Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Scholes: City ma lepszą akademię od United

» 12 grudnia 2014, 17:45 - Autor: Rio5fan - źródło: theguardian.com
Paul Scholes uważa, że Manchester City dzięki wybudowaniu nowej akademii jest bardziej atrakcyjny dla młodych zawodników, niż Manchester United.
Scholes: City ma lepszą akademię od United
» Paul Scholes docenia nową inwestycję Manchesteru City
W poniedziałek klub z Etihad Stadium zaprezentował swoją inwestycję wartą 200 milionów funtów.

- W Manchesterze mówi się o tym, że obecnie to City mają lepszą akademię. Dzięki temu The Citizens będą przyciągali lepszych młodych zawodników z okolicy. Co prawda w United grają Patrick McNair oraz Tyler Blackett, lecz taka sytuacja jest spowodowana głównie plagą kontuzji. Czy taki stan rzeczy utrzyma się na dłuższą metę? - pytał retorycznie legendarny pomocnik Czerwonych Diabłów.


TAGI


« Poprzedni news
Paul Ince: United nie boją się przyjazdu Liverpoolu
Następny news »
Angel Di Maria nie zagra w spotkaniu z Liverpoolem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (32)


Muuuuuuuuuuu: Tyle tylko, że z artykułu w Independent wynikało, że tak było już nawet za czasów Scholesa, przed wybudowaniem tej akademii. Poza tym to jest oczywista oczywistość, że dzieciaki chcą grać w najlepszym klubie a od jakiegoś czasu to City prowadzi i w punktach, i w gwiazdach i w stylu gry. Zadamiem LvG jest to zmienić:)

Uwielbiam Scholesa i ciekawe rzeczy pisze ale trochę popieram LvG. Neville i Scholes ciągle krytykują klub, praktycznie za wszystko. Przydałoby się od czasu do czasu trochę wsparcia od legend MU a nie tylko krytyka i krytyka.
» 13 grudnia 2014, 19:44 #31
Valery11: Obiekt treningowy to jedno, a sztab szkoleniowy, przynależność, świadomość bycia częścią jednego z największych klubów świata o wspaniałej historii to drugie :) Tyle w temacie.
» 13 grudnia 2014, 13:14 #30
Klimaa: Można na to spojrzeć inaczej - skoro City wydaje grube pieniądze na najlepszych zawodników to młody chłopak z Anglii może widzieć większe szanse na grę w United aniżeli w City.
» 12 grudnia 2014, 22:50 #29
Fexo: Co ty bredzisz? Nasz najlepszy mlody zawodnik przepadl bez sladu po letnich transferach i nie zapowiada sie zeby mial szanse zaistniec w tym sezonie - mowa o Januzaju. Jedynie z mlodych szanse otrzymuja obroncy, ktorzy graja z koniecznosci bo tam jeszcze nie zostalo wywalone 200 baniek.
Sciagnij klapki z oczu i przestan zyc przeszloscia. United jest teraz najbardziej przeplacajacym klubem w Anglii, sciagani sa zawodnicy za ogromne kwoty- czesto nie odpowiadajace umiejetnoscia, horrendalne tygodniowki.
City wpompowalo gruby hajs na start, zaczeli sie liczyc i teraz ida w strone naturalnego rozwoju sportowego.
United na obecna chwile broni jedynie historia, bo na teraz to jestesmy takim Chelsea po przejeciu przez Romka albo City po przyjsciu szejkow. Wydajemy bez ladu i skladu, kuszac najemnikow wielkimi tygodniowkami.
» 13 grudnia 2014, 02:51 #28
Diabolo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.12.2014 11:06

