Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United złożył ofertę za Luke'a Shawa

» 25 stycznia 2014, 21:32 - Autor: matheo - źródło: The Mirror
Manchester United złożył opiewającą na 22,5 mln funtów ofertę za Luke'a Shawa z Southampton – informuje Daily Mirror.
Manchester United złożył ofertę za Luke'a Shawa
» Luke Shaw może zmienić barwy klubowe jeszcze w styczniowym oknie transferowym
David Moyes przebił więc propozycję Chelsea, która za utalentowanego 18-latka zaoferowała 21 milionów funtów.

Daily Mirror donosi, że menadżer Manchesteru United jest zdeterminowany, aby pozyskać lewego obrońcę Southampton jeszcze w styczniu. Szkot ponoć obiecał Anglikowi regularną grę w pierwszym składzie Czerwonych Diabłów oraz lukratywny kontrakt.

Shaw na Old Trafford miałby docelowo zastąpić Patrice'a Evrę, który po zakończeniu sezonu prawdopodobnie odejdzie z Manchesteru United. Kontrakt Francuza wygasa w czerwcu i na razie nie zanosi się na to, aby miał zostać przedłużony.


TAGI


« Poprzedni news
Diabły na wypożyczeniach: Wejście smoka Barmby'ego
Następny news »
Oficjalnie: Mata podpisał kontrakt z Manchesterem United!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (71)


dev13: Na Twitterze pozytywy angielskiej prasy :)
» 26 stycznia 2014, 12:31 #69
Nani27: Dobry transfer , licze , że się uda ;)
» 26 stycznia 2014, 12:15 #68
jakub90: ok niech bedzie
» 26 stycznia 2014, 11:15 #67
MU1212: no do dobra bierzemy Shawa
» 26 stycznia 2014, 10:29 #66
Fabio: Jak się da to brać !!
Zdecydowanie lepsza opcja niż były podopieczny Moyesa z Evertonu ( młodszy, można go jeszcze wyszkolić po swojemu i ewentualnie zniwelować jakieś czysto piłkarskie mankamenty ) . Ale ponoć Southampton odrzuciło już:( tą ofertę za młodego anglika.
» 26 stycznia 2014, 10:16 #65
PwnT: To nie jest BBC czy Telegraph, a the Mirrior... Także nie brałbym tych informacji na serio. Pismaki pewnie szukają sensacji.
» 26 stycznia 2014, 10:14 #64
10wazzar10: Lepsza opcja niż Baines, na pewno tani nie będzie, ale warto zainwestować w tak perspektywistycznego chłopaka
» 26 stycznia 2014, 10:06 #63
CroCop: Przypomina mi się Rooney jako łepek. 27mln funtów za nastolatka? A jednak. Może warto spróbować z Shawem?
» 26 stycznia 2014, 09:37 #62
Taurus: Okej okej, wszystko fajnie, tylko dlaczego wszystko psuje źródło informacji?- THE MIRROR
» 26 stycznia 2014, 03:49 #61
szymek1193: Ten zawodnik jest naprawdę mocny Luke Shaw chyba nominowany do najlepszych lewych obrońców zobaczymy co będzie ;)
» 26 stycznia 2014, 02:16 #60
Kajdano: Wolalbym Bainesa ale na niego sa juz minimalne szanse a Shaw jest jednym z najlepszych graczy mlodego pokolenia do tego teraz bardzo trudno o dobrego lewego obronce. Jest bardzo mlody a juz gra 2 sezon w Premier League, to bylby dobry transfer.
» 26 stycznia 2014, 00:39 #59
rreddevilss: Shaw 18 lat, Baines 29 lat i ty piszesz ze wolalbys Bainesa ? wiele ich nierozni Baines ma tylko to ze posiada atut w postaci stalych fragmentow gry ale my mamy dobrych wykonawcow w postaci ROO I RVP ,ja w 100% popieram pomysl sprowadzenia Luka Shawa
» 26 stycznia 2014, 02:13 #58
Macheda94: do wykonawców tych fragmentów dodaj Mate:D i Januzaja xD
» 26 stycznia 2014, 02:34 #57
manutdfan92: Gość jest nienajgorszy, ale do końca mnie nie przekonuje. Ma on kilka atutów tj. szybkość, siła i niezła wrzutka, ale to jednak inny typ piłkarza niż Evra czy występujący na drugiej flance Rafael. Brak mu trochę tej zwrotności i sprawności, którą charakteryzują się najlepsi na tej pozycji. Do tego z piłką przy nodze wygląda średnio. Wszystko to plus niemała za niego cena sprawiają, że ja bym się poważnie zastanowił na jego zakupem.
» 26 stycznia 2014, 00:27 #56
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.01.2014 23:49

