Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Wenger: Kwota za Pogbę? Absolutne szaleństwo

» 31 lipca 2016, 12:20 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Arsene Wenger nie ukrywa swojego zdziwienia, jeśli chodzi o kwotę odstępnego, którą Manchester United chce zapłacić Juventusowi Turyn za Paula Pogbę.
Wenger: Kwota za Pogbę? Absolutne szaleństwo
» Arsene Wenger nie wyklucza, że kiedyś za zawodników będzie płaciło się 200-300 milionów funtów
Angielskie media spekulują, że już wkrótce Francuz przeniesie się na Old Trafford za rekordowe 100 milionów funtów i tym samym stanie się najdroższym piłkarzem na świecie.

– Kwota odstępnego za Pogbę? Jest absolutnie szalona, jeśli nie możesz sobie na nią pozwolić. Jeśli cię na to stać, to można to jeszcze usprawiedliwić. Ale to totalne szaleństwo, jeśli odniesiemy to do normalnego życia. To na pewno – mówi Wenger na łamach Daily Mail.

– Żyjemy jednak w świecie, gdzie każda globalna działalność generuje mnóstwo pieniędzy. Piłka nożna stała się globalnym sportem i dlatego kluby stać na takie transfery.

– Czy to ma sens, jeśli chodzi o zwrot z inwestycji? Tego nikt nie jest w stanie policzyć.

– Odkąd jestem w tym sporcie, to zawsze myślałem, że nie można pobić aktualnych rekordów. Zawsze się myliłem. Być może za kilka lat będziemy płacić 200 lub 300 milionów. Kto wie... – dodaje Wenger.


TAGI


« Poprzedni news
Ibrahimović: Coś wielkiego jest na rzeczy
Następny news »
Bailly odrzucił propozycję City, by grać dla Mourinho

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (64)


uzil25: "Zawsze się myliłem" to się zgadza ;)
» 1 sierpnia 2016, 11:31 #61
jassaj: Kwoty za piłkarzy to szaleństwo i ten trend absolutnie nie jest wart poparcia ale tak sobie myślałem i na jakiej podstawie uznać ile ktoś jest wart ? Czy marne 50 mln na dzisiejsze standardy nie jest dużą kwotą ? No jest,a jednak ludzie uważają że można ją bezproblemowo wydać. Tak samo jest ze 100 czy 120 mln. To są kwoty chore,których nawet nie umiemy sobie wyobrazić jak bardzo ale jak mówi stara mądrość-jesteś wart tyle ile chcą za Ciebie zapłacić. Zresztą dochodzi 2 aspekt- te kwoty "rosną" z naszego punktu widzenia- z pkt widzenia klubów nie jest aż tak zle- kiedyś wydawało sie 20 mln ale zarabiało przykładowo 30, teraz wydajesz 200 ale zarabiasz 300. Kluby sie bogaca więc operują większymi pieniędzmy. Fajnie by było zatrzymać tą całą komerche i rządy mamony ale nie da rady. Im dłużej piłkarski świat będzie na topie, im więcej kasy będą urabiać tym bardziej ceny bd skakać.
Do samego Pogby nic nie mam- w sumie jak przyjdzie to fajnie, jednak um ten zawodnik ma. Nie przyjdzie też przeżyje-nie będzie szumu i przynaj,niej saga sie skonczy
» 31 lipca 2016, 22:38 #60
Yondu: Na całej planecie biega dwóch gości za których można zapłacić ponad 100 milionów.

