Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Barcelona złożyła ofertę za Depaya

» 13 lipca 2016, 11:37 - Autor: matheo - źródło: tribalfootball.com
FC Barcelona złożyła Manchesterowi United ofertę za Memphisa Depaya, opiewającą na 20 milionów euro – informuje hiszpański magazyn Don Balon.
Barcelona złożyła ofertę za Depaya
» Memphis Depay może opuścić Manchester United zaledwie po roku
Katalończycy poszukują zmiennika dla swojego ofensywnego trio – Neymara, Luisa Suareza i Leo Messiego.

Manchester United jest podobno skłonny sprzedać Depaya, jeżeli Barcelona podbije swoją ofertę do 25 milionów euro.

Depay trafił na Old Trafford ubiegłego lata. Manchester United zapłacił PSV Eindhoven 27,5 miliona euro za Holendra.


TAGI


« Poprzedni news
Powell dołączył na stałe do Wigan Athletic
Następny news »
Schneiderlin: Futbol w Chinach rośnie w siłę

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (67)


SYSTEM: Nie mamy takiej potrzeby aby go sprzedawać. Więc cena powinna być minimum 40 mln tak jak sobie teraz Juve czy Barcelona życzą za swoich piłkarzy.
» 14 lipca 2016, 11:34 #61
b90: będzie jak z Pogbą xD
» 14 lipca 2016, 00:12 #60
Yondu: Barca szuka, ale napastnika, bo skrzydłowych mają aż za dużo.
Ktoś w ogóle zastanawia się nad tym co tutaj się publikuje? Przecież to śmieszne!
Barca, gdzie na skrzydłach szaleją Neymar i Messi, a zastąpić ich mogą Arda z D. Suarezem ma płacić 20 milionów za gościa, który w całym poprzednim sezonie zagrał jeden dobry mecz?
» 13 lipca 2016, 22:03 #59
MalkotenciWon: Smieszne to sa twoje posty, jakbys umial czytać to byś wiedział, że newsy tutaj są praktycznie zawsze tłumaczeniami z zagranicznych gazet czy mediów. Zawsze jest źródło podane. Publikowane jest to, co jest związane z United.
» 13 lipca 2016, 22:27 #58
Yondu: Więc pytam czy ktoś się zastanawia zanim opublikuję newsa którego wiarygodność nie jest warta funta kłaków. Czy ta strona musi być tym samym co każdy brukowiec w europie? Byle kliknięcia się zgadzały? Przecież nie trzeba być profesorem żeby wiedzieć, że ten news to kupa bzdur.
» 13 lipca 2016, 22:31 #57
Insanity: Więc pytam Ty człowieku który rzekomo kibicujesz Manchesterowi United. Znasz takie słowa jak "Football bloody hell!" ?
Finał 98/99 LM ?
Już kojarzysz, że wszystko w piłce jest możliwe?
» 14 lipca 2016, 08:54 #56
Yondu: Oczywiście, że jest możliwe. Ale to nie znaczy, że trzeba nabijać wyświetlenia każdą bzdurą którą gdzieś tam w świecie opublikuje szmatławy brukowiec. Przecież 95% takich newsów jest "tworzona" drogą losowania. Kto, gdzie i za ile. Byle ludzie klikali.

Barca interesuje się też Milikiem. Jest ktoś na tyle bystry inaczej żeby w to uwierzyć?
» 14 lipca 2016, 21:30 #55
Insanity: Fakt, bo Milik = Depay ...
Nice.

