Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ogłoszenie nowego menedżera dopiero po niedzieli

» 7 maja 2014, 12:45 - Autor: JRI - źródło: BBC Sport
Manchester United do końca obecnego tygodnia nie przedstawi nazwiska nowego menedżera zespołu z Old Trafford - donosi BBC Sport.
Ogłoszenie nowego menedżera dopiero po niedzieli
» Louis van Gaal ma największe szanse na przejęcie schedy po Ryanie Giggsie
Wcześniej spekulowano, że taka informacja zostanie potwierdzona po wtorkowym meczu z Hull City.

Jednak ze źródeł BBC Sport wynika, iż jest bardzo małe prawdopodobieństwo na oficjalne potwierdzenie jeszcze przed niedzielnym meczem z Southamtpon.

Louis van Gaal jest niemal murowanym faworytem do objęcia posady szkoleniowca Czerwonych Diabłów, lecz pytany o to w środę, w Holandii, odmówił odpowiedzi.


TAGI


« Poprzedni news
Wilson o debiucie: Pierwszy gol to czysta euforia
Następny news »
Robson: Przebudowa składu nie jest konieczna

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (48)


elchannel: Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego wszyscy są pewni, że to LVG będzie nowym trenerem ? Przecież póki co żadna ze stron nie powiedziała oficjalnie nic na swój temat, więc póki co jedyne źródło informacji to prasowe spekulacje ludzi, którzy wiedzą na ten temat tyle co my, czyli nic.
» 7 maja 2014, 18:33 #40
kap86: Wszyscy inni są już ustawieni. On jako jedyny będzie wkrótce wolnym trenerem. Chyba że chcesz jakiegoś no name.
» 7 maja 2014, 18:51 #39
Ksero: Tyle co my? Wydaje mi się, że dziennikarze z Manchesteru, Londynu i Holandii są trochę bliżej tematu niż Ty. Poza tym tak jak kolega mówi, wszyscy są już ustawieni, poza tym skoro każda gazeta w Anglii i Holandii o tym trąbi to tak będzie.
» 7 maja 2014, 19:22 #38
elchannel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.05.2014 19:29

Klopp, Simeone, Mou i Ancelotti. Ci trenerzy powiedzieli, że na pewno nie opuszczą swoich klubów, ale historia zna wiele przypadków, gdzie mimo takich deklaracji trener zmieniał zdanie. No, ale nawet jeśli nie oni to chyba są jacyś trenerzy poza nimi, którzy nie są "no name", a chcieli by pracować w United.
P.S. Taka postawa, że jak wiele gazet coś napisało to tak będzie i nie ma innej opcji mnie bardzo bawi.
» 7 maja 2014, 19:26 #37
xMASAx: Media to raz, dwa to bukmacherzy. Za postawionego funta na LVG dostaniesz 3 pensy, na każdego innego managera masz przynajmniej dwudziestokrotną przebitkę. Kto jak kto, ale oni się raczej nie mylą :) Jak wybierano Moyesa to przecież na jakiś czas przed ogłoszeniem jego notowania gwałtownie spadły. Jak będzie oczywiście zobaczymy dopiero za jakiś czas, ale to już raczej jest pewne.
» 7 maja 2014, 20:09 #36
elchannel: @sisinho Jeśli poza LVG i czwórką trenerów, których wymieniłem nie widzisz na świecie nikogo więcej konkretnego z sukcesami i kto mógłby przejść do MU to trudno, masz do tego prawo.
» 8 maja 2014, 17:35 #35
sisinho: Kogoś dostępnego, chętnego objąć United w tej chwili? Nie nie widzę takiego trenera.
» 14 maja 2014, 18:09 #34
MU1212: nie będę zaskoczony jeżeli Van Gaal będzie trenerem Manchesteru United
» 7 maja 2014, 18:00 #33
basza: Przed mistrzostwami świata kupuje się z chęci zaoszczędzenia pieniędzy... Holandii LVG nikt specjalnie nie typuje na zwycięzcę... a paru trenerów może zaistnieć. Giggs ma dobry kontakt z Fergiem (co pomaga przy braku doświadczenia) i dobrał dobrych doradców na ławkę, i sam ma dużo między uszami... Jako asystent Giggs się może nauczyć jak być lepszym... asystentem, nie menadżerem. Tak tylko piszę, z nudów... van Gaal jest faktem...
» 7 maja 2014, 15:09 #32
Ksero: Dobrych asystentów? Co osiągnął Giggs, Butt, Neville, Scholes jako trenerzy/menedżerowie? To że byli świetnymi (nie w przypadku Neville'a) zawodnikami nie oznacza, że są super taktykami, że wiedzą jak motywować zawodników, że potrafią zareagować dobrze na sytuację na boisku itd.
» 7 maja 2014, 19:24 #31
szabo1878: asystenci najwiecej pracuja pilkarzami, wiec musza miec z nimi dobry kontakt. no a nie powiesz mi ze Giggs, czy Scholes maja slaby kontakt z naszym obecnym skladem ;) dlatego beda dobrymi asystentami.

