Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

United nadal zainteresowani Fabregasem

» 25 lipca 2013, 16:14 - Autor: Rio5fan - źródło: SkySports
David Moyes potwierdził, że Manchester United nie zrezygnował z pozyskania Cesca Fàbregasa. Barcelona odrzuciła już dwie oferty mistrzów Anglii opiewające odpowiednio na 25 i 30 milionów funtów.
United nadal zainteresowani Fabregasem
» Jaka będzie ostateczna decyzja hiszpańskiego pomocnika?
Szkocki szkoleniowiec przyznał, ze jego zespół potrzebuje wzmocnień w środku pola. Media donoszą, że władze United wyłożą za 26-latka nawet 40 milionów funtów. Całą sprawą zajmuje się dyrektor wykonawczy, Ed Woodward.

- Sprawa jest w toku - poinformował lakonicznie David Moyes.

Hiszpański piłkarz przebywa obecnie na dodatkowym urlopie, który pomoże mu odpowiednio wypocząć po zmaganiach w Pucharze Konfederacji. Plotki głoszą, że były gracz Arsenalu poważnie rozważa swoją przyszłość w klubie z Camp Nou.


TAGI


« Poprzedni news
David Moyes: Muszę szybko uczyć się od Ryana
Następny news »
Valencia chciałaby wypożyczyć Javiera Hernandeza

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (105)


kocisz191: Cesc Fabregas przejdzie do MU kurs 1/2, Leighton Baines przejdzie do MU kurs 1/6, Marouane Fellaini przejdzie do MU kurs 11/10. Takie stawki podaje Skybet. To bardzo ciekawe, ponieważ wielu z nas potrafi wypisać 50 powodów dlaczego nie zobaczymy Fabregasa w United. Jednak patrząc na ten kurs coś musi być na rzeczy.
» 26 lipca 2013, 16:47 #101
misiek88: jak dla mnie to ten kurs jest spowodowany tym, że oficjalnie potwierdziliśmy, że się o niego staramy. (;
» 26 lipca 2013, 17:15 #100
champione2013: wypowiedź nowego trenera FC Barcelony Gerardo Martino rozwiewa wszelkie wątpliwości. - Fabregas to czołowy zawodnik i jesteśmy dumni z niego. Nie ważne jaką ofertę United złożą - i tak zostanie odrzucona - mówi.

Dziękuje życzę miłego dnia zostaniemy z Grubasem w środku
» 26 lipca 2013, 15:24 #99
Vilen: Ian Ladyman writes in the Daily Mail...

Cesc would love to join Moyes at United
Cesc Fabregas has told friends in English football that he wants to quit Barcelona for Manchester United.

Thiago Alcantara says his representatives never made contact with United prior to the ex-Barcelona midfielder signing for Bayern Munich. “The truth is that in no moment did United come to us and talk to us. It came from the press, it was always a lie,” he said.

