Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Luke Shaw za 23 mln funtów w United?

» 25 stycznia 2014, 10:33 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Manchester United rozważa złożenie oferty za Luke'a Shawa z Southampton. Lewy obrońca Świętych miałby kosztować 23 miliony funtów – informuje Daily Mail.
Luke Shaw za 23 mln funtów w United?
» Luke Shaw jest łączony z transferem do Manchesteru United
Propozycja Czerwonych Diabłów ma zostać złożona jeszcze w trakcie tego weekendu. Jeśli do transakcji rzeczywiście dojdzie, to mistrzowie Anglii ubiegną Chelsea, która od dawna stara się o podpis utalentowanego 18-latka.

W piątek wieczorem Manchester United potwierdził uzgodnienie warunków z Chelsea w sprawie Juana Maty. Ostatnie dni styczniowego okna transferowego mogą być dla kibiców United jeszcze bardziej emocjonujące, gdyż David Moyes rozgląda się za kolejnymi wzmocnieniami.

Luke Shaw na Old Trafford miałby zostać długoterminowym następcą Patrice'a Evry, którego kontrakt z klubem wygasa za pięć miesięcy.


TAGI


« Poprzedni news
Rooney bliski podpisania 5-letniego kontraktu
Następny news »
David Moyes ma chrapkę na Dantego i Kroosa?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (88)


