Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: Manchester United - Olympiakos

» 20 marca 2014, 00:14 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Olympiakos Pireus 3:0 w rewanżowym meczu 1/8 finału Ligi Mistrzów i wywalczył awans do ćwierćfinału. Najlepszym piłkarzem Czerwonych Diabłów był Robin van Persie, który ustrzelił hat-tricka i bezapelacyjnie zasłużył na najwyższą notę. Jak zaprezentowali się pozostali zawodnicy? Poniżej znajdziecie noty DevilPage.pl i Manchester Evening News.
Oceny pomeczowe: Manchester United - Olympiakos
» David de Gea zanotował świetny występ przeciwko Olympiakosowi Pireus
David de GeaDavid de Gea
Kiedy koledzy go potrzebowali, był zawsze na posterunku. Fantastyczne interwencje i spokój, którego mógłby pozazdrościć mu niejeden bardziej doświadczony golkiper.
DevilPage.pl: 9/10 MEN: 9/10

Rafael Da SilvaRafael Da Silva
Aktywny w ofensywie, skuteczny w defensywie. Takiego Rafaela kibice chcieliby oglądać zawsze.
DevilPage.pl: 8/10 MEN: 7/10

Phil JonesPhil Jones
Świetny występ młodego obrońcy Manchesteru United. Raz ośmieszony przez Joela Campbella, ale później spisywał się bez zarzutów.
DevilPage.pl: 8/10 MEN: 7/10

Rio FerdinandRio Ferdinand
David Moyes oczekiwał po doświadczonym obrońcy spokoju w defensywie, a Anglik z powierzonych mu zadań wywiązał się znakomicie. Dobra współpraca z Jonesem.
DevilPage.pl: 8/10 MEN: 7/10

Patrice EvraPatrice Evra
Francuz umiejętnie podłączał się do akcji ofensywnych Manchesteru United. W defensywie bez większego zarzutu, choć kilkukrotnie zbyt powolnie doskakiwał do piłkarzy Olympiakosu.
DevilPage.pl: 7/10 MEN: 7/10

Antonio ValenciaAntonio Valencia
Ekwadorczyk zostawił na boisku mnóstwo zdrowia, a ambitną grę i walkę do samego końca przypłacił stłuczonym łukiem brwiowym. Nie wytrąciło go to jednak z równowagi. Kibice chcieliby z pewnością częściej oglądać tak grającego Valencię.
DevilPage.pl: 8/10 MEN: 7/10

Ryan GiggsRyan Giggs
Jeśli kibice Manchesteru United łapali się za głowę sprawdzając wyjściowy skład Czerwonych Diabłów na mecz z Olympiakosem, to po pierwszych minutach przecierali oczy ze zdumienia. Szybkość i zwrotność może już nie ta, ale podania... profesorskie! Fantastyczny występ Walijczyka.
DevilPage.pl: 9/10 MEN: 8/10

Michael CarrickMichael Carrick
Umiejętnie dowodził środkiem pola Manchesteru United, choć został przyćmiony przez Ryana Giggsa. Szybko złapana żółta kartka sprawiła, że musiał się pilnować.
DevilPage.pl: 7/10 MEN: 7/10

Danny WelbeckDanny Welbeck
Po dobrej zmianie w meczu z West Bromwich przyszedł czas na występ od pierwszej minuty przeciwko Olympiakosowi. Anglik wielokrotnie brał na siebie ciężar gry i efektywnymi dryblingami nękał obronę Greków. Pod koniec nieco osłabł.
DevilPage.pl: 8/10 MEN: 7/10

Wayne RooneyWayne Rooney
Był bliski wpisania się na listę strzelców, ale trafił piłką w słupek. Zmarnował też sytuację po wyłożeniu piłki przez Darrena Fletchera. Dobrze dogadywał się z Van Persiem. Asystował przy drugim golu Holendra i dorzucił trzy gorsze przy sprytnym uderzeniu Robina z rzutu wolnego.
DevilPage.pl: 8/10 MEN: 8/10

Robin van PersieRobin van Persie
Holender odpowiedział krytykom w najlepszy możliwy sposób. Ustrzelił hat-tricka i dał awans Manchesterowi United do ćwierćfinału Ligi Mistrzów. Kiedy było trzeba ambitnie walczył też w obronie.
DevilPage.pl: 10/10 MEN: 10/10

Zmiennicy


Ashley YoungAshley Young (za Valencię 77')
Zmienił Antonio Valencię, ale zaczął nerwowo i kilkukrotnie wybijał piłkę przed siebie. Dziś trudno było mu dorównać Ekwadorczykowi.
DevilPage.pl: 6/10 MEN: -/10

Darren FletcherDarren Fletcher (za Welbecka 82')
Miał zagęścić środek pola Manchesteru United i wnieść nieco spokoju w poczynania mistrzów Anglii. Z zadania wywiązał się bardzo dobrze. Wystawił też świetną piłkę Wayne'owi Rooneyowi.
DevilPage.pl: 7/10 MEN: -/10

