Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United zaoferuje 55 mln funtów za Pogbę?

» 20 marca 2015, 07:49 - Autor: matheo - źródło: Metro Sport
Manchester United jest gotowy wyłożyć 55 milionów funtów, aby latem sprowadzić na Old Trafford Paula Pogbę z Juventusu Turyn – informuje angielski dziennik Metro.
Manchester United zaoferuje 55 mln funtów za Pogbę?
» Paul Pogba może odejść latem z Juventusu Turyn
Spekulacje na temat przyszłości byłego piłkarza Czerwonych Diabłów nie mają końca. Ostatnie doniesienia sugerują, że Francuz po zakończeniu obecnego sezonu opuści zespół Starej Damy.

Niedawno Giuseppe Marotta, dyrektor generalny Juve, zasugerował, że kluby zainteresowane Pogbą będą musiały wyłożyć nawet 57 milionów funtów za młodego zawodnika.

Wysoka cena odstępnego nie odstrasza jednak przedstawicieli Czerwonych Diabłów, którzy ponownie chcieliby zobaczyć Pogbę w diabelskim trykocie.


TAGI


« Poprzedni news
Van Gaal: Jestem bardzo elastycznym menadżerem
Następny news »
Shaw i Rojo nie zagrają z Liverpoolem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (99)


rooneyo: Bez sensu, Juve się nie zgodzi, bo żąda około 100 milionów euro, a poza tym wpływają wyższe oferty niż 55 mln funtów, bo np. 81 mln euro.
» 22 marca 2015, 13:35 #99
tool81: oddac za darmo a po trzech latach placic za powrot wychowanka taka cene? kompromitacja z niedowierzaniem...pogba jest juz spalony w UNITED...tak samo jak i ronaldo...trzeba sobie powiedziec jasno ze juz nigdy nie bedzie tych zawodnikow w UNITED
» 21 marca 2015, 17:16 #98
Asterix: Oddać za darmo, kupić za 55mln była by to jedna z większych głupot transferowych
» 21 marca 2015, 16:58 #97
rag7: Niech wraca. Duży silny inteligentny. Następca Carricka
» 21 marca 2015, 11:18 #96
mateusz09874: To byłby akt desperacji płacić za własnego wychowanka 55 mln i jakiekolwiek inne grube pieniądze
» 21 marca 2015, 09:09 #95
djgodzilla: chyba byśmy sie skompromitowali doszczętnie
» 20 marca 2015, 23:42 #94
Klimaa: Polujemy na grubą rybę która ostatnio mówiła że nie powróci raczej na OT. Na niego trzeba rozbić bank a pobijanie co roku rekordów transferowych chyba nie jest naszym celem. Są inne nazwiska które mogą stanowić o naszej sile.
» 20 marca 2015, 23:03 #93
szabo1878: fajnie by bylo, jesli bysmy o niego zawalczyli, ale jak wylozymy 57 mln, to perez pstryknie palcem i da 100 mln. my damy 120 mln, to perez da 200 mln. i tak dalej, i tak dalej...
» 20 marca 2015, 21:57 #92
CoachMaro: Powiem tak. Mniej mi się on podoba w Juve niż we Francji. Jest dobry bez wątpienia. Tylko jakbym miał zestawić go z podobnymi graczami na tej pozycji.

Pogba, Eriksen, Nianggolan, Kroos, Oscar, Veratti, Pjanic. To tak z grubsza goście na tej pozycji na jego pozycji. Z resztą bardzo podobną rolę i zadziwiająco dla mnie dobrze obsługuje Herrera. Za takie siano ZDECYDOWANIE nie.


Jakbym miał sobie popatrzeć gdzie jest zdecydowanie za niski poziom na poszczególnych pozycjach.... Z pewnością prawa obrona, Valencia absolutnie zadowalająco wygląda z tyłu... do przodu jednak nie zagra tego co na przykład Aurier, nawet nie będzie to w okolicach tego, lewa obrona [ jakby Blind tam grał i na podobnym poziomie jak z hamem to nie ma tematu]. Moim zdaniem pozycje na których grają Januzaj/Young/Mata tu jest wiele lepszych graczy [jeśli Di Maria jakoś się odnajdzie to nie ma tematu]. No i atak, po pierwsze tylko Rooney prezentuje dyspozycję oczekiwaną przez drużynę, zagra na 10 to nie będzie go z przodu, jak z kolei zagra rządło to Fellaini jest WPORZO, ale to nie jest to samo co zapewniają topowi gracze na tych pozycjach.

Porównuje naszych do najlepszych [ bo do słabszych nie ma się co porównywać jak wysoko się mierze].

Podsumowując: boki obrony [Shaw powinien dostać jeszcze ulgowy i stawiać na niego trzeba na przyszły sezon tak myślę], pomocnicy na bokach do ustawiania 4:3:3 i napastnik, a raczej taki jakby łącznik.

Potencjalnie mogli by to być: Hoewedes/Clyne/ na prawo, na lewo niech by byl to Rodriguez.

