Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Toni Kroos odcina się od spekulacji

» 23 maja 2014, 09:28 - Autor: Rio5fan - źródło: thepeoplesperson.com
Nazwisko pomocnika Bayernu Monachium, Toniego Kroosa, bardzo często gości w mediach w kontekście ewentualnego transferu do Manchesteru United.
Toni Kroos odcina się od spekulacji
» Szanse na transfer Toniego Kroosa do Manchesteru United maleją
Sam zainteresowany nie jest jednak zwolennikiem przeprowadzki na Old Trafford i zamierza nadal reprezentować barwy Gwiazdy Południa.

- W mediach pojawiło się wiele spekulacji, ale nigdy nie rozważałem przejścia do Manchesteru United jako jednej z opcji. Spodziewam się, że w przyszłym sezonie będę grał dla Bayernu - skwitował Kroos w rozmowie z dziennikiem Bild.


TAGI


« Poprzedni news
Rooney: Jestem gotowy, aby być kapitanem United
Następny news »
Barmby odchodzi z Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (78)


grzesznik83: szkoda bo liczyłem na ten transfer już od dłuższego czasu ;/ ale nic na siłę skoro chce grać w nudniejszej lidze to niech dalej gra, a LVG na pewno znajdzie odpowiedniego i choćby lepszego zawodnika niż Kroos ;)
» 23 maja 2014, 22:44 #64
jaratkow: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.05.2014 08:19

To co dla Ciebie "nudne" jemu przynosi całkiem godziwe zarobki. Poza tym, przynajmniej w najbliższym sezonie, Kroosowi lepiej będzie się "nudzić" w gralącym w LM Bayernie niż u nas..?
» 25 maja 2014, 08:11 #63
Tamc: Widzieliście, jak poleciał kurs na Jordy Clasie?
» 23 maja 2014, 17:26 #62
sensi: Mało kiedy gracze przed podpisaniem papieru potwierdzają że odejda z klubu:)
Tak naprawde nie wiemy nic, wiemy to co gazety napiszą czyli często wyssane z palca informacje które służą tylko jako zabieg marketingowy.
» 23 maja 2014, 16:58 #61
trejo: fajnie jakby CR7 (choc dla mnie to bezmózgi najemnik ale genialny najemnik)
a)zdobył jutro LM (choć całym sercem jestem za Atletico, nie przepadam za Realem) i po spelnieniu się wrócił pomóc United (odzyskałbym wiarę w niego)
b)przegrał finał (czego Realowi szczerze i serdecznie życzę|) i po załamaniu się wrócił do nas
» 23 maja 2014, 16:45 #60
antoniovalencia: Ronaldo już nigdy nie zagra dla Manchesteru United. Ronaldo nie czuje potrzeby wracać do Manchesteru, a i Manchester nie potrzebuje Jego powrotu. CR7 grał dla nas, wygrywał dla Nas, ale przygoda dobiegła końca i teraz są nowi/ następni zawodnicy tacy jak chociażby Januzaj ;) Temat Ronaldo uważam za ZDECYDOWANIE zamknięty i to nie od dzisiaj.

Przypomnę jeszcze, że Manchester United wyeliminowałyby Real Madryt z 1/8 Lm w poprzednim sezonie gdyby nie błąd sędziego (czerwień dla Naniego). Manchester United (z Ronaldo czy też bez Niego) to największy klub na świecie !

Teraz była mała wpadka, ale odbudujemy się przez najblizszy sezon i wrócimy do gry jeszcze silniejsi i bardziej głodni sukcesu ! ;)
» 23 maja 2014, 16:54 #59
padre: dodam tylko, ze jeszcze rok - dwa temu, Ronaldo miał w naszym zespole kilku kumpli. Dzisiaj juz prawie nikt nie zostal
» 23 maja 2014, 20:37 #58
irration: Ktokolwiek wierzył w ten transfer jest jeszcze bardziej naiwny, niż ludzie wróżący Korwinowi wejście do europarlamentu.
» 23 maja 2014, 16:41 #57
MarekAntoniusz: Cleverli, szybko się przelogowałeś :D
» 23 maja 2014, 17:05 #56
irration: To co, Kroos w United już tego lata? ;)
» 25 maja 2014, 22:15 #55
Cleverli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.05.2014 16:39

