Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ryan Giggs o United: Niewystarczająco dobrzy

» 3 maja 2014, 19:32 - Autor: Bart - źródło: Sky Sports
Ryan Giggs po kolejnym słabym meczu w wykonaniu Manchesteru United, nie szczędził słów krytyki ekipie z Old Trafford.
Ryan Giggs o United: Niewystarczająco dobrzy
» Walijczyk nie był zadowolony z formy MU
- Jestem bardziej rozczarowany, niż zły. Nie pokazaliśmy jakości, którą udało nam się wydobyć w zeszłym tygodniu, szczególnie w ostatnich 30 minutach spotkania. W takich wypadkach nie odniesiesz sukcesu w Premier League - komentował Giggs.

- Nie byliśmy odpowiednio skoncentrowani, gdy liczyły się podania. Jeżeli trzeba rozbić obronę rywali, musisz skoncentrować się na tym jednym, kluczowym podaniu, lub próbować strzelać. Dzisiaj tego zabrakło.

- Tydzień temu mówiłem, że chcemy z Old Trafford na nowo zrobić twierdzę. W tym sezonie to był nasz problem. Nasza forma domowa nie była odpowiednio dobra. Zabrakło jakości. Gdy tylko Sunderland zdobył pierwszego gola, cofnęli się na własną połowę i skupili się na kontratakach. Mieliśmy wystarczająco dużo posiadania piłki, aby zagrozić rywalom.

- Manchester United to potężny klub. Forma nie dopisała nam w tym roku. Jestem jednak przekonany, że do zespołu przyjdą wspaniali, klasowi zawodnicy. Musimy się poprawić i spisać się lepiej w przyszłym sezonie.

- Mam nadzieję, że kontuzja Wayne'a zostanie opanowana i zagra z nami w kolejnym meczu. Na razie go monitorujemy. Powiedziałem, że każdemu dam szansę przed końcem sezonu i tego zamierzam się trzymać. Nadal uważam, że mamy świetną kadrę - zakończył Ryan Giggs.


TAGI


« Poprzedni news
Oceny pomeczowe: Manchester United - Sunderland
Następny news »
Young: Potrzebowaliśmy w tym meczu jednej bramki

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (61)


mpudzianowski: 1:0 to najmniejszy wymiar kary jaki spotkał United. Mieli swoje okazje, ale nie potrafili ich wykorzystać. Chicharito miał 'setkę' i ją zmarnował. Przyszło im zagrać z kimś lepszym od Norwich i okazało się to dla nich za wiele.
Piszę o angielskiej piłce. Dzisiaj o Sunderlandzie, bo styl w jakim utrzymają się w Premier League jest niebywały. polekarne.pl
Zapraszam;)
» 4 maja 2014, 12:47 #58
callah13: Dlaczego DM powinnien zostać ? Bo żaden zawodnik światowej klasy nie zawita do Manchesteru ( chyba, że do tej niebieskiej części bo w tym momencie ich akcje są wyżej ) . DM nawet jakby dostał 100 mln na transfery wydał by góra 40 i to na kilku zawodników, których by oszlifował . W tym momencie jesteśmy w sytuacji jakiej był parę lat temu Liverpool i przez kolejne lata nic nie osiągniemy dopóki wszystko nie zostanie ułożone . Pieniądze nie zagrają tu dużej roli tylko trener i jego sztab szkoleniowy, który wypatrzy przyszłe "gwiazdy". Podkreślam przyszłe bo żadna obecna" gwiazda " piłki nożnej nie będzie zainteresowana średniakiem, którym w tym momencie jesteśmy . Giggs zachował się jak kolega nie jak trener mówiąc, iż każdy do końca sezonu pogra . Przyszły sezon ?top 6 i ja będę zadowolony . A kolejne sezonu coraz wyżej aż wszystko się jakoś ustabilizuje :)
» 4 maja 2014, 12:38 #57
Mathard: Po jednym słabym sezonie stwierdzasz że skończymy nastepne kilka sezonów poniżej top4?
Brak mi słów...
» 4 maja 2014, 15:06 #56
SimonHarrisonMU: gorzej będzie, jak to co napisał się ziści ... wtedy to Ci zabraknie nie tylko słów, na razie nic nie rokuje za tym, że będzie lepiej
» 5 maja 2014, 12:37 #55
mrk: "Nie pokazaliśmy jakości, którą udało nam się wydobyć w zeszłym tygodniu, szczególnie w ostatnich 30 minutach spotkania"