Zacznijmy od tego, że United zarabia samo na siebie i już z tego powodu nie powinno być porównywane do Chelsea Abramowicza, czy City szejków.
Wracając do Januzaja to sam zaprzepaścił swoją szansę, kiedy to z 2, lub 3 razy wyszedł w pierwszym składzie i NIC nie pokazał, poza przetrzymywaniem piłki i głupimi stratami. Jest jeszcze młody, czeka go taka droga jak Sterlinga, kiedy 1 sezon miał fenomenalny, a później zgasł, a teraz znowu wymiata. Naszego Janusza czeka to samo.
» 13 grudnia 2014, 11:05 #27
Muuuuuuuuuuu: Fexo ma rację.
Ciągle mówimy o MU jak o klubie z przełomu wieków. Dzisiejsze MU to ta sama liga co Chelsea czy City. Ostatnią gwiazdą wychowaną przez te kluby był Ronaldo (chociaż nie wychowanek to u nas został gwiazdą). I możemy pluć na City czy Chelsea ale MU od lat nic nie "wyprodukowało". Może Wilson albo Januzaj eksplodują ale na razie nie mamy się czym pochwalić.
» 13 grudnia 2014, 19:49 #26
RedDevils4life: Scholes po prostu nie boi się mówić prawdy, za to go szanuję.
» 12 grudnia 2014, 22:43 #25
czerwony1878: Według mnie Scholes się (niestety) nie myli.To City jest teraz na tzw. topie w Manchesterze.Mają lepszych zawodników oraz odnoszą większe sukcesy a teraz jeszcze to że wybydują nową akademie.Jednakże nawet takie małe dzieci wolą grać w naszym United.Nie zgadzam się z tym że to nowa akademia przyciągać będzie tych nastolatków United są nadal najbardziej utytułowanym klubem w Anglii.GGMU 😈 !
» 12 grudnia 2014, 20:46 #24
Muuuuuuuuuuu: czerwony tylko sam pomyśl co 6 letniego dzieciaka interesują trofea z przeszłości?
Czy ktoś teraz wspomina mistrzostwa Leeds, Aston Villi czy Sheffield? MU musi być atrakcyjna dla dzieciaków to do nas przyjdą. Inaczej to będą tylko dzieciaki z dzielnic United.
» 13 grudnia 2014, 19:53 #23
dzaru: Scholes ma dużo racji niestety City ma lepszą akademię od nas w tym momencie, ale my mamy coś czego nie ma City wiekszy prestiż i bogata historię ;d
» 12 grudnia 2014, 20:45 #22
Yaankes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2014 20:34

Bawi mnie fakt, że ludzie hejtują wszystko co związane z City, a nie mają pojęcia o czym mówią.

Wytłumaczcie mi co ma ośrodek do szkolenia wspólnego z hajsem? Młody zawodnik wybierze taką szkółkę w której będzie miał najlepsze warunki do rozwoju, a biorąc pod uwagę obecną szkółkę City to właśnie ona będzie pierwszym wyborem dla młodych piłkarzy. City zatrudni z pewnością najlepszych fachowców, ma najlepsza szkółkę w Anglii, wiedzą co robią. Sportowo City jest zarządzane bardzo dobrze i sam jestem nieco zaskoczony tym faktem, bo to oznacza że szejk nie przyszedł tutaj pobawić się klubem, a rzeczywiście chce zbudować drugiego giganta w Manchesterze i póki co robi to bardzo dobrze.

Zaczął od milionów na transfery, kiedy zbudował wystarczający silny skład, taki który bije się o mistrza i walczy w CL, to od razu zabrał się za szkółkę. On chce zarobić na tym klubie i to widać, to nie jest jakaś bezmyślna inwestycja.

I te wasze teksty "jak ktoś woli hajs zamiast tradycji, to wybierze City, blablabla". Jaką tradycję?
Ilu wychowanków z naszej akademii robi dzisiaj karierę? Gdzie Ci wychowankowie w naszym składzie? Nie ma i nigdy ich nie było, nasza akademia zawsze była mierna. Wiele razy mówiłem, że Ferguson nie robił wielkich transferów bo miał po prostu SZCZĘŚCIE, bo akurat pojawił się w naszej szkółce rocznik 92', który pozwolił mu zbudować wokół niego cały zespół. Nie posiadamy silnej akademii, trudno jest nam ściągać zdolnych chłopaków z całego świata, czasy gdy United budowało zespół na wychowankach już dawno minęły. Bawi mnie to sztuczne gloryfikowanie Manchesteru United, jakoby był to klub, który opiera swoją grę na wychowankach, takim klubem jest Arsenal, Ajax czy Borussia, ale nie Manchester United.

