Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Metro: United coraz bliżej sprowadzenia Di Marii

» 11 lipca 2014, 15:45 - Autor: Rio5fan - źródło: metro.co.uk
Jak donosi dziennik Metro, Ángel Di María jest coraz bliżej ustalenia warunków transferu do Manchesteru United. Argentyńczyk ma zarabiać na Old Trafford 150 tysięcy funtów tygodniowo.
Metro: United coraz bliżej sprowadzenia Di Marii
» Ángel Di María w przyszłym sezonie będzie nosił koszulkę United?
Dziennikarze twierdzą, że kwestią do ustalenia pozostała jeszcze kwota odstępnego za 26-letniego skrzydłowego. Zainteresowanie Di Maríą przejawiają również PSG, Monaco oraz dwa kluby z Włoch.

Królewscy mogą zażądać za Argentyńczyka około 40 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Della Valle: Ciężko będzie zatrzymać Cuadrado
Następny news »
Ekangamene odszedł z Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (193)


Sawicz25: Dawać go tu !
» 13 lipca 2014, 14:09 #173
KoaLa: @Karikimaty Słaby troll
» 13 lipca 2014, 15:49 #172
Adamczik: Di Maria czyli Valenica 2 za 40 mln funtów. Bezsensowny transfer. Za te pieniądze kupny Vidala.
» 13 lipca 2014, 10:43 #171
dziku: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2014 09:56

nie ma szans na ten transfer bo przeszkadza mu brak LM,przeczytałem na Maniusie.pl
» 13 lipca 2014, 09:54 #170
Kynys: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2014 00:05

A PSG ma zniesione to ograniczenie budżetu? Przecież mogli tylko 60 mln wydać.
» 13 lipca 2014, 00:05 #169
Reusik: Di maria zaraz będzie w PSG, właśnie negocjują transfer.To kwestia godzin.
» 12 lipca 2014, 20:45 #168
ferdas: Wielkie dzieki za info z pierwszej reki, Nostradamusie przepowiedz nam cos jeszcze.
» 12 lipca 2014, 23:00 #167
Reusik: Właśnie nam go PSG zabiera z przed nosa
» 12 lipca 2014, 20:42 #166
b90: Jedynie PSG może go nam zabrać sprzed nosa ale faworytem w tym starciu jest United :)
» 12 lipca 2014, 16:05 #165
jaratkow: Byłoby to coś niebywałego! W zasadzie już jest super!! "Bardzo blisko" transferu do United jest zawodnik, z którym - jak podają w Klubie - jeszcze nikt na ten temat nie rozmawiał ;-)
» 12 lipca 2014, 15:03 #164
Manuel11: to bylaby swietna wiadomosc gdyby przyszedl do United;) i najlepszy transfer tego lata czekamy na potwierdzenie;)
» 12 lipca 2014, 12:39 #163
Kynys: Mielibyśmy w końcu porządną "7" ;)
» 12 lipca 2014, 12:31 #162
tomManUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.07.2014 10:58

Warto kupić tego zawodnik najlepszy obok Messiego na mundialu w reprezentacji Argentyny ba a może i lepszy to jak on potrafi dryblować oraz utrzymać się przy piłce w United nie ma takiego piłkarza i dogrywa piłkę z każdej pozycji jest szybki i potrafi stac na nogach walczy jak lew. Jestem za!! Nie będziemy wiecznie grać kontuzjowanym Nanim który raczej odejdzie oraz drewnianym Youngiem czy szybkim ale tylko jednonogim Valencia.
» 12 lipca 2014, 10:56 #161
cinek06: hahahahaha teraz padłem. ,,Szybkim, ale tylko JEDNONOGIM Valencia''. Uważaj bo di Maria ma dwie nogi. Problemem Valencii jest przewidywalność i brak stałej formy od dłuższego czasu. Jednonożni piłkarze potrafią grać lepiej od tych z dwimea nogami, np: Robben, di Maria, czy swego czasu Ljuboja w T-Mobile takiejseklasie.
» 12 lipca 2014, 11:34 #160
CKunios: Kolega 'klewerlej' to jakiś troll...wnoszę o usunięcie gościa z naszej diabelskiej strony...
» 12 lipca 2014, 01:22 #159
Nani1900: Di Maria to byłby świetny transfer, brakuje nam takiego zawodnika. Absolutnie czołówka piłkarzy, jeden z najlepszych zawodników - transfer marzenie.
» 12 lipca 2014, 01:20 #158
Klimaa: Di Maria pozwoli nam ożywić nasze skrzydła które naprawdę są przeciętne.
Na pewno musi przyjść stoper oraz lewy obrońca (może też prawy obrońca chyba że byśmy spróbowali młodego Varelę jako opcję numer dwa).
» 12 lipca 2014, 00:40 #157
tomManUnited: Jak widze Younga na boisku to scyzoryk się sam otwiera ludzie on jest za słaby i potrafi tylko nurkować wszyscy się wzmacniają a my mamy zostawić tą pozycję? Fakt priorytet to obrona tam trzeba i stopera i prawego obrońce okienko trwa ale Di Maria jest do wyciągnięcia i na pewno sie przyda.
» 12 lipca 2014, 11:01 #156
piter943: Tak, i za De Gee wstawiać Lindegardaa, bo przecież nie może sie marnować siedząc na ławce cały czas
» 12 lipca 2014, 00:23 #155
Daka: Nie wolno także zapominać o Andersonie, który wciąż liczy na kolejną szansę.
» 12 lipca 2014, 00:30 #154
ferdas: Anderson ma nieziemska technika i nieziemska predkosc, przeciez przy jego wadze moglby byc rownie dobrze lekkoatleta.....
» 12 lipca 2014, 10:20 #153
hubert1999: Właśnie tak to by wyglądało gdyby był dalej Pan Moyes :)
» 12 lipca 2014, 15:05 #152
beniek1409: Kto jest twoim mentorem kolego ??
» 12 lipca 2014, 17:06 #151
hubert1999: Klewerlej nowym menadżerem Manchesteru United! Taki news ma pojawic sie jutro :)
» 13 lipca 2014, 12:17 #150
ElTunel2000: W 100% zgadzam się z klewerlejem. Jako jeden z nielicznych potrafi zauważyć problem, Rafael więcej czasu leczy kontuzje niż gra i często zdarzają mu się poważne błędy w defensywie.
Na Old Trafford przyjeżdżają średniaki i wchodzą w naszą defensywę jak w masło
» 12 lipca 2014, 00:13 #149
piter943: Nie wiem czy mam się śmiać czy płakać - szczerze, jeśli chodzi o Twoją podaną propozycje to chyba na rezerwy, oprócz Maty i Herrery, reszta niestety na sprzedaż... Piłkarze bez formy i wiecznie kontuzjowani.
» 12 lipca 2014, 00:13 #148
tomasz1at: ty klewy dobrze ze ty nie jestes trenerem bo byłoby Championship
» 12 lipca 2014, 18:58 #147
eXodomy: łonety nawet piszą:
eurosport.onet.pl/pilka-nozna/transfery/angel-di-maria-ustalil-warunki-kontraktu-z-manchesterem-united/03vh6
» 11 lipca 2014, 23:35 #146
jarek87999: Albo tylko vermalena kupić i fellinego na środek obrony przesunąć :)
» 11 lipca 2014, 23:26 #145
jarek87999: Powiem tak
Kupić di Marię+vidala=70ml funtów i na obronę vermalen+DE vrij=20ml
Sprzedać szrot- young,cleverly,anderson,hernandez,nani,evra=40ml
Dobrać kogoś z akademii i mozna grać
DE gea
Rafael-jones-vermalen-shaw
Herrera-vidal
Mata-rooney-di Maria
RVP
» 11 lipca 2014, 23:05 #144
joshuaxd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.07.2014 00:30

