Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Konferencja prasowa przed meczem z Liverpoolem

» 14 października 2016, 17:22 - Autor: Rio5fan - źródło: MUTV
José Mourinho w piątkowe popołudnie spotkał się z dziennikarzami, by odpowiedzieć na ich pytania przed zbliżającym się szlagierowym pojedynkiem Liverpoolu z Manchesteru United.
Konferencja prasowa przed meczem z Liverpoolem
» José Mourinho w piątkowe popołudnie spotkał się z dziennikarzami, by odpowiedzieć na ich pytania przed zbliżającym się szlagierowym pojedynkiem Liverpoolu z Manchesteru United. Portugalczyk w swoim stylu mówił o ligowym klasyku: - Sezon to wiele spotkań, wiele punktów do zdobycia i stracenia oraz cele do osiągnięcia.
Brał pan już udział w wielu ważnych meczach. Jak istotne będzie to spotkanie?

Muszę się przekonać. Najpierw wziąć udział w tym spotkaniu, a potem sformułować swoje przemyślenia. Jestem już jednak w Anglii od długiego czasu. Nie grałem w tej konkretnej konfrontacji, ale wielokrotnie mierzyłem się z Liverpoolem i Manchesterem United. Rozumiem rozmiar obu klubów, które są historycznymi rywalami. Sezon nie oscyluje jednak dla mnie wokół starcia na Anfield czy na Old Trafford w styczniu. Sezon to wiele spotkań, wiele punktów do zdobycia i stracenia oraz cele do osiągnięcia.

Chce pan, by pański zespół pretendował do zdobycia tytułu. Czy Liverpool liczy się w tej walce?


Trzeba ich o to zapytać.

Jak dobrzy są?

To dobry zespół.

Jak bardzo wyczekuje pan wizyty na Anfield Road w roli menadżera Manchesteru United. Sir Alex Ferguson zawsze ekscytował się takimi wyjazdami. Czy z panem jest podobnie?

Zawsze lubię grać na Anfield. Wiele razy tam wygrałem, zdarzały się też porażki. Zwyciężałem w wielkich meczach i przegrywałem w wielkich meczach. Nie mogę powiedzieć, że lubię tam jeździć, bo zawsze wygrywam, to nieprawda. Podoba mi się atmosfera, charakterystyka meczów. Bycie menadżerem Manchesteru United to coś innego. Nie można porównywać rywalizacji moich dotychczasowych klubów z Liverpoolem do tego, jak wyglądają starcia United z tą drużyną. Dla mnie to po prostu wielki mecz, który może być porównywany do konfrontacji Interu z Milanem, Realu z Barceloną, być może Porto z Benficą.

Rywalizacja tych dwóch klubów często była przysłonięta obraźliwymi przyśpiewkami kibiców dotyczących tragedii, jakie wydarzyły się w historii obu klubów. Czy popiera pan pomysł wspólnego oświadczenia o godziwe zachowanie na stadionie?


Oczywiście. W futbolu są tragedie, z których można się śmiać, jak porażka, czy nieudane zagranie jakiegoś piłkarza. Ludzka tragedia jest jednak dużo poważniejsza. To ostatnia rzecz, jakiej ludzie powinni używać na boiskach piłkarskich. Te tragedie były ogromne. Nie można o nich zapominać, ale należy je szanować. Byłbym zasmucony, gdyby w tak wielkim spotkaniu to było negatywnym aspektem.

Jak bardzo napędza pana atmosfera podczas tego typu meczów?


To nie robi wielkiej różnicy. Jadę tam, żeby wykonać swoją normalną pracę i się nią cieszyć. Fani także powinni się stawić na stadionie po to, by wspierać swój zespół. Można stworzyć atmosferę nieprzyjazną rywalom, ale w granicach bezpieczeństwa i szacunku. Uważam, że tak się właśnie stanie.

Jak dobrą pracę wykonał Jürgen Klopp od momentu przybycia na Anfield Road?


Nie mam zbyt wiele do powiedzenia na ten temat.

Wciąż wiele się mówi na temat Wayne‘a Rooneya, który nie znalazł się w podstawowym składzie reprezentacji Anglii...

Reprezentacja Anglii to nie mój problem.

...ale jakie jest jego nastawienie jako kapitana Manchesteru United?


Ma się dobrze, jest przygotowany, trenuje i zachowuje pozytywne nastawienie.