Pomoc Depay i atak taki łącznik, De Bruyne .
» 20 marca 2015, 19:25 #91
Rotx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2015 20:11

Stawiałbym bardziej
Clyne,Laporte/Marquinhos,Matuidi/De Jong,Gundogan,Depay,Berahino/Ings
Clyne,Gundogan- k.kontraktu, a do tego są plotki ze chcą do United
Marquinhos potwierdził że była oferta United
Depay dzięki Van Gaalowi jest w zasięgu ręki
Matuidi - podobno może zawitać do PL, De Jong teaz dementuje ale pewnie Louis go sciągnie.
Berahino jest bardzo potrzebny ale myśle że Ings też może być bardzo blisko skoro konczy mu się kontrakt a podobno dogadano już 3 piłkarzy a prawdopodobnie tacy którzy podpisują przed rozpoczęciem sezonu to są ci którym koncza się kontrakty w tym roku.
» 20 marca 2015, 20:10 #90
braku: Wstyd mi bendzie
» 20 marca 2015, 18:37 #89
Kochas1994: Przereklamowany gracz może tak być że przyjdzie do nas i będzie grał to co Di Maria,Dziwne bo rozwinął się akurat w Seria A
» 20 marca 2015, 18:05 #88
welllone: Ta jasne dajmy 200 mln za mudzinka który poczuł się urażony pewnego wieczora.
Sam dam 150 mln, niech United dopłaci te 55 mln i wszyscy będziemy zadowoleni.
Nie no po co on nam? On tutaj grać nie chce, pieniądze to nie wszystko.
Podziękował za taki transfer.
» 20 marca 2015, 17:36 #87
Bossicky: jest bezcenny!
» 20 marca 2015, 17:52 #86
Davons: To SAF bał się wstawić Go do składu kiedy była okazja i wolał np Park'a ... Też bym się wkurfił ;D
» 20 marca 2015, 17:54 #85
Potak: Młody, głodny, ambitny chłopak chciał dostać szansę i się pokazać. Nie dano mu tej szansy. Młokos, który miał jaja i był w stanie powiedzieć na głos co czuje, jakie ma zamiary, znał swoją wartość i czuł się na tyle pewny, że da sobie radę. Wystarczyło mu tylko dać tą szansę.

Efekt tego taki, że gość teraz jest jednym z najlepszych młodego pokolenia, którego mieliśmy u siebie, a przez starą szkołę, zadufanie SAF'a jest w Juve i chcą go wszyscy na świecie.
» 20 marca 2015, 18:47 #84
Diabelred: Jak to sie mowi, za bledy trzeba placic... Chelsea tez popelnila blad z Maticiem i jakos nie widze, zeby ich kibice, plakali z powodu powrotu Serba do Anglii. Wiadomo kasa za Pogbe spora, jednak te 57 mln funtow za jednego z najbardziej persektywicznych SP(ktory juz w wieku 22 lat prezentuje dobry poziom) w przyszlosci mogloby sie okazac niezbyt wygorowana cena, nawet jesli weznie sie pod uwage to, ze taki Real pewnie za pare lat by go chcial od nas kupic(wtedy bysmy jeszcze zarobili na tym transferze, nie tylko prawdopodobnie sportowo ale rowniez i finansowo). Oferta od nas napewno pojdzie(ciekawe ostatecznie jak wysoka) pytanie czy Pogba w ogole bylby zainteresowany ewentualnym powrotem, bo jesli do gry wejdzie Real juz po tym sezonie, to pozamiatane :). Dla samego Pogby jednak najlepszym rozwiazaniem byloby zostac do ME 2016 w Juve, a dopiero potem odejsc. We wloskim klubie ma pewna pozycja, gra regulanie, a w takim Realu roznie to bywa. Przy ewentualnej zdrowej pomocy Kroos, Pogba, James, Modric ktos musialby grzac lawke.

ps. przypominam, ze za malo medialnego pilkarza, dzieciaka, obronce(za ktorych nie placi sie takich duzych sum jak pomocnikow, napastnikow), ktory przez dwa sezony u Swietych zaliczyl ledwo 2 asysty i 0 bramek, Shawa dalismy prawie 27 mln funtow(czyli prawie polowe tego ile oczekuje Juve za Pogbe). Oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze za Anglikow zwykle sie przeplaca, no ale jednak...
» 20 marca 2015, 17:32 #83
Domestos: Chcę przypomnieć, że gramy w lidze angielskiej, a taki pajac nie wiadomo jak się sprawdzi.
» 20 marca 2015, 17:38 #82
irration: Powiedział gość ze środkiem do czyszczenia jako nick.
» 20 marca 2015, 17:54 #81
UrbannLegend: A za De Bruyne chcą 60 milionów, to jest beka roku myly państwo. xD
» 20 marca 2015, 16:57 #80
EnJoy: lepiej zeby poszedl do barcy albo do psg macie racje
» 20 marca 2015, 16:45 #79
michael18: ojej k urwa jak ja bardzo bym go chciał w naszym klubie
» 20 marca 2015, 16:04 #78
Kilerek7: Właśnie ciekawe co tam SAFem poszło, że ten nie dawał mu szansy. Może SAF się nie poznał i wolał zaufać doświadczeniu, a może Pogba zachowywał się jak Ballotelli ? Jeśli to drugie to u LvG też nie będzie szczęśliwy, chociaż przychodziłby jako mega gwiazda. Niektórzy powiedzą po co nam gracz którego oddaliśmy za nic a za miliony sprowadzamy jeszcze raz. Gdzie honor klubu? przytoczę słowa z filmu Kariera Nikosia Dyzmy: Z przodu honor z tyłu goła d*pa. Przykład taka Chelsea z Matićem też powrócił bo był w formie i nie wypiął się na klub który go olał. Mam nadzieję, że Pogba to nie Tevez co się wielce obraził na MU, a mądry gość, co zrozumiał, że w tamtym okresie był młody i niedoświadczony a teraz MU potrzebuje właśnie jego.
» 20 marca 2015, 16:00 #77
marsin7: Ludzie!! Pogba nie będzie chciał wrócić do Manchesteru ...
» 20 marca 2015, 15:58 #76
romekk23: Pogba by się przydał united ale nie za taką cene
» 20 marca 2015, 15:58 #75
BartekMU10: Żadnego Pogby, no nie bądźmy hipokrytami... Oddać za darmo i kupić za prawie 60 mln... Śmieszne. Tak jak ktoś niżej napisał, jego niechęć/złe doświadczenia z United w przeszłości mogą mieć wpływ na grę i wtedy byśmy mieli kolejnego Di Marie w zespole. Za taką kasę można kupić kogoś równie dobrego, dla kogo gra dla United będzie zaszczytem.
» 20 marca 2015, 15:57 #74
Diabelred: ,,Za taką kasę można kupić kogoś równie dobrego, dla kogo gra dla United będzie zaszczytem.''