Czemu jak czytam komentarze to większość z Was chce grać 4-2-3-1 albo 5-3-2? Ja bym spróbował z najpopularniejszym ustawieniem obecnie czyli 4-3-3. Przy tych transferach co proponujesz wyglądało by to imponująco
De Gea
Rafael-Jones-Vermalen-Shaw
Herrera-Mata-Vidal
di Maria-RVP-Ronney
» 12 lipca 2014, 00:28 #143
Nani27: Czyli widze że Van Gaal nie zamierza grać Antkiem :D
W dodatku 40 mln za takiego piłkarza warto wydać , jak za takiego Carlvalho chcieliśmy dać 37 mln...
» 11 lipca 2014, 23:05 #142
b90: Najlepszy gracz Argentyny na mundialu obok Messiego.
» 11 lipca 2014, 22:23 #141
ferdas: Najlepszy gracz Realu obok Ronaldo.
» 11 lipca 2014, 22:32 #140
Cybson: Najlepszy gracz świata obok Ronaldo, Messiego i Nejmara.
» 11 lipca 2014, 23:02 #139
micsie03339: Neymara bym wśród nich nie umieszczał...
» 12 lipca 2014, 08:54 #138
woj92: Czyste szaleństwo, sezon ogórkowy i trochę deszczu, a najlepszy gracz świata przegrywa rywalizacje z jakimś Bale'em.
» 12 lipca 2014, 09:11 #137
Cybson: Chciałem napisać zamiast Nejmara, Rodrigueza ale by wyszło, że sezonowiec jestem XD
» 12 lipca 2014, 14:32 #136
tomasz1at: chlopiew nejmar nie jest dobry
» 12 lipca 2014, 18:59 #135
devil444445: Uwierzę, jak zobaczę go w koszulce United.
» 11 lipca 2014, 22:22 #134
Xrokis: No i teraz widać jaką różnicę robi trener.. Za Moysa było tak :"poczekajmy z transferami, na pewno do nich dojdzie ale David dopiero zaczyna pracę i trzeba dać mu czas".. A LvG nawet jeszcze nie wrócił z Brazylii a już działa :D Wiem że transferów nie przeprowadzają trenerzy, ale to oni wybierają poszczególnych zawodników i popędzają zarząd.. Oby transfer Di Marii nie spoczął na plotkach .
» 11 lipca 2014, 22:13 #133
messengerUTD: To nie byłoby zwykłe jaranie jakbym przeczytała ofc di Marii. Spłonęłabym chyba z radości :D
» 11 lipca 2014, 21:49 #132
BraveDevil: Omg ;] Wszędzie te info, ale by było super !! MEGA WZMOCNIENIE (^_^)
» 11 lipca 2014, 22:11 #131
kujawa: to jest dopiero świetny zawodnik a ważnych meczach błyszczy szczgólnie i bierze ciężar gry na siebie, nie wiem jak można go nie chcieć. On i Vidal i wtedy jakiś SO i jest szansa, że United wrócą do gry juz w tym sezonie.
» 11 lipca 2014, 21:41 #130
JackDaniels: Fap Fap Fap Fap Fap Fap na stronce realu piszą o pełnym porozumieniu miedzy naszym klubem a Angelem Fap Fap Fap Fap jak jeszcze dojdzie do transferu Vidala to strace wacka od fapania fap fap fap fap fap ;D
» 11 lipca 2014, 21:41 #129
kocio10: Moj kolega nazwał psa - FapFaper. Pozdro dla niego
» 11 lipca 2014, 22:02 #128
BraveDevil: Hahaha Daniels, ale mnie rozbawiłeś ;]
» 11 lipca 2014, 22:11 #127
woj92: Na przekór wszystkim powiem, że ja tego zawodnika w United nie widzę, tak jak swego czasu wolałem nie zobaczyć z diabłem na piersi Fellainiego. Jak dla mnie obaj ci piłkarze nie pasują do koncepcji zespołu, już prędzej na skrzydle wolałbym Sancheza, gość ma warunki do gry również w destrukcji. Sorry ale w moim odczuciu Giggs miałby więcej wigoru grając na skrzydle niż Argentyńczyk, ale to są moje subiektywne odczucia.
» 11 lipca 2014, 21:28 #126
orchi650: Jasne każdy może mieć swoje zdanie..tylko co to znaczy "nie pasuje do koncepcji" ? po prostu ciekawi mnie skąd takie wnioski.. bo jak dla mnie nowy trener to nowe United a więc nowa taktyka i , że obecne transfery są dobierane o nową taktyke :)
» 11 lipca 2014, 21:36 #125
ferdas: woj92 chyba najlepiej z nas wie jaka ''koncepcje'' ma nasz przyszly manager... ciekawy jestem, oswiec nas prosze...
» 11 lipca 2014, 21:39 #124
Xrokis: Chciałem dodać że Di Maria jest szczególnym zawodnikiem, któremu akurat wigoru na skrzydle to nie brakuje ;) Wątpie żeby przeszedł do Anglii i zaczął grać piach..
» 11 lipca 2014, 22:17 #123
woj92: Spieszę z wyjaśnieniami, patrząc na nasze dwa dotychczasowe transfery to są one jak na swoje nominalne pozycje zdecydowanie ofensywne. Nasz przyszły Angel to zawodnik też na wskroś ofensywny, czyli pasuje do koncepcji, ale zaraz, zaraz ustawiamy Shaw'a i Angel'a na lewej i kim tu bronić?? Po co nam destrukcja, nagle będziemy jak nie United grać tysiącem podań, a przeciwnik nawet piłki nie powącha?? Na szczęście za marzenia się nie płaci.
» 12 lipca 2014, 09:01 #122
m1czaja: A co w takim razie z takimi piłkarzami jak Wilson, Januzaj, Powell, dajmy też szansę naszym wychowankom, a co do nowych transferów to dużo bardziej potrzebni są Hummels/Vermaelen i Vidal/Strootman/Kroos( chociaż ten już pewnie z Realem dogadany), Di Maria to świetny piłkarz, ale to nie powinien być nasz główny cel transferowy.
» 11 lipca 2014, 20:52 #121
Dubek: No przecież Vidalem też się interesujemy, Kroosa LVG odpuścił, a Strootman połamany i zapewne wrócimy po niego w zimie/przyszłym roku. Wychowankowie też dostaną szansę, przecież ktoś musi odejść, nie ma opcji że będzie taka duża kadra.
» 11 lipca 2014, 21:01 #120
HouseII: Majo rozmach, sk...
» 11 lipca 2014, 20:44 #119
jamaj05: wolałbym Reusa jeśli chodzi o jakiegokolwiek skrzydłowego
» 11 lipca 2014, 20:37 #118
ferdas: Di Maria a Reus to dwa rozne swiaty...
» 11 lipca 2014, 20:40 #117
messengerUTD: A co to za problem? Di Maria teraz, Reus w kolejne lato :D
» 11 lipca 2014, 20:54 #116
Dubek: Przecież Di Mria to skrzydłowy a nie środkowy pomocnik, gość chce odejść z Realu bo nie gra na swojej pozycji bo tam są Ronaldo i Bale a Ty chcesz go nam na środek pomocy wciskać ? Tylko i wyłącznie jako skrzydłowy.
» 11 lipca 2014, 20:40 #115
ferdas: Obaj macie racje... Di Maria jest nominalnie skrzydlowym, ale jego chec odejscia wiaze sie z tym ze w Realu nie jest za bardzo doceniany i nie zawsze ma pierwszy sklad choc na niego wedlug mnie zasluguje, a z racji ze prawda znajduje sie po srodku to i ja pewnie nie mam do konca racji a on i tak zasili szeregi MU...
» 11 lipca 2014, 20:45 #114
Yaankes: MaderFather, ty chyba nie wiesz kim jest Di Maria.

