Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ryan Giggs leci na rozmowy z Louisem van Gaalem

» 14 maja 2014, 07:49 - Autor: matheo - źródło: BBC Sport
Manchester United finalizuje budowę sztabu szkoleniowego. Ryan Giggs w środę spotka się z Louisem van Gaalem w Holandii, aby porozmawiać na temat swojej przyszłości – informuje BBC Sport.
Ryan Giggs leci na rozmowy z Louisem van Gaalem
» Ryan Giggs ma rozmawiać z Louisem van Gaalem na temat swojej roli w Manchesterze United
Holenderski szkoleniowiec ma wkrótce zostać przedstawiony jako nowy menadżer Manchesteru United. Van Gaal ma przedyskutować z Ryanem Giggsem jego rolę w w swoim sztabie.

Giggs na razie nie wie, czy w przyszłym sezonie będzie kontynuował piłkarską karierę. Niewykluczone, że 40-letni Walijczyk w końcu zdecyduje się zawiesić buty na kołku.

BBC Sport informuje, że w nowym sztabie szkoleniowym nie znajdzie się miejsce dla Phila Neville'a, Paula Scholesa, Nicky'ego Butta i Chrisa Woodsa.


TAGI


« Poprzedni news
Vidić: Kłóciliśmy się częściej niż w poprzednich sezonach
Następny news »
Ji-sung Park zakończył piłkarską karierę

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (32)


AJ44: kurcze..... niech Scholes i Phil siedzą w rezerwach/ młodzikach. Ale Giggsa i Butt'a już by mógł wziąć na asystentów...
» 15 maja 2014, 00:19 #29
MU1212: a więc nie będzie Class of 92
» 14 maja 2014, 18:07 #28
ManUTDsince1992: Zacytuje fragment listu Victora Valdesa na temat Van Gaala.

"Podziękowania dla Louisa Van Gaala, który miał na tyle odwagi, by postawić na młodego, utalentowanego zawodnika. Holender zaczął budowę wielkiej Barcelony. Miałem to szczęście, że mogłem być jej częścią. Za to mu dziękuję"

Na tą chwilę Van Gaal jest chyba idealnym kandydatem dla Nas. Gosciu z jajami i lubi stawiać na młodych. Czego chcieć wiecej ;)
» 14 maja 2014, 17:03 #27
tomalq: To wywalenie z klubu Butta, Nevilla, Scholesa bardzo mi się podoba bo już myślałem, że po wywaleniu Moyesa grupa koleżków chce się dobrać do koryta. Byli graczami MU (jedni gorsi drudzy lepsi) ale ławka trenerska to co innego niż boisko (przekonał się o tym Boniek, R.Keane - nie wiem dlaczego co niektórzy upatrują w nim zbawienie, przecież nic nie pokazał jak do tej pory i inni). Problem Moyesa był taki, że chciał z każdym żyć dobrze a tym nie zdobędziesz szacunku u innych (szczególnie wśród zbuntowanych z natury). Nie wiem czy VG będzie dobry wyjściem ale chyba na obecną chwilę jedynym, który daje minimalne nadzieje na polepszenie.
» 14 maja 2014, 16:27 #26
Bandyta86: Będziecie panowie jeszcze płakać van gaal nie nadaje się na trenera MU zobaczycie :) Będzie jak z Moysem
» 14 maja 2014, 15:59 #25
tomalq: wytłumacz dlaczego?
» 14 maja 2014, 16:21 #24
Arbruz: koledze się nudzi i chce na siebie zwrócić uwagę ^^ .
» 14 maja 2014, 16:47 #23
trejo: flaszkę rozpracują z Van Gaalem i jeszcze weźnie Giggsa na mudnial jako asystenta :)
» 14 maja 2014, 15:58 #22
sdovsky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2014 17:27

