Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United zażąda Ramosa za De Geę?

» 21 czerwca 2015, 18:00 - Autor: Rio5fan - źródło: Daily Mail
Zdaniem prasy Sergio Ramos jest niezadowolony z faktu, iż Real Madryt dopuścił do tego, że jego kontrakt nie został odnowiony na dwa lata przed upływem ważności obecnej umowy.
Manchester United zażąda Ramosa za De Geę?
» Sergio Ramos trafi do United w zamian za Davida de Geę?
W związku z tym dziennikarze spekulują, iż Manchester United wykorzysta ten fakt w negocjacjach dotyczących transferu Davida de Gei.

Hiszpański Sport donosi, że włodarze klubu z Old Trafford mają zaoferować 29-latkowi zarobki na poziomie 12 milionów euro rocznie. To dwa razy więcej niż jego obecne zarobki w Realu.


TAGI


« Poprzedni news
Yorke: Manchester United potrzebuje Bale'a
Następny news »
Cillessen: Ajax będzie chciał zablokować mój transfer

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (85)


night76: brac od razu.. to kocur jakich trzeba w united. do tego kosmiczan gra glowka . takiego obronce nam trzeba. do tego bezczelny a tacy sa niezbedni w tej lidze.. ale nie za de gea.... za ramosa dac kase a de gea wymienic na ronadlo lub bale....
» 22 czerwca 2015, 17:11 #74
vinmcqueen: Szczerze to mam w dupie ile mu zaoferują, nie moje pieniądze, skoro zarząd i dyrektor finansowy twierdzi, że stać klub na płacenie 12 baniek rocznie to czemu nie? Inni się nie szczypią z sypaniem milionów na zawodników, bo takie mamy czasy.

Jeżeli w tych plotkach jest ziarno prawdy i Perez faktycznie nie chce mu dać podwyżki z tych 6 milionów, a tu mu oferują 12, to wg mnie nie będzie zwlekał i po prostu przejdzie. Dostać z miejsca podwyżkę o 100%, z miejscem w podstawowym składzie w klubie, który po chwilowym kryzysie będzie głodny tytułów i wraca do walki o trofea.

Oczywiście zaślepieni fani Realu będą się rzucać, że to krok w tył, tylko nie widzą, że w ogólnym rozrachunku ten sezon kończą w tym samym miejscu co my. Czyli bez pucharów. Nie lubię Ramosa, uważam, że ma nierówno pod kopułą, ale jak ma dawać z siebie 100% i przyczynić się do poprawy gry w obronie to jestem jak najbardziej za. Cantona też był kopnięty, a chyba nikt nie powie, że było błędem sprowadzenie go do klubu.
» 22 czerwca 2015, 13:46 #73
dzilu96: To samo można powiedzieć o Davidzie, podwyżka 100% a jednak śpieszy mu się do Realu :)
» 22 czerwca 2015, 14:23 #72
vinmcqueen: Może niezbyt dokładnie się wyraziłem. Oczywiście mam na myśli sytuację, w której górę biorą względy finansowe. Rozumiem, że Ramos jest niemal ikoną tego zespołu w ostatniej dekadzie, ale przecież nie zmieniałby Realu na inny klub w lidze, żeby stracić sympatię kibiców. Real to wielki zespół, który zawsze walczy o puchary, ale każdemu może się zdarzyć wypalenie. Ramos z Realem zdobył wszystkie ważne trofea, więc może też takie względy mogą zaważyć?
» 22 czerwca 2015, 16:34 #71
Jezierq: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2015 13:16

