Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Athletic oficjalnie odrzuca ofertę United!

» 26 czerwca 2014, 10:35 - Autor: JoJo - źródło: athletic-club.net
Athletic Bilbao odrzucił opiewającą na 36 milionów euro ofertę Manchesteru United - czytam w oficjalnym oświadczeniu hiszpańskiego klubu.
Athletic oficjalnie odrzuca ofertę United!
» Czy 24-latek trafi jednak na Old Trafford?
Gdy wydawało się, że we czwartek Ander Herrera zostanie oficjalnie zaprezentowany jako Czerwony Diabeł, sprawy przybrały nieoczekiwany zwrot akcji.

- Athletic Club pragnie poinformować, że szacowana na 36 milionów euro oferta Manchesteru United została odrzucona, w związku z ekonomicznymi prawami do zawodnika.

Mimo, że w brytyjskiej prasie od rana pojawiają się informacje mówiące o finalizacji transferu, to wydaje się, że kibice United znów muszą obejść się smakiem.


TAGI


« Poprzedni news
Nicky Butt zostanie w Manchesterze United
Następny news »
Phil Jones o swojej przyszłości w United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (126)


orchi650: OFICJALNIE JEST ZAWODNIKIEM ! Na ManUtd.pl już o tym piszą. tu cisza -.-
» 26 czerwca 2014, 17:36 #121
Maaattttt: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2014 16:41

Zabawne jak dużo jest komentarzy wieszających psy na Woodwardzie i wyśmiewających politykę klubu od ludzi nie mających zielonego pojęcia o sytuacji. Odrzucenie oferty było pewne jak dwa razy dwa, to samo było kiedy Martinez przechodził do Bayernu. Ot, taka polityka tego specyficznego klubu. Ale Herrera będzie dla nas grał i to się raczej nie zmieni.

Swoją drogą news wprowadza zamieszanie bo sytuacja jest sporo odmienna od tej przedstawionej, a autor też kiepsko zorientowany.
» 26 czerwca 2014, 16:41 #120
arek12121: Ed nie jest zly ale Gil byl lepszy. Mysle tez ze przy transferze Herrery duzy wplyw ma nazwisko Louisa.
» 26 czerwca 2014, 17:11 #119
Szprot00: Coooo :D? 28 mln to jeszcze dla nich za mało :D? Przecież i tak przepłacamy ładnie. Ja rozumiem, że chcą go zatrzymać bo to Bask itd., ale United nie powinno być na tyle głupie żeby jeszcze dokładać miliony... Szczerze wolę już chyba zostawić skład z poprzedniego sezonu niż przepłacać dwukrotnie za każdego piłkarza, podczas gdy taki Garay odchodzi sobie za "kilka" milionów do Zenita. Potem się okaże, że nawet City czy Chelsea wydają mniej od nas. Najważniejszym transferem do klubu był LVG i ja wierzę, że on tu zrobi porządek.
» 26 czerwca 2014, 16:15 #118
gitkolo: 36 baniek i mało? wiecej nie dawac, chlopak nie udzwignie presji
» 26 czerwca 2014, 16:06 #117
orchi650: Polecam się przenieść na Manutd.pl.. tam są stosowne aktualizacje tematu. Tu nic sie nie dzieje... wejdzcie i przeczytajcie o co tak naprawdę chodzi i czy warto się obawiać, bo moim zdaniem nie warto :)
» 26 czerwca 2014, 15:01 #116
Lcris: Ja tez mam te stronę we d.... I wchodze właśnie na manitd.pl ;) tutaj brak w ogóle wolnego słowa ile razy moje opinie były usuwane bez podstawnie.
» 26 czerwca 2014, 15:16 #115
Sideswipe: Lcris - i wcale się nie dziwię, że były usuwane Twoje "opinie".
» 26 czerwca 2014, 15:38 #114
uzil25: Na 99% Herrera trafi do nas. Z ofertą różnie mogło być, łacznie z tym, że została ona złożona przed poniedziałkiem. A w poniedziałek Heerera wykupił swój kontrakt i w niedługim czasie zostanie nam zaprezentowany (a klub teraz mógł dopiero ogłosił ten fakt co jednak na nic nie wpływa). Nie jestem pewien czy będziemy musieli zapłacić podatek jednak sam grac ma kosztować klub 36 miliony+4% dla Realu Zaragoza, który posiada właśnie taki wpis w kontrakcie.

