Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Rojo potwierdza transfer do Manchesteru United

» 19 sierpnia 2014, 07:41 - Autor: matheo - źródło: goal.com
Marcos Rojo na antenie ARG Radio Continental potwierdził swój transfer do Manchesteru United.
Rojo potwierdza transfer do Manchesteru United
» Marcos Rojo jest coraz bliżej Manchesteru United
W poniedziałek media informowały, że Czerwone Diabły i Sporting Lizbona doszły do porozumienia w sprawie transferu Argentyńczyka. Kwota odstępnego za Rojo ma wynieść 20 milionów euro. Do Sportingu na roczne wypożyczenie ma udać się też Nani.

– Bycie piłkarzem Manchesteru United to niemal jak sen. Odejście ze Sportingu nie było jednak łatwe – stwierdził Rojo.

Argentyńczyk kilka godzin wcześniej przeprosił działaczy Sportingu Lizbona za próbę wymuszenia transferu do Manchesteru United.


TAGI


« Poprzedni news
Meulensteen o kulisach swojego odejścia z United
Następny news »
Scholes: Rooney był materiałem na kapitana od dawna

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (143)


czekidaut: to naprawdę dobry piłkarz, ale nie jestem przekonany do gości, którzy próbują wymuszać odejście do innego klubu w taki sposób jak zrobił to Rojo w Lizbonie. Skoro zrobił to tam, równie dobrze może to zrobić za kilka lat u nas, jak się zgłosi Real. Obym się mylił
» 20 sierpnia 2014, 00:44 #128
red23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2014 18:59

Ed Woodwoodwoodwod jest podobno teraz w madrycie. https:// twitter.com/MattMu07/status/501772953403805696/photo/1
» 19 sierpnia 2014, 18:59 #127
SewkoMU4ever: Wreszcie konkrety ! Teraz jeszcze Di Marie dla uzupełnienia lewej strony :-) . I jedziemy z tym koksem :-P
» 19 sierpnia 2014, 18:37 #126
BraveDevil: Dobrze, że chociaż on do Nas przyszedł, bo ostatnich dwóch objawieniach.
» 19 sierpnia 2014, 18:43 #125
Nidhogg: Chcieliśmy mistrza świata na obronę, a dostajemy vice mistrza. Tez dobrze.
» 19 sierpnia 2014, 17:41 #124
nexilus: Chyba większość z Was zapomniała, że nie liczą się nazwiska tylko DRUŻYNA. Nawet średnim składem można osiągać sukcesy. Nie dajmy wkręcić się w ten sam cyrk co Chelsea, City, PSG i inne kluby budujące markę na kasie.
» 19 sierpnia 2014, 17:03 #123
mario93: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2014 17:32

Jednak zauważ, ze coraz częściej na meczach w 80 minucie pojawiają sie puste krzesełka i jest ich coraz wiecej. Kibice sie męczą oglądając grę Moyesową, czyli dziś wygram jutro przegram a pojutrze może znowu uda sie wygrac, ale to wszystko bez ładu i składu. Nawet wystarczy zobaczyć na fb Man Utd pod każdym postem 90% komentarzy brzmi w stylu "buy players" ... Kibice tez tracą cierpliwość, bo co innego jakby nikt nie robił nadzieji na przebudowę zespołu niż gdy otrzymuje sie zapewnienie wieku nowych twarzy i 200mln
» 19 sierpnia 2014, 17:29 #122
nexilus: A 3/4 tych komentujących to 14 letnie dzieciaki pewnie...Masz rację, że to irytuje, jak klub leci w dół. Ale nie można wszystkiego przekładać na zasadzie TRANSFERY = WYGRANE. Zobacz na Real, miliardy biegające po boisku, a dopiero niedawno ktoś to poukładał. Będą nowe twarze super, nie będzie to trzeba trzymać kciuki, że z tego składu da się wykręcić dobry team. Ja kibicować będę nawet jak będziemy w III lidze.
» 19 sierpnia 2014, 18:00 #121
MarekAntoniusz: Dobrze powiedziane, wystarczy popatrzeć na BVB, czy Atletico :)
» 19 sierpnia 2014, 18:57 #120
mario93: Ale Atletico sprzedało czołowych piłkarzy i w super sposob ich zastępuje, przecież transfery piłkarzy jak Oblak Mandzukic czy Griezman to świetne ruchy, a my jak zastepujemy Vidica Ferdinanda Evre ?
» 19 sierpnia 2014, 21:04 #119
cebularek: Darek Szpakowski na mundialu wypowiadał jego nazwisko 'Roko' - nie mylić z tym słynnym utalentowanym włoskim aktorem.
» 19 sierpnia 2014, 16:39 #118
Sancho: Albo z napojem
» 19 sierpnia 2014, 17:25 #117
littleParrot: Do wszystkich, którzy są przeciwni transferowi Marcosa do MU i twierdzą, że jest słaby.
Moim skromnym zdaniem LVG wie najlepiej, czy przyda on się w drużynie czy nie. W końcu to jego reprezentacja grała przeciwko Argentynie na mundialu, wie kto zagrał dobrze, przeciwko jego drużynie i jemu pozostaje oceniać czy przyda się on u nas. :) a skoro chce go pozyskać, to jednak widzi on coś, czego my, widzowie i kibice nie dostrzegamy. :)

Teraz taki okres okienka, że trzeba brać co jest, szczególnie w naszej sytuacji. Jeśli jeszcze Angel do nas dołączy, to może nie będzie to wymarzone okienko, ale na pewno lepsze niż poprzednim sezonie. Trzeba liczyć, że na dniach potwierdzą się jakieś transfery.