TAGI


« Poprzedni news
Hamann: Rooney musi zagrać w meczu z Liverpoolem
Następny news »
Shaw i Mychitarian gotowi na Liverpool

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (126)


jassaj: Btw. wg rozpiski po prawo Jones jutro "kończy" kontuzje. Może jakieś szybkie typowanko kiedy znowu trafi do szpitala ? :P
» 16 października 2016, 21:57 #119
Sideswipe: Ja zacznę - pojutrze.
» 16 października 2016, 22:03 #118
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.10.2016 19:33

Zwróćmy uwagę na tabele Premier League i La Liga po ośmiu kolejkach:
1. 19 pkt. / 18 pkt.
2. 19 pkt. / 18 pkt.
3. 18 pkt. (1 pkt straty) / 17 pkt. (1 pkt straty)
4. 16 pkt., jeden mecz zaległy (3 pkt. straty) / 16 pkt. (2 pkt. straty)
5. 16 pkt. (3 pkt. straty) / 15 pkt. (3 pkt. straty)
6. 15 pkt. (4 pkt. straty) / 13 pkt. i jeden mecz zaległy (5 pkt. straty)
7. 13 pkt., mecz zaległy (6 pkt. straty) / 12 pkt. (6 pkt. straty)
Tak że ten... "najbardziej wyrównana liga" i "liga dwóch klubów". ;]
PS Tak tak, wiem. W Anglii każdy może wygrać z każdym. W końcu dwie ostatnie wpadki lidera to były mecze z drużynami ze strefy spadkowej, podczas gdy Barcelona przegrała z liderem, a Real zremisował trzy spotkania pod rząd przeciwko klubom z top 4. ;P
» 16 października 2016, 19:27 #117
Wiciu1987: Poczekaj do 20-30 kolejki zobaczysz wtedy jaka będzie przepaść :D i już nie "liga dwóch tylko trzech" ;) bo Atletico Madryt to mega mocny zespół
» 16 października 2016, 19:32 #116
NeverGiveUpGGMU: Bardzo ładna rozpiska, nawet ci co nie umieją odejmować będą mogli z niej skorzystać :P
» 16 października 2016, 19:32 #115
vanderToki: @ Wiciu1987 - a o której lidze mówisz? :D Ano zobaczę, być może w Hiszpanii nie tak wielka, jak ostatnio bywało. I może nie większa, niż w Anglii. Przypomnę, że na wiosnę Leicester miało dużo większą przewagę nad Arsenalem i Spurs, niż Barcelona nad Realem i Atletico.
Fakt, są tam trzy kluby zdolne powalczyć o finał LM. Spośród angielskich do półfinału dotrze może jeden... A i poza Atletico Villarreal, Athletic i Sevilla o tytuł nie powalczą, ale o miejsce w Lidze Mistrzów jak najbardziej, i w Europie mogą namieszać.
» 16 października 2016, 20:00 #114
RuudVN: vander
powiem ci tylko tyle, do czasu, nie żyj przeszłością bo w Anglii pieniądze są teraz nieosiągalne dla innych a i trenerzy naj z naj, może poza kilkoma wyjątkami (Simeone, Ancelotti), już za rok spodziewam się rozkładu sił Ang/Hisz 50-50 w LM
» 16 października 2016, 20:07 #113
vanderToki: Za rok to tak, możliwe. Niestety (patrząc na to z jednej strony), niektóre kluby już raczej swoich wyczynów nie powtórzą, a inne szansy nie dostaną (chociaż Tottenham na razie mocno się trzyma). Kto by nie grał w LM w przyszłym sezonie, powinien być na tyle mocny, żeby osiągnąć chociaż ćwierćfinał. Może i Arsenalowi w końcu się uda. Im może to wyjść zresztą nawet i w tym sezonie.
» 16 października 2016, 20:16 #112
vanderToki: Villarreal właśnie przemodelowuje hiszpańską stronę rozpiski, miejmy nadzieję, że w poniedziałek United poprawią angielską - po naszej myśli. ;)
» 16 października 2016, 21:44 #111
jassaj: polecam materiał Footbolove- tam jest wszystko wyjasnione apropo "stereotypów". Liga angielska nie jest najbardziej wyrównana tylko emocjonująca a to róznica bo to subiektywna opinia każdego. Ja uwielbiam EPL ale nie da sie jej bronić mianem najlepszej/najbardziej wyrównanej itp
» 16 października 2016, 21:55 #110
Wiciu1987: Vander
Mówię o Hiszpańskiej :) oczywiście
Zobacz ostatnią kolejkę ligi Hiszpańskiej czy to nie jest nudne :) 4-0 7-1 i 6-1 i to nie jest raz na 10-15 kolejek tylko częste wyniki. Ja kocham ligę Angielską za to co oferuje i nie twierdze że jest najlepsza na świecie ;)
» 16 października 2016, 22:16 #109
Wiciu1987: Tamten sezon zakończył sie w Hiszpanii
Barcelona 38 29 4 5 112:29 91pkt
Real Mad 38 28 6 4 110:34 90
Atl. Madryt 38 28 4 6 63:18 88
Villarreal 38 18 10 10 44:35 64
Ath. Bilbao 38 18 8 12 58:45 62
Celta Vigo 38 17 9 12 51:59 60
:) :D
» 16 października 2016, 22:19 #108
vanderToki: @ jassaj - widziałem tamten materiał, zresztą sam go tu kiedyś komuś polecałem... i ten użytkownik też już go widział. ; )
@ Wiciu1987 - też zdecydowanie wolę angielską. Nawet jeśli hiszpańska jest najmocniejsza i nawet jeśli to już nie tylko Real i Barcelona, a nawet nie tylko Atletico. Ale bawią mnie teksty w rodzaju "Premier League najlepsza, nie wygrywają LM tylko dlatego, że muszą grać co tydzień z mocnymi" itd.
» 16 października 2016, 22:57 #107
Szymekas: Eh, jutro do pracy na drugą zmianę więc do domu wrócę koło 22:20, to może ostatnie 20-30 minut zdążę obejrzeć ;/. Mam nadzieję że jak włączę transmisje to już będziemy mieli korzystny dla nas wynik, GGMU!
» 16 października 2016, 16:06 #106
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.10.2016 16:19