Po 1 na Swiecie jest deficyt klasowych LO
Po 2 Za Anglikow zwykle sie przeplaca
PO 3 no-name juz nie jest, jakies dosw. w PL juz ma, w koncu to juz jest jego 2 sezon
Takze cena jak dla mnie uzasadniona. Jesli go kupimy, wtedy z LO bedziemy miec spokoj na najblizsze 10-15 lat(jesli oczywiscie nikt go w tym czasie nam nie podkupi :P ). Najlepiej by bylo gdybysmy teraz go zaklepali, a latem go kupili, badz teraz kupili i od razu wypozyczyli do konca sezonu do Swietych. Jesli nie wyjdzie z Shawem licze, ze Moyes skupi sie na Coentrao, byle nie na Bainesie...
» 25 stycznia 2014, 23:45 #55
Juwenalis: Zgadzam się... Ale sądzę, że Shaw jeśli teraz pójdzie do MU to prędzej czy później wyląduje w CFC. No chyba, że Mata go przekona. xD
» 26 stycznia 2014, 00:42 #54
Klimaa: Jak na swój wiek jest już obyty z Premiership. Jest Anglikiem więc z góry wiadomo że będzie trzeba trochę przepłacić, ale będzie to transfer na kolejną dekadę więc warto tym bardziej że to bardzo utalentowany zawodnik z mnóstwem potencjału. Zobaczymy jak sytuacja się rozwinie. Może uda się nam zaklepać transfer w tym okienku ale resztę sezonu dogra w Southampton.
» 25 stycznia 2014, 23:35 #53
Roo543212: Moyes pokazuje że ma jaja, i o to chodzi.
» 25 stycznia 2014, 23:28 #52
tom90: To się Moyes rozpędził!
» 25 stycznia 2014, 23:23 #51
Niemanek: Nie kupimy go na 100% jestem przekonany ;d Szkoda ale fajnie by było gdyby przeszedł.
» 25 stycznia 2014, 23:17 #50
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.01.2014 23:10