Chodzi o to, że Bilbao ma pewne wartości i kasa dla nich to "nic", liczy się dla nich gracz. Grają u nich tylko baskowie więc czy znajdą takiej klasy piłkarza na miejsce Andera nie wiadomo dlatego Atletic jest tak uparty.
» 26 czerwca 2014, 15:00 #113
JackDaniels: Woodward jest tak nieudolny -.- looserpool oddaje suareza ale chociaz walczy o Sancheza -.-... chelsea negocuje z atletico zakup costy, kupuje fabregasa... a my mamy problem z jakims tam herrerą... Ed powinien wylecieć zaraz po Davidzie M. Ciekawe czy da radę chociąż przekonać Rasiaka i Majdana na transfer do nas -.- to juz byłoby osiągnięcie...
» 26 czerwca 2014, 14:52 #112
orchi650: "z jakimś tam Herrerą" po tych słowach już wiedziałem ze nie warto tego czytać.. Ten gość jest naprawdę najlepszy ze wszystkich MOŻLIWYCH graczy do wyciągnięcia.. Strooooottmaaan ? Aktualnie ma kontuzję, chyba do Listopada i nie wiaodmo czy bedzie taki jak przed kontuzją.. A tak to kto ? I naprawdę , oglądam Ligę Hiszpańską i mogę powiedzieć, że ten gość robi różnicę :)
» 26 czerwca 2014, 15:21 #111
JackDaniels: ale ze wszystkich tych zawodników dostępnych na rynku... on nie jest najtrudniejszą opcją do wyciągnięcia... no może oprócz strootmana.. negocjacje idą jak krew z nosa -.- ... A jak nie chcesz czytać to nie musisz, nikt Ci nie każe tego czytać... Poza tym nawet jak kupią tego Twojego najlepszego Herrerę którego tak oglądasz to i tak z tym składem będzie max 5-7 miejsce w lidze... Nie wiadomo czy się przyjmie i czy nie złapie syndromu Fellainiego ;p Nie wiadomo czy sobie nogi nie złamie i nie przesiedzi sezonu na trybunach ;p... a jak narazie nie zapowiada się na więcej ciekawych transferów... Za szybko się podniecasz tym graczem. Jak dla mnie średniak
» 26 czerwca 2014, 15:38 #110
orchi650: Każdy zawodnik może złapać kontuzję, i może to być nawet Ronaldo , czy jakiś modrić... obojętnie .. z każdym transferem wiążę się ryzyko.. a jak już tak mówisz o tym "czytaniu" Twoich wpisów. to przecież napisałem, ze nie czytałem dalej i nie wiem czemu piszsz "jak chcesz to czytaj jak nie to nie" skoro i tak tego nie zrobiłem .. ehh...
» 26 czerwca 2014, 17:35 #109
TraN: Ale jakby nie patrzeć, to wszystkie poważne źródła mówiły, że NEGOCJUJEMY ten transfer. O tym, że przybył prywatnym samolotem do Carrington, podpisał już kontrakt informowały raczej tzw. szmatławce typu Daily Mail. Jeśli będzie chciał do nas przyjść to samo wykupi klauzule, jak chyba była w przypadku Martineza.
» 26 czerwca 2014, 14:35 #108
Tervin: dziwne ponad 30 mln powini przyjąc bez żadnych problemów
» 26 czerwca 2014, 14:16 #107
Freddie: nie rozumiem, przeciez od 1 lipca ma klazule odejcia 31?32 mln euro?
» 26 czerwca 2014, 14:11 #106
SaNToManUTD: Hahahahh i zara będzie to tylko media itp.. ludzie nie ma opcji żeby on był u nas..
» 26 czerwca 2014, 14:08 #105
mantup89: Mam nadzieję, że prawdą okaże się to co w komencie napisał kujawa, mam jednak obawy jak zwykle zresztą. Kibicuję United od 98 roku od dwumeczu z Juventusem, wiele razy przekonałem się, że żadna drużyna formatu światowego nie da ci tyle emocji co UNITED, dlaczego więc znów możemy stracić zawodnika ? Djemba-Djemba, Kleberson, Veron, Bellion - zawsze mamy problem z transferami, czy do nas czy w drugą stronę na rynku jesteśmy słabi, a jeżeli już wyprzedajemy talenty typu Pogba (było tego dużo więcej) to zróbmy znów transfer na miarę umiejętności scoutów klasy najwyższej CR7 (znales go?).
» 26 czerwca 2014, 13:58 #104
zajac221: Jak podaja gazety Herrera ma wykupić klauzule, a w piątek ma być oficjalnie zaprezentowany nowym zawodnikiem MU! :)
» 26 czerwca 2014, 13:56 #103
wazza89: David Gill to jednak był "cichy bohater".
» 26 czerwca 2014, 13:30 #102
kujawa: Ander wykupi swoją klauzule a prezentacja zawodnika planowana jest na piatek. Transfer jest kwestią godzin. Mam nadzieję, ze więcej nic sie nie wydarzy z tym transferem.
» 26 czerwca 2014, 13:26 #101
ziomboy777: wszystkie kluby robia sobie z nas jaja bo wiedzą, że jesteśmy pod ścianą i potrzebujemy wzmocnień...
» 26 czerwca 2014, 13:14 #100
Derp: to oni o takich rzeczach nie wiedzą a biorą za to kasę? co za amatorka jest odpowiedzialne za nasze transfery? tak to się wszystko przedłuża.
» 26 czerwca 2014, 13:09 #99
Borsook: "Old Traffrd" pod zdjęciem :P
» 26 czerwca 2014, 13:04 #98
KrzychuUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2014 12:59

