Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Meulensteen: Nie otrzymałem oferty od Moyesa

» 8 lutego 2014, 22:30 - Autor: Rio5fan - źródło: the90thmin.com
Jeszcze niedawno David Moyes przekonywał, że chciał zatrzymać René Meulensteena na Old Trafford.
Meulensteen: Nie otrzymałem oferty od Moyesa
» René Meulensteen nie zdecydował się pozostać na Old Trafford po odejściu sir Alexa Fergusona
Holenderski menadżer Fulham zaprzeczył jednak tym informacjom przed jutrzejszym przyjazdem do Teatru Marzeń.

- Nie otrzymałem żadnej oferty. Po prostu wspólnie dyskutowaliśmy na moją przyszłością i zdecydowaliśmy, że lepiej będzie, jeśli nasze drogi się rozejdą - skomentował lakonicznie Meulensteen.

René Meulensteen pracował dla Manchesteru United w latach 2001–2006 oraz 2007-2013.


TAGI


« Poprzedni news
William Kvist wierzy w sukces na Old Trafford
Następny news »
Carrick: Musimy wierzyć we własne umiejętności

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (31)


MU1212: Moyes pan niesczęść
» 9 lutego 2014, 14:14 #31
zico32: ,,Pan brak szczęścia- Moyes " nie dość, że nieudacznik to jeszcze Kłamca...im szybciej go zwolnią tym lepiej...chciałem żeby został do końca sezonu, ale teraz każda wypowiedź go pogrąża...
» 9 lutego 2014, 13:31 #30
mkoti6: To tak jak Moyes wspólnie dyskutował z Vidicem i zdecydował że najlepiej będzie jak się rozstaną.
» 9 lutego 2014, 12:46 #29
iamarctic: Myślę że Moyes i Meulensteen rozminęli się w definicji słowa "oferta". Nie dowiemy się jak było, ale jeśli założyć, że Moyes miałby zapytać Rene czy chce zostać w MU na jakimś tam stanowisku, a Rene odmówił, to Boss mógł uznać, że złożył "ofertę". Natomiast Meulensteen może w tym artykule mówić o tym, że nie dostał konkretnej propozycji, kontraktu do podpisania.
» 9 lutego 2014, 11:56 #28
Mucha7: Moys jest Klamca i Nieudacznikiem i zastanawiam sie jak SAF mogl go wybrac nad Jose bo jest z byt Djabelski ale zna sie na robocie.Jesli nas jescze dzis ukara Fulham to juz naprawde czas szukac kogos Nowego Lepszego i Utalentowanego Trenera
» 9 lutego 2014, 11:36 #27
woj92: Zespół i sztab są typowo autorskimi działaniami Moyes'a. To że w tej chwili zaczyna się zakrzywianie rzeczywistości jest zrozumiałe, po prostu nie poszło. Nagle okazuje się, że Rene był dla Moyes'a cenny niczym Rooney, a za niedługo wyjdzie że o pozwolenie na jego przejście do Andży to sam Ferduson prosił Dawida. Taka sama prawda ja to że to Ferguson kreślił plan transferowy w lecie, skoro tak to czemu Garay, który był już z nami dogadany, nie przyszedł?? Dawid się przeliczył, począwszy od doboru sztabu, poprzez transfery Cesc i Thiago, a Strootman był do wzięcia.
Mam taki postulat, błędy się naprawia, a nie usprawiedliwia, im szybciej tym lepiej...
» 9 lutego 2014, 09:46 #26
Gallacher: Przypominam że Ferguson jak do nas przychodził to coś osiągnął ale dla nie wiedzących przypomnę :
Aberdeen

Mistrzostwo Szkocji (3) : 1981, 1984, 1985
Puchar Szkocji (4) : 1982, 1983, 1984, 1986
Puchar Zdobywców Pucharów (1) : 1983
Superpuchar Europy (1) : 1983