Mkchitaryan - wg. Twoich słów też tylko naiwni mogli by wierzyć, że go sprzedadzą - a jest u nas.
» 15 lipca 2016, 15:11 #54
poster: Smiechu warte jones ktory spedza wiecej czasu w szpitalu gapiac sie w melony mlodej pielegniarki zostaje a depay ktory jest wielk talent out ? Wyleciec powinii young bastian fellaini jones albo niech w sumie zostanie dobrze miec szklanke podczas meczu i rojo bo to fake zakupic jeszcze ruganiego matudiego sissokoo barkleya rodrigueza zamiast wydawac 120 mln na pogbe a co do samego posta za 20 mln niech sb kupia zielinskiego z udinee bardziej realny transfer
» 13 lipca 2016, 21:01 #53
Karas: young?? co Ty dobra alternatywa na boki obrony i skrzydło w pomocy
a doświadczenie Bastiego zawsze się przyda, nie mówie że to pierwszoskładowi gracze ale napewno przydatni zmiennicy
Jones, Rojo i Fellaini popieram
» 14 lipca 2016, 11:55 #52
mycka86: Cały ten news jest nie poważny. Od zainteresowanie Barcelony, po cenę za którą rzekomo miałby odejść.
» 13 lipca 2016, 20:10 #51
Karas: oby nie odszedł bo jest szansa że odpali jego talent pod wodzą Jose
» 13 lipca 2016, 19:14 #50
Karas: no właśnie o to chodzi, że potrzepuje konkretnego kopniaka i może odpalić a Jose może to zagwarantować a więc szkoda go sprzedawać teraz za 20 mln jak jego wartość jest dużo większa jeśli by wypalił. ja poczekałbym do zimowego okienka z nim
» 13 lipca 2016, 23:03 #49
toja: Zgadzam sie z Toba w stu procentach
» 14 lipca 2016, 11:25 #48
GraanManU: 20mln... Dobry żart. Mam nadzieję, że zostanie , dostanie szansę i pokaże swój talent i na co go stać .
» 13 lipca 2016, 19:02 #47
vultur3: Nawet niech o tym nie myślą - Barcelona. Za wiele błędów popełniliśmy przez tyle lat(np. Pogba, tak wiem, odgrzewany przykład, ale najlepszy) i teraz już myślę, że nie puścimy takich talentów jak Depay czy też Fosu
» 13 lipca 2016, 17:35 #46
przemcio94: Powiem tak - jesli pokrake Andersona trzymaliśmy w klubie przez lat 8 nie powinniśmy byli sprzedawać Memphisa po pierwszym sezonie.
» 13 lipca 2016, 17:15 #45
kuba25: Oczywiście, że go nie sprzedamy. Moruinho spróbuje z niego wycisnąć to co wycisnął z Hazarda.
» 13 lipca 2016, 16:57 #44
Fenek: Nie byłem zwolennikiem jego przyjścia na OT ale teraz nie jestem zwolennikiem jego odejścia. Co prawda na LP mamy Martiala i tam pewnie francuz za Mou będzie grał, ale Depay może być przydatny. Ba może okazać się, że "odpali" w tym sezonie. Po za tym Ci którzy niosą jaja, że Depay był cienki przypominam, że u vG 80% piłkarzy traci na jakości. Dałbym Depayowi jeszcze sezon, tańszy o wiele nie będzie jeśli nawet będzie nadal grał tak słabo. Natomiast możemy zyskać albo dobrego skrzydłowego (a tych u nas jak na lekarstwo) albo sporo zarobić.
» 13 lipca 2016, 16:17 #43
MarekOdbyt: 20 milionów euro? I poza tym Memphis mialby iść do Barcy siedzieć na ławce i patrzeć jak Neymar gra ? Wydaje mi się, że on ma większe aspiracje. Mam nadzieje, ze zostanie i pokaże na co go stać kiedy dostanie szanse.
» 13 lipca 2016, 15:15 #42
vultur3: Neymar to biega jak pies za piłką w tej Barcy, zwykła spadająca gwiazdka i tyle
» 13 lipca 2016, 17:37 #41
michael18: Trzymam kciuki żeby został. Nowy trener może wpłynąć na niego pozytywnie i nie ma sensu go teraz sprzedawać.
» 13 lipca 2016, 15:04 #40
Arakos42: Skoro Barcelona w nim widzi piłkarza ktory ma grać, to czemu u nas nie znajdziemy dla niego miejsca ?
» 13 lipca 2016, 14:26 #39
Chestnut: "Katalończycy poszukują zmiennika dla swojego ofensywnego trio – Neymara, Luisa Suareza i Leo Messiego." = ławka
» 13 lipca 2016, 14:54 #38
GraanManU: Poszukują zmienników, a na razie zainwestowali w samą obronę. Niech sobie szukają ale Depay zostaje :)
» 13 lipca 2016, 19:05 #37
Diabelred: Depay juz poznal lige i sam na pewno wie co musi poprawic, by nie zmarnowac kolejnego sezonu na Wyspach. Do tego zmienil sie trener, takze kazdy(no moze oprocz Maty) zaczyna z czysta karta. Jak jest ambitny to zostanie, a jesli nie to coz, niech tam idzie skonczy jak jego rodak Affelay.
» 13 lipca 2016, 13:55 #36
pawelisto2: Będzie jak z Pogbą :D
» 13 lipca 2016, 13:54 #35
MU1212: Będziemy żałowali jak go sprzedamy
» 13 lipca 2016, 13:48 #34
igorpit777: To jakies wiarygodne zrodlo? Mam nadzieje ,ze tak bo przeciez mamy Lingarda i Younga.
» 13 lipca 2016, 13:28 #33
grand88: hahah uśmiałem się... JM nie sprzeda go i za 40 mln, ciekawe kto będzie zmiennikiem u nas, poza tym po zimnym prysznicu u LvG Depay na poważnie włączy się do walki o pierwszą 11. Depay ma ogromne ambicje i równie duże umiejętności, wierzę że z Mou osiągnie optymalną formę.
» 13 lipca 2016, 13:27 #32
karim: Shaw wrócił więc będą razem znów czarować na lewej flance, nie ma sensu go teraz sprzedawać.
» 13 lipca 2016, 13:19 #31
Pawlo: Znów czarować? A kiedy on czarował, bo chyba nie miałeś na myśli pojedyńczych meczów z outsiderami z LM. Jeszcze nigdy nie irytowała mnie gra jakiegoś zawodnika, jak jego, ale jeszcze jeden sezon szansy bym mu dał.
» 13 lipca 2016, 13:33 #30
piter100000: dokładnie miałem napisać to samo co Pawlo. kiedy on czarował, bo chyba coś mnie ominęło. co nie zmienia faktu, że moim zdaniem Depay powinien dostać szansę
» 13 lipca 2016, 13:36 #29
karim: Też żeście się doczepili określenia... Chodziło mi o ich dobre zgranie, a patrząc na to jak mało czasu ze sobą grali to nawet świetne zgranie.

