Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Liga Mistrzów: Brugia pokonana, Depay błyszczy!

» 18 sierpnia 2015, 22:43 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał bez problemów zespół Club Brugge 3:1 w pierwszym meczu eliminacyjnym do fazy grupowej Ligi Mistrzów. Spotkanie zaczęło się fatalnie od samobójczego trafienia Carricka. Diabły szybko wróciły jednak na właściwe tory po dwóch trafieniach Memphisa Depaya w pierwszej połowie. Wynik meczu w doliczonym czasie gry ustalił Marouane Fellaini.
Liga Mistrzów: Brugia pokonana, Depay błyszczy!
» Manchester United pokonał bez problemów Club Brugge 3:1 w pierwszym meczu eliminacyjnym do fazy grupowej Ligi Mistrzów. Spotkanie zaczęło się fatalnie od samobójczego trafienia Carricka. Diabły szybko wróciły jednak na właściwe tory po dwóch trafieniach Memphisa Depaya. Wynik meczu w doliczonym czasie gry ustalił Marouane Fellaini.
Oceń zawodników:
Sergio Romero
Matteo Darmian
Chris Smalling
Daley Blind
Luke Shaw
Michael Carrick
Morgan Schneiderlin
Juan Mata
Memphis Depay
Adnan Januzaj
Wayne Rooney
Bastian Schweinsteiger
Javier Hernández
Marouane Fellaini

Oddano 489 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
W pierwszej minucie spotkania Wayne Rooney mógł dać prowadzenie ekipie z Old Trafford. Prawą flanką z kontratakiem ruszył Adnan Januzaj. Po kilkunastu metrach młody Belg posłał piłkę po ziemi wzdłuż pola karnego. Akcję zamykał Anglik, lecz ostatecznie minął się z futbolówką i nie oddał strzału.

Spotkanie zaczęło się fatalnie dla graczy Louisa van Gaala. W 8. minucie z rzutu wolnego w pole karne piłkę kiepsko wbił Vázquez. Ta jednak znacznie zmieniła trajektorię lotu po złym wybiciu Michaela Carricka i wpadła do bramki Sergio Romero. Argentyńczyk nie miał szans, aby zareagować na czas.

Odpowiedź Manchesteru United na szczęście przyszła bardzo szybko. W 13. minucie piłkę po przekątnej do Depaya dograł Michael Carrick. Holender przyjął piłkę klatką, przerzucił ją nad obrońcą, następnie minął jeszcze trzech i uderzył mocno po ziemi w kierunku długiego słupka i po raz pierwszy w koszulce Czerwonych Diabłów wpisał się na listę strzelców.

Coraz częstsze ataki Manchesteru United przyniosły oczekiwany rezultat w 43. minucie meczu na Old Trafford. Na listę strzelców po pięknym uderzeniu po raz drugi wpisał się Memphis Depay. Holender otrzymał podanie od Luke’a Shawa, prostym zwodem zwiódł dwójkę defensorów Brugii i z narożnika pola karnego uderzył piłkę, która bez problemu wpadła do bramki Bruzzese.

W 60. minucie zrobiło się nieco gorąco pod bramką Romero. Schneiderlin zbyt lekko wycofał do bramkarza, ten również się zagapił z interwencją co poskutkowało bolesnym starciem z atakującym Vázquezem. Sędzie przerwał grę, mimo protestów belgijskiej drużyny. Po chwili argentyński bramkarz na szczęście powrócił do gry.

Chwilę później Depay zmarnował niesamowitą akcję i okazję do zdobycia hat-tricka w tym spotkaniu. Akcję rozpoczął Luke Shaw odbiorem, nadrabiając swój błąd sprzed kilkunastu sekund. Anglik ruszył z akcją obiegającą prawą flanką. Następnie dograł piłkę do Rooney w pole karne, a Wazza wystawił futbolówkę idealnie do wbiegającego Depaya. Holender miał sporo miejsca, czasu i idealną pozycję do pokonania bramkarza. Strzelił jednak z pierwszej piłki i niestety bardzo niecelnie.

Na kwadrans przed końcem meczu kolejną dobrą okacją podbramkową miał okazję zakończyć Bastian Schweinsteiger. Niemiec znalazł się przed piłką przed polem karnym. Postanowił uderzyć ile sił, jak niegdyś Paul Scholes. Niestety strzał został zablokowany przez jednego z defensorów Brugii.

Ostatnie 10 minut spotkania na Old Trafford Club Brugge spędziło w dziesiątkę. Brandon Mechele obejrzał drugą żółtą kartkę po faulu na wyprzedzającym go Hernandezie na wysokości pola karnego.

Wynik spotkania w doliczonym czasie gry udało się zmienić Fellainiemu, który w końcówce zastąpił Rooneya. W ostatniej akcji meczu, piłkę z lewej flanki prawą nogą zagrywał Memphis Depay, a głową bramkarza Club Brugge pokonał Marouane.

Manchester United 3:1 (2:1) Club Brugge

Bramki: Memphis Depay 13', 43', Fellaini 90+' - Carrick 8' (sam.)

Manchester United: Romero - Darmian, Smalling, Blind, Shaw - Carrick (Schweinsteiger 45'), Schneiderlin - Mata, Memphis, Januzaj (Hernandez 71') - Rooney (Fellaini 84')

Club Brugge: Bruzzese - Cools, Mechele, Duarte, De Bock - Vormer, Simons (Claudemir 40'), Vazquez (Vanaken 78'), Dierckx - Diaby (Oulare 55'), Bolingoli-Mbombo.


TAGI


« Poprzedni news
Van Gaal: Nie jest to żadna nowa wiadomość
Następny news »
Bryan Robson: United potrzebują napastnika

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (358)


Kornel: Był SAF na tym meczu?
» 20 sierpnia 2015, 02:52 #327
SebaG04: tak,był
» 20 sierpnia 2015, 03:13 #326
PatrykSNK: Mamy dobry wynik ale musimy byc wsumie czujni w rewanzu! GLORY MAN UNITED!
» 20 sierpnia 2015, 01:54 #325
Kilerek7: Na onecie piszą ( tak wiem, że to onet heh ) że jednak De Bruyne zagra w City. Otamendi, Sterling i De Bruyne, fakt że mocno przepłaceni ale City kupiło niezłych grajków.
» 20 sierpnia 2015, 01:42 #324
GNR: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2015 23:39

Błąd w artykule:
"Coraz częstsze ataki Manchesteru United przyniosły oczekiwany rezultat w 43. minucie meczu na Old Trafford. Na listę strzelców po pięknym uderzeniu po raz drugi wpisał się Memphis Depay. Holender otrzymał podanie od Luke’a Shawa, prostym zwodem zwiódł dwójkę defensorów Brugii i z narożnika pola karnego uderzył piłkę, która bez problemu wpadła do bramki Bruzzese." To nie Shaw podawał tylko Blind
» 19 sierpnia 2015, 23:38 #323
Kilerek7: Chcemy szybko odpowiedzieć po klapie z Pedro, nie rozumiem czemu tak szczędzimy te kasę. Zamiast dać na kogoś dobrego, to teraz oferta za Mane to dla mnie szok. Wcześniej chwaliliśmy zarząd za przemyślane transfery, ale teraz to wygląda chaotycznie.
» 19 sierpnia 2015, 23:16 #322
Reusik: Wygląda a może to Mane był celem od dawna?A może to zasłona dymna?A może nie chcemy nikogo i to tylko snucie domysłów?Oceniasz zarząd na podstawie doniesień prasowych co jest błędne
» 19 sierpnia 2015, 23:48 #321
Kilerek7: Matko co tutaj się dzieje, nie było mnie trochę a tutaj oferta z Mane i zainteresowanie jakimś Kokorinem. Mane to taki troche Young, raczej do rotacji. Widzę, że teraz szybka desperacja po porażce z Pedro. Nie wiem co o tym sądzić. To już ten Bellarbi byłby nie lepszy co Reusik wspominał? Ale desperacja.
» 19 sierpnia 2015, 23:13 #320
Reusik: Zainteresowanie nie oznacza chęci kupna.Przecież to oczywiste że go nie chcemy.Chcą zwiększyć jakość towaru przez zainteresowanie dużej marki.
» 19 sierpnia 2015, 23:39 #319
UniteDKanzaS: Reusik co zrobisz jak zabraknie Kilerka7? Serio pytam
» 20 sierpnia 2015, 00:17 #318
Reusik: Nie przeżyje tego.
» 20 sierpnia 2015, 00:33 #317
Kilerek7: A o mnie się już nikt nie martwi?:D
» 20 sierpnia 2015, 00:55 #316
Reusik: Jak widać nie
» 20 sierpnia 2015, 01:42 #315
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2015 02:08

To ja idę na urlop, dlatego Reusik musisz sobie poszukać innego przyjaciela :D
» 20 sierpnia 2015, 02:08 #314
gol400: Wie ktoś, gdzie mozna kupić kuszulkę Manchesteru United z sezonu 07/08 z długim rękawem?
» 19 sierpnia 2015, 22:04 #313
Stringer: Sky Sports potwierdza ofertę za Mane.
» 19 sierpnia 2015, 18:24 #312
LouiVanGaal: "Marca": Pedro przechodzi do Chelsea
» 19 sierpnia 2015, 16:50 #311
Kundziu: Daliśmy się zrobić w jajo z Pedro...
» 19 sierpnia 2015, 16:02 #310
Arkin: A może to Chelsea wyjdzie na tym najgorzej? :)
Byłoby śmiesznie, mając na uwadze to, że wzięli już Falcao.
» 19 sierpnia 2015, 16:10 #309
Magik1990MU: no właśnie; już z Falcao Mourinho miał nam dać pstryczka w nos ;)
» 19 sierpnia 2015, 16:45 #308
Martin: Skończcie z tym Pedro, gościu przed 30stką praktycznie. Poza tym to jest skrzydłowy napastnik! A nam potrzebna typowa dziewiątka przecież.
» 19 sierpnia 2015, 17:23 #307
Reusik: Chelsea już nas kiedyś uwolniła od Cuadrado(ku rozpaczy devilpage)
» 19 sierpnia 2015, 20:06 #306
yokowal89: Ibra ma odejść z PSG. Co wy na to żeby dostał roczny kontrakt z opcją przedłużenia ? :D
» 19 sierpnia 2015, 15:56 #305
Martin: Dla mnie bomba, gość sprawdza się w każdym klubie, a my potrzebujemy napastnika, chociaż na ten rok, a potem walczyć o młodszego, perspektywicznego.
» 19 sierpnia 2015, 17:25 #304
mantup89: Ma ktoś może link do filmu 6 wspaniałych z Manchesteru United, ale bez rejestracji itp ? Proszę o p.w. Pozdro diabły The Class Of 92. Poratujecie ?
» 19 sierpnia 2015, 15:55 #303
jamaj05: Wie ktoś gdzie można obejrzeć cały mecz, albo prynajmniej długi skrót?

Jest jakaś strona gdzie ogólnie można ogądać retransmisje meczów?

Z góry dzięki za info
» 19 sierpnia 2015, 15:37 #302
Yondu: nc+ straciło ponad połowę praw. Na ich kanałach na 100% będzie jeszcze niejedna powtórka.
» 19 sierpnia 2015, 15:48 #301
jamaj05: A nie uściśliłem, chodzi mi o to, gdzie można zobaczyć całe mecze w internecie :)
» 19 sierpnia 2015, 15:59 #300
Kornel: Wpisz sobie manchester united vs club brugge full match i wyskoczy...
» 19 sierpnia 2015, 16:52 #299
Shpongle: całe mecze można obejrzeć na takiej stronce 'match highlight', szukaj w google, już od paru lat tam oglądam
» 19 sierpnia 2015, 20:47 #298
Martwica: YT wpisz jaki mecz i Full match tylko ze komentarz po angielsku
» 19 sierpnia 2015, 21:07 #297
Yondu: Naprawdę fajny mecz. Ja wiem, że nie ta klasa przeciwnika co ligowe klasyki, ale jednak. Dobry znak. Tylko ta skuteczność...
» 19 sierpnia 2015, 15:34 #296
slaweknh: Brawa!!Kapitalny Depay,swietny,Smal,Shaw,Darmiani Blind,takie United chce sie ogladac.
» 19 sierpnia 2015, 15:13 #295
Xtreme: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2015 14:37

Taką miałem nadzieje na tego Otamendiego że masakra

kurde, gdyby on jeszcze polazł do jakiegoś Bayernu to okey ale on wybrał City, największego naszego wroga i rywala nr.1 w walce o tytuł , nosz ja pierd***, ale przynajmniej wygląda na to że odpuszczamy transfer tej lalki Pedro, marne pocieszenie ale jakieś jest
» 19 sierpnia 2015, 14:36 #294
jamaj05: Ja mam takie samo myślenie, ostatni raz tak zawiodłem się tak na transferze do innego klubu zamiast do nas, gdy Hazard przyszedł do Chelsea