pytanie od 14 letnie kibica Man Utd - co takiego Moyes osiągnął ? Nie to żebym źle mu życzył bo szanuję graczy , sztab itd. którzy są w United bo to logiczne że jak się kocha ten klub to trzeba wspierać ale nie uważacie że DM dostał tą pracę raczej po znajomości ? Mimo to przeczekajmy do końca tego sezonu bo ten sezon już chyba (?) jest stracony ale w następnym trzeba Moyes'a rozliczyć już po rundzie jessiennej jeśli takowe wyniki się powtórzą.Czekam na dzisiejsze 3 pkt. z Fulham i nie daj boże by przegrali bo to już będzie kaplica.
» 9 lutego 2014, 09:43 #25
champione2013: Jak ruszą z kopyta w co wątpie to jest szansa na TOP3
Tak tylko zapewne powiedzą tak nic nie zdobył na początku itp ... z całym szacunkiem dla Moyesa , ale tym skladem co mamy obecnie nawet przy kontuzjach TOP4 powinno być bez problemu .
» 9 lutego 2014, 09:47 #24
woj92: Kaplica to już jest i nie ma się co czarować. Jeżeli popatrzymy jak czołówka punktuje, to wyjdzie na to że, Fergi miałby szansę, pod koniec marca, zapewnić United mistrzostwo. Już przestałem mieć wielkie oczekiwania, chcę zobaczyć choć kilka pozytywów w zespole, nawet jeżeli miało by to oznaczać przesunięcie Neville'a i Giggs'a do trenowania akademii.
» 9 lutego 2014, 09:53 #23
mun72: jak dla mnie to Moyes niestety coraz bardziej z każdym dniem się pogrąża:
wczoraj: "chciałem żeby Rene został" - Rene na to "nie dostałem oferty"
po odejściu Vidy "wspólnie podjęliśmy tę decyzję" - wczoraj "Vidic sam podjął decyzję"
ciekawe czy tylko ja czekam na spełnienie obietnicy rzuconej na konferencji po jakimś wygranym meczu "niedługo się dowiecie,dlaczego nie skorzystaliśmy z klauzuli wykupu Fellainiego" - jakoś cisza w temacie...
to że nie ma wyników,stylu,pomysłu na grę i po prostu przygotowania by być trenerem tak wielkiego klubu to jedno(choć samo w sobie powinno go dyskwalifikować),to że nie ma charyzmy to drugie(w końcu niewielu ludzi się z nią rodzi),ale to że jest po prostu zwykłym krętaczem to już ponad moje siły jako kibica :(
» 9 lutego 2014, 09:31 #22
Taurus: Tamto było z manutd.com a to z jakiegoś szmatławca, ludzie.. zastanówcie się komu lepiej uwierzyć ;)
» 8 lutego 2014, 23:55 #21
talir: Mało trafny argument, tym bardziej, że MEULENSTEEN wypowiadał się o tym jak odchodził, że nie jest z tego powodu jakoś specjalnie szczęśliwy, a jego wypowiedzi wskazywały wyłącznie na rozczarowanie obrotem spraw...
» 9 lutego 2014, 02:43 #20
Chapman: Moyes jest jak Tusk!
» 8 lutego 2014, 23:55 #19
emil291: Jedno pytanie: co byscie mowili gdyby Ferguson zostal ten rok dłużej i wszystko tak samo by sie waliło? A co do tematu to lepiej ze odszedł Meulensteen niż gdyby mieli się gryźć. Chociaż uważam jego odejście za stratę dla Utd. Jednak nie obwiniam za to nikogo. Bądźcie w końcu realistami.
» 8 lutego 2014, 23:53 #18
devious: a co miałoby się walić?

Z Fergusonem na pewno bylibyśmy w TOP4 bo SAF gwarantował:
a) pomysł na grę i odpowiednia taktykę na danego przeciwnika (czyli bronimy się i skutecznie kontrujemy albo atakujemy pozycyjnie ale na różne sposoby) - u Moyesa brak taktyki, brak pomysłu na grę, a ten "spec" po meczu jeszcze mówi, że graliśmy dobrze i zabrakło szczęścia ale on jest zadowolony z gry i w sumie nie wie co jeszcze miałby zrobić - zgroza i tragedia!

b) motywację (choć odkąd przestał stosować "suszarkę" to też bywały mecze z kiepskim zaangażowaniem piłkarzy - ale pojedyńcze, u Moyesa to standard

c) reakcję z ławki na wydarzenia w trakcie meczu - SAF potrafił "przemeblować" ustawienie druzyny i wprowadzić odpowiednich zawodników - nie zawsze się to udawało ale miewał genialne decyzje - u Moyesa jeszcze tego nie zauważyłem... z reguły jak MU wygrywa to wpuszcza kolejnych obrońców - a jak przegrywa to kolejnych napastników - czyli pomyślunek jak w polskiej lidze :)

SAF nie był nadczłowiekiem, nie był ideałem, popełniał błędy, przegrywał mecze, czasem robił złe transfery, czasem podejmował zupełnie irracjonalne (dla kibiców i ekspertów) decyzje - ale przy Moyesie to jednak był BOSS - a pan David to jakiś uczniak marnie imitujący mistrza...