Z glownej strony Manutd
» 26 lipca 2013, 11:59 #98
sisinho: Po prostu wyciągnęli to z gazety. Nic wielkiego. Na tej samej stronie były ploty o Lewandowskim, Mourze, Sneijderze i wielu innych a tak na prawdę mało informacji się sprawdziło.
» 26 lipca 2013, 15:47 #97
vip14: To trzeba dać 35 mln funtów xD Moim zdaniem więcej jak 35 mln funtów Fabregas nie jest warty.
» 26 lipca 2013, 10:36 #96
Pomarancz: Nie daliśmy rady wyhaczyć młodego zbuntowanego Alcantary, a wyciągniemy gościa który sam dopłacił do swojego transferu.
» 26 lipca 2013, 09:36 #95
Innowierca: Tak sobie pomyślałem, że można było w zeszłym sezonie odpuścić sobie ściąganie kreatywnego, zwinnego i tech. pomocnika (Kagawa), skończyć transfery na RvP i zagrać ten jeden sezon. Myślicie, że byłoby wiele gorzej (z szacunkiem do Japończyka, ale mimo niewątpliwych umiejętności to starcie przegrywa)? Wątpię. A teraz "za wszelką cenę" ściągnąć Mario G. 37 mln e to fajna cena za tą jakość i przyszłość (i teraźniejszość) klubu. I dokupić tego "nieszczęsnego" ŚP. Rooney zapomniałby, że mu się nie podoba i chce odejść i jedziemy!
Tak sobie pomyślałem...
» 26 lipca 2013, 00:30 #94
Klimaa: Barcelona nawet za 40mln nie sprzeda Hiszpana.. Nie pieniądze są problemem. On jest ich wychowankiem, nie po to chciał przejść do Barcelony by po chwili odejść z niej.
» 25 lipca 2013, 23:37 #93
kpatryk01: No właśnie w 100% się zgadzam z kolegom;) ale dużo pampersów nie może tego zrozumieć:P
» 26 lipca 2013, 00:07 #92
mufcx: Odejdź trollu.
» 26 lipca 2013, 00:31 #91
kpatryk01: Sam jesteś trollem gówniarzu. Dobranocka już się dawno skończyła:P więc dobranoc i proszę nie drażnić. Coś się nie podoba do zapraszamy na fan page fc barcelona bo widzę, że ich uwielbiasz a z Fabregasem byś nawet do łóżka poszedł:P
» 26 lipca 2013, 01:57 #90
charnas: cztery lata różnicy a odzywasz sie jakbyś był jego ojcem. ktoś kto jest za transferem jest automatycznie kibicem jego drużyny? gratuluje toku myślenia
» 26 lipca 2013, 02:21 #89
RedSidePower: Zauważ jednak ,że gdyby faktycznie oddali Fabsa za 40 Mln funtów to wróciłoby się częsciowo za Neymara , i mogliby sie pokusić o bale'a ( i nie gadajcie mi o jego marzeniach , bo to śmieszne jest ) lub jakiegoś innego dobrego , Barcelona to też wielka marka i potrafi kupować jak widać ( Neymar ) ja jestem za tym zeby Roo grał u nas , lecz jak sie nie dogadają to na miejscu Moyesa zaproponowałbym wymiane Roo-Bale i ewentualnie troche grosza byśmy dorzucili , wtedy Chicha na atak z RVP a Welbek na wypożyczenie ,lub ława . Mimo wszystko mam nadzieję ,że Roo zostanie .
» 26 lipca 2013, 09:41 #88
wiruch: nie wziąłeś tylko pod uwagę że jeszcze Rooney musiałby się zgodzić na grę w Tottenhamie który nie gra w LM i Roo pobiera 250k tygodniowo na co nie stać Tottenham
» 26 lipca 2013, 10:28 #87
kpatryk01: To jest przenośnia...jeśli ma zamiar wyzywać uczestników od trolli to zapraszam na inny fan page...proste.
» 26 lipca 2013, 11:23 #86
Koral123: hhuhhuu to juz troszke hajsu jest ;D
» 25 lipca 2013, 22:48 #85
Innowierca: Jak widzę po komentarzach, to co kibic to inna opinia na temat tego transferu. Jedna uwaga do przeciwników talentu CF - przecież to nie jest człowiek znikąd, czy niesprawdzony na Wyspach, "delikatny" Południowiec. To nadal jeden z najlepszych środkowych pomocników świata, stosunkowo (podkreślam) silny i niemal wychowany w Anglii. To, że miał słabszy sezon? Przecież to oczywiste, że w FCB będzie mniej błyszczeć (ta rola jest od dawna i pewnie na wieki zaklepana) niż w Kanonierach, nie to tło, wprost jego brak. Gorsze statsy? Inna rola, inne zadania, mniej odpowiedzialności za obraz gry zespołu, inna (mniejsza) rola mentalna. I nikt nie wmówi mi, że Fabs to, cytując klasyka "piłkarz wypalony", albo bez formy. Umiejętności chyba nie zapomniał przez rok, a formę zawsze można odzyskać, zwłaszcza jak się jest, uwaga! słowo klucz, Profesjonalistą, jak większość piłkarzy z tego poziomu (mam wrażenie, że w naszej lidze proporcje są odwrotne). I jeśli DM faktycznie go chce, to musi mu pasować do koncepcji i ja to akceptuję (przecież zawsze mogę postawić Veto ;)
Co do realności tego transferu, to nie zamierzam się wypowiadać, bo szczerze, to nie takie cuda już widziałem podczas okienek transf. Nie wiem, nie mam pojęcia, do 31 sierp.- na dwoje babka wróżyła.
» 25 lipca 2013, 22:43 #84
Wuj3k: Nic dodać, nic ująć, podpisuję się pod tym obiema nogami.
» 25 lipca 2013, 23:25 #83
kpatryk01: Nie będzie Fabregasa. Nawet jeśli zaakceptują naszą ofertę to do gry wchodzi Wanger, który ubezpieczył się na przyszłość umieszczając przy transferze do barcy klauzule wykupu za 26mln. Więc jak myślicie pójdzie do swojego klubu w którym był super gwiazdą czy do odwiecznego rywala z PL. Zaraz inni bedą się pewnie powoływać na RVP-go ale zasadniczą różnicą jest to, że Fabregas nie chce za chu chu odejść kompletnie nigdzie, a Robin chciał odejść jaknajszybciej...no i potem zadzwonił SAF i wszystko jasne. Więc niech kurde dadzą sobie spokój z tym transferem bo czas ucieka. Wcześniej wspominałem, że trzeba nam Eriksena lub Dembele i Fellaini-ego i zdania nie zmienie! Jeśli mają później kupować na ostatnią chwilę byle kogo(przepłacając przy tym) to już wolę, żeby nikogo nie kupowali.
» 25 lipca 2013, 21:33 #82
Rooni126: Ta szczegolnie ze Wenger jest znany z blyskotliwych i zdecydowanych ruchow transferowych.W ten transfer praktycznie nie wierze ale w to ze Wenger jest w stanie tu namieszac jeszcze bardziej nie wierze...
» 25 lipca 2013, 21:37 #81
champione2013: Co z tego że Wenger ma taką opcję ? Niż on się skapnie to on dawno będzie parafować kontrakt w Manchesterze .
Przepłacając za jednego z najlepszych pomocników świata ? No nieźle
Dembele do nas ? Czy my jesteśmy zbieraniną szrotu ? Eriksen jedyny dobry transfer z twoich podanych .
» 25 lipca 2013, 22:54 #80
kpatryk01: Oj ty dzidziusiu champione2013:P. Nie napisałem, że transfer Fabregasa byłby przepłacony bo jak na moje przy tych pieniądzach jakie płacą za zawodników to 40mln to jest nic. Owszem zgadzam się, że Fabregas jest jednym z najlepszych pomocników świata (rozgrywających) ale ten transfer nie przejdzie. Dembele szrot??Dobry żart:P Kolega ogładał chociaż jakiś mecz kogutów??
Tottenham grał w poprzednim sezonie najładniejszą piłkę w PL a motorem napędowym był Bale i właśnie Dembele. Nie oglądasz więc nie wiesz...proste a Fellaini mógłby spokojnie na kolejne 5 lat zastąpić u Nas Carricka. Rozumiem, że każdy ma swoje typy ale jak widzę, że ktoś pisze o jednym z najlepszych rozgrywających w PL, że jest szrotem to mnie krew zalewa:/
» 25 lipca 2013, 23:35 #79
champione2013: Jeżeli mamy sprowadzać średniaków proszę bardzo , ale nie tędy droga Dembele jest dla mnie średniakiem i takie jest moje zdanie nie musi ci się podobać.
My nie szukamy zmiennika za Carricka w przyszłości tylko NA JUŻ TERAZ rozgrywającego pełną gębą po tym co pokazują Clev z grubasem to taki transfer musimy wszystkimi metodami dopiąć .
» 26 lipca 2013, 11:03 #78
mu007: Fabregas woli wrócić do Arsenalu niż zagrać w Manchesterze
» 25 lipca 2013, 20:41 #77
mufcx: A świstak siedzi i zawija jet w te sreberka :D :D
» 25 lipca 2013, 20:49 #76
swistek: ... :(
» 25 lipca 2013, 21:23 #75
McG: Szkoda, że Fabregas nie jest zainteresowany United.
» 25 lipca 2013, 20:05 #74
mufcx: Jak najbardziej jest zainteresowany.
» 25 lipca 2013, 23:39 #73
Bartolek05: Nie jestem jakoś zwolennikiem tego transferu, no ale jeżeli Davie uważa, że Fabregas się przyda to trzeba w niego wierzyć.
» 25 lipca 2013, 19:40 #72
ZenekBenek: @TuftyMUFC

