Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Rodriguez mógł grać w Manchesterze United

» 30 czerwca 2014, 07:48 - Autor: matheo - źródło: The Guardian
James Rodriguez był oferowany Manchesterowi United, a Czerwone Diabły mogły kupić młodego Kolumbijczyka za 5 milionów funtów – informuje The Guardian.
Rodriguez mógł grać w Manchesterze United
» James Rodriguez w 2010 roku był przymierzany do Manchesteru United
W 2010 roku skauci Manchesteru United dowiedzieli się o możliwości pozyskania Rodrigueza z Banfield Buenos Aires. Choć przedstawiciele Rodrigueza dopytywali United o transfer, to odpowiedź nie nadeszła.

W tamtym czasie sir Alex Ferguson finalizował transfer Javiera Hernandeza z Guadalajary. Kilka tygodni później sprowadził natomiast Bebe za 7,4 mln funtów, choć jak Szkot sam później przyznał, nie widział nigdy wcześniej Portugalczyka na oczy.

Rodriguez ostatecznie przeniósł się w 2010 roku do FC Porto za 4 miliony funtów, przy czym 30% wartości piłkarza zachowały strony trzecie. To też komplikowało sprawę, kiedy Manchester United pytał o Kolumbijczyka w 2013 roku. Rodriguez zamiast do Anglii trafił więc do AS Monaco, które zapłaciło za niego 38,5 mln funtów.


TAGI


« Poprzedni news
MŚ 2014: Fantastyczny comeback, Holandia w ćwierćfinale!
Następny news »
Występ Fellainiego w spotkaniu z USA zagrożony

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (72)


pawelbarte: ten transfer bebe to jakiś przekręt......
» 1 lipca 2014, 14:25 #70
Klimaa: Wielu innych piłkarzy mogliśmy kiedyś kupić. Ale jednak cała ta sprawa z Bebe śmierdzi ;p ciekawe czy dostanie szanse od nowego Bossa.
» 1 lipca 2014, 07:46 #69
klb9k: Tak samo mogliśmy mieć Lucasa , Hazarda i Thiago Alcantare było minęło , są inni świetni piłkarze na rynku, których pewnie LvG przyciągnie do czerwonej części Manchesteru :)
» 30 czerwca 2014, 22:50 #68
Kopec91: Neymar to pajac i cwaniak. Gwiazdeczka wypromowana przez media.
» 30 czerwca 2014, 21:13 #67
BraveDevil: Po co sprowadzać takich zawodników ? Przepłacanie i nic więcej, jak by było mało zawodników o podobnych umiejętnościach za niższe ceny...
» 1 lipca 2014, 19:09 #66
szymek1193: Mam nadzieje , że przejdzie do United :) 70 milionów wart :)
» 30 czerwca 2014, 18:26 #65
kazak8: Mógł grać, ale nie gra. Koniec w tym temacie...
» 30 czerwca 2014, 17:14 #64
Kopec91: Uważam, że na zmiennika by się nadał. Nic więcej.
» 30 czerwca 2014, 21:14 #63
KipeR10: Wszyscy mogli grać w Manchesterze United ale nie grają wszyscy :)
» 30 czerwca 2014, 16:18 #62
BraveDevil: Po co w ogóle ten artykuł ? Nabijacie wyświetlenia ?...
» 30 czerwca 2014, 15:32 #61
sapphirutd: nieciekawe bo nie ma to nic zwiazanego z United
» 30 czerwca 2014, 15:19 #60
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2014 15:03

I tak nawet jakbysmy go jakims cudem go kupili wtedy czy teraz, to wczesniej badz pozniej wyladowalby/wyladuje w Realu...

www . realmadryt . pl/index.php?co=aktualnosci&id=53217

Trzeba przyznac, ze Real po raz kolejny pokazal, ze jest najlepiej zarzadzanym klubem na swiecie. Era Galakticos, nawet teraz przynosi swoje zniwo. Praktynie co drugi czy co trzeci pilkarz, ktory ogladal za malego w akcji Zidana, Carlosa, Ronaldo, Beckhama, marzy teraz by zagrac kiedys w Realu...
» 30 czerwca 2014, 14:57 #59
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2014 15:32

piorą ci mozg. james juz zdementowal ze wogole cos takiego mowil... radze zebys popatrzyl co james pisze na swoim twitterze. jego idolami sa iniesta i xavi.

