Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Angielskie trio zostanie wypożyczone

» 25 sierpnia 2014, 07:37 - Autor: matheo - źródło: TribalFootball.com
Danny Welbeck, Tom Cleverley i Wilfried Zaha mają zostać wypożyczeni z Manchesteru United – taką decyzję podjął Louis van Gaal.
Angielskie trio zostanie wypożyczone
» Tom Cleverley ma zostać wypożyczony z Manchesteru United
Holenderski szkoleniowiec chce, aby zawodnicy regularnie występowali w Premier League, zanim podjęta zostanie ostateczna decyzja odnośnie ich dalszej przyszłości w klubie z Old Trafford.

Informacja o możliwości wypożyczenia reprezentantów Anglii szybko obiegła kluby angielskiej ekstraklasy, które wkrótce zaczną składać zapytania na biurko menadżera Manchesteru United.


TAGI


« Poprzedni news
Kagawa na wylocie? Japończyk rozczarował Van Gaala
Następny news »
5 rzeczy, których dowiedzieliśmy się po meczu: SUN

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (90)


Klimaa: Welbeck skoro ma odejść to znaczy że Hernandez zostaje. Cleva można sprzedać bo nic już z niego nie będzie..
» 25 sierpnia 2014, 23:35 #79
barosz: A nie lepiej byloby zrobic taki myk, ze Clev, Zaha na wypozyczenie. Younga sprzedac, a na skrzydle gralby Welbeck na przemian z Januzajem ? W koncu potrzebujemy szybkich skrzydel a Welbeck wolny nie jest :).
» 25 sierpnia 2014, 19:03 #78
barosz: Dokladnie tak kolego :).
» 25 sierpnia 2014, 21:35 #77
Szprot00: Po pierwsze, wątpię żeby Van Gaal podjął taką decyzję będąc świadomym, że ma obecnie dwóch zdrowych ŚP. Po drugie, zastanawiam się po co niby wypożyczać Welbecka i Cleverleya... Chyba żeby za rok mieć jakichś wychowanków w kadrze na LM (jeśli United w ogóle się tam zakwalifikują, bo na razie się na to nie zanosi). Jeśli Van Gaalowi nie pasują Ci zawodnicy do koncepcji to dlaczego ich po prostu nie sprzeda? Za rok będą niby lepsi? Wątpię. Dlatego wydaje mi się, że to jakaś plota pismaków.
No, a jak już pisałem, odejście Toma będzie się na pewno wiązało z zakupem kogoś na jego pozycję.
» 25 sierpnia 2014, 18:57 #76
MU1212: hahaha Clev na wypożyczenie chyba Van Gaal nie brał dziś proszku na bólu głowy zamiast na wypożyczenie powinien odejść bo jak na Toma patrzę to rzygać mi się chcę
» 25 sierpnia 2014, 17:08 #75
Taurus: W sumie Groszek mógłby zostać u nas a Welbeck na wypożyczenie, reszta wymienionych to samo.
» 25 sierpnia 2014, 15:18 #74
Pawep: Jeśli Danny idzie na wypożyczenie to Groszek zostaję. Będzie miał dużo więcej minut ,aby nam pokazać, ze nadaje się na diabła. A chłopakom życzę aby się ograli i jak wrócą stali się godni bycia diabłami, szczególnie życzę to Tomowi.
» 25 sierpnia 2014, 15:11 #73
Fenek: Jeszcze do tego grona warto dopisać Younga i Valencie ale ich definitywnie się pozbyć.
» 25 sierpnia 2014, 14:54 #72
miloszek5555: cleverlinho ja nie wiem co on tu jeszcze robi!! juz dawno powinien byc sprzedany lub wypozyczony, welbeck lepszy na skrzydle niz garbaty wiec nie rozumiem ten decyzji
» 25 sierpnia 2014, 14:51 #71
Chestnut: LvG chce zobaczyć jak będzie spisywał sie Clev gdy będzie grał regularnie i to ostatecznie zadecyduje o jego przyszlosci, po za tym gra = jest zle, chca go oddac na wypozyczenie = tez zle?
» 25 sierpnia 2014, 14:33 #70
Yon: Nie będę kolejny raz pisał, że nie chcę kwestionować decyzji Holendra, bo powoli okazuje się, że jednak chcę xD