Otamendi zrobi robote w obronie, serio nadaje sie do tej ligi, Smalling póki co świetnie się spisuje, ale taki partner w obronie jak Otamendi to skarb, plus kontuzje, zagramy więcej meczów niż w tamtym sezonie a każdy ŚO podatny jest na kontuzje, zdziwie się, jeśli nie kupimy nikogo i Evans pozostanie, myślałem, że po tamtym sezonie to będzie kolejne wzmocnienie zaraz po Memphisie
» 19 sierpnia 2015, 15:16 #293
Kilerek7: Pedro już w prawie w Chelsea, pewnie LvG usłyszał plotki, że ten ma wątpliwości co do jego osoby i zablokował transfer, obyśmy tego nie żałowali. Jeśli LvG wierzy w pozyskanie Mullera to chyba jest z nim coś nie tak.
» 19 sierpnia 2015, 14:32 #292
jamaj05: Chelsea lubi podkupić zaklepanego prawie zawodnika, Tottenhamowi też zrobili niezłą akcję, przy transferze Williansa

Niech Ed od razu leci do Anglii przez Francję i zabiera ze sobą Lacazettiego, nie ma co tych pieniędzy na Pedro odkładać na konto, bardziej potrzebujemy typowego napastnika niż piłkarza pokroju Pedro
» 19 sierpnia 2015, 15:20 #291
Snakus: powodzenia z wyciąganiem Lacazette'a w sytuacji gdy ostatnio podpisał nową umowę z Lyonem.
» 19 sierpnia 2015, 15:44 #290
jamaj05: Co roku dochodzi do transferu piłkarza, który w chwilę wcześniej podpisał kontrakt z obecnym klubem, chociaż faktycznie u nas taka sytuacja miała miejsce ostatnio chyba z Nanim, czyli bardzo dawno

Napastnika potrzebujemy i tak, może Ibra?;] Czytałem o jego kosie z LvG, ale w futbolu już nie takie rzeczy się działy
» 19 sierpnia 2015, 16:02 #289
Reusik: To w co LVG wieży to jego osobista sprawa i nikt z nas tego nie wie
» 19 sierpnia 2015, 20:08 #288
Taurus: Cieszę się niesamowicie, że Depay się rozkręca, mam nadzieję, że podobnie będzie grał w lidze z regularną formą.
» 19 sierpnia 2015, 14:03 #287
Bartek240: Ma ktoś możne linka do ściągnięcia wczorajszego meczu w dobrej jakości?
» 19 sierpnia 2015, 13:41 #286
Reusik: Kogo obstawiacie w dzisiejszych meczach?Ja Monaco i Szachtar.Główną siłą Valencii w zeszłym sezonie była świetna defensywa i wiele goli ze stałych fragmentów.Myśle że Monaco ich przejdzie
» 19 sierpnia 2015, 12:46 #285
Reusik: A stracili Otamendiego
» 19 sierpnia 2015, 12:55 #284
Xtreme: Myślę że Valencia wygra, podobała mi się ich gra rok temu, będą groźni, to samo Sevilla, którą obstawiam że może być niespodzianką tej edycji LM, ale muszą poprawić grę w defensywie, bo ofensywa wygląda imponująco na czele z Konoplyanką który jest mega kozakiem ;p
» 19 sierpnia 2015, 14:18 #283
marmal: Depay zagrałna skrzydełku i odrazu 2 brameczki. Może Louis zobaczy ze to typowy skrzydlak . Ale szczerze to mamy naprawdę pake bardzo dobra i dodaje młodą. Tylko Rooney musi grać na 10 nie ma siły i niech przyjdzie Muller bo skuteczny on jest jak mało kto.(mimo ze drewno)
» 19 sierpnia 2015, 11:21 #282
Chestnut: Patrze na te oceny i nie rozumiem czemu Januzaj ma tak wysoką ocenę, jakoś lepiej od Rooneya nie zagrał, a dodatkowo to on zawinił przy straconej bramce.
» 19 sierpnia 2015, 11:13 #281
Demo2797: Po pierwsze Januzaj zagrał bardzo dobry mecz, cały czas był pod grą i zanotował wiele udanych dryblingów. Po drugie Januzaj nie był głównym winowajcą straconej bramki. Chciał zablokować wrzutkę stojąc w murze i prawie mu się to udało, nie możemy go obwiniać o to co dalej działo się z piłką po odbiciu od muru.
» 19 sierpnia 2015, 12:31 #280
Shpongle: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2015 10:48

Pojawiły się indywidualne skróty z wczoraj. Mamy perspektywiczną pakę, a Januzaj & Depay to będzie atak marzeń. Jeszcze Wilson'95 to pojawi się w tym sezonie jako wisienka na torcie. Ogólnie ten skład jak poczekać rok-dwa kładzie taki real na łopatki. Żal, jeśli młody De Gea ma robić różnicę na ich korzyść.
Z Bruggią było dużo stresu, ale w perspektywie gry w LM potrzebowaliśmy takiego meczu, z łatwym rywalem na początek. Nawet takie skały jak Carrick i Bastian - dużo strat i brak spokoju w grze, jak nie oni. Stawka i oczekiwania były tak wysokie a przeciwnik zupełnie inny niż co tydzień. Myślę, że już za tydzień obejrzymy spokojniejszy mecz i bezwzględne wypunktowanie rywala.
» 19 sierpnia 2015, 10:46 #279
CzerwonyJLB: Pięknie !! :)
Depay mistrz !
United się rozkręca, LVG musi scalić skład i lecimyyy. Smaling jak profesor, piękny jego mecz :)
» 19 sierpnia 2015, 10:43 #278
patrykmufc: Bardzo dobry mecz, łatwe zwycięstwo. Oglądając Depaya, czuję się jakbym oglądał mecze Diabłów sprzed kilka laty za czasów Ronaldo. Pięknie!
» 19 sierpnia 2015, 10:29 #277
Manchester100: Finał LM jest nasz XD
» 19 sierpnia 2015, 10:28 #276
WMU: Ten Depay to jednak kocur.Oby tak dalej!!
» 19 sierpnia 2015, 10:11 #275
MU1212: Depay kot niczym Ronaldo w debiucie
» 19 sierpnia 2015, 10:08 #274
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2015 09:20

Moim zdaniem w sondzie Fellaini ma za niską notę. Jak na statystykę strzałów 19-1 to wynik jest najmniejszą karą dla Brugge. Szkoda pechowo straconego gola, ale myślę, że Manchester United zdoła powrócić do CL.
Co do Depaya to przypomina on nieco CR7, ale ten pierwszy gol niczym Leo Messi tyle, że z drugiej strony.
» 19 sierpnia 2015, 09:19 #273
Magik1990MU: A to jeszcze nie zauważyłeś, że Fella co by nie zrobił, to zawsze będzie deprecjonowany? Tak już jest; był hejt na Carricka, potem Younga, następnie na Valencię, a od dłuższego czasu obrywa się Kudłaczowi...

Gość ledwo się pojawił i już karnego wywalczył (tzn. jakby szkop nie był myślami na Octoberfeście), a potem sam gola zdobył (i to wcale nie łatwego). Między tymi dwoma syt. można jeszcze dorzucić świetne zgranie głową do Smallinga. Koniec końców więc ocena 8,5 powinna być najbardziej adekwatna.
» 19 sierpnia 2015, 09:46 #272
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2015 08:50

Pierwszy mecz w sezonie który przyjemnie się oglądało. Zdominowaliśmy rywala i za tydzień pozostaje tylko dokończyć wyrok. Depay pokazał potencjał, szkoda tylko że Rooney nie odegrał większej roli w tym meczu.
» 19 sierpnia 2015, 08:50 #271
dawidlp92: Genialne jest to jak mlody mamy sklad
» 19 sierpnia 2015, 08:08 #270
Dryblas: Fajna mieszanka młodości z doświadczeniem, akurat w odpowiednich proporcjach.
» 19 sierpnia 2015, 09:10 #269
szarosc: To jest balans! ale jeszcze długi proces przed nami...
» 19 sierpnia 2015, 09:34 #268
mrnike129: Ale niesamowita sytuacja ,bez żadnych kontuzji
» 19 sierpnia 2015, 08:01 #267
Reusik: Nie mów hop
» 19 sierpnia 2015, 12:54 #266
pequ89: Wygrana cieszy. Szkoda tylko straconej bramki. Tym bardziej w sposób tak przypadkowy. Obrona się zgrywa. Kolejny mecz w takim ustawieniu. Widać, że im to pomaga. Memphis pokazał w końcu na co go stać. Kapitalna kontrola piłki i opanowanie. Będziemy z niego mieli pożytek. Cieszy również kolejny mecz Januzaja w podstawowym składzie. Mam nadzieję, że LvG nie kupi nikogo na jego miejsce i dalej będzie na niego stawiał. Na pewno regularna gra doda mu pewności siebie. Widać, że LvG ma dużo wariantów taktycznych i możliwości ustawienia zawodników. Praktycznie wszyscy nasi ofensywni gracze mogą grać na kilku różnych pozycjach. To na pewno pomoże nam w kolejnych meczach LM.
Martwi gra Rooneya, ale wierzę głęboko, że się odblokuje. Kto jak kto, ale on na to zasługuje. Fajnie, że Hernandez dostał szansę. Szkoda, że bardziej nie zaznaczył swojej obecności na boisku. Ciekawe, czy Fellaini będzie naszym nowym super-rezerwowym?
» 19 sierpnia 2015, 07:54 #265
Reusik: Hehe, a Bale znowu wygwizdany(sparing z Galatą)
» 19 sierpnia 2015, 07:52 #264
Puchaczeue: No i co z tego? Bale jest szczęśliwy w Madrycie.
» 19 sierpnia 2015, 09:33 #263
Reusik: Cieszę się jego szczęściem
» 19 sierpnia 2015, 09:57 #262
Methadon: no jak my wszyscy heheh
» 19 sierpnia 2015, 10:59 #261
Arkin: Widocznie Bale ma w głębokim poważaniu tą dzicz na trybunach.
» 19 sierpnia 2015, 16:12 #260
Borsook: "Why would you choose history over a future ? Trophies Man U won 20 years ago won't fullfill my ambitions. " - Nicolas Otamendi
» 19 sierpnia 2015, 07:48 #259
Reusik: Pewnie od dziecka im kibicuje.
» 19 sierpnia 2015, 07:56 #258
winers: Nie mam pojęcia Koleżanki i Koledzy czym Wy się zachwycacie? Czytając komentarze po meczu zdawaćby się mogło, że oto pokonaliśmy, w finale LM, jeden z najlepszych klubów świata. Ten kapitalny, ten znakomity, tu dobrze, tam jeszcze lepiej. I idziemy na mistrza. A rzeczywistośc skrzeczy, niestety. Wygraliśmy z słabeuszem. Niemalże z klelnerami ( zachowując proporcje ). Co z tego, że przeciwnik prawie, prawie powtarzam, nie istniał. Taki przeciwnik ? Jak nisko żeśmy upadli, że nawet takie zwycięstwo nas cieszy ? Bo i mnie też, oczywiście. Ale dopiero, jak w takiej przewadze, wygramy z barceloną i Realem, z Bayernem i PSG i z innymi, to będzie prawdziwy MU. Ale póki co..........
» 19 sierpnia 2015, 07:15 #257
lukaszek9000: z barca wygraliśmy też 3-1...
» 19 sierpnia 2015, 07:43 #256
Magik1990MU: że co?! Najlepsza drużyna Belgii po sezonie zasadniczym kelnerami? To w takim razie kim są zespoły ze Wschodu? Ekipami trampkarzy?

Pozwól, że ci coś wyjaśnię; na tego typu słabeuszach już nie jeden gigant się przejechał, podchodząc do starcia właśnie tak jak ty; "eee, to zwykłe ogórki, sami nam punkty oddadzą". W CL nie takie rzeczy się działy, więc nawet takie starcia powinny satysfakcjonować. Zresztą tu chodzi o grę, a nie wynik. W końcu, od niepamiętnych czasów, udało się rywala TOTALNIE zdominować. Sama statystyka strzałów jest porażająca i przy niej wynik 3-1 wygląda wręcz śmiesznie. Ale dla cb pewnie lepiej jakby van Gaal przed meczem wyszedł na boisko i oświadczył: "nie będziemy grać z tymi kelnerami, dawać tu Barcę albo Real, inaczej zwijamy manatki i radźcie sobie sami".
» 19 sierpnia 2015, 10:03 #255
Reusik: Ten słabełusz świetnie sobie radził w lidze europy
» 19 sierpnia 2015, 10:10 #254
Diabel92: Nie oszukujmy sie, Club Brugge w BPL bilby sie o miejsce 14-20. Przeciez to zespol pokroju West Bromu :p
» 19 sierpnia 2015, 10:42 #253
mercury: Meczu nie widzialem, ale bramki tak. Te Depaya przypominaja akcje Ronaldo. Pewnie niejeden ma dosc tych porownan, ale dla mnie tak bylo. On moze natchnac ta druzyne do wielkich rzeczy.
» 19 sierpnia 2015, 06:50 #252
RonaldoNaniBack: DEPAY NAJLEPSZY OMG CO ON ZROBIŁ kocham go
» 19 sierpnia 2015, 06:16 #251
Davidoza: Nadal martwi mnie dyspozycja Rooneya - kilka dobrych zagrań, wyłożenie piłki Depayowi piękne, widać że trochę wziął sobie do serca poprzednie dwa mecze, ale nadal mu daleko do odzyskania optymalnej formy. Świetnie na boku zagrał Darmian - górne crossy przez całe boisko przyjmował wręcz magnetycznie. Smalling jak zwykle świetnie, bez dwóch zdań. Blind nic szczególnego, Shaw zagrał po prostu dobrze. Bardzo mi się podobała gra Januzaja - czuć było w niej już trochę takiej "dojrzałości" piłkarskiej, dużo pokazywał się do gry, ogólnie uważam że jednak zalicza progres, wbrew temu co było już pisane na tym portalu. Schweini jak zwykle świetnie, Carrick - nie licząc bramki samobójczej - też wcale nie zagrał źle. Schneiderlin jakoś mało mi się rzucił w oczy, Chicharito też. Nie rozumiem tylko fascynacji Fellainim, dla mnie to nadal jedno z największych i najbardziej przepłaconych drewien w Premier League, nie oszukujmy się - potrafi coś strzelić z główki, bo jest wielki jak brzoza, poza tym nieprzerwanie uważam, że zmysłu taktycznego i techniki to on nie ma za wiele.
Poza tym oczywiście cieszy zwycięstwo i to, że można spać spokojnie i nie martwić się o LM. GG MU!
» 19 sierpnia 2015, 03:47 #250
parada: Carrick w pierwszych minutach meczów dwa duże błędy, najpierw zagranie w światło bramki do swojego bramkarza, potem samobój. W ciągu meczy potem już nic wielkiego nie zrobił. Mógł jeszcze w 20 minucie otrzymać żółtą za wślizg wyprostowanymi nogami na naszej połowie.