Athletic Bilbao odrzuciło ofertę gdyż o sprzedaży zawodnika często oprócz kwoty odstępnego ( którą zaoferowaliśmy ) wchodzi w grę wykupienie kontraktu zawodnika. United podobno ma dać Herrerze pieniądze na wykupienie kontraktu i zawodnik będzie nasz. W sumie to już jest raczej naszym zawodnikiem, kwestia czasu..
Podobnie było z Javim Martinezem, FCB zaoferował 40mln euro ale zawodnik musiał wykupić też swój kontrakt, tak to by nie odszedł..
» 26 czerwca 2014, 12:58 #97
Dzuma2383m: Ander Herrera wziął udział w sesji zdjęciowej dla oficjalnej strony klubu oraz został oprowadzony po ośrodku treningowym Carrington - informuje "Daily Mail". Ciekawostką jest również fakt, że Stewart Gardner - komentator i prezenter MUTV - zaczął śledzić konto zawodnika :)
Sto pro że będzie nasz .
» 26 czerwca 2014, 12:51 #96
YaMU: Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley ! Cleverley !
» 26 czerwca 2014, 12:33 #95
Sancho: Ban ! Ban ! Ban !
» 26 czerwca 2014, 12:47 #94
Arbruz: Dla mnie to jak potwierdzenie transferu ;) bo w końcu sie oficjalnie okazało ze cos jest na rzeczy ;d
» 26 czerwca 2014, 12:25 #93
mancio: Można się było tego spodziewać, bo coś za szybko ten transfer miał być dopięty, a to nie w naszym stylu jest przecież.
» 26 czerwca 2014, 12:14 #92
mycka86: Athletic Bilbao, to więcej niż klub i nigdy im nie zależało na pieniądzach. To chyba najbardziej specyficzny klub na świecie. Jeśli się uprą to możemy dać i 200mln i go nie sprzedadzą. Dodatkowo pierwszy raz od 15 lat zagrają w kwalifikacjach do ligi mistrzów.

Tam grają tylko Baskowie i zdają sobie sprawę z tego, że takiego gracza mogą nie wychować już nigdy. Więc obawiam się, że odrzucenie 36mln, może ostatecznie zamknąć możliwość tego transferu.

Ciekawą rzecz napisał w autobiografii SAF. Pisał o tym, że najlepszymi transferami zawsze okazywały się te gdzie klub musiał stoczyć długą walkę o pozyskanie zawodnika. Gdy kupował kogoś bez mniejszych trudności, od razu miał przeczucie, że ten transfer nie wypali.
» 26 czerwca 2014, 12:11 #91
kadM: Hiszpanskie prawo narzuca obowiazek klauzolowania zawodników. Kazdy zawodnik ma w kontrakcie klauzule odstepnego. Po jej wplaceniu moze odejsc.
» 26 czerwca 2014, 12:13 #90
Devil1878: Bilbao jest znane z tego, ze z nimi sie nie negocjuje. albo wplacasz klauzule albo do widzenia. ja mysle, ze mimo wszystko na dniach wszystko sie wyjasni i Herrera bedzie gral w czerwonym Manchesterze (oby!). tam podobno chodzi o to, ze United chcieli sie dogadac z Bilbao zeby przeprowadzic transfer bez aktywowania klauzuli (ktora wiaze sie z podatkiem hiszpanskim), a wplacajac tylko rownowartosc tej kwoty. ale podobno mozna to tez obejsc w inny sposob jak pokazal przyklad Bayernu i Martineza. takze ja czekam z niecieprliwoscia na ten transfer i mam duza nadzieje, ze dojdzie on do skutku. a tym co tak krytykuja to radze poczekac na nastepny sezon i obejrzec Herrere w akcji. on aktualnie jest dla nas zbawieniem srodka pola.
» 26 czerwca 2014, 12:04 #89
Rudy18: Gamoniem jak widac jesteś Ty, najgorsze że nie zdajesz sobie z tego sprawy :D
» 26 czerwca 2014, 12:08 #88
uzil25: Transfer będzie niebawem sfinalizowany...
» 26 czerwca 2014, 14:14 #87
Wyv: To jest nawet niemożliwe, żeby odrzucili ofertę tak wysoką jaka jest 36 milionów
» 26 czerwca 2014, 11:54 #86
ManUTDsince1992: To tylko świadczy o tym jak dobry jest to zawodnik, skoro Athletic nie chce go tak łatwo puścić.
» 26 czerwca 2014, 11:53 #85
HubsS1: Najbardziej szkoda mi Herrery, jeśli ma znowu zapierdzielać do Hiszpanii by wykupić swój kontrakt xD
» 26 czerwca 2014, 11:51 #84
madd118: Nawet jeśli miałby wracać spowrotem do Bilbao to bilet w dwie strony w klasie biznes to około 1000ÂŁ. Chociaż nie uwierzę , że Herrerze nie pomogą w takim przypadku pośrednicy.
» 26 czerwca 2014, 12:00 #83
HubsS1: Pewnie masz rację :D
» 26 czerwca 2014, 12:08 #82
manutd666: Jakim prawem jakiś no-name z Athletic Bilbao ma kosztować tyle co Fabregas? Ktoś mi jest to w stanie wyjaśnić?
» 26 czerwca 2014, 11:44 #81
cinek06: Jak się nie ogląda kilku lig, to każdy może być nonamem
» 26 czerwca 2014, 11:49 #80
madd118: @manutd666 Masz młotek w domu? Tak? To weź go i się nim w łeb pier...... :)
» 26 czerwca 2014, 11:50 #79
ManUTDsince1992: Nie dla wszystkich jest to "no name". Ciekawe co będziesz mówił, jak zagra lepiej niż Fabregas w Chelsea. Pewnie będziesz jego pierwszym fanem na devilpage :/
» 26 czerwca 2014, 11:58 #78
Arbruz: A kto powiedział że no-name jest gorszy niz Fabregas ?
» 26 czerwca 2014, 12:01 #77
manutd666: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2014 12:06