GGMU!
» 19 sierpnia 2014, 16:28 #116
mario93: Moyes tez wiedział ze Fella sie przyda
» 19 sierpnia 2014, 17:33 #115
littleParrot: Fella można powiedzieć, że kupiony "po znajomości".
Transfer przepłacony, a pokładane w nim nadzieje to wiadomo jak się skończyły. Mimo to nadal w niego wierzę i nie jestem jego hejterem.
Może w Serie A się jakoś odbuduje. ; )
Poza tym Moyes chciał w MU wprowadzić filozofię z Evertonu i Fella miał być motorem napędowym. Niestety z marnym skutkiem.
» 19 sierpnia 2014, 18:25 #114
GMU: Zgadzam się ,że 20 mln to za dużo , ale w obecnej sytuacji trudno się dziwić bo nie prezentujemy się póki co dobrze. Uważam , że wydanie powiedzmy 60 mln na Vidala czy Di Marię nie jest problemem tylko to , że zawodnicy "wielcy" mają gdzieś granie dla takiego klubu co nie ma go LM i prezentuję się cienko . Miejmy nadzieję , że to się zmieni .
» 19 sierpnia 2014, 16:25 #113
jaratkow: 20 plus Nani... to o bardzo bardzo wiele za dużo. Zatem lepiej żeby ta rozrzutność przyniosła pozytywne efekty
» 19 sierpnia 2014, 18:29 #112
kamil496: Teraz nie ma już za dużo albo za mało... Trzeba nam zawodników, bardzo dobrych zawodników. Trzeba płacić tyle ile da rade wynegocjować Ed.
» 19 sierpnia 2014, 16:13 #111
Samurai: Jaka Fabregas asyste zaliczył w chelsea...Wiekszosc tu wróżyła ze to wypalony pilkarz a tak naprawde to jeden z najlepszych dyrygenów na swiecie..czekamy na odp Andera!
» 19 sierpnia 2014, 15:18 #110
Matep: Rojo.. ech wczoraj fabregas rozegral niesamowite spotkanie a juz ponoć chcą mu sprowadzić Carvalho W. do pomocy. Ciężko to przyznać ale z obecnym składem prezentujemy się dużo gorzej od City i Chelsea a być może nawet Liverpoolu czy Arsenalu. Coś się posypało i będzie teraz ciężko. Musimy uzbroić się w cierpliwość bo jak wiele osób uważa, wszystko w piłce nożnej dzieje się cyklicznie. Możliwe, że i nas czeka pewien czas posuchy. Ważne by dla znacznej części kibiców ten czas nie okazał się zbyt ciężkim do wytrzymania i wytrwają przy United ;)
» 19 sierpnia 2014, 14:43 #109
MU1212: Czemu Nani poszedł na wypożyczenie a nie Anderson
» 19 sierpnia 2014, 14:30 #108
Manuel11: bo Andersona nie chcieli a i tez sam Ando woli brac kaske i przesiedziec spokojnie niz sie meczyc;)
» 19 sierpnia 2014, 14:43 #107
Matep: ponoc Ci ze sportingu zgadzaja sie na wypozyczenie Naniego ale jesli United beda placic jego tygodniówke.. jesli to prawda to troszke bida ;/
» 19 sierpnia 2014, 15:05 #106
jaratkow: Andersona to by United mogło w ramach działalności charytatywnej nieodpłatnie przekazać do Legii ;-) jeszcze by ulga w podatkach była ;-)))
» 19 sierpnia 2014, 18:31 #105
SkowronUNITED: Jak tlen to potrzebni byli Vidal i Hummels. Di Maria(mimo jego świetnej klasy) już trochę mniej ale też potrzebny skrzydłowy.
Jak przychodzi Rojo to może z niego jakiś Skrzydłowy będzie bo wątpie że bedzię Shaw siedział na ławce.
» 19 sierpnia 2014, 19:54 #104