Nie wiem dlaczego ale Luke Shaw przypomina mi Lee Sharpa :D
» 25 stycznia 2014, 23:09 #49
N17: Bo na L i na Sz ;)
» 25 stycznia 2014, 23:20 #48
radek87urban: Trochę za dużo jednak za kolejnego młokosa, na dodatek (podobno) fana The Blues. Na tę chwilę jest Buttner, Fabio i Evra. Ważniejszy transfer środkowego pomocnika, ew. środkowego obrońcy (który dobrze by było, żeby umiał grać na prawej stronie na wypadek absencji Rafaela).
» 25 stycznia 2014, 22:48 #47
dawcioj: mi w football manager chcieli mi go sprzedać za 80mln funtow :D
» 25 stycznia 2014, 22:39 #46
kamilllo7: trzeba go było kupowac w pierwszym sezonie odrazu :P
» 25 stycznia 2014, 23:20 #45
chowder: Podobno Święci odrzucili ofertę, czytałem na stronie Przeglądu Sportowego, lecz nie wiadomo czy to prawda.
» 25 stycznia 2014, 22:30 #44
kalek87: Raczej przekłam sportowy
» 25 stycznia 2014, 23:05 #43
xatu93: Gdyby to okazalo sie prawda, mielibysmy kolejny dobry transfer. Co prawda wysoka kwota i bardziej przyszlosciowy, nie mniej jednak coraz wiekszy szacunek i zaufanie dla Pana Moyesa.
» 25 stycznia 2014, 22:28 #42
tony123451: transfer na lata a evra nie jest juz najmlodszy, tylko troszke cena zawyzona ale taki rynek w tych czasach. GGMU
» 25 stycznia 2014, 22:24 #41
CoachMaro: Lul, dopiero teraz sobie uświadomiłem, że on to 18 lat ma, jak dla mnie nie jest to dobry wiek dla bocznego obrońcy, na którym miałby oprzeć się Manchester United. Niemniej to zwiększa mój szacunek dla niego.
» 25 stycznia 2014, 22:11 #40
kalek87: Januzaj tez ma 18 lat.
» 25 stycznia 2014, 23:06 #39
emil1986x: dla mnie Candreva powinnien być diabłem idealnie by do Nas pasował :) Shaw spoko ale bez szału Baines i Coetrao też bardzo dobrzy a ten drugi spokojnie powinien byc do wyciagniecia i to za wiele mniejsze pieniadze :)
» 25 stycznia 2014, 22:00 #38
Kopec91: Tyle, że Coentrao jest za słaby na real, więc wg mnie tym bardziej za słaby na MU :P
» 25 stycznia 2014, 22:11 #37
SkoraMU: Co w z tym Bainsem? Facet ma 29 lat więc dużo młodszy od Evry nie jest, poza tym za 22.5 mln z Evertonu go nie wyciągniemy.
Coentrao to raczej wymysł fanów, bo poza tym nic nie widziałem, żeby Moyes go chciał.
» 25 stycznia 2014, 22:14 #36
hg92: To może ci przypomne że w lecie transfer był już dogadany tylko niejaki Guilherme Siqueira w ostatniej chwili wybrał Benfice zamiast Realu i ci się wycofali choć papiery już były na biurku gotowe do podpisania...
» 25 stycznia 2014, 22:32 #35
littleParrot: Na Coentrao jestem w stanie się zgodzić, że dobry, wiek taki w sumie na szczytową formę. Natomiast jedyny pozytyw jaki Baines posiada to stałe fragmenty, a w szczególności rzuty wolne. Ale od egzekwowania wolnych mamy Roo, a teraz jeszcze Matę. Tak więc Fabio chętnie bym na OT ujrzał, natomiast Baines niech siedzi w Evertonie, idealnie tam pasuje. :)
» 25 stycznia 2014, 22:36 #34
littleParrot: @hq92 a to nie było tak, że fax dotarł jakoś po północy i już nie można było przeprowadzić transakcji? Tak mi się wydaje, że dlatego wypożyczenie Coentrao skończyło się fiaskiem, bo czas niestety nas przegonił. Ale mogę się mylić. :)
» 26 stycznia 2014, 01:42 #33