Kibice oczywiście zawsze będą bronić Moyesa nawet jak skończymy sezon na 10 miejscu - wymówki się znajdą, źli piłkarze (gorsi kadrowo od Stoke, Newcastle czy Evertonu na pewno nie jesteśmy! od LFC czy Arsenalu też nie...), złe decyzje sędziów, brak szczęścia, przebudowa składu bla, bla, bla - jasne! Ja jestem wyrozumiały i moge i 5 lat czekać jak to coś przyniesie - a niestety u Moyesa nie widzę by miało to coś przynieść bo co? On nie ma żadnej wizji, żadnych zdolności taktycznych (tzn. może ma ale takie z lat 90tych XX wieku), żadnych osiągnięć, żadnych zdolności motywacyjnych i co najgorsze - żadnej charyzmy...

Ja naprawdę nie jestem hejterem Moyesa - chciałbym się mylić i by mu się udało - ale po prostu smutno mi jak go widzę na ławce MU bo on tam zupełnie nie pasuje... Nie radzi sobie i to widać nawet w wypowiedziach - faceta przygniotła presja i wyszły jego braki. Najwidoczniej to po prostu za wysokie progi :(
» 9 lutego 2014, 00:11 #17
Krzyk: Reszty nie przeczytałem, ale jeśli słysze, że w ostatnich latach SAF gwarantował nam pomysł na grę to bierze mnie pusty śmiech. Oglądałeś może mecze United w ostatnich latach? Jedyny sensowny pomysł na grę, który dało się zauważyc u SAFa np w zeszłym sezonie to gra z kontry. Przy naszym masowym bronieniu się, często nawet ze słabiakami, był to całkiem niezły pomysł, tyle ze średnio pasujący do zespołu tej klasy. Poza tym atakowaliśmy jeszcze chaotyczniej niż obecnie, a wyniki zawdzięczaliśmy głównie postawie RvP, który potrafił strzelić bramkę z 0,5 sytuacji. Prawda jest taka, że Ferguson ostatnimi laty nie miał ani pomysłu na grę, ani pomysłu na zbudowanie drużyny. Wydusił co się dało z tego co miał, kupując jeszcze topowego snajpera, i odszedł
» 9 lutego 2014, 01:01 #16
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.02.2014 01:04

devious, zgadzam się z Tobą w 100%. To co u Moyesa najbardziej razi to brak jakiegokolwiek planu,taktyki no i największy brak, nie widać u niego jakiegokolwiek przejawu charyzmy...

co do Ciebie Krzyk to jeżeli uważasz grę z kontry za zły pomysł to powiedz to takiemu np Mou ja uważam że lepiej grać z kontry wygrywać w brzydkim stylu jedną bramką, często na farcie i zdobywać przy tym trofea niż dostawać łupnia z największymi leszczami tej ligi i nie liczyć się w walce o nawet top 4...
» 9 lutego 2014, 01:02 #15
Krzyk: No to widzisz tym się różnimy Janks7. Nie po to oglądam football żeby męczyć się przy każdym meczu i walczyć by nie zasnąć. To ma być piękna gra, ma cieszyć zmysły, a nie je męczyć. Osobiście wole oglądać piękną grę swojego klubu choćby kosztem walki tylko o top 4. To, że takowej jeszcze nie oglądamy, to nie uzasadnia zaraz stwierdzenia, że za SAFa wszystko było pięknie i wspaniale. Jeszcze rok czy dwa lata temu każdy przeklinał naszych piłkarzy i trenera za to, że już nudniej grać się nie da.
» 9 lutego 2014, 01:15 #14
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.02.2014 01:22

