Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Robson chwali Paula Pogbę i Jose Mourinho

» 31 marca 2017, 07:56 - Autor: Bart - źródło: Goal.com
Bryan Robson jest jak dotąd pod wrażeniem gry Paula Pogby oraz prowadzenia zespołu przez Jose Mourinho. Były kapitan Manchesteru United prosił również o cierpliwość w sprawie klubu i Pogby.
Robson chwali Paula Pogbę i Jose Mourinho
» Były kapitan United docenia pracę menadżera MU
- Ludzie oczekują, że Paul będzie naprawdę wyróżniającym się piłkarze ze względu na cenę, ale to nie jest takie proste. Paul spisywał się bardzo dobrze w poszczególnych okresach sezonu - komentował Robson.

- Myślę jednak, że możemy jeszcze wiele się spodziewać po Pogbie. Paul ma jeszcze więcej jakości i umiejętności, których nie widzieliśmy.

Robson pochwalił również menadżera United: - Myślę, że Mourinho ogólnie wykonał wspaniałą robotę. Jego transfery okazały się bardzo dobre. Poznał zawodników i ich najlepsze ustawienie. Są teraz w wysokiej formie.


TAGI


« Poprzedni news
Emoji z Paulem Pogbą rozzłościło Jose Mourinho
Następny news »
Sytuacja kadrowa przed meczem z WBA

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (12)


uzil25: Zgadzam się ze wszystkim.

Już jest dobrze i jeśli mówimy o Jose i klubie to będzie jeszcze zdecydowanie lepiej. Wygrać LE i bajka :)

Co do Pogby no ma słabsze mecze ale zgadzam się, że wymagania wobec niego są za duże. Sam nie odbierze piłki rywalowi, nie wypracuje sobie akcji, nie asystuje i nie strzeli. Trzeba mu dać czas. Wciąż jest młody i perspektywiczny. Mamy gracza na lata. Trzeba go wspierać. Wierzę, że za niedługo wejdzie w trans i będzie grał jak w Juve ale i jeszcze lepiej. Będzie dobrze to wspaniały zawodnik, już jest dobrze a może być tylko lepiej...
» 31 marca 2017, 15:22 #12
duncaneedwards: Madre i rozsadne slowa naszego pilkarza trzezwo oceniajacego obecna sytuacje.szkoda ze nie wszyscy byli pilkarze maja tak poukladane w glowie jak Robson.
» 31 marca 2017, 09:41 #11
Flash: To teraz posłuchaj chłopaku... To zawsze było united i potencjał finansowy był duży ale Fergie i tak wybierał inna drogę i osiągnął wszystko ! prezes Bayernu ostatnio się wypowiadał że stać ich na transfery po 100 baniek ale nie będą szli ta droga bo to nie oszukujmy się jest słaba droga... Co do Pogby to każdy kto go ogląda się że koleś jest 2 razy przepłacony wielkim klubm nie przystoi tak przepłacać ! Co do Murinho koleś już odleciał stracił to co mial tylko narzeka do tego ta obrona Częstochowy z Chelsea co za wstyd ... Nie wyobrażam sobie że Real Barca Bayern robia coś takiego na na ta chwile united jest daleko za największymi a o wielkości nie świadczą pieniądze tylko to co klub osiąga i sobą reprezentuje !
» 31 marca 2017, 09:01 #10
BadMojo: Po pierwsze United nie "united' - potrafisz napisać Częstochowa, Chelsea, Real, Barca i Bayern z wielkiej litery? Okaż szacunek Manchesterowi United.

Sir Alex Ferguson nie jest już i nie będzie trenerem Manchesteru United. Wielki człowiek, którego uważam za najlepszego trenera w historii, który miał swoją drogę, tu masz rację, ale to nie wiele ma wspólnego z dzisiejszymi realiami - David Moyes był tu dobrym przykładem próby ubrania kaloszy Fergiego i podążania na podobny azymut. Nie skończyło się to dobrze.

Stwierdzenie, że wielkim klubom nie wypada przepłacać to jakaś demagogia. Real, Barca, Bayern nie płacą wielkich pieniędzy za zawodników? Nie bądź ignorantem. Każdy, z wymienionych klubów z pocałowaniem ręki kupiłby Pogbę, wyścig wygrał Manchester United i ja się z tego powodu bardzo cieszę.

Przywołując mecz z Chelsea i nazywając go obroną Częstochowy zirytowałeś mnie. Do momentu wyrzucenia Andera z boiska (moim zdaniem, niesłusznego) byliśmy drużyną lepszą w każdym aspekcie gry - oglądałeś w ogóle ten mecz czy przeczytałeś relację z wp.pl?

Podsumowując, przykro mi, że nie masz czym się pochwalić dyskutując z kolegami na korytarzu. Jeżeli uważasz, że Manchester United reprezentuje sobą mniej niż rzeczone przez Ciebie kluby to może warto przerzucić się na kibicowanie któremuś z nich? - radzę poczekać na rozstrzygnięcie Ligi Mistrzów, zawsze to rok do przodu chełpienia się sukcesem ^^
» 31 marca 2017, 09:35 #9
duncaneedwards: co ty czlowieku piszesz za glupoty .Bayern nie wydaje milionow euro na transfery i sklad?.Co roku srednio wydaje okolo 90mln za transfery. z tym ze oni maja nizsze ceny za pilkarzy niz my.mieli tez wieksze szczescie w transferach .zawodnicy ktorych kupowali zawsze sie im sprawdzali.poprostu madrzejsze zarzadzanie i dyrektor sportowy z prawdziwego zdazenia.my wydajemy teraz krocie bo fergie przespal ostatnie lata a transfery van gala okazaly sie klapa.i tak to wyglada chcesz byc wielki inwestujesz miliony.nie wydajesz zostajesz z tylu
» 31 marca 2017, 09:44 #8
mattCK: Otóż to! Po prostu niektórzy ludzie na devilpage dalej żyją romantyczną historią Fergusona ale zapominają, że niestety czasy mamy jakie mamy i za piłkarzy trzeba słono płacić. Druga sprawa jest taka, że to po części właśnie przez SAFa teraz musimy bulić jak za zborze. W końcu to on przespał kilka ostatnich okienek swojej kadencji grając (i o dziwo wygrywając) piłkarzami średnimi kiedy to inne teamy z europejskiej czołówki się zbroiły.