To podaj nazwisko kogos rownie dobrego, jak rowniez mlodego i perspektywicznego. Mi na mysl przychodzi jedynie Veratti, ktory jest nie do wyjecia z PSG, bo niby co poza gra w lepszej lidze mozemu mu zaoferwac?, kasa(w najlepszym wypadku mozemu mu dac pewnie tyle ile ma w Paryzu), miasto, perspektywy na wygrywanie pucharow to wszystko jest po stronie PSG. Chelsea tez oddala za jakies grosze Maticia, a potem go odkupili. Patrzac, na to jak gra Serb w Chelsea, oraz na to, ze w tym sezonie jest najlepszym def. pomocnikiem w lidze mysle, ze nie zaluja takiego wyboru, a pewnie jeszcze by dolozyli do transferu jesli by bylo trzeba. Kibice Realu tez nie mogli sie nadziwic, ze Perez az tyle dal kasy za Ronaldo, jednak po uplywie tych paru tamta wydana kasa juz dawno im sie zwrocila . Wiadomo CR7 wygral u nas wszystko co mogl, byl najlepszym wtedy pilkarzem na swiecie, takze nie ma co go jeszcze porownywac do Pogby, jednak czasy sie zmieniaja. Teraz za takiego Ronaldo Real pewnie musialby zaplacic ze 150 mln funtow.


Co do zaszczytow, to obecnie malo ktory pilkarz patrzy na historie klubu, dla wiekszosci liczy sie tylko hajs, perspektywy do wygrywania pucharow, popularnosc. Zaszczytem gry u nas to moze byc gra dla takiego Rojo, Herrery, Fellainiego czy Blinda, czyli pilkarzy niezlych jednak zdecydowanie za slabych na pierwsza jedenastke takiej Barsy, Realu, Bayernu, a moze i nawet na lawke tych klubow. No i wiadomo zaszczytem gry u nas bedzie dla Anglikow, problem w tym, ze nie ma ich zbytnio duzo utalentowanych. Z takich naprawde utalentowanych Sterling jest nie do wyjecia, Shaw juz gra u nas, a w przypadku Kane'a jeszcze za szybko by mowic o nim jako prawdziwym talencie, bo rownie dobrze moze byc jednosezonowcem jakich bylo juz pelno w tej lidze, zobaczymy co pokaze w przyszlym sezonie w Tottenhamie

Jezeli chodzi o niechec/zle doswiadczenia Pogby, to moglbym przyznac racje, gdyby na stanowisku menago dalej byl SAF jednak jak wiadomo, jego juz nie ma. Z tego co pamietam, to w jednym z wywiadow, to jedyne do czego mial pretensje(zreszta w mojej opinii sluszne), to wlasnie do Szkota, ze ten na niego nie stawial i wolal nawet sciagnac emeryta Scholesa czy wystawiac Rafaela z Parkiem w srodku pola.
» 20 marca 2015, 16:59 #73
suuchy: nie równie dobrego tylko bardziej dojrzałego i z wyższym doświadczeniem i umiejętnościami
» 20 marca 2015, 17:18 #72
MDuch7: Specjalnie się zalogowałem po długim czasie, aby odpisać na te bzdety @Diabelred.

Czy Ty widzisz co piszesz ? Herrera czy Blind są za słabi ? Pierwszy z nich na początku sezonu był w takiej formie, że tylko uraz pleców i kombinowane LVG pokrzyżowało mu plany, aby ten sezon był na poziomie może i Fabregasa.. Blind to też cichy kocur, który statystykami daje radę. Barcelona faktycznie z Busquetsem i Rakiticem tak nas na głowę bije..