00:15 jest re-transmisja na Canal+ Sport. Odetnij się od internetu, wiadomości i wytrzymaj te 2 godziny.

Czasami jestem zmuszony tak robić i emocje są podobne.

Edit: Chyba, że nie masz NC+ wtedy jest problem.
» 16 października 2016, 16:18 #105
GGMUU18: Na allgoals.com.pl możesz ściągnąć za darmo 1i2 połowę po polsku i w hd, wystarczy rejestracja.

Możesz też obejrzeć na fullmatchandshows.com cały mecz. Jak wrócisz z roboty to 1 połowa powinna być już wrzucona.

Obie opcje bez spoileru.
» 16 października 2016, 16:45 #104
bobernoob: sędziowanie w PL jest coraz gorsze!
» 16 października 2016, 15:06 #103
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.10.2016 01:39

Najbliższe mecze pokażą ile jesteśmy warci, będzie szalenie ciężko, jeśli wszystko wygramy będzie hurraoptymizm, jeśli przegramy to będzie Mourinho out. Jesteśmy obecnie w fazie budowy, styl dopiero raczkuje, wiele się poprawiło to widać, bez względu na wyniki mam nadzieję, że zobaczę dobry futbol w naszym wykonaniu, nawet jeśli wszystko przegramy, a damy z siebie maxa to będę dumny.
» 16 października 2016, 01:39 #102
xevy: Ja obstawiam niestety remis z Liverpoolem oraz wygraną z Chelsea ale liczę na 6 pkt w tych dwóch meczach!
» 16 października 2016, 14:35 #101
Domelo: Teraz dwa ciężkie mecze, o jakiekolwiek punkty będzie niezwykle ciężko. Trudny sezon :/
» 16 października 2016, 00:58 #100
lupiq88: Jak nie pozbędziemy się szybko Mourinho z klubu to nawet top4 nie będzie. Stylem defensywnym nie zajedziemy daleko przy Kloppie i Guardioli
» 15 października 2016, 21:56 #99
NeverGiveUpGGMU: Styl defensywny?!
» 15 października 2016, 22:06 #98
lupiq88: a niby jaki prezentujemy ? :v bo jak to nazywasz stylem ofensywnym to ja nie wiem jaki futbol oglądasz :)
» 15 października 2016, 22:20 #97
NeverGiveUpGGMU: Nazywam to stylem mieszanym, czyli takim, który się zmienia w zależności od sytuacji ;)
» 15 października 2016, 22:26 #96
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.10.2016 22:30