Marouane FellainiMarouane Fellaini (za Van Persiego 90')
Wyglądało tak, jakby w doliczonym czasie gry chciał spłacić cały dług wdzięczności zaciągnięty u Davida Moyesa i kibiców Manchesteru United. Przez kilka minut walczył jak lew i nie dawał sobie odebrać piłki.
DevilPage.pl: 7/10 MEN: -/10


TAGI


« Poprzedni news
David Moyes pod wrażeniem występu swoich piłkarzy
Następny news »
Losowanie Ligi Mistrzów w najbliższy piątek

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (66)


Fikmen: Hej, mam małą prośbę a mianowicie proszę o wejście w dany link: [link usunięty] jest to demonstracyjna wersja sklepu stworzonego przeze mnie, potrzebuję 1500, tak więc każde wejście mi pomoże. Z góry dziękuję !
» 21 marca 2014, 13:14 #62
NeQ094: Nie do końca zgadzam się z tymi ocenami :)

van Persie swoją grą nie zasłużył na dwie 10. Strzelił trzy bramki - OK... dzięki niemu awansowaliśmy, jednak jego gra pozostawia wiele do życzenia. Często walcząc o piłkę mam wrażenie, że robi to na alibi, choć oczywiście nie zawsze. 8/10

Mało widzę tutaj wśród komentarzy wspomnień o Rooney'u, a jak dla mnie zdecydowanie zawodnik meczu. Był wszędzie. Jego przechwyty, zagrania, balans ciała - imponował mi pod każdym względem. Strzał głową najwyższej klasy. Idealnie wystawił piłkę van Persie'mu. To po jego rajdzie i podaniu sfaulowano Welbeck'a. Można się doczepić strzału po podaniu Fletchera, ale warto zauważyć, że miał łatwej piłki i do strzału poza precyzją nie można się doczepić. Prawdziwy lider ;) 9,5/10

Zaskoczył mnie Welbeck. Na prawdę świetnie sobie radził. Często dostawał ciężkie sytuacje i niejednokrotnie efektownie z tego wychodził. Był ciąg na bramkę, zryw do piłki. Będziemy mieć z niego jeszcze radość (chodź najmłodszy to nie jest). Doczepić się mogę do tego, że czasem nie panuje nad piłką do końca i czym bliżej bramki tym bardziej się gubi. 7,5/10

Antoś mnie nie zaskoczył :) Dalej to samo... siła, szybkość i do przodu. Plus za walkę, pomimo urazu. Kilka bardziej wyszukanych zagrań też mu się udało. Mam pretensje o to, że nie zagrał przy wyniku 0:0 piłki do wychodzącego przez środek van Persie'go - piłkę musiał zagrać lewą nogę i nie wiem czy dlatego nie zagrał, czy nie widział, ale to mi bardzo ugrzęzło w pamięci. 6/10

Nasz weteran w środku pola poczynał sobie całkiem nieźle. Jego kluczowe podania były efektem niebywałego doświadczenia. Nie odstawał fizycznie. Miał kilka głupich strat, ale możemy mu to wybaczyć. Pomimo obaw, dobry wybór Moyes'a. 7,5/10

Carrick robił swoje. Starał się rozbijać ataki i utrzymywać spokojnie pikę. Raz zaryzykował kiedy obkręcił się z rywalem na plecach - nie wyglądało to zbyt pewnie, ale utrzymał się. Szczerze mówiąc nie przyjrzałem mu się zbyt dobrze. 6,5/10

Wydaje mi się, że Rafael zagrał dobre zawody, choć nie widziałem go tak często w ofensywie jak zawsze, ale to może tylko moje spostrzeżenie. Dobrze rozumie się z Valencią. Pewnie w obronie poza dobitką Domingueza i raz w pierwszej połowie poszedł na raz i dostał siateczkę od rywala. 6,5/10

Rio imponował mi spokojem. To jedno zagranie podcinką pokazało, że trzyma nerwy na wodzy. W obronie całkiem pewnie, choć do końca ciężko ocenić, bo nie zapadł mi w pamięci. 6/10

Jones od początku nie odstawiał nóg. Zawsze idzie na całość i często się to opłaca. Zbyt łatwo dał się objechać Cambell'owi na początku. Poza tym świetnie wybijał piłki i dobrze grał głową. 6,5/10

Evra całkiem nieźle, choć potrafi więcej. Coraz bardziej zauważam, że przegrywa pojedynki siłowe. W ofensywie świetnie, choć czasem sadzał na konia Welbeck'a. W defensywie chyba najmniej pewny. Najwięcej zagrożenia na jego stronie. 6/10

de Gea wyśmienicie! Pewność, refleks, dobre ustawienie. W najważniejszych momentach wykazał się nie lada kunsztem. Czego więcej chcieć? Trzeba przyznać, że uratował nam ten mecz. Ta obrona po strzale Domingueza - klasa światowa. 9/10

Fellaini - widziałem dużo pozytywnych komentarzy i część wydaje mi się, albo przesadzonych, albo ironicznych ;) Wszedł i walczył, wykorzystał swoje warunki. Choć powiem, że mi nie podoba się trzymanie piłki w narożniku 3 minuty przed końce doliczonego czasu gry. Nie przystoi tak utytułowanej drużynie. 6,5/10 o ile można wgl ocenić :)

Young - największy zawód... zagrał chwilę, a już miałem go dość. Nie jestem do niego uprzedzony, ale wchodząc z ławki powinien wprowadzić spokój, a był najbardziej chaotycznym graczem. Wybijanie piłek na oślep... dramat. W tym momencie doceniłem Valencię za grę z urazem, bo gdyby Young za niego wszedł i miał tak grać... 3/10 i nie jestem tu złośliwy.