zylkos1988: Co my przeplacamy za transfery to jakas masakra. Oddajemy grajkow na wypozyczenia zamiast pozbyc sie ich definitywnie zarabiajac na nich. Jeszcze niech przyjdize Di Maria za jakies 60 mln funtow to juz w ogole bedzie porazka. Tak wiem- powiecie ze narzekam, ze brak transferow zle, sa transfery tez zle ale patrzac za ile kluby kupuja zawodnikow o podobnym poziomie do nas to my przeplacamy sporo. Placimy 20 baniek + Nani za Rojo gdzie Lazio za De Vrija, ktory ma doswiadczenie w systemie LVG, jest mlodszy daje 8?
» 19 sierpnia 2014, 13:27 #103
arielloMU: Za słaby sezon i bak LM niestety ciężko kupić piłkarza. Trzeba sypnąć żeby do Nas przyszedł. Gdybyśmy mieli sezon jak np Real to gwarantuje Ci że takie kwoty by nie padały
» 19 sierpnia 2014, 13:36 #102
zylkos1988: a czy przypadkiem Rojo nie mial klauzuli ustawionej na 20 mln?
» 19 sierpnia 2014, 13:36 #101
zylkos1988: Ale Lazio nie gralo w LM i nie bedzie gralo a potrafili wykupic De Vrija za normalne pieniadze
» 19 sierpnia 2014, 13:37 #100
DelPiero: pokaz mi rownie dobrego pomocnika co Di Maria i zarazem tanszego niz on
a stawiam piwo :P
» 19 sierpnia 2014, 13:42 #99
Arbruz: Van Gaal nie chciał De Vrija, Boże czy to tak ciężko zrozumieć...
» 19 sierpnia 2014, 13:42 #98
zylkos1988: Tylko na jaka pozycje mam Ci wyszukac pomocnika bo biorac nasza taktyke to gdzie mialby grac Angel? na wing backu?
» 19 sierpnia 2014, 13:46 #97
Prut3r: W końcu jakaś oficjalna informacja. Cieszę się z tego transferu powiem szczerze, wg mnie dobra inwestycja.
Tak z innej beczki, Bayern jest zainteresowany Godinem podobno.. Może jednak Benatia do nas przejdzie ;>
» 19 sierpnia 2014, 13:19 #96
mario93: Simeone tez powiedział ze ktos z jego drużyny może jeszcze opuścić zespół, więc jest to możliwe. Mimo wszystko to okienko jak narazie jest przez nas przegrane, zazdroszczę Chelsea trenera, który ma wszystko swietnie zaplanowane, wzmacnia zespół, nie boi sie sprzedawać piłkarzy i jeszcze swietnie na tym wychodzi ehh
» 19 sierpnia 2014, 13:22 #95
DelPiero: Tylko że Mou przepracował z Chelsea juz caly rok i wiedzial ktore pozycje nalezy wzmocnic.
» 19 sierpnia 2014, 13:41 #94
Arbruz: Właśnie, w tamtym roku ile Mou dokonał transferów?
» 19 sierpnia 2014, 13:43 #93
crstone: To nie kwestia trenera tylko CEO. Mamy sknerę Woodwarda i Glazerów, dla których nieistotne czy drużyna wygrywa czy przegrywa jeśli kasa z biletów, koszulek, kubków i innego syfu przepływa w niezmienionej wielkości. Niestety nie możemy się porównywać do takich drużyn jak Real, Barcelona, Chelsea, City gdzie na zawodników nikt nie żałuje bo te 'firmy' są prowadzone w kompletnie inny sposób niż MU z amerykańskim modelem biznesowym.
» 19 sierpnia 2014, 13:59 #92
vip14: Dobrze :) Rojo nie jest jakimś świetnym zawodnikiem, ale lepsze to niż żaden transfer :) Ciekawe jak się sprawdzi..
» 19 sierpnia 2014, 13:12 #91
xJuanMatax: ESPN to wiarygodne źródło ? Bo podają ,że Di Maria do nas przejdzie
» 19 sierpnia 2014, 12:47 #90
b90: ESPN tak. Bardzo możliwe, to już końcówka okienka transferowego więc ktoś jeszcze przyjdzie na obrone i pomoc.
» 19 sierpnia 2014, 12:57 #89
wojakadik: Podaj link prosze :)
» 19 sierpnia 2014, 12:58 #88
Prut3r: Jak LVG puścił Naniego tzn, że ma już kogoś na skrzydło.. Więc ta informacja zaczyna być coraz bardziej autentyczna ;)
» 19 sierpnia 2014, 13:25 #87
Filsoon: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2014 15:17