czy to przypadek że właśnie w kolicach 30 minut przed końcem były przeprowadzone wszystkie zmiany?
Kto miał po zdjęciu Maty połączyć tych dwóch drewniaków w pomocy z Chicharito i RvP?
Jak zwykle zabrakło strzałów z dystansu. Po co więc zdjemować Naniego, który jako jedyny z drugiej linii nie boi się strzelić z za pola? Nie wszystko mu wychodzi, ale przynajmniej pokazuje się do podania i można z nim coś zagrać, czego niestety nie można powiedzieć o wszystkich zawodnikach.
» 4 maja 2014, 10:30 #54
19barnaba87: Po co zdejmowac naniego? Bo gra beznadziejnie i nie potrafi zrbic z pilka niczego konstruktywnego? Co z tego ze nie boi sie strzelac z za pola karnego skoro do glowy mu nie przyjdzie taki pomysl i tylko bedzie kiwal powietrze i podawal do najblizszego gracza?
» 4 maja 2014, 13:16 #53
mrk: może masz trochę racji, może ja też mam trochę, ale faktem jest, że gra pogorszyła się od przeprowadzenia wszystkich zmian, które były w odstępie kilku minut.
» 4 maja 2014, 19:44 #52
Eryw: Brak transferów to nie jest wina Moysa, może Fergusona ale nie Moysa
Jesteś trenerem przychodzisz do innego klubu. I co? Od razu wszystkich wyprzedajesz? Nawet nie rozeznasz się w sytuacji kto ci jest potrzebny a kto nie. On przecież nie pracował tu w zeszłym sezonie. Inna sprawa ze na zakontraktowanie dobrego gracza nie wystarczy czasem nawet kilka tygodni. O zimowym okienku nie mówię, bo jest to czas gdy można trafić z jakimś transferem ale sa do kupienia ci którzy nie dają sobie rady już w obecnym klubie. Zobacz na Mate (dobry gość jest) ale udało się go pozyskać tylko dlatego ze Chelsea potrzebował gotówki oraz że i tak przegrywał rywalizacje o skład. Współczuje United jako kibic innego zespołu, bo teraz są Mistrzostwa świata i cenny zawodników znów pewnie pójdą w górę.
» 4 maja 2014, 10:05 #51
tomalq: Chyba sobie żarty robisz. Moyes jest współwinowajcą zaistniałej sytuacji. Każdy kibic przed sezonem wiedział gdzie mamy dziury .... i co zrobił Moyes? W ciemno przed sezonem wiadomo było kogo się pozbyć ... i co zrobiono? Coś mi się wydaje, że było podejście "jakoś to będzie"
» 4 maja 2014, 06:12 #50
mycka86: Co zrobił? dał każdemu uczciwie szansę. Chyba nikt się nie spodziewał, że bez SAF tak tragicznie to będzie wyglądać
» 4 maja 2014, 06:50 #49
champione2013: bardziej mnie interesuje +110 jak :)?
Moyes to by bił tylko kolejne rekordy nic o zdrowych zmysłach nie dałby mu takiej kasy na transfery
» 4 maja 2014, 09:46 #48
19barnaba87: mycka86- i gdzie nas zaprowadzilo to uczciwe dawanie kazdemu szansy?
» 4 maja 2014, 13:20 #47
irration: Wiadomo gimby się nie znajo.
» 3 maja 2014, 22:36 #46
Mathard: irration
Mówi to gimbus . Bezcenne ....
» 3 maja 2014, 23:14 #45
irration: A tamto dziecko z podstawówki. 2,50zł ....
» 3 maja 2014, 23:27 #44
swees: Zwykle nie wypowiadam sie w "gimbusowych konfliktach" ale na jakiej podstawie mówisz ze irration to gimbus? Gosciu ma 21 lat o ile wpisał prawdziwą datę a ty mathard masz 19? O co ci chodzi gosciu? Zamiast hejtowac napisz cos sensownego bo jesli wpisales prawdziwa date urodzenia to współczuje Ci poziomu intelektualnego.