Michal1997: Dość drogo jak za piłkarza tam młodego i na takiej pozycji
» 25 stycznia 2014, 21:58 #32
Marcinwp91: Akurat zawodnicy na tą pozycje są bardzo rozchwytywani przez wszystkich. Mnóstwo zespołów ma problemy z obsadą na lewej obronie. Niemniej jednak jest bardzo młody, a z drugiej strony, patrząc na grę Januzaja wydaje mi się że teraz zawodnicy w wieku 18-20 lat bardzo często stanowią o sile zespołu.
» 25 stycznia 2014, 22:20 #31
Diabelred: Tak jak obecnie jest pelno klasowych OP, tak przeciwnie malo jest klasowych ŚP, a jeszcze mniej LO, takze mnie akurat ta cena nie dziwi, do tego to Anglik, a za nich zawsze sie przeplaca...
» 25 stycznia 2014, 23:38 #30
barszczuxdd: Rozumiem, że POTRZEBUJEMY wzmocnień, ale jeśli zapłaciliśmy 37 milionów za Mate, to 22,5 za Shawa jest OGROMNYM przegięciem, szczególnie, że ma dopiero 18 lat i w porównaniu do Hiszpana niczego nie osiągnął.
» 25 stycznia 2014, 21:57 #29
Blackez: Tak tylko chłopak ma ogromny talent, a Chelsea zlozyla ofertę 21m, także jeżeli chcemy go kupić a chcemy to trzeba tyle wylozyc, tymbardziej ze potrzebujemy LO
» 25 stycznia 2014, 22:12 #28
Kopec91: Niestety rynek w obecnych czasach jest makabryczny jeśli chodzi o ceny zawodników. Wystarczy spojrzeć na real, który jak się okazało wyłożył za Bale'a 265 mln euro, a nie dorasta do pięt Ronaldo, za którego dali "stówkę"... Co zrobić. Można tylko płacić, albo oddać utalentowanego zawodnika rywalom. Także Glazer, płacz, płać a my będziemy się cieszyć :P
» 25 stycznia 2014, 22:16 #27
KoaLa: Oby doszło do tego transferu.
» 25 stycznia 2014, 21:56 #26
HernandezManU: Jeżeli uda mu się go pozyskać i przedluzyc kontrakt z Roo to Wielkie Gratulacje Panie Moyes
» 25 stycznia 2014, 21:54 #25
saf9908: Chyba wszyscy by chcieli by doszło do tego transferu, ale to mało realne że wybierze nas, bo jak sam mówi jest kibicem Chelsea. Jednak jeśli przebijemy ofertę CFC to przyjdzie do nas. Najwyższy czas na solidne przewietrzenie szatni. GGMU
» 25 stycznia 2014, 21:47 #24
Widera: jeśli to prawda że jest kibicem cfc to marne szanse że przyjdzie do nas nawet jesli damy więcej kasy
» 25 stycznia 2014, 21:48 #23
CoachMaro: Nie jestem do końca przekonany, nie wiem czy Fabio jest, aż tak słaby, że 18letni gość ma mieć powierzoną taką ważną rolę, gdzie jak widać, póki co nie widać by było jego zmiennika.
» 25 stycznia 2014, 22:19 #22
Dyk11: ja jestem za jesli do tego transferu by doszlo to super transfer na lata a po co nam prawy obronca jest przeciez mlody rafael ktory gra bardzo dobrze a evra ma juz swoje lata
» 25 stycznia 2014, 21:42 #21
maxior1993: czemu nie kupimy prawego obrońcy teraz już 3 lewych bedziemy mieli
» 25 stycznia 2014, 21:38 #20
Kopec91: Może dlatego, że Evra ma odejść do Monaco, a Buttner nie prezentuje zbyt wysokiego poziomu?
» 25 stycznia 2014, 21:40 #19
mcis: jeszcze Fabio to juz raczej nie powalczy u nas. moze przekwalifikowanie na PO by pomoglo?
» 25 stycznia 2014, 21:48 #18
Kopec91: Fabio, z tego co piszą, w co nie zawsze można wierzyć, ma się przenieść do Bundesligi. No a niestety nie prezentuje poziomu takiego jak jego brat, więc pewnie się z nim pożegnamy.
» 25 stycznia 2014, 21:50 #17
champione2013: kopec