Spokojnie, ani słowem nie napisałem, że koleś nie potrafi grać w piłkę. Ale ile ma występów w lidze mistrzów? Ile razy pokazał, że może poprowadzić swoją drużynę do jakiegoś istotnego finału? Takich zawodników, których się fajnie ogląda na youtubie ale w ważnych meczach zawodzą już kilku przerabialiśmy.
Fabregas za taki sam hajs, plus wyższe zarobki daje gwarancję, że wie jak się gra o stawkę.
Być może Herrera byłby w stanie się rozwinąć w United, ale równie dobrze to może być wtopa jak Fellaini, Anderson albo Nani, z którymi nie wiadomo co teraz zrobić
» 26 czerwca 2014, 12:05 #76
ro7: Masz rację, to jest śmieszne.

Tu nie chodzi o umiejętności, ale o osiągnięcia sportowe, a tych Herrera nie ma prawie żadnych. Fabregas to gwiazda, zdobywca LM, mistrz świata, mistrz europy. A Herrera to co? Wciąż nic... a jest droższy.
» 26 czerwca 2014, 12:12 #75
manutd666: Dokładnie, a najgorsze jest to, że na nasze niesamowite niewypały typu Fellaini, Kagawa, Anderson, Nani itd., po części Berbatov wydaliśmy fortunę.
Sorry, ale za taki hajs moglibyśmy mieć dwóch, trzech zawodników klasy Sneijder, Hazard, Suarez którzy nie potykają się o własne nogi w ważnych meczach tylko biorą odpowiedzialność za wynik. Z pustego to nawet Van Gaal nie naleje, a najwięksi rywale mają taki skład, że powoli nas wyprzedzają o całą klasę. Wystarczy spojrzeć na ławkę city, chelsea, nawet liverpoolu, już nawet nie wspomnę o rywalach z zagranicy
» 26 czerwca 2014, 12:23 #74
Diabelred: Herrera to nie jest no-name, juz rok temu sie o niego staralismy. Wiadomo, ze na obecna chwile, nie jest to gracz pokroju Cesca, Rakiticia czy Koke, jednak jak sie nie ma co sie lubi(np. Vidal, Kroos), to sie lubi co sie ma(Herrera). Wole juz ogladac Hiszpana w pomocy, niz Cleverleya czy srodkowego obronce Jonesa. Co do kosztu transferu, to kosztuje tyle, poniewaz tyle wynosi jego klauzula wykupu.

manutd666, chyba nie wypalaes ironii ro7 xd
» 26 czerwca 2014, 13:03 #73
18seba78: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2014 13:15

Czytając komentarz manutd666 po prostu mam ochotę wyjść. Pier.....sz takie głupoty, że rzygać się chce.

"Ile ma występów w lidze mistrzów?"- Idąc tym tropem, Giggs ma ich grubo ponad setkę, w takim razie można było go sprzedać za ponad 100 milionów? Xavi z Barcy pewnie też jest tyle wart, bo od wielu lat grali w tych elitarnych rozgrywkach.

"Ile razy pokazał, że może poprowadzić swoją drużynę do jakiegoś istotnego finału?"- Po pierwsze- czy jest według Ciebie jakikolwiek nieistotny finał? Po drugie, pozwól, że wyprowadzę Cię z błogiej niewiedzy. Pamiętasz sezon 11/12, gdy wylądowaliśmy w LE? Właśnie ten sam Ander Herrera, do spółki z Ikerem Muniainem niemiłosiernie ośmieszali cały nasz zespół. Herrera przy tym zanotował asystę w meczu na OT o ile dobrze pamiętam.

Jeśli dla Ciebie Berba był jednym z niewypałów, nawet częściowych, to proszę Cię o to, abyś więcej nie udzielał się na tej stronie, gdyż z każdą kolejną wypowiedzią pogrążasz się coraz bardziej w swojej ciemnocie.