Fellaini ustawiony za napastnikiem jest niesamowity. W zeszłym sezonie już to pokazał, pokazywał też przez kilka lat w Evertonie. Zobacz jakie bramki ładował nogami, to już nie te czasy, żeby na takim poziomie być drewnianym. Więc chyba wyolbrzymiasz.

Wygraliśmy tylko i wyłącznie ponieważ LVG dobrze przepracował z piłkarzami sezon przygotowawczy. Początek meczy wcale nie dla United, dopiero później zaczęliśmy wygrywać pojedynki 1vs1, stosować pressing i być szybszym o pół kroku od przeciwnika.

O awans jestem spokojny, trzeba pojechać do Belgii zrobić swoje i napić się dobrego piwa.

PS. Depay potwierdził ogromny potencjał, skubany niczego się nie boi.
PS.2 Samobója De Gea by wyciągnał.
» 19 sierpnia 2015, 07:28 #249
jajecko: Jak dla mnie Blind jest cichym bohaterem, nie przypominam sobie żeby zrobił coś złego, ale jego dobre momenty cały czas pamiętam. Januzaj jak tylko opanuje podawanie to będzie nie lada zawodnik :> A na Afro nie ma co narzekać według mnie. Grał krótko ale skutecznie
» 19 sierpnia 2015, 10:29 #248
Davidoza: Owszem, też uważam że Blind jest bardzo konkretnym zawodnikiem i lubię oglądać jego występy.
Co do wypowiedzi Kolegi jeszcze wyżej - wcale jakoś mocno nie narzekam na Fellainiego, ale i tak uważam, że umiejętnościami technicznymi odbiega od większości zespołu - to bardzo dobry zawodnik właśnie dla takiej drużyny jak Everton, jednak trochę za słaby na MU. Chociaż wcale się nie obrażę jak sam mi udowodni, że się myliłem.
» 19 sierpnia 2015, 17:12 #247
N17: Taki Manchester chcę oglądać. Pewny siebie, agresywny, dynamiczny i porywający grą ofensywną. Może to niedobór Ligi Mistrzów i jestem nieobiektywny ale mecz moim zdaniem wyborny. Szkoda tylko że Rooney jest w formie Pawła Brożka.
» 19 sierpnia 2015, 03:32 #246
ElTunel2000: Kolejny dobry mecz. I United pokazali że jak trzeba więcej strzelić to potrafią.
» 19 sierpnia 2015, 02:30 #245
Bossicky: Romero niezbyt pewny, szczególnie utkwiła mi w pamięci sytuacja, gdy któryś z obrońców do niego podawał, a ten przyspał i zamiast od razu ruszyć do piłki czekał na nią, co mogło skończyć się bramką, a prawie skończyło się jego kontuzją. Realizator od razu po tej sytuacji pokazał trójkę siedzącą na trybunach Lindegaard, Valdes, De Gea - uważam że ten pierwszy jest porównywalny z Romero (co nie jest komplementem dla żadnego z nich), ale Valdes (o De Gei nie będę wspominał) zjada go na śniadanie... oczywiście nie siedze w szatni United, ale decyzja "Ludwiczka" by "wyrzucić" Valdesa z zespołu wydaje mi się pochopna i szkodliwa dla klubu.

Po trzech oficjalnych meczach United w tym sezonie, można śmiało stwierdzić że mamy problem bogactwa na niektórych pozycjach... Depay na lewej stronie jest murowanym faworytem do gry, tak samo powinno być z Matą na 10, "Ludwiczek" wystawia go jednak na prawym skrzydle, gdzie chłopak ewidentnie się dusi... przyjście Pedro, może sprawić że Hiszpan (Juan) mimo dobrej gry wyląduje na ławce. Trudno mi powiedzieć czy Rooney odpali (przy tej taktyce będzie mu trudno), jeśli nie powinien zostać cofnięty do tyłu (co jeszcze bardziej skomplikuje sprawę w pomocy - Mata już tylko opcja na skrzydle).
Nigdy nie byłem fanem talentu Chicharito, ale powinien dać radę jako pierwszy napastnik opcja*, gdy Roo ewentualnie zostanie cofnięty - jeśli nie Chicha mamy jeszcze Depaya**, oraz Wilsona. Na skrzydłach są Tonio Valencia i Young (szczególnie ten drugi wydaje się być w wysokiej formie, tego pierwszego nie mieliśmy okazji oglądać).
Jeśli chodzi o formę bez szału jak na razie środek pomocy... Schneiderlin i Schweini na ten moment nie pokazują pełni swoich możliwości, genialny jest Herrera, ale grzeje ławe, do tego Carrick (który wcale nie grał dzisiaj tak źle), może pograć też Fella od bidy Blind.
W obronie zarówno Shaw, Darmian i Smoła są kozakami, nieźle radzi sobie Blind w środku, myśle że Jones gdy się wyleczy też doskoczy do tego poziomu, w odwodzie jest Rojo i Evans (moim zdaniem to zbyt słaby zawodnik na ten klub i jedyny zmiennik, który może obniżać poziom)...
Przechodząc do puenty, uważam że poza brakiem solidnego środkowego obrońcy za Evansa skład nawet i bez Pedro mamy kompletny... a nie dość, że kompletny to MOIM ZDANIEM TAKŻE MISTRZOWSKI.

* możemy sobie pozwolić na posiadanie "słabszego" napastnika, bo w taktyce Van Gaala najwyżej wysunięty gracz jest i tak "statystą", który ma ściągać uwagę obrońców i ewentualnie dobijać piłki będąc jednak de facto większośc meczu poza grą.

** Jeśli Depay miałby grać na szpicy, konieczna oczywiście zmiana taktyki bo z powodów o których pisałem w poprzedniej gwiazdce szkoda by marnować jego potencjał.
» 19 sierpnia 2015, 01:20 #244
Kilerek7: Ponoć poszła oferta 85 baniek za Mullera. (Bild) Ciekawe jak szybko będzie dementi.
» 19 sierpnia 2015, 01:04 #243
rizx: Zaryzykuje stwierdzenie ,że przydałby się nam Falcao. Zmieniliśmy styl i taki łowca bramek bardzo by się przydał (oczywiście nie za takie pieniądze )
» 19 sierpnia 2015, 00:42 #242
pawell91: Faktycznie nałowił tych bramek w zeszłym sezonie ;)
» 19 sierpnia 2015, 01:14 #241
adi343: gdyby tylko Falcao się nadawał, to owszem ... gdyby tylko Falcao strzelał bramki... Gdyby tylko Falcao był tym dawnym Falcao
» 19 sierpnia 2015, 01:49 #240
Xtreme: ale będzie jazda jak klub kazachski wejdzie do LM :)
Trochę wstyd że oni będą mieć swojego przedstawiciela a polski klub nie :P
» 19 sierpnia 2015, 00:05 #239
Reusik: Podobno kluby z Litwy czy Łotwy czekają na przedstawiciela dłużej niż Polska.Bez komentarza
» 19 sierpnia 2015, 00:09 #238
BuchoPorzeracz: Nie liczyłbym na to. Wątpię żeby utrzymali ten wynik na Cyprze
» 19 sierpnia 2015, 00:15 #237
Xtreme: przynajmniej w dopingowaniu moim zdaniem polska piłka niema sobie równych, a na pewno jest w czołówce ;p
» 19 sierpnia 2015, 00:17 #236
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2015 00:22

Nie widziałeś chyba dopingu Fenerbahce.Nie ma lepszego na świecie
» 19 sierpnia 2015, 00:21 #235
Xtreme: tak Ci się tylko wydaję
fanatycy Ruchu Chorzów czy Legii Warszawa ich przewyższają, a na pewno na spotkaniach wyjazdowych
» 19 sierpnia 2015, 00:29 #234
adi343: ale czego się tu spodziewać, nasza liga zawiera tylko piłkarzy którzy bardziej złoszczą się i napinają bicepsy sypiąc łaciną niż grają poważny futbol na wysokim poziomie.
» 19 sierpnia 2015, 00:29 #233
mcis: @xtreme
a co w tym dziwnego, ze Kazachski klub wejdzie? BATE to klub bialoruski, czyli jeszcze bardziej zacofany, a w LM gral juz 3 razy.

Spojrz na druzyny z zeszlego roku, byli tam przedstawiciele taklich wybitnych panstw jak:
-Szwecja,
-Bulgaria,
-Slowenia,
-Bialorus,
» 19 sierpnia 2015, 02:19 #232
GandiGanda: nie ubliżając Ruchowi i Legii ale to Lech ma najlepszych fanatyków/kibiców zresztą co pokazali nie raz
» 19 sierpnia 2015, 16:57 #231
luki1852: Słuchajcie, jak widzicie nasze ustawienie po przyjściu Pedro? Bo Mata gra naprawdę dobrze, ale wiemy, że LvG lubi go ustawiać na skrzydle... Obawiam się, że po przyjściu Pedro, będący w dobrej formie Mata straci miejsce w wyjściowym składzie i będzie lipa
» 18 sierpnia 2015, 23:56 #230
mario93: Pedro to transfer bez pomysłu, nie wiem co ma wnieść do drużyny...
» 19 sierpnia 2015, 00:00 #229
Xtreme: @mario93

na pewno wniesie żółte kartki za symulki
» 19 sierpnia 2015, 00:03 #228
RedRevolta: Pedro to piłkarz który ma wpojone jak grać na skrzydle, nie wydaje mi się żeby był on postrzegany przez LVG jako zmniennik dla Rooneya, co ma wnieść do drużyny, przede wszystkim rywalizacje w zespole, a co jeśli Mata złapie kontuzje?!
» 19 sierpnia 2015, 00:05 #227
Reusik: Mata akurat prawie nigdy się nie leczy.Żelazne zdrowie miał jeszcze w Chelsea
» 19 sierpnia 2015, 00:06 #226
kralo11: Znajac LvG bedzie chcial jakis dziwnych rozwiazan jezeli Pedro bedzie w formie no to ja widze rotacje taka ze Depay idzie na atak a na prawa strone Pedro ale wtedy nie gra Roo i komplikacja
» 19 sierpnia 2015, 00:09 #225
Reusik: Niesamowity jest Carillo z Sportingu.
» 19 sierpnia 2015, 00:24 #224
N17: Ze Sportingu to niesamowity jest Carvalho. Szkoda że nie potrzebujemy DMa...
» 19 sierpnia 2015, 03:33 #223
RedRevolta: Wytłumaczy mi to ktoś bo nie ogarniam , jeśli wygramy w dwumeczu z Club Brugge to awansujemy do fazy grupowej LM, tak?
» 18 sierpnia 2015, 23:55 #222
Musashist: Owszem
» 18 sierpnia 2015, 23:57 #221
Reusik: Tak będzie
» 18 sierpnia 2015, 23:58 #220
Xtreme: tak a potem już tylko parę kroczków do finału, hah :P
» 18 sierpnia 2015, 23:58 #219
Reusik: Ale zawsze może się okazać że Fellaini nie był uprawniony do gry i po awansie
» 19 sierpnia 2015, 00:05 #218
Musashist: @up O tyle szczęście, że diabełki są zbyt kasiaste, żeby w razie czego zostały zdyskwalifikowane za taką pierdołę ^ ^ ... Mam nadzieję...
» 19 sierpnia 2015, 01:06 #217
Kilerek7: A tym czasem Chelsea złożyła ofertę za Pedro i jest pewna jego pozyskania. A my się o parę milionów targujemy i zostaniemy z niczym.
» 18 sierpnia 2015, 23:52 #216
Reusik: Zobaczymy.
» 18 sierpnia 2015, 23:55 #215
Xtreme: a niech go biorą, jakoś mi nie zależy na Pedro :)
» 18 sierpnia 2015, 23:58 #214
mgs: Oby go wzięli. Nie jest nam potrzebny. W przeciwieństwie do napastnika czy nawet środkowego obrońcy.
» 19 sierpnia 2015, 00:01 #213
Reusik: Może Januzaj LVG zaimponował i zrezygnowali?Tak się zastanawiam
» 19 sierpnia 2015, 00:02 #212
jajko22: Szczerze trzymam kciuki za Mourinho !! Niech bierze to barcelonskie Pedro do siebie !! Symulantów w MU nie potrzeba.
» 19 sierpnia 2015, 00:16 #211
Muuuuuuuuuuu: Jeśli Januzaj będzie grał to spokojnie da radę. Zwyczajnie potrzebuje ogrania bo umiejętności ma. Do tego ciekawie się porusza po boisku. Nie ma z tego jeszcze efektów ale przy drugie bramce to on ściągnął obrońców dla Memphisa, kilka razy świetnie wychodził do prostopadłych, również dobrze zbiega do środka i ciągnie piłkę. Ma straty, złe podania ale to wszytko jest do urobienia.
» 19 sierpnia 2015, 09:59 #210
Xtreme: tak oglądam tą pierwszą bramkę i jednak myślę że to błąd Romero, moim zdaniem był źle ustawiony, a potem zabrakło mu refleksu, bo to było do obrony. Jasne że najgorzej zachował się Carrick ale myślę że nasz bramkarz też nie jest bez winy
» 18 sierpnia 2015, 23:45 #209
LouiVanGaal: pilka po rykoszecie januzaja szla prosto w romero
po rykoszecie MC byla byz szans na obrone
» 18 sierpnia 2015, 23:49 #208
Reusik: Był rykoszet Januzaja ustawił się pod niego ale już za drugim nie miał szans.Nie ma w tym żadnej winy
» 18 sierpnia 2015, 23:51 #207
Xtreme: tak czy siak znając refleks Davida moim zdaniem on by to sięgnął
» 18 sierpnia 2015, 23:56 #206
Reusik: Było sporo takich rykoszetów sezon temu i nie sięgał.Gdy mógł przewidzieć to by sięgnął
» 18 sierpnia 2015, 23:59 #205
Xtreme: ja tam nie kojarzę byśmy stracili bramki po podobnych akcjach a oglądałem każdy mecz, może mam słabą pamięć
» 19 sierpnia 2015, 00:02 #204
Reusik: Blackett ale to nie był dawid ok,West Brom,Preston North End,Crystal Palace i jeszcze Swansea(drugi mecz - strzał Voldemorta i odbicie od Gomisa)
» 19 sierpnia 2015, 00:05 #203
kendo: Czy tylko ja nie rozumiem dlaczego Mata i Januzaj nie są zamienieni miejscami? Mały sprytny Hiszpan, który potrafi robić kółeczka, przytrzymać piłkę i podać prostopadłą piłkę gra na skrzydle, a szybki, zwrotny Belg od niekonwencjonalnych rajdów skrzydłem gra na środku. :D
» 18 sierpnia 2015, 23:39 #202
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2015 23:44