http:// www. esp nfc.us/blog/transfer-talk/79/post/1990456/transfer-talk-has-the-latest-la-ligabundesligamlspremier-league-player-and-manager-transfer-window-moves

Proszę bardzo.
» 19 sierpnia 2014, 15:17 #86
kamil496: Mamy zdrowego obrońcę, koło Jonesa może się sprawdzić :)
» 19 sierpnia 2014, 12:47 #85
EdwardWoodward: I co? Zatkało kakao?!
» 19 sierpnia 2014, 12:45 #84
RedDeviil: No nie bardzo bo podobno "mozna kupić kazdego piłkarza w 24h" i było na to w cholere wiecej cazasu.
» 19 sierpnia 2014, 12:59 #83
Arbruz: Można, ale nie trzeba.
» 19 sierpnia 2014, 13:44 #82
EdwardWoodward: Można, ale nie trzeba.
» 19 sierpnia 2014, 13:51 #81
mielan92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2014 12:40

Co ciekawe wyceniany jest na 12 mln euro.

transfermarkt.pl/marcos-rojo/profil/spieler/93176
» 19 sierpnia 2014, 12:40 #80
b90: wyceniany przez kogo? Na szczęście to nie transfermarkt ustala kwotę transferu tylko kluby. Oni wszystkich wyceniają na mniej, a to już nie te czasy przecież.
» 19 sierpnia 2014, 13:00 #79
Yaankes: On ma 20 mln klauzuli...
» 19 sierpnia 2014, 15:03 #78
fst91: Swoją drogą jeżeli ten transfer okaże się prawdą to będzie to kolejny kamyczek do ogródka Manchesteru United. Kolejna decyzja klubu wypłynie na światło dzienne przed jej oficjalnym potwierdzeniem. Z drugiej strony często różne słowa są na siłę wkładane w usta zawodników przez dziennikarzy dlatego może się jeszcze wstrzymajmy. Akurat ta wypowiedź sugeruje to jakby Rojo był już w Manchesterze i czekał na podpisanie umowy, ale oficjalna strona klubowa milczy... Bardzo amatorsko przeprowadzamy te transfery. Nie oczekuję takiego cyrku jaki ma miejsce np w Realu Madryt, ale stać nas na to żeby wszystko odbywało się profesjonalnie, a nie poprzez przecieki i domysły dziennikarzy. Dużo do poprawy w klubie, nie tylko w samym zespole, ale tam na górze również.
» 19 sierpnia 2014, 12:31 #77
Niemanek: Benatia w Bayernie xd
» 19 sierpnia 2014, 13:14 #76
Dubek: Nie, co nie zmienia faktu że go nie kupimy tak samo jak Vidala.
» 19 sierpnia 2014, 13:23 #75
Prut3r: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2014 13:27

Niemanek - Bayern zainteresowany Godinem.. 2 obrońców tej klasy nie potrzebują więc niekoniecznie ;)
» 19 sierpnia 2014, 13:26 #74
TomekUNW: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2014 12:22