Do 4-4-2 musimy sprowadzić prawego i środkowego obrońcę + ułożyć perfekcyjnie skład z naszych grajków i jesteśmy w stanie walczyć z każdym. Do 3-5-2 trzeba sprowadzić sensownego napastnika i stopera.
» 20 marca 2015, 17:56 #71
BartekMU10: @Diabelred jeśli dla Ciebie Herrera i Blind są słabi, to ja nie wiem jakie Ty masz standardy "dobrego" piłkarza... Przypominam że jeszcze niedawno Ferguson grał Cleverleyem i Andersonem w pomocy i rozgromiliśmy Arsenal 8:2. Grali tu też tacy zawodnicy jak Park Ji-Sung, Gibson, O'Shea itp. którzy akurat umiejętnościami nie grzeszyli, a potrafili wyjść na boisko i dać z siebie 100%. Z taki zawodnikami w składzie wygrywaliśmy Premier League... więc nie mów mi prosze że Blind i Herrera są za słabi, bo myśle że jeśli Ferguson by nadal był za sterami to ci zawodnicy wymiatali by w lidze angielskiej i byliby jednymi z najlepszych na Wyspach.
» 20 marca 2015, 19:45 #70
Diabelred: MDuch7,

Nie bzdety, a smutna prawda. Kiedy my ostatnio wygralismy walke, o jakiegos NAPRAWDE klasowego grajka? Ja sobie przypominam tylko RVP, ktorego chcialo City. Reszta to albo pilkarze wypchnieci z klub(Mata, Di Maria, ktory gdyby nie FFP gralby teraz w PSG) albo pilkarze ktorych zaden inny czolowy klub nie chcial. Wymienieni przez ze mnie Rojo, Blind, Herrera, Fellaini, to sa tylko niezli pilkarzy, jednak do klasy swiatowej daleko im brakuje, co nie znaczy, ze Blind, Rojo, Herrera jeszcze sie nie rozwina.

BartekMU10,

Nigdzie, nie napisalem ze sa slabi, napisalem ze sa niezli, jednak za slabi na podstawowy sklad Barsy, Realu, Bayernu bo taka jest smutna prawda. Nie robmy z nich na sile pomocnikow na poziomie Fabregasa, Modricia, Kroosa itd. bo to obecnie sa rozne poziomy pilkarskie... Powiedzmy sobie szczerze, czy ktorys z trojki Herrera, Blind, Fellaini lapal by sie do podstawowego skladu kiedy gral jeszcze u nas Ronaldo gdzie w pomocy byli Scholes, Hargo jeszcze zdrowy? Co najwyzej lapali by sie na lawke... Teraz Blind i Herrera sa tylko niezli co nie znaczy, ze w przyszlosci(jesli sie odpowiednio rozwina) nie osiagna dobrego poziomu.

To, ze Gibson, O'Shea itp. dawali z siebie 300% na boisku to zasluga tylko i wylacznie SAFa, bo patrzac czysto pilkarsko byli to zawodnicy na poziomie sredniaka ang. U van Gaala skonczyliby jak Cleverley i Anderson.
» 20 marca 2015, 22:29 #69
EnJoy: uwierzcie ze warto go wziasc za taka kase jak chcemy liczyc sie z najlepszymi to muszimy siegac po najlepszych graczy a takim jest pogba fajnie bylo by sciagnac depaya i pogbe i mamy pomoc zalatwiona na lata do tego jeszcze 2 dobrych stoperow i przyszlym sezonie jazda po majstra pozdrawiam
» 20 marca 2015, 15:45 #68
Gallacher: Juventus szuka frajerów na kupno naszego byłego gracza i nie z powodu tego że jest słabo bo nie jest ale z powodu dużej sumy.To tak jak znaleźć coś i sprzedać za grube miliony.Trafiło się ślepej kurze ziarno.
» 20 marca 2015, 15:45 #67
vip14: Nie wiadomo po co go sprowadzać.. Odszedł od nas za darmo, a teraz mamy za niego taką kasę wykładać? Śmieszne..
» 20 marca 2015, 15:05 #66
b90: dokładnie, to jest śmieszne. Chyba United na siłe chcą wydać grube miliony żeby pokazać znowu swoją potęgę na rynku transferowym. Za 20-30mln można wyciągnąć takich piłkarzy którzy będą liderami tej drużyny tak jak zrobiło Atletico sprowadzając Griezmanna za 30mln. Interes życia zrobili. To samo powinniśmy zrobić z Reusem i Depayem. Do tego jakiś utalentowanych obrońców i jakiś kot w ataku za Falcao typu Lacazette. Od razu po takich transferach drużyna by odżyła i średnia wieku też by się zmniejszyła.
» 20 marca 2015, 15:20 #65
Arkin: Ostatnio jak kimś się interesujemy to ta osoba doznaje kontuzji: Strootman, Vlaar, Danilo, Pogba.