Wiesz mam dziwne wrażenie że dość często widziałem Januzaja na skrzydle
» 18 sierpnia 2015, 23:44 #201
LouiVanGaal: lewym jak i prawym
» 18 sierpnia 2015, 23:50 #200
kendo: Fajnie, ja też. Ale powinien tam być cały czas, a nie czasem zbiegać.
» 19 sierpnia 2015, 11:47 #199
LouiVanGaal: no raczej nie skoro jest tak ustawiony na boisku ! a to ze ty tam sobie czegos chcesz to nikogo to nie obchodzi
» 19 sierpnia 2015, 12:10 #198
kendo: Nie postawiłbym złamanego funta, że Smalling może trzymać obronę, a tu proszę bardzo.
» 18 sierpnia 2015, 23:33 #197
Reusik: Raczej do pierwszego skłądu po Rio i Vidzie przewidywani byli Evans i Jones.Ale życie tak się czasem układa.Dziś bramke dla Lazio strzelił Keita Blade Diao, ktoś kto miał być skreślony i nie miał się znaleźć w kadrze na ten mecz
» 18 sierpnia 2015, 23:37 #196
Devilmane13: Można rozpisać się o każdym z zawodników osobno, ale w większości mój wpis pokrywałby się z tym co już ktoś zdążył powiedzieć. Od siebie dodam tylko, że jestem zawiedziony Bastianem. Nie wniósł nic nowego, przede wszystkim spokoju, którego wymaga się od tak doświadczonego gracza. Zwalniał tempo gry, tracił piłkę a przede wszystkim co rzucało się w oczy to niedokładność z jaką ją zagrywał. Mam nadzieje, że to tylko kwestia gorszego dnia, aklimatyzacji, zgrania z zespołem, bo w przeciwnym razie nie będzie on gościł w pierwszym składzie w kluczowych meczach.
» 18 sierpnia 2015, 23:32 #195
ptasior: Jak dla mnie czasami zbyt wolno rozgrywane te akcje.
» 18 sierpnia 2015, 23:31 #194
Puchaczeue: Madridiots :(

"ten Depay to jak się rozwinie to myślę ze za max 3 lata będzie grał u nas :)
Kozak z niego. "

"Oglądacie Man United? Widzicie co wyprawia Depay? Jak tak dalej pójdzie to za 3 4 lata będziemy mięć nową "7";))"

"O Depayu od 2 lat mówi się jak o nowym CR. Ja sam sięn im ,,jaram" od roku i nie dziwi mnie, że takie pochwały zbiera.

Gdy podpisał kontrakt z United to jestem zdania, że za 3 lata trafi do Realu, bo United to nasz klub filialny :D"

"Za te parę lat Depay za Cristiano..:)"
» 18 sierpnia 2015, 23:27 #193
Xtreme: nie mam kompleksów ale wkurwiają mnie takie hala dzieci z madrytu, w mordę mogą dostać a nie Depaya
» 18 sierpnia 2015, 23:33 #192
Janks7: Depay większe szanse na sukcesy i tak będzie miał u nas, w Hiszpanii od dekady dominuje Barca, a Real ogląda jej plecy i długo jeszcze będzie. Klub w którym o transferach decyduje Prezes, nie trenerzy, więc nic dziwnego, że nie ma sukcesów, skoro Prezes decyduje o tym jak ma wyglądać zespół, po Benitezie powinien siebie mianować jeszcze na trenera, zaoszczędziłby chociaż na pensji.
CR7 gdyby został u nas, to wygrałby z 3 razy więcej trofeów przez ten czas, niż wygrał w Realu.
Depay jest Holendrem, więc dla pogody za wszelką cenę nie będzie leciał do Hiszpanii jak CR7/De Gea.
» 18 sierpnia 2015, 23:36 #191
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2015 23:42

Coż Holendrzy w Realu nie kończyli najlepiej.Robben i Sneider zrobili kariere po odejściu.Van der Vaart niekoniecznie ale siatki zakładane Wilsherowi w derbach z Asr do dziś pamiętam

up
Paradoksalnie największy szacunek okazują kibice City(ci polscy)
» 18 sierpnia 2015, 23:41 #190
Puchaczeue: Kilka niepodważalnych faktów odnośnie Realu:

- pierwsza jedenastka warta (wg nich) miliard euro od 4 lat nie potrafi zdobyć mistrzostwa Hiszpanii
- od wielu lat dostają bęcki od Barcelony
- "Win trophies or you'll get fired" patrz Ancelotti, Mourinho, (Benitez in progress... :D)
- trener nie ma w zasadzie nic do powiedzenia odnośnie sprowadzanych piłkarzy, liczy się tylko liczba sprzedanych koszulek
- zero szacunku do legend. Casillas został pożegnany jak śmieć, byleby tylko zrobić miejsce DDG. Raul lepsze pożegnanie już miał w Schalke.

Real taki piękny...
» 18 sierpnia 2015, 23:53 #189
Puchaczeue: @Insaner

nawet w tym zestawieniu Arsenal na czwartym miejscu.
» 18 sierpnia 2015, 23:54 #188
Puchaczeue: @Kornel

zapomniałeś o dewizie "The next year is our year" ? :)
» 18 sierpnia 2015, 23:56 #187
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2015 00:00

Dziecko też może być głupie

#Brutalna prawda
» 19 sierpnia 2015, 00:00 #186
Reusik: 23:14

UNITED BID €85M FOR MULLER

WOW! Some truly incredible transfer news late on Tuesday night.

And Manchester United have bid €85million for Bayern Munich and Germany striker Thomas Muller, according to Sport BILD.
» 18 sierpnia 2015, 23:23 #185
Magik1990MU: Hmm... o Mullerze od dłuższego czasu głośno. Czyżby Louis szukał jeszcze "10"?
» 18 sierpnia 2015, 23:28 #184
Reusik: Ja do tej pory nie wiem gdzie on gra.U Juppa grywał na skrzydle,w reprezentacji na ataku,teraz cofniętego napastnika.Ale pomyśl jak pięknie mogliby się wymieniać pozycjami z Rooneyem
» 18 sierpnia 2015, 23:30 #183
Xtreme: nierealny transfer, przynajmniej tego lata
» 18 sierpnia 2015, 23:32 #182
Reusik: Wiem ale.... ech pięknie by było
» 18 sierpnia 2015, 23:35 #181
Xtreme: Super by było, ale gdybym miał wybierać z piłkarzy Bayernu to wolałbym Lewandowskiego u nas, według mnie Polak jest lepszym piłkarzem, i bardziej mi pasuje do naszej ligi ;)
» 18 sierpnia 2015, 23:38 #180
Reusik: Ja uważam inaczej ale to twoja opinia.
» 18 sierpnia 2015, 23:43 #179
Adriansj44: Jaram się Smallingiem fest, co chłop zaczął grać to brak słów, od startu sezonu bezapelacyjnie najlepszy zawodnik, oby tak dalej. Shaw kondycyjnie robi się Valencią, Darmian od razu gra swoje, nawet ten Blind na śo się sprawdza, tylko żeby był szybszy... Tak czy inaczej w końcu można trochę odpocząć od obrony (jest jeszcze Jones i Rojo).
» 18 sierpnia 2015, 23:22 #178
Janks7: Depay jest niesamowity, w końcu numer 7 doczekał się godnego właściciela po 6 latach usilnych poszukiwań.
Smalling - robi świetną robotę w obronie, Blind obok niego również sobie radzi, co przy Jonesie podczas presezonu zdecydowanie nie miało miejsca, więc jak przespaliśmy Otamendiego to pewnie nie będziemy na siłę sprowadzać kolejnego stopera, bo na rynku raczej nie ma dostępnego kogoś, kto znacząco podniósłby jakość naszej formacji defensywnej.
Ogólnie obrona United odkąd De Gea nie stoi w bramce, zdecydowanie lepiej funkcjonuje i tutaj widać najbardziej, jak De Gea jest beznadziejny we współpracy z obroną, co z tego, że zaliczy czasem jakąś super paradę, skoro nie potrafi współpracować z kolegami z obrony i dowodzić tą formacją? lepszy taki Romero, który chociaż dobrze współpracuje z obroną i cała drużyna na tym korzysta.
Puściłbym tego Davida nawet za te 25 mln euro, za gościa z rocznym kontraktem to i tak nie jest zła cena, tym bardziej, że widać, że obrona sobie radzi bez Davida i to nawet lepiej, niż z nim w bramce.
Ogółem to ubolewam, że ktoś taki jak Chris Smalling który stał się liderem naszej obrony, nie jest naszym pierwszym kapitanem, u obrońców wahania formy nie są tak widocznie jak u napastników, Rooney jest kompletnie bezużyteczny i powinien przyjść do nas klasowy napastnik, City ma Aguero, Chelsea ma Coste, a my mamy Rooneya który w tej chwili jest zdecydowanie słabszy nawet od Girouda, więc ciężko liczyć na to, że uda nam się zająć w obecnym układzie wyższe miejsce niż 3.
» 18 sierpnia 2015, 23:22 #177
Kundziu: Jestem raczej zdania, że obrońcy rozumieją jak mają grać i grają dobrze, no i mają asekurację dwóch pomocników. De Gea oby nigdzie nie szedł, bo się u nas przyda.
» 18 sierpnia 2015, 23:26 #176
brylaantowy: Smalling niesamowity profesor, czapki z głów za to co wyprawiał w obronie :) Depay się rozkręca i miejmy nadzieję że to dopiero początek .. :)
» 18 sierpnia 2015, 23:20 #175
Kundziu: Zgodzę się z panami w studiu w dwóch rzeczach:
1. Manchester United przerasta piłkarsko Club Brugge, co było widać z każdą kolejną minutą drugiej połowy.
2. Bramka Fellainiego była ważna w kontekście rewanżu (bałem się że już tej trzeciej dobijającej nie strzelą).

