Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

David Moyes: Van Gaal potrzebuje czasu

» 16 sierpnia 2014, 17:19 - Autor: Rio5fan - źródło: dailymail.co.uk
Były menadżer Manchesteru United, David Moyes, zaapelował do kibiców o cierpliwość względem swojego następcy - Louisa van Gaala.
David Moyes: Van Gaal potrzebuje czasu
» David Moyes wspiera nowego menadżera Manchesteru United
Czerwone Diabły pod wodzą holenderskiego szkoleniowca przegrały ze Swansea na inaugurację nowego sezonu Premier League.

- To, co zdarzyło się dzisiaj, przydarzyło się mi w spotkaniach z West Bromwich Albion, Newcastle oraz Evertonem. Każdy zespół w Premier League jest bardzo dobrze zorganizowany i zwycięstwo często zależy od umiejętności pojedynczych piłkarzy - podkreślił Moyes.

- Wszyscy wiedzieli, że transformacja w United będzie wymagała czasu. Nieważne, kto przejąłby zespół po sir Alexie Fergusonie. Louis van Gaal potrzebuje czasu, by dobrze wykonać swoją pracę. On musi mieć szansę zmienić zespół, by ostatecznie wprowadzić swoją filozofię - dodał Szkot.


TAGI


« Poprzedni news
Louis van Gaal: Musimy wyciągnąć wnioski
Następny news »
Oceny pomeczowe: Manchester United - Swansea City

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (66)


manooch: Nadal uważam, że usunięcie Moyesa to błąd. Nie takiej tradycji uczy Manchester United. Nikt nie przychodzi i od razu Rzymu nie zbuduje, Moyes czasu potrzebował i LvG też będzie go potrzebował. Nowa filozofia, nowy trener, nowe wymagania i od nowa liczymy czas na zgranie drużyny.

Gdyby po tym sezonie Moyes dostał 200 mln na wydatki myślę, że też by kupił 2 - 3 klasowych zawodników. Żadna sztuka przyjść, dostać ogrom kasy i się wymądrzać, że się wie na jakiej pozycji potrzeba wzmocnień. Oczywiście potrzebujemy wzmocnień wszędzie próćz napadu bo tam mamy przesyt i nie trzeba być Luisem Van Gaalem, żeby to stwierdzić.