aco do newsa slyszalem od waczoraj ze byl blisko milanu, espanyolu, juventusu, manchesteru, arsenalu, nawet wisła mogla go kupic.
» 30 czerwca 2014, 15:32 #58
KacyK: Wszystkie gwiazdeczki chcą do realu, a piłkarze grają wszędzie tylko nie tam ;]
» 30 czerwca 2014, 16:31 #57
closer888: Kupmy Rodrigueza! Kupmy Rodrigueza! Kupmy Rodrigueza! I niby gdzie on miałby grać? zamiast kogo? zamiast Roo? Pewnie grałby dobrze, a może nie ogarnąłby gry w BPL? Miał przyjść ale nie przyszedł. Po co tyle gdybania. Ostatnio jest tu za dużo gdybania o tym co było kiedys za mało rzeczowej rozmowy o faktach.
» 30 czerwca 2014, 14:53 #56
EnJoy: James moze rownierz grać na skrzydle
» 30 czerwca 2014, 14:57 #55
ro7: Po co komu newsy typu co by było gdyby... Jako, że przeszłości nie da się zmienić, po co marnować teraźniejszość by o niej pisać.

PS. Na stronie Juventusu pisze, że "mógł grać w Juventusie", pewnie takich klubów było jeszcze z 30.
» 30 czerwca 2014, 14:00 #54
SergioAuditore: Mnie najbardziej boli, że odpuściliśmy takie transfery jak Erikssen i Strootman... ;/
» 30 czerwca 2014, 13:52 #53
Manuel11: hehehe very funny! pewnie gdyby nie strzelil tych dwoch bramek to wogole ta informacja by sie nie pojawila;) teraz mozna powiedziec szkoda ale kilka lat temu przeciez nie szalal po boisku i nie strzelal na zawolanie kto mogl to przewidziec;)
» 30 czerwca 2014, 13:48 #52
satan23: Ciekawe kiedy nasi piłkarscy eksperci w TVP odkryją jego polskie korzenie ;)
» 30 czerwca 2014, 13:56 #51
kpatryk01: Szkoda bo mogli go wziąć nawet jak przechodził do Monaco a Porto na pewno nie ściągnęłaby tyle kasy z Nas co z księstwa. Szkoda szkoda...ale nie ma co gdybać. Po mistrzostwach pewnie podpisze nowy kontrakt z klauzulą 80 mln:P i stanie się praktycznie nie do wyciągnięcia. Mamy około 70 baniek jeszcze do wydania.
Potrzebujemy środkowego obrońce ale takiego kozaka z pierwszej półki a nie jakiegoś przeciętniaka. Proponuję przeznaczyć około 30 mln np. na:
1. M. Hummels
2. E. Mangala
3. M. Benatia
4. A. Laporte
Resztę powinniśmy wydać na dwóch schodzących napastników a nie grać ofensywnymi pomocnikami na skrzydłach:-/np. Mata, Kagawa. Strasznie mnie do drażni:-/ Proponuję:
1. Na lewe skrzydło M. Depay około 20 mln
2. Na prawe skrzydło D. Berardi około 20 mln
Ta dwójka jest wstanie zapewnić nam ponad 30 bramek we wszystkich rozgrywkach albo i dużo więcej jak się wkręcą.
» 30 czerwca 2014, 13:15 #50
EricKing: Benatia? Jak znajdziemy 60 patyków to go wyciągniemy. Roma za 30 go nie odda. Laporte chyba nie ma zamiaru ruszać sie z Bilbao, Mangala zostanie zgarnięty przez City, albo Real, ale na pewno nie przez nas, a Hummels chce do Barcy. Więc wygląda na to, że największe szanse na wyciągnięcie są w przypadku Laporte, a na 99% będziemy musieli zadowolić się innymi graczami. Kyriakos Papadopulos był by fajną opcją, ale po ostatniej kontuzji i ponad rocznej przerwie mój optymizm troche spadł. Ale już Lovren czy Vermaelen to całkiem prawdopodobne opcje, a takimi przeciętniakami nie są (nawet jak nie sprowadzimy jakiegoś kozaka tylko średniaków, to w najgorszym razie będziemy grac na stałe 3 środkowymi obrońcami.