Fletcher - myślę, że po wejściu grał dokładnie jak Carrick. Świetna piłka do Rooney'a, choć liczyłem na strzał. 6,5/10


Ogólnie rzecz biorąc, drużyna zagrała solidnie, ale nie zachwycałbym się. Mimo wszystko Olympiakos to jednak rywal niższej półki i przez wielu uznawany za najsłabszą z drużyn na tym etapie. Przełom miał być już na West Bromie, a potem sami wiemy co było. Poczekajmy ;) Ciężki wyjazd przeciwko nieźle grającym ostatnio West Ham'ie i derby Manchesteru. Wtedy dopiero będzie można coś więcej powiedzieć. Wracając do wczorajszego meczu to czasami na za dużo pozwoliliśmy. Poza tym nie można się cofnąć w 65 minucie do defensywy... końcówka byłą gorąca i różnie to mogło być. Dobrze, że był David między słupkami i szczęście nam też dopisało. Teraz tylko czekać co los przyniesie w kolejnej rundzie :)
» 20 marca 2014, 18:09 #61
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2014 20:45

Roo 9,5 , Welbeck 7,5 a RVP 8 O_o to jakis niesmieszny zart? Ja rozumiem, ze kazdy ma swoja opinie jednak no troche obiektywnosci nie zaszkodzi...

,,jednak jego gra pozostawia wiele do życzenia'' tak to mozna bylo napisac po 1 meczu, ale napewo nie po wczorajszym meczu. Chlopie Robin to napastnik jego zadaniem jest zdobywanie bramek, mial 3 strzaly na bramke, 3 celne , 3 bramki, mow i mysl sobie co chcesz jednak wczoraj Holender ze swojej roboty wywiazal sie perfekcyjnie i w pelni zasluzyl na 10. Do bramek mogl dolozyc takze dwie asysty(z dosrodkowania z rzutu roznego, po strzale barkiem Evry ich bramkarz jakos cudem wybronil i druga asyste kiedy Welbeck nie wykorzystal sety, choc akurat wtedy byl spalony) oraz co ciekawe, do gry w ofensywie dolozyl takze gre w defensywie(wysoki pressing, cofanie sie po pilke) ogolnie widac bylo, ze jemu jak i calej druzynie wczoraj bardzo zalezalo na zwyciestwie oraz przejsciu do nastepnej rundy. Tak walczaca druzyne ja (oraz mysle takze i inni) chcialbym ogladac w kazdym spotkaniu.

reszty wolalem dalej nie czytac... ;)
» 20 marca 2014, 20:43 #60
ListwaELG: Jest błąd przy Rooneyu: dorzucił trzy gorsze (napisane) a powinno być dorzucił trzy grosze ;)
» 20 marca 2014, 17:38 #59
Mikez: Oceny dla obrońców moim zdaniem za wysokie. Wiem, że zagrali na zero z tyłu, ale to zasługa przede wszystkim bramkarza, bo sytuacji grecka drużyna stworzyła sobie sporo. I to po błędach obrońców właśnie.
» 20 marca 2014, 17:24 #58
cinek06: To co robił Giggs to masakra! Te podania, palce lizać. Dokładnie, pięknie, jakby był co najmniej 10 lat młodszy. Valencia pokazał charakter prawdziego Czerwonego Diabła. Większość piłkarzy by zeszła. Dla mnie MOTM de Gea. Uratował nam tyłki i nie wiem dlaczego nie ma 10.
» 20 marca 2014, 15:07 #57
RyanScholes: Widze ze D.D.G. musial by jeszcze z 3 karne wylapac zeby dostac 10/10