On od zawsze był skrzydłowym, nawet w momencie kiedy z konieczności grał w środku i tak zbiegał na skrzydło, a to co wyprawiał w finale CL na skrzydle to po prostu był kosmos. Swoją drogą, trójka skrzydłowych za napastnikiem to jest bardzo ciekawe rozwiązanie, szczególnie że w United mamy w środku takich piłkarzy jak Roo, Mata i Kagawa, którzy bez problemu radzą sobie na skrzydle.

Di Maria to transfer marzenie, obok Neymara, Messiego i CR jest on najlepszym piłkarzem na świecie, Di Maria ma gromny wpływ na grę swojej drużyny, Argentyna bez Di Marii, a z Di Marią to jakby dwie zupełnie inne drużyny, co więcej. Bez Di Marii Argentyna nie mogła sklecić jednej dobrej akcji i śmiem twierdzić, że bez Messiego, a z Di Marią Argentyna grałaby o niebo lepiej, a kiedy gra i Messi i Di Maria to aż mózg szaleje.
» 12 lipca 2014, 00:51 #113
ElTunel2000: Nie lubię Di Marii, ale uważam że to jest naprawdę dobry zawodnik. Jeżeli doszedł by do United to można by było wreszcie grać taktyka:
De Gea
Nikt
Di Maria Herrera Nani Mata Januzai Kagawa Rooney Welbeck
RVP Hernandez
» 11 lipca 2014, 20:33 #112
Dubek: A to nie wiesz że w klubie nie gra tylko 11 piłkarzy i trzeba nimi rotować ?To że mamy bogactwo w ataku nie znaczy że wszyscy mają grać w każdym meczu.
» 11 lipca 2014, 20:37 #111
ElTunel2000: Chodzi mi o to że dojdzie do sytuacji gdzie będziemy mieli po kilku zawodników na tą samą pozycje w ofensywie ,a na prawej obronie obecnie jest 1/3 zawodnika.
» 11 lipca 2014, 20:42 #110
BraveDevil: I tak będzie inny skład ;]
» 11 lipca 2014, 22:12 #109
kocio10: Coraz wiecej gazet pisze o rozmawach Di Marii z United
» 11 lipca 2014, 20:28 #108
Manuel11: Odejscia z klubu napewno beda zwlaszcza jesli przyjdzie di maria;) ale kurcze gdyby to stalo sie faktem no to niezla paka w ataku sie szykuje i rozwija mozliwosci a co jest pewne przyspieszy gre;)
» 11 lipca 2014, 20:09 #107
radekdzem: Jesli chodzi o tego goscia to to sa jego najwieksze umiejetnosci: youtube.com /watch?v=mLc-Ked49og Young i Nani razem wzieci to przy nim pikusie
» 11 lipca 2014, 20:05 #106
jakub90: nie możliwe serio.
» 11 lipca 2014, 19:47 #105
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2014 19:40