Przy takich kibicach jak lupiq88 żaden klub daleko nie zajedzie. Nieważne kto by był trenerem - przyszłyby porażki, gorsza seria to od razu trener out i Tuchel/Guardiola/Klopp/Ancelotti/Simeone in, w zależności kto ostatnio wygrał w świetnym stylu.
» 15 października 2016, 22:30 #95
Muuuuuuuuuuu: jaki styl defensywny? pewnie stawiamy autobus?
Jak wychodzimy 4 ofensywnymi + Pogba i Herrera w środku a na RB i LB grają nominalni pomocnicy to jakim cudem jest to defensywna drużyna? Zwyczajnie nie wszystko funkcjonuje jak należy ale to dopiero 2 miesiące gry. Jak już Jose ustawi Pogbę jak należy to gra nabierze płynności i będzie dobrze. Do tego jeszcze jest sprawa z Rooneyem. Jak dla mnie to są 2 problemy, które Jose starał się rozwiązać: jak ustawić Roo i Pogbę. Z Waynem już sobie poradził (:)), z Pogbą pewnie też coś wymyśli.
» 15 października 2016, 22:36 #94
Keravnos: W meczu ze Stoke gracze United oddali 24 strzały z czego 9 celnych. Fakt, bardzo defensywnie. A że skuteczność zawodzi to już inna sprawa...
» 15 października 2016, 22:45 #93
Kilerek7: O styl gry jestem spokojny, bo to wszystko jest jeszcze wczesne, a już widać odmużdżanie po LvG, napewno po paru okienkach dojdzie kilku piłkarzy, a kilku odejdzie, jeśli Jose dłużej u nas posiedzi to zrobi zespół pod siebie. Co do Pogby to właśnie się zastanawiam czy aby nie marnujemy go na środku pomocy, czy faktycznie ustawiony wyżej dawałby więcej hmm.
» 16 października 2016, 01:35 #92
czesty1: Sam jesteś styl defensywny, widać, że żadnego meczu Man United nie oglądałeś, a chciałeś byś fajny bo Mou jest z tego znany z czasów Chelsea. Ciężko na chwilę obecną stwierdzić jaki mamy styl bo Mou cały czas szuka... Nie ma co porównywać Kloppa i Guardioli do Mou bo jeszcze nic wielkiego w PL nie pokazali, a Mou już tak.
» 16 października 2016, 11:17 #91
vanderToki: Przecież to jest Mourinho. Zespół może wyjść dziesiątką napastników i Pogbą jako lotnym bramkarzem, oddać 50+ strzałów, a i tak będą pisać, że gra defensywnie. ;D
» 16 października 2016, 15:13 #90
Obsliniak: Uuuuuu... Coś nie widzę nigdzie Guardiolowych trzepaczy gruszek, co to już City wręczali poczwórną koronę. Co to się z nimi stało. Pomór jaki czy co? Hehe...
» 15 października 2016, 20:52 #89
Barbaryan: to wina Guardioli ze cały mecz dominowali i nie strzelili 2 karnych?
» 15 października 2016, 21:34 #88
tucznik: To wina pilkarzy United i Mourinho ze nie mamy full punktow i zadnych straconych bramek??
» 15 października 2016, 21:37 #87
Kilerek7: Trzeba dobrze się zastanowić jakim składem wyjść na Lfc. Czy Lingard i Rashford powinni grać jak dotąd. Czy może dać szansę Martialowi lub Mikiemu. Ciekawe czy Shaw wróci do łask za Blinda. Pogba też ostatnio wspominał, że chciałby grac wyżej, może takie ustawienie jak dziś City u nas by się sprawdziło?
» 15 października 2016, 19:47 #86
piter100000: ja bym postawił na Luka i zamiast Lingarda Martial na lewą, a Rash na prawą. reszta powinna moim zdaniem zostać bez zmian. z Mikim to bym nie ryzykował w takim meczu od pierwszej minuty. mecz będzie toczony w bardzo szybkim tempie, a Ormianin od ponad dwóch miesięcy w ogóle nie grał, więc przygotowanie motoryczne i kondycyjne może nie być u niego najlepsze
» 15 października 2016, 20:12 #85
NeverGiveUpGGMU: Blind czy Shaw? Daley świetnie się ostatnio spisuje na LO, lecz zależy to od taktyki. Każdy z nich ma swoje atuty. Pamiętajmy, że Luke jest świeżo po kontuzji.
Gdybyśmy mieli grać ustawieniem 3 4 3 jak dziś City, wtedy w obronie zagrałby Blind, a Shaw na skrzydle, ale te ustawienie raczej nie przejdzie, więc jeśli mamy tak eksperymentować to na mecz z Ługańskiem w LE, a nie na Liverpool.
4 2 3 1 na ten mecz, albo coś podobne.
» 15 października 2016, 20:17 #84
NeverGiveUpGGMU: piter100000
Myślę, że to byłoby najlepsze rozwiązanie. Ale jak Shaw na lewej, to Blinda na ŚPD chciałbym zobaczyć.
» 15 października 2016, 20:19 #83
piter100000: masz rację, ciekawe w jakiej formie jest Shaw. Blind na ŚPD też byłby okej, bo ja uważam, że to jest jego naturalna pozycja, a nie LO, czy ŚO (chociaż tam też spisuje się bardzo dobrze). z drugiej strony Herrera nie daje podstaw, żeby go posadzić. ciekawe jak Jose to rozwiąże
» 15 października 2016, 20:24 #82
Kilerek7: Liverpool ma szybkich graczy, Shaw miał trochę przerwy a Blind gra mądrze i ma dobre wrzutki, stałe fragmenty mogą być dla nas kluczowe, więc Holender powinien grać. Ja bym w tym meczu chętnie zobaczył Schnederlina, bo przydałby się ktoś w miarę szybki do odbioru, Fellaini to trochę nie to. Pogbę dałbym wyżej, może to byłby jego mecz.
» 15 października 2016, 20:43 #81
NeverGiveUpGGMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.10.2016 21:09

