Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mourinho: Należały nam się dwa rzuty karne

» 10 września 2016, 16:22 - Autor: Rio5fan - źródło: YouTube.com
José Mourinho nie mógł być zadowolony z wyniku sobotnich derbów Manchesteru na Old Trafford. Jego podopieczni ulegli bowiem Manchesterowi City 1:2.
Mourinho: Należały nam się dwa rzuty karne
» José Mourinho nie był zadowolony z pracy Marka Clattenburga w derbach Manchesteru
Portugalski szkoleniowiec podkreślił także, że jego zdaniem Mark Clattenburg popełnił dwa spore błędy na niekorzyść Czerwonych Diabłów.

- Uważam, że w pierwszej połowie rywale byli dużo lepsi od nas. Rozpoczęliśmy ten mecz źle, niektórzy zawodnicy grali poniżej swojego normalnego poziomu. Zabrakło koncentracji i agresji do gry w tak szybkim spotkaniu. W takich sytuacjach trzeba szybko myśleć i działać. Niektórzy zawodnicy nie osiągnęli odpowiedniego poziomu - powiedział menadżer Manchesteru United.

- Zespół za to zapłacił. City dłużej utrzymywało się w posiadaniu piłki. Pod koniec pierwszej połowy strzeliliśmy gola i niemal natychmiast mogliśmy strzelić kolejnego. Uważam jednak, że to wykraczało poza kontekst pierwszej połowy.

- Po zmianie stron wszystko wyglądało inaczej. Fernando pojawił się na boisko, ponieważ oni czuli to, co czuli wszyscy. Byliśmy groźniejsi i mieliśmy swoje szanse. Kto wie, co by się wydarzyło po wyrównaniu. Pierwsza połowa to zupełnie inna historia.

Zapytany o to, czy popełnił błąd w doborze składu, José Mourinho odparł:

- Teraz wiem, co się wydarzyło, więc nie wystawiłbym do gry kilku zawodników, którzy zagrali. Taki jest futbol. Czasem piłkarze zawodzą menadżerów, a innych razem sprawiają miłą niespodziankę. Zauważyłem, że możemy sprawić przeciwnikom problemy dzięki indywidualnościom, ale ci gracze nie dali tego, czego oczekiwałem. Czyja to wina? Moja. To ja jestem menadżerem i podejmuję decyzje.

- Pozytywem jest atmosfera w zespole oraz wola walki. Podejmowaliśmy spore ryzyko przeciwko zespołowi, który się bronił i oczekiwał na kontry. Jesteśmy rozczarowani porażką, ale jestem też rozczarowany dwoma decyzjami sędziego. Powinniśmy dostać rzut karny, a Bravo powinien wylecieć z boiska. Jeżeli ktoś twierdzi, że jest inaczej, to powiem, że poza polem karnym to na pewno byłby rzut wolny i czerwona kartka. W polu karnym obowiązują te same zasady, ale nawet najlepszym arbitrom przydarzają się pomyłki.

- Ręka Otamendiego także była na rzut karny. Eksperci mogą mówić, że nie było zamiaru zagrania piłki, ale ja uważam inaczej. On patrzył na piłkę i widział, że ona ominie go z tyłu. Należały nam się dwa karne. Nawet najlepsi sędziowie mogą mieć słabszy dzień - podsumował Mourinho.


TAGI


« Poprzedni news
U-18: Kolejna kanonada United, West Brom pokonany
Następny news »
Guardiola: Powinniśmy lepiej wykorzystać swoje kontry

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (43)


