. Rashford - młody diabełek, walczący do końca, zostawiający serce, udowadniający, że wystarczy dać Mourinho to czego on chce a miejsce w podstawowej jedenastce ma się zagwarantowane.
Co do reszty zawodników, można się przyczepić do pewnych aspektów gry, ale nie jest to konieczne - Martial, Mata, Miki, Lingard, Jones.
Na koniec dodam, że po cichu liczę na nową umowę Andreasa Pereiry. Śledziłem jego poczynania w lidze hiszpańskiej i na tle mizernego zespołu wyglądał naprawdę dobrze.
» 2 lipca 2017, 10:29 #56
CJQualls: Nie po prostu, w ogarniętych klubach, transfery robi sie znacznie wcześniej aby mieć gotową i zgraną kadrę na początek rozgrywek. U nas trzeba czekać z reguły kilka miechów aż dany piłkarz odpali(chyba, że jest się Ibrą), zaklimatyzować się. Rok w rok, robimy te same błędy, potem nie dziwota, że robią z naszym klubem sagi transferowe, które nie dochodzą do skutku(Gaitan, Sneijder). Rok w rok powielamy te same błędy. Po za tym, gdy patrze na zawodników łączonych z nami, to ręka cierpnie... Perisić, Matić- to nie są piłkarze na tym poziomie, w dodatku sporo za nich przepłacimy. Nie wiadomo co z Moratą, a 90 mln za tego gościa, to znaczna przesada, gdzie do Arsenalu Lacazette idzie za 50+bonusy, a są jeszcze na rynku Lukaku i Aubameyang Skoro mamy budżet, celujmy naprawdę w lepszych piłkarzy, wykładajmy spory hajs ale za gości tego wartych. Nie wiem czemu nie walczymy też o fajnych młodych graczy jak Mendy, albo chociaż Sidibe(który może być naturalnym zastępca Valencii), Pulisica, Weigla, czy Lemara. To są goście, za których nie trzeba będzie rozbić po 100 mln, a sądzę, że dadzą oczekiwanego boosta.
» 2 lipca 2017, 10:30 #55
CJQualls: ArktoS
Jak chcesz grać w przyszłym sezonie, Carrickiem, Lingardem, Fellainim, Darmianem, czy innymi all starami to: [link usunięty]
» 2 lipca 2017, 10:33 #54
Sideswipe: zamień się na jeden dzień z Edem to zobaczysz jak to fajnie. W Chelsea, City LFC czy Arsenalu to już przeciez po 10 transferów mają i same gwiazdy jak Caballero czy Salah haha. Skończ płakać.
» 2 lipca 2017, 10:36 #53
ArktoS: Lingard to dobry rezerwowy, Carras, tak jak napisałem potrzebuje zmiennika, a o Fellainim nawet nie wspomniałem ;)
» 2 lipca 2017, 10:36 #52
bambi1234: CJQualls wypisujesz brednie jakich mało. Pokaż mi oprócz Milanu klub, który zrobił już znaczące transfery. Real, Barcelona, Chelsea, Tottenham, nie kupiły nikogo na razie. My już wzmocniliśmy środek obrony. Uważasz, że Matić to nie poziom United? Odkąd wrócił do Chelsea, to powiedz ile wygrał razy ligę, a ile My? Moses, czy Alonso to też nie poziom United, a są mistrzami Anglii. Więc, nie określaj poziomu poszczególnych piłkarzy, bo naprawdę nie znasz się na tym. Jeszcze uważasz się za gościa co wie lepiej od Mourinho. Chłopie, masz jakieś papiery trenerskie? Mourinho uważa, że Matić jest mu potrzebny, a Ty uważasz, że jest za słaby. To Jose się nie zna? Wytłumacz mi proszę to. Jakie masz osiągnięcia w piłce, że kwestionujesz cele transferowe Portugalczyka. Nie mogę się doczekać Twojej odpowiedzi :)
» 2 lipca 2017, 13:46 #51
Vamos: Bardzo dobre podejście do sprawy , a myślałem że jest mniej poukładany przez te jego wszystkie tańce fryzury i aktywności na fb
» 1 lipca 2017, 23:04 #50
Wave: Za Perisica poszla oferta kasa + Darmian, rozwazaja..
» 1 lipca 2017, 17:56 #49
RedRevolta: Mam nadzieje, że to jakiś żart...
» 1 lipca 2017, 18:10 #48
Wave: Darmian od jakiegos czasu jest kuszony przez Juve i Ac, sam "ponoc" optuje za transferem,"niby" szuka regularnej gry przed MŚ