Mówiłem, że tak będzie to mnie bardzo krytykowaliście. I co? sam Kroos odcina się od tego transferu. Pogódźmy się z faktem, że już nie jesteśmy potentatem ( sportowym), finansowym ale nie do końca. Czar United prysł po odejściu SAF'a. Teraz już właściwie nie reprezentujemy ze sobą nic oprócz chaosu i wszech obecnej szarzyzny. Topowi gracze patrzą na nas z góry, nierzadko patrząc z pogardą. Wyjątkiem był Mata, ale wtedy to raczej Mourinho wepchnął go naiwniakowi Moysowi stąd ten transfer. Zresztą sam Mata choć znalazł się w szerokiej każde na Mundial to del Bosque go i tak nie zabierze do Brazylii gdyż jest on po prostu przeciętny. Może to MU tak działa na piłkarzy, że popadają w marazm? tO To by w sumie wyjaśniało, dlaczego każdy z ogromnym dystansem patrzy na nową erę United.
» 23 maja 2014, 16:37 #54
HubsS1: Zgadzam się w 100%



MISTRZU!
» 23 maja 2014, 16:44 #53
Arbruz: Nie, tylko Ty patrzysz na nową erę United z ogromnym dystansem ;) .
» 23 maja 2014, 16:49 #52
Mathard: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.05.2014 17:18

Cleverli
Nie jesteśmy potentatem finansowym? Co Ty człowieku bierzesz?
Może i mamy długi a ostatni sezon był fatalny ale to NIE ZMIENIA FAKTU że wciąż jesteśmy jednym z najlepszych klubów na świecie zarówno pod względem finansowym jak i piłkarskim . Odpowiedz na moje pytanie : Dlaczego Twierdzisz że Mata jest przeciętniakiem? A no tak zapomniałem ,że grał pierwsze skrzypce w Chelsea Londyn przez 2 sezony i był współtwórcą zwycięstwa w Lidze Mistrzów...Przepraszam, takiego przeciętniaka dawno nie widziałem .
» 23 maja 2014, 17:17 #51
irration: Zabrakło "GGMU!" na końcu wywodu.
» 23 maja 2014, 17:18 #50
Cleverli: napisałem, że nie do końca jesteśmy potentatem finansowym bo nie mamy co rywalizować pod tym względem z PSG, City, Monaco czy też Chelsea
» 23 maja 2014, 17:25 #49
Domelo: Nie każdy jest pod rządami szejka czy innego ruska...
» 23 maja 2014, 18:20 #48
trejo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.05.2014 19:34