chciałbym jeszcze di Marie i kogoś do środka pomocy/obrony, gdyż Fella zostanie wypożyczony do Napoli :) ESPN podaje, że di Maria będzie u nas więc pożyjemy i zobaczymy jak to wyjdzie :>
» 19 sierpnia 2014, 12:17 #73
saf9908: Myślę że u nas Rojo to transfer do 3osobowego bloku obronnego niż na wahadło. Mam nadzieję że szybko się zaaklimatyzuje i przez wiele sezonów będzie stanowić trzon obrony. No i czekam na chociaż jeszcze jeden transfer di Maria lub Vidal choć sprawa tego drugiego chyba upadła.
» 19 sierpnia 2014, 12:00 #72
jaratkow: No i Włosi się z nas śmieją bo za friko wyciągnęli Evrę... Edzio może być z siebie dumny
» 19 sierpnia 2014, 12:20 #71
saf9908: Chociaż jeśli afro faktycznie idzie do Napoli to może ktoś w jego miejsce jest już upatrzony. 1 września będzie wszystko jasne trzeba czekać
» 19 sierpnia 2014, 12:35 #70
red23: Sky sports podaję, że Real zażądał 65 mln funtów za Di marie, MU chyba zrezygnował.
» 19 sierpnia 2014, 12:38 #69
saf9908: Ostatnio to Sky zaliczyło wielką wpadke z Benatia. Angielskie media niektóre mówią że dostaliśmy zielone światło od Realu na rozmowy z Angelem.
» 19 sierpnia 2014, 13:26 #68
DelPiero: Hamsik ? :D
» 19 sierpnia 2014, 13:51 #67
BraveDevil: Szkoda, ze nie kupimy klasowego zawodnika, zeby sie wzmocnic o walke o mistrza :/
» 19 sierpnia 2014, 11:26 #66
Dryblas: No i super :) Mam nadzieję, że to początek serii późnych transferów, a nie ich koniec.
» 19 sierpnia 2014, 11:24 #65
Manuel11: i co jeszcze dobre ze oprocz gry na srodku obrony moze grac jako wahadlowy skrzydlowy;)
» 19 sierpnia 2014, 11:16 #64
Presidente: Nie mogę nic powiedzieć o tym transferze, bo nie oglądałem żadnego jego meczu. Jedynie podczas MŚ ale nie przywiązywałem do niego uwagi. Marzył mi się transfer Benati, ale Rojo też dobry (tak sądze). :)
» 19 sierpnia 2014, 11:14 #63
GLOREK: Może Rojo namówi Di Marię na transfer do United :)
» 19 sierpnia 2014, 11:14 #62
jaratkow: Po pierwsze Rojo nie jest jeszcze zawodnikiem United by "namawiać" Di Marię... a po drugie... od "namawiania" zawodników do przyjścia do United jest taki gostek, któremu to za cholerę nie wychodzi.
Jawi się podstawowy problem United: nie ma odpowiedniego człowieka od transferów i nie ma kogoś, kto takiego człowieka by w United zatrudnił :-(
» 19 sierpnia 2014, 12:03 #61
szyderca1982: Pamiętam jak kilka lat do tyłu oglądałem w LM jakiś mecz Monaco, po skrzydle biegał gość nazwiskiem Evra, pomyślałem że fajnie byłoby go widzieć w MU, podobna myśl naszła mnie na mundialu widząc właśnie Rojo, kogo byście chcieli widzieć (z Realu albo Atletico) to sobie o nim dziś pomyślę:)
» 19 sierpnia 2014, 11:07 #60
RedDevils4life: Wybawicielu, tyle na Ciebie czekaliśmy!
» 19 sierpnia 2014, 11:12 #59
Manuel11: pomysl o Ronaldo;) ale tym portugalskim zeby ci sie nie przypomnial mundial 2002 bo to bylby dopiero transfer;)
» 19 sierpnia 2014, 12:04 #58
RedDevil67: Sam nie wiem, momentami to wygląda jak składanie drużyny naprędce, bez jakiegoś większego planu, byle tylko nazwisko głośne i cena wysoka. Moim zdaniem United powinien kupić kilka młodych talentów które już jakoś zaznaczyły swoją obecność w Europie, po czym ładnie ich oszlifować, wtedy stworzylibyśmy coś swojego dzięki czemu radość ze zwycięstw byłaby większa. MU ostatnimi czasy próbuje wejść w buty takich drużyn jak Real czy Chelsea ale robi to trochę nie udolnie, ja natomiast preferuje kierunek jaki obrał Liverpool;)
» 19 sierpnia 2014, 11:02 #57
trikos: Coś w tym jest 5 dla Ciebie ! Douglas Costa - Shahktar Donieck, dobry zawodnik - solidny klub moim zdaniem lewonożna lepsza wersja Williana, Lucas Moura - już jeden brylancik brazylijski po odejściu z PSG pokazał naprawdę na co go stać byłoby trudno ale kto wie ? Tak na dobrą sprawę jest tylu zawodników interesujemy się wszystkimi i nie zakontraktujemy nikogo ? Szok...
» 19 sierpnia 2014, 11:12 #56
mielan92: @RedDevil67 Odnośnie składania drużyny naprędce
Ile tak na prawdę z tych wszystkich plotek informacji jest prawdziwych ?

Spójrzmy na to z tej strony, że w zasadzie już przed okienkiem transferowym zostaliśmy bombardowani różnego rodzaju informacjami, doniesieniami wykreowanymi przez poszczególnych "dziennikarzy"- o ile można ich tak nazwać. Bo jak dla mnie to każdy z nas może stworzyć sobie własną historyjkę na transfer jakiegoś piłkarza do MU dodać kwotę transferu i jego zarobki.
Ten natłok wiadomości powoduje chaos informacyjny.
A jakie jest stanowisko klubu ?
Ile serwisów podało wywiad z LvG typu " Tak chcę sprowadzić Robbena na OT, Tak jesteśmy w trakcie negocjacji z Di Marią itd. " ?

Tego typu ? Żadne.

Ale media się nakręcają, kreują jakiś krzywy obraz polityki transferowej, a informacja jak w głuchym telefonie idzie w świat prezentując takie, a nie inne oblicze naszego klubu. Tylko najgorsze jest to, że być może wpływa to negatywnie na samych piłkarzy, którymi jest zainteresowany MU.
» 19 sierpnia 2014, 11:20 #55
Manuel11: oby sie udalo;) zawodowego obroncy potrzeba nam natychmiast;)
» 19 sierpnia 2014, 10:57 #54
man1717: Jeszcze Di Maria Messi i Aguero do kompletu haha
De Gea
Blackett - Jones - Rojo - Shaw
-Vidal
Rooney/Herrera - Di Maria
Messi - RvP - Aguero
» 19 sierpnia 2014, 10:54 #53
Hektor2001: hahaha... szybciej uwierzę w messiego niż aguero ;)
» 19 sierpnia 2014, 11:06 #52
Adamczik: Kupmy wreszcie tego Vidala, no ile można wokół niego krążyć?
» 19 sierpnia 2014, 10:48 #51
Uciu1989: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2014 10:45

De Gea
Jones - Rojo - Blackett
Young - Vidal - Herrera - Di Maria
Mata
RvP - Rooney