Klimaa: Jak dla mnie sprawa z Otamendim raczej nie kwalifikowała się na rzut karny a sprawa z Bravo jest dosyć dyskusyjna. Nie była karnego i tyle - czasem szczęście jest po naszej stronie a czasem po rywala. Szkoda że Ibrahimovic zmarnował świetną okazję w ostatnich sekundach pierwszej połowy.
» 12 września 2016, 13:11 #39
Ronal: Jak dla mnie, to z tymi karnymi i czerwoną kartką dla Bravo trochę naciągana sprawa. Sędzie dobrze dziś to spotkanie prowadził i nie mam zastrzeżeń. Serio, moim zdaniem nic nie było. Lepsza drużyna wygrała i tyle. Nie ma co drążyć tematu, ogólnie to jestem szczęśliwy mimo porażki, bo widać jaki progres jest w naszej drużynie, w końcu widać jakość i siłę w ofensywie, niestety zawiodła dziś obrona i można powiedzieć że wszystkie bramki w tym meczu padły po głupich błędach. City wygląda bardzo dobrze i mogą się liczyć bardzo mocno w walce o tytuł. No, ale czas pokaże.
» 10 września 2016, 21:36 #38
seth: a kim jest Ronal, żeby jego zdanie choć w jednym promilu mogło stanowić głos w dyskusji ekspertów, o których możesz poczytać sobie wyżej? Clattenburg zaiste ma ciąg do spektakularnych pomyłek. dziwiłem się czemu Barca tak łatwo i tanio Bravo oddała..teraz już wcale się nie dziwię.
» 11 września 2016, 12:56 #37
Fenek: Mnie jedynie cieszy to, że mamy za sobą 3 ciężkie lata, nie mamy formy, zgrania i cały czas trwa szukanie optymalnej "11". Jeśli to wszystko w końcu odpali to możemy myśleć o mistrzostwie. Na razie trzeba postarać się grać swoje i nie tracić zbyt wiele punktów.
» 10 września 2016, 19:23 #36
PDF: Czy ktoś się zgodzi, że to był po prostu bardzo dobry mecz? Szalone tempo, dużo emocji, walka do samego końca ... to była kwintesencja PL. W zasadzie ten mecz mogły wygrać obie ekipy ... na tym poziomie decydują detale i odrobina szczęścia, bo wiadomo, że na boisko wybiegają bardzo dobrzy gracze, a na ławkach siedzą najlepsi managerowie. JM i Pep bardzo dobrze reagowali na przebieg meczu. Wolałbym 2-1 w druga stronę ale nie zmienia to faktu, że obejrzałem bardzo dobry mecz i oby takich jak najwięcej w tym sezonie.
» 10 września 2016, 19:10 #35
zbanowany5x: Lingard zagrał fatalnie, ale sorry to nie od niego oczekiwałem MOTM tak?
Oczekiwałem tego od Pogby czy Ibry, bo również nie od Roo.
To nie Lingard wtopił ten mecz, ale w.w panowie.
» 10 września 2016, 18:52 #34
Holy123: Ibra sie nie zesra bez dobrych pilek nie nagra nic ale tylko jak na razie on cos strzela
» 10 września 2016, 18:53 #33
zbanowany5x: zgadza się, ale miał swoje okazje mimo, że jak mówisz nie miał piłek.
A Pogba to już dziś kicha na maksa
» 10 września 2016, 19:18 #32
Fenek: Holy oglądałeś mecz? Ibra dziś miał sporo "piłek" i albo marnował dobre akcje albo walił przed siebie na ślepo. Zagrał słabo. Plus za bramkę i to wszystko.
» 10 września 2016, 19:21 #31
Mazi1989: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2016 18:22

Powinien być dla nas rzut karny po sytuacji z Rooneyem i czerwona kartka dla Bravo, taka prawda
» 10 września 2016, 18:22 #30
Kuntakinte: Jeden mecz to nie koniec świata ludzie, zejdzcie na ziemie jeszcze 34 mecze ....
» 10 września 2016, 18:05 #29
skay21: Należy to.....pozbyć się Lingarda....jeździec bez głowy...potrafi tylko dużo biegać....w 50% nie dorównuje nawet Rashordowi..
» 10 września 2016, 18:04 #28
Paps: hahaha Fonte drugi raz z rzedu w ten sam sposob sprokurowal karnego :D dobry defensor :D
» 10 września 2016, 17:52 #27
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2016 17:33

''To wszystko wina sedziego" XD
» 10 września 2016, 17:33 #26
wons: Czemu należały się tylko dwa ? ja bym podyktował od razu 10 karnych. Mourinho nie potrafi się przyznać że nie trafił dzisiaj ze składem na ten mecz.
» 10 września 2016, 17:27 #25
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2016 17:36

wons,

Czytales w ogole tego newsa czy sam tytul? Przeciez Mou oprocz narzekania na prace sedziego sam tez przyznal, ze nie trafil ze skladem: ,,Czyja to wina? Moja. To ja jestem menadżerem i podejmuję decyzje."
» 10 września 2016, 17:35 #24
wons: @ Diabelred