Cleverli, nie trzeba czytać wielu twoich postów by stwierdzic ze jestes skonczonym idiotą , gardze toba
» 23 maja 2014, 19:34 #47
bartoszskuza: usuńcie tego człowieka!
» 24 maja 2014, 10:19 #46
Biscuit: Nie karmić trolla ;) Przysłowiowy Andrzej m prawo do zdania ;)
» 24 maja 2014, 12:21 #45
RedRoo10: REUSA! ale zgadzam się też bym go chętnie widział w Manchesterze :D
» 23 maja 2014, 16:11 #44
mcis: strzal z woleja to ma i Young..... i obaj nie maja nic poza tym. i co to ma wspolnego Reus i Kroos to przeciez dwie rozne pozycje
» 23 maja 2014, 16:53 #43
devil444445: Mówi tak żeby skończyć ze spekulacjami, ale to tylko zasłona dymna. Mam nadzieję, że data 12 czerwca okaże się trafna i powitamy wtedy dwóch nowych graczy. :D
» 23 maja 2014, 14:38 #42
rafal7mu: świetny argument
» 23 maja 2014, 14:21 #41
MANUBARINT: To jest gówniany argument !! My potrzebujemy możliwie najlepszych zawodników niezależnie od nacji itp..., nie możemy wybrzydzać,że islam szkop !!
» 23 maja 2014, 15:27 #40
rafal7mu: to była ironia kolego, załamałem się gdy widze tyle komentarzy że jak niemiec to wek !! reasumując Ruski lepszy od Niemca ?:)
» 23 maja 2014, 16:17 #39
mun72: może jeszcze autor postu i jemu podobni podadzą jeszcze inne nacje czy wyznania religijne, których sobie nie życzą w United, może być ciekawie...
» 23 maja 2014, 16:29 #38
remass666: podobno wesley sneijder znow na celowniku:)
» 23 maja 2014, 13:23 #37
TraN: był u nas kilka razy i się nie sprawdził ;/
» 23 maja 2014, 14:55 #36
NexaT: Serio? A to kiedy on grał u nas?
» 23 maja 2014, 15:01 #35
TraN: Jeśli wierzyć angielskim mediom, to już z 5 razy do nas przechodził :P
» 23 maja 2014, 15:22 #34
PoProstuKibic: Podobno zostaje w Bayernie niby onet tak pisze że LvG go nie chce bo nie widzi go w składzie zobaczymy jakie informacje są prawdziwe ja mam nadzieje że przyjdzie bo środek pola to nie jest ciekawy a myślę że by grał lepiej od cleverleya czy carrika :P
» 23 maja 2014, 12:57 #33
TraN: Znam ja takich, co też mówili, że się ze swoich klubów nie ruszają, a kilka dni później były ogłaszane nowe transfery, więc nic nie jest jeszcze pewne. I zastanawia mnie jedna sprawa. Skoro Kroos mówi: "Spodziewam się, że w przyszłym sezonie będę grał dla Bayernu", a nie chce przedłużyć kontraktu, to jest chyba trochę niepoważny. Za rok odejdzie za darmo, a jeśli Bayern będzie wiedział, że nic na nim nie zarobi, to Toni może przyszły sezon spędzić na ławce.
» 23 maja 2014, 12:28 #32
mun72: jak Lewy ten sezon w BD?
» 23 maja 2014, 12:48 #31
TraN: Borussia nie ma lepszych napastników od Lewego, a Bayern ma lepszych pomocników od Kroosa. Co nie zmienia faktu, że pewnie przesadzam, ale u nas i tak by grał więcej i więcej zarabiał.
» 23 maja 2014, 12:52 #30