Skoro Liverpool ma szybkich graczy, to wcale nie wyklucza Shawa, a wręcz przeciwnie, to może być powodem, że jednak tam zagra, bo od Blinda jest szybszy ;)
Ale tak jak powiedziałeś Blind gra mądrze i ma bekhamowskie wrzutki, a stałe fragmenty mogą być kluczowe w tym spotkaniu (z resztą jak w każdym) i ma świetny odbiór piłki, więc wydaje mi się (choć nie zdziwię się jak będzie inaczej), że pozostaniemy przy wcześniejszym ustawieniu z Blindem na LO i Herrerą na ŚPD. Jedynie w ataku prawdopodobnie zamiast Lingarda zagra Martial.
» 15 października 2016, 21:08 #80
NeverGiveUpGGMU: Nie wiemy w jakiej dyspozycji jest Schneiderlin. Ciekawa opcja.
» 15 października 2016, 21:11 #79
Kilerek7: Morgan do tej pory jak dostawał szansę grał dobrze, warto zaskoczyć czymś rywala.
» 15 października 2016, 21:13 #78
NeverGiveUpGGMU: Jose może wykorzystał przerwę na reprezentacje, aby przygotować jakiegoś zawodnika z tych co pozostali na ten mecz. Może nas zaskoczy jakimś nowym wyborem.

PS. Nie zapominajmy o Carricku ;)
» 15 października 2016, 21:26 #77
GGMUU18: Moim zdaniem Blind powinien zagrac na cb w tym meczu, gdyz wyprowadzenie pilki z linii obrony to bedzie bardzo trudny element (pressing Kloppa). Na lewej Shaw, bo jak juz wspomnial Kilerek liverpool ma szybkich graczy na skrzydlach.

Mysle, ze powinnysmy wykorzystac wzrost Fellainiego. Belg przy wyprowadzeniu pilki z obrony/rozpoczeciu od bramki moglby krecic gdzies pomiedzy Canem a Hendersonem(tak prawdopodobnie bedzie wygladal srodek pola lfc), ewentualnie gdzies w bocznych sektorach boiska, poniewaz tam sa gracze niskiego wzrostu. De Gea lub Blind mogliby wtedy poslac dalekie podanie na Fellainiego, Belg stracilby pilke gdzies do boku i mozna budowac akcje. Musimy wykorzystac przewage wzrostowa rowniez przy stalych fragmentach gry. Tam tylko Matip i Lovren maja powyzej 185 cm wzrostu, a u nas na pewno bedzie +/- 4-5 takich graczy. A przeciez jeszcze w bramce moze stanac Mignolet, ktory jest niepewny przy dosrodkowaniach.
» 15 października 2016, 21:59 #76
NeverGiveUpGGMU: W sumie racja. Przewagę wzrostu powinniśmy wykorzystać i Fella mógłby być bardzo przydatny w tym meczu, ale jak chcemy korzystać z tego również przy rożnych, potrzebujemy dobrego wrzucającego, a najlepszą opcją do tego typu zagrań jest Blind ;)
» 15 października 2016, 22:21 #75
GGMUU18: Mnie wlasnie nurtuje co van Gaal robil z pilkarzami na treningach... di Maria w Realu swietnie bil rozne przyszedl do MU i od razu robil to fatalnie. wiadomo slaba forma, nie odnalazl sie w Manchesterze, ale jaki to ma wplyw na kopniecia stojacej pilki? no i Blind, ktory za van Gaala wykonywal rozne fatalnie nagle notuje po roznych 3 asysty w 1 meczu (w tym jedna 2 stopnia)
» 15 października 2016, 22:36 #74
NeverGiveUpGGMU: Może z Mourinho zawodnicy więcej czasu spędzają na ćwiczeniu stałych fragmentów gry niż z Van Gaalem i w meczu z Leicester było widać tego efekty ;)
» 15 października 2016, 22:56 #73
Matias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.10.2016 18:51

No cóż, liga się wyrównała.
Maszyna Łysego się popsuła.
Arsenal wszedł na wysokie obroty. Alexis, Walcott i Ozil są w życiowej formie.
Tottenhamy jeszcze bez porażki i mają najmniej straconych goli ale punkty tracą.
Chelsea wraca na właściwe tory i klepie słabszych.
Kumany robią robotę w tym Evertonie ale są za słabi na walkę o Top4.
I teraz do gry wchodzimy my!
Więc albo Liverpool spuści nas w Kloppie albo to The Special One rozwścieczy odnowione Anfield Road.
» 15 października 2016, 18:50 #72
tucznik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.10.2016 20:48

"No cóż, liga się wyrównała.
Maszyna Łysego się popsuła. "

Hah co za choragiewa
» 15 października 2016, 20:48 #71
tyber28: Ale Liverpool dostanie oklep.
» 15 października 2016, 18:40 #70
Bydgoszczanin: Niedawno tutaj niejaki użytkownik (ba, nawet kilkudziesięciu) partolił głupoty, że City będzie nie do zatrzymania. Że City jest super, że ma Guardiolę, że jest fajny De Bruyne, że będą mieć na koniec 100 pkt w tabeli. Zacznijmy może od tego, że jednak da się ich zatrzymać, co pokazują ostatnie kolejki.