Może by tak teraz Sterling, Coutinho, Hazard, Aguero?
» 20 marca 2015, 15:00 #64
Lechovskyy: Może jeszcze Sturridge,Terry,Kompany ? To są nasi odwieczni rywale , grają w tej samej lidze co my i mieliby wzmacniac swojego rywala w walce o tytul swoimi najlepszymi graczami ? Myślenie nie boli .
» 20 marca 2015, 15:17 #63
Maciekkwa: Bardziej chodziło o to by sie nimi interesowac to moze tez doznaja kontuzjii
» 20 marca 2015, 15:20 #62
seto: "Myślenie nie boli" Lechovskyy, masz racje, wiec przeczytaj jeszcze raz post wyzej :]
» 20 marca 2015, 16:30 #61
Lechovskyy: Źle przeczytałem , sory za pomyłke :)
» 21 marca 2015, 09:07 #60
suuchy: w United nic nie pokazywał, błyszczy w Juve i na jego miejscu zostałbym tam. Tutaj go nie potrzebujemy :)
» 20 marca 2015, 13:23 #59
Mistrz1908: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2015 13:39

w United nic nie pokazywał ??!!

Nie jestem jego fanem , czy coś , ale takie pisanie jest absurdalne.

Chłop był kapitanem Francji w U16 i bodźcem drużyny młodzików w United , robił cuda z piłką i bramki były także przecudnej urody , a Ty mi piszesz ,że nic nie pokazywał.

Pamiętam to jak wczoraj. 75 minuta wchodzi Pogba za Chicharito i robi taką furrore , że ja byłem po prostu zlany w gacie , że mamy taki talent , a później co/?? RAFAELY , PARKI i inne w środku grały , a młody siedział na ławce.

Nie wiem czy Ferguson miał z nim na pienku , czy młody pyskował , ale talentu mu nie zabieraj , bo w United był ogromnym talentem .

P.S normalnie wszedłem i szukałem filmiku jak wszedł i o to jest. 18 latek , który wszedł do środka pola i grał na luzie.

youtube .com/watch?v=E_H5U9hjHI0
» 20 marca 2015, 13:36 #58
trikos: @Mistrz1908 Ze wszystkim się zgadzam. Moim zdaniem to charakter przeważył szalę transferu do Juve.
» 20 marca 2015, 13:50 #57
suuchy: urzekła mnie twoja historia, nic na tym filmiku na YT nadzwyczajnego nie widziałem :) człowieku to było STOKE jesli widziałeś ten filmik. CR7 w jego wieku był 1010101 razy lepszy a jednak czuł szacunek przed ludźmi którzy go do tych umiejętności doprowadzili. Kibicuje MU już dość długo ale jak Pogba wchodził na boisko nie odmireniał losów spotkania. A jeżeli Park'a uważasz za słabiaka polecam włączyć PES10 bez Parka manchester tam nie istnieje:)
» 20 marca 2015, 17:17 #56
Davons: Powiem tak: Założę się, że Pogba wróci do MU na przyszły sezon - pierwszy zakład. Drugi zakład - Będzie rozpier... BPL że aż miło ;)
» 20 marca 2015, 18:02 #55
Mistrz1908: Jak Pogba mial odmienic losy spotkania jak tylko raz zagral w lidze ? W tym wieku co byl Pogba to Ronaldo gral dobrze ,robil bledy jak kazdy mlody ,ale nie byl kapitanem reprentacji ,a w ogole to 2 inne pozycje. Jeszcze jedno to tak naprawde odmienil troche obraz meczu wtedy ,dal duzo swiezosci. Co do Parka to moj drogi... walic Pesa. Te zelazne pluca byly bezcenne w kazdym meczu , a przede wszystkim w meczach z Arsenalem ,ale pije do SAFA,a nie do niego,bo po co zmienial im pozycje skoro taki talent na lawce ? O to mam zal . Tak samo bylo z Morisonem.
» 20 marca 2015, 18:30 #54
Fenek: Raczej nie, jego czas w MU już minął. Niech go Real kupi za 100 mln jak ma w zwyczaju. My skupmy się na innych zawodnikach i najlepiej nie przereklamowanych. Już to kilkanaście razy pisałem, Serie A jest słabe tam Pogba wydaje się być mistrzem, ale w każdej innej lidze a już w szczególności w PL będzie jednym z wielu dobrych zawodników a jego wartość spadnie pewnie o jakieś 30%.
» 20 marca 2015, 13:07 #53
rc7: Najpierw się go pozbyli a teraz chcieli by go z powrotem za taką wielką kasę ? To jakieś bzdury są .
» 20 marca 2015, 13:04 #52
miloszek5555: MU chciał, aby został w klubie i podpisał kontrakt ale niestety charakter zawodnika na to nie pozwolił...
» 20 marca 2015, 14:53 #51
Paps: Dajcie już spokój z tym Pogbą.Oddanie go za darmo było dużym błędem,ale wykupienie gościa za 57 mln,którego się oddało za friko to juz kompromitacja.Zresztą mamy zawodników naprawdę dobrych,tylko potrzeba jeszcze trochę czasu by wszystko zatrybiło.Mecz z Tottenhamem pokazał,że mamy prawo mieć nadzieję na lepsze czasy.
» 20 marca 2015, 12:09 #50
piter100000: on do nas nie wróci. ma żal do klubu, że nie dostał szansy.
» 20 marca 2015, 11:30 #49
Demo2797: do klubu czy do Fergusona?
» 20 marca 2015, 15:18 #48
b90: Mówił że nie widzi przeszkód by wrócić i jest fanem MU więc nie pisz głupot.
» 20 marca 2015, 17:14 #47
piter100000: do Fergusona i do klubu.
b90. widziałeś tę wypowiedź? biło ironią na kilometr. on po przyjściu do Juve mówił wiele razy, że ma żal. więc Ty nie pisz głupot, bo te jego gatki, że jest fanem i wróci to jest granie na nosie włodarzom United
» 21 marca 2015, 09:14 #46
emil1986x: 57 mln za tego kolesia? hahaa swiat oszalal niech spada na drzewo...wolal bym 1000 razy verratiego lub matuidiego a nie tego gwiazdorka...:/
» 20 marca 2015, 11:24 #45
cekaj: juz sie w głowach popie.. od tych kwot !! popieram Verrati,Matudie tylko obawiam sie ze ktos bedzie musial odejsc z pomocnikow bo zrobi sie tłoczno..
» 20 marca 2015, 13:31 #44
Mistrz1908: Carrick ma swoje lata , a Herrera z Blindem zostaną sami , bo Fellainiego miejsce jest na podwieszonym napastniku.
» 20 marca 2015, 13:43 #43
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2015 10:30