ro7: Kto jest lepszy od Lewandowskiego? Schieber?
» 23 maja 2014, 13:39 #29
huxx2: Kto nie potrafi czytać ze zrozumieniem? ro7!
» 23 maja 2014, 14:50 #28
ro7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.05.2014 23:42

Przepraszam... chyba przeoczyłem 'nie' :)
» 23 maja 2014, 23:41 #27
trejo: co ten Kroos pieprzy, zagra tak jak MU LvG każe, to pewne, a że w bayernie nie czuje sie najlepiej wiadomo nie od wczoraj
» 23 maja 2014, 12:19 #26
Bydgoszczanin: Ogarnijcie się.
Dopiero w przyszłości się dowiemy czy Kroos będzie reprezentował barwy MU, czy też nie.
Wszystko jest możliwe, nie zapominajcie o tym.
» 23 maja 2014, 11:56 #25
Bydgoszczanin: Ogarnijcie się.
Dopiero w przyszłości się dowiemy czy Kroos będzie reprezentował barwy MU, czy też nie.
Wszystko jest możliwe, nie zapominajcie o tym.
» 23 maja 2014, 11:56 #24
Paxius: "nigdy nie rozważałem przejścia do Manchesteru United jako jednej z opcji." to ciekawe po co jego agent przyleciał na Old Trafford ? Ronaldo czy Ozil też mówili, że nie zmienią klubów, a potem grali w innych barwach.
» 23 maja 2014, 11:14 #23
fst91: Spekulacje były, są i będą zawsze. Trzeba się przyzwyczaić, że podczas trwania całego mundialu jak i po nim, aż do zamknięcia okienka transferowego przez United przewinie się stos nazwisk łączonych z tym klubem tym bardziej, że przyszedł nowy szkoleniowiec, a klub potrzebuje gruntownych zmian. Podobnie będzie w Barcelonie. Pozostaje wierzyć w to, że Van Gaal znajdzie złoty środek i sprowadzi piłkarzy, którzy będą zdecydowanie przydatni w budowaniu Manchesteru, a nie tylko takich, którzy przyniosą zyski w postaci sprzedaży koszulek czy pamiątek klubowych, a na boisku będą cieniem samych siebie. Głośne nazwisko nie musi równać się udanemu transferowi. Owszem przydało by się w tej drużynie 2-3 wielkie transfery, szczególnie do środka pola i obrony, bo w tych rejonach wyglądamy tragicznie. Drugą sprawą jest, że każdy szkoleniowiec ma swoich pupilków. Moyes ściągnął tu Fellainiego więc i Van Gaal zapewne sprowadzi swojego grajka - domyślam się i wcale się nie zdziwie jeśli będzie to Jordy Clasie. Jedno jest jednak pewne - to nie z transferów będzie rozliczany Van Gaal, tylko z tego jaki będzie efekt końcowy jego pracy na OT. Pozostaje nam jedynie czekać i wierzyć w to, że mimo mundialu, holender ma ułożony w głowie plan odbudowy United. Pozdrawiam :)
» 23 maja 2014, 11:11 #22
orchi650: Ciekawe to co mówisz, natomiast.. może mi ktoś powiedzieć kto to jest ten Jordy Clasie ? Szczerze mówią drugi raz w życiu słyszę o tym człowieku , może ktoś widział go kiedyś w akcji i mógłby trochę o nim powiedzieć.
Dzięki z góry, pozdrawiam :)
» 23 maja 2014, 11:38 #21
fst91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.05.2014 12:10