Z całym szacunkiem do LvG ale trenerzy United nigdy nie byli wymieniani jak rękawiczki i go tu według mnie nie powinno być a to Szkot powinien kontynuować swoją filozofię. Nie zdziwię się jak nic szczególnego Holender nie zrobi w tym sezonie a nawet powtórzy wynik Szkota. Wtedy może co niektórzy nabiorą wody w usta.
» 17 sierpnia 2014, 11:07 #59
jaratkow: Wypowiedź, co tam - w ogóle jakiekolwiek komentowanie przez Moyesa tego co dzieje się dziś w United to jakiś ponury żart. Jestem spokojny, mimo wczorajszej wpadki, że LVG będzie potrzebował mniej czasu na przywrócenie dawnej jakości United niż Moyes zużył go na tej świetności zdemolowanie.
» 17 sierpnia 2014, 09:57 #58
hamera: Szkoda Moyesa... jakby nie przeszedł do United nadal by miał swoją renomę, którą tutaj utracił.
» 17 sierpnia 2014, 03:51 #57
Diabelred: Tytul newsa, choc troche poprawil mi humor :D
» 16 sierpnia 2014, 23:16 #56
wojtus888: Prawda, że LvG potrzebuje czasu, ale głównie to moim zdaniem chodzi tu o transfery niż o czas. Zwróćcie uwagę, że z żywym , chętnym do ataku środkowym pomocnikiem moglibyśmy więcej dziś ugrać :)
» 16 sierpnia 2014, 22:59 #55
pawelisto2: Widziałem nagłówek i od razu wiedziałem, że w komentarzach będą takie rzeczy, że Moyes potrzebował za dużo czasu itd.
Ja dalej uważam, że Moyes mógłby zrobić coś więcej z tym zespołem w tym sezonie. Potęgę buduje się latami, a nie jednym sezonem. Fajnie, że ściągnął tutaj Fellainiego, bo robi to co środkowy pomocnik powinien robić bez zbędnych dryblingów i popisów.
Jest to całkowity kontrast do tego co inni mówią, ale uważam, że robi naprawdę dobrą robotę na środku pomocy.Teraz będziemy zmieniać trenerów po każdym nieudanym sezonie jak kiedyś Chelsea
» 16 sierpnia 2014, 21:50 #54
jaratkow: Być może masz rację twierdząc, że "Moyes mógłby zrobić więcej"... Zabrakło mu dwóch podstawowych rzeczy: transferów i... pomysłu na zagospodarowanie tych zawodników, jakich już miał. LvG pomysł na grę drużyny i na już posiadanych zawodników ma. Ale brakuje mu dokładnie tego samego co Moyesowi - transferów. Wniosek prosty - w sztabie United czym prędzej powinien się pojawić ktoś kto ma w tej kwestii pojęcie. Woodward , przy całym szacunku dla tego co robi w zakresie pozyskiwania sponsorów - do "handlu żywym towarem" się nie nadaje
» 17 sierpnia 2014, 10:53 #53
jaratkow: Być może masz rację twierdząc, że "Moyes mógłby zrobić więcej"... Zabrakło mu dwóch podstawowych rzeczy: transferów i... pomysłu na zagospodarowanie tych zawodników, jakich już miał. LvG pomysł na grę drużyny i na już posiadanych zawodników ma. Ale brakuje mu dokładnie tego samego co Moyesowi - transferów. Wniosek prosty - w sztabie United czym prędzej powinien się pojawić ktoś kto ma w tej kwestii pojęcie. Woodward , przy całym szacunku dla tego co robi w zakresie pozyskiwania sponsorów - do "handlu żywym towarem" się nie nadaje
» 17 sierpnia 2014, 10:53 #52
jaratkow: Być może masz rację twierdząc, że "Moyes mógłby zrobić więcej"... Zabrakło mu dwóch podstawowych rzeczy: transferów i... pomysłu na zagospodarowanie tych zawodników, jakich już miał. LvG pomysł na grę drużyny i na już posiadanych zawodników ma. Ale brakuje mu dokładnie tego samego co Moyesowi - transferów. Wniosek prosty - w sztabie United czym prędzej powinien się pojawić ktoś kto ma w tej kwestii pojęcie. Woodward , przy całym szacunku dla tego co robi w zakresie pozyskiwania sponsorów - do "handlu żywym towarem" się nie nadaje