Co do ławek rezerwowych w innych klubach, posłużę się przykładem reprezentacyjnym- oglądałeś niedawny mecz Hiszpania vs. Holandia? Hiszpanie naszpikowani gwiazdami za setki milionów euro na boisku i na ławce. A Holandia? Osobiście nie wymieniłbym nawet podstawowego składu- jak zakończył się mecz, chyba każdy wie. Dlatego po raz kolejny uświadomię Cię, jaki musisz być tępy, jeśli dla Ciebie gwarancją sukcesu może być jedynie sprowadzenie samych "gwiazdeczek" za gruby hajs.

Jeśli potrzeba Ci przykładu klubowego, polecam Real Madryt i słynne słowa Pereza o opieraniu składu na "Zidanes i Pavones"- ściąganie gwiazd za astronomiczne sumy i uzupełnienie składu pachołkami od czarnej roboty. Jeśli śledziłeś choć trochę poczynania Realu na krajowym i europejskim podwórku, będziesz wiedział jak im wychodziło gromadzenie kolejnych tytułów.

Tak na boku, jeśli patrzycie na statystyki, to możecie je sobie wsadzić... Spójrzcie jakie statystyki w tym sezonie miał chyba najlepszy ŚP na świecie- Luka Modrić. 2 gole i 9 asyst!! Można by powiedzieć, że są przeciętne. Problem w tym, że piłka nożna to nie matematyka- tu nie liczy się statystyka ;)
» 26 czerwca 2014, 13:13 #72
seju: Jak mnie to wpienia. 30 mln za Fabregasa a 35 za Herrere który nie jest ani specjalnie młody, ani specjalnie zdolny. Athletic wyraźnie szuka frajera. Już 20 mln funtów za niego to byłoby przegięcie pały. Za te pieniądze można kupić świetnych zawodników jak chociażby Lallana, czy Dembele, a nie jakichś leszczy co nawet na ławe Hiszpanii nie zasługują mając 24 lata.
» 26 czerwca 2014, 11:43 #71
inek10: Chyba nie wiesz o czym mówisz, Lallana to ofensywny pomocnik a Herrera to klasyczny ŚP, który jest Nam obecnie bardzo potrzebny, chłopak jest bardzo dobry, radzę obejrzeć kilka meczy a póżniej dopiero się wypowiadać :)
» 26 czerwca 2014, 11:45 #70
ManUTDsince1992: No Dembele to prze kozak jest. Na Mundialu pokazuje to cały czas, gdy go trener sciaga jako pierwszego z boiska.
» 26 czerwca 2014, 11:50 #69
Fabio04: Szybko zmienisz zdanie po paru meczach United. Tu nie chodzi o to żeby nawalić samych gwiazd żeby to fajnie wyglądało w Fifie. Fabregas jest zbyt ofensywny i wydaję mi się, że troche wypalony.
» 26 czerwca 2014, 11:57 #68
EricKing: Po co nam fabregas? Na 10 mamy przesty zawodników, a ten w obronie nie gra wcale prawie. Herrera grając w Bilbao przez większość czasu na 10 w tym sezonie zanotował więcej przechwytów i wslizgow co kross i fabs razem wzięci. Mimo, że taki kross nie gra na 10 wcale i jest typowym środkowym pomocnikiem.

Herrera, a nie kross czy fabs jest zawodnikiem którego w united potrzebujemy.

Dla mnie to jest ten sam poziom. A w repie się nie mieści, bo masz w pierwszej kolejności stara gwardie xavi iniesta, a pierwszy zmiennik to koke.
» 26 czerwca 2014, 12:08 #67
HubsS1: Nie wypowiadaj się jak nie znasz tego zawodnika. Mata też nie jest podstawowym zawodnikiem w reprezentacji Hiszpanii i co z tego? Tam jest taka konkurencja, że trzeci skład mógłby spuścić lanie naszej reprezentacji.
» 26 czerwca 2014, 12:10 #66
dabro90: Naszej reprezentacji to i Sri Lanka by podołała ;]
» 26 czerwca 2014, 12:23 #65
LukaszL: Owszem jest, ale Hector Herrera...
» 26 czerwca 2014, 15:25 #64
seju: Nikt na świecie mnie nie przekona, że noname z przeciętnego klubu w wieku 24 lat jest lepszy od Fabregasa. I nie mówcie że to inna pozycja, bo sam Jones grał już na 4 pozycjach w MU i jakoś mu to nie przeszkadzało. Giggs też grał jak skrzydłowy, napastnik i środkowy. Carrick jako obrońca, Rooney jako pomocnik. Rafael jako pomocnik. Mógłbym długo wymieniać. Jako ktoś jest dobry to do każdej taktyki się dostosuje. Jeśli Herrera może grać na ŚP a na OŚP już nie to niech do Legii idzie.
» 26 czerwca 2014, 17:32 #63
inek10: @seju
ale Bilbao to nie jest przeciętny klub, mam Ci przypomnieć jakie lanie dostalismy od nich w LE ?
» 27 czerwca 2014, 10:07 #62
seju: Wisła też zlała Barce:P Atletic to drużyna na poziomie Wolfsburga.
» 27 czerwca 2014, 16:09 #61
Maaattttt: Żadne obejść się smakiem, sytuacja analogiczna do Martineza kirdy szedł do Bayernu... Ander sam wykupuje kontrakt a najprawdopodobniej już to zrobił. To już jest nasz piłkarz
» 26 czerwca 2014, 11:39 #60
ferdas: tak czy siak i tak dolaczy do United, z tym ze troszeczke pozniej, akurat tutaj nie widze zadnej winy Woodwarda, wrecz przeciwnie i tak plus dla zarzadu ze w miare po cichu do teraz to trwało. skoro zawodnik zjawil sie juz w Carrington i odbyl testy medyczne nie ma innej opcji jak finalizacja transferu w najblizszej przyszlosci.
» 26 czerwca 2014, 11:37 #59
drymoN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2014 11:37