Ps. United zaczynają się rozkręcać :) Akcja z 63 min jak bajka - Shaw uruchomił rezerwy w płucach - Rooney magiczne zgranie - tylko Depay z gorącą głową nie dał rady :(
» 18 sierpnia 2015, 23:20 #174
LouiVanGaal: ojj to nie byly rezerwy :) Shaw jest chyba najlepiej przygotowany kondycyjnie z calej kadry
» 18 sierpnia 2015, 23:51 #173
Mistrz1908: Co się dzieję z Herrerą??
» 18 sierpnia 2015, 23:17 #172
M1LKA: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2015 23:24

no co... nie ma dla niego miejsca w takim ustawieniu, tak samo jak dla Maty w sumie, bo Herrera idealnie pasuje do 433, a Mata mógłby grać w obecnym ale tylko na środku bo na boku chłopak się marnuje, Januzaj chce grać na środku ale jak dla mnie jego miejsce jest na prawej stronie i nie daj boże żeby Pedro do nas przeszedł i wygryzł go ze składu. Depay ma pewne miejsce na lewej stronie. Jedyne co nam brakuje to rasowego napastnika, konkurenta dla Rooney'a który powinien pogrzać trochę ławę żeby wziął się za siebie. Ja bym rozbijał bank dla Kane'a albo Lacazette'a.
Pierwszy raz od lat sie nie martwię, bo środek pola, bo mamy tam taki dobrobyt, że jak słyszę o jakis transferze takiego Biglii to nie wiem o co chodzi. No i musi wrócić Jones albo Rojo, bo Blind jest świetny ale nie ma warunków na tą pozycję.
» 18 sierpnia 2015, 23:21 #171
Kundziu: Zbiera siły na sobotę :)
» 18 sierpnia 2015, 23:22 #170
VaultBoy96: W końcu zagraliśmy ofensywie i to mnie cieszy. (Tak wiem, przeciwnik średni)
» 18 sierpnia 2015, 23:15 #169
Muuuuuuuuuuu: Uwaga piszę

Brawo LvG. Bardzo dobre zmiany i w końcu decyzja o Memphisie na lewej. Jeszcze tylko Mata na 10tke by się przydał ale to się raczej nie zdarzy.
» 18 sierpnia 2015, 23:15 #168
Kundziu: Lubię to! +1
» 18 sierpnia 2015, 23:20 #167
Ariacchi: Btw: Tęskni ktoś za cyganem? :D
» 18 sierpnia 2015, 23:15 #166
trikos: chodzi Ci o tego co zgredka przypomina ? tego bez woli walki ?...Mamy taką siłę młodości zmieszaną z rutyną że niema co rozpamiętywać najemników ;)
» 18 sierpnia 2015, 23:42 #165
Joker7: Na stronie Srealu juz teksty ze jak CR7 odejdzie to kupia Mamphisa jak bedzie tak dalej gral ...
Mysle ze Memphis olej.. ich cieplym moczem bo to nie hiszpanik czy portugalec czy inne kanarki czy argentyczyki;p
» 18 sierpnia 2015, 23:12 #164
Paps: Nie ma co prorokowac.Juz dzis wyglada na to,ze kupilsmy kozaka w dobrej cenie.N razie gra u nas i cieszmy sie z tego:)
» 18 sierpnia 2015, 23:14 #163
mario93: Real to śmieszny klubik, oni też kupują młode talenty, np. Illaramendi...
» 18 sierpnia 2015, 23:15 #162
RedDevils4life: Depay się chyba już zżył z kibicami. Ten uśmiech po pierwszej połowie gdy schodził do szatni mówi wszystko. Oby tylko mu się nie odwidziało. :)
» 18 sierpnia 2015, 23:16 #161
Magik1990MU: @Joker7

oni dalej żyją przeszłością i przekonaniem, że każdy piłkarz sra na rzadko na wieść o zainteresowaniu Realu. Najśmieszniejsze jest jednak to, że jak jakiś grajek odmówi Królewskim... to tak naprawdę Real tym piłkarzem wgl się nie interesował ;)
» 18 sierpnia 2015, 23:21 #160
Reusik: Magic mimo wszystko nie wierze że Kovacic był ich wyborem nr 1.W Interze grał słabo w tym sezonie
» 18 sierpnia 2015, 23:25 #159
becks7777: Reusik coś czuje, że liczyli po cichu na Vidala, ale nie wyszło :D
» 18 sierpnia 2015, 23:42 #158
Reusik: Wydaje mi się że M.Verattiego
» 18 sierpnia 2015, 23:45 #157
Lince: Ten mecz to była formalnośc, tak jak myślałem i pisałem tutaj. Wogule mnie nie dziwi gra jak i przebieg meczu, Belgowie powinni sie cieszyć że nie dostali 6 bramek :)
» 18 sierpnia 2015, 23:12 #156
xxManUtdxx: Wogule... Boże Ty tak serio?:(
» 18 sierpnia 2015, 23:15 #155
AgEnT: nie wiedziałem, że tu Bóg się udziela i to pod nickiem "Lince"
» 18 sierpnia 2015, 23:25 #154
Lince: co sie czepiasz ortografi.. Pisalem na szybko z telefonu
» 19 sierpnia 2015, 00:33 #153
Puchaczeue: No Węgrzyn to po prostu wnerwia mówiąc, że "Depay się rozkręca, jest pewny siebie, bierze od razu numer "7" blablabla, i możemy się zastanawiać, gdzie będzie grał za 3 lata". United to jest jakiś przystanek przed transferem do Srealu albo Farselony?
» 18 sierpnia 2015, 23:08 #152
4lkor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2015 23:11

Nie chcę go tłumaczyć, ale być może chodziło mu o poziom, na który przez ten czas wejdzie. Bo nie powiedział, gdzie będzie grał, ale "gdzie będzie się znajdował za 3 lata".
» 18 sierpnia 2015, 23:10 #151
NexaT: Ostatnio się potwierdza, że niestety tak.
» 18 sierpnia 2015, 23:10 #150
Paps: Ja sie nie dziwie,ze tak mowi.Niestety od jakiego czasu to my zbieramy niepotrzebnych graczy topowych druzyn,a sami oddajemy swietnych graczy,szczegolnie do Madrytu.
» 18 sierpnia 2015, 23:11 #149
InSaneR: I tak Kosowski wygrał swoją wypowiedzią o pojedynkach :"w zasadzie wszystkie, no może połowe, może 30%" - Kamil "Filozof" Kosowski
» 18 sierpnia 2015, 23:12 #148
mario93: Mam nadzieję, że nie popełnimy błędu i najlepsze lata kariery spędzi w United
» 18 sierpnia 2015, 23:12 #147
Czolg97: Moim zdaniem było za dużo strat w środku pola po których mogły pójść groźne kontry. Brakuje trochę kreatywności w środku - potrzebny jest Herrera! Liczę na dalszy progres gry i podtrzymanie zwycieskiej passy.
» 18 sierpnia 2015, 23:08 #146
Reusik: W tym ci raczej nie pomoże Herrera.Jak mówiłem wcześniej ma taki żywiołowy styl gry.
» 18 sierpnia 2015, 23:10 #145
DevilFan: Tak słuchaj sie Reusika on wie wszystko lepiej od wszystkich
» 18 sierpnia 2015, 23:11 #144
RedDevils4life: Na Herrere też liczę, bo z nim to już w ogóle by szła gra do przodu. Ale wtedy pozostaje jeden zawodnik od zadań defensywnych w środku pola. A LvG ma chyba inne założenia taktyczne na ten sezon. Tak to na razie wygląda.
» 18 sierpnia 2015, 23:13 #143
Reusik: Ja tylko wyrażam swoje zdanie.Można?Ktoś mi niedawno zwracał o to uwagę?
» 18 sierpnia 2015, 23:13 #142
Czolg97: Akurat Herrera cały czas pokazuje się do gry a dzisiaj Morgan czy Basti często czekali na ruch w środku + Ander nie trzyma piłki przy nodze - mam nadzieję że dostanie więcej szans i wskoczy do wyjściowej 11
» 18 sierpnia 2015, 23:19 #141
DevilFan: ty w 3/4 swoich postach narzucasz a nie wyrażasz swoją opinię z góry założone że Herrera nie pomoże pf
» 18 sierpnia 2015, 23:27 #140
Reusik: W mojej nie pomoże i to napisałem.Moja opinia
» 18 sierpnia 2015, 23:31 #139
Kilerek7: Cieszę się z tego 3 gola, bo grając w 10 tkę rywal, wręcz się o to prosił. Dobrze, że graliśmy do końca!
» 18 sierpnia 2015, 23:08 #138
voytaz: Obrona nam się robi niezła. Smalling jak taki Hierro przed laty w Realu. Niby nie ma takiej kontroli nad piłką jak jakiś wirtuoz - ale wie kiedy wejść do akcji. Cała obrona na wielki plus.

Środek - coś próbuje, coraz szybciej grają. W porównaniu do zeszłego sezonu (i 2 wstecz) gramy szybciej, klepka. Jest nadzieja. +Depay - tego chcemy.

Atak - tu już gorzej. Myślę, że Roo się trochę zatracił gdy zaczęli go rzucać po pozycjach. Za dużo by chciał rozgrywać, niż być jokerem. Musi się rozegrać, po piętce do Depaya widać, że potrafi. Czas pokaże.
» 18 sierpnia 2015, 23:07 #137
kralo11: Louis pokazal spryt wystawiajac Fellainiego poniewaz wiedzial jak beda wygladaly koncowe min meczu na mecz z Newcastle pewnie bedzie taki sam sklad z jedna rotacja czytaj Carrick lawka i pewnie Schweinsteinger w pods 11 Young raczej nie zagra bo Depay chyba sie rozkreca wiec bedzie mu ciezko ja osobiscie bym chcial zobaczyc Chicha w pierwszej 11 poniewaz gorzej od Rooneya nie zagra a moze akurat odpali mysle ze powinien LvG dac mu szanse
» 18 sierpnia 2015, 23:05 #136
blackout: Tabelka po prawej stronie do poprawy. Dodanie asysty Carricka przy pierwszym golu Memphisa i zamiana Blinda z Shawem.
» 18 sierpnia 2015, 23:05 #135
michael18: ,,Oj przypomina mi się Portugalczyk , kiedy w młodym wieku trafił na Old Trafford '' - świetnie to skomentował Twarowski po drugim golu Depaya.
» 18 sierpnia 2015, 23:05 #134
Magik1990MU: Pełna dominacja, o to chodziło panowie! Dla kogoś, kto nie miał okazji zobaczyć meczu, taka moja prywatna ocena naszych Diabłów (w miarę obiektywna):

Romero (mimo, że przez cały mecz bezrobotny, to i tak mógł sprezentować kuriozalnego gola rywalom)
Shaw (jedna fatalna strata w środku pola, ale na szczęście rywal tego nie wykorzystał, w ofensywie prawdziwa strzała)
Smalling (znów... nie, to już się robi nudne)
Blind (zniszczył totalnie Diabiego, gość wpadnie w deprechę)
Darmian (genialny transfer, po raz kolejny; skała w obronie, strzała w ofensywie. Ponadto niesamowity walczak. Jak dla mnie; po Depayu największy bohater dzisiejszego wieczora)
Carrick (mnóstwo niedokładności, słaby występ Carrasa... i samobój nie ma tu nic do rzeczy)
Sznederlę (profesor środka pola dziś, jak dotąd, najlepszy jego mecz. Na minus syt., po której wespół z Romero mógł sprezentować rywalom gola na 2-2)
Bastian (mało widoczny, ale swoje zrobił. Wygląda na to, że Niemiec będzie doskonałą odpowiedzią na coraz gorszego już niestety kondycyjnie Carricka)
Januzaj (wywalczył karnego... którego ślepy szkop oczywiście nie odgwizdał, po zmianie stron znacznie poprawił swoją grę)
Depay (dwa gole i asysta - i więcej nie trzeba dodawać. Szkoda jedynie, że zepsuł wyborną okazję na hat-tricka)
Mata (ponownie rozdzielał świetnie piłki. Na minus straty, których miał dzisiaj przynajmniej kilka)
Fellaini (wszedł, wywalczył karnego... a nie, zaraz, sędzia wówczas stwierdził, że to Fella zagrywał ręką hehe {skąd oni wzięli tego sędziego?}, no i zdobył rzutem na taśmę gola. Krótko mówiąc: idealna zmiana dokonana przez LvG)
Rooney (w pierwszej połowie kompletnie bez ikry, natomiast w drugiej jeden z najlepszych Diabłów na boisku. świetne 45 minut, które mógł zwieńczyć cudowną asystą)
Hernandez (po wejściu z ławki niczym wściekły pies; wszędzie go było pełno. Dzięki jego waleczności Brugia kończyła mecz w 10. Innymi słowy; występ jak najbardziej na plus).
» 18 sierpnia 2015, 23:04 #133
kralo11: Dzisiaj zagralismy bardzo dobrze ale trzeba przyznac ze Bruggia grala bardzo slabo w obronie i Depay doslownie momentami robil co chcial nie mniej jednak zagralismy dobre spotkanie wyroznic trzeba Depay'a za dwie bardzo ladne bramki Smallinga ktory chyba chce zostac najlepszym srodkowym defensorem i Shawa ktory pokazuje ze ma wielki potencjal do tego dodam ze cala obrona grala 8/10 pomoc srednio Carrick to nie byl jego mecz straty nie celne podania bramka Schneiderlin dobrze ale bez polotu Schweinsteiger uspokoil pomoc choc wolalbym Herrere wszystko gralo tak jak trzeba na - Rooney co prawda zagral lepiej niz w ostatnich spotkaniach ale to nie jest ten poziom z ta forma Carrick na minus tez to ze nie zagral Herrera
» 18 sierpnia 2015, 23:02 #132
vln: Jak zagrał Shaw? Sam w gałę grałem, więc nie miałem jak obejrzeć meczu.
» 18 sierpnia 2015, 23:02 #131
Assh3L: w obronie miał jeden błąd o ile pamiętam, ale po chwili odebrał piłkę i drugą stroną boiska przeprowadził rajd, bardzo ładnie w akcjach ofensywnych się pokazywał, a i w obronie dobrze
» 18 sierpnia 2015, 23:03 #130
kapidomagala: Bardzo dobrze, widac ze jest szybki :D
» 18 sierpnia 2015, 23:05 #129
Reusik: Miał asyste i razem z Rooneyem stworzyli świetną okazje Depayowi ale przestrzelił.W obronie pewnie
» 18 sierpnia 2015, 23:05 #128
milagro: Reusik, asyste mial Blind, nie Shaw
» 18 sierpnia 2015, 23:08 #127
xrooneyfan: asysty nie miał, to Blind podawał przy drugiej bramce.
» 18 sierpnia 2015, 23:08 #126
Reusik: No to sorry.Sugerowałem się Nahornym, nie zwracałem uwagi na podającego
» 18 sierpnia 2015, 23:09 #125
vln: Dzięki, chłopak już teraz jest świetny, a ma tylko 20 lat. :)
» 18 sierpnia 2015, 23:48 #124
wojtus888: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2015 23:03