Z Berrardim to trochę przesadziłeś. Za nic go nie wyciągniemy, juve w zeszłym sezonie go kupiło, więc małe szanse żeby chcieli go sprzedać, tym bardziej, że miał super sezon na wyporzyczeniu. Depay opcja prawdopodobna, pod warunkiem, że chłopak mocno ceni LVG i nie pójdzie do City za kasą. (chociaż u nas ma dużo większe szanse na grę, więc to może przeważyć).

2 skrzydłowych nie potrzebujemy, mamy jeszcze Januzaja, a znając LVG nie będziemy grać cały czas jedną formacją 4-3-3 (z której ostatnio nawet rezygnuje na rzecz 5-3-2) więc jeden by wystarczył. Za to lepiej kupić 2 obrońców, bo tam zawsze mamy szpital. 2 odeszło, więc trzeba też 2 kupić, a i tak będą szanse, że Carrick będzie musiał zagrać na obronie. Jeżeli kupimy jednego to możemy juz z miejsca uznać, że Carrick zostanie etatowym środkowym obrońcą.
» 30 czerwca 2014, 14:24 #49
EnJoy: MAngala powiedział ze woli grac w United niż city
» 30 czerwca 2014, 14:58 #48
kpatryk01: Za żadnego z tych 4 obrońców nikt od dłuższego czasu nie wystosował, żadnej konkretnej kwoty. Wszystko to co czytamy to są spekulacje. Wszyscy z nich grają w klubach nie z najwyższej półki. Jak by złożyli około 30-35 baniek za środkowego obrońce to przyjęliby ją z pocałowaniem rączki. Hummels chce do Barcelony??Każdy chce do Barcelony oprócz zawodników z Realu:P
Mangala raz dogadany z City raz piszą, że wg niego United byłoby lepszą opcją...ostatnimi transferami pokazaliśmy, że chcemy znowu być potęgą i tworzony jest nowy projekt. Trochę optymizmu człowieku. Jakby wszyscy w naszym zarządzie gadali tak jak ty to nigdy w życiu byśmy nie zgarnęli zawodnika klasy światowej...za to mielibyśmy Vermaelena:P nieźle mierzysz ale co do Lovrena się z tobą zgadzam trzeba monitorować jego sytuację. Berardi jak najbardziej do wyciągnięcia. Można z nimi nawet zrobić wymiankę z Nanim i im dopłacić.
» 30 czerwca 2014, 15:09 #47
EricKing: Jakich zawodników klasy światowej? Ani Herrera, ani Shaw jeszcze nimi nie są.

Hummels chce do Barcelony, więc mając do wyboru pozostanie w BVB, bo po co ma zmieniać klub na potencjalnie mniej atrakcyjny. Mangale jak nie City, to real zgarnie, albo inny duży klub. Vermaelen to właśnie zawodnik klasy światowej. Teraz mniej gra, bo w arsenalu ma mocnych rywali i tyle. W tym sezonie przegrał rywalizację.

Optymizm się już skończył, kiedy zakontraktowaliśmy Shawa i Herrerę - na więcej nie ma co liczyć, bo to i tak sukces, a grają u nas, bo chcieli grać w United. Nie mówię, że ni jesteśmy atrakcyjni dla zawodników, bo mamy kasę i renomę, ale TOPOWI gracze chcą mieć z miejsca LM i nie każdy zdecyduje się na transfer.