Ruszaj Dupke Edd !!
» 19 sierpnia 2014, 10:44 #50
trikos: Young ? Are you kidding ? Jest dobry na zmianę, ale zaczynać powinien Valencia/Januzaj ewentualnie zawodnik który przyjdzie np Cuardado ? Zobaczymy.
» 19 sierpnia 2014, 10:48 #49
jaratkow: Jak Ed nie zdąży załatwić sprawy przed lunchem to przepadło. Potem godzinka w korkach, manicure i... poea na teatime. I pracowity dzień minął
» 19 sierpnia 2014, 10:49 #48
Uciu1989: Januzaj owszem ... Valencia - prawa noga i nawet moja mama wie ze nia bedzie tylko pilki dotykal , wiec sory ... co do Januzaja wymienny z Youngiem ,dalem taka opcje bo wiecej w def daje Young
» 19 sierpnia 2014, 10:53 #47
brennt: Cuadrado
» 19 sierpnia 2014, 11:00 #46
Uciu1989: Jak Di Maria to nie Cuadrado ... raczej na 99 % jeden z Nich... wiec wybieraj
» 19 sierpnia 2014, 11:02 #45
MANUGLORy: powiem wam tyle nie będzie żadnego di marii i vidala co najwyżej jakiś młody "talent" typu bebe za 12 mln którego sprzedamy za 2 dwa lata za 4 mln...
» 19 sierpnia 2014, 11:18 #44
pawelbarte: blackett young? hahaha ty naprawde żyjesz w swoim świecie fifa 14
» 19 sierpnia 2014, 12:35 #43
dawid27154: Rojo na środku? Oglądałem go tylko na mundialu, a tam grał na lewej stronie jest to materiał na stopera?
» 19 sierpnia 2014, 13:06 #42
dkmanu: Mnie zastanawia czy może mieć ten transfer związek z transferem Di Marii, w sumie koledzy z reprezentacji, więc poza uzupełnieniem się Manchesteru o jednego środkowego obrońce, więcej, może też przyjdzie do nas drugi Argentyńczyk. Oczywiście wiem, że to tylko moje przypuszczenia i prawdopodobieństwo jest małe ale kto wie?
» 19 sierpnia 2014, 10:40 #41
Diabelred: Albo bedzie to strzal w 10, albo transfer a'la Buttner. Transfery ze Spotingu dobrze mi sie kojarza, oby z Rojo bylo podobnie. Czekamy na oficjalke.
» 19 sierpnia 2014, 10:35 #40
Muuuuuuuuuuu: Nie wiem jak ten pan gra ale miejsce w kadrze Argentyny chyba skądś się wzięło.
Fakt, że MU płaci dużo więcej niż inne kluby za zawodników. Jakby nie było Mata był niechciany przez Chelsea, Shaw ma dopiero 19 lat a Afro zagrał jeden bardzo dobry sezon w Evertonie. Niby kasę mamy ale dobrze byłoby ją wydawać rozsądniej.
» 19 sierpnia 2014, 10:29 #39
ziomboy777: zdecydowanie jest to wzmocnienie a nie uzupenienie skladu...
» 19 sierpnia 2014, 10:29 #38
jaratkow: Gdyby ten scenariusz się potwierdził... transfer Rojo i tylko wypożyczenie Naniego! Mimo wszystko szkoda Portugalczyka sprzedawać teraz za jakieś marne grosze. Jest na tyle klasowym graczem że na pewno odbuduje się w Sportingu jeśli tylko regularnie zagra. A potem wróci tu gdzie jego miejsce. Oby się spełniło
» 19 sierpnia 2014, 10:02 #37
Diabelred: ,,Jest na tyle klasowym graczem że na pewno odbuduje się w Sportingu jeśli tylko regularnie zagra. A potem wróci tu gdzie jego miejsce. Oby się spełniło''

Nie liczylbym na to, zobacz na Bebe tez odbudowal sie w Portugalii, jednak teraz nawet nie pojechal na tournee, tylko od razu zostal sprzedany. Z Nanim moze byc podobnie, czyli wypozyczenie = podbicie ceny
» 19 sierpnia 2014, 10:31 #36
thelead: tyle że Bebe to jednak piłkarz nazwijmy to anonimowy, natomiast Nani to jednak piłkarz uznany, na pewno z nazwiskiem i umówmy się że jednak z wielkimi umiejętnościami.