No to jest jego wina i tylko jego wina a nie żali się że należały się te 2 karne. Ciekawi mnie w których sytuacjach należały się te karne ?
» 10 września 2016, 17:43 #23
age: @wons Mou powiedzial dokladnie o ktore chodzi sytuacje, zanim cos napiszesz przeczytaj dokladnie artykul, bo nie wiesz o czym piszesz
» 10 września 2016, 17:54 #22
Timmy: @wons

1. Wślizg Bravo na Rooney'u = czerwona (ew. żółta) kartka + karny
2. Ręka Otamandiego = karny

Wina jest jego, ale karne się należały tak czy siak. Karnych nie dostają tylko zespoły, którym 'należy' się zwycięstwo.
» 10 września 2016, 17:55 #21
JackDaniels: Dobry mecz, bardzo dobry mecz, była walka do końca, rooney pozytywne zaskoczył i charakterem i walecznością, jeden z najlepszych dziś na boisku. Szkoda Henrika, widać, że jest jeszcze mało ogarany i zjadła go najprawdopodobniej presje + jeszcze ten krótki okres po urazie z reprezentacji. Nawet herrera dobrze grał, szkoda tylko bezmyślności blinda w pierwszej połowie, mecz na najwyższym poziomie, więc nie ma co się dziwić, że tylko 2 błędy wystarczyły żeby utracić 2 bramki. Jednak widać różnicę też w działaniu menadzera, po pierwszej połowie zupełnie inna drużyna, nastawiona na walkę... Co do karnych.. ten z faulem bravo mógł być odgwizdany, ręka otamendiego jak dla mnie kwestia sporna. Szkoda wyniku bo mecz spokojnie do wygrania. Ale cóż... wynik jak najbardziej zasłużony dla City, a miejmy nadzieję, że to da do myślenia i Mou i piłkarzom na przyszłość...
» 10 września 2016, 17:09 #20
JackDaniels: Brakuje dynamiki w naszych akcjach i zdecydowania, brakuje zawodnika, który mógłby wziąć na siebie ciężar gry i minąć 1-2 piłkarzy i celnie podać.. Pogba dziś niewidoczny niestety
» 10 września 2016, 17:10 #19
PetrCech: "Kampania przeciwko Chelsea" zamieni się w "Kampanie przeciwko United" :>
» 10 września 2016, 16:56 #18
Marti24: Miki oraz Lingard - jeden miał bardzo dobre wejścia, a drugi kapitalnego gola z Leicester i zawiedli prawie w całości. Blind - dwie chwile szaleństwa i dwie bramki. Chociaż w drugiej połowie grał na swoim poziomie.
Zgadzam się z Mourinho - piłkarz za wejście wyprostowaną nogą w środku pola dostaje, nawet w Anglii, żółtą, a Bravo nic.
Ibry nie winię, on i tak wykonuję swoją pracę na 100%
Plusy:
- Shaw jest jak skała,
- Fellaini walka do końca,
- Rooney wreszcie pokazał swój charakter.
» 10 września 2016, 16:53 #17
Wave: nie bo spoznil sie z wslizgiem w bravo, powinno byc ostrzej jak sedzia pozwalal
» 10 września 2016, 17:00 #16
soldier: Przede wszystkim to należała się czerwona dla Rooneya za faul w końcówce na Bravo. Niech już nie narzeka na sędziów, bo nie ma na co.
» 10 września 2016, 16:53 #15
manutdfan92: I tak się powinno rozgrywać pomeczowe konferencje - stara szkoła Fergusona, a nie w pokornym stylu jak miało to miejsce przez ostatnie trzy lata po porażkach. Dzięki temu morale w chłopakach tak nie siądą. Co do karnych - uważam, że nie były one w 100 % ewidentne, ale argumentacja Mou co do obu sytuacji jak najbardziej mogłaby mnie przekonać.
Swoją drogą jestem ciekaw kiedy Miki dostanie teraz swoja szansę od pierwszej minuty, biorąc pod uwagę jego dzisiejszy "występ" i fakt, że już wcześniej nie był faworytem Mourinho do pierwszego składu.
» 10 września 2016, 16:53 #14
Assh3L: Blind zawinił jedynie przy golach. Ogólnie złe nie wyglądał. Przy bramkach więcej zawodników ponosi odpowiedzialnośc. Tydzień temu Ślepy był profesorem, teraz zerem... Co sie dziwić skoro tak świat działa. United mentalnie gra najlepiej od czasu Sir Alexa i z tej maki bedzie chleb , jak nie teraz to za rok , ale podium jest na bank
» 10 września 2016, 16:48 #13
soldier: Zawinił przy golach to mało powiedziane.
» 10 września 2016, 16:53 #12
manutdfan92: Dobrze powiedziane - "gramy lepiej mentalnie", co w tym klubie zawsze miało niebagatelne znaczenie (jak i w całym sporcie).
» 10 września 2016, 16:55 #11
Assh3L: Kilka przechwytów miał, Blind ma to do siebie, ze robi otoczkę dobra wokól siebie i nagle przytrafiają mu sie złe momenty. Ibra także do bramki nie widoczny i gdyby nie to każdy by pisał, ze za stary Ibra jest. Poprzednie mecze Blind grał wyśmienicie, może wystarczy Mike na lepszych wystawiać ? Blind na zespoły typu Hull
» 10 września 2016, 17:06 #10
uzil25: Zgadzam się z Mou w 95%. Z karnym po zagraniu ręką bym polemizował natomiast też uważam, że Bravo powinien wylecieć. W drugiej połowie naprawdę stworzyliśmy sobie sporo sytuacji i gdyby trochę lepiej skierował piłkę do bramki czy też trochę więcej szczęścia lub być bliżej spadającej piłki o 20 cm już było by inaczej...