kurczak09: Brać go! I tyle
» 25 stycznia 2014, 18:59 #84
Ghostpl: Jak dla nie kupic go teraz ale niech dokonczy sezon u nich
» 25 stycznia 2014, 16:23 #83
44everUnited: to było by świetne rozwiązanie! Byłby nasz a nie grzał ławy (bo raczej grałby Evra)
» 25 stycznia 2014, 18:14 #82
zbyszek7: O tak bardzo bym chcial Cabaya ale nie widac narazie by Moyes byl nim zainteresowany...
» 25 stycznia 2014, 19:23 #81
Fabio: Byłaby bajka:D jakbyśmy jeszcze sprowadzili tak młodego, ale jednocześnie dobrego i cholernie perspektywicznego gracza jak Shaw.
» 25 stycznia 2014, 15:20 #80
PR1OR: ale tylko moje pytanie brzmi, czy jest on wart tych 23mln czy nie dałoby się go kupić za mniejszą ceną... bo nie ma też co z paranoją wariata szastać kasą i zamiast np. 4 zawodników kupić tylko 3, bo się przepłacało ;>
» 25 stycznia 2014, 15:11 #79
Mistrz1908: Piłkarzy , którzy są rozchwytywani trzeba zaklepywać bez zbędnych bzdur - nauczka po lecie .
» 25 stycznia 2014, 15:49 #78
PR1OR: nauczka, taka... by nie popadać z jednej skrajności w drugą
» 25 stycznia 2014, 17:34 #77
Fabio: @PR1OR
Lepiej lekko ewentualnie przepłacić ( Shaw ) niż nie kupić i znów na koniec okienka ' zostać z ręką w nocniku ' jak po letnim okresie transferowym.
» 25 stycznia 2014, 20:20 #76
PaToManU: Bale też miał 18 lat i grał w Southampton na lewej obronie SAF się namyślał wykupiło go Spurs i kilka razy sobie pluł w brode w gazetach że chciał go ściągnąć ,podobnie może być z Shaw. Ja bym się nie zastanawiał bo w lato City lub Chelsea nas wyprzedzi.
» 25 stycznia 2014, 14:50 #75
zbyszek7: Z tego co mowil SAF I sam Bale to Gareth nie przeszedl do nas bo nie chcial. Wybralm Spurs I perspektywe gry. U nas byl Evra I chyba jeszcze Heinze o ile dobrze pamietam
» 25 stycznia 2014, 19:42 #74
klb9k: Ciekawa opcja , gdyby Pat został jeszcze rok może się wiele od niego nauczyć a jednocześnie dużo grać i wybegać sporo minut na boisku :)
» 25 stycznia 2014, 14:41 #73
Bossicky: najlepsza opcja na lewą obrone, albo on albo ben davies - Luke wydaje sie jednak lepszy.
» 25 stycznia 2014, 14:19 #72
UrbannLegend: Dobry wybór, czy Evra zostanie, czy też odejdzie. :)
» 25 stycznia 2014, 14:19 #71
1996kutno: Brać go !!
» 25 stycznia 2014, 14:00 #70
mateomufc: Mnie sie wydaje ze Moyes pojechał obserwować poprostu gre bayernu a te plotki o krosie dante sa wyssane z palca, ewentualnie kogos z M'gladbah
» 25 stycznia 2014, 13:54 #69
Czarny171: Myślę, że to może być strzał w "10", ograny w Premier League, młody :D bo jakby nie patrzeć to jeszcze gówniarz w moim wieku. Jasne 23 miliony funtów na obrońce wydaje się trochę dużą kwotą i w dodatku na tak młodego. Ale jakby nie patrzeć, on z 15 lat gry na najwyższym poziomie przed sobą, czyli to może być obrońca na długie lata, a biorąc pod uwagę jeszcze fakt, że będzie się rozwijał w takim tempie, to z parę lat możemy mieć jednego z najlepszych LO na świecie. :D Jak dla mnie - good, dawać go na OT
» 25 stycznia 2014, 13:50 #68
CR71999: To by było najlepszę okienko w tym klubie! Mata to coś niesamowitego, Shaw to wielka radocha, jeszcze jakby przyszedł Dante/Kroos/Patrick/Vidal to było by już zaj.........
» 25 stycznia 2014, 13:41 #67
Ghostpl: Masz racje Mata jest naprawde Git jeszcze nasz Rooney chce podpisac kontrakcik a na dodatek sa niby prowadzone rozmowy Luke'a Shawa i ja bym byl za transferem Vidal i Kroos
» 25 stycznia 2014, 13:48 #66
raszer: Chyba żyjesz w wirtualnym świecie,
"jeszcze jakby przyszedł Dante/Kroos/Patrick/Vidal to było by już zaj...."
Z tej wymienionej 4 nikt nie przejdzie, i przyjmij to do wiadomosci
Vidal na nowym kontrakcie kosztował by około 45 mln . To nie FIFA sorki.
» 25 stycznia 2014, 14:04 #65
CR71999: Ja tylko napisałem że było by zaje....... a ty już chcesz się kłócić
» 25 stycznia 2014, 15:12 #64
Mistrz1908: 45 mln to duzo jak na gwiazdę Juve i piłkarza światowego formatu , który poukładał by grę United?
» 25 stycznia 2014, 15:50 #63
Diabelred: Coentrao dla mnie bylby lepszym wyborem. Juz jest ograny na swiatowym poziomie. Shaw natomiast to kibic Chelsea, a jak wiadomo, oni takze beda teraz szukac nastepcy Cole'a, takze jesli tylko pojdzie oferta od Chelsea, to no na 99,9% mozna domyslec sie gdzie mlody Anglik wyladuje.
» 25 stycznia 2014, 13:37 #62
stopek97manutd: obecnie nie potrzebny , jako pierwsze to tylko gracze na pomoc bo tu nas najbardziej boli
» 25 stycznia 2014, 13:37 #61
MUFCFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.01.2014 13:21