Nie wierzę w ten transfer. Dobry zawodnik, ale raczej nigdy go nie zobaczymy u Nas ;) Trzeba skupić się na realnych celach. Nawet jeśli złożylibyśmy te 57 mln to nie sądze żeby to Juve przekonało.
» 20 marca 2015, 10:29 #42
Kuntakinte: 57 mln Funtów to nie 57 baniek euro przelicz sobie :)
» 20 marca 2015, 11:15 #41
CzteroListny: Pisałem już ale napisze jeszcze raz.JAK DLA MNIE!! najsensowniej byłoby gdybyśmy mieli wywalić duża kase na jakiegos zawodnika to najlepszym wyborem byłby de bruyne ale jeszcze raz to moje zdanie.
» 20 marca 2015, 10:14 #40
DevilFan: po co nam de brajne
» 20 marca 2015, 11:16 #39
Badamn: Zgodzę się z DevilFanem. de Bruyne nie poradził sobie w Chelsea, więc Premier League nie jest dla niego. Zbyt ryzykowny transfer, zwłaszcza że niemcy tanio go nie oddadzą.
» 20 marca 2015, 11:20 #38
CzteroListny: Tanio nie tanio ale zobacz gdzie jest wolfsburg teraz i kim w druzynie jest de bruyen a kim w realu jest bale.
» 20 marca 2015, 12:12 #37
Manager: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2015 12:21

Jak można negatywnie oceniać grę de Bruynea w Premie League, po 3 meczach.
» 20 marca 2015, 12:18 #36
trikos: Nie sprawdził się w Premier Leauge ? Zagrał kilka dobrych meczy po prostu padł ofiarą lepszych w tamtym momencie zawodników, spójrzcie na reprezentacje Belgii, to on tam ciągnie grę a Hazard mało widoczny.
» 20 marca 2015, 12:27 #35
Badamn: Więc twierdzicie że w Chelsea został ofiarą lepszych od siebie... więc chcecie w drużynie gorszych zawodników niż mają londyńczycy? Nie ma to jak walka o 2. miejsce.
» 20 marca 2015, 12:36 #34
Muuuuuuuuuuu: Pogba też nie sprawdził się w MU, tak samo jak Henry w Juve itd itp.
De Bruyne nie sprawdził się w Chelsea bo nie dano mu szans, tak samo jak Maticiowi za pierwszym razem. Gość ma technikę, szybkość, siłę i do tego jest niesamowicie inteligentny na boisku.
Jedynym minusem jest to, że gdzie on ma grać w MU?
» 20 marca 2015, 12:39 #33
trikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2015 12:49

@Badman Nie poznali się na talencie Giggs'a w City, w United został legendą..."W TAMTYM MOMENCIE" Teraz taki Oscar czy Willian to mogą się od niego uczyć. Pomyśl chłopie nikt za Ciebie tego nie zrobi#wujek_dobra_rada
» 20 marca 2015, 12:45 #32
Badamn: Po pierwsze, Giggsa wyszkolili w naszej szkółce i wszystkiego nauczyli, ale czasy szkolenia młodzieży w Anglii się skończyły. Po drugie, de Bruyne nie dostał szansy z jakiegoś powodu, a jedyny taki to to że był słabszy od innych. Po trzecie, są lepsi od niego przy których jest mniejsze ryzyko że sobie nie poradzi. Po za tym taka polemika nie ma sensu, bo i tak transfery zależą od Eda i van Gaala. My co najwyżej możemy sobie ponarzekać.
» 20 marca 2015, 12:53 #31
Trz: jego historia jako zawodnika Chlesea jest ciekawa, dobrze że sie chłop odnalazł
» 20 marca 2015, 13:11 #30
Manager: @Badamn Nie dostał szansy z takiego powodu, że nie pasował do koncepcji Mourinho tak jak np Mata. Dziwiłem się że Chelsea go sprzedała. Mógłbyś wymienić tych lepszych zawodników na jego pozycji?
» 20 marca 2015, 13:37 #29
Badamn: Uważam, że lepszym transferem byłby chociażby Raul Garcia z Atletico albo perspektywiczny Max Meyer z Schalke. Jest też niedoceniany Alex Teixeria. Wszyscy byliby tańszy od niego, a każdy ma potencjał do gry w PL. Takie jest moje zdanie.
» 20 marca 2015, 13:57 #28
Diabelred: Badamn