Zaha ok, ale Clev i Welbeck? Clev albo transfer albo rezerwa. Innego wyjścia nie widzę. Wypożyczenie nic nam nie da. Co do Welbecka... To nie jest zawodnik do wypożyczania. On jest gotowy na granie w pierwszym składzie i często jest jednym z lepszych na boisku. Jak van Persie złapie kontuzję o co nie łatwo, albo Young to kto pójdzie na napad, czy lewe skrzydło? Roker Perejro?
Nie rozumiem decyzji van Gaala, ale na razie im ufam. Dopuszczam możliwość, że nie okaże się taki genialny jak mówią, ale ufam.
» 25 sierpnia 2014, 12:51 #69
prosty312: Cleverleya oddać za darmo, jak najszybciej się go pozbyć. Jego gra poprostu mnie rozwala to samo Young jak tacy zawodnicy mogą grać w United?.
» 25 sierpnia 2014, 11:59 #68
slaweknh: Bierze sie to min,ze slepej wiary,ze jak ktos zagral dobra wrzutke,mecz w 2011roku to sie go trzyma i czeka jak to powtorzy,potem strzeli w poprzeczke z 16 metrow,i czeka sie az zrobi to znowu,wieczne zycie przeszloscia,trzymaniem kazdego po 5-7 lat bo cos tak ktos w jakims meczy wykonal poprawnie.Clewerli jechal dlugo na famie,ze to drugi Paul,jestesmy tez niewolnikiem tego ze to wychowanek i jak to ? ma odejsc?.Czas otworzyc oczy i pozbyc sie parodystow,miernot,szrotu,sciemniaczy.
» 25 sierpnia 2014, 12:10 #67
pawel159: amen...
» 25 sierpnia 2014, 12:33 #66
Portilla: Ktoś będzie chciał Cleverleya?
» 25 sierpnia 2014, 11:22 #65
slaweknh: Chyba do cyrku.
» 25 sierpnia 2014, 11:26 #64
ferdas: może do polskiej ekstraklasy na ławke by sie nadał, ale nie te żądania finansowe
» 25 sierpnia 2014, 12:27 #63
R4ttle: W polskiej ekstraklasie, to on na bramce by mógł być królem strzelców. Liga polska to dno i 30 metrów mułu...
» 25 sierpnia 2014, 16:34 #62
kendo: W Ekstraklasie to Clev byłby gwiazdą. 3 razy wolniejsze tempo, 3 razy wolniej dobiegają do ciebie obrońcy. On jest słaby na Manchester United, ale to ogólnie dobry gracz i pewnie nawet by się załapał do jakiegoś klubu Premier League z dolnej połówki tabeli, a Ekstraklasę to on by zjadł na śniadanie. Po prostu nie powinien grać na najwyższym poziomie światowy, czyli w walce o czołowe lokaty ligi angielskiej, lub w Lidze Mistrzów. Ale już niżej byłby super zawodnikiem.
» 26 sierpnia 2014, 12:29 #61
kendo: Myślę, że czas pożegnać się z Valencią. Kilka sezonów temu był naszym najlepszym zawodnikiem (z tego co pamiętam, to nawet piłkarze wybrali go najlepszym zawodnikiem sezonu). Ale teraz już idzie trzeci sezon bez formy, a to już przesada. W końcu to Manchester United. I to samo Young. Jak można wypożyczać Welbecka i zostawiać nurka i Ekwadorczyka?
» 25 sierpnia 2014, 11:04 #60
Paxius: Prawda jest taka, że połowa składu jest do wywalenia, ale wtedy nie będzie kim grać.
» 25 sierpnia 2014, 11:56 #59
manooch: A asystę wczoraj kto nam zrobił ? ;D niezawodny Ekwadorczyk, który zrobił ten sam drybling co zawsze... On jest teraz baaaardzo ważnym zawodnikiem naszej drużyny ;)
» 25 sierpnia 2014, 15:26 #58
dawcioj: Z Valencia jest tak ze każdy niby wie ze robi ciągle ten sam zwód z piłka a i tak kazdy się na to nabiera.
» 25 sierpnia 2014, 15:36 #57
R4ttle: Dokładnie, to samo chciałem napisać ;D
» 25 sierpnia 2014, 16:34 #56
slaweknh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2014 17:03