jezu...
» 14 maja 2014, 17:25 #21
Pomarancz: Jedynie Giggs powinien zostać, niech się uczy fachu od najlepszych, bo to idealna okazja. Mam nadzieje że Louis ogarnie ten burdel na kółkach który po sobie zostawił Moyes.
» 14 maja 2014, 15:51 #20
Marti24: Mi się postawa van Gaal podoba:-) Ma objąć zespół w głębokim kryzysie, po tragicznym sezonie, pozbawiony prawdziwych menadżerów od transferów, w którym tolerowane mierną grę, więc nie dziwię mu się, iż chcę zrobić porządek po swojemu:
- odesłać zawodników na emerytury lub MLS;
- innych sprzedać;
- przyjść ze swoimi ludźmi;
- domaga się prawie że nieograniczonego budżetu na transfery.
Jednak, lobby tradycjonalistyczne jest silne. Giggs, Scholes, Butt czy Neville jak chcą coś znaczyć w piłce trenerskiej, to niech zaczną od mało znaczących posad, a nie od asystentów w MU. Pokolenie 92, pewnie także Ferguson muszą się opamiętać.
Każdy dzień bez menadżera, bez transferów, to coraz większa katastrofa.
» 14 maja 2014, 13:26 #19
trejo: heeh muszą się opamiętac dobrze napisales , bo wydaje sie ze pozjadali wszelkie rozumy i mysla ze sa na poziomie trenerskim SAF'a
» 14 maja 2014, 15:08 #18
tomalq: Marti24 popieram
» 14 maja 2014, 16:29 #17
bbauza: dziwię się, że teraz nagle wymiana całego sztabu szkoleniowego po poprzednim trenerze nikogo nie dziwi. Każdy trener chce mieć swoich ludzi. SAF wymienił sztab jak przyszedł, Moyes też to zrobił - i tu nasuwa się moje zdziwienie. Wszyscy krzyczeli, co on robi, dlaczego Rene musiał odejść. Moyes zostawił sobie Giggsa, bo wiedział, że ma on poważanie wśród zawodników.
Ciekawe, czy Giggs od pewnego momentu w sezonie z niektórymi piłkarzami nie grał przeciw Moyes'owi. Nie dziwiło by mnie to, skoro potrafił zdradzać swoją żonę ze szwagierką, to żadnego szacunku dla swojego brata nie ma, to co dla obcego faceta ma mieć.
Chciałbym innego trenera niż van Gaal, ale jak on będzie, to nadal będę wspierał Manchester United.
» 14 maja 2014, 12:14 #16
Arbruz: Z tym wspieraniem to nie masz innego wyjścia ;) .
» 14 maja 2014, 12:20 #15
Jerry1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2014 14:49

w takich kibicach jak Ty najlepsze jest to, że dziwią rzeczami oczywistymi, a ciekawią plotkami.
1) apropos Twojego zdziwienia - Moyes objął mistrza Anglii, świetnie funkcjonującą maszynkę do wygrywania Premier League. Zwolnił trenerów u boku których United wygrało wszystko co było do wygrania, a zastąpił ich trenerami z Evertonu, który nic nigdy nie wygrał pod jego wodzą.
Teraz do klubu, który nic nie wygrał w poprzednim sezonie, Manchesteru United, przychodzi trener van Gaal, który wygrał wszystko co było do wygrania w 3 ligach (Holandia, Niemcy, Hiszpania). Trener obejmuje zespół bez trenerów i z wypalonymi, starymi zawodnikami.
Co więc w tym dziwnego, że topowy trener sprowadzi swoich asystentów (jego zdaniem topowych), oraz graczy którzy są za starzy albo nie pasują do jego wizji sprzeda? Moim zdaniem nic.
2) apropos plot - sorry, ale nie wiesz jak było naprawdę w jego życiu prywatnym, nie masz prawa oceniać jego moralności etc tym bardziej przez pryzmat jego kariery zawodniczo trenerskiej. a secundo, szacunku mógł nie mieć, ale teraz że nakłonił zawodników do grania przeciwko moyesowi jest śmieszna. Young, Cleverley, Hernandez, Valencia, Kagawa, Evra- Ci wszyscy gracze grali najlepiej jak umieli, a starczyło na ile starczyło. Tyle, trudno.
» 14 maja 2014, 14:49 #14
yokowal89: Różnica taka, że Moyes nic nigdy nie wygrał i jego sztab szkoleniowy to pachołki. Więc zmienił mistrzowski skład na pachołki. Van Gaal otoczy się ludźmi o niebo bardziej doświadczonymi niż otoczył się Moyes. Dlatego nikt tu nie wyzywa :)
» 14 maja 2014, 14:50 #13
bbauza: plotka to nie była. Myślisz, że dlaczego cofnięto jego kandydaturę do tytułu szlacheckiego?! Gdyby nie skandal z romansem, to już jako piłkarz byłby "Sir". Miał go otrzymać za bycie tym "dobrym, godnym naśladowania Brytyjczykiem.".