W końcu bardzo dobry mecz Manchesteru, którego już od dawna nie widziałem. Sądziłem, że będzie ciężko, ale prawdę mówiąc powinno być 6-0. Teraz tylko obyśmy przenieśli taki styl gry do Premier League !
Niemal każdy z naszych zawodników zanotował dziś ogromny plus:
Depay - No po prostu maestro ! Te jego strzały i przejęcia !
» 18 sierpnia 2015, 23:02 #123
Stringer: Smalling jest po prostu niesamowity.
» 18 sierpnia 2015, 23:00 #122
Zorro100: Chyba inny mecz oglądałeś, albo nc+ Cię oszukało. Brak słów.....
» 18 sierpnia 2015, 23:10 #121
kckMU: mam nadzieję, że Fellaini zagra w rewanżu

co do meczu to czego chcieć więcej? Depay odpalił, obrona dalej trzyma poziom, cudo.
» 18 sierpnia 2015, 22:59 #120
Javi9203: Carrick wiele zrobił dla klubu ale najlepsze lata ma już za sobą dobrze robi Van Gall że powoli wprowadza Schweinsteiger choć i on raczej na najwyższym poziomie nie pogra
Roo po za jedną akcją gdzie zagrywał do Memphisa tracił piłki i nie czytał gry
» 18 sierpnia 2015, 22:58 #119
Zorro100: Co Shaw pociągnął po stracie, co Depay zmarnował. Cudo GGMU!!
» 18 sierpnia 2015, 22:57 #118
Unitedman: Który mówił żeby było 3:1 i żeby brame strzelił Depay? :D
» 18 sierpnia 2015, 22:56 #117
RedDevils4life: Smoła sztywniutko w obronie, Blind to samo, Darmian bardzo solidnie a Shaw mi się coraz bardziej podoba z meczu na mecz. Fellka dobra robota jako joker. No i Depay jechał aż miło się patrzyło. Bardzo mi się podoba wymienność pozycji w naszej drużynie. Że nawet Rooney i Chicharito potrafią potrzymać piłkę ma skrzydle i wrzucić. Depay - Januzaj - Mata, to trio biega raz tu a raz tam. Do tego ten rajd Shawa. Po prostu bajka. Dawno nie widziałem tak porywczego meczu z naszej strony. A co do naszego Pana Kudłatego. Jeśli ma wchodzić na końcówki to wtedy laga na niego do końca spotkania jest zrozumiała i ok. Ale jak ma grać w podstawowym składzie to lepiej żeby pełnił rolę z poprzedniego sezonu. Czyli holowanie piłki i zgarnianie obrońców po drodze. Typowy rajd czołga.
» 18 sierpnia 2015, 22:55 #116
NexaT: Czekaj czekaj, Smoła tzn. Smalling i, że on sztywno czyt. słabo w obronie?
Nie no, powinno się powołać komisje ds. zwalczania tępoty i banować takie osobniki na miesiąc.
» 18 sierpnia 2015, 22:58 #115
Damianos500: Tępotą to ty się wykazałeś. Sztywniutko czyli bardzo dobrze taki slang z ulicy troszkę :p
» 18 sierpnia 2015, 22:59 #114
indyk: NexaT, Ty tak serio ?
» 18 sierpnia 2015, 23:00 #113
Paps: Smalling byl najlepszym zawodnikiem na boisku,smiem watpic,ze bez niego dopisalibysmy sobie 6 pkt w lidzie i dobry wynik z Brugge.
» 18 sierpnia 2015, 23:00 #112
LouiVanGaal: Smalling sztywno hahha a kto rozprowadzal akcje od naszej bramki? a kto wygrywal pojedynki na lewej stronie czy na prawej ? OBAJ NASI SZTYWNI :)
» 18 sierpnia 2015, 23:01 #111
Damianos500: Polecam przeczytać mój komentarz
» 18 sierpnia 2015, 23:03 #110
NexaT: To chylę czoła nisko i posypuje głowę popiołem. Mimo wszystko uważam, że lepiej napisać normalnie, bez slangu bo jednak kilka osób mnie splusowało i też wpadło.
» 18 sierpnia 2015, 23:04 #109
RedDevils4life: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2015 23:07

NexaT, co ty zaraz tak plujesz jadem? Napisałem dla żartu takim oto lekkim slangiem. Ale żeby pomyśleć, że ktokolwiek oceniłby grę Smallinga słabo. To raczej on się tępotą wykazuje w tym przypadku. A jakby ktoś jeszcze miał wątpliwości jak kolega wyżej (wielki profesorek z komisji) to oceniłem w wypowiedzi grę Smallinga na bardzo wysokim poziomie. Ludzie trzymajcie mnie, bo nie wierzę, że ktoś Ci jeszcze daje "lubię to".
» 18 sierpnia 2015, 23:05 #108
NexaT: Wybacz, ale po tym meczu przeczytałem, że Mata zagrał dzisiaj słabo i do tyłu, pisząc to całkiem serio.
Nic mnie na tej stronie nie zdziwi, ale ja sypie głowę popiołem jeszcze raz.
» 18 sierpnia 2015, 23:07 #107
RedDevils4life: Ok, rozumiem. Zdziwiłem się po prostu bardzo, bo moja wypowiedź była w stu procentach pozytywna. Zwracam honor.
» 18 sierpnia 2015, 23:09 #106
Pete1S: Sztywno = doskonale? Od kiedy tak jest? Czyli co jak powiem, że "Impreza jest sztywna" tzn, że "Impreza jest doskonała"? Co za slang jakiś teraz dziwny wprowadzają?
» 18 sierpnia 2015, 23:41 #105
RedDevils4life: Nie chciałem żeby ktoś mnie zrozumiał źle. Tak czasem bywa w życiu. Jestem ponad rok tutaj i zawsze pisałem normalnie i poprawnie. Raz zarzuciłem sobie takim słówkiem i masz Ci los. Nigdy więcej. :)
» 18 sierpnia 2015, 23:46 #104
szycha97: Zalogowałem się tylko po to,żeby Smallingowi i Depayowi dać 10 :3
» 18 sierpnia 2015, 22:55 #103
adamecki7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2015 22:56

bardzo fajny mecz, graliśmy na prawdę dobrze ale dalej martwi mnie Roo mam nadzieje że w następnym meczu strzeli 2gole i sie odblokuje nasz kapitan. GGMU!! spokojny rewanż sie szykuje pewnie damy pograć młodym i tym co nie grali np. pereira lingard. Smalling nowy RIO!!
» 18 sierpnia 2015, 22:55 #102
GNR: Poprawcie to nie Shaw asystował tylko Blind
» 18 sierpnia 2015, 22:55 #101
thuglife: Dla mnie powinno być dwóch MOTM : Depay oraz Smalling

Depay - 2 piękne bramki i asysta czasami gubił piłkę ale na MOTM zasłużył

Smalling - Solidnie w defensywie myślę że LVG powinien w nim widzieć nadzieje na podstawowego ŚO
» 18 sierpnia 2015, 22:54 #100
DiMaryja: Dobry mecz. Memphis ma niezlego paputa w prawej nodze, szkoda tylko, że nie wykorzystał szansy po podaniu Rooneya. Smalling twardy koleś, kasuje wszystko. Boki obrony mi się podobały, zarówno Shaw i Darmian podłączali się do akcji ofensywnych. Na minus drewno carrick, kończ waść wstydu oszczędź, cieszę się, że mamy Świniociągnika i Schneiderlina. Aaa... no i niezawodny Fellaini, kiedy się wydaje, e nie ma dla niego miejsca w składzie on pokazuje, że można na niego liczyć.
» 18 sierpnia 2015, 22:54 #99
Assh3L: Zalogowałem się by Ci odpisać... Carrick drewno? Mówiono tak na niego jak przyszedł do nas i dopiero w mistrzowskim sezonie został doceniony.. Sam nasz Mały Geniusz powiedział, że grając obok Carricka lepiej mu się grało, ale wiem, że wam i tak ktoś podpadnie jako kozioł ofiarny
» 18 sierpnia 2015, 22:59 #98
xrooneyfan: + frazeologizmów trzeba potrafić używać, po raz kolejny cytat z "Potopu" użyty w zupełnie nieodpowiednim kontekście.
» 18 sierpnia 2015, 23:12 #97
Joker7: kolejny mecz na zero z tylu;p bo Carrickowi sie bramki pomylily ;d
» 18 sierpnia 2015, 22:54 #96
jassaj: wynik nie jest zły , można powiedzieć że zadowalający , szkoda tej straconej bramki bo to wszystko było dosyć niefortunne ale wszystko skończyło sie dobrze , bardzo ważna ta 3 bramka bo to własnie ona nam daje spokój , gdyby nie padła to w Brugii byłoby tak nerwowo troszeczke , że Brugia strzela na 1:0 i jesteśmy za burtą , tak mamy pewien komfort , ale i tak uważam że ze zwycięstwem w Belgii nie będzie problemu . Plus dla mnie oczywiście Depay , gdyby być złośliwym można powiedzieć że powinien mieć 4 bramki na koncie ale te 2 też są cenne , przy obu błysk geniuszu Depaya i ogólnie fajnie wyglądał , jedna z jaśniejszych postaci United . Podobały mi sie również rajdy bocznych obrońców szczególnie Shawa , chłop ma chyba jakieś buty z dopalaczami bo ładnie śmiga na prostych :D Smaling wychwalany przez komentatorów , słusznie , od początku lider w obronie ale żeby nie było za słodko to na minus Carrick. Już to początkowe podanie do Romero pachniało zawałem serca u mnie , potem jakby nie patrzeć samobój , przypadkowy nie przypadkowy ale jego , no i pare minut pózniej seria fauli , żólta kartka , nie mógł wejść w mecz kompletnie , Rooney dla mnie nota 6/10 był aktywny , nawet miał pare okazji do stzału , ładnie asystował do Depaya w 2 połowie (szkoda że Depay tego nie trafił) , był w miare aktywny no ale nadal od 9 chciałoby sie coś więcej , brakuje mi takiego instynktu lwa , zabójczego ciosu no ale to już nie od dziś widać , ogólnie chyba najlepszy nasz mecz w tym sezonie , wiem po 3 kolejkach takie teksty są bez sensu , ale po powiedzmy sobie szczerze meczarniach z Totkami i Aston Villą zobaczyłem pare ciekawych akcji która nastajają mnie optymistycznie przed meczem z Newcastle i rewanżem z Brugią
» 18 sierpnia 2015, 22:54 #95
Kilerek7: Szybkie podsumowanie, nie rozpisuje się bo polecą znowu hejty. Ten mecz wygraliśmy tak naprawdę 4:0 tylko Carrick uparł się na inną bramkę i tyle:P A serio, to w końcu coś ruszyło, a może też dlatego, że Brugge nie grało nic. Co do graczy, wiadomo Morgan, obrona ok, Romero trochę nerwowy ale nie miał wiele roboty, chociaż jak podają do niego piłkę to mam zawał zawsze. Carrick dziś słabo i Bastian jednak lepiej się prezentuje, z resztą 2 DM to nie jest dobry pomysł. Depay dziś koncertowo, nawet wolne jak Ronaldo strzelał, 2 bramki i asysta, a mogła być trzecia niczym karny, z taką grą to Young szybko na murawę nie wejdzie ale po to przyszedł o dostał nr. 7. Jeśli oglądał ten mecz pewien Anioł który zwiał do PSG, to niech się uczy. Widać, że Depay lubi pograć, ale z Rooneyem za bardzo coś nie może, znowu kiepski mecz naszego kapitana, ale odziwo nastąpiła sensacja, w końcu zszedł z boiska. Hernandez był o wiele bardziej żywiołowy i warto na niego stawiać no i Fellaini, ten to od zadań specjalnych idealny, zawsze coś tą głową strzeli, już sędzia miał gwizdek w ustach a tutaj gol. Na tą 10 tkę jest mega przepych. Januzaj grał nieźle, Fellaini również sobie radzi i ma też swoje atuty, więc wychodzi na to, że 3 w kolejce Herrera, szkoda go, bo jak tak będzie to zginie nam jak Pereira, a to też świetny piłkarz, ciekawe co będzie po przyjściu Pedro. GGMU, jeszcze rewanż i spokój.
» 18 sierpnia 2015, 22:53 #94
Reusik: Jaki kiepski mecz naszego kapitana?Rozegrał bardzo dobry mecz i powinnien mieć piękną asyste ale niestety Depay nie uznaje brzydkich bramek - woli te piękne
» 18 sierpnia 2015, 22:56 #93
Kilerek7: Jak Reusik nie zhejtuje mojego posta to jest święto. Jedno odegranie do Depaya wiosny nie czyni, nadal był jak duch, czasami Depay chciał z nim coś pograć, albo podać to nie w tempo, dużo się cofał i widać, że zwyczajnie woli być pod grą.
» 18 sierpnia 2015, 22:58 #92
Assh3L: Nie był jak duch, był aktywny i dobrze rozgrywał... Widać postęp i jak to Ferguson powiedział - 4 mecze i Rooney będzie w formie
» 18 sierpnia 2015, 23:01 #91
Reusik: I robił to dobrze jego przerzuty uspokajanie gry było bardzo dobre,napastnik bez gola nieoznacza że grał słabo.Pomyślałeś że to może trener kazał mu tak grać aby ciągle być pod grą?
» 18 sierpnia 2015, 23:02 #90
Kilerek7: Ja wiem, że Rooney z tyłu daje więcej, to wiadomo nie od dziś, to po co go ustawia na szpicy, jak on chodź sam chce tam grać, to i tak ciągnie go do tyłu. Z przodu jest wciąż niewidoczny
» 18 sierpnia 2015, 23:06 #89
Reusik: Ech, ale napastnika nie rozlicza się tylko z goli.Co za różnica czy strzeli on czy dzięki jego zagranią strzeli ktoś inny.Tak samo na środku ataku grał Thomas Mueller na MŚ i wygrali je
» 18 sierpnia 2015, 23:09 #88
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2015 23:11