Pomocnik, walczak, przede wszystkim dużo biega, pełno go wszędzie, często odbiera piłkę, dobre dośrodkowanie i strzał, potrafi niekonwencjonalnie podać. Statystyk może nie ma oszałamiających, bo zaliczył w tym sezonie 7 asyst i zdobył jedną bramkę, ale jest to pomocnik głównie od zadań defensywnych. W Holandii się wyróżniał dlatego jedzie na mistrzostwa. Wiadomo z filmików na yt mało można się o nim dowiedzieć, bo wiemy jakiego rodzaju są to kompilacje, ale na mundialu z pewnością będzie miał okazję się pokazać.
» 23 maja 2014, 12:08 #20
fst91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.05.2014 12:46

No zdecydowanie pewnie nie ma zbyt wielu fanów tej ligi :D Kilku młodych zawodników może się pokazać z ciekawej strony, problemem jest jednak to, że żyjemy w takich czasach, że już 2-3 dobre mecze na takim turnieju jak mistrzostwa świata znacznie podbija cenę i zaciera prawdziwą wartość piłkarza. To trudny okres na transfery, bo wtedy na żer wyjdą wszystkie sępy typu Real, PSG, City czy Monaco i pewnie Chelsea. I tak będziemy przepłacać za piłkarzy dużego kalibru, bo nie gramy w Lidze Mistrzów i będziemy musieli dopisywać więcej zer na kontrakcie by kogoś skusić. Samą historią i magią OT w tych czasach już nie sprowadzimy najlepszych... niestety...
» 23 maja 2014, 12:46 #19
Arbruz: To że nie ma LM to nie znaczy że od razu nie będzie nikt chciał przychodzić... Gramy W Premier League w takiej lidze i w takim klubie to obowiązek zagrać .
» 23 maja 2014, 13:03 #18
Arbruz: Uspokójcie się ;d . Van Gaal to zajebisty trener i wiadomo że kupimy jakegoś środkowego pomocnika, myślę że będzie to Strootman lub Fabregas jeszcze może być młody Jordy Clasie.
» 23 maja 2014, 10:46 #17
rc7: Saga z transferami zaczyna się na dobre,jak w zeszłym roku ! Dzisiaj rano info że kupiliśmy danego zawodnika,jutro ten sam zawodnik przenosi się gdzie indziej,itd ! Dajcie spokój !
» 23 maja 2014, 10:37 #16
Lynryx: Może to i głupie, może nierozsądne, ale jakoś niechętnie widziałbym przedstawiciela nacji niemieckiej w naszej drużynie. Jestem uprzedzony, przyznaję. Niemniej ciężko wyobrazić sobie bardziej wrogi Polakom naród od Niemców(choć oczywiście Rosjanie, a w czasach wcześniejszych Czesi również mają swoje "zasługi"). Natomiast Anglikom jest on szczególnie nieprzyjazny i choć wiele drużyn przełamało ten sposób myślenia, to jednak sądzę, że lepiej wyjdziemy na tym tożsamościowo, jeśli darujemy sobie sprowadzanie Niemców. Z całym szacunkiem dla naszych zachodnich sąsiadów, a raczej do jego obywateli, ale ja jestem przeciwnikiem ich obecności w United. Wybaczcie mi ten straszliwy "ciemnogród".
» 23 maja 2014, 10:35 #15
xMASAx: Patrz no z nieprzyjaznych Brytyjczykom narodów można też wymienić Francuzów, można też Hiszpanów, nie jedną wojnę stoczyli ze sobą :) To jest tylko piłka i nie ma co tu się kierować takimi pierdołami jak narodowość. Osobiście jestem uważany za rasistę, ale jakoś nigdy nie miałem nic piłkarzy o innym kolorze skóry. Piłkarz ma za zadanie grać na poziomie, to kim jest i jaki jest jak dla mnie pozostaje cechą mało istotną.
» 23 maja 2014, 10:45 #14
mun72: masz 100% racji - to co piszesz jest rzeczywiście "głupie i nierozsądne" i śmierdzi "ciemnogrodem"
uprzedzenia do innych nacji, ras, wyznań straszna rzecz, ale przekładanie tego na sport chyba jeszcze straszniejsza...
i o co ci chodzi z tymi Czechami? to raczej oni mają powody by nas nie lubić żeby tylko przypomnieć nasze wejście na Zaolzie w 1938 (ramię w ramię z Hitlerem) i nasz wstydliwy "udział" w tłumieniu praskiej wiosny
» 23 maja 2014, 10:49 #13
jaratkow: Piłka nożna siłą rzeczy przestała być tylko sportem. Jest też wielkim biznesem. Ale robienie z niej jeszcze polityczno-narodowościowo-rasowego tygla byłoby już zbyt daleko idącym przegięciem.
» 23 maja 2014, 11:31 #12
Lynryx: Co do Czechów - wiadomo, że mieli swoje powody, ale no cóż, kastrowanie króla Polski nie należy chyba do aktów szczególnie przyjaznych. Zresztą jak wiele innych. Teraz oba narody są raczej neutralne, osobiście Czechów bardzo lubię, ale kiedyś to mieliśmy naprawdę ostre tarcia z naszymi południowymi sąsiadami. No właśnie. Chodziło mi o incydenty z dalekiej przeszłości, wydawało mi się, że się wyraziłem jasno...

Proszę mi nie dopinać jakiegoś rasizmu, bo przepraszam bardzo, ale nie mam nic do piłkarzy o innym kolorze skóry, sam niejednokrotnie broniłem tutaj Danny'ego Welbecka, jestem wielkim fanem piłkarzy takich jak Ince, Cole, Yorke, Evra, czy właśnie Danny. Przepraszam, ale moje naturalne zupełnie uprzedzenie do Niemców nie ma nic wspólnego z jakimkolwiek rasizmem i przyklejanie mi tej łatki to albo jakieś zupełne zaćmienie umysłowe(grzecznie mniemam, że tymczasowe), albo zwyczajne chamstwo.

Piłka nożna jest biznesem i to jest jasne, a nawet SŁUSZNE. Ale Manchester United miał też w swojej historii wiele zasad, dzięki którym był trochę ponad to. Owszem, przełamuje się teraz wiele rzeczy. Pierwszy manager spoza wysp brytyjskich, pierwszy tak drogi transfer(Mata), któremu towarzyszy możliwość kolejnych, kto wie, czy nie jeszcze bardziej drogich. Chciałbym, żeby niektóre rzeczy się jednak nie zmieniały. Chciałbym, żeby klub utrzymał swoją angielską tożsamość, która uwidacznia się najmocniej spośród innych wielkich klubów w Premier League. Niczego nie żądam, nie domagam się, wyrażam tylko swój punkt widzenia, od którego nie zależy moje dalsze kibicowanie drużynie.