Kolejnym głupim pomysłem jest to, że sir Alex nie wydawał grubego hajsu na zawodników...Rooney - 30mln na tamten okres to jak dzisiaj 90mln za Mbappe, Rio Ferdinand - swojego czasu najdroższy stoper w historii. To tylko dwa przykłady a trochę jeszcze tego było.

Tak więc generalizując, obecna sytuacja United to pokłosie działań (a raczej ich braku) Fergiego w ostatnich latach jego panowania.
» 31 marca 2017, 12:41 #7
NoLogo: Ceny poszły ostro w górę bo prócz samego zawodnika jest jeszcze cała ta marketingowa otoczka, takie czasy.
A że SAF robił rekordowe transfery to żadne odkrycie, tylko że szkot w wielu wypadkach zwracał uwagę na 'charakter' zawodnika, co nie znaczy że nie zaliczał transferowych wpadek za gruby hajs (Veron np.). O sile United rzadko decydowała jednostka, tylko zgrana ekipa która zostawiała serducho na murawie.
» 31 marca 2017, 13:01 #6
Flash: Pod wrażeniem Paula Pogby... Dobre... Ten koleś nie pokazuje nic specjalnego nie wiem co to za moda na chwalenie Pogby nawet jak gra padło ?! No też jestem pod wrażeniem Murinho że z najdroższym skladem świata okupuje 5 miejsce :D
» 31 marca 2017, 08:07 #5
BadMojo: Nie zgadzam się, że nie pokazuje nic specjalnego. Oczywiście bywa zbyt nonszalancki, zdarza się, że traci koncentrację w obronie lub gra zbyt egoistycznie ale to wciąż piłkarz bardzo młody, który gra swój pierwszy pełny sezon w lidze angielskiej. Ma świetne statystyki asyst i bramek, świetnie dybluje, jest silny i potrafi precyzyjnie zagrać długą piłką. Uważam, że dawno nie mieliśmy tak klasowego pomocnika na tej pozycji. Kosztował bardzo dużo pieniędzy ale takie są realia współczesnego futbolu - kupuje się cały pakiet, w który oprócz czysto piłkarskich elementów wchodzi potencjał marketingowy. A z drugiej strony to, do jasnej cholery, Manchester United jest klubem piłkarskim o największym potencjale finansowym na świecie, skoro więc kogoś stać na wydawanie takich pieniędzy na zawodników to dlaczego ma tego nie robić?

Co do krytyki Mourinho, to uważam, że wyśmiewanie trenera z powodu miejsca w tabeli przed końcem sezonu jest słabe. Moim zdaniem jest to czas na wsparcie a nie rozliczanie.
» 31 marca 2017, 08:40 #4
duncaneedwards: pamietasz jak kupilismy davida de gea pare dobrych lat temu.?.on tez nie zachwycal popelnial bledy ktore kosztowaly nas punkty.kazdy go wspieral trener ciagle na niego stawial .teraz de gea jest najlepszy na swiecie.pzdr
» 31 marca 2017, 09:47 #3
Kuba1878MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2017 11:21

Moda na chwalenie Pogby?? Co Ty bredzisz...
Moda to jest na chwalenie Kante, który jest bardzo dobry, jednak ciągłe rozpływanie się nad nim jest przesadzone... bo to wygląda tak jakby grał jak Messi czy CR
A co do Pogby to jest moda na hejtowanie go za to, że wydano na niego 100 mln a nie za to co prezentuje na placu....
Jeśli chodzi o statystyki indywidualne to Pogba bije na głowę Kante niemal we wszystkich możliwych aspektach, jednak ich gra jest oceniana pod względem gry ich drużyn.....
Chelsea jest w tym sezonie najlepsza to jest oczywiste, jednak to się przekłada na to, że co tydzień grają tym samym składem, brak pucharów pomaga w grze w Premier League. Jasne, że grają w FA Cup, ale gdy jest mecz w FA Cup to nie jest upychany w środę tylko jest kolejka przekładana :) a we wczesnych fazach nawet nie przekładana tylko poprostu jest weekend pucharowy. Również praktycznie brak koontuzji działa na ich korzyść...Oczywiście nie krytykuję Chelsea za to bo sam bym chciał żeby United osiągało takie wyniki, jednak na ten moment jest to niemożliwe, nowy menedżer, zaraz kolejne transfery i za 2 lata będzie walka o wszystko. A Chelsea będzie się męczyła bo ławki praktycznie żadnej nie mają.
» 31 marca 2017, 11:11 #2
NoLogo: Porównywanie statystyk pogby i Kante jest co najmniej śmieszne. Kante odpowiada za zupełnie inne zadania na boisku, to jest typowy przecinak i robi to świetnie plus dorzuca coś od siebie w ofensywie. pogba jest żenujący i w ataku i w obronie.
A opinie o tym, że pogba musi się zaaklimatyzować są dziwne, bo anglia nie jest dla niego nowością.
» 31 marca 2017, 12:46 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.