Czy City jest w stanie istnieć bez De Bruyne'a?
» 15 października 2016, 18:13 #69
TheRipper: Dokładnie. Swoją drogą też widać jak świetnym zawodnikiem jest De Bruyne. Bez niego City traci 50% swojej mocy.
» 15 października 2016, 18:39 #68
Kuntakinte: Premier League to nie fifa, że można wygrać z każdym jak sie chce :) Witamy w Anglii Łysy :)
» 15 października 2016, 18:53 #67
DjTED: Przecież de Bruyne dzisaj grał, a i tak zgubili punkty (nawet dzięki niemu) co wy za głupty piszecie. To zwykły pionek jest...
» 15 października 2016, 19:38 #66
ogarniety: nie ma druzyny ktorej sie nie da zatrzymac trzy mecze z rzedu bez wygranej to nie dramat tym bardziej ze to jest dopiero polowa pazdziernika i Guardiola ktory jest swiezakiem w PL zajmuje pierwsze miejsce wtabeli to chyba nie trzeba komentowac...kazdego sie da zastapic kto trzy sezony temu mogl sobie wyobrazic City bez Yaya Ture??a dzis niektorzy zapytaja a kto to jest...
» 15 października 2016, 22:17 #65
Bydgoszczanin: Ja rozumiem, że nie ma drużyny nie do zatrzymania.
Rozumiem też, że prawdopodobnie potrzebują czasu.

Jednak MU również, prawda? MU również potrzebuje czasu, ponieważ to jest dopiero połowa października i Mourinho musi poukładać drużynę :) A więc nam także może zdarzyć się kilka wpadek pod rząd. Ot, takie uroki futbolu!

A co do De Bruyne'a, sądziłem że nadal leczy uraz. Mój błąd. Skoro przez niego City niby poniosło porażkę, to tym bardziej. Nie będzie miał ich kto napędzać :)

Pozdrawiam!
» 16 października 2016, 10:43 #64
Kilerek7: Ciężko będzie to wykorzystać, ale widzieliśmy jak ciężko urwać w tym sezonie punkty City.
» 15 października 2016, 17:56 #63
piter100000: po raz drugi tracą punkty plus Celtic w LM. jak na korowanego już zdobywcę poczwórnej korony to nie są jakimiś nadludźmi
» 15 października 2016, 18:00 #62
Kilerek7: No zgadza się, ale 2 karne obronione przez bramkarza, mecz całkowicie pod kontrolą i tylko żelazna obrona i jeden wypad dał Evertonowi punkt. To jest chyba jedyny sposób na tak grające City.
» 15 października 2016, 19:44 #61
pawelisto2: Mecz pod kontrolą niczym za Van Gaala. Klepka przed polem karnym aż do bólu, potem wrzutka.
Zaledwie kilka razy City poważniej zagroziło bramce Evertonu.
Wygrali z nami, bo grali szybko, kreatywnie i bez zbędnego pitu pitu przed polem karnym, a dzisiaj wyglądali blado.
Jeśli tak maja "kontrolować" mecze do końca sezonu to nie mam nic przeciwko.
» 15 października 2016, 19:53 #60
piter100000: City miało przewagę, ale niewiele z tego wynikało tak jak napisał pawelisto2. mi to przypominało bicie głową w mur bardzo podobne do tego jak nasza kadra w meczu z Armenią. niby ciągle próbowali, ale konkretnych sytuacji mało (poza karnymi i słupkiem rudzielca)
» 15 października 2016, 20:09 #59
piter100000: po tym co się dzisiaj wydarzyło w poniedziałek po prostu musimy wygrać. nie ma innej opcji.
» 15 października 2016, 17:55 #58
vanderToki: Uch, WBA - Spurs, taka przewaga i taki wynik... i do tego Chadli strzelił.
» 15 października 2016, 17:42 #57
Trevor: Jak tegoroczny mistrz może tak słabo grać?
» 15 października 2016, 17:34 #56
GGMUU18: Spokojnie, już niedługo United się rozkręci. Maszyna ruszy na dobre w poniedziałek.
» 15 października 2016, 18:00 #55
vanderToki: Cóż za wejście Nolito.
» 15 października 2016, 17:30 #54
piter100000: dokładnie to 9. efekt Guardioli i lekcji aktortstwa
» 15 października 2016, 17:49 #53
Kilerek7: No nieeeee
» 15 października 2016, 17:29 #52
Corey: Beka z Shity.
» 15 października 2016, 17:29 #51
Trevor: trochi kultury
» 15 października 2016, 17:51 #50
RedDevils4life: Arsenal czerwona a City dwa karne nietrafione. Jest forma.
» 15 października 2016, 17:28 #49
RedDevils4life: Nie spinaj już tak pośladków na twoje Armatki i nie bierz wszystkiego tak dosłownie. Forma miała odniesienie do trzech słabych wydarzeń w krótkim odstępie czasowym, które popełniły dwie drużyny tej kolejki. Podałem je wyżej. ;)
» 15 października 2016, 18:25 #48
Rekin: Jagielka po tym meczu się chyba nie wypłaci bramkarzowi.
» 15 października 2016, 17:28 #47
DjTED: Pięknie obronił....
» 15 października 2016, 17:28 #46
Kilerek7: Stekelenburg hahhahahaa
» 15 października 2016, 17:28 #45
Trevor: Co ten Stekelenburg?
» 15 października 2016, 17:28 #44
bobernoob: dobry gosc :D
» 15 października 2016, 17:28 #43
SpirolS: JEST ! ! !
» 15 października 2016, 17:27 #42
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.10.2016 17:28