» 17 sierpnia 2014, 10:54 #51
jaratkow: Być może masz rację twierdząc, że "Moyes mógłby zrobić więcej"... Zabrakło mu dwóch podstawowych rzeczy: transferów i... pomysłu na zagospodarowanie tych zawodników, jakich już miał. LvG pomysł na grę drużyny i na już posiadanych zawodników ma. Ale brakuje mu dokładnie tego samego co Moyesowi - transferów. Wniosek prosty - w sztabie United czym prędzej powinien się pojawić ktoś kto ma w tej kwestii pojęcie. Woodward , przy całym szacunku dla tego co robi w zakresie pozyskiwania sponsorów - do "handlu żywym towarem" się nie nadaje
» 17 sierpnia 2014, 10:57 #50
jaratkow: Być może masz rację twierdząc, że "Moyes mógłby zrobić więcej"... Zabrakło mu dwóch podstawowych rzeczy: transferów i... pomysłu na zagospodarowanie tych zawodników, jakich już miał. LvG pomysł na grę drużyny i na już posiadanych zawodników ma. Ale brakuje mu dokładnie tego samego co Moyesowi - transferów. Wniosek prosty - w sztabie United czym prędzej powinien się pojawić ktoś kto ma w tej kwestii pojęcie. Woodward , przy całym szacunku dla tego co robi w zakresie pozyskiwania sponsorów - do "handlu żywym towarem" się nie nadaje
» 17 sierpnia 2014, 10:59 #49
ro7: Jest źle, bo od dwóch lat nie potrafimy zrobić żadnych dobrych transferów. Nasza obrona to tragedia na poziomie 15. drużyny Premier League - tam jest tylko Jones, który prezentuje jako taki poziom (choć i tak daleko mu do najlepszych światowych ŚO), a reszta to niestety nic ciekawego. Przegrywamy mecze nie na boisku, ale na rynku transferowym przed sezonem. Niestety przychodzi nowy trener - "zobaczę co mam, za nim kogoś kupię", później w końcu jest "kupujemy" jak zostało 6 dni do końca okienka, a tam sprawa zakupów trafia do rąk dusigrosza Woodwarda, który kłóci się o każdego pensa jakby los Ziemii od tego zależał... i mamy tego efekty.
» 16 sierpnia 2014, 20:51 #48
bbauza: od dwóch lat?? poza vPersie'm to od lat 7 nie potrafimy zrobić dobrego transferu
» 16 sierpnia 2014, 21:04 #47
NewtonHeath1878: *ekhm* Mata *ekhm*
» 17 sierpnia 2014, 00:18 #46
ro7: @bbauza
De Gea, Van Persie, Hernandez (jako wchodzący rezerwowy) czy Jones - to według mnie były udane transfery - ale wszystkie ponad dwa lata temu.
A Mata to wyjątek potwierdzający regułę :)
» 17 sierpnia 2014, 12:19 #45
Deluxe: Klasyka gatunku. W jakiś trudny do wyjaśnienia sposób ten news mnie po prostu rozbawił :D
» 16 sierpnia 2014, 20:48 #44
BartekMU10: Mnie tak samo... :D
» 16 sierpnia 2014, 21:36 #43
TomcioGGMU: ahhahaahaa mnie też :D
» 16 sierpnia 2014, 21:39 #42
Bydgoszczanin: Że niby znowu ktoś potrzebuje czasu?! Nie mydlić ludziom oczu.
VAN GAAL OUT!!
» 16 sierpnia 2014, 20:41 #41
wojtus888: Troll :) ?
» 16 sierpnia 2014, 23:00 #40
domekk: trollooololololo
» 17 sierpnia 2014, 10:32 #39
SkuzikRedDevil1: I ta przestraszona twarz.
» 16 sierpnia 2014, 20:38 #38
kondzik: ten też potrzebował czasu hahaha
» 16 sierpnia 2014, 20:35 #37
SkuzikRedDevil1: HAHAHAHA! David Ty krejzolu:D
» 16 sierpnia 2014, 20:35 #36
szabo1878: ale teraz moyes musi miec ucieche skubany...