Ramos nie przyjdzie. Myślę, że Real go nie puści. A przejście Ramosa do United to byłby upadek dla niego. Oni z Cristiano się lubią i to jest filar ich defensywny. Moim zdaniem ich drugi najważniejszy zawodnik po CR7, no może dla Pereza to jest Bale.. United tylko tak gra na zwłokę Realowi.. może to i dobrze, tylko jak te negocjację będą tak długo trwały, to niech lepiej nikt nie kupi Otamendiego. Jeszcze się okażę, że City się wpieni, bo powiedzieli, że mają w dupie FFP w tym roku.. no ale póki co słychać o tym Otamendim zainteresowanie tylko United. Bastian w sumie jak dla mnie 40/60, że przyjdzie. Guardiola tam ostrą kręcić zaczyna, ale ma tylko chyba jeszcze rok umowy, wyrzucenie legendy klubu na pewno byłoby wielkim zaskoczeniem. Myślę, że on też jednak zostanie. Chyba, że po prostu zdecydują, że chcą pograć gdzie indziej, tzn dorobić na stare lata w United. Ramosa myślę kasa United nie skusi, tak samo jak pieniądze nie skusiły Bale'a ani innych graczy. United to klub w rozsypce obecnie, co na gwałt potrzebuję sukcesów. Ja bym na miejscu LVG zaczął budować nowy zespół totalnie. Zakupił tego Schneiderlina, i na cholerę nam wtedy Bastian, jako doświadczenie to będzie już Carrick. Na jego pozycji może zagrać też Blind, który jest uniwersalnym piłkarzem. Na obronę dołożyć tego Otamendiego, i mamy obronę LO - Shaw/Rojo/Blind ŚO - Smalling/Jones/Otamendi/Rojo, PO - Valencia, do tego dochodzi, że na tym PO może zagrać Mcnair czy Jones. Jeszcze na ŚO z młodych Mcnair i Blackett, Evans out. W pomocy na ŚPD byłby Morgan/Blind/Carrick, na ŚP - Herrera/Mata/Fellaini jakoś Di Maria do środka pomocy się nie nadaję, on by za dużo dawał strzałów w trybuny i nie ma takiego rozgrywania jak dwójka hiszpanów. Do tego skrzydłowych: Depay/Di Maria/Young/Januzaj. A w ataku Rooney/RVP/Wilson, Hernandez out. Do tego dokupiłbym tego Firmino, bo to gość uniwersalny, co może zagrać i w ataku, jako ŚPO, cofnięty napastnik czy jakiś skrzydłowy, a cena za niego nie będzie jakoś mega wysoka, podobnym zawodnik do niego ten Felipe Anderson, ale Lazio gra w pucharach i on byłby droższy. Podsumowując kupiłbym Morgan Schneiderlin, Nicolas Otamendi, Firmino. Mamy jeszcze młodego zdolnego Pereire, Lingaarda, biedy by nie było. Na bramkę bym nie kupował nikogo tylko dał szansę Valdesowi, ten Lindegaard nie jest taki zły wcale, pamiętam jak on bronił, nie ustępował na początku De Gei...
» 22 czerwca 2015, 13:16 #70
vip14: Najlepiej niech David zostanie w United, a Ramos w Realu i po problemie.
» 22 czerwca 2015, 10:18 #69
Ronal: To przecież z logicznego punktu widzenia się nie opłaca. 29 letni obrońca w wątpliwej formie za takiego bramkarza... To nie ma sensu. Poza tym Ramos już nieraz udowodnił że mimo swojego 'doświadczenia' nieraz zachowuje się na boisku jak pajac i łapie głupie czerwone kartki osłabiając drużynę. Nigdy nie przepadałem za tym zawodnikiem właśnie z tego powodu. W ogóle to dla Realu byłby świetny ruch bo wiadomo że Ramos już tam długo sobie nie pogra - w końcu ktoś wejdzie na jego miejsce co jest kwestią może i tego sezonu - maksymalnie następnego.
» 22 czerwca 2015, 09:05 #68
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2015 12:42

29 lat to nie jest podeszły wiek.Mając 39 lat Maldini grywał w finałach LM
» 22 czerwca 2015, 12:42 #67
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2015 03:43