PS. A porównując grę Depaya no na początku czarował w porównaniu do tego co on teraz grał ;)
» 13 lipca 2016, 16:54 #28
Rotx: Anderson spędził tu chyba 7 sezonów , Nani to samo a Depaya mają sprzedać po jednym.

Niech pobędzie tu 3-4 lata i wtedy można się zastanowic gdzie go upchnąć o ile nie pokaże potencjału.
» 13 lipca 2016, 13:13 #27
Bossicky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2016 13:26

...a nie wiem jaki musiałby się zdarzyć dramat, aby względem tego co obecnie oferuje barcelona jego cena spadła po tym czasie.
» 13 lipca 2016, 13:26 #26
Pawlo: Nani z Andersonem w dwóch sezonach grali na najwyższym światowym poziomie, stąd trzymanie ich było w nadziei, że jeszcze ich czasy wrócą, bo talentu im nie brakowało. Depay grał w tamtym sezonie co najmniej fatalnie, więc trochę głupi przykład, choć zgodzę się, że jeszcze na drugą szansę zasługuje.
» 13 lipca 2016, 13:36 #25
Krystiano98: Za to Depay w przeciwieństwie do Andersona ma troche ambicji i nie wpiertala hamburgerów na śniadanie, obiad i kolacje, tylko pracuje nad swoją formą.
» 13 lipca 2016, 14:43 #24
Klimaa: Chciałbym zobaczyć Depaya w nowym sezonie w naszych barwach. Przy Mourinho ma szansę na nowy start - trenuje ciężko i mam nadzieję że będą widoczne efekty.
» 13 lipca 2016, 13:06 #23
kuboollo: Gomes 150 melonow to za Memphisa minimum chociaz te 90 mln.
» 13 lipca 2016, 12:55 #22
Bossicky: Nie sprzedawać bo... będzie jak z Pogbą xD
» 13 lipca 2016, 12:45 #21
Reusik12: Słabe!
» 13 lipca 2016, 12:48 #20
micsie03339: A żebyś wiedział, że mogło by tak być, przez rok nie zapomina się, jak gra się w piłkę. Był królem strzelców, przed sezonem, przez wielu uważany za jeden z lepszych transferów, zresztą całkiem słusznie, a to że u LvG nie potrafił wykorzystać jego potencjału i pomóc się zaadoptować w nowym otoczeniu to nie tylko jego wina. Zresztą u LvG, wielu zawodników przygasło, choćby taki Di Maria, jakoś po odejściu do PSG okazało się, że jednak potrafi grać.
» 13 lipca 2016, 13:17 #19
Cantona23: Za 50 baniek proszę bardzo a za 20 to niech biorą Rojo.
» 13 lipca 2016, 12:43 #18
hunteriarz: Nie na sprzedaż w tym roku będzie grać super.
» 13 lipca 2016, 12:35 #17
marcin2121: Chca Depaya kupic,prosze bardzo 50ml euro.
Nam nikt taniej nie sprzedaje.
UNITED 93.......az po grob.
» 13 lipca 2016, 12:28 #16
ChudYY: Niech go nie sprzedawają.W tym sezonie na pewno wystrzeli na miare swojego potenciału
» 13 lipca 2016, 12:20 #15
Slawek7: Young ,Klewerlej,Valencia,Fellaini,Herrera,Sznederlęęę oni czesto uprawiaja parafutbol a kazdy dostal 2-3-5-8 lat.Depay musi zostac bo ma papiery na granie.
» 13 lipca 2016, 12:19 #14
Xchrisx7: Ale Valencie to Ty szanuj!
» 13 lipca 2016, 17:04 #13
atos1987: Ja bym go zostawił , 1 sezon to za mało .
» 13 lipca 2016, 12:17 #12
Muuuuuuuuuuu: A na przekór wielu - podbić cenę i sprzedać.