atletico na stronie napisalo ze odrzucili no niestety ;(
"El Athletic Club desea comunicar que ha rechazado durante esta semana una oferta del Manchester United FC, cifrada en 36 millones de euros, para traspasar los derechos federativos y económicos del jugador Ander Herrera."

PL: "Athletic Club pragnie poinformować, że w tym tygodniu odrzucił ofertę z Manchesteru United, szacowaną na 36 mln euro, do przeniesienia federacji i praw majątkowych gracza Ander Herrera."
» 26 czerwca 2014, 11:36 #58
MaxR: Słowo klucz " w tym tygodniu", równie dobrze, już Ander mógł siebie wykupić. :)
» 26 czerwca 2014, 11:48 #57
liaam: Zastanówcie się i zobaczcie na trafny komentarz:

andy jones @united99andy
Follow

@ManUtdMEN if bilbao rejected bid why did they allow player to have medical and travel to Manchester?
10:53 AM - 26 Jun 2014
» 26 czerwca 2014, 11:24 #56
Szczymryj: Tez mnie to zastanawia, ale moze nie mieli na to wplywu przeciez pilkarz nie jest uwieziony w klubie szczegolnie, ze jest po sezonie.
» 26 czerwca 2014, 11:27 #55
mcis: wszystko jest wyjasnione nizej w komentarzach.....
» 26 czerwca 2014, 11:28 #54
saf9908: OFICJALNIE:Stadium mojego wkurwienia sięga zenitu!


Ps. Dzisiaj będzie prezentacja czuję to!
» 26 czerwca 2014, 11:23 #53
mcis: moze nie dzis, ale bedzie na pewno, Bilbao po prostu nie idzie nam na reke, tak Baska mentalnosc. nie zarobia wiecej, a my bedziemy musieli zaplacic podatek lub kombinowac z wykupieniem kontraktu przez Herrere
» 26 czerwca 2014, 11:28 #52
mun72: może nie tyle baskijska mentalność, co po prostu polityka tego klubu "my swoich zawodników nie sprzedajemy i basta,ale jak ktoś chce nam ukraść zawodnika i wpłaci klauzulę to nic nie możemy zrobić"
dziwne, że wiedząc jak to z nimi działa próbowaliśmy jak rok temu z tą niższa ofertą, zamiast wpłacić od razu klauzulę i po temacie
niepotrzebne zamieszanie, emocje i polewka w necie z United
» 26 czerwca 2014, 11:41 #51
HubsS1: Polewka? Wiesz ile wynosi podatek jeśli aktywujemy klauzulę? Nieoficjalnie mówi się, że 44%, więc zapłacilibyśmy o 12 mln funtów więcej (oferta za 28 mln funtów) Polewka z działaczy United byłaby wtedy gdyby zapłacili to 12 mln więcej i aktywowali klauzulę...
» 26 czerwca 2014, 11:54 #50
mun72: ano polewka, bo poszło w świat oficjalne info, że znów odrzucili naszą ofertę
a klauzulę i tak pewnie aktywujemy, bo nie mieliśmy i nie mamy innego wyjścia, jak go chcemy ściągnąć
tak niestety wygląda handel z Baskami...
» 26 czerwca 2014, 12:32 #49
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2014 12:39