To zdecydowanie wartościowy gracz. Boiskowe myślenie i przegląd pola to jego atuty. Pewnie są wyżej cenieni defensorzy, ale kwota wydaje się rozsądna. Ciekawe czy dojdzie do transferu?
» 25 stycznia 2014, 13:20 #60
DevilFan: Jakoś bardziej by cieszył transfer Kroosa bo wtedy środek mamy elegancki. A obrona lewa do końca sezonu wytrzyma.
» 25 stycznia 2014, 13:15 #59
KoaLa: Byłby dla nas świetnym wzmocnieniem.
» 25 stycznia 2014, 13:05 #58
b90: Kolejny Anglik do dziurawej obrony? Żeby się nie okazał drugim Smallingiem, który przy swoim wzroście nie potrafi wygrać główki
» 25 stycznia 2014, 12:52 #57
DevilFan: Chyba nie widziałeś jego występów.
» 25 stycznia 2014, 13:14 #56
UniteDKanzaS: Smalling nie potrafi główki wygrać?
» 25 stycznia 2014, 13:51 #55
Diabelred: Jednej glowki przy straconym golu nie wygral i od razu ze nie potrafi wygrac glowki... Zobacz sobie inne mecze, jak dla mnie to z naszych obroncow wlasnie Chris gra najlepiej z glowki.
» 25 stycznia 2014, 14:03 #54
Mistrz1908: No , ale Smalling na prawej obronie nie może grać. Obrońcy boczni w tych czasach , muszą mieć odrobinę umiejętności ofensywnych , a jak widzę naszego byczka przy dośrodkowaniach to nie wiem czy się smiać czy płakać. Jones i Smalling na środek obrony i nie robić głupoty Fergusona z tym rotacjami !!
» 25 stycznia 2014, 15:52 #53
Bartoosh21: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.01.2014 12:43

niezły ruch.. chrzanić to że kosztuje 23 mln.. 18 letni Roo kosztował 27 i się opłaciło.. to będzie pewnie podstawowy lewy obrońca reprezentacji po Bainesie.. zagrozić może mu tylko Ben Davies ze Swansea

poza lewym defensorem potrzebujemy koniecznie ŚO w wieku 24-26 lat i typową "ósemkę" Fletcher, Carrick czy Fella to bardziej boiskowe "szóstki" na "8" można powiedzieć mamy teraz jedynie Cleverleya, który nie potrafi mimo wszystko się obudzić.. wg mnie potrzebujemy dobrego rozgrywającego z umiejętnością gry do przodu ale przede wszystkim z dobrym odbiorem i kryciem mając w perspektywie grę ofensywnym kwartetem:

Januzaj-Rooney-Mata
Robin van Persie

p.s. przy przyjściu Maty koniecznie trzeba odstawić grę 4-4-2, koniec gry skrzydłami.. żegnamy Valencię i Younga, teraz musi to być 4-2-3-1 z 2 ŚPO, 10tką i 2 ofensywnymi pomocnikami, którzy od biedy schodzą na skrzydło aby klepać i wypuszczać ofensywnych bocznych obrońców (Evra-Rafael)
» 25 stycznia 2014, 12:40 #52
Gibkikuba: Lepiej byłoby złożyć ofertę za Bena Daviesa właśnie. Jest o nim cicho, ale moim zdaniem już jest na wyższym poziomie od Shawa.
» 25 stycznia 2014, 13:01 #51
GajeQ: Moim zdaniem to by było bardzo dobre posunięcie! Zrobić tak jak z Zahą, kupić i niech zostanie w Southampton do końca seoznu. Po 1 więcej pogra i się rozwinie a po 2 zarząd i ludzie z South chyba woleli by mieć te pół roku na znalezienie potencjalnego następcy i chętniej by go nam sprzedali niż Chelsea i oddać go teraz...
» 25 stycznia 2014, 12:28 #50
thcrafal86: Cena dość wygórowana ale myślę że jeśli będzie dalej tak dobrze sie rozwijał już za 2 sezony będzie wart dwa razy więcej...Jest młody a my mamy nieograniczony budżet... GLORY GLORY MU
» 25 stycznia 2014, 12:24 #49
kadM: Mamy Buttnera wiec shaw bedzie idealnym wzmocnieniem. Evra po sezonie przeniesie sie do Monaco. Ponadto uwazam ze warto zastanowic sie czy czasem z uttnera nie zrobic skrzydlowego.
» 25 stycznia 2014, 12:23 #48
Spidson: Czemu nie Coentrao ...
» 25 stycznia 2014, 12:10 #47
dlabigt23: ja bym byl za nim i jeszcze do tego Coentrao a wywalic Evre.
» 25 stycznia 2014, 12:00 #46
brylaantowy: nie za drogi ten Shaw? wolałbym Coentrao ...
» 25 stycznia 2014, 11:52 #45
saf9908: No i to samo pytanie Shaw czy Coentrao? Ja respektuję za Portugalczykiem, bo jest ograny na wszystkich frontach i doświadczony, a to oznacza, że wchodzi i gra. Jednak Shaw jest młody i utalentowany, a jeśli chcemy grać w podstawie Januzajem, Rafaelem i Jonesem, a do tego doszedłby 18 letni Shaw to czy nie za dużo by było tych młodych w podstawowej 11?
» 25 stycznia 2014, 11:46 #44
19wziono94: Shaw to by był Szał :D
» 25 stycznia 2014, 11:46 #43
PaToManU: Trudno uwierzyć ,że wreszcie mamy klasyczną świetną 10 wierze że ten transfer pociągnie resztę grajków do lepszego grania . Shaw to by była też świetna decyzja ,ale tutaj już tak bardzo niemusimy szaleć .
» 25 stycznia 2014, 11:41 #42
Scrito: Dobrze zapowiadajacy sie lewy obronca, ale do gry w podstawowym skladzie United powinni kupic Bainesa (najlepszego lewego obronce w Premie League).
» 25 stycznia 2014, 11:41 #41
voocash91: Mówisz poważnie? Baines niedawno skończył 29 lat. Co nam z niego? Na 3 sezony czy tam ile on zagra to nie warto. Moyes myśli długoterminowo i w tym go popieram. I nie przekreślajcie Shawa jeśli chodzi o podstawową 11. To że piłkarz nie ma doświadczenia nie oznacza że nie nadaje się do pierwszego składu. Spójrzcie tylko na Januzaja. Najmłodszy w drużynie a jak się wyróżnia. Myślę że przyda nam się odrobina młodej krwi.
» 25 stycznia 2014, 12:08 #40
Scrito: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2014 11:17