ale niech nie mysli ze Van Gaal bedzie tez mial takie slabe wyniki jak on i wszyscy powiedza-" ok nikt temu nie moze podolac przepraszamy davidek" :P

aha i fajnie by bylo jesli na DP nie pojawialy by sie wypowiedzi moyesa. podejrzewam, ze nie jestem jedynym, ktory nie chce go wiecej ogladac/sluchac/czytac jego wypowiedzi
» 16 sierpnia 2014, 20:25 #35
0ptimus: Uspokójcie się, to nie koniec świata.
» 16 sierpnia 2014, 20:16 #34
Yon: https: // fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd. net/hphotos-ak-xaf1/t1.0-9/10606464_372209749592952_6175159721659875675_n.jpg

Już wszystko wiadomo...
» 16 sierpnia 2014, 20:04 #33
DrBlu: Poważnie - zanim nie przeczytałem o źródle tej wypowiedzi na manutdpl, myślałem że to jakiś żart ze strony administracji Devilpage ._. A co do meczu nie ma co załamywać rąk i rozpaczać - jestem zdenerwowany po tym spotkaniu maksymalnie, ale z oceną sytuacji zaczekajmy do listopada, a przynajmniej do końca wakacji.
» 16 sierpnia 2014, 19:36 #32
Zielin: I tu sie mylisz. I trenerzy i zawodnicy są winni. Nie ma w tym sporcie niewinnych
» 16 sierpnia 2014, 19:11 #31
0ptimus: Rozwaliłeś system łagodnie mówiąc. Właśnie pierwszym, który odpowiada za wyniki jest trener.
» 16 sierpnia 2014, 20:16 #30
MU1212: Weź Moyes jak ty coś powiesz hahahahaha:D
» 16 sierpnia 2014, 18:40 #29
ghost: haha umarłem ze śmiechu. Moyes mistrz, jaka szydera :D
» 16 sierpnia 2014, 18:32 #28
Balo45: http ://iv. pl/images/59907343378189232393.png

Role się odwróciły.
» 16 sierpnia 2014, 18:31 #27
MANUGLORy: ludzie spokojnie wiem że DM nie sprawdził sie kompletnie ale myśle że każdemu menadżerowi na świecie byłoby ciężko w takiej sytuacji a on nie miał nawet sukcesów za bardzo. to był błąd branie go od razu po SAF'ie
» 16 sierpnia 2014, 18:19 #26
Sancho: Hahaha świetny tytuł :) Firmowe powiedzonko Moyesa :D
» 16 sierpnia 2014, 18:19 #25
Yon: @SKYSPORTS Brendan Rodgers skomentował wystawienie przez Louisa van Gaala Blacketta, Lingarda oraz Januzaja w tak ważnym meczu. "Z dzieciakami w składzie niczego nie da się wygrać"
» 16 sierpnia 2014, 18:18 #24
Sancho: Ktoś powinien mu odpisać że da 3 miejsce na MŚ ;)
» 16 sierpnia 2014, 18:21 #23
cinek06: Był już taki jeden co tak mówił.
» 16 sierpnia 2014, 18:25 #22
Yon: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2014 18:31

To nawiązanie do czasów SAFa, a nie prawdziwa wypowiedź ;)
» 16 sierpnia 2014, 18:30 #21
Yon: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2014 18:11

To teraz tylko Ferguson powie, że naszym celem jest nawiązanie walki z Manchesterem City, a będę spełniony.
» 16 sierpnia 2014, 18:10 #20
RedDeviil: beka na maksa !!
» 16 sierpnia 2014, 18:05 #19
cinek06: Chyba mam deja vu:
SAF: Moyes potrzebuje czasu
Moyes:van Gaal potrzebuje czasu
za 3 lata:
van Gaal:xxx(Klopp:)) potrzebuje czasu
» 16 sierpnia 2014, 18:03 #18
Gallacher: Nie wiem jak wy ale ja za nim tęsknie i za jego wypowiedziami :D
» 16 sierpnia 2014, 17:55 #17
RedDevils4life: Do czego to doszło :D
» 16 sierpnia 2014, 17:47 #16
Bossicky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2014 17:38