Nie, żadnym z nich nie jest Pogba. Żaden z nich nie przyjdzie do "najlepszej ligi świata" która nie liczy się w europie :D.
» 31 lipca 2016, 21:26 #59
Sideswipe: Na całej planecie biega dwóch gości za których zapłaciłbyś swoje 100 milionów gdybyś je miał.
SWOJE zmienia wszystko. Na szczęście Manchester wie lepiej czy warto czy nie, Ty nie masz nic do gadania.
» 31 lipca 2016, 22:10 #58
Klimaa: Ceny za zawodników już dawno przekroczyły granicę zdrowego rozsądku.
» 31 lipca 2016, 19:16 #57
TheRipper: Ale przecież on ma rację. Te kwoty obowiązujące w futbolu są chore po prostu a Pogba jest wart może połowę tej kwoty którą mamy za niego zapłacić. No cóż, pozostaje mieć nadzieję że się u nas sprawdzi i nie będziemy żałować tego transferu.
» 31 lipca 2016, 17:26 #56
micsie03339: A na podstawie czego twierdzisz, że jest wart połowę tej ceny, wykonałeś jakieś wyliczenia? Może nam pokażesz, jeśli znasz się na tym, na pewno klub zatrudni takiego fachowca, dając mu całkiem niezłą pensji, zważywszy na to ile mogą zaoszczędzić.
» 31 lipca 2016, 19:00 #55
TheRipper: Na takiej że oglądam też mecze Juventusu i widziałem go w akcji? Chłop jest dobry ma potencjał by być czołowym piłkarzem ale bez przesady. Płacąc 120 milionów funtów za piłkarza mam prawo od niego oczekiwać że będzie w pojedynkę wygrywał mecze i strzelał bramki co drugi mecz. A tego Pogba nie gwarantuje póki co. Ale cóż, takie prawo rynku jednak ciężko mi nie odnieść wrażenia że kwota za niego jest zawyżona i to sporo.
» 31 lipca 2016, 19:19 #54
micsie03339: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2016 19:23

Sam również uważam, że to sporo może nawet za dużo, ale zawsze mnie fascynują ludzie, którzy podają konkretne kwoty ile wart jest dany piłkarz, ale nie są wstanie powiedzieć skąd właśnie taka, nie inna liczba.
Dlatego właśnie zapytałem, skąd wziąłeś te liczbę, czyli max połowę, ze 120m, a nie dlatego, że uważam, że nie masz racji.
» 31 lipca 2016, 19:22 #53
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2016 19:36

Tzn, ciężko to określić, może faktycznie poleciałem trochę że jest wart połowę tej kwoty, niemniej jednak według mnie nie jest wart więcej niż 80 baniek. 120 milionów to cena jak dla mnie za graczy pokroju Messiego. Generalnie jest takie fajne powiedzenie że coś jest warte tyle ile ktoś jest gotów za to zapłacić. Dla kogoś ta kwota będzie za wysoka, dla innego będzie spoko a dla jeszcze innego możliwe że za mała.
» 31 lipca 2016, 19:32 #52
Fenek: Obecny rynek transferowy to szaleństwo, im wyższa kwota tym większy płacz, ale obecnie nawet za byle kopacza trzeba już głębiej sięgnąć do portfela.
» 31 lipca 2016, 16:55 #51
Bossicky: "Chciałbym mieć naiwną wiarę jak Wenger,
i pokładać swą nadzieję w byle Dannym Welbecku"
» 31 lipca 2016, 16:44 #50
vanderToki: Nie ma co po nim jeździć tylko dlatego, że to Wenger. Właściwie tytuł nie do końca oddaje to, co powiedział. "Jest absolutnie szalona, jeśli nie możesz sobie na nią pozwolić. Jeśli cię na to stać, to można to jeszcze usprawiedliwić. Ale to totalne szaleństwo, jeśli odniesiemy to do normalnego życia. To na pewno" - nie powiem, że bredzi, można się z nim zgodzić. Ale to dotyczy cen piłkarzy w ogóle. 30 mln z kawałkiem za Xhakę to też nie jest normalna cena. :D
"Być może za kilka lat będziemy płacić 200 lub 300 milionów. Kto wie... " - tyż prawda.
» 31 lipca 2016, 16:31 #49
RioGrego: nope. Teraz kluby wspinają się na wyżyny swoich możliwości finansowych, żeby dokonać transferów, ale w końcu ceny urosną do takiego poziomu, że po prostu nie będzie ich stać. Wtedy właśnie będzie wielkie BUUM! i ceny runą
» 31 lipca 2016, 17:36 #48
cnk: Do naszego klubu nie przyszedł żaden szejk czy miliarder i nie dał nam hajsu na zabawę i szastanie. Klub przez wiele lat pracował i zarabial na siebie więc mnie osobiście nie bolą kwoty takich transferów bo jeśli nas na nie stać to widocznie wcześniej klub na to zapracowal i zarobił i nie widzę powodu dla którego ktoś miałby nazywać nas klubem zbudowanym głównie na hajsie. Zapracować a dostać to duża różnica
» 31 lipca 2016, 16:03 #47
micsie03339: Jeśli pod słowem "zapracował" masz na myśli, że za SAFA nie wydawał, skąd ma pieniądze to się myślisz, ale jeśli masz na myśli, że wypracował sobie globalną markę, a nasz dyrektor Ed, potrafi to wykorzystać, podpisując wciąż nowe, rekordowe umowy sponsorskie to masz rację. United nic nie musiało odkładać w skarpetę, by teraz tyle wydawać, jak wielu twierdzi na tej stronie, po prostu ma tak wielkie roczne przychody, by móc co rok wydawać ponad 200m na transfery.
» 31 lipca 2016, 16:21 #46
sseba290382: niestety,wlasnie w ten sposob angielskie kluby psuja football,5 druzyna w tym roku,7ma dwa lata temu wydaje po 200 baniek serio to jest dla ciebie logiczne??i te teksty ze puchary europejskie nie sa wazne bo tyle united bierze za 5te miejsce...to jakis zart...mi az ciarki przechodza jak se przypomne walke juve z united..idac tym tropem mu ma taka marke ze po co w ogole w lidze grac ,jezdzac po usa i chinach tez tyle zarobi grajac z galata czy jakims chinskim stworem
» 31 lipca 2016, 16:30 #45
micsie03339: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2016 17:08