No ale tak, pewnie mi zaraz napiszesz ze gimbus to nie klasyfikacja wieku tylko styl bycia...

go to hell...
» 3 maja 2014, 23:33 #43
irration: Tego typu oskarżenia spływają po mnie jak woda po kaczce. Ale brawo za cenną uwagę.
» 3 maja 2014, 23:52 #42
NewtonHeath1878: Może zabrzmi to okrutnie, ale miałem nadzieję, że Giggs przegra. Zwłaszcza w obliczu klęski Tottenhamu. Strasznie nie chcę United w LE, a na LM nie ma szans. + dodatkowy pstryczek w ów znawców.
Ta drużyna potrzebuje przebudowy i powinniśmy się skupić na lidze, a nie durnych pucharach pocieszenia (zwycięzca LE to na papierze 17. najlepsza drużyna w Europie, cienko) z których jest tylko przemęczenie z dalekich wyjazdów i gry co 3 dni, a pod względem zysku jest gorzej niż w Pucharze Anglii.
» 4 maja 2014, 00:37 #41
Mathard: swees
Gimbus to nie wiek, Gimbus to stan umysłu.
A to że jest Gimbem widać po wypowiedziach i żartach tak suchych że mógłby całą afrykę nakarmić ...
» 4 maja 2014, 11:25 #40
irration: Pozwolisz zatem, że zaklasyfikuję cię jako chłopczyka uczęszczającego do podstawówki i będę cię nazywał "podczłowiekiem" ;)
» 4 maja 2014, 14:05 #39
irration: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2014 14:06

niepotrzebny dubel, do usunięcia
» 4 maja 2014, 14:06 #38
uzil25: Nie będe czytał waszych sprzeczek tylko do Majrona. To samo napisałem pod tobą (no może kilka postów niżej).

Nudne się to robi. Jeden mecz z Norwich 4-0 i Giggs trenerem. Te "gimby" zrozumieć nie mogą, że po prostu mamy słabych piłkarzy, grających toporną piłkę a nawet jeśli mamy paru lepszych to w tym sezonie wygląda to właśnie tak jak wczoraj czyli żenada. GGMU!
» 4 maja 2014, 16:49 #37
EnJoy: Wiadomo może co z kagawa?
» 3 maja 2014, 22:19 #36
RedRoo10: Był przecież... przed TV
» 3 maja 2014, 22:31 #35
swees: W nastepnym meczu wyjdzie w pierwszym skladzie, Giggs zaznaczył że da wszystkim szanse
» 3 maja 2014, 23:34 #34
RedRoo10: No mam taką nadzieję, że Young już nie bedzie grał, a będzie stawiał na Kagawe na lewej flance :)
» 3 maja 2014, 23:58 #33
bartoszskuza: Gra momentami wygladala ladnie. Potrzeba srodka pola,bo fletcher i carrick to za przeproszeniem dno
» 3 maja 2014, 22:12 #32
Bandyta86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2014 21:43

Może to dziwne ale mimo porażki podobała mi się momentami gra naszych zawodników :) Ja.wciąż wieże w nanniego :) brakowało tylko więcej szczalow za 2x metrów :) ale Young miał parę ładnych akcji hehe :) niema co płakać nad tym sezonem jedyna rzecz jaką nam wyszła to pozbycie się Moysa.
» 3 maja 2014, 21:42 #31
grobla95: Myśle, ze Naniego mogłoby to boleć. (dla kumatych i znających ortografie)
» 3 maja 2014, 23:30 #30
grzesznik83: super kadra już z 12 porażkami w lidze panie Giggs !! ;P
» 3 maja 2014, 20:55 #29
pawel102pl: a co miał powiedzieć przecież to jego koledzy więc niechiał ich smucić
» 3 maja 2014, 22:04 #28
uzil25: Śmieszne mecz temu jeszcze wszędzie widziałem teksty Ryan zostań naszym trenerem a teraz jednak no może być ten van Gall. A to wiadome było, że potrzeba klasowego trenera z dużym doświadczeniem, oczywiście eksperci dp.pl wiedzą lepiej bazując na jednym meczu... Dajcie sobie spokój i czekamy na holenderskiego trenera, nie pastwiąc się nad Ryan'em i spółką.
» 3 maja 2014, 20:31 #27
moyesanto: "Jestem jednak przekonany, że do zespołu przyjdą wspaniali, klasowi zawodnicy." Ja nie byłbym taki do końca tego pewien czy przyjdą. Nie zagramy w LM ani LE (mimo, że mniej popularne ale ma to jakieś znaczenie), gra wygląda fatalnie, a w klubie panuje ogólny bałagan. Każdy rozsądny (dobry) zawodnik się dwa razy zastanowi zanim podejmie decyzję (o ile wcześniej nie zabiorą go nam z przed nosa City czy Chelsea albo Real) o przyjściu akurat do nas. Jedynie co mamy do zaoferowania to pewna jeszcze marka klubu (choć też już coraz bardziej podupadająca) i wysokie gaże dla graczy, które mogą się na nas zemścić, jeśli dany zawodnik nie wypali (patrz przykład Valencii, Milanu i innych), a sądząc po niektórych plotkach transferowych odnośnie naszych celów na rynku może się tak zdarzyć.
» 3 maja 2014, 20:22 #26
Mathard: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2014 22:49