I to jest właśnie z Rooneyem, że na szpicy pewnie lepiej grałby Hernandez, a na 10 tce Rooney ma za dużą konkurencje. Napastnika nie rozlicza się z goli? A z czego? Sam zadeklarował 25 bramek, cieszę się, że z tyłu pomaga, ale to napastnik ma strzelać głównie bramki.
» 18 sierpnia 2015, 23:09 #87
Muuuuuuuuuuu: A Reusik znowu swoje.
Pomyśl, ze taki mecz rozegrał Aguero, Messi czy Suarez. Też byś napisał, że grali dobrze? Owszem podanie super, do tego odnotowałbym dobre strzały ale z taką grą i tak daje za mało drużynie. Cieszę się, że zagrał lepiej niż w lidze. Może to postęp ale wciąż forma nie ta.
Przerzuty, może i tak ale za to ile niecelnych podań i strat. Reusik za taki mecz Hernandez wyzywany byłby od kołków i sprzedawany do sRealu.
» 18 sierpnia 2015, 23:10 #86
Reusik: Ja nie moge.Rozumiesz że nie o to chodzi?Mając tylu kreatywnych piłkarzy dużo strzelają pomocnicy.Z chicharito gra stałaby się przewidywalna.Byłby wiecznie podwajany
» 18 sierpnia 2015, 23:12 #85
Kilerek7: Sądzę, że gdyby Hernandez grał cały mecz to strzeliłby coś. A może zrobić Fellainiego napastnikiem?:D Byłby chyba najlepszy w lidze pod względem bramek głową, prawie każda wrzuta kończy się strzałem, to nie jest głupi pomysł:D
» 18 sierpnia 2015, 23:13 #84
Stringer: Według mnie Rooney nie zagrał wielkiego meczu, ale na pewno był to jego najlepszy występ w tym sezonie. Jako 10 grał dobrze, bo miał fajne przerzuty, cofał się i klepał, ale jako 9 to zagrał nie najlepiej.

Mi się coraz bardziej podoba pomysł z dwoma defensywnymi pomocnikami. Jak czwórka z przodu będzie fajnie klepać, to według mnie lepiej wystawiać Carricka/Schneiderlina/Schweinsteigera w środku pola. Jeżeli z przodu jest dużo kreatywności, to lepiej mieć w środku pola ludzi, którzy są dobrzy w przerywaniu ataków. Oczywiście szkoda Herrery, bo to świetny piłkarz, ale on też może grać na 10.
» 18 sierpnia 2015, 23:14 #83
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2015 23:17

Mieli dziure i po to go wprowadzono aby ją wypełnił.Kiedyś to samo zrobił Mouhrino wprowadzając Modricia po czerwie Naniego.Hernandez jest jednowymiarowym piłkarzem i dlatego w pierwszym składzie grał nie będzie - lubie go i nie mówie to złośliwie
» 18 sierpnia 2015, 23:15 #82
Kilerek7: Bastian daje moim zdaniem więcej niż Carrick, z Morganem wyglądali lepiej. No na tą 10 tkę to są mega kolejki, a wraz z przyjściem Pedro, kto wie czy się nie zwiększy.
» 18 sierpnia 2015, 23:18 #81
Reusik: Michael był podłamany widać ale nie ma się co dziwić.Każdemu może się zdarzyć
» 18 sierpnia 2015, 23:27 #80
jajko22: do Kilerek7: Czemu się czepiasz Wazzy ? Robił grę na środku razem z Matą,świetne krosowe podania,doskonały przegląd gry.Potrafi się inteligentnie wkomponować w te elementy gry druzyny które trzeba uzupełniać.On MYŚLI jak gra.Trzeba tylko to z głową widzieć !!
» 19 sierpnia 2015, 00:29 #79
kendo: Do wszystkich jarających się Depayem: To na razie była tylko Brugia. z nimi nawet Waldek Sobota zdobył 2 gole i grał jak młody bóg, a Śląsk Wrocław robił z Belgów marmoladę. Ja tam czekam na mecze z Chelsea, Barcą czy Bayernem. :)
» 18 sierpnia 2015, 22:53 #78
Paps: Moze i masz racje,ze mecze z lepszymi zdefiniuja jego umiejetnosci.Jednak chlopak dopiero co przyszedl do druzyny,strzelil 2 bardzo wazne brami (byc moze najwazniejsze w sezonie) i na wage awansu do ligi mistrzow.Trzeba sie cieszyc,bo widac u niego potencjal na wielkiego gracza.
» 18 sierpnia 2015, 23:03 #77
Assh3L: Może być tak, że dzięki niemu będą szły kontry dla przeciwników, ale w większości przypadków wkręci zawodników tak, że gwiazdy zobaczą
» 18 sierpnia 2015, 23:05 #76
mikon70: Jestem szczęśliwy po tym spotkaniu. Jak przegrywali to pomyślałem, że najlepiej teraz strzelić 3 bramki. No i strzelili, brawo dla wszystkich zawodników!!
» 18 sierpnia 2015, 22:52 #75
chicodegea: Krzysztof Smalink el kozakko !!
» 18 sierpnia 2015, 22:52 #74
LouiVanGaal: Maik,
» 18 sierpnia 2015, 22:54 #73
LouiVanGaal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2015 22:53

gra w tourne a teraz to progres ktory mozna porownac do odleglosci miedzy galaktykami
widac to bylo w 2 polowie w ktorej tylko my gralismy w pilke a rywal jak wspomnieli w cl+ nam asystowal
Blind w obronie wygrywa pojedynki z kolesiem wiekszym od Smallinga
Smalling popelnia tylko ! 1 blad podczas meczu ! obaj srodkowi sa asekurowani i maja przywilej wybiegac pod pole karne rywala podczas akcji ofensywnych!
skrzydla srodek pola bardzo dobre spotkanie !!
wiem teraz napiszecie ze to slaby rywal a ja na to wam powiem ze to dopiero 3 mecz w sezonie ! i to dopiero poczatek zgrywania ogrania strzelania!!
wniski po meczu? o pozytywnych nie ma co pisac bo obciaze server :) a negatywne: Carrick na lawe i to dlugo ! Wazza to juz nie te czasu a bynajmniej jeszcze nie teraz dla niego tylko i wylacznie na ten czas pozycja nr 10 Groszek/Wilson/Fellaini w ostatnich minutach na szpice
hejterzy wstrzymajcie sie bo powtarzam jeszcze raz to dopiero poczatek i to ze teraz strzelamy 3(4) bramki w meczu ze slabym rywalem nie oznacza ze nie bedizemy strzelac tak w polowie sezonu w meczach z city czy chelsea. a na koniec dodam ze znowu zdominowalismy atak rywali dzieki Smallingowi i Blindowi rowniez dzieki mega szybkiemu z mega kondycja Shawowi jak i bardzo dobremu Darmianowi ! GGMU! chwdh hejterom !
ps wspomne jeszcze o profesjonalizmie cl+
w studiu: mata i rooney grali slabo byli malo widoczni. podczas meczu: mata gra bardzo dobre spotkanie itp. i gdzie tu logika ?czy to jakas filozofia ?
» 18 sierpnia 2015, 22:51 #72
Enorel: Wiesz, nawet jak ktoś napisze, że słaby rywal, to sobie może przypomnieć z kim przegrywaliśmy w zeszłym sezonie...:D
» 18 sierpnia 2015, 22:54 #71
Magik1990MU: "Carrick na lawe i to dlugo !"

ekhm?
» 18 sierpnia 2015, 23:09 #70
LouiVanGaal: co cie dziwi? Carrick zagral bardzo sredni mecz z bardzo slabym rywalem!
w lidze tez nie zachwyca skoro gra slabiej od zawodnika ktory gra 2 / 3 mecz w swoim pierwszym sezonie w klubie! Bastian i Morgan graja duzo lepiej od Carricka pierwszy ich atut to szybkosc ktorej Carrickowi brakuje i brakowalo juz w poprzednim sezonie tylko ze nie mielismy porownania lecz mimo to byl jednym z najlepszych na boisku ale teraz widac ze ewidetnie brakuje mu tego czegos
» 18 sierpnia 2015, 23:16 #69
Magik1990MU: Carrickowi brakuje szybkości... a pan wiesz chociaż na jakiej pozycji gra Mike?
» 18 sierpnia 2015, 23:23 #68
LouiVanGaal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2015 23:55

na pozycji na boisku.
nie chce mi sie wdawac z tb w bezsensowne gadki.
MC zagral srednio ze slabym przeciwnikiem
jego poprzedni mecz ligowy tez byl sredni wiec nie rozumiem twojego zdziwienia na moje stwierdzenie ze Carrick na lawe i to dlugo
» 18 sierpnia 2015, 23:53 #67
szabo1878: moglby ktos wrzucic skrot meczu? im bardziej szczegolowy tym lepiej ;) z gory dzieki
» 18 sierpnia 2015, 22:51 #66
LouiVanGaal: przed chwila lecial na cl+ :)
» 18 sierpnia 2015, 23:01 #65
Damianos500: Fajny mecz,wszyscy wyglądali w miarę dobrze a niektórzy nawet bardzo dobrze. Niestety martwi postawa Roo,musi się przełamać wreszcie! Carrick ławka,brak formy no i Ander powinien grać,on daje nam bardzo dużo i świetnie rozumie się z Matą.
Ps Depay kozak i Chris tak samo.
» 18 sierpnia 2015, 22:51 #64
GNR: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2015 22:54

To Blind chyba podawał do Depaya, czy na Canal+ się pomylili?
Tak sprawdziłem to Blind podawał!!
» 18 sierpnia 2015, 22:51 #63
Kornel: Najpierw Carrick, potem Blind.
» 18 sierpnia 2015, 22:54 #62
Kubisiek11: Zauważyliście że Smalling zaczął grać dopiero kiedy dostał czerwoną kartkę w męczu z $hit'i
» 18 sierpnia 2015, 22:51 #61
Joker7: dokladnie to czerwo dobrze mu zrobilo bo od tego momentu od nastepnego meczu juz gra jak profesor;p
» 18 sierpnia 2015, 22:52 #60
tuszek10: Bardzo ładny mecz, ofensywe mamy świetną, Depay kosztował 3 razy mniej od Di Marii a robi 3 razy więcej,
Mata istny wirtuoz, Smalling gladiator.. i niesamowity Fela . Glory Glory Man United. Dobry Styl gry :)
» 18 sierpnia 2015, 22:51 #59
nani264: Na sztosie wpadam do LIGI MISTRZÓW !
» 18 sierpnia 2015, 22:51 #58
kendo: Wszyscy co do jednego piłkarze mieli dziś swoje momenty.
» 18 sierpnia 2015, 22:51 #57
dragonxxl: Niby rywal z nie najwyższej półki, ale mecz bardzo dobry. Cieszy szczególnie gra Memphisa tego brakowało w United od dawna oraz jestem bardzo zadowolony z naszej obrony która miażdżyła ataki rywali cały blok defensywny spisał się świetnie, najbardziej lubię grę Darmiana dodaje dużo ożywienia. Rooney jako rozgrywający bardzo dobrze w ataku dalej nie może się odnaleźć. Juan i Morgan też na duży plus podobnie jak Adnan. Myślę, że jeszcze jakiś napastnik by się przydał i może to być całkiem udany sezon. Gra nieźle rokuje na przyszłość. Jestem pozytywnie nastawiony do tego zespołu.
» 18 sierpnia 2015, 22:50 #56
Damianos500: i Chris niezła skała!
» 18 sierpnia 2015, 22:53 #55
Muuuuuuuuuuu: Na + cała drużyna zwłaszcza dużo lepiej w ofensywie.
Na - Romero. Ten gość będzie nas kosztował kilka punktów w tym sezonie. W obronie jest ok ale jego rozegrania nogą się proszą o stratę. I gość nic się nie nauczył po meczu ze Spurs.
» 18 sierpnia 2015, 22:50 #54
Reusik: Czczony tu Lloris nie robi tego lepiej.
» 18 sierpnia 2015, 22:53 #53
Muuuuuuuuuuu: Ale Lloris na linii jest o niebo lepszy niż Romero. Szczerze powiedziawszy to nie wiem czemu Romero ma grać przed Lindegardem. To ta sama liga. Solidni ale nic poza tym.
» 18 sierpnia 2015, 23:05 #52
Reusik: Przecież nie było nawet okazji aby się na tej lini wykazać.Pieprzysz żeby tylko pieprzyć
» 18 sierpnia 2015, 23:07 #51
Lopello: Ja feli nie lubię i dlatego mnie wkurza kiedy ja go wyzywam o ten kudłacz pokazuje mi faka i kopie w dupe strzelajac gola. :)
» 18 sierpnia 2015, 22:50 #50
Adrian0007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2015 22:52

fangol.pl/view/113643/kapitalna-akcja-depaya-i-1-1
» 18 sierpnia 2015, 22:52 #49
Wyv: Jaram się Depayem
» 18 sierpnia 2015, 22:50 #48
lukaszek9000: + 20 do skuteczności i mamy the treble

tyle
» 18 sierpnia 2015, 22:50 #47
tatarek: Mecz od 85 minuty przypominał Fifę 14 i grę za Moyesa, z jakieś 15-20 dośrodkowań, aż w końcu ktoś zapomniał pokryć Afro.