Oczywiscie ile w tym prawdy nie wiadomo
» 1 lipca 2017, 18:44 #47
piter100000: Bartosz Białkowski - Ben Starosta, Jarosław Fojut, Krzysztof Strugarek, Krzysztof Król - Artur Marciniak, Adam Danch, Grzegorz Krychowiak (90-Jakub Feter), Tomasz Cywka (61-Mariusz Sacha) - Patryk Małecki, Dawid Janczyk (73-Łukasz Janoszka)

może nie na temat, ale to nasze "gwiazdy" mundialu U-20 sprzed 10 lat. część z nich już nie gra, część walczy na peryferiach. nie ma to jak Polska myśl szkoleniowa
» 1 lipca 2017, 16:25 #46
is200second: A moze Lorenzo Insigne?
» 1 lipca 2017, 14:47 #45
Sideswipe: Grajek dobry ale moim zdaniem nie pasuje do nas, jak z ligi włoskiej to lepiej Belotti ale cena nieadekwatna.
» 2 lipca 2017, 12:20 #44
Veggie: Arsenal chyba w końcu zdecydował się na sprowadzenie Lacazetta i tak się zastanawiam, co z Sanchezem. Jeśli odejdzie to chyba tylko City, bo Bayern ponoć zrezygnował z walki o Alexisa. Nie obraziłbym się gdybyśmy po cichu finalizowali jego transfer :D Z drugiej strony ciężko uwierzyć, że Wenger go puści do klubu z Premier League. Bardzo jestem ciekaw jak to się skończy.
» 1 lipca 2017, 14:40 #43
RedRevolta: Alexis pewnie zostanie tak samo jak Ozil, transfer Lacazetta do nich to już kwestia czasu i Arsenal bez LM na dzień dzisiejszy ma lepsza ofensywe niż my, tak to wygląda niestety :P
» 1 lipca 2017, 14:45 #42
piter100000: Bayernowi szkoda kasy. z jednej strony to dobrze, że trzymają się twardo swoich zasad, jednak rynek w piłce zmienił się ogromnie przez kilka ostatnich lat. jeśli nie zaczną wydawać pieniędzy to zostaną głęboko w lesie. co do Alexisa to byłaby bomba jakby zagrał u nas, ale chyba niemożliwe. wielka szkoda. piłkarz klasa światowa
» 1 lipca 2017, 16:27 #41
dlabigt23: Dla mnie dobrze by bylo kupic i Morate i Lukaku . Ten pierwszy ograny w duzych klubach zdobyl w nich duzo i tez mial jakis tam udzial i przedewszystkim ograny w Lidze Mistrzow a takiego kogos nam trzeba bo Lukaku to wiadomo ze nie grywal w Europie . Lukaku natomiast potrafi duzo strzelac ogorka czyli to taki zawodnik na Stoke,WBA,Burnley itp itd czyli z tymi druzyna co trafilismy glupio punkty . Takze dąrze do tego ze Lukaku bardziej bym preferowal w lidze a Morate na LM tzn nie mam na mysli tego ze Morata by w ogole nie mial grac w lidze bo mozna to jakos rotowac ale sciagniecie ich dwoch by bylo bardzo dobrym pomyslem i mozliwascia walki na wszystkich frontach doliczam do tego oczywiscie Fa Cupy i EFLCUPy :)
» 1 lipca 2017, 11:29 #40
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2017 11:50

Do rotacji w ataku jest Rashford i Martial więc nie ma potrzeby sprowadzania dwóch napastników.
» 1 lipca 2017, 11:49 #39
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2017 12:05