dla mnie to jest rzecz oczywista, że nowy trener zmienia sztab szkoleniowy, ja nie dziwie się, że van Gaal to zrobi - bardzo dobrze, niech tak zrobi
Dziwi mnie to, że przy Moyesie krzyczeliście.
Co do zachowania piłkarzy, to z dnia na dzień nie tracisz umiejętności grania w piłkę, a w United 70% piłkarzy nagle przestała wchłaniać co im trener mówi na treningach i co mają grać. Sorry, ale nie przekona mnie to, że byli inni trenerzy - lepsi, jak to mówisz. Dla mnie Rene był słabym trenerem - to, że United wygrało tyle co wygrało, to nie jego zasługa. Widać, to zresztą po wynikach Fulham w tym sezonie, jaki z niego dobry trener
» 14 maja 2014, 20:23 #12
crash: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2014 10:56

Od początku było wiadome, że zatrudnienie Scholesa, Butta i nawet Nevilla ma charakter tymczasowy, tak samo jak objęcie posady przez Giggsa. Miejse w klubie na pewno się dla nich znajdzie, ale prędzej przy szkoleniu młodzieży, przynajmniej póki co LvG ma swoich ludzi i na pewno są oni bardziej doświadczeni od tych Moyesa, także nie martwiłbym się brakiem kompetencji.
» 14 maja 2014, 10:56 #11
jaratkow: Lepiej że teraz zostaną wyjaśnione wszelkie "ale" niż miałoby dochodzić do tarć w trakcie nowego sezonu. Ten miniony pokazał czym to się kończy. Nie dziwię się, że LvG chce wyczyścić sztab szkoleniowy z wszystkich pozostałości po DM. Natomiast radykalne decyzje względem Butta i Scholesa to chyba (i oby!!) tylko interpretacje prasy. Szkoda, że Devilpage.pl nie uzupełnił informacji o podróży Giggsa o to, że towarzyszy mu m.innymi Ed Woodward i ustalenia mogą mieć charaykter o wiele szerszy niż tylko dalsza kariera Ryana. No ale wtedy nasze "bicie piany" byłoby mniej zabawne ;-)
» 14 maja 2014, 10:19 #10
slaweknh: Moim zdanie nie mozna narzucac Louisowi kogo ma miec w sztabie bo to jest nie powazne,kazdy trener powinien dobierac sobie takich wspolpracownikow jacy mu pasuja,Holender sobie na to nie pozwoli.Jezeli na sile beda chcieli mu wcisnac 1 lub kilku naszych to w przypadku klotni wszyscy beda przeciw nowemu menadzerowi a tak pracowac sie nie da,potrzebny jest spokoj i rozwaga.Jezeli bedzie chcial Giggsa to super jak nie to trzeba sie z tym pogodzic.
» 14 maja 2014, 09:50 #9
atos1987: No to chyba już nikt nie ma wątpliwości kto będzie nowym menadżerem United..
» 14 maja 2014, 09:29 #8
jaratkow: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2014 10:11

Masz trochę racji choć... jest małe "ale"... Nie każdy klub to Manchester United i jego tradycje. Nie każdy piłkarz to Ryan Giggs.
» 14 maja 2014, 10:09 #7
dabro90: Szopką jest gdy ktoś z zerową wiedzą wypowiada się na tematy, o których nie ma pojęcia. Butt od 2012 trenuje rezerwy, Giggs zrobił wszystkie potrzebne kursy trenerskie. Mówienie, że Panowie nie mają pojęcia o prowadzeniu klubu, jest jak obrażanie Twojej inteligencji. Bez sensu.
» 14 maja 2014, 10:35 #6
jaratkow: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2014 11:48