klauzule sprzedazy nie podpadaja po ustawy zwiazane z pilka, tylko podlegaja prawu handlowemu
» 26 czerwca 2014, 12:38 #48
MU1212: hahaha dobre dobra wiadomość
» 26 czerwca 2014, 11:12 #47
Rudy18: Wyluzujcie, on już jest diabłem :-)
» 26 czerwca 2014, 11:12 #46
SaaVeen: Oskarżacie tak biednego Eda.a zobaczycie jeszcze Messiego ściąganie razem z Ronaldo
» 26 czerwca 2014, 11:01 #45
Makavelli88: to ma u mnie skrzynke whisky:)
» 26 czerwca 2014, 11:15 #44
mcis: jesli MU chce skorzystac z klauzuli to 28,8mln funtow + 20% podatku. My po prostu zaoferowalismy o 100 tys mniej i caly transfer to 28,7mln. Bilbao powiedzial, ze sie nie bawi i odrzucil. teraz Herrera dostanie 29mln bonusu za kontrak i sam sie wykupi
» 26 czerwca 2014, 10:57 #43
laskavvv: czyli jednym słowem witamy w MU :D heh
» 26 czerwca 2014, 11:12 #42
HubsS1: A nie przypadkiem 44 procent?
» 26 czerwca 2014, 11:54 #41
crupek: Tak jest. 44% podatku od kwoty transferu, a nie 20%. Czyli 36 mln euro + 16 mln podatku.
» 26 czerwca 2014, 12:04 #40
HubsS1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2014 12:16

No to dalej niech mówią, że Ed to frajer i interesów żadnych nie zrobi. 52 miliony euro byśmy łącznie zapłacili. Jakby działacze United tak zrobili, to wtedy dopiero byłaby z nas polewka. To są interesy w milionach panowie eksperci, a na pewno nie pochwalili by Was gdybyście dopłacili 16 mln w przedsiębiorstwie, kiedy można by było tego uniknąć.
» 26 czerwca 2014, 12:14 #39
Arbruz: I tak do nas dojdzie... Nie sądzę że Ed będzie tak skąpy żeby nie dac te pary milionów więcej ;d
» 26 czerwca 2014, 10:56 #38
SaaVeen: To są głupoty,ponieważ patrzyłem na stronę Atletico i nic tam nie pisało więc durne plotki.
» 26 czerwca 2014, 10:51 #37
ro7: "Rechazada oferta del Manchester United" - "Odrzucona oferta Manchesteru United" jest na stronie głównej...
» 26 czerwca 2014, 10:53 #36
tomciocr7: Tyle, że on nie gra w Atletico :D
» 26 czerwca 2014, 10:54 #35
pawell91: Żałosne. Jeśli nie dopną tego transferu, to już w nic nieoficjalnego nie uwierzę ;)
» 26 czerwca 2014, 10:51 #34
Fenek: Woodward i wszystko jasne. Człowiek odpowiedzialny za fatalny sezon na równi z DM, o ile zwolnienie Moyesa to dla mnie dobra decyzja to zatrzymanie w klubie Ed'a jest już paranoją.
» 26 czerwca 2014, 10:51 #33
mcis: och zali mi Ciebie. tyle nienawisci... lepiej poczytaj troche o sprawie i dowiesz sie, ze to nic nadzwyczajnego. juz to pare razy zostalo wyjasnione w komentarzach.
» 26 czerwca 2014, 10:54 #32
ro7: Rok temu gdy podobno mieliśmy kupić Thiago, znawcy pisali, że w Hiszpanii klauzule nie działają w taki sposób jak wszyscy myślą (tak jak w Football Managerze). W praktyce - w Hiszpanii zgodnie z prawem każdy piłkarzy musi w kontrakcie mieć klauzulę. Ale jeśli piłkarza chce wykupić klub zagraniczny to w praktyce - klub zagraniczny musi negocjować z klubem hiszpańskim i ten może nawet się nie zgodzić (jak teraz), ale wtedy gracz może sam wykupić swój kontrakt... Ma to jakiś związek z prawem podatkowym itp. Pamiętam też cyrk, jaki był z Lorente, który chciał odejść z Ahtleticu do Juventusu, nie chcieli go puścić i ostatni sezon spędził w rezerwach... To taki klub.
» 26 czerwca 2014, 10:49 #31
mcis: nie cos zwiazanego, tylko zwiazane z prawem podatkowym. jesli MU chce skorzystac z klauzuli to 28,8mln funtow + 20% podatku. My po prostu zaoferowalismy o 100 tys mniej i caly transfer to 28,7mln. Bilbao powiedzial, ze sie nie bawi i odrzucil. teraz Herrera dostanie 29mln bonusu za kontrak i sam sie wykupi
» 26 czerwca 2014, 10:53 #30
jari13: Fajnie, że wyjaśniacie sprawę. Szacun za wiedzę.
» 26 czerwca 2014, 11:32 #29
crupek: Poprawiam. Nie 20% a 44% z tego co wiem
» 26 czerwca 2014, 12:02 #28
Makavelli88: hahahahahahaha
ed wiesz na czym polega twoja praca?? powinien poleciec przed youngiem czy andersonem:d
» 26 czerwca 2014, 10:47 #27
mrowaacmg: wprost podsłuchał jakoby bilbao nie chce pieniedzy tylko po prostu wymiany andera za toma. Cleverley ma pociagnac wozek w primiera division, czekamy wiec na krok diablow !
» 26 czerwca 2014, 10:47 #26
ManUtdFan94: To jest poprostu farsa. Co za niekompetentni ludzie pracują u Nas w zarządzie ? To jest niemożliwe, nie mogę w to wszystko uwierzyć...
» 26 czerwca 2014, 10:45 #25
NorekDoktorek: śmiech na sali.
» 26 czerwca 2014, 10:43 #24
crupek: Ludzie, lepiej poczytajcie trochę i dopiero lamentujcie. Może ktoś pamięta jakie problemy miał Bayern z transferem Javiego Martineza? Chodziło dokładnie o to samo. Manchester chce ominąć podatki więc chcieli, aby to Herrera sam wykupił swój kontrakt za 36 milionów, co by ominąć te cholerne podatki. Bilbao jak już wspominałem nie zgodziło się na to i odrzucili. Wniosek taki, że trzeba będzie zapłacić ten podatek i po sprawie
» 26 czerwca 2014, 10:43 #23
lukaszek9000: Czyli gracz wykupuje swój kontrakt, płaci klauzurę a ktub może sobie odrzucić? Trochę nie poważne.
» 26 czerwca 2014, 11:06 #22
crupek: Każdy wie, że to nie poważne, ale Hiszpania ma własne przepisy które trzeba respektować
» 26 czerwca 2014, 12:01 #21
BartekMU10: I tak już przepłaciliśmy za niego, więc bez przesady...
» 26 czerwca 2014, 10:43 #20
mun72: jaja jak berety, niby płacimy wymaganą klauzulę, a oni odrzucają ofertę - to obowiązuje ta klauzula czy nie?
» 26 czerwca 2014, 10:42 #19
mcis: tu chodzi o podatki. @crupek wyjasnil to kilka komentarzuy wyzej
» 26 czerwca 2014, 10:47 #18
Fabio04: Jak to? Przecież 36 mln to klauzula. Wpłacamy ją i Bilbao się może w dupę pocałować. O co chodzi?
» 26 czerwca 2014, 10:42 #17
mcis: podatki. patrz wyzej
» 26 czerwca 2014, 10:48 #16
SaaVeen: 40 mil się nie opłaca za 40 można kupić Krossa
» 26 czerwca 2014, 10:42 #15
MaxR: Spokojnie, podobno sam zawodnik już poszedł wykupić kontrakt, by nie było tych dodatkowych milionowych podatków. Toć z nimi z tego co wiem, zawsze się ciężko negocjuje czyt. Martinez, Llorente. Wydaje mi się, że United jest za daleko by się już tego transferu wycofać, tym bardziej, że sam zawodnik jest w Carrington. :)
» 26 czerwca 2014, 10:41 #14
Szczymryj: Dokadnie :)
» 26 czerwca 2014, 10:43 #13
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2014 11:04

