Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Thierry Henry krytykuje radość Hernandeza

» 23 kwietnia 2015, 15:52 - Autor: Rio5fan - źródło: MEN.co.uk
Były napastnik Arsenalu, Thierry Henry, krytycznie odniósł się do zachowania Javiera Hernándeza, który celebrował gola zdobytego w derbach Madrytu.
Thierry Henry krytykuje radość Hernandeza
» Thierry Henry wytknął Chicharito brak wdzięczności dla kolegi z zespołu
Francuz stwierdził, że napastnik Realu powinien przede wszystkim podziękować Cristiano Ronaldo, gdyż to właśnie podanie Portugalczyka otworzyło 26-latkowi drogę do bramki.

- Ronaldo oddał mu piłkę, więc to gol Ronaldo. Nie podobało mi się to, że Hernández zachował się, jakby właśnie zdobył mistrzostwo świata. Odwróć się i celebruj zdobycie bramki z Ronaldo. Myślę, że uszła z niego presja - stwierdził Henry.

- Wiedział, że musi dać z siebie jak najwięcej i miał kilka szans w tym meczu. Jeżeli Ronaldo by tak postąpił, to powiedziałbym dokładnie to samo. Uważam, że Chicharito powinien przede wszystkim podziękować koledze - podsumował Francuz.


TAGI


« Poprzedni news
Chicharito: Liczy się tylko teraźniejszość
Następny news »
Owen Hargreaves zagra w meczu legend

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (58)


kamills1988: Idiotyczna wypowiedź, inaczej tego się nie da określić. Najlepiej jeszcze, żeby Hernandez pobiegł w międzyczasie po jakieś kwiaty dla Ronaldo :P
» 24 kwietnia 2015, 11:50 #54
marsin7: Jeśli naprawdę myśli to co mówi, to jest idiotą
» 24 kwietnia 2015, 09:45 #53
romario11: THIERRY "handball" HENRY
» 24 kwietnia 2015, 07:30 #52
Muuuuuuuuuuu: Za te ręce też powinien podziękować Ronaldo tak samo jak cała drużyna Irlandczyków.
» 24 kwietnia 2015, 09:27 #51
mjk180: Henry!!, niesamowity bohater, wypowiadający się o czyjejś radości ..., przypomnijmy sobie jego , jakże wielkiego , wspaniałego ,bohatera ,który podaje piłkę rękoma i cieszy się z awansu do mistrzostw Swiata ...- może to powinniśmy mu przypomnieć !! -wielkiej legendzie futbolu !!
Kto nie wystawił , to właśnie młody Hernandez zdobywa gola i kropka, bo taki jest fakt !!
» 24 kwietnia 2015, 01:39 #50
DjTED: Co za kanonierski ch*j. A miałem do niego szacunek. To źle kur*a , ze się cieszył ??
» 23 kwietnia 2015, 23:41 #49
Kanonier92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2015 23:17

Nie że żebym go bronił, ale to jest nieco skrócona wypowiedź i w innym tonie. Tutaj przedstawiam nieco bardziej okazałą:

"Chicharito dostał dzisiaj wielką szansę, ale nie wiemy co będzie dalej. Miał kilka innych okazji. Raz strzelał lewą nogą, potem prawą. Muszę jednak dodać, że powinien podziękować za ten wieczór Cristiano, bo to Cristiano zmienił kurs tego spotkania. Ronaldo wystawił Chicharito tamtą piłkę, to była bramka Cristiano. W tamtym momencie widział, że nie może uderzyć, więc nie podjął ryzyka ani nie zrobił czegoś głupiego. Zobaczył, że kolega jest na lepszej pozycji, więc podał -“ powiedział Thierry Henry w pomeczowej analizie dla Sky Sports."

"Nie podobało mi się, że Chicharito świętował jakby wygrał Puchar Świata. Powinien zawrócić i świętować z Cristiano. On o tym wiedział, realizator też, z jakiegoś powodu po bramce pokazano Cristiano."