Strong rumour today from a good source that #mufc will sign Fellaini and Fabregas next week.

twitter. com/TuftyMUFC
» 25 lipca 2013, 19:21 #71
messengerUTD: Ponoć wiarygodny gość
» 25 lipca 2013, 19:27 #70
Panel1996: To jest bardzo wiarygodny gość, wiele informacji od niego wypływających są trafione ;). Należy więc wierzyć, że te także.
» 25 lipca 2013, 19:32 #69
mufcx: Ja piszę o tym już od jakiegoś czasu i jak na razie to tylko jestem wyśmiewamy przez stado trolli grasujące na tej stronie. Także uważaj.
A co do transferu to tak, wszystko wskazuje, że na dnich Fabregas podpisze z nami kontrakt.
» 25 lipca 2013, 20:39 #68
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2013 21:42

dopuki nie zrozumiesz sensu pisania na twiterkach to zawsze bedziesz podniecony kazda nowinka. twiterki sa po to aby dziennikarz czy jakis wydepilowany malolat mogl sie wypromowac. dzieki takiemu pisaniu, stado baranow go powtarza, i gosc staje sie znany.
» 25 lipca 2013, 21:41 #67
Diabelred: mufcx jestes wysmiewany (i slusznie) nie przez trolli, lecz przez LOGICZNIE myslacych kibicow :).

Ja Ci moge podac 11 arg czemu nie ma szans na ten transfer, a ty ile mi podasz arg czemu niby mialby do nas trafic :)? Jedynym arg jaki moglby przekonac Fabsa do gry u nas to znacznie wieksza tygodniowka niz Barsie czy Ars. Jednak watpie, aby Cesc byl az taki pazerny na kase, skoro sam z wlasnej kieszeni doplacil kilka milionow do transferu byleby tylko wrocic do Barsy i spelniac swoje marzenia z dziecinstwa :)

Inaczej sprawa by sie miala gdyby Cesc, byl w sytuacji Thiago Silvy ( ktory nie ukrywa ze chcialby zagrac w Barcelonie, jednak jest honorowy badz pazerny na kase i chce wypelnic kontrakt z PSG) lub Thiago Alcantary (ktory chcial opuscic Barse z powodu malej ilosci wystepow).
» 25 lipca 2013, 22:04 #66
mufcx: Powody dla który ma do nas przyjść są bardzo proste. Po pierwszy my go chcemy kupić. Po drugie Fabregas chętnie u nas zagra. Po trzecie Barca nie będzie go za wszelką cenę trzymać u siebie. I po czwarte oferujemy bardzo dużą kasę. 4 powody, które się liczą przy tym transferze. Nic więcej się nie liczy. I wszystkie są na naszą korzyść. Nie wiem gdzie widzisz przeszkody.