na prawej to jest Rafael i nikt inny więcej potrzeba bardziej tam .
» 25 stycznia 2014, 21:55 #16
mimic: Poniewarz prawa obrone mamy obsadzoną na dlugie lata. Jest Rafael a od przyszłego roku będzie wprowadzany Varela. Kto ogląda mecze rezerw to wie, że jest on jednym z najaśniejszych punktów tej drużyny. Ma duży potencjał i już niedługo Rafael będzie miał solidnego zmiennika, ma potencjał aby z czasem nawet go wygryżć.
» 25 stycznia 2014, 22:07 #15
Kopec91: Champione2013, czytaj co jest wyżej. O Fabio mówię, że "ewentualnie" mógłby zastępować Rafaela, bo zmiennika na prawą stronę to zbytnio nie mamy, chyba że cofając Valencię. Shaw tylko i wyłącznie na lewą stronę, i to do pierwszego składu jeśli stracimy Evrę. Jeśli francuz zostanie z nami jeszcze rok, to mogą zawsze grać na zmianę, a Fabio i Buttner będą skazani na poszukiwania nowych pracodawców
» 25 stycznia 2014, 22:10 #14
Kopec91: Jeśli dojdzie do transferu Shaw'a to Moyes całkowicie zamaże nieudane wakacyjne okno transferowe. Po sprowadzeniu Maty, który ma przed sobą wiele lat gry, sprowadzić największy obecnie talent wśród bocznych obrońców. Byłoby pięknie :D Czekamy :D
» 25 stycznia 2014, 21:37 #13
Cleverli: Powinniśmy ustąpić Chelsea, chociażby ze względu że dali nam kupić Matę. Wiem że CFC zależy na tym graczu i powiem tak: Z CFC nie mamy szans, Mourinho to przebiegły lis pewnie zrobi tak jak było z Willianem (Totki) i Salahem, ( liverpool). Lepiej sobie go odpuścić z Mou nikt nie wygra.
» 25 stycznia 2014, 21:37 #12
Kopec91: Tylko po co mamy mu ustępować w wyścigu o tak wielki talent? To byłoby bezsensowne zagranie. Tym bardziej, że Evra nawet jeśli nie odejdzie to i tak już nie pogra zbyt długo, a na jego miejsce nie mamy nikogo, prócz słabego jak na nasze warunki Buttnera.
» 25 stycznia 2014, 21:39 #11
mralkoholik89: chelsea sprzątnęła nam kiedyś z przed nosa obi mikela wiec czas na rewanż :)
» 25 stycznia 2014, 21:41 #10
NewtonHeath1878: Co Mourinho zrobi? Musi podbić ofertę. Chyba jasne, że S'oton, którzy nie mają z naszymi drużynami na pieńku, zaakceptują wyższą ofertę. Co najwyżej sam zawodnik nie będzie chętny.
» 25 stycznia 2014, 21:44 #9
RedDevilFan98: Uwielbiam twoje komenatrze Cleverli. Są tak zajeb*ste jak kreatywność Cleverleya. Mamy się teraz pucować Chelsea bo dali nam kupić Mate? Tylko, że za sianko które dostali od nas kupili już sobie Salaha i zostało im jeszcze 26mln. Myślisz, że w odwrotnej sytuacji inny klub tak by postąpił? W tym sezonie odpuszczamy sobie wyniki, więc chociaż na rynku transferowym toczmy zaciętą walke.
» 25 stycznia 2014, 21:49 #8
mcis: wszyscy zachowujecie sie jakby to byl wyscig. przeciez Saw sam zadecyduje, gdzie ma pojsc i ktory klub woli.....
» 25 stycznia 2014, 21:50 #7
Kopec91: Tak zdecyduje, ale to klub zdecyduje czyje pieniądze ładniej pachną :P
» 25 stycznia 2014, 21:51 #6
champione2013: Jeżeli młody myśli wybierze United w Chelsea niestety nie pogra
» 25 stycznia 2014, 21:56 #5
mcis: @Kopec klub ma prawo zaakceptowac tyle ofert ile chce. to zawodnik dokonuje wyboru....
» 25 stycznia 2014, 21:59 #4
Kopec91: Mcis wiem, ale jeśli oferta United będzie o wiele lepsza, o jakieś dodatkowe klauzule powiedzmy, to zostanie zaakceptowana tylko jedna.
» 25 stycznia 2014, 22:12 #3
Diabelred: omg, ludzie po co wy mu w ogole odpisujecie...? wy jeszcze nie zauwazyliscie, ze to jest troll z chelsealive, czy tej drugiej ich strony. Ja go juz rozgryzlem po pierwszym komentarzu... :P
» 25 stycznia 2014, 23:42 #2
Macheda94: brać go !! :D
» 25 stycznia 2014, 21:33 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.