Przytoczę Wam proste przykłady, 2 najsilniejsze składy United - rok 1999 i 2008

Finał CL 1999: w składzie mamy 4 wychowanków.
Finał CL 2008: w składzie mamy 1 wychowanka.

Jakie tradycje? Jacy wychowankowie? W 1999 roku było 4 wychowanków tylko ze względu na wspomniany wcześniej rocznik 92', który stanowił 100% wychowanków. Od tamtego czasu, tylko kilku wychowanków stanowiło o sile United. Manchester United od lat jest znany nie z tego że ma świetną akademię, a z tego że Ferguson potrafił kupić 20 latka za 5 milionów i zrobić z niego piłkarza, który w wieku 25 lat jest rozchwytywany przez cały świat, a jego wartość to 50 milionów, ale błagam ludzie... przestańcie pisać głupoty że Manchester United miał kiedykolwiek świetną akademię, to jest totalna bujda.
» 12 grudnia 2014, 20:33 #21
kris1977: Widzisz sam napisałeś że City wydało miliony na graczy. Więc uważasz że grajki z akademi będą dostawać szansę na grę. Wątpliwe. W tym sezonie już 15 wychowanków dostało szansę w M. U. A w City tylko 4.
» 12 grudnia 2014, 22:07 #20
InSaneR: Scholesy pozazdrościł Keanowi idiotycznych wypowiedzi na temat United?
» 12 grudnia 2014, 20:13 #19
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2014 19:18

Lepsza? napewno nowoczesniejsza i pewnie wieksza, moze o to mu chodzilo. Swoja droga, to co z tego, ze City bedzie miec ta akademie, skoro i tak nawet jak wychowaja jakiegos niezlego grajka, to beda woleli kupic na jego miejsce pilkarza za grube miliony. Mieli swietnego wychowanka Micah Richardsa i go zmarnowali. No chyba, ze za pare lat nagle rywale zza miedzy zmienia swoja polityke transferowa jak chociazby Anji czy Monaco, gdzie tez zaczeli bardziej stawiac na akademie niz na kupowanie pilkarzy za grube miliony.

,,Co prawda w United grają Patrick McNair oraz Tyler Blackett, lecz taka sytuacja jest spowodowana głównie plagą kontuzji. Czy taki stan rzeczy utrzyma się na dłuższą metę?'' Cos w ty jest, tez mysle, ze gdyby nie te czeste kontuzje, to zagraliby oni tylko w meczach COC, FA Cup, ewentualnie z jakimis ogorkami.
» 12 grudnia 2014, 19:14 #18
Gallacher: Każdy młody który będzie chciał polecieć za kasą to pójdzie do City a taki co chce dzielić tradycję oraz uznanie to wybierze United.
» 12 grudnia 2014, 18:24 #17
Dogg: Tak, 9-cio latki na pewno przy wyborze klubu dokladnie studiuja historie danego klubu.

Poza tym to my placimy zawodnikom najwiecej w lidze, wiec skonczcie z tymi bzdurami, ze tylko inni placa wielkie tygodniowki.
» 12 grudnia 2014, 18:50 #16
T7MU: Dogg - 9-latek też ma mózg... i dla twojej informacji, istnieje coś takiego tradycje w rodzinach i całym mieście. Dumny ojciec wychowujący syna od urodzenia na czerwonych barwach będzie wolał aby jego mała pociecha wzbogaciła NASZ ukochany klub. Młody też będzie miał tą świadomość. Czasem ważniejsze jest gdzie się lepiej wyszkoli. A więc nie masz recepty... jedni złamią zasady i puszczą do City, jedni do United a inni wyjadą z miasta lub kraju. Ilu ludzi tyle opcji. Nie wszystkich jedną miarą kolego.

GGMU !
» 12 grudnia 2014, 18:58 #15
mario93: City też ma tradycje i bogatą historię.. Nie można twierdzić, że nasza historia jest "lepsza" bo osiągnęliśmy większe sukcesy.
» 12 grudnia 2014, 19:00 #14
Dogg: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2014 18:24

Od kiedy to wartosc kompleksu treningowego jest miara jakosci wychowankow?