Mam nadzieję, że to tylko plotki, Sergio Ramos to jeden z najbardziej przereklamowanych stoperów na świecie, gdyby nie to, że gra w Realu i reprezentacji Hiszpanii, to prawdopodobnie nikt by o nim nie słyszał, a tak to buduje się jakieś legendy - najlepszy stoper na świecie itp, gdzie to jest zupełnie oderwane od rzeczywistości !
W życiu bym go nie chciał w United za pensje na poziomie 12 mln euro rocznie, to ja już wolę naszego Evansa, który jest naszym wychowankiem i zarabia kilka razy mniej, a poziomem od Ramosa aż tak bardzo nie odstaje, gdyby zdrowie mu dopisało i miał ciągłość gry w stałej formacji obronnej, z bramkarzem który lepiej potrafi dyrygować obroną niż nasz Hiszpan który lada moment ucieknie do Madrytu to jestem pewien, że to byłoby lepsze rozwiązanie niż przepłacanie Ramosa, który ma tak gorącą głowę jak na środkowego obrońcę, a na dodatek pewnie po odejściu z Realu byłby myślami gdzie indziej...
Wielu tutaj pierdzieli, że Otamendi zagrał jeden dobry sezon - błąd, Otamendi gra już wiele sezonów na dobrym poziomie, już w Argentynie był uznawany za jeden z największych talentów, potem dobre sezony w FC Porto, przejście do Valencii i od razu okazał się najlepszym stoperem La Liga...
Jest młodszy niż Ramos i na dodatek lepszy - to zdecydowanie lepsza opcja dla nas i nic dziwnego, że w Realu już kombinują, żeby pozbyć się przereklamowanego Sergio, któremu we łbie się poprzewracało od sławy i żąda zdecydowanie zbyt wiele pieniędzy, w stosunku do swojej wartości...
Kombinują, by zastąpić Ramosa właśnie tańszym w utrzymaniu, młodszym i lepszym Otamendim, jak damy się nabrać na Ramosa, to przyszły sezon może okazać się bardzo ciężki dla kibica United, zwłaszcza jeżeli naszym pierwszym bramkarzem okaże się Victor Valdes i w jednym bloku obronnym będziemy dysponować Valdesem i Ramosem to ja już się zaczynam obawiać o swoje serce :((.
Już widzę te cyferki - Ramos strzeli z 5 bramek i będą zachwyty - ot jaki świetny obrońca, nawet w ataku jest z niego niesamowity pożytek, a United 50~ straconych goli i ledwo w top 4, albo nawet nie ma nas w top 4...
Nie bez powodu Real zawsze ma w ostatnich latach więcej straconych goli niż Atletico czy Barcelona.
» 22 czerwca 2015, 03:39 #66
padre: hahahahahaha :D

"gdyby nie to, że gra w Realu i reprezentacji Hiszpanii, to prawdopodobnie nikt by o nim nie słyszał"

hahaha :D no właśnie... ciekawe dlaczego on tam gra? :P

A kto wg. Ciebie za niego zdobywał te mistrzostwa europy, świata, Hiszpanii czy LM?

Porównywanie ilości straconych goli do Atletico czy Barcy to jakaś pomyłka - tamte kluby mają całkiem inne ustawienie i styl gry. Jak strzelają 2x więcej bramek od Atletico (118 do 67), a tracą o 9 więcej (38-29) to sądzisz, że odpowiada za to Ramos? A co do goli, to Ramos co sezon strzela dużo, od ładnych paru lat.

Nie mówię, że gościa uwielbiam i chcę go w United, ale szacunek mu się należy
» 22 czerwca 2015, 10:03 #65
Reusik: Powiedzcie mi jak można stawiać Ramosa obok Otamendiego który zalicza pierwszy udany w wieku 27 lat?Gdy mówimy o piłkarzach w pełni ukształtowanych jest to niedorzeczne.Nie zapominajmy że Real niemal cały sezon grał bez defensywnego pomocnika w przeciwieństwie do Valencji.
» 22 czerwca 2015, 01:56 #64
Kilerek7: Fajnie by było mieć i Ramosa i Otamendiego. Ale prawda jest taka, że jeden u nas a drugi w Realu. Ja osobiście wolałbym Otamendiego bo jest młodszy i waleczniejszy, fakt Ramos jest bardziej doświadczony ale bliski 30 stki, po Schweinsteigerze byłby kolejnym trochę już wiekowym zakupem. Obaj obrońcy są świetni, ale Otamendiego kupilibyśmy pewnie od zaraz, a po Ramosa jeśli ten zechce odejść, zgłosi się wielu chętnych i w najgorszym wypadku zostaniemy z niczym, bo Otamendi pewnie poszedłby do Realu jako jego następca. Ale końcem końców, Ramos chyba zostanie w Realu, to wygląda na sagę z Alvesem, próba wymuszenia lepszych warunków i szacunku.
» 22 czerwca 2015, 01:31 #63
slasher: Ci którzy są na nie dla ewentualnego transferu Ramosa to chyba nie maja pojęcia o wspolczesnym futbolu a nazwiska znaja tylko z fify. Podstawowy stoper ubiegłorocznego zwycięzcy LM (przy którym miał ogromny udział) i mistrzów Europy to za mało? Nie mówie już o świetnej grze w powietrzu co w Anglii na pewno byłoby sporym atutem. Nie ma co sie spuszczać ale fakty mówią same za siebie. Top5 ŚO na świecie.
» 22 czerwca 2015, 00:53 #62
Klimaa: Najpierw wymiana za Walijczyka - teraz kolej na Hiszpana. Ciekawe jakie kolejne nazwisko usłyszymy odnośnie "wymiany sezonu"..
» 21 czerwca 2015, 22:28 #61
w124amg: youtube. com/watch?v=NXxSuzRpTps