w ofensywie elegancko bogactwo bedzie ale srodek defensywy troche gorzej ale jak zakontraktujemy Hummelsa to bedzie spokoj na pare lat :)
» 11 lipca 2014, 19:39 #104
Muuuuuuuuuuu: Niby fajnie ale co my zrobimy z Di Maria, Nanim, Januzajem, Youngiem, Matą, Kagawą, Powellem (mam nadzieję, że wróci) + Wellbeck, Wilson, Chicha, Roo i RvP. To daje 12 ultra ofensywnych graczy. Rafael i Shaw też ciągle po skrzydłach chodzą.
Albo w końcu ktoś odejdzie albo będzie fatalna atmosfera gdyż większość z tych zawodników nie będzie grała.
» 11 lipca 2014, 18:46 #103
Dubek: Przecież to jest wiadome że ktoś odejdzie, nie ma opcji żeby tylu ludzi w klubie trzymać.
» 11 lipca 2014, 18:53 #102
Borys333: poczekamy zobaczymy
» 11 lipca 2014, 19:08 #101
OldTrafford1988: Przecież LvG powiedział, że chce jedynie dwie jedynastki czyli 22 zawodników a reszta dostanie wolną rękę.
» 11 lipca 2014, 19:12 #100
Borys333: poza tym nie kupia zawodnikow tak wielu i tak drogich jeśli nie zarobią na swoich obecnych mówię o sprzedaży
» 11 lipca 2014, 19:25 #99
BraveDevil: Nie dawno płakaliśmy, że nie ma skrzydeł xD Teraz powinieneś się cieszyć.
» 11 lipca 2014, 22:15 #98
Yaankes: Nani raczej odejdzie, Januzaj to nadal rezerwowy, Young też będzie miał przy Van Gaalu problemy, Mata jest ofensywnym pomocnikiem, Kagawa raczej też zostanie skreślony, Powell to rezerwa, RvP i Roo to napastnicy, Chicha to joker, Wilson ciągle za młody, Welbeck żelazny rezerwowy.

Wymieniłeś 14 zawodników, z czego tylko 4 to skrzydłowi. Biorąc pod uwagę, że niektórzy mogą odejść to nie widzę żadnego problemu.
» 12 lipca 2014, 00:55 #97
swees: Kolejny raz to pisze, chcecie wiarygodnych wiadomości sprawdzajcie tylko i wyłącznie tutaj:

skysports.com/transfer-centre/
» 11 lipca 2014, 18:42 #96
xMASAx: Dzięki za link, pewnie w życiu bym się nie dowiedział, że ludojad będzie teraz polował na hiszpańskiej ziemi :D
» 11 lipca 2014, 19:10 #95
Diabelred: Transfer Di Marii bylby dobra odpowiedzia na transfer Sancheza do Arsenalu. Real ciagle kupowal od nas najwieksze gwiazdy, takze fajnie by bylo, gdybysmy to my choc raz wyciagneli od nich gwiazde.
» 11 lipca 2014, 18:42 #94
kolor: Herrera, Vidal, Di Maria a w Realu: Bale, Modric, Kroos. Tragedia jeśli dojdzie do tych transferów to będzie jakiś najbardziej niedorzeczny skład od kiedy pamiętam.
» 11 lipca 2014, 18:35 #93
Dubek: A co Ci się nie podoba w tym składzie ?
» 11 lipca 2014, 18:36 #92
patrol2305: Nie wiadomo czy przyjdzie Vidal i Di Maria... Ale gdyby przyszli to bardzo dobry skład nie wiem czego ty chcesz...
» 11 lipca 2014, 18:39 #91
Borys333: Szok, jeden z głównych zawodników, którego chciałbym widzieć w United! Najlepiej do końca kariery! Argentyńczyk to b. dobry piłkarz, zaraz po nim przyjdzie Messi na prawą stronę no i jak zapowiadał kiedyś, że chciałby grać z Rooneyem w drużynie tak spełni swoje marzenie - mówię o Messim ;)
» 11 lipca 2014, 18:31 #90
swees: Wiesz co to jest Metro? Darmowa gazeta w której piszą że banan smakuje jak cebula... nie wiem czy zrozumiesz o co mi chodzi
» 11 lipca 2014, 18:40 #89
patro6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2014 18:41

lol..
» 11 lipca 2014, 18:41 #88
Borys333: Metro? Chodzi ci o tą grę komputerową? A no no, fajna! ;) Czytałem w gazecie wyborczej, że Barcelona sprzedaje Messiego United ponieważ Messi im groził, że jeśli tego nie zrobią to sam odejdzie ;)
» 11 lipca 2014, 18:57 #87
swees: Czytaj metro i gazete wyborczą dalej a będziesz na bierząco, a i jeszcze onet sobie dorzuć... SkySports i BBC to najwiarygodniejsze źródła
» 11 lipca 2014, 19:07 #86
Borys333: dzięki za rade heh. E a z tym Messim to ty mnie chyba źle zrozumiałeś, nie chodziło mi o to, że on chce dołączyć do United :D Tylko, że w jakimś z wywiadów wspomniał po prostu o Rooneyu jako zawodniku, którego szanuje i najwidoczniej lubi. Źródło? Hm, nie pamiętam ale może devilpage?
» 11 lipca 2014, 19:17 #85
radekdzem: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2014 18:23

jeden z glownych pilkarzy ktorych nie chcialbym widziec u nas. Zaraz po psycho Peppe, najwiekszy symulant w RM, wystarczy ze inny zawodznik przebiegnie kolo niego bez wiekszego kontaktu, koles pada jak razony pradem i odstawia cyrk - nienawidze takiego czegos - pilka nozna to sport kontaktowy a on jest jednym z najwiekszych marnych aktorzyn.
» 11 lipca 2014, 18:20 #84
Cosssta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2014 18:36