o tym wlasnie mowie,jedna asysta i pezez caly sezon bedzie sie na niej slizgal,mowisz Valencia jest tak ze każdy niby wie ze robi ciągle ten sam zwód z piłka a i tak kazdy się na to nabiera.,nie czarujmy sie nabieraja sie raz na kilka meczow ,nie robmy z Ekwadorczyka Boga no k....
» 25 sierpnia 2014, 17:03 #55
R4ttle: To żarty a ty spinasz ;D
» 25 sierpnia 2014, 19:11 #54
slaweknh: Tom Cleverley-bezapelacyjnie OUT!!,nie a sprzedaz,wyp........ie,kompromituje siebie i klub,swoja gra obraza kibicow.Ile mozna czekac,ze w koncu cos zagra,siedza u nas pilkarze po 7lat jak Nani i grubas i kalecza,jang,Valencia-przez caly pobyt w MU kilka dobrych meczow,jak ich nie wy....to dalej bedziemy sie dziwic dlaczego nie mozemy pokonac Sunderlandu.Trzymamy leszczy po kilka dobrych lat do moze ktos za 5456 lat odpali,bo w 2r.p.n.e zagral dobra wrzutke.SZROT OUT!!
» 25 sierpnia 2014, 10:34 #53
Mufc1stLove: 100% racja. Wez pod uwage ile oni jeszcze kasy zarobią...
» 25 sierpnia 2014, 10:38 #52
Mufc1stLove: Zaden klub nie lapie tak kontuzji jak nasz. Dlaczego? Bo u nas same delikatne pi***y nie piłkarze. Wstyd. Za taką kase...
» 25 sierpnia 2014, 10:34 #51
orchi650: Podejrzewam, że to Wina sztabu medycznego.. bo.. za Fergiego, Mojsa. Van Gaala jest to samo... więc nie wina złego przygotowania, a właśnie sztab medyczny.
» 25 sierpnia 2014, 20:54 #50
PDF: Liczę, że wypożyczymy wielu graczy. MU ma sporo mniej meczów niż zwykle.

Warto wypożyczyć: Clev, Zaha, Nani (Sporting), Lawrence, R. James, M. Keane, Varela, Fella, Wilson

Warto dać szansę: Welbeck, Kagawa, Powell, Lingard, Blacket, Januzaj !!