Proszę bardzo, jeśli chcecie mnie uważać za ciemnogrodzianina, droga wolna. Przedstawiłem tylko swoje zdanie. Zdanie, że źle widziałbym obecność w United przedstawiciela narodowości niemieckiej (OCZYWIŚCIE, GDYBY DO TEGO DOSZŁO KIBICOWAŁBYM MU I ŻYCZYŁ TYLE SAMO DOBREGO, CO KAŻDEMU INNEMU PIŁKARZOWI UNITED), źle ponadto widziałbym u nas wyznawcę Islamu. W każdym innym przypadku byłoby dla mnie wszystko w porządku i moje pierwsze spojrzenie podyktowane byłoby tylko czynnikami piłkarskimi. Nic na to nie poradzę, ale jedną z podstawowych zdolności człowieka, ta, na której powstała w ogóle idea i możliwość stworzenia państwa, to umiejętność odróżniania swoich od obcych. Co w tym złego, że dzieci z klasy A wolą być w parze z kolegą z własnej klasy, niż z klasy C? Szczególnie kiedy wiedzą, że dzieci z klasy C jakiś czas temu biły dzieci z innych klas. Albo gdy widzą, że klasa C zdobyła wpływy w samorządzie szkoły i wpływa niekorzystnie na plan lekcji pozostałych. Tak, to jest zupełnie naturalne, że na WF-ie chłopiec z klasy A nie chce być w parze z chłopcem z klasy C. Wynika to z podstawowych zdolności umysłowych człowieka. Ze zdolności do obserwacji i kojarzenia faktów. Jeśli ktoś nie podchodzi z otwartą ręką do rozwścieczonego psa, tylko przegania go kijem, to wcale nie dyskryminuje go, przecież wie, że wiele psów w takiej sytuacji po prostu gryzie. UWAGA!. Nie chcę przez to powiedzieć, że Niemcy to psy(to wielki, wspaniały, poważny naród, który bardzo szanuję, ale którego po prostu nie lubię), nie chcę również powiedzieć, że Kross gryzie Anglików, albo, że powinniśmy podchodzić do wszystkich spraw tak jak dzieci. Nie chcę nikogo obrazić, moje przykłady to dalekie paralele, których poważny człowiek nie może brać dosłownie.

Jeśli nie mielibyśmy innych możliwości, jeśli nie byłoby innych perspektyw na zakontraktowanie środkowego pomocnika to trudno, przeboleję. Najważniejsze jest dobro drużyny. Jednak, jeżeli wybór jest trochę szerszy, proszę, pozwólcie mi wyrazić nadzieję, by był to kto inny.
» 23 maja 2014, 12:21 #11
xMASAx: Z tymi Czechami pewnie chodzi mu o czasy Piastów, w których to dość często toczyły się spory pomiędzy nami. Z tego co pamiętam to mieliśmy dwóch czeskich królów, ale nie chcę się zagłębiać w temat bo nie mam dostatecznej wiedzy
» 23 maja 2014, 12:23 #10
mun72: teraz Twój długi drugi wywód wygląda już rozsądniej, ale:
1) nie nazwałem Cię rasistą, odnosiłem się wyłącznie do Twoich uprzedzeń narodowościowych o innych wtedy nie wiedząc, napisałem tylko ogólnie że "uprzedzenia do innych nacji, ras, wyznań straszna rzecz"
2) z tego co widzę, to nie tylko z inną nacją (niemiecką) masz problem, ale też z inną religią (islam) i tu Cię muszę zmartwić bo w naszej kadrze już mamy dwóch wyznawców islamu (Fellaini i Januzaj) i co najmniej kilku innych chętnie byśmy tu powitali (Benatia, Ribbery, Y.Toure czy Gundogan)
3) co do Czechów, nie wiedziałem że sięgasz aż do barbarzyńskich czasów Mieszka II (nota bene nasi władcy z epoki Piastów lepsi nie byli, ba nawet syn rzeczonego Mieszka II zasłużył swym sadyzmem na wymazanie z kart historii), w ten sposób patrząc pół Europy powinno nienawidzić Włochów za podboje Cesarstwa Rzymskiego itd
4) Mata pierwszym drogim transferem United? - zgadnij kto jest nadal najdroższym obrońcą w historii futbolu?... niejaki Rio Ferdinand (transfer z 2002 za GBP30m co przy tamtym kursie dawało EUR47m!)
5) masz oczywiście prawo Niemców nie lubić i nie chcieć ich w United, ja mam akurat inne zdanie, dla mnie u piłkarza liczą się umiejętności i to co może dać klubowi nieważne czy jest Niemcem czy Muzułmaninem
Pozdrawiam
» 23 maja 2014, 13:34 #9
Lynryx: Dziękuje za kulturalne odniesienie się do mojego komentarza, cieszę się, że mam do czynienia z miłą i kulturalną osobą. Z tymi Czechami to nie tak, że powinniśmy ich nie lubić, jeśli już to kiedyś. chciałem tylko podkreślić, że nie tylko ci biedni Niemcy zaleźli za skórę, że nie jestem jakoś bez powodu do nich uprzedzony, tylko, że w historii to chyba najbardziej oni. Ale zostawmy to. Nie wiedziałem, mówiąc szczerze, że Januzaj i Fellaini to muzułmanie, ale chyba niepraktykujący , więc to już ujdzie :-) o Rio wiem, Mata go jednak przebił i to mi chodzi. To tak gwoli ścisłości. Pozdrawiam!
» 23 maja 2014, 15:57 #8
Maaattttt: Jeszcze zobaczymy. Przypomnę że rok temu Ozil zarzekał się że zostaje w Madrycie, kilka dni później podpisywał umowę z Arsenalem.