Van Gaal jest w stanie wyciągnąć takich zawodników że takim $hitom się w głowie nie mieści . Przede wszystkim W rezerwach gra naprawdę kilku dobrych, młodych , obiecujących zawodników z który Louis jest w stanie zrobić klasę światową Tak jak to zrobił w Ajaxie czy Bayernie. Druga "rzecz" nazywa się Toni Kroos to Van Gaal sprowadzał go do Bayernu i to On jest jego piłkarskim ojcem ( takim jak sir Alex dla Ronaldo) z resztą nie tylko dal niego bo w Bayernie gra wielu zawodników których Van Gaal wyciagnął z akademii bądź kupił i wprowadził do zespołu. Po trzecie to pensja , jesteśmy w stanie zapłacić nowym zawodnikom solidną tygodniówkę na którą np. w Bayernie się nie zgodzą ,nie łamiąc przy tym finansowego Fair play(Chodzi o United) tak jak to robi PSG czy $hity. Czwarta rzecz to historia i marka a to że mieliśmy słaby sezon nie zmienia faktu że jesteśmy jednym z najlepszych klubów na świecie a koszulki np. w takich Chinach czy Japonii rozchodzą się jak świeże bułeczki (a przy okazji ubyło dużo sezonowców więc też jest mały +). Piąta rzecz też ważna w futbolu dla każdego profesionalnego gracza to kibice , Old Trafford jest w stanie pomieścić ponad 75 tysięcy os. dla przykładu takie etihad może max. pomieścić 48 tyś. os. + atmosfera na naszym stadionie i pod tym względem bijemy $hitów na kolana. (+ dochodzi jeszcze sektor śpiewający w następnym sezonie ). Jest jeszcze kilka aspektów które mogą zadecydować o transferze , wystarczy tylko pomyśleć a nie psioczyć że nikt do nas nie będzie chciał przyjść . Wszystko się okaże na wakacje ale trzeba być zawsze dobrej myśli , czego życzę wszystkim kibicom Manchester United :)
» 3 maja 2014, 22:46 #25
Eryw: 1) Kross jest wchowankiem Bayernu, wiec Van Gal nie musiał go sprowadzac do Bayernu, za swojej kadencji wypożyczył go chyba do Leverkusen
3) Zobacz sobie jak finanowo fukncjonuje Bayern (432,8 mln w zeszłym roku) oraz to że nie są zadłużeni nawet na euro centa.

No i jeszcze nie wiem w jakiej lidze gra wspomnianie przez ciebie $hity, ale moze to u ciebie jakis lokalny klub u ciebie.
» 4 maja 2014, 09:57 #24
Mathard: "Old Trafford jest w stanie pomieścić ponad 75 tysięcy os. dla przykładu takie etihad może max. pomieścić 48 tyś. os. + atmosfera na naszym stadionie i pod tym względem bijemy $hitów na kolana." Tak dla przypomnienia Etihad stadium to stadion Manchesteru City ,wystarczy czytać ze zrozumieniem.