,,de Bruyne nie poradził sobie w Chelsea, więc Premier League nie jest dla niego ''

Akurat to, ze de Bruyne nie sprawdzil sie w Chelsea, to slaby argument, patrzac na to, ze Maticia tez kiedys sie latwo pozbyli, a po paru latach sciagneli z powrotem. Wcale bym sie nie zdziwil, jesli za 2-3 sezony przy tak grajacym Belgu(jak w tym sezonie) Mourinho bedzie sie staral namowic de Bruyne'a do powrotu. Czemu rudy musial odejsc? Odpowiedz jest prosta:

1. Oscar jest pupilkiem Mourinho
2. rudy chcial grac regularnie, a nie jak Schurrle przez 1,5 sezonu w wiekszoci meczow grzac lawke
3. u Mourinho kazdy musi bronic, mozliwe, ze Belg tego nie robil

Jaki potencjal ma Belg widac w tym sezonie: 38 meczow, 14 bramek, 24 asysty robia wrazenie. Razem z Robbenem sa zdecydowanie najlepszymi zawodnikami Bundesligi w tym sezonie. Jesli za rok de Bruyne bedzie notowal podobne statystyki wtedy z pewnoscia Real i Barsa beda go chcialy u siebie, tak jak to bylo w przypadku Ozila.
» 20 marca 2015, 14:17 #27
Manager: Jesteśmy klubem ze światowego topu i jeśli chcemy się na nim utrzymać to musimy kupować najlepszych zawodników. Z wymienionych przez Ciebie zawodników żaden nie daje większej gwarancji (od de Bruynea), że sobie poradzi.
» 20 marca 2015, 14:19 #26
Hardwell: ciekawe czy jednym z powodów odejścia de bruyne nie było przelecenie jego dziewczyny przez kurtue i zapewne drugi w kolejce był terry
» 20 marca 2015, 14:30 #25
Badamn: Jeśli ma to być najlepszy to musielibyśmy kupić Isco, ale bałbym się rachunku z Realu za niego.
Dalej twierdzę, że najlepiej byłoby wykupić kilku(kilkunastu?) młodzików za cenę jednego Pogby czy de Bruyne. Zwłaszcza, że w Anglii jest cienko z młodzieżą. Za 3 do 5 lat moglibyśmy mieć kapitalny skład oparty na młodych chłopakach i o ile nie damy ich wykupić następny menadżer mógłby osiągnąć przynajmniej połowę tego co sir Alex. Do aktualnego składu wystarczy dokupić porządnego obrońcę i ewentualnie napastnika który potrafi wykończyć akcje(sorry Falcao). Bez sensu jest przepłacanie za drogich zawodników, którzy teraz 'odpalili', zwłaszcza że zmiana środowiska często im szkodzi(sorry di Maria). Teraz mamy naprawdę dobry skład, wystarczy trochę zgrania (jak z Totenhamem) i w przyszłym roku możemy realnie myśleć o mistrzostwie(o ile nie pochłoną nas znowu kontuzje w takiej liczbie jak na początku sezonu).
» 20 marca 2015, 14:50 #24
Muuuuuuuuuuu: Czemu nie, jeszcze Ibra pewnie będzie dostępny do tego Bale, Reus, Depay, powrót Naniego i mamy jeszcze większy tłok na pozycjach gdzie już teraz jest dobrze.