Swansea ma cudny terminarz, swoją drogą, pozazdrościć. Mistrz kraju, Chelsea, wyjazd do Southampton, Citizens, LFC i teraz Arsenal.
PS Hahahahaguero. To chyba drugi jego nietrafiony karny w tym sezonie.
» 15 października 2016, 17:27 #41
DjTED: KArny
» 15 października 2016, 17:27 #40
Kilerek7: Dobrze łysej pale, niech mu cebulki włosów jeszcze powypadają!
» 15 października 2016, 17:23 #39
bobernoob: i to mi sie podoba :)
» 15 października 2016, 17:23 #38
Kilerek7: Lukaku co za gość!
» 15 października 2016, 17:22 #37
simsonson: Lukaku to jest gość :) teraz oby wytrzymali! :)
» 15 października 2016, 17:22 #36
Trevor: Ale to City słabe jest no ja nie moge odbieram im mistrza
» 15 października 2016, 17:22 #35
kckMU: Ale gra ta Chelsea. Nie wygramy z nimi.
» 15 października 2016, 14:10 #34
Trevor: to chyba oczywiste
» 15 października 2016, 14:12 #33
kckMU: Jeszcze się wahałem, ale teraz nie mam wątpliwości. Conte to taktyczny geniusz.
» 15 października 2016, 14:13 #32
rizx: Może się wahałeś,bo niczego wspaniałego Chelsea nie pokazywało jak ostatnio przegrywali..
» 15 października 2016, 15:11 #31
Sideswipe: Ty tak serio kck? Ograć Lisy to nic takiego ostatnio niestety, a w derbach Chelsea prawie nie istniała, jak na moje to bardziej jest na in minus niż plus.
» 15 października 2016, 15:25 #30
kckMU: Chciałem się poczuć jak Kilerek. Miałem nadzieje, że ludzie mnie wyśmieją, a tutaj 2 plusiki i zgodne komentarze. Tragedia.

Niektórzy mają mentalność, co najwyżej, domowego kapcia.
» 15 października 2016, 15:30 #29
Sideswipe: Haha no tak właśnie myślałem chociaż nie dałbym sobie ręki uciąć. No chyba że taki Trevor też chciał być jak Kilerek...
» 15 października 2016, 15:38 #28
Trevor: no tak tak jestem
» 15 października 2016, 16:57 #27
Sideswipe: Potwierdzam, skoro prawilniak tak mówi, tj. ekspert w multikontach to musi tak być.
» 15 października 2016, 17:19 #26
BIGGESTFANEVER: ''na in minus'' hehe, dobre
» 15 października 2016, 17:27 #25
Sideswipe: Fakt, to "na" niepotrzebne, mój błąd hehe.
» 15 października 2016, 17:58 #24
PanWolodyjowski: Dlaczego Sideswipe sobie sam plusuje komentarze z innego konta?
» 15 października 2016, 13:45 #23
Trevor: bo moge
» 15 października 2016, 14:07 #22
Trevor: zgadzam się
» 15 października 2016, 15:11 #21
TheRipper: To jeden z tych meczów które musimy wygrać. Pomijając fakt że to jeden z naszych najzacieklejszych rywali to jest to kolejny przeciwnik z wyższej półki jak City. Coś czuję że będzie bardzo ciężko o 3 punkty, Liverpool jest teraz w gazie ale jeżeli uda się zwyciężyć zyskamy większą pewność siebie i przewagę psychologiczną nad rywalami. Trochę się obawiam tego meczu, ale liczę na wygraną.
» 15 października 2016, 13:24 #20
FergusonGuy: Tylko wygrana! GGMU
» 15 października 2016, 12:56 #19
JasnaLiryka: W tym spotkaniu padnie duzo bramek :D i ...