Toni Kroos nie jest wychowankiem Bayernu: "Swoją karierę rozpoczynał w 1997 roku w juniorskiej drużynie Greifswalder SC. Następnie trenował w szkółce piłkarskiej Hansy Rostock, skąd w roku 2006 trafił do Bayernu. Po roku gry w zespole juniorów, przed sezonem 2007/2008 Kroos został włączony do kadry pierwszego zespołu." Poźniej został wypożyczony do Leverkusen a z tego wypożyczenia ściągnął Go Van Gaal i nastepnie wprowadził do drużyny.

Bayern nie jest zadłużony tylko wyłącznie dzieki swojemu byłemu prezesowi który siedzi teraz w więzieniu ...

A tak poza tym Van Gaal jest jeszcze w stanie ściągnąć kilku naprawdę świetnych zawodników niż tylko wspomnianego przeze mnie Kroosa :)
» 4 maja 2014, 11:19 #23
Eryw: Kross jest wychowankiem Bayernu, w taki sam sposób jak Fabregas Aresnalu a Pique Manchesteru. Jak będziemy patrzeć na karierę juniorka to nagle się okaże się że Raul jest wychowankiem Atletico.

Z tym City to chodziło mi jedynie o nie przekręcanie nazw klubów tak jak np. farsa, $hity, $real tylko o wypowiadanie się o innych klubach z szacunkiem. Pozdro
» 4 maja 2014, 12:09 #22
Mathard: Sama nazwa mówi wychowanek czyli chodzi o klub macierzysty w którym się wychował i zaczynał pierwsze kroki w piłce nożnej a dopiero w wieku 17 lat trafił do Bayernu po kilku dobrych latach w swoim pierwszym klubie...Więc jak może być wychowankiem Bayernu?
» 4 maja 2014, 15:04 #21
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2014 20:12

www . thesun . co . uk/sol/homepage/news/5592694/Ryan-Giggs-is-a-cheat-and-a-liar-how-can-players-trust-him-asks-his-own-father.html


After Giggs became interim manager of Manchester United in 2014, Wilson told British tabloid The Sun that "I don’t see how the players can trust him after what he did to his brother", referring to Giggs's allegedly having a long-term affair with and impregnating his brother Rhodri's wife, Natasha Giggs. Wilson said his son Ryan is "a cheat, unfaithful and a liar." However, Rhodri reportedly stated that he supports his brother in his new position.

In May 2011, it was reported in non-UK media sources that Giggs was the identity of CTB in CTB v News Group Newspapers, a footballer who had obtained an anonymised gagging order in relation to an alleged extra-marital affair with model Imogen Thomas. Giggs took legal action against the social networking site Twitter after he was named by a user in a list of identities of individuals who had allegedly taken out so-called "super-injunctions". A blogger for Forbes magazine remarked that Giggs had "not heard of the Streisand effect", observing that mentions of his name had increased significantly after the case against Twitter had been reported.

On 22 May 2011, the Sunday Herald, a Scottish newspaper, published a thinly disguised photograph of Giggs on its front page, with the word "CENSORED" covering his eyes. Sunday Herald editor Richard Walker stated that the London High Court ruling had no force in Scotland, unless copies of the paper were sold in England or Wales.

On 23 May 2011, the gagging order set off a political controversy, with Prime Minister David Cameron commenting that the law should be reviewed to "catch up with how people consume media today". On the same day, Liberal Democrat MP John Hemming used parliamentary privilege to name Giggs as CTB.
» 3 maja 2014, 20:08 #20
paradais: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2014 21:56