wiedzialem ze ktos to napisze ale nadal widac ze niektorzy wierza w to ze Martial i Rashford beda grali u Mourinho na 9tce ale oni raczej beda skrzydlowymi i moze czasem tam zagraja jak bedzie taka potrzeba :)
» 1 lipca 2017, 12:04 #38
Kilerek7: Trzeba kupić gracza klasy światowej, albo przynajmniej mega doświadczonego, bo popatrzmy kto ciągnął nasz zespół w poprzednim sezonie? Duet Ibra - Pogba czyli 2 największe gwiazdy, z miejsca się rozumiały. Ibry już nie będzie i z kim ten Pogba ma grać? MU zawsze miało mega snajperów, więc nie możemy odchodzić od tradycji.
» 1 lipca 2017, 12:22 #37
dlabigt23: Pogba grywal takze z Morata w Juventusie :) wiec mysle ze swietnie by sie dogadywali na boisku tak samo jak James z Morata :)
» 1 lipca 2017, 12:34 #36
pelzebiusz: A ja mam przeczucie że Lukaku wyląduje w MU. Dzisiaj Pogba zamieścił foto na których wspólnie z Lukaku spędzają wakacje ubrani w czerwonych kolorach. Z tego co pamiętam to w zeszłym roku również razem spędzali wakacje. Więc jeśli są dobrymi przyjaciółmi to może go przekonać? Oby wolę Tanka niż Alvaroooo
» 1 lipca 2017, 08:23 #35
JestemNumerem9: Ta i jego czwrwone buty i koszula w krate tez pewnie oznaczaja transfer do Manchesteru. Oby nie. Ja osobiście wole Morate niz Belga. Zobaczymy, co zrobi Mou.
» 1 lipca 2017, 09:37 #34
MatiasXD: A to Pogba decyduje w tym klubie o transferach?
» 1 lipca 2017, 10:28 #33
Corey23: Jeszcze się okaże, że Pogba zrobił więcej w sprawie transferów niż Ed...
» 1 lipca 2017, 14:43 #32
RedRevolta: Fabinho osiągnął porozumienie z PSG, szkoda...
» 30 czerwca 2017, 20:59 #31
Veggie: Krychowiak musi spadać stamtąd jak najszybciej.
» 30 czerwca 2017, 21:07 #30
GUESSWHOISBACK: Super, miałem nadzieje ze do nas nie trafi
» 30 czerwca 2017, 21:09 #29
PogromcaTroli: No Legia by musiała stadion sprzedać żeby go kupić :>
» 30 czerwca 2017, 21:25 #28
GUESSWHOISBACK: Marne te twoje prowokacje, A twoja rodzina musiałaby sprzedać dom, zeby kupic zegarek który nosze
» 1 lipca 2017, 03:09 #27
Kalina: Do psg haha jesli to prawda to glupi musi byc. Pokonac ich w walce o tytul z Monaco gdzie hajsu tez nie brakuje i odchodzic do rywala.
» 1 lipca 2017, 08:53 #26
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2017 10:30

Odchodzi do rywala który zapewni mu co roku trofea podczas gdy jego Monaco zostanie rozkupione i kto wie czy nie skończy w środku tabeli.
» 1 lipca 2017, 10:29 #25
Kilerek7: Jeśli przyjdzie Matić i Nainggolan, to pomoc będzie kompletna, mimo wszystko szkoda Fabinho bo to świetny grajek.
» 1 lipca 2017, 12:13 #24
Kalina: MatiasXD