PS Co do celebracji to macie rację, trochę się czepia... widocznie musi się jakoś udzielać bo płacą mu 6mln euro rocznie ;) ale co do CR7 to mówi tak jak myśli, Henry bardzo często po bramce którą ktoś mu wypracował pokazywał na niego palcem i dziękował mu za podanie. Zresztą słów "to bramka Ronaldo" nie można rozumieć w sensie dosłownym, więc też nie popadajmy z skrajności w skrajność, chodziło mu np o coś takiego:

youtube.com/watch?v=U6nw8rfiJ3Q - chodzi mi o jego drugą i trzecią asystę w tym meczu ;)
» 23 kwietnia 2015, 23:15 #48
Muuuuuuuuuuu: Weź jednak pod uwagę, że jak strzelasz tak ważnego gola to nie myślisz jak masz w tej chwili postąpić. Raz pobiegniesz i podziękujesz, raz zrobisz salto, a czasem nic nie zrobisz.
Henry nie ma moralnego prawa pisać o cieszeniu się po bramkach. Po meczu z Irlandią kilka dni mu zajęło by przyznać się, że 2 razy zagrał ręką. A to widział cały świat nawet bez powtórek. Facet nie ma honoru i tyle. Mógł po meczu powiedzieć sorki, zdarza się ale czekał aż prasa go zniszczy i w końcu zrobił łaskę i powiedział SORRY. Żenada.
» 24 kwietnia 2015, 09:31 #47
Kanonier92: Masz rację, Henry się czepia o tą celebrację, tutaj była inna sytuacja, bo On strzelał jak na zawołanie, zaś Chicharito jest sfrustrowanym rezerwowym, po tej bramce cała ta jego frustracja związana z pozycją w drużynie, całe te tłamszone emocje wyszły na powierzchnię... on tego potrzebował jak powietrza i nie zawsze da się opanować emocje.

Ale też nie wypominajmy w kółko Henry'emu tej ręki. Przyznał się na drugi dzień (zresztą nie miał innego wyjścia, chyba że szedłby w zaparte jak np Maroadona), ale przynajmniej połowa z nas zrobiłaby wtedy to samo. Jak to powiedział po tym meczu "nie ja jestem sędzią". Nie można całej jego kariery próbować zakrywać tą sytuacją. Bądź co bądź to najlepszy napastnik w historii Premier League.
» 24 kwietnia 2015, 18:40 #46
Kamil123: Nie rozumiem o co wam chodzi.. Henry ma rację, Hernandez zmarnował wiele dobrych okazji i to dzięki podaniu Ronaldo strzelił zwycięskiego gola. Wszyscy teraz chwalą Hernandeza, a gdyby nie trafił tej bramki to by spłynęła na niego fala krytyki za zmarnowanie tylu sytuacji.
» 23 kwietnia 2015, 23:10 #45
Marfik: Tak tak, Hernandez jeszcze powinien mu za to wyczyścić buty. Jak w lidze Carvajal wypracował całą akcję a Ronaldo wbił na pustą to Portugalczyk też kompletnie olał kolegę z zespołu i robił z siebie herosa.
» 23 kwietnia 2015, 21:37 #44
RedDevils4life: Henry zjedz snickersa, bo zaczynasz gwiazdorzyć...
» 23 kwietnia 2015, 21:32 #43
Zsakul: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2015 21:10