Jak by nie on to jedna brama grekow i baj baj
» 20 marca 2014, 14:59 #56
uzil25: No to tak Evra świetnie w ofensywie, świetnie. W defensywie było troszkę gorzej
Ferdinand nic wielkiego ale też nic złego po prostu pokazał swoje doświadczenie.
Jones zastanawiam się czy to nie był zawodni meczu. Czyścił wszystko młody pociąg towarowy [nazwał go tak Andrzej Twarowski :)], lider defensywy, młody i piłkarsko wyśmienity. Stoper na lata.
Rafael tak dalej. Drużyna cierpi gdy nie ma v. Persiego i Rooneya a każdy powie, że siła MU to skrzydła i nie pochodzi z samych skrzydeł ale w dużej mierze z obrony. Zastanawiam się czy jego przebojowość bardziej nam nie dokuczała podczas jego nieobecności niż nawet brak RvP.
Carrick bez zarzutu, dobry mecz.
Giggs to mistrz a to co robił wczoraj to mistrzostwo. Symbolicznie pokazał swoje doświadczenie jako doświadczenie MU i dlatego jesteśmy w 1/4.
Welbeck brakuje mu instynktu killera ale w akcji jest bardzo przebojowy i nie boi się brać ciężaru na siebie + wchodzenia w dryblingi 1 vs 1.
Valencia myślę sobie czemu tak gra w PL a LM. Chyba każdy przyzwyczaił się w PL jak gra czyli biec i brać na szybkość, w LM przeciwnicy mają z tym problem więc gra bardzo dobrze (nie są do tego tak przyzwyczajeni). To za mało by zostać w klubie ale jeśli dalej utrzyma tą formę to można się tylko cieszyć. Bardzo dobry mecz piłkarsko i szacunek za tą walkę mu się należy.
Rooney mniej widoczny ale jeden z bohaterów meczu, Roo jak Roo prawie, że doskonale. Zaznaczę, że 3 gol padł gdy minął 3 rywali podał do Welbecka a ten dał się sfaulować. Do tego asysta i zmylenie Michela przy wolnym. Wszystko w MU zaczyna się od niego.
Robin van Persie. 1 gol troszkę szczęścia bo obrońca zachował się jak idiota. Drugi szczęście Rooneya a Holender zrobił to co robi najlepiej. 3 błąd bramkarze ale świetnie to sobie z Rooneyem wymyślili. Mogło tych goli nie być ale są i dobrze. Dla mnie dużo się liczyło też to jak RvP walczył coś pięknego i tego oczekuje. Ciesze się, że nasza i m. in. moja krytyka spowodowała, że tak zagrał super.

DDG co tu mówić klasa światowa. Myślę że u nas zostanie i będzie bramkarzem na lata. Fantastyczne parady i duża pewność siebie.
Moyes? Jasno z jego wypowiedzi wynika, że dziennikarze robią szum a w klubie nic takiego jak zwolnienie jego osoby nie wchodzi w grę. Liczę, że stworzy swą i maszynę i tak jak mówi jeśli wie do czego dąży to właśnie tak, w takim stylu. Jednak niech jeszcze pokarze nam MU z dobrej strony w derbach.
» 20 marca 2014, 13:57 #55
mcis: z Twojej analizy wynika, ze mamy sklad na mistrzostwo CL i na wygranie PL z kompletem pkt. wszyscy wiedza, ze to nieprawda. np nasza defensywa to porazka. zachwycasz sie bocznymi obroncami, a oni praktycznie nie potrafia grac w obronie, a to dosc duza wada jak na obronce. wszystkie akcje Grekow szly wlasnie po akcjach ofensywnych Rafaela i Evry. nasze szczescie, ze nie potrafili ich wykonczyc i ze mamy dG.

O ile Rafael braki w obronie nadrabia szybkoscia i przyspieszeniem, to Evra robi sie coraz wolniejszy i lewa obrona praktycznie nie istnieje.

Co do Jonesa to chlopak musi sie jeszcze sporo nauczyc. starsznie nerwowy poczatek, i fatalna gra glowa przez caly mecz. zgadzam sie ze to nasza przyszlosc i ze trzeba go ogrywac, ale z lepszymi przeciwnikami nie mialby nic do powiedzenia
» 20 marca 2014, 14:20 #54
MDuch7: De Gea - w 25% to on dał nam awans :) Świetny mecz. 10/10
Rafael - dość dobry w ofensywie, w defensywie też nie dawał sobie w kaszę dmuchać, ogólnie takiego Rafaela mógłbym oglądać do końca sezonu ;) 8/10
Jones - czyścił jak tylko mógł, raz nie dał rady sobie z Campbellem ale ogólnie świetny występ. 9/10
Ferdinand - co tylko mógł zabierał mu Jones, więc ten w sumie dużo roboty nie miał. Ale co trzeba było to robił. 7/10.
Evra - dużo problemów z Campbellem, ale ogólnie nie było źle, w ofensywie parę dobrych rajdów i w defensywie też rażących błędów nie popełniał. 7/10.
Carrick - co mógł to robił, czyścił jak tylko mógł, do przodu parę fajnych podań też mu wyszło. 8/10.
Giggs - śmiejecie się wszyscy z niego, a jak on tylko zagra to rozwala system, co prawda nie zawsze mu wszystko wychodziło ale on ma 41 lat ! Z Realem sezon temu też wymiatał, powinien dostawać więcej szans w tym sezonie jako środkowy pomocnik. 8/10.
Valencia - pomimo zderzenia z Campbellem grał i tak bardzo dobrze, tak jak powiedział komentator, że może biegać na pełnym sprincie cały mecz, kilka na prawdę fajnych zagrań, jeszcze żeby więcej wrzutek mu wychodziło to już ogólnie wyśmienicie. 7/10.
Welbeck - jego sprinty napawały optymizmem przy 0-0, 1-0, lecz często w głupi sposób gubił piłkę, ogólnie nie jest źle ale kontrola futbolówki to rzecz nad którą musi popracować jeszcze.. 6,5/10.
Rooney - dobry mecz, asysta i prawie zdobył bramkę. Do 45 minuty na jakieś 7/10, po przerwie do 60-65 minuty 9,5/10 bo zabierał praktycznie każdą piłkę z środka pola i ruszał z nią do przodu, potem trochę zniknął, ogólnie mogę dać spokojnie 8/10.
van Persie - co tutaj dużo mówić, hat-trick tylko gasi wszystkich hejterów, którzy chcieli jego odejścia lub sadzali go na ławie, co prawda sam nie byłem lepszy bo trochę na niego najeżdżałem, ale niezbyt mocno jak było można to tutaj wyczytać. Pod koniec jego gry jeszcze szalał w środku pola i zabierał każdą piłkę :P
Young - wszedł już na zmęczonych Greków ale i tak nie dawał rady ich obiegać jaki miał zamiar. Utwierdziłem się tylko, że obecnie to nasz najsłabszy skrzydłowy, nie biorąc pod uwagę Naniego, który jest kontuzjowany, nawet wyjazdy do przodu nie wychodziły mu.. 5/10.
Fletcher - tak jak napisali wyżej dał dobre podanie do Roo i ogólnie uspokoił grę. 7/10.
Fellaini - miał utrzymać wynik i tak się stało, kilkadziesiąt sekund zabrał dla Greków co się chwali bo wszedł w 90 min. 7/10.