Już wolałbym Schneiderlina czy jak to się tam pisze bo to byłby doskonały następca Carricka a nie jakaś gwiazdeczka z fryzurą za 10000 euro. Mam nadzieję, że po Di Maria nasz zarząd zrozumie, że nie trzeba rozbijać banku by zbudować drużynę.
» 20 marca 2015, 09:59 #23
czarny226: Potrzebujemy PP i PL a nie PS. Głupie pismaki
» 20 marca 2015, 09:53 #22
Badamn: To akurat zależy od menadżera, bo to że wrócił teraz do 4-4-2 to ratowanie sezonu. On wiedział, że nie ma co liczyć w tym sezonie na 3-5-2, bo nie ma klasowych obrońców do tego. Jeżeli wróci do ustawienia z trzema obrońcami to będzie potrzebny dobry PS. Może Nani o ile utrzyma formę albo Januzaj, ale obaj są nie pewnym wyborem. Tylko że przepłacanie za Pogbe to też nie optymalne wyjście. Czas (i letnie okienko) pokażą jaka przyszłość czeka klub i jaką taktykę wybierze van Gaal.
» 20 marca 2015, 11:17 #21
przemek1903: Wolałbym dwóch klasowych piłkarzy po 27mln każdy niż jego
» 20 marca 2015, 09:34 #20
karolmanu3: jezeli kupowac SP to wolalbym verarttiego, napewno za mniejsza kase. poza tym pogba to juz taka gwiazda podobna do krsystyny.. veratti mimo swoich warunkow fizycznych radzil sobie genialnie z chelsea. mata cazorla i kilku innych hraczy radza sobie w BPL:)
» 20 marca 2015, 09:30 #19
Badamn: Tylko, że sam zawodnik mówi że nie chce wracać do MU. Zresztą nie dziwie mu się, ma złe doświadczenia z klubem, więc przy powrocie to mogłoby rzutować na jego grę. Spójrzmy na Torresa, był zagubiony i bez formy do momentu aż nie wrócił tam gdzie czuł się dobrze. Po za tym taką kasę można zainwestować w zakup kilku innych zawodników zamiast jednego, a patrząc po naszych ostatnich transferach to Blind czy Herrera dają drużynie więcej niż ściągnięty za kupę kasy di Maria. Wolałbym żeby kupił kilka wschodzących talentów z młodzieżówek, a któryś na pewno odpali i zostanie w klubie na wiele lat(o ile nie kupi go real).
» 20 marca 2015, 08:59 #18
dzaru: Ale by to była frajerstwo, szkoda ze "Stary" nie widział go w składzie :/
» 20 marca 2015, 08:53 #17
DanyDET: 30 max
» 20 marca 2015, 08:49 #16
fanKlubu: Patrząc po wypowiedziach agenta Pogby to kwota w granicach 90-100mln ojro dopiero wchodzi w grę.Raiola to cwaniak,ajk mówi 100 to dużo taniej nie da Pogbie odejść bo traktowałby to jako ujmę, a takie PSG czy City może nie mieć żadnych oporów z wydaniem takiej kasy.
» 20 marca 2015, 08:39 #15
Badamn: Prędzej zostanie w Juve. PSG i City już raz miały problem z Finansowym Fair Play, więc wątpię żeby tak przepłacali za Pogbę skoro musieliby sprzedać ze dwóch-trzech zawodników żeby federację się do nich nie przy*ebały.
» 20 marca 2015, 11:25 #14
corAngar2: Świetny młody piłkarz. Być może kiedyś będzie się bić z Neymarem o złotą piłkę. Czy wart tych pieniędzy? Myślę że tak. Tylko dla mnie problemem jest to że już kiedyś był już naszym piłkarzem i sobie zwyczajnie odszedł. Nie wiem po prostu czy jest sens walczyć o niego.
Powodem jego odejścia był tylko konflikt z Fergusonem że nie dawał mu szans czy były jakieś inne przyczyny?
» 20 marca 2015, 08:37 #13
trikos: Dawać Pastore a nie Pogby :)
» 20 marca 2015, 08:32 #12
ziomboy777: Pastore? który by dostał z bara od pierwszego lepszego i leciał na dwa metry?... powodzenia ale to nie ta liga
» 20 marca 2015, 09:05 #11
trikos: Herrera też "kawał chłopa" ale walczy :) Makelele czy Mascherano też bysiory... Wiem wiem inna pozycja, inna charakterystyka zawodnika no ale uważam że Pastore nie byłby bardzo drogi a potencjał ma niesamowity i nie ma najgorszych warunków fizycznych a techniczne wyśmienite.
» 20 marca 2015, 09:16 #10
karolmanu3: jak z PSG to tylko veratti
» 20 marca 2015, 14:05 #9
MaciejSky: Po co on tu niby? Co wtedy z mata, fellainim i Herrera? Wszyscy się nadają do pierwszego składu. Juz teraz szkoda maty który grzeje ławę.
» 20 marca 2015, 08:26 #8
DanyDET: dokładnie!
» 20 marca 2015, 08:50 #7
marchewa11: Tak się właśnie robi u nas,młodzi siedzą nie dostają szans a później się ich sprzedaje i odkupuje za niebotyczne kwoty. Za chwile pójdzie Januzaj i Wilson dostał parę szans strzelił parę goli i nawet na ogony nie wychodzi. W meczu z Tottenham śmiało mógł wyjść ale grzał stołek. Ja nie rozumiem tego.
» 20 marca 2015, 08:05 #6
Kundziu: U nas się tak nie robi, więc głupot nie gadaj. Januzaj i Wilson nie weszli i dobrze, bo nie wiem czy byśmy 3-0 wygrali, a obecnie musimy wygrywać. Zresztą debiut zaliczył Pereira. Popatrz sobie ilu młodych graczy debiutowało w tym sezonie. Skończcie ludzie z tym ciągłym narzekaniem.
» 20 marca 2015, 08:14 #5
Makavelli88: wstyd...zahe tez odkupimy za 2-3 lata??
» 20 marca 2015, 07:53 #4
Bartolek05: Pogba- 22 letni zawodnik grający w jednym z najlepszych włoskich klubów, którego jest siłą napędową.
Zaha- o rok starszy koleżka, który nie potrafił być najlepszym graczem w klubie z drugiej ligi angielskiej.
Porównywanie tych dwóch zawodników jest bez sensu, co nie zmienia faktu, że kupowanie Pogby za 55 mln to trochę przesada. Ale co nas to obchodzi, nie nasza kasa to niech kupują.
» 20 marca 2015, 08:24 #3
Trz: kasa nie nasza ale ja osobiscie mam dosyć szydery ze strony kibiców juve(mam paru kumpli) i dlatego jestem przeciwny temu transferowi ^^
» 20 marca 2015, 10:59 #2
dawidlp92: bywa !
» 20 marca 2015, 07:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.