Warto sprzedać: Hernandez, Lindegaard, Anderson !!
» 25 sierpnia 2014, 10:29 #49
kendo: Po co sprzedawać Hernandeza, zwariowałeś? Super mieć tak dobrego napastnika, jakby co. Dla niego dobrze byłoby odejść, ale z pewnością nie jest to dobre dla Manchesteru.
» 25 sierpnia 2014, 10:57 #48
PDF: Trochę o to mi chodzi ... obawiam się, że za dużo sobie nie pogra i szkoda mi chłopaka. Strasznie go lubię i chyba wolałbym żeby odszedł i postrzelał sobie trochę bramek, bo jak ktoś na niego postawi dostanie w zamian wiele bramek.
» 25 sierpnia 2014, 11:11 #47
NexaT: Hernandez to lis pola karnego. On musi dostawać świetne zagrania, żeby to wykorzystać. On sam nic ciekawego nie stworzy, więc radze przestać się nim tak zachwycać.
» 25 sierpnia 2014, 11:13 #46
jaratkow: Wbrew temu co wypisują niektórzy, transfer Di Marii może być szansą dla Hernandeza. Jeśli piłki rozegrane na skrzydle będę do niego dobrze dogrywane... T5lko żeby były... on musi być na boisku. A tak coś mi się wydaje, że tylko kontuzja może ściągnąć z boiska RvP lub ROONEYA. Czego im nie życzę
» 25 sierpnia 2014, 11:22 #45
champione2013: Z całym szacunkiem , ale kto będzie u nas na ławce ? Dzieciaki z akadaemii ? Przy kontuzjach będziemy rotować składem jak w tamtym sezonie gdzie nagle Carrick pojawi się na obronie a Roo znów w pomocy ?
Na środku mamy/zostaną : Herrera , Carrick , Fletcher i powiedzmy Fellaini jakościowo to jest środek tabeli tutaj wzmocnienie jest potrzebne na JUŻ i MUSI to być piłkarz pełną gębą a nie zapchajdziura .
W ataku jeżeli Welbz idzie to Chicharito powinien zostać bo nie wyobrażam sobie aby na szpicy przy pfuuu kontuzjach grał Wilson i Keane .
» 25 sierpnia 2014, 10:26 #44
micsie03339: Akurat Wilson i Keana z chęcią bym zobaczył, jak mają być gwizdami to już powinni się ogrywać, wszyscy mówią że SAF z przeciętniaków robił super team, o tej jego klasie '92, a teraz jak ma zagrać ktoś z akademii to o Boże co to będzie, jak kupuja zawodników też źle. A problemem moim zdaniem jest to że SAF kupował takich przeciętniaków jak Young zamiast dać grać ludziom z akademii i jeszcze wszyscy twierdzą że dawał młodym grać, od dawna niewielu młodych dostawało od niego szanse, a tych z akademii to jeszcze mniej. Ten cały rocznik 92 miał tyle szczęścia, że w tamtych czasach klub musiał się opierać na wychowankach, teraz pewnie połowa z nich w najlepszym przypadku skończyła by jak Pogba. Bo SAF wolał grać Rafaelem i Jonsem na środku pomocy zamiast dać szanse talentom z akademii.
» 25 sierpnia 2014, 13:32 #43
manooch: Myślę, że Ferguson jest niezastąpiony. To nie jest tak, że Ci piłkarze są przeciętni. Nasz trener po prostu kupował zawodników, którzy pasowali do jego koncepcji. Javier grał doborze, bo SAF wiedział jak go wykorzystać. Carrick stał się czołowym defensywnym środkowym pomocnikiem dzięki właśnie naszemu trenerowi ; )

Doceń i zrozum, że potęgą tego klubu przez wiele lat w dużej mierze był Fergie... Teraz, stajemy się przez jego brak przeciętni, a nieumiejętność trenerów nadrabiamy kupując piłkarzy.
» 25 sierpnia 2014, 15:48 #42
Kopcios: Ja osobiście mam swoją opinię na temat obecnej dyspozycji i jakości Man U.

Wszystko jest związane z presją na piłkarzach. W meczach przedsezonowych presji nie było i grali na luzie. W meczach ligowych jak widzę Fletchera ,który chciał podać piłkę do przodu i ją przechwycili to już drugi raz tak nie poda i tu zabija się kreatywność a włącza się sygnał "dont fu* it up". Clev już został ugotowany na tourze był wspierany przez LVG no ,ale nie można go za rączkę cały czas trzymać...

Young i Valencia mają ostatnio taką samą manierę , raz ich ktoś zablokuje już więcej nie zaatakują. Dlaczego wczoraj mecz wyglądał tak jak wyglądał ?
Bo zamiast Clev i Fletch to Mata biegał aby ruszyć piłkę.

Jeszcze jedną irytującą mnie rzeczą w grze ManU jest szybkość piłki. Kompletnie nie wiem gdzie się podziała ta klepka z UsA. to ciągłe bieganie z piłką i jej holowanie. Chyba w filmie GoaL trener tłumaczył piłkarzowi ,że piłka podana porusza się szybciej niż piłka przy nodze.