ponadto jestem pewien, ze to wlasnie oni byli w ostatnich latach od motywowania naszych zawodnikow w szatni(oczywiscie zaraz po Fergiem)
» 7 maja 2014, 21:05 #30
Gallacher: LVG nie jest menedżerem na tak szmat czasu jak Ferguson gdyż on sam pewnie nie przewiduję tak dużego czasu na tronie bycia menedżerem jakiegokolwiek klubu, posiedzi 5 lat i zrobi wyjazd z klubu a wtedy musi znowu przyjść inny menedżer co wiąże się znowu z przebudową i filozofią i zgodzę się że raczej czasy gdzie SAF panował 27 lat się już skończyły i takiego menedżera już w UNITED raczej nie będzie i trzeba będzie robić wymianę menedżerów lub dać już teraz stery pod Giggsa który nie ma doświadczenia ale z czasem je nabierze lub Solskjaer lub Keane, po prostu ktoś z dawnych "dzieci" Fergusona.Gdyby Moyes myślał to zostawiłby Rene oraz Mike Phelan'a i cały sztab z jakim SAF pracował i zacząłby krok po kroku budować go po swojemu a tak zatrudnił swoich ludzi którzy pokazali ile są warci i że United to klub który ich przerasta.Ferguson zrobił jeden kardynalny błąd że akurat Moyesowi dał stery a mógł dać Phelanowi lub Rene którzy znają i znali ten klub ale mam nadzieje że przyszły menedżer przywróci zespół do stabilności i będzie znowu fajnie się patrzeć na grę United.
» 7 maja 2014, 14:51 #29
84cantona7: Jakimś wielkim fenem jego nie jestem ale uważam że ma coś czego nie miał Moyes czyli autorytet i szacunek u piłkarzy co gwarantuje większą motywację której brakowało w tym sezonie
» 7 maja 2014, 14:47 #28
szabo1878: no i trofea na koncie :)
» 7 maja 2014, 21:06 #27
Deluxe: Ciekawe, jak sobie u nas poradzi. Jego dotychczasowe osiągnięcia nie gwarantują mu sukcesu w United, pamiętajcie, że może mu się powinąć noga i może się po prostu nie sprawdzić w tej robocie. Acz ja oczywiście trzymam za niego kciuki i mam nadzieję, że powrót silnego United nadejdzie szybciej, niż się spodziewamy :P
» 7 maja 2014, 14:29 #26
Rotx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.05.2014 14:22

artykuł na temat Van Gaala www.krótkapiłka.pl
Nie pogniewałbym się gdyby było tak jak w tym artykule nt Van Gaala , ponieważ tylko młodzi zawodnicy pozwolą nam odnieść sukces w przszłym sezonie.
» 7 maja 2014, 14:21 #25
Krzysiek88: Pewnie będzie to on, ale jakoś całkowicie z radości nie skaczę. Zobaczymy co zrobi jeśli zostanie zatrudniony u nas. Oby tylko nie kupował średniaków z holenderskiej ligi i wyciągnął gwiazdeczki z naszych rezerw.
» 7 maja 2014, 14:13 #24
champione2013: Wiadomo kto będzie trenerem i nic nagle tego nie zmieni .
» 7 maja 2014, 13:53 #23
PDF: LVG będzie Bossem. Bardzo dobrze. To uznany trener, ma na koncie znaczące sukcesy, a szczególnie zwróciłbym uwagę na AZ i FCBM w ostatnich latach. To co teraz gra Bayern opiera się w dużej mierze na fundamentach postawionych przez LVG. Trener moim zdaniem odrobinę podobny do SAFa zwłaszcza jeśli chodzi o dyscyplinę. Zaawansowany taktycznie. Nazwisko na pewno nie przeszkodzi w dobrych letnich transferach. Nie ma co płakać, że popracuje 5 lat. Niech wygra coś w tym czasie i zostawi dobrą drużynę. Jego przeszłość w Ajaxie, a także w Bayernie pozwala liczyć iż da szansę młodym graczom. Kolejnym pozytywem jest przeszłość w Bundeslidze, co więcej Toni Kross to jego wynalazek, a ten gracz dla mnie to nr 1 na lato dla MU. Jeśli Giggs będzie w sztabie szkoleniowym to świetnie, a sądzę, że LVG nie będzie miał nic przeciwko.
» 7 maja 2014, 13:51 #22
Marti24: Im więcej czytam o van Gaal, tym bardziej się do niego przekonuję: facet z ikrą, stanowczy, lubiący ofensywny futbol, pokazujący innym, gdzie jest ich miejsce w szeregu.
Liczę na to, iż jego przyjście zagwarantuje porządek:
1. Ferdinand i Evra papa, a na ich miejsce młodzi, solidni obrońcy,
2. Anderson oraz Bebe także żegnam,
3. Cleverley albo Fletcher do sprzedania, choć jak ma trafić znowu na wypożyczenie Powell, to można się od razu obu pozbyć,
4. Young także do sprzedania,
5. Carrick na ławę,
6. Zaha - dałbym mu szansę na wypożyczeniu, ale tylko w PL,
7. dawałbym szanse gry Vermijlowi oraz Vareli, bo Rafael za pewnie się czuje, chyba że MU kupi prawego obrońcę,
8 Smalling - ten sezon miał trochę lepszy od poprzedniego, ale mimo wszystko i tak trafił do najgorszej jedenastki PL - co z nim?!