bo ona zła kobieta była
» 3 maja 2014, 21:56 #19
IronCrimson: nie przytaczaj tu tego ścierwa.
» 4 maja 2014, 15:46 #18
Janks7: Gdyby doszło 2-3 klasowych zawodników + 2-3 z potencjałem to można by powiedzieć że United ma klasową kadrę, póki co to jednak dno i metr mułu, Ryanowi nie wypada jednak powiedzieć inaczej, w końcu to jego koledzy, a nawet jeżeli by nie byli, to przecież trenerowi nie wypada narzekać publicznie na to czym dysponuje.
Oby Glazerowie nie żałowali pieniędzy na transfery, zatrudnili tego van Gaala to może wyjdziemy na prostą, Ryan mimo wszystko zbyt koleżeńskie stosunki z nimi ma by zaprowadzić teraz tutaj porządek.
» 3 maja 2014, 20:04 #17
mcis: "Jestem jednak przekonany, że do zespołu przyjdą wspaniali, klasowi zawodnicy." ktorzy trafia na lawke bo na boisku beda krolowac Rio, Pat i Tom z nowymi kontraktami
» 3 maja 2014, 19:57 #16
mcis: pomysl, jak on moze powiedziec cos innego, skoro wiekszosc graczy ma pewnie jakies kompromitujace materialy z popijaw i wypadow na dziewczynki. i z pewnoscia puszcza je w eter jesli boss zacznie sie stawiac. stalismy sie 2 CFC lub barca to pilkarze rzadza a sztab to tylko manekiny
» 3 maja 2014, 19:59 #15
owen07: I tu właśnie widzę coś co już dawno miałem napisać a mianowicie.
Zobaczcie City jak grają oni oni graja do końca i być może tylko po raz drugi wygrają Lige różnicą bramek ale mają to parcie na bramkę jak United miało 6-7 lat temu czy ktoś może moją teze obalić nie krępujcie się.
» 3 maja 2014, 19:45 #14
mcis: zgadzam sie, absolutny brak motywacji.
» 3 maja 2014, 20:00 #13
Paps: " Manchester United to potężny klub. Forma nie dopisała nam w tym roku. Jestem jednak przekonany, że do zespołu przyjdą wspaniali, klasowi zawodnicy. "

Mam nadzieje,bo zawodnikami typu : Carrick,Cleverly,Fletcher,Young,czy Ferdinand nie jestesmy juz w stanie nic zdzialac,To pilkarski szrot,ktorego trzeba sie pozbyc.
Oby ktos przyszedl co zrobi porzadek z nasza druga linia w szczegolnosci,bo nie da sie tego ogladac.
» 3 maja 2014, 19:42 #12
owen07: Składy nawet mistrzowskie powinno się co jakiś czas zmieniać i nasz czas już wymienić.
» 3 maja 2014, 19:46 #11
Paps: Oczywiscie,ze tak.Kazda druzyna kiedys traci impet i trzeba co jakis czas robic transfery i wymieniac zawodnikow,ktorzy maja juz swoja lata badz/i nie sa w stanie juz dac wiele wiecej.

Sam sadzilem do dnia dzisiejszego,ze byla to wina Moyesa tylko i wylacznie.
Jednak Giggs dzis rowniez przegral u siebie.
Trzeba trenera z zewnatrz,ktory zrobi czystke i spraowadzi dobrych zawodnikow na pozycje,ktore u nas kuleja(a jest tego troche)
Ale czy Van Gaal sie sprawdzi?ciezko ocenic
» 3 maja 2014, 19:55 #10
irration: Odejdź chłopie, nie kompromisuj się!!1
» 3 maja 2014, 19:37 #9
xAthizard: Widze, że humor do trollowania dopisuje ! :)
» 3 maja 2014, 19:46 #8
Misza90: Jasne, wywalić Giggsa! Pal licho, że został tymczasowym trenerem na 4 ostatnie spotkania, trzeba go zwolnić i znaleźć tymczasowego trenera na 2 ostatnie spotkania! Kompromitacja!

a serio: ochłoń:)
» 3 maja 2014, 19:46 #7
owen07: Na takich to nawet szkoda słów i klawiatury
» 3 maja 2014, 19:47 #6
IMMM: Przecież to irration :p
» 3 maja 2014, 19:56 #5
jaratkow: Masz rację - nie ma się co kompromisować ;-))
» 3 maja 2014, 19:57 #4
Dogg: Dzieciaki, troche dystansu. To nie jest zaden trolling, ja pierdziele. Koles ironizowal, do tego "kompromisowac sie" to nawiazanie do serialu "Swiat wedlug Kiepskich". Nie rozumiecie/ nie podoba sie, zostawcie i scrollujcie dalej.
» 3 maja 2014, 20:38 #3
Mathard: Nie ma to jak żarty na "poziomie"...
» 3 maja 2014, 23:13 #2
irration: Nie nazwałbym tego żartem podczłowieku ;)
» 4 maja 2014, 14:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.