Mozliwa jest jakas czerwien hahah :D
» 15 października 2016, 11:30 #18
mantup89: Ciarki mnie przechodzą gdy myślę o tym meczu. Ostatnio dobrze nam idzie z Looserpoolem, więc mam nadzieję, że teraz będzie podobnie i dzięki Pogbie, Zlatanowi i właśnie Roo wygramy ten mecz. Remis też nie będzie zły. Jak myślę, że to niebawem to mam ciarki. Pozdro diabełki.
» 15 października 2016, 11:01 #17
kolor: Pytanie sezonu. Czy Phil Jones zniknie kiedyś z tej kolumny po prawej stronie?
» 15 października 2016, 00:20 #16
Sideswipe: Zniknie jeśli jakimś cudem MU go komuś opchnie.
Ktoś tu już kiedyś pisał, że w tej kolumnie najlepiej byłoby tam tego Jonesa zostawić i w wersie "Powrót:" wpisać znak nieskończoności.
» 15 października 2016, 00:25 #15
Marcego: postawiłem 1:3 :)
» 14 października 2016, 22:55 #14
pelzebiusz: Oj coś czuję powtórka z City. Plecy jak nic Jose chyba się przeliczył zbyt mocno liczył na Roo Ibre i Pogbe. A tu Roo nadal bez formy... Pogba już kreci nosem bo widzi co jest i w jakie bagno trafił. Tylko Ibra jeszcze nie narzeka ... Jeszcze.. Jak teraz wtopią to będzie lawina w top 10. Jose musi wywalić święte krowy typu Roo . Martial też bez formy Depay niewypał.
» 14 października 2016, 22:45 #13
howlett: Tak jak mówisz powinien wywalić święte krowy!! TO nie Indie!!1111

Ludzie co Wy się tak nakręcacie. Mecz w poniedziałek, jutro i w niedziele maraton z PL po przerwie, a tu źle bo 20-letni Marcial bez formy i Pogba kreci nosem. Gdzie tym nosem kręci? Ach i niewypał powojenny pewnie? Ale już wiem dlaczego tak pisze. Przecież wciągnęło mnie bagno Angielskiej Ekstraklasy jak Pogbe. Chyba nawet zaczynam nosem kręcic O_0 Olaboga! Tylko modlitwy do ZLATANA pomogą, zeby nie odwrocil swej BOSKIEJ facjaty w stronę emiratow... Jeszcze...hehehe
» 14 października 2016, 23:04 #12
howlett: Edytować nie mogę(nie umiem?) ale dopisze, że to czysty przypadek(całkiem poważnie) , że znów po raz kolejny odpowiadam Tobie w takiej formie;]
» 14 października 2016, 23:28 #11
RobvanKlu5i: gdzie Pogba kręci nosem? Powiedział Ci coś? :) kumplujecie się? :)
» 14 października 2016, 23:42 #10
deadmoye5: Liam Howlett mistrz
» 15 października 2016, 02:32 #9
deadmoye5: a co do pelzebiusza to powtórki z City nie będzie bo L'pool to drużyna słabo zorganizowana w obronie, swoją dobrą grę zawdzięczają wysokiemu pressingowi i dynamice i chaosowi. City to zupełnie co innego. Jednak jak chopaki powtórzą skutecznośc z ostatniego meczu to bedzie cinko, nawet 3-0, musimy starac sie utrzymywać inicjatywę to jest kluczowe i byc bardzo zdyscyplinowani w defensywie. Jeżeli w tych decydujących aspektach nie damy plamy to jest całkiem niemała szansa na zwycięstwo. Niemniej mecz piekielnie nieprzyjemny , L'pool pobudzony dobrą grą - 2:2 uznam za dobry wynik
» 15 października 2016, 02:40 #8
JestemBogiem: Zeby tylko nie stracili bramki jako pierwsi to będzie można walczyć o 3pkt. Ale i tak remis to chyba maks bo gramy na wyjeździe. A doping na anfield obok west hamu chyba najlepszy w anglii. I ten liverpool strasznie nieprzewidywalny
» 14 października 2016, 21:47 #7
MU1212: Ze spokojem odpowiada a to nie dobrze wróży
» 14 października 2016, 19:33 #6
Hoodys: Kompletnie nie poznaje Mourinho. Wywiady ostatnie, poza zwaleniem 2 razy winy na sędziego, jakieś niemrawe - takie van Gaalowe. Bez wbijania igieł, podsycania atmosfery.
» 14 października 2016, 18:00 #5
NeverGiveUpGGMU: Jak dobrą pracę wykonał JĂźrgen Klopp od momentu przybycia na Anfield Road?

Nie mam zbyt wiele do powiedzenia na ten temat.
» 14 października 2016, 19:22 #4
pelzebiusz: No to mnie też lekko powaliło Jose zgubił grunt pod nogami i pewność siebie. Ale to dobrze lepiej teraz niż w połowie sezonu
» 14 października 2016, 22:48 #3
Sideswipe: "Jose zgubił grunt pod nogami"
Dobre, dobre. 2/10
» 15 października 2016, 00:22 #2
tomManUnited: Widzę, że Mourinho dostojnie ze spokojem odpowiadał na pytania, dla mnie jak dla wielu kibiców United to 1 wszy najważniejszy mecz w sezonie. Dziś gdy Liverpool jest wyżej w tabeli ta rywalizacja nabiera jeszcze większego smaku. Liverpool widać, że zaczął się ogarniać, mają przewagę, że grają u siebie, ale nie przesądzam wyniku. Moim zdaniem wygramy. :)
» 14 października 2016, 17:33 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.