Co do pożegnań powinniśmy pożegnać CAŁĄ pomoc z wyłączeniem MAty i Herrery. Nikt ze sztabu nie widzi ,że ci piłkarze się nie rozwijają. Kurcze prze 5 lat Valencia mógłby nauczyć się gry drugą nogą. A Young przestać udawać kaskadera w polu karnym.
» 25 sierpnia 2014, 10:22 #41
DelPiero: Usuńcie z listy kontuzjowanych Welbecka.

Clev + Zaha = OUT
Jeśli chodzi o Welbecka to on musi zdecydowanie zostać. Jest naszym trzecim najlepszym napastnikiem po Roo i RvP. Uważam że powinien rywalizować z Wilsonem o 3 miejsce w hierarchii napadziorów. Jak już kogoś sprzedawać to tylko Chicharito.
» 25 sierpnia 2014, 10:22 #40
fst91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2014 10:21

Miało być solidne wietrzenie szatni, a wszystko zatrzymały kontuzje. Jak się ma tyle urazów w drużynie to nie można sobie pozwolić na odejście zdrowych graczy, bo za chwile zostaniemy z 14 zawodnikami w kadrze meczowej. Jeśli nie wzmocnimy środka boiska to znaczyło będzie że przespaliśmy mimo wszystko okno transferowe. Herrera nie będzie magikiem i zbawicielem marności w środku pola, bo przyjdzie Matić czy Fernandinho i AH będzie wyłączony z gry na sto procent. Zaczynam sie obawiać, że kontuzje i wolne przeprowadzanie transferów zupełnie pogubiły Van Gaala w swoich planach, a przecież Holender nie powie na konferencji, że musieliśmy grać Welbeckiem czy Cleverleyem, których nie chce w drużynie, bo to było by mocno nieprofesjonalne. A gdzie Rafael? Van Gaal twierdził tydzień temu, że jest już zdrowy... Co do Zahy to może to śmieszne, ale patrząc na wczorajszy mecz, zaczynam odnosić wrażenie że prędzej Zaha nauczy się grać w obronie niż Valencia i Young dokładnie dośrodkowywać...
» 25 sierpnia 2014, 10:20 #39
mamtow4literach: tylko wypożyczyć ? żałosne, ja rozumiem że chętni nie pchają się drzwiami i oknami ale w takim razie oddać za czapkę gruszek byle się pozbyć szrotu
» 25 sierpnia 2014, 10:18 #38
damianz5: szrotem to ty jestes
» 25 sierpnia 2014, 10:31 #37
mamtow4literach: szrot won gimbusie
» 25 sierpnia 2014, 10:37 #36
pawel159: i co z tego ze Zaha jest mlody ? Ronald ile mial lat jak znalazl sie na OT? z go..a bata nie ukrecisz ...
» 25 sierpnia 2014, 10:15 #35
Sideswipe: Ok, tylko skoro Cleverley, Anderson i inni dostają już chyba 10 szansę to czemu młodszy od nich Zaha ma nie dostać?
» 25 sierpnia 2014, 10:19 #34
Sideswipe: Nie wiem co o tym myśleć... Na pewno dobry pomysł z Wilfriedem, jest jeszcze młody i na pewno nie ma co liczyć na regularną grę w Manchesterze. Welbeck - jeśli rola rezerwowego, dosyć często wchodzącego w 2 połowie mu odpowiada byłoby fajnie gdyby został, moim zdaniem on wykazuje więcej chęci do gry niż RvP, Fletcher i Cleverley razem wzięci, chociaż wiadomo - to nie wszystko. Cleverley... gdyby nie ta plaga kontuzji oddałbym wszystko żeby już sobie poszedł z tego klubu, ale tak na dobrą sprawę nie mamy kim grać w środku, zwłaszcza, że Van Gaal nie chce oglądać tam Kagawy.
» 25 sierpnia 2014, 10:03 #33
MUFC16: Bardzo dobra wiadomość:)
» 25 sierpnia 2014, 09:56 #32
UrbannLegend: Mądra decyzja van Gaala. Byłbym za pozostawieniem Welbecka i Zahy(o ile Wilfried na wypożyczeniu nie pokaże całkowitej niemocy). Toma należy natomiast sprzedać jak najszybciej. Szkoda mi tego chłopaka, bo na pewno nie jest łatwo grać przyzwoicie, gdy cały świat wylewa na Ciebie wiadro gówna. Niemniej gdyby chciał, mógłby być dużo lepszym graczem, lecz wydaje się, że nie chce.
» 25 sierpnia 2014, 09:51 #31
limak007: tylko nie TOM!! od kogo bedzie sie uczyc Di Maria na treningach?
» 25 sierpnia 2014, 09:41 #30
orchi650: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2014 09:47