Nigdy w życiu nie przekreslibym takiego zawodnika jak Shaw. Dynamiczny, waleczny, a w dodatku Anglik. Manchester United jest ogromną firmą ktora nie moze pozwolic sobie na 1 slabszy sezon, gdyz wiaze sie to z ogromnymi stratami finansowymi. Baines moglby podpisac kontrakt na 4 sezony (tak jak zrobil to Van Persie) i jesli kontuzje unikalby go szerokim lukiem, molgby wniesc wiele do druzyny. Teraz to w sumie nie ma znaczenia, gdyz podpisal on nowa umowe z Evertonem.
» 15 lutego 2014, 11:14 #39
kocio10: Podobno zlozylismy oferte za Luka Shawa w wyskosci 22,5 mln funtow - zrodlo niestety tylko The Mirror
» 25 stycznia 2014, 11:33 #38
fat1xd: ESPN też potwierdziło i chyba BBC, a Sky tylko wspomniało o zainteresowaniu.
» 25 stycznia 2014, 11:51 #37
lukaszek9000: haha może lepiej kupmy całą ligę, przyjemniej mistrz co roku xD
» 25 stycznia 2014, 12:11 #36
kocio10: Jak ESPN i BBC to coś jest na rzeczy
» 25 stycznia 2014, 13:15 #35
Taurus: Moim zdaniem niema co wydawać na niego 23 mlny, AŻ TAKIEGO szału nie robi :)
» 25 stycznia 2014, 11:25 #34
DEPE: Ostatnio mocno obnizyl loty, duzo lepiej prezentuje sie jego partner po drugiej stronie boiska, Calum Chambers.
» 25 stycznia 2014, 11:21 #33
HernandezManU: Może i tak tylko że on ma 18lat i jest ograny w PL więc taka cena nie jest duża, a że ktoś lepiej od niego gra w tamtym zespole to jest jeszcze lepsza informacja bo musi się jeszcze bardziej starać aby zaistnieć w klubie, a później w Manchesterze United :)
» 25 stycznia 2014, 13:57 #32
Cybson: On ma 18 lat ? *_*
» 25 stycznia 2014, 11:16 #31
lukaszek9000: Dać im Young/Valencia i 10mln
» 25 stycznia 2014, 11:11 #30
Blackez: Po co jednego albo drugiego, najlepiej 2 orazu :)
» 25 stycznia 2014, 11:23 #29
MuOlSa: Valencie.
» 25 stycznia 2014, 11:24 #28
MatiX123: Valencia gra lepiej od Younga ...
» 25 stycznia 2014, 11:32 #27
rafal7mu: ale się dzieje , na plotki w sprawie Maty czytałem z przymrużeniem oka ale jednak sie potwierdziło ;) a teraz jeszcze chcą kupić Shaw'a ? Chłopak jest genialny i to się chwali ale jednak i to trzeba jednym okiem czytać póki United nie zajmą oficjalnego stanowiska . Jednak gdyby sie potwierdziło chyle czoła ;) DM chyba przeczytał kilka opinii fanów United ;)
» 25 stycznia 2014, 11:08 #26
iamarctic: Brać póki jest okazja! Luke już gra lepiej niż Buttner czy Fabio a ma 18 lat! Jeśli przyjdzie, będzie wzmocnieniem na długie lata :)
» 25 stycznia 2014, 11:06 #25
uzil25: 18 lat mało doświadczenia. W dodatku to Anglik a wiadomo, że jeśli Anglik to Anglicy pompują balonik. Nad tym chłopakiem można się zastanawiać ale Coentrao jest świetnym graczem a kosztuje około 15-18 mln funtów. Pisze tu, że 23 miliony no ale troszkę dorzucić i można próbować ściągnąć Barkleya.
» 25 stycznia 2014, 11:04 #24
iamarctic: jak na swój wiek jest bardzo doświadczony! 25 meczów w EPL w tamtym sezonie i już 19 w tym, plus mecze w pucharach itd.
» 25 stycznia 2014, 11:10 #23
kruk581: Pytanie, czy nie lepiej bylo by kupic Coentrao czy jednak Shaw to dobry wybor. Swietny zawodnik, ale jeszcze nie jego czas na stale w naszej ekipie na LO. Zbyt mlody, malo doswiadczony, w LM moglby miec problem. ale i wrecz przeciwnie, moglby sobie swietnie poradzic. wiele do gadania nie mam, ale zastanowilbym sie nad tym. ktos napisal tu zeby przedluzyc kontrakt z Vidic'iem, osobiscie, wolalbym sprowadzic jakiegos srodkowego obronce do pary dla Jones'a. Prawa strona obrony wg mnie zajeta powinna byc przez Rafael'a.