Fakt faktem że w pewnym momencie mocno się pogubił, ale też przez chwilę był naprawdę kluczowym zawodnikiem.
» 19 sierpnia 2014, 10:40 #35
jaratkow: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2014 10:46

Nie bądź zbyt surowy w ocenie Bebe. Jesteśmy zgodni, że na wypożyczeniu w Portugalii poczynił postępy. Nie miejmy więc pretensji do zawodnika, że trener United mimo progresu formy nie widzi go w swojej koncepcji drużyny. Krytyka zawodnika byłaby uzasadniona gdyby dostał od trenera szansę gry i zagrał słabo... Na skrajnym biegunie masz Andersona - poszedł na wypożyczenie i poległ... Zatem są wszelkie dane ku temu by oczekiwać po Nanim udany powrót do składu United. Zresztą, gdyby inaczej to postrzegał LvG już teraz Nani byłby wyłącznie "for sale"
» 19 sierpnia 2014, 10:43 #34
gaworek353: Dawac go kurna szybciej,potem Di Maria i Benatia i mozna jechac.
» 19 sierpnia 2014, 09:59 #33
fanKlubu: Benatia może podpisać nowy kontrakt z Romą, jemu chodzi tylko o kasę, nie ważne gdzie. A z Di Marią się zobaczy, Carlo tanio go nie puści, jak dzisiaj i w piątek będzie grał to można zapomnieć.
» 19 sierpnia 2014, 10:11 #32
kalafior: Wątpię że Marokańczykowi chodzi wyłącznie o zielone, Rzymianie nie są bogatsi od nas, więc dlaczego miałby podpisać z nimi, zamiast z nami?
» 19 sierpnia 2014, 11:50 #31
karreem: Rojo może wznieść się u nas na wyżyny, jest jeszcze młody,lub rozczarować, na razie jeszcze nie wyrobił sobie marki bo nie grał w mocnym klubie, jeśli się rozwinie możemy z niego mieć wiele pożytku na lata.
» 19 sierpnia 2014, 09:59 #30
martin43: Czekam na oficjalne potwierdzenie przybycia Rojo na Old Trafford to będzie na pewno wzmocnienie drużyny.
» 19 sierpnia 2014, 09:40 #29
ManUtdFan94: I fajnie jeśli się ten transfer potwierdzi to napewno to będzie wzmocnienie. Mam nadzieje, że na jednym obróncy się nie skończy, moim zdaniem potrzebujemy jeszcze jednego grajka w tej formacji. Coś czuję, że to będzie Blind, chociaż wolałbym Benatie ponieważ to byłby prawdziwy przywódca obrony. A wracając do Rojo czekam z niecierpliwością na oficjalną wiadomość :)
» 19 sierpnia 2014, 09:32 #28
Matep: "wiesz wiesz Angel no chodz u nas gra Twoj ziomek z reprezentacji Marcos ;) nie zebysmy specjalnie go kupowali ;p"
» 19 sierpnia 2014, 09:27 #27
RedDevils4life: Dawaj Angel. Obydwoje lubicie krzyżakami się bawić. :D
» 19 sierpnia 2014, 09:39 #26
fst91: Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma. Jeśli to prawda to mam nadzieje, że Manchester nie spocznie na laurach tego transferu (które jakieś wielkie nie powinny być, bo to wciąż kot w worku) i wzmocni jeszcze jakoś ten skład przynajmniej Di Marią. Ten cholerny Florentino Perez za tyle transferów z United do Realu mógłby się teraz odwdzięczyć i pomóc w wytransferowaniu Argentyńczyka jeśli nie znajdzie się dla niego miejsce w Madrycie.
» 19 sierpnia 2014, 09:17 #25
SirCantona: Super w końcu coś się zaczęło dziać!! Teraz jeszcze ktoś do pomocy i Utd będzie kompletne.
» 19 sierpnia 2014, 09:08 #24
Kundziu: Liga portugalska, to nie to samo co PL, ale chłopak gra też w reprezentacji. Od Smallinga gorszy na pewno nie będzie :) dodatkowo jest zabezpieczenie w razie kontuzji :) jeśli gramy trójką środkowych obrońców to on idealnie nadaje się :) Rojo-Evans-Jones ;)
» 19 sierpnia 2014, 09:05 #23
CeTe: jak dla mnie moze sie okazac fajnym transferem zobaczcie na Lovrena pojawil sie zagral jeden sezon gdzie duzo ludzi spekulowalo ze nie poradzi sobie w PL i co wypracowal sobie gre w Liverpoolu
» 19 sierpnia 2014, 08:54 #22
Bartolek05: Nie jestem co do niego przekonany. Jedna jaskółka (występy na MŚ) wiosny nie czyni. Może w lidze portugalskiej jakoś sobie radził ale w Anglii może mieć problemy.
» 19 sierpnia 2014, 08:33 #21
sprite1080: Z tego co tu mozna poczytac to raczej entuzjazmu nie ma, za taka kase...
Pytanie do znawców co gra taki Nastasic ktory z MC pojdzie pewnie do Arsenalu i to za duzo nizsza cene.
A z innej beczki Fellaini juz ponoc dogadany na rok z Napoli.
» 19 sierpnia 2014, 08:32 #20
arielloMU: Nawet niech idzie za darmo do tego Arsenalu. To jest odpadek MC i nie ma opcji żeby grał w United.