A dla mnie, jest on, obok Vidala najpotrzebniejszym zawodnikiem, doskonale sobie radzi na lewej czy prawej stronie, a w ostatnim sezonie radził sobie wręcz fenomenalnie jako ofensywny środkowy pomocnik. A w dodatku jest to jeszcze można powiedzieć młody piłkarz (podobny wiek do Herrery), ale jak doświadczony.

----------- Van Persie -----------
-- Mata --- Rooney --- Di Maria
--------- Herrera -- Vidal -------
-- Shaw -- Evans -- Jones -- Rafael
------------- De Gea -----------------

Na rezerwie m.in. : Januzaj, Welbeck, Chicharito, Kagawa, Carrick, Smalling, Evra
» 11 lipca 2014, 18:35 #83
Devilmane13: A ja mam wrażenie, że Di Maria zawsze walczy do końca i jakoś nie zapadły mi w pamięć jego rzekome symulacje. Zdecydowanie chciałbym go widzieć w czerwonym trykocie.
» 11 lipca 2014, 18:59 #82
radekdzem: wystarczy wpisac na youtube Di Maria - youtube.com/ watch?v=x1JBxMkECx4 , takie akcje jakie on odprawia to hanba dla zespolu
» 11 lipca 2014, 19:45 #81
Adamczik: [link usunięty] Według czilijskiej La Tercera Vidal będzie kosztował MU 55 mln. Ponoć jest o krok od parafowania umowy.
» 11 lipca 2014, 18:08 #80
Dubek: 55 mln dolarów, w przeliczeniu na funty to 32 mln, co nie zmienia faktu że to też żałosne źródło i pewnie nic takiego nie ma miejsca.
» 11 lipca 2014, 18:24 #79
Dubek: Nie ale to jest artykuł przekopiowany z Metra, metro skopiowało to co Marca, a okazuje się że Marca nic takiego nie napisała ;) To są bujdy i wymysły dziennikarzy, wiadomo że coś jest na rzeczy z Vidalem ale na razie nie ma się co jarać tym transferem i trzeba czekać na konkrety, tak samo jak z Di Marią ;)
» 11 lipca 2014, 18:39 #78
skrzynia7: Według informacji sprzed 15 min , Di Maria uzgodnił warunki transferu. Diego Bustos CNN
» 11 lipca 2014, 18:00 #77
winers: Nie jestem do końca przekonany, że właśnie Di Maria to coś co nam potrzebne. Jakoś ani w RM ani w Argentynie mnie nie przekonuje. Zbyt schematyczny i rzeczywiście chyba jednonożny. A i suma transferowa przesadzona mocno. Kiepsko to widzę. Ale może to nieprawda. Moim zdaniem : nie trzeba go kupować..
» 11 lipca 2014, 17:59 #76
riderek: i dodam,że strasznie podatny na kontuzje...zdecydowanie powinniśmy kupić hummelsa z kroosem jeśli się da. ale di maria też się przyda:)
» 11 lipca 2014, 18:15 #75
EnJoy: To jaki piłkarz nam jest potrzebny jak nie najlepszy skrzydłowy świata>??
» 11 lipca 2014, 18:33 #74
Fabio04: Robben też jest jednonożny i patrz co potrafi zrobić z przeciwnikami. Wydaje mi się, że LvG bardzo chce właśnie takiego szybkiego piłkarza, który będzie świetny na kontry, rozerwie troche obronę i ma fajne podanie. I drybling ma zdecydowanie lepszy od Antonio ;)
» 11 lipca 2014, 18:38 #73
Yaankes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.07.2014 01:12

Otwórz oczy to wtedy będziesz widział.

Di Maria schematyczny? Szczególnie schematycznie zachował się przy drugiej bramce dla Realu w finale z Atletico, kiedy minął dwóch obrońców jak tyczki treningowe na pełnej szybkości. To Valencia jest przewidywalny, Di Maria to jeden z najlepszych skrzydłowych świata, zobacz grę Argentyny z nim w składzie, a bez niego.