B. dobry mecz w naszym wykonaniu. Oby Robin wrócił jak najszybciej ! Swoją drogą to dużo ludzi chciało jego nieobecności w meczach to mają po bardzo ważnym hat-tricku. Ehh :/
» 20 marca 2014, 13:54 #53
ElTunel2000: Valencja niczym pirat jedna noga drewniana, jedno oko, brakuje tylko haka zamiast ręki.
Skoro używa jednej nogi to jedno oko mu w zupełności wystarczy.
» 20 marca 2014, 12:55 #52
szabo1878: Evra gral slabo w defensywie. jezeli grecy stwarzali zagrozenie to wlasnie po akcjach nasza lewa strona. no ale w ofensywie to juz wygladalo ladnie.
» 20 marca 2014, 12:23 #51
klikas: Young 6 ? :D liczba bramek zdobytych przez druzyne doszla do jego oceny koncowej ? przeciez chlop wszedl na boisko i odrazu zaczal panikowac :/ byle wykopac do przodu. jezeli Young 6 to ta skala powinna byc do 20 :/
» 20 marca 2014, 11:16 #50
filu8: Różne rzeczy można pisać o Valencii, ale wczoraj według mnie pokazał moc i charakter. Jest w nim Diabeł :)
» 20 marca 2014, 11:07 #49
kocisz191: Carrick 8... chłopak zagrał jedynego defensywnego na boisku i wywiązał się znakomicie z tej bardzo trudnej roli. Wczoraj widziałem pierwszy raz Manchester jak za SAFa, walka i nieustępliwość.
» 20 marca 2014, 10:28 #48
Mazi1989: De Gea, Van Persie i Jones zagrali fenomenalnie. Valencia i Welbeck też nieźle szarpali na skrzydłach. Dobre zmiany Moyesa, szczególnie Fellaini. Nieco słabiej Evra i Ferdinand. Szkoda, że nie dostał szansy Kagawa
» 20 marca 2014, 10:07 #47
ax1d: Tak mi przyszło do głowy, czy Liga Mistrzów to nie są obecnie jedyne rozgrywki, w których Van Persie gra tak, jak powinien grać zawsze...? Czy nie ma na to wpływu fakt, że jeszcze nie ma medalu za zwycięstwo w Europie? Kiedy jeszcze nie miał tytułu mistrza Anglii, wszyscy widzieliśmy, jak grał w zeszłym sezonie, z pełnią zaangażowania i wysoką skutecznością. Przyszła wygrana i wygląda, jakby się nasycił i jakby mu się nie chciało. Teraz czas na Ligę Mistrzów, w której Robin pokazuje pełnię umiejętności i zaangażowania, zostawiając jednocześnie EPL...?
» 20 marca 2014, 08:24 #46
Diabelred: No nie wiem, mi sie wydaje, ze po prostu wszyscy sie spieli na ten rewanz, takze RVP. Poza tym w ligi nie wywalczymy juz awansu do LM, takze nasi powinni podwojnie sie spinac na LM, bo tylko przez wygranie tych rogrywek mamy szane zagrac w LM w przyszlym sezonie.
» 20 marca 2014, 11:35 #45
ax1d: Całkiem możliwe. Jeśli masz rację, to dowodzi to tylko tego, że Moyes nie ma pojęcia o przygotowaniu drużyny do meczów. Na rewanż spięli się sami. To było oczywiste. A kiedy potrzeba motywatora zewnętrznego, z ławki, w szatni, to grają, jakby im ktoś nogi powiązał...
» 20 marca 2014, 11:39 #44
Dekker789: Sorry za hejty po takim meczu, ale Young naprawdę się nie nadaje...
Nie mogę się doczekać losowania. Właściwie to nieważne na kogo trafimy - będzie nerwówka.
Oczywiście plusiki dla de Gea, Jones, Rafael, van Persie. Dawno nie byłem szczęśliwszy po meczu.
» 20 marca 2014, 08:23 #43
Klimaa: De Gea pokazał że należy do najlepszych bramkarzy na świecie, a jest przecież tak młody!
Ogólnie cała drużyna zagrała bardzo dobre zawody!
» 20 marca 2014, 08:22 #42
Olo: Fellaini zapewne dostał takie instrukcje od Moyesa, żeby nie oddał piłki za nic ;)
» 20 marca 2014, 08:07 #41
royan: Witam

Bardzo się cieszę z wygranej, ale...