Przychodzisz tu i wciskasz mi słowa, których nie powiedziałem, nie mówiłem nic że puchary nie są ważne, a tourne nie są po to, by na nich bezpośrednio zarabiać, a po to, by zadowolić kibiców z innych kontynentów, którzy nie mają innej możliwości, by obejrzeć swoją drużynę. Jeśli się nie mylę Juve właśnie jest na tourne?
Właśnie przejrzałem Twoje posty i jestem wstanie stwierdzić, że nie oglądałeś pojedynków Juve z United na żywo, bo byłeś za młody. Twoje teksty w stylu "united gdzie liga mistrzow??", które mogą dopiec jedynie, nazwijmy ich młodymi fanami United, wciskanie mi poraz kolejny słów, których nie napisałem, bo Ci pasują pod tezę, czy poraz kolejny staranie się podkreślić swojego wieku sugeruje zupełnie coś innego.
» 31 lipca 2016, 17:03 #44
RioGrego: a Glazerowie nie dali nam hajsu? Dali! I to nie mało, a ogromne kwoty.
» 31 lipca 2016, 17:38 #43
Sideswipe: Stary artykuł ale znaleziony nie tak dawno :P Fragment:
Kilka dni temu opublikowano dane, z których wynika, że straty United w ciągu zeszłego roku (do czerwca 2010) wyniosły 108.9 milionów funtów.

Oznacza to, że zamiast nowych gwiazd, pieniądze kibiców Manchesteru United idą na spłatę ogromnego kredytu zaciągniętego przez rodzinę Glazerów w celu zakupu klubu.

Amerykańska rodzina od momentu przejęcia drużyny w 2005 roku wyciągnęła z United ponad 400 milionów funtów. Liczba to wzrosła o prawie 100 milinów funtów w ciągu ostatniego roku.

W tym czasie klub przeznaczył na transfery tylko 56 milionów funtów. Jest to mniej niż Manchester City, Chelsea, Tottenham, Aston Villa, czy Sunderland.

W ciągu 6 lat "panowania" rodziny Glazerów średnia cena karnetu wzrosła z 500 do 930 funtów. Jest to czysty dowód na to, że fani klubu są najbardziej dotknięci przez politykę amerykańskiej rodziny.