Di Maria to najbardziej nieprzewidywalny skrzydłowy świata, nazwać jego grę schematyczną to jak nazwać Jordana słabym koszykarzem. Di Maria nie ma żadnego schematu, bazuje na gigantycznej szybkości i fenomenalnej technice, skoro Fellaini czy Shaw kosztują 30 mln, to te 40 mln za Di Marię to zwykłe grosze, za takiego piłkarza powinno się płacić niemal największe sumy transferowe, Di Maria w Realu był traktowany fatalnie, to on dał im tę wygraną w CL, najlepszy zawodnik finału i wielu spotkań w sezonie, gdzie swoją grą przyćmiewał takich zawodników jak Bale i CR oraz Benzema.
» 12 lipca 2014, 01:11 #72
Arbruz: Metro to wiarygodne zrodło?
» 11 lipca 2014, 17:29 #71
hubert1999: Coś jak bravosport :)
» 11 lipca 2014, 17:35 #70
Dubek: Absolutnie nie.
» 11 lipca 2014, 17:43 #69
Arbruz: Czyli szmatławiec? xD
» 11 lipca 2014, 17:54 #68
Dubek: Tak, mogliby to podać w TVN Turbo i by na to samo wyszło ;p
» 11 lipca 2014, 18:23 #67
MU1212: z chęcią go przywitam w MU
» 11 lipca 2014, 17:19 #66
Rasiak: Drodzy państwo, pamiętajcie, że ten piłkarz ma jedną nogę! Druga służy mu tylko do wsiadania do tramwaju. 40mln funtów. Ja się pytam za co? Antonio Valencia to ten sam poziom. Po prostu miał słabszy okres. Przy takiej osobistości jak pan van Gaal, Ekwadorczyk z pewnością wzbije się na wyżyny swoich możliwości i będzie uwielbiany przez kibiców jak w latach 2011/2012. Głupio byłoby wydawać na gościa 40 milionów, by potem okazało się, że będzie siedział na ławce, bo w klubie jest ktoś lepszy.
» 11 lipca 2014, 17:05 #65
JasnaLiryka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2014 17:08

Nie zgadzam się z Twoim tokiem myślenia aczkolwiek są gusta i guściki. Osobiście dla mnie Valencia jest dobry ale uważam ,że jest o klasę niżej niż Argentyńczyk , który wcale nie ma jednej nogi ;) , a jeśli nawet się uprzeć na to dziwne stwierdzenie to w moich oczach robi więcej niż jednonogi Ekwadorczyk. Transfer na pewno nie na marne
» 11 lipca 2014, 17:08 #64
Dubek: Skończyłem czytać na "Antonio Valencia to ten sam poziom". Tak, jasne, Di Maria to TOP światowy jeżeli chodzi o skrzydłowych, a Valencia od 2 sezonów pod formą i coraz gorszy, na MŚ też zupełnie nic nie pokazał poza czerwoną kartką. Za 40 baniek brać i się nie zastanawiać.
» 11 lipca 2014, 17:11 #63
Rasiak: @JasnaLiryka Uświadamiam pana, że Angel Di Maria potrafi kopać piłkę tylko jedną nogą. Jeśli musi dośrodkować to robi to raboną. Udało mu się parę razy, lecz większość takich piłek kończy się rozpoczynaniem bramkarza z 5 metrów.
@Dubek Jeśli nie potrafi pan przeczytać wypowiedzi do końca, okazuje pan brak szacunku. W odwecie również skończyłem czytać na pierwszym zdaniu. Jeśli chce pan kontynuować dyskusję, oczekuję przeprosin.
Pozdrawiam.
» 11 lipca 2014, 17:26 #62
Veggie: @Rasiak Osobiście muszę się zgodzić, Di Maria nie jest mistrzem dośrodkowań.
» 11 lipca 2014, 17:49 #61
charnas: Robben również ma jedną noge i to o niczym nie świadczy. Di Maria ma lewą noge lepszą od obu Valencii i Younga
» 11 lipca 2014, 17:55 #60
Januzaj: Jakoś go nie widzę w MU.
» 11 lipca 2014, 18:02 #59
Zygi717: Janusz nie widzisz go bo byś się z ławki nie podniósł :D
» 11 lipca 2014, 18:26 #58
Yaankes: Robben też ma jedną nogę, a z tego co widzę to mija obrońców jak tyczki na treningu i podobnie jest z Di Marią, a ktoś kto nie widzi różnicy między Di Marią, a Valencia nie zna się na futbolu, drogi Panie.

Valencia ma jedną nogę i jeden zwód. Di Maria technikę ma genialną, potrafi przyjąć niemal każdą piłkę, mija obrońców jak tyczki, a jego wrzutki są celne, czego o Valencii powiedzieć nie można.
» 12 lipca 2014, 01:15 #57
grzesznik83: Di Maria klasa sama w sobie ! dac za niego 40 mln i się nie rozczulać ! w najlepszej lidze świata zrobiłby furorę, to by była najlepsza odpowiedz na transfer Alexisa do Arsenalu ;)
» 11 lipca 2014, 17:00 #56
JasnaLiryka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2014 16:54

Jak najbardziej na tak. Solidny piłkarz , umocniłby skrzydło United. Mam nadzieję,że to nie jest tylko plotka.... i jeszcze twardego stopera ;) i jestem szczęśliwy
» 11 lipca 2014, 16:54 #55
uzil25: Realne cele transferowe : Vidal, Di Maria i Hummes. Może jeszcze drewniany Blind. Fajne by to było, dla nas kibiców, którzy chcą mieć bardzo silny zespół jak i dla klubu, który dałby jasno do zrozumienia, że chcemy grać o najwyższe cele i mamy większe aspiracja niżeli sama gra w LM.
» 11 lipca 2014, 16:36 #54
Ciesiel91: Arsenal kupił Sancheza z Barcelony to i my możemy wyciągnąć di Marie z Realu. Na takich głośnych transferach nie zyskałby tylko Manchester, ale i cała Premier League.
» 11 lipca 2014, 16:36 #53
Taurus: Jeśli doszłoby to do skutku to nie byłby to taki słaby transfer..
» 11 lipca 2014, 16:34 #52
uzil25: Taki słaby? ... Genialny! To jest klasa światowa. Jednak jest tak bardzo niedoceniany w Realu, że właśnie chce z niego odejść. 40 mln to oczywiście duża kasa ale za taką jakość to okazja.
» 11 lipca 2014, 16:41 #51
Freddie: nie zrozumiales sensu wypowiedzi ;) manie uzil25
» 11 lipca 2014, 16:45 #50
ferdas: Jak ten transfer dojdzie do skutku to skocze w gore z radosci ...
» 11 lipca 2014, 16:26 #49
Freddie: After bidding ÂŁ32m, the representatives of Arturo Vidal are in advanced negotiations with Manchester United.