Mam prośbę do redakcji DP: nie wstawiajcie więcej artykułów, w których są zawarte słowa "eksperta". Idąc jego ciekawym "tokiem myślenia", to "ekspert", Bergkamp, Rooney, Inzaghi, Szewczenko czy też van Nistelrooy nie zostaliby królami strzelców. Niech lepiej pomoże Welbeckowi, Giroudowi a nie wygłasza takie bzdury!
» 23 kwietnia 2015, 21:09 #42
DEPE: i ma racje
» 23 kwietnia 2015, 20:14 #41
patryk1143: Henry... ty się lepiej zajmij hodowlą jedwabników...
» 23 kwietnia 2015, 20:11 #40
Arkin: Panie Henry, pamiętamy bramkę z Irlandią strzeloną przy pomocy ręki i tę celebrację...
» 23 kwietnia 2015, 19:33 #39
Kornel: Oho, dostał robotę i nie ma o czym gadać.
» 23 kwietnia 2015, 18:27 #38
cekaj: Ten to niech sie już zamknie bo mnie wk.. rza
» 23 kwietnia 2015, 17:54 #37
mczajka2: I takie opinie, jak kto powinien się zachować, daje facet który ręką niemalże asystował przy bramce dającej awans Francji na mundial pffff... ( i też jarał się jak głupi )
» 23 kwietnia 2015, 17:54 #36
brylaantowy: piłkarz z Henry'ego był wielki , ale ekspert jak widać słaby. Ronaldo oddał piłkę tylko dlatego że widział że nie może z nią nic więcej zrobić, jakby miał miejsce to na 100% oddał by strzał. po za tym asysta jak każda inna więc nie wiem z czego Henry robi problem ..
» 23 kwietnia 2015, 17:41 #35
AFC07: Piłkarz kapitalny, jak ekspert to już rożnie ale to to bywa z ekspertami, mają swoje zdanie i tyle. niejednokrotnie banialuki gadają;p
» 23 kwietnia 2015, 18:31 #34
mikon70: Gdyby zamiast Chicharito byłby to ktoś z Arsenalu to nic by nie skomentował
» 23 kwietnia 2015, 17:31 #33
sz1234: Ronaldo oddał mu piłkę, więc to gol Ronaldo. - bardzo mi poprawiło humor to zdanie
» 23 kwietnia 2015, 17:07 #32
kralo11: no kozak :) to idac takim tokiem rozumowania no to kazdy asystent jest strzelcem z ta roznica ze strzelec sie bardziej cieszy i spija smietanke :p a z reszta Chicha zawsze w wywiadach mowi ze wygrane sa dzieki calej druzynie wiec niewiem o co chodzi dla henka
» 23 kwietnia 2015, 17:31 #31
szabo1878: De Gea podaje do -> Valencia do -> Smalling -> Carrick -> Herrera -> Rooney -> Young -> Rooney -> van Persie (strzela)

kto jako pierwszy oddal pilke? De Gea. wiec czyj to gol? Davida!

proste? proste :D

nasz bramer idzie w tym sezonie na nieoficjalnego krola strzelcow :P
» 23 kwietnia 2015, 18:03 #30
CRfan: To, że Ronaldo mu tego gola wypracował, a ten celebrował go sam to jedna sprawa. Nie rozumiem zachwytów nad występem Chicarito. Zgadzam się, biegał dużo, starał się i był pod grą, tylko co z tego skoro jest napastnikiem. Powinien ten mecz kończyć z przynajmniej hattrickiem.
» 23 kwietnia 2015, 17:05 #29
andrev1331: Chyba inny mecz ogladalem , bo wedlug mnie mial wczesniej 2 nie bardzo czyste sytuacje a przy bramce znalazl sie we wlasciwym miejscu i gdyby nie on to zostaliby przy remisie , a CR mial tez swoje okazje i bramy nie strzelil.
» 24 kwietnia 2015, 06:49 #28
7DEViL: PAN MORALISTA się znalazł!! niech lepiej opowie o swojej radości po bramce, ktorą strzelil ręką w meczu z IRLANDIĄ.......
» 23 kwietnia 2015, 16:50 #27
Mucha7: To bylo podziekowanie dla kolegow i nie przyznania sie wzor az oczy bla
» 23 kwietnia 2015, 16:58 #26
b90: "Ronaldo oddał mu piłkę, więc to gol Ronaldo."