Coroczne trofea masz na mysli Ligue 1 XD? A no tak jeszcze puchar Francji i puchar ligi francuskiej. Mialem na mysli glupi dlatego ze zamiast isc za granice do dobrego klubu to przechodzi (chyba, zdaje sie na wasze informacje) do PSG. A i nie mow hop :)
» 1 lipca 2017, 13:00 #23
Klimaa: W tym sezonie już nikt nie powinien wspominać o transferze sprzed roku :) oby do klubu dołączyli zawodnicy którzy pozwolą Pogbie przede wszystkim skupić się na kreowaniu gry.
» 30 czerwca 2017, 20:25 #22
Saberem47: Siema. Wiem, że pewnie nikogo to nie interesuje, ale właśnie zdałem na 3 rok studiów :-D I nie ukrywam bardzo mnie ten fakt cieszy :-D
» 30 czerwca 2017, 19:35 #21
kuba25: w takim razie po co to tutaj piszesz skoro z góry zakładasz, że nikogo to nie interesuje?
» 30 czerwca 2017, 20:29 #20
RyannMistrz: Gratulacje
» 30 czerwca 2017, 21:07 #19
pawelisto2: Również gratuluję! :)
» 1 lipca 2017, 00:06 #18
Ave88: Park im starszy tym lepsza forma:)
» 30 czerwca 2017, 19:27 #17
dlabigt23: Wkoncu ostatni dzien lipca mam nadzieje ze juz jutro bedzie wiecej wiadomosci odnosnie naszych transferow bo narazie cienko to wyglada i tylko same spekulacje :) ciekawy jestem kto do nas przybedzie i czy bedzie jakas niespodzianka "transfer bomba " .
» 30 czerwca 2017, 11:23 #16
BajtiMU: czerwca*
» 30 czerwca 2017, 11:30 #15
dlabigt23: sorki zarabalem sie :D
» 30 czerwca 2017, 12:05 #14
Sancho: Gentelmen nie pije przed południem :)
» 30 czerwca 2017, 12:28 #13
Krystiano98: On zaczął wczoraj po południu i jeszcze nie skończył
» 30 czerwca 2017, 18:51 #12
jaratkow: Jeśli prawdą jest, że Mourinho chce mieć w United gwiadzę / gwiazdy pierwszej wielkości to nic prostszego jak... zrobić co się da by takimi gwiazdami stali się piłkarze już grający na Old Trafford. Skoro kiedyś dało się wykreować gwiazdy z Class'92 czy CR7 to dlaczego teraz kupować mając w swych szeregach doskonały "materiał"? Zwłaszcza, że taki nowozakupiony gwiazdor zawsze mniej będzie związany z klubem niż zawodnicy mający u nas swoje korzenie. A tym samym będzie bardziej podatny na oferty z zewnątrz.
Prawdziwą wartość Pogby poznawać będziemy w najbliższym i kolejnych sezonach. Nie mam nic przeciwko aby każdy kolejny sezon oznaczał progres. Jak będzie? Zobaczymy...
» 30 czerwca 2017, 10:20 #11
Davide: Chyba jednak prościej kupić gwiazdę. Pogba to gwiazda ubiegłorocznego okienka transferowego. Nie może być inaczej, jeśli pobił rekord transferowy. W tym okienku widocznie Mourinho oczekuje gwiazdy operującej trochę bliżej bramki przeciwnika. I pewnie jego oczekiwania zostaną spełnione.
» 30 czerwca 2017, 10:54 #10
jaratkow: Masz rację - "prosciej". Ale czy lepiej? Ja mam ciągle w pamięci długofalowy plan budowy drużyny i taki właśnie jest mi najbliższy. Rewolucje kadrowe co 2-3 sezony średnio mnie kręcą. Zwłaszcza że zawsze wiążą się z kosztami a nigdy nie gwarantują powodzenia
» 30 czerwca 2017, 11:03 #9
Davide: Czy lepiej? Nie wiem. Zgadzam się, co do rewolucji kadrowych co 2-3 sezony, kupowanie kolejnych napastników z nazwiskami oraz drogich rezerwowych kojarzy mi się z Realem. Obawiam się jednak, że po ostatnich czterech sezonach nie ma za bardzo czasu dla takiego klubu na długofalowy plan odbudowy i czekanie aż objawi się jakaś nowa gwiazda na miarę "Class '92". Ogromna kasa i większa konkurencja w Anglii wymusza po prostu takie ruchy transferowe.
» 30 czerwca 2017, 11:20 #8
Fugas: Akademia? Ludzie chcecie oglądać championship? W naszej alademii szkoli się patałachów na poziomie Lingarda. Przez ostatnie 10 lat jeden Rashford jest coś wart.
» 30 czerwca 2017, 12:00 #7
welllone: @Fugas
nie pisz bzdur. Nasza akademia dostarczyła sporo piłkarzy grających w 1 jak i 2 lidze.
To, że obecnie nie są to piłkarze na miarę największego klubu na świecie nie oznacza, że akademia jest słaba. Ciężko w takim klubie, w tych czasach wypchać 17 latka na boisko i kazać mu rywalizować z 24 latkiem.
Doskonale wiemy, że stały rozwój jest najważniejszy. Dotarliśmy niestety do granicy gdzie, piłkarz robi ligę w swoim U-X, a gdy trafia do pierwszej drużyny to go robią jak dziecko.
W obecnych czasach, przy wiedzy biologicznej ten 17 latek nie ma najmniejszych szans w rywalizacji z 24 latkiem. Jedyne czego może mieć więcej to talent i technika, bo te nie są sprawą biologii. Waga, prędkość, przyśpieszenie, siła, logika, doświadczenie.
Klasa 92 mogła powstać, bo i klub i SAF dali temu szanse. Czasy były też zgoła inne.
Ostatnim młodym (
» 30 czerwca 2017, 12:40 #6
welllone: Coś poszło nie tak.
Ostatnim młodym (-18) był Roo, teraz Rash. To pokazuje, że piłkarz w takim klubie jako młodzik przebija się raz na dekadę i poziom akademii nie ma na to wpływu, a realia danego klubu.
Zaplecze BPL też jest słabo zorganizowane i nie sprzyja młodzikom.
» 30 czerwca 2017, 13:34 #5
janpal1: A Rooney nie przechodził czasem z Evertonu?
» 30 czerwca 2017, 14:29 #4
piter100000: "Gazety muszą się sprzedawać, więc muszą o czymś mówić. Jeżeli chcą się sprzedawać, to chcą mówić o mnie"

hehe fajnie to powiedział i przy okazji wbił szpilę w pismaków. oby kolejny sezon był jeszcze lepszy w jego wykonaniu, bo potencjał ma ogromny i tylko od niego zależy czy to wykorzysta
» 30 czerwca 2017, 08:45 #3
HubsS1: Bardzo w stylu Zlatana to było ;D
» 30 czerwca 2017, 19:59 #2
trikos: Piękne i dojrzałe ! Zawsze tak będzie, psy będą szczekać a karawana jedzie dalej.

GlorY !
» 30 czerwca 2017, 08:30 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.