Nie popadajmy w euforię, zwłaszcza jeśli chodzi o obronę... nie będę oryginalny jeśli powiem że jest do wymiany. To do jakich pozycji dochodzili Grecy mogło skończyć się na 3:3. Uważam, że naprawdę dobrze zagrał Rafael (ale tez raz się spóźnił), reszta miała te swoje "spóźnienia" za ofensywą Olimpiakosu i nie trzeba jasno powiedzieć, że obrona nie stanowi nadal monolitu.
Trochę lepiej było przy wrzutkach (chociaż serce w ostatnich 10 minutach i tak miałem w gardle jak piłka leciała na nasze pole karne), ale też parę razy dopuściliśmy do strzałów prawie z 5 metra.

Coś zaczyna się kleić, trochę szczęścia też trzeba mieć...no i bramkarza który wyciągnie setki, wtedy właśnie drużyna wie, że do ich dobrej gry los także wrzuci trzy grosze.

Pozdro
» 20 marca 2014, 07:54 #40
NewtonHeath1878: Zdecydowanie najlepszy mecz Fellainiego, odkąd pojawił się na Old Trafford. :D
» 20 marca 2014, 07:45 #39
Bacek: Giggs mi przypominał dziś Pirlo. Idealne podania, rządzeniem środkiem. Ogólnie chyba pierwszy raz w tym sezonie kiedy nasi zasłużyli na takie oceny.
» 20 marca 2014, 07:19 #38
Kubisiek11: Drugi mecz z Hull City :)
» 20 marca 2014, 07:04 #37
MU1212: wszyscy dali z siebie wszystko
» 20 marca 2014, 06:53 #36
WellBeck: Osobiście nie zgodzę się co do podań Walijczyka, gdyż podczas meczu nie raz łapałem się za głowę po jego nie dokładnych podaniach. Jednak trzeba mu oddać to, że w takim wieku zagrał całe 90 minut i po serii niepowodzeń udało mu się dograć genialną piłkę do Rooney'a.
» 20 marca 2014, 06:35 #35
jambor79: 4uKrychu niewiem gdzie ty miales oczy , ale ja nadal uwarzam ze Felaini nadaje sie do koszenia trawników na Old Trafford lub podawania piłki poza boiskiem. Szkoda ze niwidziales sytuacji kiedy Felaini stracił piłke i Olimpiacos miał grozna kontre gdyby nie De Gea to by było po awansie.
» 20 marca 2014, 02:11 #34
4uKrychu: jambor79, nie wiem gdzie ty masz oczy, ale jeśli Fellaini nadaje się do koszenia trawników na Old trafford, to chyba nie odróżniasz poziomu ligi polskiej od właściwych umiejętności Belga. Krytyka krytyką, a bzdury które piszesz to bzdury.
» 20 marca 2014, 02:17 #33
4uKrychu: Wszystko super ale czemu Fellaini ma 7/10? :) Końcówka w jego wykonaniu była perfekcyjna, tyle minut ile on nam kupił... to było przecież genialne, aż się chce oglądać ponownie tego przepychanki w rogu boiska. Ja bym tam mu dałe te 9/10 w myśl zasady żę i zmiennik co gra krótko, wiele może wnieść - i on wniósł bardzo wiele :)
» 20 marca 2014, 01:30 #32
Ta3k: za 5 minut?? Chyba, żartujesz. Dobrze, że w ogóle dostał jakąś ocenę.
» 20 marca 2014, 07:25 #31
Diabelred: Welbeck 6,5
Valencia 7,5(0,5 oceny dodatkowo wiecej za gre bez jednego oka :D)
Rafael 7
Fletcher i Fellaini po 6