Ale baran. To mógł Ronaldo strzelać a nie podawać. Znowu by trafił w bramkarza jak w 1 połowie. To normalne że jak strzelasz tak ważnego gola to lecisz w narożnik boiska i cieszysz się z kibicami. Poza tym wygrała drużyna, cieszą się wszyscy a nie kto strzelił decydującego gola.
» 23 kwietnia 2015, 16:41 #25
Gallacher: "- Ronaldo oddał mu piłkę, więc to gol Ronaldo. Nie podobało mi się to, że HernĂĄndez zachował się, jakby właśnie zdobył mistrzostwo świata." wydawało mi się że strzelcem gola jest ten co ostatni uderzy w piłkę zanim ona wleci bo kto by się nie cieszył ze zdobycia gola który daję awans do dalszej fazy.Nie wiem co ten Henry wygaduję ale chyba ma jakiś kompleks.
» 23 kwietnia 2015, 16:34 #24
Muuuuuuuuuuu: Henry ma rację. Tak samo Casillas po każdej obronie powinien podziękować Ronaldo, sędzia za możliwość odgwizdywania nurków powinien podziękować Ronaldo a przede wszystkim producenci żelu powinni podziękować Ronaldo.

Tak wielkiej bzdury jaką powiedział Heniek to już dawno nie słyszałem.
» 23 kwietnia 2015, 16:31 #23
dawidlp92: jak uważasz że to gol Ronaldo to Ty nie nastrzelałeś za wiele facet
» 23 kwietnia 2015, 16:23 #22
AFC07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2015 18:31