oferta za Vidala :D ale miazga :D Herrera Shaw Vidal Di Maria....
» 11 lipca 2014, 16:26 #48
arek12121: O vidalu zapomnijmy bo pogba w chelsea
» 11 lipca 2014, 16:49 #47
IRokajez: @arek12121 HAHA poproszę źródło :) Nie ma to jak obwieszczać ,że Pogba nagle w Chelsea bo został zauważony na ulicach Londynu xD A może on woli Arsenal albo Spurs?? Vidal nadal może być nasz i pewnie będzie choć to raczej będzie zależało od jego decyzji.
» 11 lipca 2014, 17:52 #46
arek12121: Nawet jesli nie do chelsea to z juve odchodzi bo usunalna twitterze ze jest zawodnikiem Juve. Chyba raczej nie pozbeda sie 2 najlepszych srodkowych pomocnikow.
» 11 lipca 2014, 18:15 #45
Bossicky: Hmm
Jeśli te informacje okażą się prawdziwe to rozsądnym byłoby teraz grać ustawieniem 2-3-1-3-1 lub jak kto woli to nazywać 5-4-1 bez nominalnych skrzydłowych, których role pełnili by boczni obrońcy. Niestety do tego ustawienia nie pasują Herrera i Vidal (obaj są zbyt ofensywni), tylko jeden z nich mógłby grać. Do tej taktyki idealny byłby Daley Blind.
-------------De Gea--------------
--------Jones-----Smalling*-----
Rafael--------Blind----------Shaw
--------------Herrera-------------
-----Di Maria--------Mata-------
--------------Rooney-------------
---------------RVP----------------
* ewentualnie nowy środkowy obrońca, którego kupić musimy i jestem pewien, że kupimy. Widział bym Eliaqiuma Mangale, bo na Hummelsa raczej szans nie ma...
» 11 lipca 2014, 16:22 #44
mcis: jest to metoda, jednak do opisu tej formacji bardziej pasuje 5-3-2, bo N i 10 nalezy traktowac jako napastnikow
» 11 lipca 2014, 16:23 #43
Bossicky: Jak zwał tak zwał ;) wiadomo o co chodzi
» 11 lipca 2014, 16:27 #42
RafixBlue: Pierwszy raz od dawna widzę sensowną i dobrze poukładaną formację na DP :p
» 11 lipca 2014, 16:29 #41
grzesznik83: chłopie czytasz w moich myślach skład mistrz ale Smolenia bym wymienił na De Jonga lub Vermaelena i wtedy miazga, wszystko się rozkręci po mundialu a LVG na pewno kupi jeszcze 2 klasowych grajków ! Glory United !
» 11 lipca 2014, 16:56 #40
zakrzak26: Myślę, że warto dać za niego te 40 baniek, oby to nie były tylko plotki.
» 11 lipca 2014, 16:20 #39
nomati666: "Co tu się dzieje Wąski?"
» 11 lipca 2014, 16:12 #38
cinek06: Z innej beczki: Suarez w Barsie. Poważne osłabienie Liverpoolu, ciekawe jak daleko teraz zajdą.
» 11 lipca 2014, 16:12 #37
LakeofFire: Nie zajdą :D
» 11 lipca 2014, 16:26 #36
NexaT: Taka kasa za Suareza, który nie będzie grał przez 4 miesiące to błąd Barcelony. Mam nadzieje, że im bokiem wyjdzie. :)
» 11 lipca 2014, 16:42 #35
Rasiak: Będzie grał. Przeszedł do Barcelony, więc kara zaraz zostanie wycofana.
» 11 lipca 2014, 17:00 #34
arek12121: Oficjalnie odwołdnie zostalo rozpatrzone negatywnie :)
» 11 lipca 2014, 18:18 #33
Bossicky: podobno w kontrakcie jest "klauzula gryzienia" jeśli Suarezowi po raz czwarty "załączy się" wampiryzm kontrakt będzie rozwiązany... ciekawe ;)

Co do samej piłkarskiej decyzji, uważam że Suarez popełnił błąd przechodząc do Barcelony, znacznie lepszym kierunkiem dla niego byłby Real Madryt. W sumie nie przepadam za tym piłkarzem i nie będę go żałował gdy okaże się że zostanie żelaznym rezerwowym.
» 11 lipca 2014, 22:52 #32
RedDevils4life: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2014 16:10

Myślę, że Di Maria to może być znakomity transfer. Do tego Vidal do środka i pozostaję tylko ten środek obrony. Może ten Hummels się skusi w końcu jak zobaczy, że zrobimy dwa wyżej wymienione transfery. :)
» 11 lipca 2014, 16:10 #31
mcis: mozliwe tez, ze Di Maria bedzie kupiony z mysla o srodku pomocy. Argentynczyk zaliczyl w tym sezonie kilkanascie fenomenalnych spotkan wlasnie na tej pozycji, wtedy z Vidala raczej nici

.,.,.,.,.Evans - Jones - Nowy .,.,.,.,
Rafael.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,Shaw
.,.,.,.,.,.,,DiMaria - Herrera.,.,.,.,.,.
.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,Mata.,.,.,.,.,.,.,.,.,..,.
.,.,.,.,.,.,,.,.,vP - Roo ,.,.,.,.,.,,.,,..,.