Powiedź mi tylko jeszcze dlaczego Juve ma pozbywac się Berrardiego? 16 bramek, 9 asyst - najskuteczniejszy skrzydłowy w serie A. To nie sytuacja jak z Immobile, gdzie zawodnik był współwłasnością Juve i Torino. Propozycja wymiany na Naniego z dopłatą to tak jak by nam PSG zaoferowało za Januzaja Pastore+dopłąta. Sprzedał byś? Bo ja nie.
» 30 czerwca 2014, 15:40 #46
mycka86: Teraz możemy się z tego pośmiać. Ale bardzo ciężko przewidzieć jak dany piłkarz może się rozwinąć. Na pewno co rok dostajemy ok. 50 tego typu ofert. Gdzie każdy oferowany zawodnik przejawia duży potencjał, ale później tylko 1-2 rozwija się na topowego gracza.
» 30 czerwca 2014, 13:07 #45
closer888: Myślę dokładnie tak samo.
» 30 czerwca 2014, 14:54 #44
CR71999: To pokazuje tylko nieudolność transferową tego klubu w tamtym okresie, podobna sytuacja była w 2012r. z Lucasem Moura, który już prawie u nas był a PSG nam go sprzątnęła z przed nosa. Trzeba cieszyć się z Herrery i Shawa bo długo będziemy czekać na podobne wzmocnienia bo w tym okienku nie ma co się napalać ten klub nikogo nie kupi.
» 30 czerwca 2014, 12:45 #43
PDF: Jaja hehe.

Chcesz się założyć? Poczekaj do zakończenia MS. Pokuszę się o stwierdzenie, że dojdzie jeszcze co najmniej do 2 transferów. Wydaje mi się również, że potencjalne cele transferowe wciąż grają na MS ... dla tego na razie nic nie słychać.

PS.
Zastanawiam się skąd ten pesymizm ... po gorszym sezonie zawsze przychodzi lepszy, a to MU, a nie ogórkowa ekipa. Spokojnie, będzie dobrze.
» 30 czerwca 2014, 12:50 #42
Paxius: Jestem przekonany, że przyjdzie środkowy obrońca. Nie ma opcji, żeby grać sezon z Jonesem, Smallingiem i Evansem, którzy bardzo często łapią urazy.
» 30 czerwca 2014, 13:07 #41
jari13: Jeden zawodnik, którego nie kupiliśmy to nie tragedia, ale ostatnie lata polityki klubu wobec młodzieży były fatalne. Teraz chyba nic się nie zmieni. Można krytykować Moyesa za słabą grę, ale on przynajmniej wypożyczał juniorów, a nie trzymał ich żeby rozegrali 3 mecze w pucharze ligi. To daje jakieś pojęcie o rozwoju zawodnika, bo np Powell bardzo dobry sezon w Wigan, a Zaha słabo w Cardiff, a gdyby grali w rezerwach to trudniej byłoby ich ocenić.
» 30 czerwca 2014, 12:43 #40
MU1212: słucham Bebe za 7,4 mln wg mnie on nie jest wart tej kasy
» 30 czerwca 2014, 12:34 #39
SaaVeen: To czego go jeszcze nie sprowadzili !?!?!?!?!?!? Wykładać 50 mil w tej chwili do jasnej ciasnej !!
Ed ty wiesz co robić ;)
» 30 czerwca 2014, 12:16 #38
orchi650: Łatwo napisać " Wyłożyć 50 mln" :)
» 30 czerwca 2014, 12:19 #37
SaaVeen: No a nie ? Podobno Ed dostał 200 mil na transfery więc kto bogatemu zabroni
» 30 czerwca 2014, 12:25 #36
Paxius: Myślisz, że 50 mln wystarczy ? Rodriguez trafił do Monaco za 45 mln, więc po udanym dla niego mundialu zawołają za niego z 80 mln :P
» 30 czerwca 2014, 13:09 #35
EricKing: 200 na pewno nie dostał, tak jak Rooney nie dostał 350tys funtów tygodniowo. Myślę, że już wywaliliśmy połowę naszego budżetu transferowego, więc teraz już tak drogich transferów nie będzie, tym bardziej że trzeba nam co najmniej 3 zawodników w tym 2 środkowych obrońców i skrzydłowego. Reszta od biedy może być uzupełniona młodymi.
» 30 czerwca 2014, 14:27 #34
PDF: Do wszystkich podatnych na prasowe kaczuszki !!

Po pierwsze SAF, MU i każdy klub nie raz bez powodzenia starał się o gracza, który potem zostawał uznany za gwiazdę.