Tak więc nie wiem, czy można to nazwać "dawaniem" hajsu. Prędzej jego zwracaniem :P
» 31 lipca 2016, 18:52 #42
micsie03339: Dokładnie, Glazerowie kupili United na kredy, który do dziś spłaca klub, a Ty mówisz a jakimś dawaniu pieniędzy?
Kolejny człowiek, rzucający informacjami wyssanymi z palca.
» 31 lipca 2016, 18:58 #41
sseba290382: ja nie mowiekonkretnie ze Ty cos powiedziales tylko ze spotykam takie opinie,nie interesuje mnie tez czy zgadujesz moj wiek choc jak jestes bystry to widzisz wszystko...powtorze setny raz lubie united i tesknie za nimi w lidze mistrzow za pojedynkami z juve,chodzilo mi zupelnie o co innego zatem sorry jesli bezposrednio poczules sie urazony
» 1 sierpnia 2016, 10:24 #40
MarChester: Zaraz jeszcze Mou go pojedzie ze wypowiada się gość który nie wygrał nic od ponad 10 lat hehe
» 31 lipca 2016, 14:42 #39
Slawek7: Jest to szalona kwota,ale wole zeby byl Pogda za 100 baniek niz 3-4 Herrery czy Sznederleny.Sredniakow ci u nas dostatek.
» 31 lipca 2016, 14:25 #38
tomas0808: Brakuje jeszcze czegoś w stylu "mało brakowało a Pogba byłby w Arsenalu" :D
» 31 lipca 2016, 13:43 #37
Neymar12: Przecież było: D. Mówił to jakieś dwa lata temu
» 31 lipca 2016, 14:10 #36
pawelisto2: Jak dla mnie człowiek legenda, zawsze miałem i będę miał do tego Pana szacunek. Oby pracował choćby 30 lat w Arsenalu - niech młodzież uczy się za parę lat o takich osobach jak Sir Alex, czy Wenger. Od paru lat nic nie mogą zwojować - no cóż, widać to pięknie na tym przykładzie, albo tradycje, albo trofea(hi hi Manchester na chwilę obecną nie ma ani tego, ani tego - tak sobie zażartuje :D).
Co do ceny Pogby - jest ona szalona Panie Wenger, ale może właśnie tego zabrakło Liverpoolowi w okresie schyłku i do dzisiaj nie mogą z tego dołka wyjść? Wszystko wyjdzie w praniu, ale jedno jest pewne. Dwa kluby z Manchesteru będą teraz śmiało jechać na tym samym wózku i zarówno United jak i City będzie mogło być zmieniane na Manche$ter :)
» 31 lipca 2016, 13:42 #35
Neymar12: Wiesz żart jakby nie trafiony - bo my sezon wcześniej zdobyliśmy trofeum a Wenger nic :D.
» 31 lipca 2016, 14:09 #34
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2016 15:04

może i legenda, ale nie wiem, czy to jest trener wybitny. przez 20 lat 3 tytuły mistrzowskie i jeden finał LM. tyłka to nie urywa, dlatego śmieszy mnie jak nasi "eksperci" telewizyjni stawiają Arsenal w gronie faworytów LM. w Auxerre kiedyś pracował ktoś taki jak Guy Roux, znany był z tego, że pracował tam 40 lat i niewiele w tym czasie wygrał. dla mnie z Wengerem jest podobnie, długo pracuje , mało osiąga chociaż on ma jednak troszkę więcej sukcesów niż były menago Auxerre
» 31 lipca 2016, 15:03 #33
utdpunx: 4rsene Wenger
» 31 lipca 2016, 13:27 #32
Sideswipe: Właśnie, to chore. Lepiej by było kupić 30 grajków po 4 mln pokroju Takuma Asano...
» 31 lipca 2016, 13:19 #31
pawelisto2: Albo jednego za 800 funtów zwanego Riyad Mahrez :D
» 31 lipca 2016, 13:47 #30
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2016 13:58

Oczywiście jest to przypadek jeden na wiele, ale pokazuje to tylko, że dobrzy piłkarze są wszędzie...nawet w 4 lidze angielskiej, czy 7 lidze francuskiej znajdują się takie asy jak Vardy, czy Kante - trzeba tylko wiedzieć gdzie szukać, więc do tego Takumy Asano również należy podchodzić z dystansem jak i każdego innego piłkarza, bo już ostatnio Memphis, Falcao, czy Di Maria pokazali ile znaczy nazwisko.