Mówi się trudno. Nie było źle bo zapowiadał się pogrom a to równie dobrze mogliśmy i zremisować to spotkanie (to co Zlatan zmaścił było aż niemożliwe) i równie dobrze wygrać. Głowy do góry! GGMU!
» 10 września 2016, 16:47 #9
Kuntakinte: Blind zawiodł nie tylko trenera ale kibiców też i to bardzo
» 10 września 2016, 16:44 #8
mario93: Moyes by powiedział, że musimy dążyć do poziomu City, Van Gaal że brakuje mu piłkarzy klasy światowej... Mourinho to jest najlepszy trener świata i widać to w każdej wypowiedzi:

"niektórzy zawodnicy grali poniżej swojego normalnego poziomu" - zna ich możliwości i wie, że mieli gorszy dzień i nie są słabsi od przeciwników, tylko zagrali poniżej zwykłego poziomu

Dobrze, że mówi też o błedach sedziego, bo karne sie nalezaly, moim zdaniem jeden.
» 10 września 2016, 16:40 #7
TheRipper: No cóż, z tymi karnymi bym polemizował ale fakt jest faktem że sędzia nie odgwizdał kilku fauli i conajmniej jednego rzutu wolnego dla United. No ale to Clattenburg więc mnie to zupełnie nie dziwi. W sumie myślałem że będzie gorzej.
» 10 września 2016, 16:35 #6
Wave: mnie rozbawila ta zolta dla fellainiego
» 10 września 2016, 16:46 #5
vanderToki: Mnie też, ale nie jestem pewien, czy wcześniej za inną sytuację z Nolito mu się nie należała. Co nie zmienia faktu, że ta z kartką na pierwszy rzut oka wyglądała mi na błąd.
» 10 września 2016, 18:06 #4
Misiek87: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2016 16:37

Spokojnie Jose, najważniejsze że wyciągnąłeś wnioski i zrobiłeś 2 zmiany w przerwie. Winę za przegraną z rzucił bym na Blinda, przysnął przy obu golach, mecz się ustawił pod Guardiolę, w drugiej połowie zaczęliśmy mieć inicjatywę i city zaczęło się bronić, Pep zaczął przecież zmieniać ofensywnych na obrońców, brakło szczęścia, wystarczy wspomnieć o golu Rashforda, pech chciał że Zlatan musnął piłkę.
» 10 września 2016, 16:35 #3
jajko22: Z Clattenbergiem ma rację !! Powinny być te rzuty karne. Każdy to może zobaczyc na powtórkach.Ale wystawić 2 nieloty w podstawowej 11-stce i ich w porę nie wymienić ,to jeszcze większy grzech, Jose!
» 10 września 2016, 16:33 #2
frelik: zaczyna się xD
» 10 września 2016, 16:26 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.