Po drugie SAF, MU i każdy klub nie raz kupił gracza, który był talentem, a nie wypalił.

Tak to już jest.

Co do JR, to tak jak niektórzy piszą ... nie wiadomo jakby potoczyły się jego losy gdyby trafił za wcześnie do większej ekipy ... może wszystko wyglądałoby inaczej. Bez sensu jest rozpamiętywanie tego teraz.

A z ciekawych sytuacji z przeszłości, nie zapominajmy, że Robben, miał już uzgodnione warunki kontraktu indywidualnego z MU ... wtedy pojawił się Roman i do 5 baniek dorzucił jeszcze 8 hehe.

Obi Mikel maił już fotkę z koszulką MU (nr 21) klubu, któremu według znajomych kibicował od dziecka, ale Roman przekonał go, że Chelsea to lepsze miejsce. Tu akurat trzeba Romkowi podziękować, bo nie trawię tego piłkarza hehe :-)
» 30 czerwca 2014, 12:05 #33
Matep: zgadzam się z Tobą jednak jedno ale..

jak sam powiedziałeś nie ma co rozpamiętywać bo nie wiadomo co by było gdyby ktoś trafił gdzieś indziej. Tak więc kto wie jakby u nas grał Obi Mikel? :)
» 30 czerwca 2014, 12:40 #32
PDF: Hehe, masz rację.

Wtedy byłem zły, że Romek go ukradł ... ta akcja była bardzo dziwna. Może u nas Obi nie stępiłby się tak jak u Jose i byłby fajnym graczem ... wręcz jest to prawdopodobne, bo SAF nie grał rzeźnikami na DMF (poza Keano hehe).

Niemniej jednak, nie przepadam za Obi Mikelem dlatego to napisałem :-)
» 30 czerwca 2014, 12:54 #31
pawelbarte: a jeżeli chodzi o Bebe to to był chyba jakiś finansowy przekręt....
» 30 czerwca 2014, 12:03 #30
KacyK: Takich co by mogli grać to jest pewnie 20 na sezon, z czego 18 po paru latach okazuje się szrotem a tych 2 faktycznie jest świetnymi piłkarzami.
» 30 czerwca 2014, 12:00 #29
pawelbarte: tu bym SAFa rozgrzeszył nie mógł wiedzieć że to będzie taki super piłkarz miał wtedy 17 lat
» 30 czerwca 2014, 11:48 #28
kondzik: Podobno MU wysyła ofertę za Vidala 40 milionów funtów i dorzucają Naniego
» 30 czerwca 2014, 11:17 #27
mcis: SAF kiedys powiedzial, ze Bebe kosztowal niecale 3mln, a 7,5 to kwota z bonusami, ktore nie weszly w zycie
» 30 czerwca 2014, 11:14 #26
PDF: No w końcu ktoś o tym napisał ... wiadomo, że prasa podbija tą kwotę dla oszołomów, żeby zbudować dramaturgię ... ktoś kiedyś to zbadał i rzeczywiście Bebe kosztował ok 3 baniek, a podobno bardzo nie nadwerężył budżetu będąc wypożyczanym ... kto wie, może teraz ktoś z Portugalii go kupi, bo ponoć jest zainteresowanie z większych ekip i być może wtedy pieniążek się zwróci.
» 30 czerwca 2014, 11:51 #25
kamil496: Na pewno nie stracimy na Bebe więcej niż na Ando :)
» 30 czerwca 2014, 12:21 #24
strc3: Mata jest zajebisty ja bym go nigdy nie sprzedał
» 30 czerwca 2014, 11:13 #23
KoaLa: Damy Mate dołożymy trochę i jest nasz :D
» 30 czerwca 2014, 11:08 #22
kamil496: Widzę, że zaczynają powoli wychodzić kto mógł grać w United, a w zamian został kupiony jakiś inny talent który się nie sprawdził.
» 30 czerwca 2014, 10:10 #21
KoaLa: Teraz kosztuje 50 milionów funtów
» 30 czerwca 2014, 09:48 #20
orchi650: No to trzeba wyłożyć 50 mln ^^
» 30 czerwca 2014, 09:56 #19
SaaVeen: Co za typ omg ! pod moim piszesz łatwo powiedzieć "wyłożyć 50 mil" kre***
» 30 czerwca 2014, 12:34 #18
orchi650: Tak trudno wyczuć ironię ? Omg...po tej emotce" ^^" Mozesz się zorientować że to ironia- widocznie to za duzo .
» 30 czerwca 2014, 14:59 #17
fauzi: podobna sytuacja była z Balem.Teraz mogą sie oblizywać dookoła głowy;p
» 30 czerwca 2014, 09:18 #16
lukaszek9000: A czy SAF nie mówił, że miał wybór Bebe-Hazard??
» 30 czerwca 2014, 09:11 #15
mcis: smieszny jestes. Hazard mial ztwierdzone przez klub oferty z MU, MC, CFC. wybral CFC, bo powiedzial, ze ta oferta byla najciekawsza
» 30 czerwca 2014, 10:55 #14
saharicus: Ale było coś takiego przy ściąganiu Bebe, jeszcze zanim Hazard był wielką gwiazdą.
» 30 czerwca 2014, 11:20 #13
mcis: ?? Hazard przechodzi z do CFC ze staustem najlepszego gracza ligi francuskieji najbardziej utalentowanego gracza swojego pokolenia, wiec o jakich czasach mowisz??
» 30 czerwca 2014, 11:28 #12
1996kutno: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2014 11:59