Anderson ?
» 25 sierpnia 2014, 09:47 #29
limak007: tylko niech jak najszybciej wyleczy tą kontuzje, bo kazdy dzien bez niego to wielka strata
» 25 sierpnia 2014, 09:49 #28
orchi650: Chłopak już wrócił do formy, a tu znowu kontuzja .. przeciął sobie kolanko, i wypłynęło zbyt wiele lukru.. :<
» 25 sierpnia 2014, 09:51 #27
limak007: Co go nie zabije to wzmocni, wroci jeszcze silniejszy i pozamiata
» 25 sierpnia 2014, 09:54 #26
szyderca1982: Trochę to wszysko późno. takie decyzje to powinny być podejmowane w lipcu, żeby kogoś wzamian kupić. wszyscy się czepiają Cleverleya, ale co on ma zrobić? grał słabo za Moysa, więc może LVG go zmobilizuje mówiąc graj lepiej. ale jak lepiej jak on inaczej nie umie. ktos kiedyś coś w nim widział, ktoś dał mu szanse, ktoś zaproponował kontrakt i ktoś wystawia go w pierwszym składzie a on gra tak jak potrafi, i zbiera cięgi. gdzie tu jego wina? to samo się tyczy Younga, Welbecka i innych. Nic z nich się nie wyciśnie, bo wszystko potęguje presja. cała drużyna gra fatalnie, ale czyja wina? - oczywiście Cleva, Younga, Valencii, i Fletchera.
» 25 sierpnia 2014, 09:35 #25
szyderca1982: mówiąc o presji nie miałem na myśli presji bycia piłkarzem MU, tylko takiej, że jak nie wyjdzie całej drużynie to i tak będzie moja wina. cleverley został kozłem ofiarnym, aczkolwiek zgadzam się z tobą co do reszty
» 25 sierpnia 2014, 10:06 #24
mamtow4literach: kozłem ofiarnym buahahahahhaha
» 25 sierpnia 2014, 10:20 #23
KacyK: Cleva sprzedać on jest tak słaby że śmiem twierdzić iż zagrałbym lepie niż on, może kondycyjnie nie dam rady ale kurcze pieczone na pewno inteligentniej oraz celniej umiem kopać piłkę ;]
» 25 sierpnia 2014, 09:31 #22
szymon2507: "Holenderski szkoleniowiec chce, aby zawodnicy regularnie występowali w Premier League".
Czyżby w miejsce Toma chce kogoś sprowadzić?
» 25 sierpnia 2014, 09:13 #21
orchi650: Jeśli zostanie wypożyczony/ sprzedany to na pewno !
De Jong , Vidal, ? Stawiam jednak na Jonga
» 25 sierpnia 2014, 10:00 #20
ferdas: Jasne sprzedac Welbecka a potem grac Wilsonem, RvP co chwila urazy ma (oby teraz ominely), nie daj Boże coś stanie się Roo albo Groszkowi a on w najlepsze wyprzedaje skład, juz obrony sie pozbył i widac efekty
» 25 sierpnia 2014, 09:05 #19
ferdas: jak na sile ? Welbeck to wychowanek, nie grymasi, nie slyszalem zeby wybrzydzal, takiego zmiennika ze swieca szukac, ale lepiej wychrzanic jego a trzymac Younga jasne, Cleverley? jego juz dawno nie powinno byc, Van Gaal robi wszystko od du*y strony i widac efekty, mogl jeszcze troche poczekac z transferami przeciez mamy czas! gada o swojej filozofii ciagle a ja jak narazie widze przeciwienstwo tego co on mowi a co robi i co sie dzieje
» 25 sierpnia 2014, 09:19 #18