Nie będę ci już więcej tego tłumaczył, bo szkoda mojego czasu i nerwów. Pogadamy jak już Fabregas podpisze kontrakt.
» 25 lipca 2013, 23:02 #65
Diabelred: Przestalem czytac po, ,,Po drugie Fabregas chętnie u nas zagra'' :)
Jezeli slowa Cesca: ,,Nie ma o czym mówić. Jestem bardzo szczęśliwy w Barçy. Chcę zostać tutaj na wiele kolejnych lat'', rozumiesz jako np. Jak tylko nadarzy sie okazaja opuszcze Barcelone, to ja nie mama pytan ;D. Wiadomo roznie to bywa jednak tu jest za duzo arg przeciw, aby Cesc mial do nas trafic. Jak jeszcze byl Thiago W Barsie, to szansa na Fabsa byla dosc duza, jednak teraz szanse na jego sprowadzenia spadly niemal do zera. Poza tym zarzad Barsy nie jest chyba az taki glupi, zeby pozbywac sie w jednym okienku dwoch pomocnikow( ktorzy potencjalnie mieli byc nastepcami Xaviego, ktory mlody juz nie jest). Po raz kolejny jednak podkreslam, ze mimo wszystko chcialbym sie mylic w sprawie Cesca. :)

Ciagle powtarzasz ze chetnie u nas zagra. Masz jakis wywiad z Cesciem , ktory mowi w podobnym tonie co wspomniany wczesniej przeze mnie Thiago Silva ? Ja takze moge sobie wymyslic, ze Messi chetnie by u nas zagral, zaden problem :). Takze dalej zyj marzeniami o Cescu. Aha i rada na przyszlosc chciec nie zawsze znaczy móc ;) Bez odbioru!
» 26 lipca 2013, 00:31 #64
sisinho: @mufcx

Brednie. Po co Chelsea składa ofertę za Rooneya skoro Moyes stwierdził że Rooney nie jest na sprzedaż?