hehe no rzeczywiście było mega nudno w pierwszej połówce zeszłego sezonu jak co mecz mieliśmy fundowane zajebiste emocje w postaci comebacków Manchesteru by SAF o ile się nie mylę to za Moyesa mieliśmy 1 comeback z Hull - to rzeczywiście oglądało się dość miło nawet reakcje Moyesa na ławce były dobre. Tyle że to był 1 mecz i to z beniaminkiem :)
Ja pokochałem Manchester nie za piękną grę, pokochałem go za stabilność, za to że na ławce siedział człowiek który wyszlifował tyle pokoleń niesamowitych piłkarzy i przede wszystkim za to że gdy oglądałem mecz, gdy nie zawsze było pięknie moim obowiązkiem była wiara do końca, czekanie na odwrócenie losów spotkania bo w to wierzył zawsze Sir Alex i za tym również jego żołnierze na boisku - nasi zawodnicy !
» 9 lutego 2014, 01:20 #13
jaratkow: Skoro SAF był taki beznadziejny jak piszesz, to ja cofnę wszystkie wypowiedziane krytyki pod adresem Moyesa jeśli... powtórzy on wszystkie "beznadziejności" SAF-a
» 9 lutego 2014, 01:23 #12
PwnT: SAF przez ponad 15 lat nie wypadł z top 3, także to mówi wszystko o klasach obu trenerów.
» 9 lutego 2014, 01:47 #11
qbsonUTD: Każdy ma tu trochę racji, ale bardziej skłaniam się ku opinii Krzyka, odnośnie stylu United. W poprzednim sezonie United zdobyli mistrza zasłużenie, ale grając w słabym stylu. Na większość meczów ciężko było patrzeć i czasem to była droga przez mękę. Oczywiście były piękne come backi, ale one tylko przyćmiewały słabą grę United. Wszyscy byli szczęśliwi bo wygrywaliśmy, ale głównie dzięki mentalności, której teraz gdzieś brakuje. Oczywiście zmysł taktyczny Fergiego też nie był bez znaczenia. Po odejściu Fergusona, z tego balona wypełnionego motywacją zeszło niestety powietrze. Jak nie było, tak nie ma stylu, nie ma tej samej motywacji, więc słabo to na razie wygląda. Miejmy nadzieję, że tylko na razie.
» 9 lutego 2014, 01:49 #10
talir: emil291 -- Twoje pytanie jest tego typu: "Co by było gdyby babcia miała wąsy?". To czysta abstrakcja, bo nie można udzielić na nie odpowiedzi.
devious -- masz rację o braku charyzmy pana Moysa... co gorsz po utracie bramki często jego mina upodabnia się do wyrazu twarzy dziecka, któremu ktoś zabrał lizaka...
» 9 lutego 2014, 02:53 #9
jaratkow: Tymczasem o "klasie" Moyesa niech świadczy miejsce i gra Evertonu po jego odejściu
» 9 lutego 2014, 08:03 #8
Szilk: No nie ładnie Moyes - raz mówisz tak: Meulensteen, aktualny menadżer Fulham, spędził w Manchesterze 12 lat.

– Rene wraca na Old Trafford. Pomógł mi, kiedy po raz pierwszy tu przyszedłem i dostałem tę pracę – mówi David Moyes.

– Miałem z nim kilka rozmów, w trakcie których opowiedział mi o tym jak klub pracuje, jak jest zarządzany i jak mają się zawodnicy.

– Chciałem, aby został, ale zdecydował się pójść na swoje. Przejął Fulham i wymienił tam sztab szkoleniowy. Takie rzeczy zdarzają się w klubach piłkarskich. Cieszę się na myśl spotkania z nim w niedzielę – dodaje Moyes. -
Powiedziałeś to pewnie chcąc się oczyścić z błędu , którym na pewno było zwolnienie całego sztabu szkoleniowego Alexa . A teraz okazuje się , że to nie jest prawdą - po prostu zwolniłeś Go tak jak wszystkich pozostałych - to nie jest pomyłka - to jest perfidne oszustwo kibiców M.U. i opinii publicznej. Warunkiem sukcesów na stanowisku Menadżera jest odwaga, uczciwość i lojalność wobec wszystkich ludzi związanych z M.U. Moyes niestety tego nie rozumie i ma własny sposób rozwiązywania problemów - niestety jak na razie przynosi on nam tylko porażki i upokorzenia.
» 8 lutego 2014, 23:09 #7
mally: Czy Ty w ogóle przeczytałeś tego newsa?
» 8 lutego 2014, 23:21 #6
jaratkow: Wychodzi na to, że menadżerem Wielkiego Klubu jest... jeszcze większy krętacz. Czyli to prawda żeby nie ufać rudym..?
» 8 lutego 2014, 23:36 #5
mally: Następny. Czytałeś newsa? "Nie otrzymałem żadnej oferty. Po prostu wspólnie dyskutowaliśmy na moją przyszłością i zdecydowaliśmy, że lepiej będzie, jeśli nasze drogi się rozejdą" co tutaj zaprzecza "Chciałem, żeby Rene został w klubie"?
» 8 lutego 2014, 23:54 #4
mcis: przepraszam, a gdzie jest napisane lub powiedziane, ze Moyes zaproponowal kontrakt. Rene tylko potwierdza to co powiedział DM "wspólnie dyskutowaliśmy na moją przyszłością i zdecydowaliśmy, że lepiej będzie, jeśli nasze drogi się rozejdą". rozumiem, gdyby Moyes powiedzial won tak bez niczego....
» 8 lutego 2014, 22:47 #3
Janks7: Wiedziałem, Rene pomóż nam kibicom żebyśmy dłużej się nie użerali z tym fałszywym rudzielcem który wszystko co zbudował SAF niszczy, swojemu obecnemu pracodawcy wydostać się ze strefy spadkowej, podbij OT, w końcu Fulham u nas by wygrało tylko po 11 latach więc to nie byłby najgorszy rekord Moyesa ale mam nadzieję że już ostatni...
» 8 lutego 2014, 22:43 #2
macmach: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2014 22:37

Moyes wtopił...
» 8 lutego 2014, 22:36 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.