» 25 stycznia 2014, 10:56 #22
AmEsDo: Jones musi złapać trochę doświadczenia i Evans musi złapać trochę pewności siebie. To jest przyszła para obrońców United. Nie ukrywam wolałbym Garaya zamiast Evansa no ale cóż :), Poza tym Rafael musi zacząć grać jak przystało na United a nie jest piłkarz z ekstraklasy w BPL takie błędy jakie on popełnia są niewybaczalne. Na LO widzę właśnie Shawa albo Coentrao, obojętnie kto, byle przyszedł godny następca Evry.
» 25 stycznia 2014, 11:09 #21
kruk581: Za Evansem nie przepadam, za duzo ma juz u mnie na minusie. wlasciwie jedyny zawodnik, ktorego nie lubie w czerwonym Manchesterze. zgadzam sie z Toba, co do Rafaela, za kadencji Fergusona gral swietnie, wiec, wierze, ze dzieki regularnej grze gralby jak przystalo na United przystalo, co wiecej, gralby jak na PL przystalo.
» 25 stycznia 2014, 12:30 #20
Ricardinho: Shaw transfer świetny kto by go nie kupił :D niesamowicie perspektywiczny zawodnik. Jednakże od zawsze powtarzał, że jest fanem Chelsea i to The Blues wydają się być najbliżej piłkarza o ile są nim zainteresowani. Brać Coentrao!
» 25 stycznia 2014, 10:54 #19
Marti24: Czyżby coś zaczynało się ruszać.
1. Wypożyczenie Andersona a po sezonie pewnie jego sprzedaż,
2. Kariery pewnie zakończą Giggs oraz Ferdinand,
3. Kupno Maty,
4. Chęć sprowadzenia lewego obrońcy - jak przyjdzie obrońca to pewnie odejdzie Evra,
5. Plotki o przedłużeniu kontrkaku przez Rooney'a,
6. Fajnie by jeszcze przedłużyć kontrakt z Vidic'em, bo inaczej po sezonie trzeba będzie kupować obrońcę do środka,
7. Jeszcze niech odejdę: Young albo Nani (ten z gorszych) oraz Fabio.
8. Kupować dalej - pieniądze przez lata nie były wydawane a dodatkowo na transferze Ronaldo sporo zarobiliśmy (minus kupno van Persiego oraz Fellainiego).
» 25 stycznia 2014, 10:45 #18
brylaantowy: van Persie Fellaini Mata = pieniędzy nie ma z Ronaldo
» 25 stycznia 2014, 11:50 #17
PR1OR: Young'a bym sprzedał bądź wypożyczył jak go nie chce nikt kupić... a co do Nani'ego to bym zostawił i dał mu więcej grać, bo jest on zawodnikiem dobrym lecz bez formy wynikającej z braku regularnego grania ale jest to jeden z niewielu u nas z kreatywnych graczy, i który ma szansę w pojedynku 1vs1
» 25 stycznia 2014, 15:17 #16
Niemanek: Raczej wątpie okienko się już kończy. ;/ ale jestem za
» 25 stycznia 2014, 10:42 #15
Aro: Hahah Mata, Shaw, a teraz słyszę że Moyes rozmawiał z agentem Toniego Kroosa tylko czy on grałby jako typowy rozgrywający?
» 25 stycznia 2014, 10:42 #14
EnJoy: Tak kroos to jest typowy rozgrywajacy
» 25 stycznia 2014, 11:04 #13
Paxius: Szczerze mnie on nie przekonuje. Na pewno nie jest to zawodnik, który w tym momencie może być podstawowym LO, w dodatku cena za duża. Zdecydowanie wolałbym Coentrao, ale ja nie mam nic do gadania :).
» 25 stycznia 2014, 10:41 #12
MU1212: ciekawe czy Luke Shaw godnie zastąpi Evrę
» 25 stycznia 2014, 10:41 #11
lukaszek9000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.01.2014 10:40