oby się to nie powtórzyło, jeśli przejdzie
» 21 czerwca 2015, 21:43 #60
winers: Boziu! Tylko nie to! Następny pajacyk w rodzaju DiMaryśki. Kłócić się, machać rączkami, obrażać się i płakusiać, to potrafi. Gorzej mu idzie, jak DiMaryśce, z graniem w piłkę.
» 21 czerwca 2015, 21:23 #59
EnJoy: Przymknij sie
» 21 czerwca 2015, 22:16 #58
niemaszans: Sam nie pajacuj Ten gość poukładał by tych naszych chłopczyków ! w 110 procentach birem go jak Tylko jest taka opcja ... a Di maria jeszcze da dużo radości ,tylko takie dzieciaki jak Ty po nie udanym sezonie zmienają zdanie... a na poczatku sezony pewne byles zajarany jak gwizdek ...
» 21 czerwca 2015, 23:03 #57
Puchaczeue: Wspaniała odpowiedź Manchesteru na żałosną ofertę Realu za de Geę. Chcieliście wydymać United, to teraz United wydyma was.
» 21 czerwca 2015, 21:02 #56
Marti24: Ludzie, zapomnijcie o Varane'ie - Real nie sprzeda jednego z najlepiej zapowiadających się młodych obrońców świata, podczas gdy Pepe ma 32 lata, a Ramos 29 lat.
Ja tam wolę Otamendiego za 50 mln euro. Już w Portugalii grał wyśmienicie, a w zeszłym sezonie w Valencii był kapitalny.
» 21 czerwca 2015, 19:51 #55
Reusik: W portugalii grał wyśmienicie a PORTO sprzedało go za 12 mln?Jakoś nikt po za Valencią o niego nie walczył.
» 21 czerwca 2015, 20:24 #54
Vamper: Pilkarz najwyzszej klasy, ale niewiadomo czy po odejsciu z Realu nie uzna, ze najlepsze lata ma za soba i obnizy loty. 12mln za sezon to troche za duzo jak na poczatek.
» 21 czerwca 2015, 19:38 #53
radek87urban: Varane, Benzema, Bale, Ronaldo, Ramos - transferowe cele wg brukowców. Wypadałoby wtedy zmienić nazwę klubu na Real Manchester.
» 21 czerwca 2015, 19:37 #52
Reusik: Jak nie będzie strzelał karnych to ok
» 21 czerwca 2015, 19:27 #51
Diabelred: heh kibice Arsenalu juz sie rozmarzyli i licza, ze Ramos zastapi im Pera ;D.

Co do samego Ramosa, to nie jest to transfer taki bardzo oderwany od rzeczywistosci. Sprawa wyglada tak:

- Ramos chce niby 10 mln
- Perez chce mu dac tylko 6 mln czy 7 mln
- u nas Hiszpan spokojnie moglby dostac zadana kwote
- Perez moglby puscic Ramosa majac na uwadze, ze na rynku dostepny jest Otamendi, ktory jest mlodszy, lepszy(patrzac na ubiegly sezon) no i pewnie znacznie mniej chcialby zarabiac.

Mimo wszystko wydaje sie, ze to tylko kolejna zagrywka pilkarza, zeby dostac nowy lepszy kontrakt, zobaczymy czy Perez sie ugnie, czy Ramos skonczy jak Ozil czy ADM, ktorzy takze chcieli wiekszej kasy.
» 21 czerwca 2015, 19:26 #50
AFC07: Spokojnie, mamy kilka opcji na zastąpienie Pera ale w tym okienku nie jest to nam potrzebne
» 21 czerwca 2015, 19:54 #49
RedDevils4life: Sam nie wiem. Na kanonierzy.com Cię nie lubią, że musisz tu pisać?
» 21 czerwca 2015, 20:20 #48
Diabelred: DannyW,