@wiesiek22: zbyt radykalne są twoje oceny względem "Class'92".
Może być prawdą, że przez 26 lat sir Alexa zrobiło się na Old Trafford zbyt rodzinnie i teraz zwyrkłe "wietrzenie" nie pomoże - potrzebny będzie przeciąg... Ale przede wszystkim potrzeba zdrowego rozsądku i szacunku dla tradycji United. Wierzę w to, że Butt i Scholes zdawali sobie sprawę z tymczasowości swych funkcji. Mogą też być spokojni o to, że potężny Manchester United zadba o "swoje najwierniejsze dzieci". Dziś rzecz tylko w
tym, by wraz z nastaniem nowego trenera i nowego sztabu szkoleniowego nie popełnić
tego samego błędu jaki pozwolono popełnić Moyesowi. Mianowicie pozwolono mu
naruszyć fundamenty tradycji - kultury United. Zawodnikom odebrano komfort pracy z
ludźmi, którzy od lat pomagali im sięgać po sukcesy. Nowi "współpracownicy" tak jak i
trener nie umieli dać nic w zamian...
Jedyne, co w tym wszystkim budzi moje wątpliwości to... poziom profesjonalizmu piłkarzy
United. Są bardzo dobrze opłacanymi pracownikami Manchesteru United. Tak samo jak
trener i sztab szkoleniowy. Powinni więc robić wszystko by wspólnie pracować na wynik
klubu a nie kłócić się o własne "wygody" (proszę poczytać rozmowę z N. Vidiciem)... Są
inne formy dogadywania się (a nawet "sugerowania" klubowi zmian personalnych) jak
granie takiego sezonu jak ostatni.
W tym wszystkim trzeba jednak pamiętać o tym, że aby wymagać od LvG efektów pracy (ze wszystkimi tego konsekwencjami) należy zaakceptować wszystko czego wymaga do tego, by pracować z zespołem. Wierzę, że zarówno sposób w jaki "nastał" na Old Trafford Moyes jak i całych jego 10 miesięcy dały tyle doświdczeń, że teraz jeszcze przed wyjazdem na Tour wszystkie klocki zostaną poukładane.
» 14 maja 2014, 11:41 #5
jaratkow: To by było zbyt proste zrzucać całą winę na Moyesa choć... gdyby Szkot dał sobie szansę pracy z tym sztabem szkoleniowym, z którym pracował SAF, wiedzielibyśmy więcej. Zatem Moyes, pewnie całkowicie niezamierzenie, zrobił już na wstępie wszystko, by cała wina spadła właśnie na niego. "Geniusz" Woodwarda, który latem zawalił transfery dopełnił dzieła "zniszczenia"
» 14 maja 2014, 16:06 #4
darek11751: Przeciez Scholes i Butt mogą pracować z młodzieżą, nie odchodzą całkiem z United. Nie będą po prostu w sztabie szkoleniowym pierwszej drużyny. Mi akurat się podoba to, ze w sztabie LvG będzie tylko Giggs. Jak chcemy, żeby się coś zmieniło to nowy trener musi przyjść ze swoimi ludźmi, nie możemy mu na sile pchać naszych ludzi. Podobno ma tez wrócić Rene, do tego Giggs plus kilku ludzi od LvG. Ze Scholesem i Buttem jeszcze to nasz sztab by się na lawakach na stadionach nie mieścił.
» 14 maja 2014, 08:59 #3
Taurus: ,,BBC Sport informuje, że w nowym sztabie szkoleniowym nie znajdzie się miejsce dla Phila Neville'a, Paula Scholesa, Nicky'ego Butta i Chrisa Woodsa."

Jak Neville'a i Chrisa Woodsa rozumiem tak Scholes i Butt ani trochę, moim zdaniem są bardzo potrzebni naszemu sztabowi, wielkie doświadczenie, szacunek w klubie, ah...
» 14 maja 2014, 08:32 #2
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2014 08:05

Ciekawe, ciekawe, szkoda że w sztabie nie będzie nawet miejsca dla Scholesa i Butta, bo były doniesienia że Phil i Woods wylatują, ale Scholes i Butt myślałem, że pozostaną chociaż przy pracy z młodzieżą, a tutaj niby mają odejść, nie podoba mi się to szczerze mówiąc, że aż tak odcinamy się od zasłużonych ludzi dla tego klubu, oby chociaż Ryan pozostał i to jako piłkarz, bo to może się zakończyć katastrofą, jak nie będzie nikogo zasłużonego z posłuchem w szatni...
» 14 maja 2014, 08:04 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.