Cesc nigdy do nas nie przejdzie, zrozum to.
» 26 lipca 2013, 15:42 #63
mufcx: LOL. Rooney jest na sprzedaż. I tylko gdy podpiszemy kontrakt z Fabregasem lub innym zawodnikiem, który zastąpi Rooneya, Wayne odchodzi.
» 26 lipca 2013, 15:59 #62
sisinho: Czyli nas Boss kłamie? Śmiesz obrażać nasz klub? ;s
» 26 lipca 2013, 17:06 #61
mufcx: Rozumowanie ludzi na devilpage.
Moyes dobre kilka razy powiedział, że Rooney nie jest na sprzedaż, a i tak trole ciągle gadają, że Rooney odejdzie. Z drugiej strony ktoś tam z Barcy nie wiadomo kto powiedział raz, że Fabregas nie jest na sprzedaż i już wszystkie trole mówią, że nie mamy szans ściągnąć Fabregasa bo nie jest na sprzedaż.
Pozdrawiam ludzi myślących.
» 25 lipca 2013, 19:12 #60
TraN: Rooney chciał odejść, podczas gry Fabregas chciał zostać. Serio nie widzisz różnicy?
» 25 lipca 2013, 19:33 #59
Berba9tov: Nie wiesz czy Cesc chce zostać, czy też Wayne odejść. Nikt z nich się nie wypowiadał na ten temat...
» 25 lipca 2013, 19:58 #58
charnas: Rooney poprosił o transfer wiec chyba troszke za późno na zmiane zdania, 300 tys tygodniówki nie dostanie
» 26 lipca 2013, 02:25 #57
Vilen: Czas Fabregasa w Anglii skonczyl sie wraz z jego odejsciem do Barcelony, taka jest prawda.
Sadze ze predzej wypalilby transfer Gundogana, Klopp to zaradny chlop i znalazlby predko w jego miejsce kogos tanszego i lepszego(nieraz to pokazywal)
» 25 lipca 2013, 18:34 #56
gosc1234: ta Klopp z chęcią sprzeda nam pół składu... ja pier... co ta fifa robi z ludźmi
» 25 lipca 2013, 20:35 #55
champione2013: Jedyna szansa ma pozyskanie Fabsa jest jeżeli nowy trener nie będzie go widzieć w składzie na przyszły sezon w co wątpie inaczej szansę transferu są równe 00000000% chyba lepiej jechać do Amsterdamu po Eriksena .
» 25 lipca 2013, 18:28 #54
Widera: a ten eriksen to nie miał czasem do BVB się przenieść ?
zresztą nam jest potrzebny zawodnik do środka pola który w meczach z najlepszymi czyli CFC City Real Bayern Barca i inne potęgi z europy zrobi różnicę a nie piłkarz który wykaże się grając z jakimś west hamem albo innym wigan itp
» 25 lipca 2013, 18:31 #53
champione2013: BVB sciągnęła tego zmazańca + cygana więc transferów nie robią .
Eriksena można kupić i już chłopak doświadczony i do tego młody
» 25 lipca 2013, 18:55 #52
swiatlonh: A Eriksen, który od 3 lat prowadzi grę Ajaxu i reprezentacji Danii to nie jest człowiek odpowiedni dla nas, bo...? Gość jest mega talentem i powinniśmy starać się o niego wszelkimi sposobami, bo gdyby udało nam się go pozyskać, byłby to zawodnik, który uleczyłby nasz środek pola na długie lata.
» 25 lipca 2013, 21:15 #51
grandes: Nie wierzę w ten transfer:
1. Barcelona sprzedała Alcantarę więc nie miałaby alternatywy dla Xaviego.
2.Zobaczcie w archiwum newsów wypowiedzi Fabregasa bardzo przekonujące ,że chce zostać w Barcy.
3. Odrzucono ofertę opiewającą na 30 mln (funtów ? -podobno) nie sądzę by na dużo więcej byłoby nas stać.
» 25 lipca 2013, 18:24 #50
Gibkikuba: Stać nas na Messiego i Ronaldo razem, tylko czy taka jest polityka united?
» 25 lipca 2013, 18:34 #49
marsin7: tak, tak stać nas na Messiego i Ronaldo ...
a nie potrafimy kupić 1 pomocnika...
» 25 lipca 2013, 19:47 #48
Mikez: Czy tylko ja mam wrażenie, że United rzucają mediom temat Fabregasa, żeby spokojnie dopiąć negocjacje z innym zawodnikiem i jego klubem? Na Old Trafford zazwyczaj załatwiano takie sprawy bez większego rozgłosu. No chyba że to kolejna zmiana, jaka dokonała się w klubie po odejściu SAFa...
» 25 lipca 2013, 18:18 #47
mepol: Też mam takie wrażenie, że to tylko zasłona dymna. 40 milionów za Farbegasa ? Żaden Szkot tyle nie zapłaci :) A co do transferów bez rozgłosu to proponuje przypomnieć sobie sagi z RVP czy Berbatowem. Nie wpominając o niewypałach w postaci Nasri, Sneijder, Lucas Moura.
» 25 lipca 2013, 19:46 #46
pawlik010: nie lepiej fellaini + jakiś młody szansa jest większa
» 25 lipca 2013, 18:06 #45
mcis: jedno jest pewne za 6 dni poznamy odpowiedz....
» 25 lipca 2013, 18:13 #44
NewtonHeath1878: Dlaczego za 6 dni?
» 25 lipca 2013, 18:54 #43
NewtonHeath1878: A, klauzula.
» 25 lipca 2013, 18:55 #42
Cantona778: nie takie transfery wydawaly sie nie realne. Dojda podwojenie zarobkow i kto wie..
A dlaczego jeden z najlepszych rozgrywajacych swiata kim na pewno byl ma siedziec na lawie, albo byc rzucanym po pozycjach? Na dodatek on nie ma juz 22 lat jak THIAGO. Kto posadzi Xaviego na lawce?
Pitu pitu a ja mysle ze ten transfer jest realny:)
» 25 lipca 2013, 18:02 #41
sisinho: Na serio ktoś myśli że Cesc odejdzie z Barcelony, po tym jak dopłacił do transferu? Zmienił się trener, odszedł Thiago, Xavi się starzeje - nie ma żadnych przeciwwskazań do tego aby Cesc grał jeszcze więcej niż ostatnio. W dodatku Cesc nigdy nie sympatyzował z United a w sercu ma Arsenal, więc tym bardziej nie będzie chciał tego zrobić swojemu byłemu klubowi.

Ktoś kto liczy na ten transfer to chyba niezłe rzeczy bierze ;>
» 25 lipca 2013, 17:43 #40
mcis: to madralo powiedz mi co bierze Moyes??

zapominasz o jednej waznej rzeczy: pozycja w klubie. Fabregas odchodzac z A. byl obok Gerarda najlepszym rozgrywajacym w PL. byl liderem i najwieksza gwiazda druzyny. pewnie odchodzac myslal, ze podobny status wywalczy w Barcelonie. nie udalo sie tam jest jednym z wielu i nigdy nie bedzie "twarza" barcy. tam kolejnosc dziobania jest jasna: Messi=>Naymar=>Iniesta=>Puyol=>Xavi=>Pique(Shakira tylko go umacjia na pozycji) i nie ma szans, ze Fabregas przeskoczy tyle miejsc.

U nas z miejsca moze byc kluczowym zawodnikiem, poniewaz kazdy krzyczy o koniecznosci zakupu takiego zawodnika.
» 25 lipca 2013, 18:21 #39
sisinho: Nie wiem co bierze Moyes, ale skoro mówi na konferencji ze nie interesował się Thiago a jego ojciec potwierdził że były rozmowy to jak widać potrafi kłamać :>

Więc równie dobrze tym transferem może nam "mydlić oczy" bo pokazuje że coś robi na rynku transferowym.