Nie przesadzaj o LFC tez sporo sie pojawia. :). Co do kompleksow to troche smiesznie to wyglada, jakoby kibic Arsenalu zarzucal to kibicom United. Jesli sytuacja sie odwroci i to Arsenal bedzie przez ponad 20 lat wygrywal LM, PL itd, a United bedzie takim Arsenalem z ostatnich 20 lat, wtedy dopiero bedzie mozna mowic jakichs kompleksach. Poza tym odpisujac mi ty wlasnie pokazales, ze masz jakis kompleks. Tez u was wielokrotnie widzialem jakies nawiazanie do komentarzy z tej strony, czy reagowalem? nie, bo po co :)
» 21 czerwca 2015, 20:26 #47
N17: Mówić kibicom United że mają kompleks względem Armatek to jak wmawiać londyńczykowi że w Polsce żyje się lepiej niż w Anglii. Przecież Arsenal to śmieszny klubik przy nas, ktoś w ogóle traktuje ich poważnie?
» 21 czerwca 2015, 21:24 #46
Diabelred: DannyW,

Faktycznie masz racje ja inni mamy kompleks Arsenalu, poniewaz wasz klub podkupil nam nasza top gwiazde rezerwowego Welbecka ;D. A tak juz calkiem serio, to jak pisalem wczesniej my nie mamy powodu by miec jakis kompleks Arsenalu. Juz predzej wy bedac w ostatnich latach w cieniu United, ze o podkupieniu przez nas waszego kapitan RVP(ktory potem dal nam majstra) czy o pamietnym 8-2(swoja droga zawsze mnie smieszy widzac w zapowiedzach naszych wspolnych pojedynkow, ze wasi redaktorzy typuja wasza wygrana 9-2 :) juz nie wspominam.

Ja tam nie widze problemu jezeli ktos wstawi jakis smieszny, zabawny komentarz kibica innego klubu. Jezeli ty masz z tym jakis problem to juz twoj problem. Jak pisalem wczesniej na waszej stronie tez pare razy widzialem jakies zabawne komentarze z devilpejdza i jakos nie przypominam sobie by jakis kibic United robil o to jakikolwiek raban.
» 21 czerwca 2015, 22:09 #45
jac0b: Tak Danny ;) z pewnością historia czy obecny status w Anglii i na świecie United i Arsenalu daje nam powód do ogromnych kompleksów.. :) zwłaszcza ostatnie 20 lat, zazdrościmy wam jak cholera...
» 21 czerwca 2015, 22:27 #44
jac0b: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2015 01:26

Totalnie mnie arsenal nie obchodzi więc się o nim generalnie nie wypowiadam i nie wspominam o nim, ta odpowiedź to atak na twój bó*l dupska na stronie przeznaczonej dla sympatyków United.. po co to robisz skoro to "My" jesteśmy zakompleksieni :)
» 22 czerwca 2015, 01:25 #43
Innowierca: N17 trochę Cię poniosło z tym Arsenalem. Akurat oni nie "spadli z nieba" (chodzi o historię samej Premiership) jak CFC, czy City i byli naszym najgroźniejszym rywalem na przełomie wieków. Możesz nie pamiętać, ale głównie dzięki nim były wtedy jakieś emocje w walce o tytuł. Gdyby nie Wenger i jego z roku na rok młodsi Kanonierzy, Premiership niepodzielnie rządziłby Fergie (a tak rządził "tylko" znacznie ;) ) "Śmieszny klubik"?! Hejt bywa fajny, jak trzyma poziom. Twój był słaby.
» 22 czerwca 2015, 06:02 #42
vinmcqueen: @DannyW