Mam tylko nadzieję, iż Giggs trafi do sztabu jak asystent, który będzie już na emeryturze i za co najmniej 3 lata obejmie stanowisko menadżera.
» 7 maja 2014, 13:49 #21
suuchy: to "ON" trenował Koreańczyków jak były mistrzostwa Świata w 2002 i zajęli oni wtenczas 4 miejsce?
» 7 maja 2014, 13:53 #20
Cavallas: nie trenował Koreańczyków
» 7 maja 2014, 13:56 #19
PDF: Zgadzam się z większością ale jak zwykle dodam coś od siebie o kadrze :-):

WYPAD: Vidic, Anderson, Young, Carrick, Macheda, Hernandez (brak miejsca w składzie)

ZOSTAJĄ NA ZASADZIE Pay as you play: Ferdinadn, Evra

WYPOŻYCZENIA: Clev, Buttner

OSTATNIA SZANSA: Fellaini, Nani, Smalling, Bebe, Kagawa

WRACAJĄ Z WYP: Powell, Lingard, Keane,
» 7 maja 2014, 13:58 #18
Mefjuuu: To był Guus Hiddink
» 7 maja 2014, 15:17 #17
seler25: @suuchy to był hiddink,tak czy siak to były najgorsze mistrzostwa w historii,tylu sprzedanych meczy dla koreańców,sędziowanie było tak ustawione jak w polskiej ekstraklasie za czasów ''fryzjera''
» 8 maja 2014, 12:48 #16
suuchy: ajj coś wiedziałem że pokręciłem. :D ale van gaal tez da rade.
» 19 maja 2014, 16:13 #15
checix69: Jesli mialbym wybierac miedzy Van Gaalem a Giggsem + sztab zlozozny z naszych wychowankow to optuje za Walijczykiem, nawet jesli ma to oznaczac 2-3 lata posuchy w pucharach. Dlaczego? Bo Ryan to trener na nastepne 20 lat, a Gaal na 5 maxium i znowu przyjdzie nam zmieniac menadzera. Najlepszym jednak wyjsciem byloby gdyby przyszedl teraz Holender, w sztabie zasiadal by Giggs, Scholes, Butt, Neville, nabraliby sporo doswiadczenia przy Gaalu gdy ten w koncu by odszedl to sami przejeli by stery. Perfect scenario.
» 7 maja 2014, 13:20 #14
grandes: Dlaczego Giggs to trener na 20 lat ? równie dobrze może okazać się ,że nie nadaje się do tej roboty. Bez doświadczenia nie ma szans na poprowadzenie United, w dodatku gdzie grają kego koledzy z którymi chodził na prostytutki, pił i kto wie co jeszcze.
» 7 maja 2014, 13:37 #13
oscarinho: Jeśli plotki okażą się prawdą i Van Gaal podpisze kontrakt na tylko 2 lata to Ryan będzie miał 2 lata u boku doświadczonego trenera z uznanym nazwiskiem na zdobywanie kolejnej wiedzy i umiejętności trenerskich. Z pewnością dużo nauczył się od sir Alexa. To co już posiada + nowe doświadczenie i za te 2 lata Ryan będzie idealną opcją do objęcia sterów w United. Wtedy zobaczymy na co go stać.
» 7 maja 2014, 13:50 #12
Rybak997: nie łudźmy się,że znowu znajdziemy trenera na 20 lat,takie rzeczy zdarzają się w historii futbolu raz na X czasu. musimy właśnie znaleźć trenera na 5 lat,który poukłada zespół,zrobi przebudowę (miejmy nadzieję tylko że nie z holenderskiego szrotu). Podstawą jest stabilizacja i wielkie nazwisko w szatni. Właśnie nazwiska brakowało DM. Louis je ma i przy kilku dobrych transferach miejmy nadzieję,że w następnym sezonie będziemy bić się o mistrza. Wiem,że brzmi jak absurd widząc aktualną tabele i grę united,ale spójrzmy teraz na tabele,gra o LM równa się teoretycznie grą o mistrzostwo,rywalizacja o TOP 4 zrobiła się równa w Anglii. 