Ten transfer jest tak samo realny jak transfer Ronaldo do Man City czy Messiego do Realu. W teorii każdy "by chciał tych transferów" w praktyce są one nierealne.

Równie dobrze nasz zarząd może wysłać ofertę 100 mln za messiego, która i tak będzie odrzucona.

Chwała im za to że wysłali ofertę? Nie bardzo, niech się skupią na transferach zawodników, którzy chcą grać u nas.
» 25 lipca 2013, 18:24 #38
JackDaniels: Wiecie co ? hmm ja jako rozsadny ;p kibic podchodze do tego transferu z duzym dystansem... z kilku powodow... nie chce sie na ten temat rozpisywac... kazdy wie jak fabs chcial wrocic do barcy... poza tym jest jeszcze ten pieprzony arenal i ich prawo pierwokupu... Ale jak ;p serce mowi, ze to bylby jeden z hitow transferowych tego lata i fajnie byloby zobaczyc kogos wlasnie takiego w trykocie diabelkow. Jednak tak sobie mysle ze Fellaini wcale nie bylby gorszym wyborem na zalatanie naszej luki w srodku... ograny w PL, pokazal sie bardzo dobrze, waleczny pilkarz ;p... Poza tym Moyes moglby sprobowac wyciagnac Wilshera z Londynu ;p... i pewnie jeszcze by reszta zostala ;p
» 25 lipca 2013, 17:33 #37
champione2013: Arsenal ma gó.. do gadania co z tego że mają prawo pierwokupu ? Fabs bedzie mieć dwie oferty i wybierze sobie jaką chce ... a wybierze zapewne Barce :)
» 25 lipca 2013, 17:35 #36
kantos: Pique powiedział, tamten powiedział, pół składu Barcy się już wypowiedziało na ten temat. Każdy twierdzi, że na pewno nie odejdzie, a przy okazji zachęca go do zostania "w domu"... Barca to medialne płaczki, a jak co raz większa ich ilość zachęca Fabre w ten sposób do zostania, gdy on sam milczy w tej sprawie, to coś może być na rzeczy :) a dokładnie to, że wcale nie jest tak zdecydowany co do swojej przyszłości jak twierdzi reszta jego drużyny :)
» 25 lipca 2013, 17:26 #35
SapphirUnited: Racja Cantona! Ando ostatnio byl wyciety z meczu na ponad 50 minut, obudzilem sie w jakiejs 80 i mowie 'o, ktos mu podal' to sa fakty ludzie. Clev zostanie w klubie ale nie bedzie to rozgrywajacy w 1 skladzie przynajmniej przez 2 lata. Nie zgadzam sie, ze Young jest przecietny, ciezko pracowal na swoja marke i moze nie jest tak efektowny jak NANI 2 lata temu bo teraz przechodzi okres slabszej psychiki ale Young bedzie gral w tym sezonie wiekszosc a po 2 strobie Zaha, tak sadze. Wymienilbym tylko Cristiano jako najlepszego skrzydlowego ale innych trzebabybylo szukac w statystykach. Bardzo chce zeby Fabregas dolaczyl do United! Jest wart swojej ceny i po zmianie trenera moze akurat sie uda!

Jesli chodza o mecze przed liga to ten ostatni z Yokohama byl bardzo trudny dla naszego skladu jaki zagral bo spogladajac na sklady kazdy mysli, ze United napewno sobie poradzi. Doswiadczenie dla mlodych bylo ogromne bo nienabiegaja sie tak w PL nawet z klasowymi zespolami.
» 25 lipca 2013, 17:25 #34
lukaszek9000: Zmaknąć gęby! Nie on to inny, ale na pewno ktoś na środek przyjdzie? Mogę sie założyć o krate!
» 25 lipca 2013, 17:23 #33
Cantona778: pfff fellaini?? a kto to w ogole jest? Ja kibicuje temu klubowi od 14 lat i ja wam mowie e jak sprowadzimy fellainiego to bedzie dowod e popadamy w przecietnosc. Kiedys nasza pomoc byla wsrod 4 najlepszych klubow na swiecie a teraz? cleverley? Jeus ile mozna sie osukiwac ze z niego cos bedzie? ok bedzie z niego dobry rezerwowy...

Anderson to ja w ogole nie wiem co on robi w tym klubie tak dlugo. Ja nie mowie zeby gral jak ronaldinho bo na takiego sie zapowiadal, ale ja nie pamietam zeby on zagral jakas celna dluga pilke. No k...nie pamietam. Jesli ktos sie cieszy ze ma 3 celne podania to niech idzie kibicowac southampton i wezmie se go ze soba. Kiedys bylo BECKHAM SCHOLES KEAN GIGGS a dzisiaj? young? on i valencia to sie nadaja na zwyklego sredniaka ligowego!! Fabregas to wlasnie pomocnik na miare SCHOLESA!!