Llorente o ile mi wiadomo, nie musial z nikim negocjowac, bo skonczyl mu sie kontrakt i za free trafil do Juve. Chyba, ze chodzi ci jeszcze o wczesniejszy sezon, kiedy to faktycznie Bilbao nie chcialo go puscic, przez co musial karnie(bo przeciez jak Bask moze chciec odejsc z Bilbao...) grac w rezerwach.
» 26 czerwca 2014, 11:01 #12
MaxR: Ogólnie mówiłem o trudnościach w negocjacji z nimi i w przypadku Llorente właśnie mi chodziło, że musiał grać karnie w rezerwach przez sezon. :)
» 26 czerwca 2014, 11:08 #11
Matep: mam nadzieję, że szacowny Pan Woodward zadziała przed zmianą kaluzuli jeszcze. jak go do tego czasu nie wyciągnie z Bilbao to wiemy jaki z niego fachowiec
» 26 czerwca 2014, 10:40 #10
tomciocr7: Woodward nic nie potrafi zrobić :D A byśmy w końcu mieli ogarniętego środkowego pomocnika...
» 26 czerwca 2014, 10:39 #9
KoaLa: Ed wypier***** !
» 26 czerwca 2014, 10:37 #8
Rooni126: Wy sobie jaja robicie? co on ma do tego? co ma oferowac 60 mln na start? Wedlug mnie ta kwota ktora oferuja to jest i tak gruba przesada
» 26 czerwca 2014, 10:43 #7
lukaszek9000: to ile ta klauzura w końcu jest warta?
» 26 czerwca 2014, 10:37 #6
Bartolek05: Pewnie coś koło tego tyle że w funtach :/
» 26 czerwca 2014, 10:40 #5
niunio92: 28,8mln funtów
» 26 czerwca 2014, 10:46 #4
lukaszek9000: no i my to płacimy, te 36mln euro/28,8 F a Atletic sobie odrzuca? Można odrzucić klauzurę?
» 26 czerwca 2014, 10:52 #3
mcis: zaoferowalismy o 100tys mniej zeby uniknac podatkow, ale Atletic postanowil utrudnic nam sprawe
» 26 czerwca 2014, 10:56 #2
KipeR10: Standardowo ;/
» 26 czerwca 2014, 10:36 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.