A co do Rojo myślę że będzie fajnym i przydatnym grajkiem i bardzo się cieszę że do Nas trafił. Coś się zaczęło dziać z transferami wreszcie...zobaczymy jak będzie dalej.
» 19 sierpnia 2014, 08:38 #19
pawelbarte: przy edziu to lepiej czekać na oficjalke. Ale i tak to jest zawodnik na rezerwe
» 19 sierpnia 2014, 08:26 #18
Kezsu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2014 08:31

ZAwodnik na rezerwe, ta, jak my kupujemy zawodników na rezerwe za 20mln, to..

Aż strach się bać za jaką sume kupimy zawodnika do składu.
» 19 sierpnia 2014, 08:31 #17
arielloMU: No tak tak...bo my mamy w składzie takich super obrońców że ho ho :D

Z miejsca powinien wskoczyć do pierwszej 11
» 19 sierpnia 2014, 08:43 #16
PoProstuKibic: Chyba nie widziałeś pierwszego meczu co to robił Smalling w obronie woła o pomstę do nieba myślę że Rojo przechodzi żeby podnieść rywalizacje słabej niestety obrony najlepszy był chyba tylko Jones który robił co mógł żeby nie padło więcej goli myślę że Rojo to dobry zawodnik poza tym jest jeszcze szansa na Benatię Bayern sam zdementował tą plotkę Roma już kupiła nowego obrońce bo benatia odchodzi albo do united albo do chelsa
» 19 sierpnia 2014, 09:10 #15
naniLuis: Rojo-Jones-Smalling na tą chwilę :p
» 19 sierpnia 2014, 10:11 #14
Czolgu1878: Wiele już było newsów w tym oknie typu: ...... porozumiał się z United, ....... O krok od United, ale takiego żeby ktoś powiedział w uczciwym (chyba:D) radiu, że dołączy do United jeszcze nie było. Wypada tylko czekać na oficjalke:)
» 19 sierpnia 2014, 08:03 #13
KrzychuUnited: Jeśli Nani odzejdzie do Sportingu na roczne wypożyczenie to może się odrodzi jak feniks z popiołów i wróci jako stary dobry Nani..:D
» 19 sierpnia 2014, 07:55 #12
Yon: Chciałoby się wierzyć, ale jak dla mnie idzie tam żeby w następne lato podbić cenę dla Juve.
» 19 sierpnia 2014, 07:57 #11
Szewc: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2014 08:35

Raczej ją obniżyć. Pójdzie do Sportingu jak Anderson do Fiorentiny i po sezonie już nikt go nie będzie chciał.
» 19 sierpnia 2014, 08:34 #10
69eyes: Miał być Hummels , Cuadrado , Vidal , Schwainschtaiger , Di Maria , Benatia a koniec końców przepłacamy za średniego obrońcę , transferowe eldorado w Manchesterze trwa nadal. Jedynym plusem jest pozbycie się dawno już wypalonego Naniego.
» 19 sierpnia 2014, 07:53 #9
Yon: More on Manchester United and Real Madrid boss Carlo Ancelotti has told Angel Di Maria he can leave the European Champions for Old Trafford if he wants, according to The Sun.
» 19 sierpnia 2014, 07:53 #8
Shadiiist: Jeśli ten cytat nie jest z pupy to te info musi być prawdziwe, zresztą goal.com to jeden z tych bardziej prawdopodobnych pismaków.
» 19 sierpnia 2014, 07:49 #7
Yon: Piszą o tym na Sky Sports. To już oficjalnie tylko, że bez napisu "oficjalnie" :P
» 19 sierpnia 2014, 07:50 #6
Yon: Dlaczego Nani na wypożyczenie i to do Sportingu? Chłop chciał iść do Serie A, a oni mu niszczą karierę...
P.S. Mam nadzieję, że to dopiero początek. Są głosy, że oprócz Rojo ma przyjść Cuadrado, ale wolałbym Di Marię. Będą mieli łatwiejszą aklimatyzację jako dwóch Argentyńczyków.
» 19 sierpnia 2014, 07:48 #5
nani264: No w sumie racja ale Cuadrado przyzwyczajony do takich formacji.
» 19 sierpnia 2014, 07:52 #4
Fabio: @Yon
Nani sam sobie zniszczył karierę poprzez nieumiejętność ustabilizowania dobrej formy przez dłuższy czas i częste kontuzje.
» 19 sierpnia 2014, 08:06 #3
Yon: @Fabio
Tym zniszczył sobie karierę w Manchesterze, ale Juve i tak go chciało, a on chciał do Juve(przynajmniej takie są plotki). Wypożyczając go do Sportingu robi mu się krzywdę dla większego zysku z transferu za rok.
» 19 sierpnia 2014, 08:20 #2
Jonas31: Skoro on sam sie juz wypowiedzial to myślę że to że przyjdzie jest pewne. Do oficjalnego potwierdzenia pozostajw wypożyczenie Naniego.

Tak czy siak. Transfer niezbędny. Dobrze że w końcu coś się ruszyło ;)
» 19 sierpnia 2014, 07:47 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.