Southampton podejrzewam ma szkolke pilkarska, ktorej wartosc wynosi duzo ponizej takiego United, Chelsea, Arsenalu czy City, a teraz zobaczcie sobie ile oni talentow wypromowali.
» 12 grudnia 2014, 18:23 #13
Yaankes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2014 20:15

Jeden sezon świadczy o sile akademii? Southampton gdzieś w okolicach 22-23 kolejki odpadnie zupełnie w walce o europejskie puchary. Skorzystali z tego że słaby początek sezonu zanotowały wszystkie wielkie firmy na wyspach prócz Chelsea.

Liverpool, Arsenal, United, City i Tottenham grały na początku sezonu fatalnie i tylko dlatego Southampton było tak wysoko, ale już widać że zaczynają puchnąć i zaraz wypadną z walki o cokolwiek. Talenty tam są może ze 2 i nic więcej.
» 12 grudnia 2014, 20:15 #12
Dogg: Shaw, Walcott, Bale, Lallana, Oxlade-Chamberlain - o tych pilkarzy mi chodzilo.
» 12 grudnia 2014, 22:05 #11
irration: Rudy, ale szczery.
» 12 grudnia 2014, 18:12 #10
bannerets: Takich rzeczy nie powinno się mówić publicznie bo to mimo wszystko zła reklama dla klubu.
» 12 grudnia 2014, 17:54 #9
Fexo: Taka prawda, ze City jest swietnie zarządzane sportowo aktualnie. United dziala swietnie jesli chodzi pozyskiwanie nowych inwestorow od batonikow, tajskich przekąsek i innych bzdetow. Takze za pare lat to City bedzie gralo wychowankami a United kupowali za krocie gwiazdy.
» 12 grudnia 2014, 17:52 #8
Kundziu: Zajrzyj sobie do "O klubie" -> "Sponsorzy" i zobaczysz, że jest tam wymienionych wiele firm, które kładą na stół duże pieniądze żeby Manchester United je reklamował, np. Audi, Nike, DHL czy AON, i to nie są bzdety. Teraz jeszcze Chevrolet i za rok Adidas. Jedynie sportowo City lepiej stoi. Wybudowanie szkółki jeszcze niczego nie zmienia i to tak długo jak kogoś z tej szkółki nie wypromują. Trzeba mieć doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Póki co to jedynie będą mieli dużo dzieciaków, a ilu z nich stanie się zawodowymi piłkarzami, to się okaże. Ostatnio to już chociażby Southampton wypromował wielu dobrych piłkarzy czy Ajax w Holandii, bez wielkiej kasy i bajecznych ośrodków treningowych za 200 mln funtów. Pieniądze nie grają.
» 12 grudnia 2014, 18:06 #7
Yaankes: Co ma "wiek" ośrodka do doświadczenia w pracy z dziećmi? Naprawdę sądzisz że do pracy przy młodzieży zatrudnią jakichś "no nejmów", którzy nie mają żadnych kwalifikacji? Nie. Zatrudnią najlepszy z najlepszych i mając taką bazę treningową jaką obecnie mają to tylko kwestia 3-4 sezonów kiedy to zobaczymy chłopaków z akademii na boiskach PL.
» 12 grudnia 2014, 20:17 #6
Marfik: Czy od czasu emerytury Scholes wypowiedział się przynajmniej raz pozytywnie na temat Manchesteru United? Ja kojarzę tylko wypowiedzi typu: nie widzę postępu, Di Maria nie jest szczęśliwy, nie wierzę w tytuł dla United itp.
» 12 grudnia 2014, 17:52 #5
TomcioGGMU: Jeździ po nas i to ładnie
» 12 grudnia 2014, 17:46 #4
brin: jazda to pisanie prawdy? widziales osrodki treningowe city dla mlodziezy?
» 12 grudnia 2014, 17:55 #3
United45: Ośrodki treningowe to nie wszystko.
» 12 grudnia 2014, 18:21 #2
DevilFan: ale mowa jest o bazie dla juniorów, czyli Scholes powiedział prawdę że City mają najlepszą teraz szkółkę w Anglii.
» 12 grudnia 2014, 20:13 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.