Ja rozumie mlodzi mlodzi grac mlodymi ble ble ble...to trzeba bylo zakontraktowac THiAGO i by byl mlody perspektywiczny rozgrywajacy a nie Cleverley zlamas. Fellanini to jedna polka z Youngiem=PRZECIETNOSC!!

A i jeszcze gadanie;To tylko turnee...taa tylko popatrzcie ile tysiecy kibicow przychodzi na mecze, ile jest na lotniskach...i co widza?

Ku..Andersona i Cleverleya. Nie zdziwie sie jak na nastepne turnee ludzie beda woleli ogladac barce,chelsea,bayern,real czy inny klub w tv niz NAS!!
» 25 lipca 2013, 17:17 #32
rataj1993: Fellaini raczej nie należy do przeciętnych graczy - jest wysoki i dobrze gra głową, w ofensywie się spisuje bardzo dobrze, w obronie twardo. każdy transfer jest niewiadomą, jaka będzie forma zawodnika itp. wydaje mi się jednak, że pasowałby do składu. z Carrickiem wyglądaliby znakomicie - Fellaini agresywyny i ruszający do ofensywy, Carrick opanowanie i znakomita gra w defensywie.
Andersona już dawno powinniśmy sprzedać, a Clev nadaję się na rezerwowego. Younga niestety ciągle męczą kontuzje, więc jak tu odzyskać formę...
» 25 lipca 2013, 17:31 #31
champione2013: Chodzi tutaj tez o doświadczenie europejskie które Fellaini z evertonem ma ZEROWE .
» 25 lipca 2013, 17:37 #30
rataj1993: dlatego trzeba skreślać zawodnika na starcie? nie ma doświadczenia to przyjdzie do MU i zdobędzie je...
» 25 lipca 2013, 17:49 #29
champione2013: nie mamy czasu na to aby się ogrywał zamiast Fabsa którego i tak nie wyciagniemy bierzmy Eriksena , ale cos nie słychac o nim
» 25 lipca 2013, 19:08 #28
rataj1993: mówisz o ograniu a chcesz Eriksena? twierdzisz, że Fellaini nie, a proponujesz zawodnika, który nawet w PL nie grał
» 25 lipca 2013, 19:29 #27
champione2013: zobacz doświadczenie Eriksena a Fellainiego ... w reprezentacji dużo spotkań do tego LM z Ajaxem to mało ? Nie potrzebna nam kłoda w środku pola
» 25 lipca 2013, 19:49 #26
rataj1993: mnie zadowoliłby transfer jednego i drugiego. tylko na Fellainiego narzekasz, a Eriksen jest za młody, żeby mówić o ograniu. kilka meczyków rozegrał w LM, to już lepiej ogranego w PL ściągnąć i zobaczyć jak w LM pójdzie. :)
» 25 lipca 2013, 20:28 #25
champione2013: kilka meczyków ? 20meczów EL + mecze grupowe do tego 36 spotkan w reprezentacji w WIEKU 21 LAT brać go i się nie zastanawiać !!
» 25 lipca 2013, 21:22 #24
rataj1993: 137 występów w PL. :D
» 25 lipca 2013, 21:56 #23
champione2013: W średniaku Evertonie niezły wyczyn potrzeba nam piłkarza ogranego w Europie
» 26 lipca 2013, 11:05 #22
rataj1993: no niezłym wyczynem jest stać się bardzo dobrym zawodnikiem w takim zespole. miał znaczący wpływ na wyniki evertonu, który zrobił wielkie postępy. są za czołówką, wyprzedzili lokalnych rywali. jak na ten klub to bardzo ładnie. na fazę grupową LM ograny, na późniejsze etapy już nie.
» 26 lipca 2013, 17:10 #21
matiszal95: Fabregas jest za drogi nie perspektywiczny i nie pasuje do stylu MUtd. Ja widze dwóch graczy z tych których wymienie : Fellaini, Vidal, Montolivo, Verratti lub Luiz Gustavo. Dwóch graczy by się przydalo z tych wymienionych.
» 25 lipca 2013, 17:02 #20
Rooni126: To tak jakby powiedziec ze CR tez nie jest perspektywiczny...oni co mieli osiagnac to juz osiagneli jesli chodzi o umiejetnosci...I wedlug ciebie kto pasuje do naszego stylu ? kolejne drewno do i tak juz drewnianego srodka pola ?
» 25 lipca 2013, 17:17 #19
rataj1993: Fellaini albo Vidal
» 25 lipca 2013, 17:20 #18
trikos: Jak mnie to boli że interesujemy się chłopem co ma ten klub gdzieś i zachecamy go wielkimi pieniędzmi ehhhh....Tylu jest młodych i zdolnych zawodników którzy z chęcią zagrali z diabłem na piersi to nawet nie składamy im propozycji...Szkoda bo "obudzimy się z ręką w nocniku", co prawda utrzymujemy się na szczycie ale myślę że to SAF umiał z przeciętnych zawodników wyciągnąć i osiągnąć bardzo dużo. Teraz gdy go niema to nadal jaki my mamy właściwie styl ? A raczej jego brak ? A teraz gdy go niema i w dalszym ciągu nie widać godnych United zawodników szczerze czarno to widzę.Nawet z ogórasami nie potrafimy narzucić własnego stylu którego niema.
» 25 lipca 2013, 16:56 #17
damian2987: Polać mu, dobrze gada.
» 25 lipca 2013, 17:03 #16
karpiu2201: zgadzam się ale po części, mógłbyś wymienić tych zawodników co chcą grać dla NAS? Ja jakoś ich nie widzę (serio). Kwestia druga to po pierwsze primo (w sprawie transferów) najpierw powinniśmy się skontaktować z zawodnikiem (choć chyba nie jest to do końca legalne jeśli obowiązuje go kontrakt). Kiedy taki wyraża jakąkolwiek chęć to wtedy działamy z jego klubem. Prosty schemat działania, a nie porywanie się z motyką na słońce.
» 25 lipca 2013, 17:20 #15
joyrider: Mam nadzięję, że jest jakiś plan zapasowy, bo Febregas raczej nie przyjdzie. No i mam też nadzieję, że będzie to ktoś lepszy od Felainiego, że to będzie jakiś mocny as w rękawie. Nie uważam, że Felaini jest słaby, ale po cichu liczę na jakąś niespodziankę. :)
» 25 lipca 2013, 16:55 #14
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2013 16:49