A co takiego było 3 lata temu? Bo ja pamiętam wicemistrzostwo, przejęcie waszego najlepszego piłkarza i zdobycie z nim tytułu mistrza rok później. Poza tym co cię obchodzi co tu się pisze o Arsenalu? To tak jakbyś poszedł biblią do meczetu i zaczął próbę nawracania muzułmanów. Nie podoba się, nie czytaj, nikt kompleksów tu nie ma, na pewno nie wobec Arsenalu, możesz być tego pewien.
» 22 czerwca 2015, 13:39 #41
AFC07: Jeden jedyy któy potrafi cos obiektywnie napisac, dziekuje
» 22 czerwca 2015, 19:29 #40
mati090797: Nie lubię tego pajaca. Może podniósłby poziom w obronie, ale 12mln euro za rok? Stanowcze nie..
» 21 czerwca 2015, 19:19 #39
jajko22: Ramos by uporządkował linię obrony.Ale tyle już tych zawodników w tym okienku łączono z MU że nie ma się czym podniecać.Trzeba czekać!
» 21 czerwca 2015, 19:08 #38
tara1982: Śmieszą już te zakusy po piłkarzy Realu, transfery z tych nie realnych. Nie wątpliwie gwiazda, ale po za zasięgiem.
» 21 czerwca 2015, 19:06 #37
shovit12: Tak, tak i jeszcze raz tak.
» 21 czerwca 2015, 19:05 #36
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.06.2015 19:03

Co do Ramosa już jest jedną z legend hiszpańskiej piłki.Świetnie jak by tu dołączył
» 21 czerwca 2015, 19:00 #35
Requesta: były ploty że do Barcy ma iść
» 21 czerwca 2015, 19:00 #34
Kopec91: Ramos to najbardziej przereklamowany obrońca na całym świecie...Gra w ofensywie, całkiem spoko. Ale obrońca z niego mierny...
» 21 czerwca 2015, 18:57 #33
zbyszek7: Nie masz racji! David Luiz jest najbardziej przeraklamowany ;)
» 21 czerwca 2015, 19:26 #32
EnJoy: Przereklamowany to masz ryj
» 21 czerwca 2015, 22:19 #31
Innowierca: A nie ten jakiś Wawrzyniak czasem? Tyle o nim czytam, że krul futbolu, jego zdjęcia z Messim i Ibrą widziałem, plotki o zainteresowaniu Barcy, Manchesterów i Juve z PSG, a gość nadal tylko w Eklapie w Lechii. Do tego podobno w Reprze najczęściej bywa zaledwie zmiennnikiem ("piłkarza, którego nie ma"). Zdecydowanie bardzo przereklamowany piłkarz ;)
» 22 czerwca 2015, 06:12 #30
zbyszek7: Moze sie powtarzam ale TYLKO NIE TOOO !!
» 21 czerwca 2015, 18:51 #29
RedDevils4life: Spoko wymiana. Ale tą tygodniówkę to chyba mu będzie Real płacił.
» 21 czerwca 2015, 18:35 #28
Abrakadabra: United nie ma jaj żeby żądać, potrafimy tylko kupić drogo i tanio sprzedać.
» 21 czerwca 2015, 18:34 #27
kralo11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.06.2015 18:34

hahahahhahahahahahahah Ramos to dobry plejer ale ten transfer hahahahhahahah ohhhh niech zgadne onet?
» 21 czerwca 2015, 18:33 #26
mantup89: Nie wierzę w ten transfer. Przydałby się taki Ramos na OT ale to plotki.
» 21 czerwca 2015, 18:32 #25
piter100000: jeśli tak zrobimy to wreszcie od dłuższego czasu pokażemy realowi, że mamy cojonez i że United to nie żaden lump, w którym będą kupować po taniości
» 21 czerwca 2015, 18:31 #24
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.06.2015 18:23

W sumie czemu nie.Co jak co ale waleczności i oddania odmówić mu nie można.I przy okazji taki mały przytyk w strone realu
» 21 czerwca 2015, 18:19 #23
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.06.2015 18:13

real zaoferował 18 milionów funtów za de gea, United odrzuciło tą ofertę, ten cały Madryt to chyba sobie jaja robi!! za takie pieniądze to oni niech szczęsnego kupują!
» 21 czerwca 2015, 18:13 #22
Xtreme: NIE dla tego pajaca
Tylko Otamendi !
» 21 czerwca 2015, 18:12 #21
Requesta: Jednego z najlepszy obrońców na świecie uważasz pajacem ? Nieźle...
» 21 czerwca 2015, 18:21 #20
RedRevolta: Valencia nie puści Otamendiego za mniej niż 50 mln, jak za 28 latka to astronomiczna kwota, ja uważam ,że jeśli uda się United sprowadzić Ramosa za mniejsza kwotę to czemu nie?!
» 21 czerwca 2015, 18:26 #19
Xtreme: a czy rozumiesz pojęcie pajac ? bo widzę że nie
Nie napisałem że jest słaby, każdy wie że jest jednym z najlepszych
Po prostu łagodnie mówiąc nie przepadam za tym piłkarzem, zrozumiałeś już ?
» 21 czerwca 2015, 18:28 #18
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.06.2015 18:31