Bebe jest lepszy i kosztował tylko 5 mln
» 30 czerwca 2014, 11:58 #11
PoProstuKibic: Dokładnie sam czytałem gdzieś ten artykuł jak SAF sie wypowiadał , że dostał od zarządu pozwolenie na kupnu kogoś z 2 piłkarzy i miał być to Bebe albo właśnie Hazard i wybrał Bebe ( niestety )
» 30 czerwca 2014, 13:24 #10
Gol91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2014 14:13

Artykuł pojawił się na tej stronie nawet, całkiem niedawno.

devilpage.pl/index/news/komentarze/36371/ferguson-wybralem-bebe-zamiast-hazarda/
» 30 czerwca 2014, 14:12 #9
Cinz: Taka okazja przeszła koło nosa a zamiast niego Bebe którego widziałem z 2 x w akcji.
» 30 czerwca 2014, 07:52 #8
micsie03339: I dobrze że nie doszedł i tak pewnie nie dałby my szansy i by się zmarnował.
» 30 czerwca 2014, 07:50 #7
fauzi: "PEWNIE" to słowo klucz w Twojej wypowiedzi.... nie masz pewności że nie rozwinąłby sie bardziej.
» 30 czerwca 2014, 09:18 #6
micsie03339: Nie mam,ale widziałem co SAF ostatnim czasy robił z młodzieżą, poza Jonesem żaden młody gracz nie dostał szansy, nawet wyróżniający się Pogba, więc jak miałby się dobrze rozwijać, a przynajmniej tak jak się rozwijał w klubie, gdzie mógł grać.
» 30 czerwca 2014, 10:07 #5
mcis: Wellbeck, Smalling, Rafael, Cleverley, u co oni nie dostawali szans na gre?
» 30 czerwca 2014, 11:16 #4
zylkos1988: dostali szanse ale jak widac nie Ci co powinni. Tylko Rafael daje rade z tych co wymieniles. Welbeck ma przeblyski a dwoch pozostalych to poziom Fulham
» 30 czerwca 2014, 11:30 #3
NewtonHeath1878: @mcis Wymienianie Anglików jest bez sensu, sam wiesz dlaczego.
» 30 czerwca 2014, 15:13 #2
fauzi: Głupoty wygadujesz.Większość młodych graczy dostawało szanse.Tylko wiesz jesli ktoś zawodzi to nie dziwmy sie że dostaje mniej szans w pierwszym składzie.W końcu to drużyna która ma największe aspiracje łącznie z mistrzostwem i Ligą Mistrzów.A akurat tacy jak Pogba nie widzieli sie w United i nie dawali z siebie 100 %.A takich zawodników chyba ten klub nie potrzebuje..
» 1 lipca 2014, 12:00 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.