o chłopcze chyba nie wiesz ile on bramek zdobył w karierze ;) Piłkarz kapitalny, jako ekspert to już rożnie ale to to bywa z ekspertami, mają swoje zdanie i tyle
» 23 kwietnia 2015, 18:29 #21
dawidlp92: nawet nie chce mi się Tobie odpowiadać
» 23 kwietnia 2015, 23:35 #20
AFC07: Brak argumentów?:-)
» 24 kwietnia 2015, 00:02 #19
dawidlp92: człowieku gada że asysta to gol ... Hernandez był tam gdzie trzeba i to jego brama ... Henry bez asyst co by zdziałał ?
» 24 kwietnia 2015, 09:36 #18
Reusik: Nie podobało mi się to, że HernĂĄndez zachował się, jakby właśnie zdobył mistrzostwo świata a co miał płakać.Inteligencja boiskowa nie ma nic wspólnego z prawdziwą.Totti i Henry są tego żywymi dowodami
» 23 kwietnia 2015, 16:17 #17
Keravnos: tak, powinien podziękować Ronaldo, bo ten jak komuś poda to jest prawdziwe święto...
» 23 kwietnia 2015, 16:11 #16
soldier: Niektórzy byli piłkarze to powinni pracować dla serwisów plotkarskich...
» 23 kwietnia 2015, 16:08 #15
MaciejSky: To, że Chicharito jest dobrym napastnikiem, to ja wiedziałem już od dawna, ale nie o tym mowa. Nie rozumiem dlaczego wszyscy mają taką podjarke... On tylko dostawił nogę, a ludzie piszą jakby kiwnął całe boisko i założył siatkę dla bramkarza. Gdyby nie trafił wczoraj nic, to dostałby hejt, że nie wykorzystał tylu sytuacji, ale skoro strzelił, to tamte pudła zostały potraktowane jako,, godna podziwu aktywność na boisku "... A co do Henrego to szkoda słów. Jest tak tępy, że nie rozumie dlaczego Chicharito tak się ucieszył po tym golu. Poza tym Cristiano po tej asyście też zaczął celebrować sam jakby to on strzelił i miał gdzieś resztę drużyny. Jego gra była irytująca. Miał pretensje do całego świata za każde nieudane zagranie.
» 23 kwietnia 2015, 16:06 #14
sagnol32: Coraz częściej Henry utwierdza mnie w przekonaniu że jest głąbem. Piłkarzem był dobrym i tego nie można podważyć ale jego wypowiedzi są beznadziejne. Ronaldo mu oddal piłkę i to jego gol ? Spoko ma asystę, idąc tym tokiem rozumowania każdy zdobywca bramki powinien cieszyć się wyłącznie z asystentem :P
» 23 kwietnia 2015, 16:05 #13
dragonxxl: Po co się czepiać takich bzdur? Chyba za bardzo mu się tam nudzi, że czepia się takich szczegółów. W końcu to był ćwierćfinał lm, a Hernandez bardzo mało grał, dostał szansę i ją wykorzystał to się cieszył. Gol Ronaldo heh dobre. Ciekawe jak to było jak on grał. Te wszystkie gole które strzelił w Arsenalu i Barcelonie należały do tych co mu podawali? Ronaldo miał taką pozycję, że chcąc nie chcąc powinien podać, bo inaczej gola w ogóle by nie było.
» 23 kwietnia 2015, 16:02 #12
jaratkow: Niech się Henry odczepi od Groszka a dla poprawy humoru niech sobie zrobi dobrze ręką. Tak jak to on potrafi ;-)
» 23 kwietnia 2015, 16:02 #11
Abrakadabra: I mówi to ktoś kto po strzeleniu decydującej bramki na wyjeździe w derbach Londynu przebiegł przez całą długość boiska, żeby na końcu na kolanach spojrzeć w oczy kibicom Tottenhamu.
» 23 kwietnia 2015, 16:01 #10
AFC07: derby rządzą się swoimi regułami;P
» 23 kwietnia 2015, 18:30 #9
Abrakadabra: a wczoraj to nie były derby? Krytykować można jeśli samemu jest się czystym, a on zrobił dokładnie to samo, albo nawet więcej.
» 23 kwietnia 2015, 18:44 #8
AFC07: no niestety, nie pierwszy raz spotykamy się z czymś takim że ktoś jest dobrym piłkarzem ale ekspertem takim że szkoda gadać
» 23 kwietnia 2015, 18:50 #7
Kanonier92: To była bramka na 3-0 na Highbury (więc nie decydująca) i różniła się tym że Henry przejął piłkę na 18 metrze przed własną bramką i mijając kilku rywali po drodze SAM wypracował sobie pozycję do strzału i w konsekwencji zdobył gola, więc raczej nie miał komu wtedy dziękować za wypracowanie mu bramki ;)
» 23 kwietnia 2015, 23:24 #6
Pershing: Odezwał się ten co sobie piłkę ręką zagarnął :P
» 23 kwietnia 2015, 16:01 #5
niunio92: Osiągnij to co on wtedy możesz komentować jego zachowanie. Na jego miejscu wielu zawodników by tak postąpiło
» 23 kwietnia 2015, 16:18 #4
bober89: @niunio
o czym Ty mówisz? to może od razu zlikwidujmy sądy, bo jak to będzie mnie sądził ktoś, kto nie osiągnął tyle co ja? bzdura.
Henry gada głupoty i nie ma co z tym dyskutować.
» 23 kwietnia 2015, 19:38 #3
niunio92: A czy ja napisałem że dobrze mówi? Mój komentarz odnosi się do braku szacunku do piłkarza który osiągnął bardzo dużo był jednym z najlepszych napastników w historii pliki nożnej a ciągle przypi na mu się łatkę tej ręki z meczu przeciwko Irlandii... Nie zgadzasz się z nim ok masz takie prawo a nawet rację bo to co powiedział Henry to głupoty ale pisanie
o nim w ten sposób jest nie na miejscu.
» 24 kwietnia 2015, 00:53 #2
zbyszek7: Ogladales Real w sobote?? Javier zrobil gola Ronaldo w jeszcze lepszy sposob a ten pobiegl w druga strone. Sorry ale jaki klub tacy pilkarze
» 23 kwietnia 2015, 15:59 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.