Najśmieszniejsze jest to, że wyśmiewacie The Sun i Daily Mail, a Bilda uważacie że pewnik!

Jeśli nie zobaczymy Kroosa na OT to tylko dlatego że znaleźliśmy inną, być może lepszą opcję, a Van Gaal zablokował transfer.
» 23 maja 2014, 10:04 #7
Szczymryj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.05.2014 11:51

Dokladnie. Skoro dal kilka list transferowych (A,B,C) to kto moze wiedziec, na ktorej byl Kroos? Moze byl na liscie drugoplanowej, a klub porozumial sie z kims z listy pierwszoplanowej. A tak na marginesie kluczowe w wywiadzie z Tonim jest slowo "spodziewam sie".
» 23 maja 2014, 11:51 #6
jaratkow: O transferach lub ich braku decydują negocjacje pomiędzy klubami i zawodnikami. Dopóki gmerają w tym media to zwykłe jest bicie piany i spekulacje. Tak naprawdę powinniśmy poczekać aż LvG weźmie się do roboty. Bo na Eda jakoś nie liczę...
» 23 maja 2014, 10:00 #5
mun72: i po temacie, to było zbyt piękne żeby było prawdziwe, mam tylko nadzieję że United nie było dla niego opcją tylko na ten sezon (bo nie gramy w LM, bo wiedział że Bayern i tak go nie sprzeda, bo za rok jako wolny zawodnik na pewno podpisze z nowym klubem lepszy kontrakt - casus Lewego)
wielka szkoda bo nadal zostajemy w środku pola ze składem drewna, z którym nawet LvG nic nie ugra
ciekawe jaki nasz nowy manager ma pomysł na środek i transfery skoro już wystawiliśmy na sprzedaż Afro (robimy stop-loss jak ktoś tylko nam za niego da 15m), a Carrick i Flecher to już melodia przeszlości
chyba, że LvG uwierzył na słowo, że Clev to nowy Xavi...
jak nie Kroos, jak nie Fabs (bo Arsenal i tak zawsze wykona opcję pierwokupu, co już zapowiedział Wenger), jak nie Vidal (bo Juve go nie sprzeda) to kto? (Strootman po takiej kontuzji to casus Gundogana)
» 23 maja 2014, 09:48 #4
Olo: Jeśli za Fellę ktoś da 10 to będzie to dużo. Masakra co się dzieje.
» 23 maja 2014, 09:56 #3
TinyScouser: Teraz już każdy z Was dowiedział się, na ile "wiarygodny" jest Daily Mail.
» 23 maja 2014, 09:41 #2
ro7: Bild to ten sam poziom wiarygodności.
» 23 maja 2014, 10:45 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.