Giggs profesor tyle ile Waliczyk mial podan do przodu(waznych) w jednym meczu, ja nie wiem, czy Cleverley mial przez caly sezon... Szkoda, ze Ryan nie jest wiecznie mlody :D
reszta ocen ok
» 20 marca 2014, 01:26 #30
huxx: Welbeck 6,5? Wywalczył kilka rzutów wolnych, w tym jeden po którym padła bramka, za faul na nim na początku meczu żółtą kartkę zarobił obrońca gości, przez co później musiał się pilnować i ułatwił zadanie United. Aktywny, chociaż nie grał na swojej nominalnej pozycji. Na pewno 6,5 ;]
» 20 marca 2014, 01:58 #29
Diabelred: Mial kilka akcji, w ktorych zamiast przytrzymac pilka, badz podac Welbeck przewracal sie o wlasne nogi... Do tego mial jedna sytuacje, co prawda byl to spalony, jednak te 200% powinien byl wykorzystac, tym bardziej, ze podobno jest w formie znacznie lepszej od RVP, wg wielu userow tutaj. Gdybac sobie tylko mozemy co by bylo gdyby nie bylo spalonego, a Grecy strzeliliby na 3-1... W pierwszej polowie byl malo widoczny, w drugiej polowie juz bardziej.
» 20 marca 2014, 11:39 #28
Tristan: Nie zapominajmy, że to były pionki z Pireusu, nie jakaś topowa drużyna, żeby zaraz szastać największymi ocenami. Super, że przeszli dalej, gratulacje, ale naprawde, niech się nikt nie nastawia, że teraz będzie wiatr w żagle itp., ja oczywiście wierze w to, że tak będzie, ale... Oby futbol zaskoczył po raz kolejny i pokazał, że nie ma rzeczy niemożliwych!
» 20 marca 2014, 00:39 #27
4uKrychu: Nikt się nie napala że zaraz LM będzie wygrana, ale też nie ma co skreślać naszych graczy :) I trzeba wierzyć, bo dzisiaj pokazali, że jak podchodzą do meczu z jajami to mogą wszystko. Odrobić 0:2 z dominującą drużyną w grecji to też nie jest byle jakie wyzwanie, nie powiedziałbym, że to były "pionki", zobacz co oni w lidze wyprawiają. Taka drużyna, która jest na fali i masakruje kolejnych przeciwników, zdobywa szybko mistrza kraju - nigdy nie jest łatwa do ogrania ,a już na pewno nie 3:0 !
» 20 marca 2014, 01:36 #26
remass666: Nie takie znow pionki-mistrz grecji,w tym sezosnie tylko 2 porazki w sumie...moze nie topowa druzyna,ale solidna ktora pokonala nas u siebie 2-0...mysle ze rozegralismy najlepszy mecz sezonu,oby tak dalej.
» 20 marca 2014, 01:40 #25
4uKrychu: zdecydowanie najlepszy, remass666 :)
» 20 marca 2014, 01:47 #24
dabro90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2014 01:19

a ja sie pytam gdzie sa znawcy ktorzy przed meczem giggsa wysylali na emeryture.

a i tak nawiasem mowiac, twoje slowa:
"nie rozumie van persiego a tym bardziej moysa ... przeciez on nic nie gra dostaje pilke na glowe metrow od bramki i nic katastrofa..."
» 20 marca 2014, 01:18 #23
zagor21: Takim komentarzem to ty sie nadajesz do wrocenia sie do czasow "gimbazy".
"Jedna jaskółka wiosny nie czyni". Udalo im sie. Przyjdzie nastepmy mecz w PL i duupa(musialem 2 u wpisac zeby mi pozwolilo dodac komentarz). Mam nadzieje ze sie myle co do tego kolejnego meczu. Jesli chodzi o mnie to RVP ma ostatni albo przedostatni sezon na szczycie. W nastepnym sezonie przerosna go mlodzieniaszki chociazby pokroju hazarda i nikt nie bedzie pamietal o Robinie.
» 20 marca 2014, 01:33 #22
4uKrychu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2014 01:41