wtedy role skrzydlowych przejma boczni obroncy i bedzie cos podobnego do taktyko Holandii
» 11 lipca 2014, 16:22 #30
Zygi717: Z tym że Di Maria chce się wynieść z Hiszpanii właśnie przez to że jest wystawiany w środku pomocy. Nie przejdzie z jednego klubu do drugiego jeśli będzie grał na pozycji której nie lubi. On jest skrzydłowym i tam chce grać, a u nas skrzydła kuleją na dwie nogi...
» 11 lipca 2014, 18:21 #29
EnJoy: Di miraia to skrzydłowy zastanow sie jak cos piszes
» 11 lipca 2014, 18:35 #28
Szprot00: Na jednej stronie czytam o transferze Vidala, na drugiej o Di Marii... Matko święta ;o niech Van Gaal już przyjeżdża z tej Brazyliiiii!!
» 11 lipca 2014, 16:08 #27
N17: Bardzo fajnie, ale co ze stoperem?
» 11 lipca 2014, 15:59 #26
cinek06: Po porostu LvG/włodarze przyjęli taktykę; strzelimy więcej od przeciwnika, dlatego wzmacniają atak.
» 11 lipca 2014, 16:13 #25
en5om: Szybki, inteligentny i zawsze zaangażowany na 100%. Trzeba kupić kogoś takiego bo Nani miał już za dużo szans, zmarnował swój potencjał.
» 11 lipca 2014, 15:58 #24
zapertinio16: Nani miał dużo szans ?! weź spójrz na takich jak Young czy Valencia. nie pisze tego dlatego że jestem fanem Naniego a dlatego że on nie dostaje szansy gry w kilku meczach pod rząd tylko są to pojedyńcze spotkania w których mimo lepszej gry od drugiego skrzydłowego zostaje zdejmowany
» 11 lipca 2014, 16:09 #23
Diverso: Prawda, Nani nie dostał wielu szans, bo przez większość sezonu jest kontuzjowany ;)
» 11 lipca 2014, 16:12 #22
NexaT: Kontuzjowany? Śmiesz żartować.
» 11 lipca 2014, 16:43 #21
messengerUTD: physioroom.com/news/english_premier_league/players/2629/_nani_injury.html khy khy.
» 11 lipca 2014, 21:50 #20
Zygi717: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2014 15:58

---------V. Persie---------
Mata----Rooney----Di Maria
» 11 lipca 2014, 15:58 #19
zbyszek7: A nizej:

Herrera------Vidal

Oj zaczyna mi sie podobac nowy Manchester oj zaczyna :)
» 11 lipca 2014, 16:01 #18
kamil496: Co wy macie z tymi składami? Ludzie... litości, ani Vidal ani Di Maria nie są kupieni, takie spekulacje sobie możecie nie wiem w fifie albo managerze urządzać... to jest trochę dziecinne.
» 11 lipca 2014, 16:08 #17
zbyszek7: Nie sa ale beda :) noi jeszcze Hummels
» 11 lipca 2014, 16:26 #16
Diabel16: Ha ha,co ten Real robi,wielka sprawa :D
» 11 lipca 2014, 15:58 #15
mario93: super piłkarz, ale kontuzjogenny i nie ma tej regularności w formie jak najlepsi
» 11 lipca 2014, 15:58 #14
UniteDKanzaS: Serio? Jest jeszcze ktoś, kto nie ogarnia terminu "kontuzjogenny" ?
» 11 lipca 2014, 16:06 #13
mario93: prawdę mówiąc to bez znaczenia, bo i tak każdy wie o co chodzi, ale kretyn zawsze musi coś napisać
» 11 lipca 2014, 16:11 #12
ferdas: z tym ''kontuzjogenny'' to nie do konca pewne ze chodzi ze powoduje kontuzje a nie jest na nie podatny, bo w autobiografii Fergusona ostatniej zostalo to slowo uzyte wlasnie w kontekscie lapania urazow
» 11 lipca 2014, 16:20 #11
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2014 16:30

Ktos "sciagnal" to słowo z angielskiego, gdzie jest słowo, a raczej słowa, "contusion prone' , które oznacza zawodnika, który w trakcie wykonywania swego sportu często miewa kontuzje. i "prone" nie ma nic wspolnego z genami, tylko oznacza "otwarty" "podatny" i to wlasnie znalazlo sie w ksiazce SAFa. tylko ty @ferdas mozesz mysles, ze SAF pisze ksiazki w jezyku Polskim. Dla twojej wiadomosci on nie zna Polskiego. z pretensjami lec do tlumacza
» 11 lipca 2014, 16:29 #10
m4c1eq1991: Heh, kontuzjogenny może być na przykład Cahill albo Witsel a nie Di Maria :D
» 11 lipca 2014, 16:38 #9
mcis: o juz do wyzwis idziesz, wiesz co brzydze sie takimi jak ty. wyzywa, obraza dostaje bany, a potem sobie robi nowe konbto z nowego IP. ile jestes dni w serwisie? 38... smieszne i juz masz kolejne ostrzezenia

powolujac sie na SAFa nadajesz temu prawdopodobienstwa i wskazujesz, ze to on tak mysli. to jest calkowicie bledne pojecie i SAF by na to sie nie dal nabrac
» 11 lipca 2014, 16:41 #8
UniteDKanzaS: mario93 dziwi mnie, że ortografii przestrzegasz. Pszeciesz nie warzne jak się coś napisze, bo i tak karzdy wie o co hodzi.
» 11 lipca 2014, 16:47 #7
ferdas: @mcis, na takiego trolla jak ty to i tak jest za mile okreslenie ;)
» 11 lipca 2014, 17:20 #6
Lokator23: mcis mam pytanie . Nie masz za wielu przyjaciol w zyciu prawda? Madrujesz sie pod kazzdym temate na tej stronie. Chcesz sie xowartosciowac troche . Idz chlopie do ludzi a nie tu dupe zatrowasz
» 11 lipca 2014, 22:04 #5
Przemas96: Jaram się! :D
» 11 lipca 2014, 15:54 #4
Freddie: no twitter szaleje.
» 11 lipca 2014, 15:52 #3
radek87urban: Klasowy zawodnik potrafiący grać na środku i boku pomocy. Choć już co okineko przymierzany jest do United i zaczynam wątpić w takie newsy.
» 11 lipca 2014, 15:52 #2
Sancho: Mam nadzieję że coś faktycznie jest na rzeczy, można się doszukać coraz to nowych informacji na twitterze
» 11 lipca 2014, 15:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.