Depay może być świetnym ofensywnym zawodnikiem ale to pokraka w obronie a jakoś nie wierzę by osiągnął poziom Ronaldo by móc obronę olewać.
Widzieliście co robił Nani na Euro? On nigdy nie był tytanem obrony ale jak trzeba to jednak krył skrzydło i wspierał obrońcę. Depayowi to się nie zdarza. Być może Jose go tego nauczy ale jakoś w to nie wierzę.
Poza tym gdzie on ma grać? Do Martiala mu daleko, Zlatan jest na napadzie a na prawej to Depay będzie się potykał o własne nogi.
» 13 lipca 2016, 12:14 #11
pequ89: I tu się nie zgodzę. Owszem - Depay nie pracuje w obronie, ale jakoś mi się wydaje, że przy JM nie będzie miał wyboru. Jest młody i jeszcze może poprawić ten aspekt gry. Podobnie było z Błaszczykowskim, który pracy w defensywie nauczył się dopiero w późniejszych latach swojej kariery w Dortmundzie przy Klopie. Jeżeli Jose widzi go w swoim zespole to powinien zostać. Po pierwszym nieudanym sezonie nie powinno się go skreślać.
» 13 lipca 2016, 12:58 #10
Muuuuuuuuuuu: Też nie lubię skreślać zawodnika po 1 sezonie ale realinie rzecz ujmując gdzie on ma grać? Nie ma szans wygryźć Martiala więc będzie grał mało, do tego jeszcez dochodzą właśnie problemy z bronieniem a to u Jose jest duża wada.
Chciałbym, by gość się rozegrał i został w MU ale już bardziej wierzeyłem w Januzaja i na razie nic z tego nie ma. Obym się mylił
» 13 lipca 2016, 13:40 #9
trikos: Zaraz, moment...Kupujemy młodego perspektywicznego gracza, dajemy mu legendarny ale i ciężki numer "7" który jest zarezerwowany dla świetnych kopaczy. Po czym, pierwszy sezon mu nie wychodzi, głównie przez ultra defensywną taktykę i od razu mamy go sprzedać tak ? I kupcem ma być FC Barcelona ? Nie Southampton czy jakiś Everton ale Barcelona ? Klub bardzo mały, wręcz nie widoczny na arenie międzynarodowej w ostatnich 3 latach. Wychodzi na to może być zmiennikiem Suareza, Messiego czy Neymara całkowicie anonimowych graczy ale w United już nie ? hmmmmmm
» 13 lipca 2016, 12:04 #8
reddevilsloves: Niech zostanie wypożyczony do innego klubu Premier League.
» 13 lipca 2016, 12:03 #7
Chestnut: Z grzania ławy przejść na grzanie ławy. :D
» 13 lipca 2016, 11:50 #6
Slawek7: Za 20 to sobie moga kupic Linieste.Pierwszy sezon Depaya tragiczny,ale w Holandi pokazal,ze umie grac w pilke nozna.Warto mu dac szanse a jak sprzedac to za 40-45 mln.
» 13 lipca 2016, 11:49 #5
RedDevils4life: Oby tylko Mourinho widział go w swoim zespole.
» 13 lipca 2016, 11:49 #4
TheRipper: Kupić drożej, sprzedać taniej po gorszym sezonie... Mam nadzieję że to nieprawda. Depay powinien zostać, zasługuje na drugą szansę.
» 13 lipca 2016, 11:49 #3
lukaszek9000: Skoro jest tu jang fellaini czy lingard to on zasługuje też żeby zostać
» 13 lipca 2016, 11:48 #2
Prawilniak: Moze jeszcze wymiana za Neymara z doplata z ich strony?
» 13 lipca 2016, 11:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.