fafaq5 akurat jeśli chodzi o RvP to nic nie wskazywało że zagra tak dobry mecz, bo ostatnio grał kompletny piach. Stąd były głosy, że powinien zasiąść na ławce. A że zagrał chyba najlepszy mecz w tym sezonie - to tylko możemy się z tego cieszyć :) Dał nam w końcu wiele radości, po długiej przerwie :) A ten gol z wolnego - stadiony świata :)
» 20 marca 2014, 01:40 #21
5FredTheRed5: no sami znaffcy...
» 20 marca 2014, 01:57 #20
maciexxo: Cytuje Twoje słowa: "no ja pierd... giggs to jest jakis smiech valencia tak samo gdzie kagawa nie no ja juz nie wiem jak do moysa trafic ... do tych ktorzy twierdza ze moys powinen zostac ... jak ten gosc sobie sam gwozdzie do trumny wbija ... tu trzeba atakowac a nie zapier.... po boisku a giggs raczej dwno swoje pluca oddal na emeryture ... na bank dostaniemy ... a mialem nadzieje ze bd tak dobrze ..."
Giggs dzisiaj świetny mecz, tak samo jak Valencia. Zobaczymy jeszcze co Persie pokaże w lidze bo jak kolega wyżej napisał: Jedna jaskółka wiosny nie czyni.
» 20 marca 2014, 02:19 #19
dinho: 27 milionów za 5 minut ^^ Za swoje zaangażowanie powinien dostać 7,5 może 8 ;)
» 20 marca 2014, 00:31 #18
xatu93: No to tak:
De Gea - mistrz, zasluzona ocena.
Rafael i Jones - podobnie, mam nadzieje ze beda stanowic o sile defensywy w najblizszych latach.
Evra i Rio - poprawnie ale trzeba szukac zastepstwa za nich (jak i za Vidica).
Carrick - slaby ostatnio.
Giggs - jak dla mnie 10/10.
Valencia - niezle, niestety. Niestety bo jestem przekonany ze to jednorazowy przeblysk a pewnie dostanie wiecej szans (a mamy Januzaja i Kagawe).
Welbeck - jak dla mnie oprocz szybkosci i checi do gry to niczym sie nie wyroznia, brak kontroli nad pilka bije po oczach.
Rooney - pracowity jak zawsze, zasluzona ocena.
RVP - tak powinien grac napastnik tej klasy a przy tym zamknal usta krytykom - 10/10.
Fellaini i Fletcher - zrobili to co do nich nalezy ale nie chcialbym zeby byli naszym stalym srodkiem pola.
Young - nie zasluguje na gre w tej druzynie.
» 20 marca 2014, 00:30 #17
PR1OR: nie porównuj Valencii do Kagawy, bo to tak jakbyś porównał RvP z Dea Gea, obaj bywają świetni lecz na innych pozycjach
Fellaini więcej meczu by się przydało w duecie z niedocenianym a przez innych przecenianym Kagawa
» 20 marca 2014, 00:35 #16
xatu93: Nie porownuje ich pozycji tylko to kto jest w skladzie. Bo mozna ustawic ofensywna 4 bez naszych wspanialych "skrzydlowych".
» 20 marca 2014, 00:38 #15
NaDeRoo: Welbeck brak kontroli nad pilka?? Haha nie wiem ktory mecz ogladales ale na pewno nie wczorajszy. Welbz drybluje lepiej niz niejeden skrzydlowy i to mi sie w nim podoba
» 20 marca 2014, 07:35 #14
xatu93: No to chyba mamy inne pojecie o dryblingu i kontroli nad pilka...
» 20 marca 2014, 09:02 #13
UrbannLegend: Fellaini dał idealną zmianę. :D Piękny mecz, do zapamiętania na długie lata!
» 20 marca 2014, 00:28 #12
borson: Pełna zgoda, Fellaini za to co robił w doliczonym czasie to nawet więcej mógł dostać :D
» 20 marca 2014, 00:36 #11
4uKrychu: Mecz zdecydowanie do zapamiętania na długie lata ,bo United słynie z wielkich powrotów i to będzie jeden z przykładów :) W końcu jakaś chwila realnej radości, a nie zwycięstwa z Crystal Palace :) Odrobienie 2:0 w LM to jest nie lada osiągnięcie,a też nie można powiedzieć że rywal jakiś słaby, bo w końcu dominuje w grecji i wygrać z nimi 3:0... nie każdy by potrafił :)
» 20 marca 2014, 01:33 #10
Devilmane13: Całkiem sprawiedliwe oceny moim zdaniem, choć uważam, że Rio ma trochę zawyżoną notę. Kilka razy zgubił krycie w polu karnym co stwarzało zagrożenie.
» 20 marca 2014, 00:27 #9
plinert: Ja przed chwilą wróciłem z Old Trafford. Evra zdecydowanie niżej za defensywę powinien dostać. Jego stroną Grecy robili co chcieli a jego nigdy nie było przy rywalu. Giggs owszem podania mega, ale wolny dziadziuś już... Carrick - co on odbierał i jak rozgrywał piłkę na jeden kontakt - magia! Rio - trochę zagrań niebezpieznych miał, na szczęście goście ich nie przejęli. De Gea na 10 bez wątpienia! Welbeck grał - RvP strzelał!
» 20 marca 2014, 00:26 #8
soldier: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2014 13:48

To musiałeś w niezbyt dobrym miejscu siedzieć. Carrick odebrał piłkę aż jeden raz i nawet defensywie został przyćmiony przez Ryana Giggsa.
» 20 marca 2014, 13:45 #7
PR1OR: zaliczyliśmy powrót z dalekiej podróży ;>
» 20 marca 2014, 00:23 #6
SvenVicky: Dla mnie za ten skradziony czas przez ostatnie 5 minut to Fellaini nawet 8 powinien otrzymać :D
» 20 marca 2014, 00:21 #5
zamaro: Dla Fellainiego 10, swoje zadanie wykonał wręcz perfekcyjnie :)
» 20 marca 2014, 00:20 #4
pawbuk6: Przez chwilę zagrał na pozycji wysuniętego pomocnika i od razu sobie zaczął lepiej radzić :D Jeśli dobrze pamiętam, to w Evertonie grał za plecami napastnika, a u nas na siłę się go wstawia jako defensywnego pomocnika.
» 20 marca 2014, 00:38 #3
iamarctic: on jest defensywnym pomocnikiem a w poprzednim sezonie Moyes wystawiał go za plecami napastnika w Evertonie bardziej z konieczności niż z wyboru. Co nie zmienia faktu że Fella jest wszechstronnym zawodnikiem. W sumie to taki box-to-box, nasz Yaya Toure :D
» 20 marca 2014, 00:46 #2
pawbuk6: Wystawiał go za plecami napastnika i grał znakomicie :) A do nas przyszedł, zacząl grać jako defensywny pomocnik i grał słabo albo bardzo słabo.
Dla mnie to jest bardziej ofensywny zawodnik.
» 20 marca 2014, 00:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.