Nie można wyciągać zbyt poważnych wniosków po jednym meczu, sparingi chyba jednak wypaczyły ocenę składu i możliwości nie tylko wśród kibiców, ale także sztabu i samych zawodników.
To odważna deklaracja, ale uważam że to jednak nie Moyes był tak słabym trenerem, a po prostu ten skład jest fatalny i wypalony - szczególnie ci "przeciętniacy" którzy u Fergusona stanowili o sile zespołu. Young, Nani, Chicharito, Fletcher. Moyes uwierzył w ten skład i że można coś z nim zdziałać, wygląda na to, że Van Gaal dał się nabrać na to samo "kłamstwo". Oby nie skończyło się to podobnie (nie mówie tu o miejscu w tabeli bo że tak źle nam będzie szło to nawet ja nie przewiduje). Ale bez wzmocnień, z walki o TOP4 możemy odpaść już w lutym czy marcu :/
Teraz można się spodziewać, że ceny naszych celów transferowych poszybują w górę, każdy w europie wie że musimy się wzmacniać za wszelką cenę...
2 środkowych obrońców, środkowy pomocnik + skrzydłowy :/
» 16 sierpnia 2014, 17:38 #15
Janks7: LvG nie potrzebuje czasu, LvG potrzebuje przede wszystkim pieniędzy na wzmocnienia.
Jeżeli nawet Louis sobie nie wywalczy tej kasy, to znaczy, że Glazerowie mają całkowicie w dupie ten klub, nakradną kasy z umów sponsorskich i wypną się całkiem.
A ich logika jest strasznie głupia, ponieważ dobre wzmocnienia = mocne United, dobrze sprzedające się koszulki klasowych piłkarzy i sukcesy na boisku, tak jak robi to Real, że bierze czy to CR7 czy Bale czy Jamesa, nie dość, że klasa piłkarzy ogromna, to koszulki sprzedają się jak świeże bułeczki, dla nas takimi wzmocnieniami mogliby być Vidal i Di Maria...
Ciężko na pewno ich przekonać bez LM, ale jest tyle kasy chociażby z tych umów sponsorskich, że można dać lepszą pensję i może zdecydują się zasilić klub który w tym sezonie nie gra w LM?
Wpierw niestety trzeba dogadać się z klubem, a czarno to widzę z Edkiem, który od sponsorskich umów jest specjalistą, a w transferach jest beznadziejnie słaby, ale i on ma usprawiedliwienie zapewne, bo ma związane ręce, kasa musi być najpierw udostępniona przez Glazerów...
» 16 sierpnia 2014, 17:34 #14
profesor999: THE CHOOSEN ONE zaapelował do kibiców o cierpliwość względem swojego następcy jak to się w ogóle dziwnie czyta :) jeszcze ta facjata Moyesa .
» 16 sierpnia 2014, 17:32 #13
moyesanto: Moyes bój się bo LvG już pierwszy dziś rekord pobił, a to dopiero początek sezonu.
» 16 sierpnia 2014, 17:30 #12
wmb035: Jak on się tu znowu dostał?
» 16 sierpnia 2014, 17:27 #11
UrbannLegend: Chyba pobiłeś rekord lajków pod komentarzem, a przynajmniej ja nie widziałem nigdy więcej. ;)
» 16 sierpnia 2014, 17:42 #10
mat9: kiedyś,jeszcze na starym komputerze dałem dla kolesia ok 200 lajków bo komp mi się zaciął i klikałem ciągle "lubię to" hahaha pewnie teraz też to się komuś zdarzyło ;p
» 16 sierpnia 2014, 18:04 #9
profesor999: możecie mi podziękować :) tak jak piszę mat9 zacięła mi się strona i klikałem trochę dla zwały lubię to i wyszło jak wyszło xD
» 16 sierpnia 2014, 18:07 #8
Petrozza52: Dziękujemy Profesorze999
» 16 sierpnia 2014, 18:12 #7
Bossicky: Dorzucam 490 lajka
pozdro!
wmb035 zrób screen, wydrukuj zdjęcie obij w ramkę i się ciesz... nagroda dla złotoustego komentatora dp.pl twoja!
» 16 sierpnia 2014, 18:23 #6
Diabelred: rowniez przylaczalam sie do wysrubowania nowego rekordu lajkow na stronie ;)
» 16 sierpnia 2014, 18:34 #5
NewtonHeath1878: Moyes pobił kolejny rekord. :v
» 17 sierpnia 2014, 00:53 #4
bobkos7: Moyes pobil rekord lajkow na DP :D haha dorzucam sie do rekordu! :D
» 17 sierpnia 2014, 13:39 #3
grandes: Ma pewnie satysfakcje skurczybyk :) ale nie dziwie się.

Jak pokazał dzisiejszy mecz nawet tak wielki trener jak van Gaal popełnia błędy.
» 16 sierpnia 2014, 17:25 #2
SkowronUNITED: odezwał się... ten co go wiecznie potrzebował.
» 16 sierpnia 2014, 17:20 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.