testosteron: Groszek będzie miał więcej szans a jest on dużo lepszym napastnikiem do tego Clev to oddać za darmo on wczoraj to chyba ani 1 celnego podania nie posiadał. Zaha to nasza przyszłość i szkoda by było go stracić żeby nie było jak z Pique czy Pogbą.
» 25 sierpnia 2014, 08:57 #17
R4ttle: Nie wiem czemu się tak uwzięliście na Cleva. Wczoraj zagrał beznadziejnie, tak samo jak Fletcher, Young i Valencia, także nie wiem czemu jego chcecie sprzedać a ich nie. Nawet jakby zagrał dobry mecz to i tak każdy by go chciał sprzedać bo to Cleverley... Nie zgodzę się, że nie miał celnych podań. Miał podania, tylko nic one nie wnosiły, zagrał do Younga, ten znowu do Cleva. Itd. itd. nic nie mogliśmy zrobić dopóki piłkii nie dostał Roo albo Mata.
» 25 sierpnia 2014, 16:42 #16
KrzychuUnited: Welbeck powinien zostać w klubie, Clev do sprzedania, Zaha na wypożyczenie..
» 25 sierpnia 2014, 08:30 #15
Mucha7: i co bymial Welbeck robic chodzic po boisku jak wczoraj.pogonic go czas na innych zawodnikow i nabok z sentymentem jest cieki i tyle.
» 25 sierpnia 2014, 09:06 #14
Michau38: Widać że LVG wie co robi. Dlatego skład na southampton wyglądał tak nie inaczej...
» 25 sierpnia 2014, 08:27 #13
CeTe: sunderland
» 25 sierpnia 2014, 09:46 #12
Michau38: Niewyspany bylem :-)
» 25 sierpnia 2014, 09:58 #11
kanaryjski: szkoda Welbecka nawet na wypozyczenie ! powinien zostać, to może byc błąd LVG
» 25 sierpnia 2014, 08:20 #10
Kicek999: Co pokazal w tym sezonie Wellbeck? Nie ma litości w tym klubie nie ma szans na sentymenty ze zagral kiedys tam kilka meczow dobrych tak racja fajnie sie zapowiada, ale on juz musi kozaczyc! Bo niestety nie ma kto grac...
» 25 sierpnia 2014, 08:36 #9
Mako: kicek.. w tym sezonie?
Jeżeli chodzi o wczorajszy mecz.. pokazał chęć walki. Jego wejście i próby dużo lepiej się prezentowały niż to co robił RVP
» 25 sierpnia 2014, 09:21 #8
wojtus888: Powiem tak: Celverleya radziłbym sprzedać. Welbecka zostawić, natomiast jedynym dobrym posunięciem jest wypożyczenie Zahy , bo chłopak się zmarnować może.
» 25 sierpnia 2014, 08:14 #7
CrisComeBack: I want to tell you a might as well do about a boy cho can't do anything
He is from england
His name is tomyy
KLEWERLAND KLEWERLAND KLEWERLAND!
» 25 sierpnia 2014, 08:12 #6
sagnol32: Dzisiaj w daily telegraph napisali ze zgode na odejscie dostali hernandez,andrzon, kagawa , cleverley i welbeck. Pozbedziemy sie szrotu kupimy jeszcze 3 piłkarzy i może machina ruszy :)
» 25 sierpnia 2014, 07:56 #5
mario2: welbeck szrotem raczej nie jest
» 25 sierpnia 2014, 08:05 #4
bober89: na pewno lepiej, żeby poszli na wypożyczenie niż grzali ławę w United.
» 25 sierpnia 2014, 07:44 #3
bober89: może już dopinają transfer czy dwa i wiadomo, że nie pograją sobie.
» 25 sierpnia 2014, 07:45 #2
kamil496: Jakby nie dopinali transferów to nikt by nie został wypożyczany...
» 25 sierpnia 2014, 07:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.