Po co nam napastnik jak mamy Fellainiego :D
» 18 sierpnia 2015, 22:50 #46
Reusik: Skoro grali bez obrońcy a i tak prowadziliśmy to trzeba było
» 18 sierpnia 2015, 22:53 #45
LouiVanGaal: 1 slabo grasz w fife skoro swoje gra opierasz na dosrodkowaniach :)
2 nie przypomianl gdy za moysa bo zdobylismy bramke jak i tez oddalismy chyba 2 strzaly z akcji :)
» 18 sierpnia 2015, 23:12 #44
hamera: Panowie wiadomo że w tym spotkaniu w błysku Depaya mało kto się by pokazał, ale Mike jest niesamowity w tej formie to wzmocnienie dla każdej drużyny w europie, mega gra :P
» 18 sierpnia 2015, 22:50 #43
Matejko: Obrona 3 mecz w sezonie i 3 raz nie potrafi zostac sforsowana przez przeciwnika. Jezeli ktos jeszcze raz napisze, ze Blind nie daje rady to niech zrobi to tutaj, zebym mogl go obrazic i powiedziec, ze jest niedo*ebany. Wszystko dzisiaj zagralo bardzo dobrze, poza skutecznoscia, ktora przy tylu akcjach powinna nam dac 8 bramek, a nie 3:)
Mam nadzieje, ze Ed po ogladnieciu tego spotkania oprzytomnieje i wroci z Barcelony sam:D
Ode mnie dla wszystkich pilkarzy 9-10/10, dawno tyle radosci nie sprawilo mi spotkanie Manchesteru United, dziekuje!
» 18 sierpnia 2015, 22:49 #42
Presidente: Depay kapitalnie, będzie z niego pożytek. Rooney niestety, bezużyteczny. Groszek chce grać i to cieszy, że walczy, bo zagrał lepiej niż nasz kapitan. Smalling profesor. Darmian i Shaw także bardzo ładnie.
PS. Gdzie Herrera? :(
» 18 sierpnia 2015, 22:49 #41
RedRevolta: Kolejny wniosek Schwein wolny jak ślimak :/
» 18 sierpnia 2015, 22:50 #40
hamera: Rooney bezużyteczny był w tym meczu? Całkowicie się nie zgodzę, bardzo dobry mecz w wykonaniu kapitana.
» 18 sierpnia 2015, 22:50 #39
Reusik: Jak widać trener dobrze zrobił nie wystawiając go
» 18 sierpnia 2015, 22:54 #38
KobziarzZManU: Najlepszy mecz pod wodzą Van Gaala.
Najlepsi: Depay, Smalling, Shaw i Schweinsteiger.
Rooney fatalnie, powinien być zmieniony dużo wcześniej, Morgan troche niepewnie, Carrick słabo niestety, choć samobój to czysty przypadek. Ale emocje wspaniałe, 94 minuta... LVG time? :D
Rewanż to formalność
» 18 sierpnia 2015, 22:49 #37
Joker7: 3;1 bardziej spokojniejszy wynik niz 2;1 bo przy takim wyniku wystarczal im 1;0 u siebie i bysmy odpadli;/

Jeszcze trzeba dobrze na wyjezdzie zagrac!
Nareszcie wiecej dobrej gry i strzaly! nie ma juz wchodzenia do bramki!
Szopa czulem ze strzeli jeszcze jak ci w 10;p
SZKODA 100% Memphisa Basti i Smalling takze mogli spokojnie strzelic.
NIe wiem po co nam Pedro jak Memphis czy Young zjadaja go na sniadanie!
Nam jest potrzebny lewonozny prawo skrzydlowy!
» 18 sierpnia 2015, 22:49 #36
Paps: Nic dodac,nic ujac.Wspnailay mecz Depaya,szkoda tej sytuacji w 2 polowie po swietnym podaniu Rooneya,Fellaini pograzyl byc moze druzyne przyjaciela,dobvre zmiany Van Gaal'a,wymienil slabego Carricka na Schweiniego wporowadzajacego porzadek i Smalling jak sciana,nie do przejscia.
» 18 sierpnia 2015, 22:53 #35
Javi9203: to samo chciałem napisać Smalling niczym Vidić za najlepszych lat do tego bardzo solidne boki obrony Shaw i Darmian
» 18 sierpnia 2015, 22:54 #34
RedRevolta: Najlepsze jest to, że sędzia miał już gwizdek w ustach jak Depay dośrodkowywał na koniec =D
» 18 sierpnia 2015, 22:48 #33
DevilFan: tak wiemy, Nahorny o tym wspominał i zagraniczni komentatorzy
» 18 sierpnia 2015, 22:50 #32
Budewajn: jeden z użytkowników napisał że woli 1:0 przy dobrym stylu gry, jak dla mnie wynik nie jest super, ale styl był dobry :D więc można być zadowolonym
» 18 sierpnia 2015, 22:48 #31
UrbannLegend: Dobrze, że Afro strzelił na 3-1, będzie spokojniej. :) Carrick słabiutko, za to te dwie bramy Depaya palce lizać. :)
» 18 sierpnia 2015, 22:48 #30
nani264: Ta druga to kocur !
» 18 sierpnia 2015, 22:49 #29
Kubisiek11: I tak trzymać!!
» 18 sierpnia 2015, 22:48 #28
ManUtdFan94: Piękny mecz szkoda tej straconej bramki bo była niezwykle pechowa, ale na szczęście Nasi się podnieśli i pokazali kawał dobrej piły! Dobrze, że trafiliśmy tą bramkę na 3-1 i możemy spokojniej podejść do tego rewanżu. Mam nadzieje, że będziemy dalej tak dobrze grać jak dzisiaj. GG Man Utd !!
» 18 sierpnia 2015, 22:47 #27
Diabelred: Fellaini > Rooney na pozycji napastnika. Anglik powinien sie cofnac na 10, bo widac, ze nie lezy mu gra na pozycji osamotnionego napastnika no i zwyczajnie lepiej wyglada jako rozgrywajacy niz jako typowa 9.
» 18 sierpnia 2015, 22:46 #26
Joker7: groch na atak! to lis pola karnego bardzo go lubie powinni z nim nowy kontrakt podpisac bo konczy mu sie za rok;/
» 18 sierpnia 2015, 22:55 #25
Ariacchi: Dam dychę dla wszystkich. A co tam, mam dobry humor. :D
» 18 sierpnia 2015, 22:46 #24
czapens: słać numer konta na priv ? :D
» 18 sierpnia 2015, 22:47 #23
rafax17: siema załuwazyliscie ze romero zawsze wychodz z tunelu przed ostatni? depay super oby tak dalej
» 18 sierpnia 2015, 22:46 #22
soldier: Nie pamiętam kiedy można było ostatnio coś takiego napisać: gra lepsza niż wynik. Choć dzięki trafieniu Felli i wynik przyzwoity.
» 18 sierpnia 2015, 22:46 #21
szymon2507: Nie no, nie oszukujmy się. Manchester był o klasę lepszy i spokojnie powinniśmy to wygrać 5:1. Od 70 minuty to już obrona Częstochowy!
» 18 sierpnia 2015, 22:45 #20
SkowronUNITED: Powiem Krótko.. Mecz sztosik.
Depay 11/10
Smalling 10/10
Mata 10/10
Na wyróżnienie zasługują Shaw, Blind, Januzaj i Darmian.
Reszta przeciętnie.
Rooney najgorszy na boisku... Niestety widać już postępy ale to jeszcze nie to. Dużo strat. Ale na pewno na plus jego piękny croos, dogonienie piłki i fajne zgranie do Depaya.
Martwii też słaba skuteczność bramek i słabo wykorzystywane rzuty rożne. 19 strzałów i 3 bramki. To do poprawy. Ale przynajmniej dało się patrzeć na ten mecz z bananem na twarzy :)
» 18 sierpnia 2015, 22:45 #19
MrKubinho: Depay 11/10 ? Nie oszukujmy się zmarnował setkę i parę sytuacji, dośrodkowania też nie wszystkie były piękne. 10 daje się osobie, która zagrała bez pomyłki, bez strat i oczywiście bez marnowania 100% sytuacji. Dałbym mu słabe 9 nic więcej.
» 18 sierpnia 2015, 22:51 #18
indyk: Mata 10/10? Kogoś poniosło ;-)
Wyróżniać Hiszpana, a nie zauważyć fantastycznej roboty Morgana, to lekka ignorancja ;-)
» 18 sierpnia 2015, 22:52 #17
SkowronUNITED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2015 22:58

Tak, rooney był najgorszy. Popełniał kupę błędów miał wiele niedokładnych podań a podsumował nawet swój mecz nie wychodząc Memphisowi do podania tylko stał jak słup.
Nie można oceniać go przez pryzmat jakiejś piętki i jednego Crossa. bez przesady. Najgorszy z naszych był na pewno.. chyba że znajdziesz jakiegoś gorszego zawodnika na boisku to mi powiedz. (nie Romero bo on praktycznie nie miał co do roboty)
Morgan według mnie tylko się wyróżniał... To Mata grał dziś rewelacyjne zawody. Do tego Morgan też kilka strat ;) Mata i Smalling dziś praktycznie bezbłędni dlatego 10/10
» 18 sierpnia 2015, 22:56 #16
Reusik: Gdyby nie wślizg morgana to może byłoby 2 2
» 18 sierpnia 2015, 22:57 #15
indyk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2015 23:03

Przyjacielu, a widziałeś ile Morgan miał przechwytów? Wślizgów? Dla mnie obok 7 i 12 Motm.
Co do kapitana, to zgadzam się w każdym calu. Beznadziejny mecz. Jeden cross i piętka tego nie zmieni. 2/10
» 18 sierpnia 2015, 23:02 #14
linox: Apeluje do redaktorow aby szanowali wole naszej siodemki i nazywali go Mephisem tak jak sobie tego zyczy!
» 18 sierpnia 2015, 22:45 #13
TylkoMU: depay i smalling najlepsi
» 18 sierpnia 2015, 22:45 #12
pawelisto2: Owacje na stojąco dla Hernandeza podczas wejścia na boisko - piękne!

Łezka w oku się zakręciła.
» 18 sierpnia 2015, 22:45 #11
szabo1878: nie moglem obejrzec meczu - co Chicharito zrobil?
» 18 sierpnia 2015, 22:49 #10
AgEnT: Właśnie chodzi o to, że nic. Po prostu wszedł na boisko :)
» 18 sierpnia 2015, 22:50 #9
Matejko: Wszedl na boisko.
» 18 sierpnia 2015, 22:51 #8
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2015 22:52

Nie chodzi o to co zrobił tylko o zachowanie kibiców na OT.

Schodził Januzaj, a na boisko wchodził Chicha, a trybuny pełne wstały i dały owacje dla Chicha! Jak mniemam za swoją wytrwałość, wolę walki i zawsze 100% z siebie.

A w meczu? Zagrał przyzwoicie, coś jak Lewandowski, wychodził do piłek dużo, ale 20 minut to mało, żeby cokolwiek więcej powiedzieć.

W takich chwilach właśnie kibice Manchesteru pokazują, że są wielcy!
» 18 sierpnia 2015, 22:52 #7
Magik1990MU: tego chłopaka nie da się nie lubić. Oby został na przyszły sezon
» 18 sierpnia 2015, 23:07 #6
factios: To był mecz. Poprawimy skuteczność i możemy zawojować w tym sezonie.(Tak wiem, to tylko Club Brugge)
» 18 sierpnia 2015, 22:45 #5
ManchesterUtd: Oby Depay zagrał chociaż 2 sezony zanim pójdzie do Realu
» 18 sierpnia 2015, 22:44 #4
AgEnT: Kotrakt na 10 lat w przyszłym sezonie! ;D
» 18 sierpnia 2015, 22:45 #3
mario93: Spokojnie, CR7 od nich odejdzie i wrócą na swoje miejsce czyli 1/8 LM, a my wtedy będziemy potęgą, Januzaj, Shaw, Depay, Darmian, Mata, Smalling, zobaczycie jak to wszytsko wypali to będziemy rządzić w Europie
» 18 sierpnia 2015, 22:47 #2
Diabelred: Spokojnie Ronaldo na swoim poziomie powinien pograc jeszcze przynajmniej ze 3 sezony :)
» 18 sierpnia 2015, 22:47 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.