Napisałem to w odpowiedzi, bo już nie mogłem edytować.
» 31 lipca 2016, 13:57 #29
Neymar12: pawelisto ale wiesz że ten Asano będzie się bujał po wypożyczeniach bo nie dostanie pozwolenia na pracę :D
» 31 lipca 2016, 14:16 #28
Sideswipe: Dobre przykłady, jednak jeszcze chyba żaden z takowych nie był dziełem Wengera. :P
» 31 lipca 2016, 15:23 #27
vanderToki: Freddiego Ljungberga chyba wyciągnął za niewielkie pieniądze. Ale nikt inny mi nie przychodzi do głowy - Overmars, van Bronckhorst, Henry, Wiltord, Bergkamp, Pires to wszystko były już w miarę znane nazwiska, kiedy ich kupował. Eduardo da Silva ewentualnie.
» 31 lipca 2016, 16:37 #26
Sideswipe: Już momentu pozyskiwania ich na pewno nie pamiętam, jedynie to jak Ljungberg czy Pires tam wymiatali. Trochę poklikałem i znalazłem takie nazwisko jak Anelka, przyszedł za łebka do Arsenalu...
» 31 lipca 2016, 19:02 #25
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2016 19:08

Jeszcze może Gilberto Silva, ale to też nie był zawodnik w rodzaju Kante i Mahreza, którzy wzięli się znikąd - może i na mundial pojechał niespodziewanie, ale zagrał tam każdy mecz, co do minuty, i to jak. ;]
Czyli można na podsumowanie zgodzić się, że Wenger mimo wszystko nie słynie z odkrywania diamentów. ;]
» 31 lipca 2016, 19:07 #24
Sideswipe: No ale kto wie, może Bielik będzie takim diamentem :)
» 31 lipca 2016, 19:13 #23
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2016 19:16

Hm, a Szczęsny? ;) Może nie diament, ale trzeba przyznać - porządny bramkarz wyciągnięty z piłkarskiego grajdołu za paciorki i paczkę fajek. ;D
» 31 lipca 2016, 19:15 #22
Sideswipe: A no właśnie, ja bym go diamentem nie nazwał, choć trzeba przyznać, że umiejętności to on ma. Jednak za każdym razem jak oglądam z nim mecz w bramce to mam nieodparte wrażenie, że za chwilę walnie jakiegoś babola ;p
» 31 lipca 2016, 19:19 #21
jassaj: Bo Wenger zawsze dużo gada a mało robi, zawsze ma problem, że okienko nie wtedy co trzeba, że zawodnicy za drodzy, że wszyscy psują rynek. Gdyby jeszcze wygrywał to ktoś może brałby to na poważnie ale że on nie licząc 2 PA w ciągu ostatnich 12 lat nie wygrał absolutnie nic to ludzie uważają to za tanie wymówki. Mi też obecne trendy sie nie podobają ale ja moge sobie narzekać do woli bo to nic nie zmienia a on zamiast ciągle marudzić powinien zakasać rękawy i pracować bo od gadania wam w gablocie nie przybędzie a refleksie na temat świata to będzie mógł gadać na lewo i prawo jak już skończy kariere i zostanie jakimś tv ekspertem
» 31 lipca 2016, 13:32 #20
MarChester: Kwota duża. Ale jak się dowiedziałem że MU zarobił taką kasę za koszulki Zlatana to spoko :)
» 31 lipca 2016, 12:51 #19
Kornel: Ale nie zarobił ;_;
» 31 lipca 2016, 13:24 #18
Neymar12: Wenger gdzie napastnik?
» 31 lipca 2016, 12:46 #17
pawelisto2: haha, dobre :D
» 31 lipca 2016, 13:43 #16
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2016 14:13

Trofeum za nią w gablocie. Niestety za 1/8 jej nie dają.