A czy każdy piłkarz Realu czy Barcy jest pajacem?Bo ostatnio na devilpage co drugi nim jest
» 21 czerwca 2015, 18:31 #17
micsie03339: Dla mnie to zawodnik na poziomie Davida Luiza, daje dużo w ataku ale w obronie są lepsi od niego, ma te szczęście że gra w realu, gdzie przed sobą ma świetną linie pomocy u nas wątpię by się sprawdził.
» 21 czerwca 2015, 18:31 #16
RedRevolta: No jeśli za kimś nie przepadasz i według Ciebie nazywasz go "łagodnie" pajacem to ja dziękuje :P
» 21 czerwca 2015, 18:31 #15
Reusik: mic ma linie pomocy ale nie ma defensywnego pomocnika.Więc wiesz..
» 21 czerwca 2015, 18:32 #14
mantup89: Wiesz Xtreme to jest twoja opinia, że jest "pajacem".
Wg. mnie jest dobrym SO a nawet PO.
» 21 czerwca 2015, 18:34 #13
Xtreme: Ludzie spokojnie z tym spamem ;)
Zrozumcie, wolę Nicolasa i koniec kropka ;P
» 21 czerwca 2015, 18:41 #12
Xtreme: @RedRevolta
Nie napisałem że łagodnie mówiąc jest pajacem tylko napisałem " łagodnie mówiąc nie przepadam za tym piłkarzem " a to chyba różnica :]
@Reusik
A co ma do tego Barca i Real, ja mówię tylko o Ramosie
» 21 czerwca 2015, 19:07 #11
Reusik: To że połowa użytkowników tej strony nie chce piłkarza z tych klubów bo:nurek,pajac,symulator,płaczek itd.
» 21 czerwca 2015, 19:18 #10
CzteroListny: Gość jest świetny ale gdyby miało dojsc do wymiany korzystniej wyszlibysmy gdybysmy wzieli Varane'a, moglibysmy nawet dopłacic te powiedzmy 20 mln ale taki obronca by nam sie przydał.Niby już jestesmy dogadani z otamendim ale chyba bardziej przekonał by mnie Varane.
» 21 czerwca 2015, 18:12 #9
champione2013: Tak a wyprowadzać piłki z połowy będzie Rooney
» 21 czerwca 2015, 18:27 #8
Reusik: Czym cie tak przekonuje Varane?To jeszcze szczyl popełniający jeszcze wiele błędów.On potrzebuje lidera a nie sam nim będzie
» 21 czerwca 2015, 18:59 #7
czapens: nie licząc sporej ilości głupich błędów to jest obrońcą rewelacyjnym. Liczę że do nas dołączy.
» 21 czerwca 2015, 18:06 #6
Nani27: To tak jak by mówić o Evansie. Gdyby nie głupie błędy, byłby świetnym obrońcom ;)
» 22 czerwca 2015, 22:33 #5
kckMU: Ramos idealnie pasuje na wyspy, poza tym to jeden z naj naj naj ŚO świata.
» 21 czerwca 2015, 18:06 #4
yokowal89: Twardy, dobry technicznie obrońca - to fakt. Nie specjalnie go lubię i jestem zwolennikiem Otamendiego.

Mam nadzieję, że za jakieś trzy tygodnie będzie już oficjalny pełny skład na nowy sezon.
» 21 czerwca 2015, 18:05 #3
karolmanu3: zwolennikiem otamendiego przy ramosie? kiedy uslyszales o otamendim? ramos gra na swiatowym poziomie odkad przyszedl do realu, a otamendi??
a tak poza tym to nie ma czym sie podniecac. ramos nie odejdzie z realu, ale transfer otamendiego - 100razy tak
» 21 czerwca 2015, 18:34 #2
yokowal89: O Otamendim było głośno już 2-3 sezonu temu jak grał w Porto. Aż dziwne, że nie wyłapał go przed Valencią żaden czołowy klub.

Widziałem w tym sezonie wiele spotkań w wykonaniu Valencii i dla mnie Otamendi jest jak najbardziej na poziomie United.
» 21 czerwca 2015, 19:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.