3 zespoły dalej mają szanse na mistrza,arsenal to arsenal,pewne było że spuchną pod koniec sezonu, oni albo mają dobre pierwsze 10 meczów i kiepskie 10 ostatnich albo na odwrót. Pytanie kto z aktualnej top czwórki wypadnie. Wszyscy pewne będą typować właśnie arsenal,ja osobiście wyczuwam suchy sezon w obozie chelsea. To są tylko plotki,ale czas pokaże kto będzie sterował tym statkiem.
» 7 maja 2014, 14:00 #11
TraN: @checix69
A Giggs za 2-3 lata skończy karierę trenerską czy jak, że nie można będzie do niego wrócić, jak już van Gaal odejdzie?
» 7 maja 2014, 14:13 #10
NewtonHeath1878: "Dlaczego? Bo Ryan to trener na nastepne 20 lat, a Gaal na 5 maxium i znowu przyjdzie nam zmieniac menadzer"
No właśnie. Jak więc w tym problem, żeby te parę lat (z możliwymi sukcesami) trenował LvG, a Giggs wbił po nim, gdy już zdobędzie fach gdzieś indziej? To jest najbardziej prawdopodobny scenariusz.
» 7 maja 2014, 15:30 #9
checix69: jest to rowniez jak najbardziej dobre wyjscie:)
» 7 maja 2014, 19:39 #8
TraN: A mnie ciekawi, co to za tajemnicze źródła. Chociaż w sumie, jak jeszcze tego nie ogłosili, to wydaje się pewnym, że czekają na zakończenie rozgrywek Premier League. No i szczerze się zdziwię, jeśli nie będzie to van Gaal. To już prawie pewne.
» 7 maja 2014, 12:57 #7
Fenek: Kurna no nie jestem do niego przekonany...
» 7 maja 2014, 12:51 #6
Abrakadabra: a do Moyesa byłeś? Bo ja byłem i wyszedłem na tym jak Zabłocki na mydle
» 7 maja 2014, 12:55 #5
hubdus: ja też nie jestem przekonany ze względu na to, że obejmie nas dopiero po MŚ.
Dodatkowo popracuje 2-3 lata jak mu będzie dobrze szło.
Jednak miejmy nadzieję, że jeżeli to Van Gaal zostanie trenerem to będzie inaczej niż za DM.
Glory Glory MU !
» 7 maja 2014, 13:09 #4
87glasgow: Wiesiek to że w innych klubach się tak pozmieniało nie znaczy, że mamy iść tą samą drogą
» 7 maja 2014, 13:40 #3
87glasgow: o czym ty mówisz człowieku? Droga zaufania dla menagera dała nam panowanie w PL na lata. Zwolnienie trenera po jednym sezonie to nowa droga i zobaczymy gdzie nas zaprowadzi :/
» 7 maja 2014, 14:37 #2
87glasgow: sorry, ale uważam że nie masz wielkiego pojęcia o PL Wiesiek. Arsenal ma z Wengera bardzo wiele, tylko gimnazjum umysłowe czeka na trofea Arsenalu. To zupełnie inny klub, oni nie chcą inwestować w zespół tyle żeby zdobywać trofea. Chociaż mówią co roku że będą walczyć to ich założeniem jest promocja dobrych zawodników i sprzedawanie ich jako bardzo dobrych. Nie jest to takie złe bo i tak prawie co roku mają udział w LM, wybudowali nowy stadion nie zadłużając klubu i wizerunkowo są atrakcyjni dla sponsorów. Wenger bardzo dobrze prowadzi ten klub biorąc pod uwagę to jakie ma zasoby, my mamy dużo większe więc uważam, że powinniśmy znaleźć właśnie trenera na lata i Giggs mógłby być bardzo dobrym rozwiązaniem.
» 7 maja 2014, 19:33 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.