Coz lepiej sie starac i poniesc kleske, niz potem zalowac, ze w ogole sie nie sprobowalo go wyciagnac. :)

Saga podobna do tej z udzialem Thiago Silva. Z ta roznica ,ze w tam tym przypadku Thiago wyrazal/wyraza otwarcie chec gry w Barcelonie...

Cieszy to, ze Moyes nie zadowolil sie Fellainim (ktory pewnie juz by u nas byl, gdyby byl na 1 miejscu na liscie Moyesa) , tylko probuje sciagnac imo lepszego pilkarza. Ten tydzien powinien byc kluczowy jezeli chodzi o transfery. Jezeli teraz Moyes nie kupi Fellainiego( kiedy to Belg ma klauzule 22 mln wazna tylko do 31 lipca), to watpie aby potem kupil go w sierpniu, kiedy cena za niego bedzie napewno znacznie wieksza...

Polecam przecytac na stronie Barsy wypowiedz Pique na temat transferu Fabsa do nas, krotka ale tresciwa :)
» 25 lipca 2013, 16:47 #13
eMGieKa: Pique został zapytany o sytuacje Fabregasa i odpowiedział że United tylko marnują czas na próby ściągnięcia go. :P
» 25 lipca 2013, 16:41 #12
profesor999: Nawet jak spełnimy oczekiwanie finansowe barcy to sam Fabregas się nie zgodzi .
Skupmy się na Fellainim bo mamy jeszcze tydzień..
» 25 lipca 2013, 16:30 #11
Damianos500: miałem napisać to samo. sama prawda:D
» 25 lipca 2013, 16:45 #10
JackDaniels: tydzien i po okienku ;p? awesome ;p...
» 25 lipca 2013, 16:47 #9
sadzio888: Chodziło mu o to ze many tylko tydzień do klauzuli felainiego a nie do zamknięcia okienka transferowego
» 25 lipca 2013, 16:49 #8
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2013 16:55

JackDaniels, po 31 lipca nie bedzie juz obowiazywac klauzula 22 mln za Fellainiego, tylko pewnie znacznie wieksza kwota, cos ala Thiago :P

Beka dopiero bedzie jak w sprawie Fellainiego Ars( ktory podobno jest nim zainteresowany) nas ubiegnie i zostaniemy z niczym hehe :D
» 25 lipca 2013, 16:54 #7
JackDaniels: a to przepraszam... rzeczywiscie az sprawdzilem ;p... bo moja niewiedza ;p i ten komentarz troszke mnie nastraszyly, jednakze to i tak nie zbyt dobra informacja... Cienko to widze ;p... wiadomo 1 okienko transferowe moyesa i nie wieszam na nich psow... ale od paru lat ciezko nam sciagnac jakas gwiazde...
» 25 lipca 2013, 17:01 #6
mufcx: Fabregas z wielką chęcią do nas dołączy, więc nie gadaj głupot.
» 25 lipca 2013, 17:04 #5
PwnT: Fabregas nigdzie nie mowil, ze chetnie dolaczy do MU. NIGDZIE. Za to nieraz juz oznajmiał, ze kocha swoj obecny klub i jest w nim szczesliwy.
» 25 lipca 2013, 17:35 #4
profesor999: Znowu Fanboy Fabsa musi się podniecić
» 25 lipca 2013, 17:35 #3
Dyk11: Fajnie by było go zobaczyć u nas ale szybko trzeba działać bo jak nie on to Fellaini
» 25 lipca 2013, 16:22 #2
Abrakadabra: Fajnie że się starają, ale i tak do nas nie przyjdzie..
» 25 lipca 2013, 16:16 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.