Słychać od roku czy od 2 o nim, ale nie widziałem go nigdy(nie oglądam meczów Świętych), niech ktoś powie czy jest warty tej kasy? Czy nie lepiej Conterao, który nie gra nawet w pucharze Króla(nie chce go Ancelloti)
» 25 stycznia 2014, 10:40 #10
JackDaniels: Jest wart, dobrze gra w obronie i z przodu również, poza tym jest młodziutki, za parę lat będą z niego ludzie
» 25 stycznia 2014, 10:42 #9
lukaszek9000: no właśnie, za parę lat
» 25 stycznia 2014, 11:09 #8
cinek06: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.01.2014 11:57

Southampton ma świetną szkółke, np. Oxlaide-Chamberline w Arsenalu i jeszcze ktoś był ale zapomniałem :) Ale potrafią sobie poradzić
» 25 stycznia 2014, 11:56 #7
Diabelred: cinek06, chociazby jeszcze Bale :)
» 25 stycznia 2014, 13:33 #6
Diabelred: Ano i jeszcze przeciez Walcott. Jednak zdecydowanie Bale jest ich najlepszym wychowankiem.
» 25 stycznia 2014, 14:00 #5
dev13: ja tez bylby swietny transfer na lata ;)
» 25 stycznia 2014, 10:38 #4
mazi06TsR: Na ten transfer licze najbardziej, wole Luke'a niż Contreo.:)
» 25 stycznia 2014, 10:37 #3
Diabelred: Coentrao jak juz... ;d
» 25 stycznia 2014, 13:34 #2
karpiu2201: Mata, kontrakt no i Shaw? Jeszcze tydzień temu 0% szans a tu proszę... Chceta walczyć o TOP 4? To Mata (+Shaw:D)
» 25 stycznia 2014, 10:35 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.