A mówiąc poważnie nie cierpie tego wypowiadania się Wengera na temat transferów innych klubów(tak wiem że to odpowiedzi) zwłaszcza że powstaje wtedy kontrast i widać że osobą która głównie nie potrafi właściwie wzmocnić zespołu jest właśnie on. Więc co to za autorytet?
» 31 lipca 2016, 14:10 #15
wojtas8: Wenger za pół roku:
"Chcieliśmy sprowadzić Pogbę gdy ten jeszcze był wychowankiem Manchesteru United"
» 31 lipca 2016, 12:46 #14
Kornel: Już to powiedział, więc ten.
» 31 lipca 2016, 13:25 #13
Sideswipe: 101greatgoals.com/blog/xi-players-arsene-wenger-almost-signed/ - bardzo ciekawy artykuł.
» 31 lipca 2016, 13:34 #12
skoryMU: Tylko on nigdy nie był naszym wychowankiem. Jak już to jest wychowankiem francuskiego Le Havre.
» 31 lipca 2016, 16:57 #11
EricKing: Serio? Od kiedy po 2 latach zawodnik ma status wychowanka? U nas grał 3 i jak najbardziej ma status wychowanka United.
» 31 lipca 2016, 18:40 #10
Sideswipe: Nigdy nie był ale jednak nim jest. :P Podejrzewam, że to jeden z wielu czynników, który powoduje takie parcie na ten transfer.
» 31 lipca 2016, 18:40 #9
vanderToki: Piękne zdjęcie Ibrahimovicia. :D I niezła ekipa, o.m.c. (o mało co) skład Fergusona trochę się pokrywa: Varane i Drogba. Do tego Shearer, Gazza, Cech, Mueller, Aguero, Moura, Balotelli i Ronaldo.
» 31 lipca 2016, 18:46 #8
Sideswipe: No haha, początkowo myślałem, że to jakiś fan Ibry wpadłszy jakimś cudem w posiadanie tej koszulki :D
No też niezła 11, różnica w tym, że Ferguson i bez nich wygrywał, a Wenger nie licząc tego sezonu bez porażki (2004/5?) z takim płakaniem wypada blado :D
» 31 lipca 2016, 18:59 #7
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2016 19:04

Ja też myślałem, że to fan. :D Z tych Fergusonowych chyba się jedenastka nie zbierze. ; )
Ano, United kupowali innych i raczej nie było co płakać za niekupionymi. ; )
2003/04, w następnym wygrał już Mourinho. A Wenger zrobił to z zawodnikami, z których część też nakupował, i to może nie za kwoty dorównujące transferom Fergusona, ale jak na tamte czasy wcale nie było to po taniości. ;]
» 31 lipca 2016, 19:04 #6
Sideswipe: No tak, trochę się zapędziłem.
Mam takie wrażenie, że Wenger z czasem po prostu zdziadział :D. Wcześniej jakoś potrafił rzucić groszem, teraz wiecznie narzeka i w ostateczności już sięga głębiej do portfela.
» 31 lipca 2016, 19:10 #5
vanderToki: Mam podobne wrażenie. Nie wydaje mi się, żeby Arsenalu nie było stać na wielkie transfery. Ozil, Sanchez - trafione zakupy. Ale mało. Choć mimo wszystko ostatnio wyniki lepsze... ja uparcie obstaję przy zdaniu, że Arsenal jest mniej więcej tak samo słaby, tylko poziom ligi spada. ;p
» 31 lipca 2016, 19:13 #4
UrbannLegend: Owszem, kwota szalona, natomiast lepiej nawet przepłacić i mieć naprawdę dobrego zawodnika w drużynie, niż sępić i za 30 piłek z kipsty ściągnąć zawodnika takiego jak Yaya Sanogo.
» 31 lipca 2016, 12:45 #3
InSaneR: Pewnie, lepiej żydzić i grać Żiru w ataku :D
» 31 lipca 2016, 12:39 #2
JackDaniels: Fartem udał się mu transfer ozila xd i to w przecenie, a teraz tylko może spoglądać jak inni się zbroją.
» 31 lipca 2016, 12:22 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.